Я досліджую світ
2 семестр (6 год на тиждень)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікуванні результати |
Приміткка |
|
Тема 5 «СВІТ НЕВИДИМИЙ» |
|||||
92 |
|
Спогади про зимові канікули. Вступ до теми. |
|
|
|
|
|
Пригода 1. Незвичайні гості. |
|
|
|
|
|
Про термометр детальніше. |
|
|
|
|
|
Невидимий недруг. |
|
|
|
|
|
Ознаки захворювання на грип. |
|
|
|
|
|
Стоп, віруси! |
|
|
|
|
|
Таємна зброя проти вірусів. |
|
|
|
|
|
Розмови мікробів. |
|
|
|
|
|
Пригода друга. “Робота мрії для кожного вірусу.” |
|
|
|
|
|
Вакцини — справжні герої. |
|
|
|
|
|
Знайомтесь: бактерії. |
|
|
|
|
|
Бактерії — і друзі, і вороги. |
|
|
|
|
|
Будиночок для бактерій. |
|
|
|
|
|
Мікрокухарі.
|
|
|
|
|
|
Мікроби на роботі. |
|
|
|
|
|
Вирощування чайного гриба. |
|
|
|
|
|
Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 5. |
|
|
|
|
|
Розмови мікробів. |
|
|
|
|
|
Діагностувальна робота за темою “Світ невидимий”. |
|
|
|
|
|
Підсумковий урок з теми “Світ невидимий”. |
|
||
Тема 6 «СВІТ НЕВІДОМИЙ» |
|||||
|
|
Космічна екскурсія.
|
|
|
|
|
|
Пригода перша “Дівчинка з темної матерії”. Де у Всесвіті зосереджена матерія? |
|
|
|
|
|
Дослідження зоряного неба. |
|
|
|
|
|
Всесвіт — час і ідстані. |
|
|
|
|
|
Космічні країни — галактики. |
|
|
|
|
|
Галактика Чумацький шлях. |
|
|
|
|
|
Наша зіркова мапа. |
|
|
|
|
|
Наша зіркова мапа. |
|
|
|
|
|
Фантазія вабить нас до зірок. |
|
|
|
|
|
Пригода друга. “Як народжується зірка”. |
|
|
|
|
|
Сонце — зоря, що дарує життя. |
|
|
|
|
|
Планети Сонячної системи. |
|
|
|
|
|
Чи далеко до сусідньої планети? |
|
|
|
|
|
Фантазія вабить нас до зірок. |
|||
|
|
Наша рідна планета. |
|
|
|
|
|
Глобус — модель Землі. |
|
|
|
|
|
Земля всередині. |
|
|
|
|
|
Земля — колиска людства. |
|
|
|
|
|
Відкриваємо таємниці місячного світла. |
|
|
|
|
|
Пригода третя. День народження Всесвіту. |
|
|
|
|
|
Космічні подружки планет. |
|
|
|
|
|
Подорож у космічну далечінь. |
|
|
|
|
|
Історія дослідження космосу. |
|
|
|
|
|
Як стати космонавтом. |
|
|
|
|
|
Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 6. |
|
|
|
|
|
Діагностувальна робота за темою “Світ невідомий”. |
|
|
|
|
|
Підсумковий урок з теми “Світ невідомий”. |
|
|
|
Тема 7 «ЯК ЦЕ ВЛАШТОВАНО?» |
|||||
|
|
Як працює команда. На гостині в Кобзаря.
|
|
|
|
|
|
Пригода перша “На безлюдному острові”. |
тексті;
|
|
|
|
|
Людина VS робот. |
відповідну математичну лексику, знаки, які пов’язані з напрямом і поворотом;
|
|
|
|
|
Історія виникнення роботів. |
пояснює, як позитивні емоції впливають на життя людини;
|
|
|
|
|
Роботи – помічники людини. |
взаємодії, ілюструє цю думку прикладами (із власного досвіду, літератури). |
|
|
|
|
Техніка, яка допомагає нам у житті. |
тексті;
|
|
|
|
|
Штучний інтелект. |
|
|
|
|
|
Готуємо проєкт. |
|
|
|
|
|
Пригода 2. Життя в долонях |
тексті;
|
|
|
|
|
Відповідальність — людська чеснота. |
|
|
|
|
|
Ліс — природне угруповання. |
|
|
|
|
|
Ліси — легені планети. |
|
|
|
|
|
Правила поведінки в лісі. |
|
|
|
|
|
Чи завжди стебло росте вгору? |
|
|
|
|
|
Пригода третя. На захист подруги. Як можна розв’язати конфлікт? |
|
|
|
|
|
План місцевості. Масштаб. |
ознаками. |
|
|
|
|
Сторони горизонту. |
|
|
|
|
|
Людські цінності. |
|
|
|
|
|
Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 7. |
|
|
|
|
|
Діагностувальна робота за темою “Як це влаштовано?”. |
ознаками;
|
|
|
|
|
Підсумковий урок із теми “Як це влаштовано?”. |
|
||
Тема 8. «ЕНЕРГІЯ» |
|||||
|
|
Про що ми дізнаємося протягом місяця? |
дитини життєвими ситуаціями. |
|
|
|
|
Пригода перша. Енергія всюди |
тексті. |
|
|
|
|
Енергія на всі лади. Катапульта |
|
|
|
|
|
Відновлювані і невідновлювані джерела енергії. |
|
|
|
|
|
У пошуках джерел енергії. |
|
|
|
|
|
Сонце — джерело енергії. |
утилізація сміття, зокрема харчових відходів, збереження водних ресурсів).
|
|
|
|
|
Енергія вітру. |
|
||
|
|
Дії під час урагану. |
|
|
|
|
|
Двигун, який працює на воді. |
|
|
|
|
|
Пригода друга. Такі різні лампи |
|
|
|
|
|
Створюємо повітряну кулю. |
|
|
|
|
|
Звичне диво. |
розрізняє джерела енергії (відновлювані й невідновлювані); пояснює корисність застосування відновлюваних джерел енергії. |
|
|
|
|
Звідки береться електрика? |
електроенергії родиною за місяць;
|
|
|
|
|
Провідник, але не в поїзді. |
використання інструментів та пристосувань (використання клею,
|
|
|
|
|
Чому слід заощаджувати енергію та ресурси? |
|
|
|
|
|
Вчимося заощаджувати. |
природи;
навколишнього середовища, та її наслідки. |
|
|
|
|
Позбудься зайвого! |
|
|
|
|
|
Пригода третя. Атомна електростанція |
|
|
|
|
|
Атомна енергія. |
|||
|
|
Відкриття радіоактивності. |
прикладами;
|
|
|
|
|
Де ховається радіація? |
|
|
|
|
|
Правила пожежної безпеки в природі. |
знаходить швидкість, час, шлях, застосовуючи відповідні формули,під час розв’язуванні практично зорієнтованих задач. |
|
|
|
|
Пожежа в приміщенні. |
|
|
|
|
|
Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 8. |
|
|
|
|
|
Позбудься зайвого! |
|
||
|
|
Діагностувальна робота за темою “Енергія”. |
задумом. |
|
|
|
|
Підсумковий урок із теми “Енергія”. |
|
||
Інтегрована тема 9. «МОЖЛИВОСТІ ЛЮДИНИ» |
|||||
|
|
Про що ми дізнаємося протягом місяця? |
висловлюванні. |
|
|
|
|
Навіщо читати книжки? |
прочитаного;
|
|
|
|
|
Українські генії |
|
|
|
|
|
Пригода перша. Троє друзів і математика |
|
|
|
|
|
Що таке доброчесність? |
|
|
|
|
|
Як орієнтуватися на місцевості? |
|
|
|
|
|
У дорогу |
|
||
|
|
Мої друзі. Якими мають бути друзі? |
|
|
|
|
|
Якими мають бути справжні друзі? |
|
||
|
|
В гостях у казки. |
|
||
|
|
Чи завжди можна уникнути конфлікту? |
|
|
|
|
|
Як розв’язувати конфлікти? |
|
||
|
|
Щоби багато встигати, треба свій день планувати. |
|
||
|
|
Пригода друга. Палац для нареченої |
тексті;
|
|
|
|
|
Історія школи |
|
||
|
|
Чи завжди людина має можливість здійснити задумане? |
долучається до складання плану щодо її вирішення;
обґрунтовує цінність волонтерства;
місцевості / України. |
|
|
|
|
Мрія. |
|
||
|
|
Чи варто зберігати старожитності? |
|
||
|
|
Виявляєм і долаєм втому. |
|
|
|
|
|
Пригода третя. Радісна зустріч |
|
|
|
|
|
Як стати генієм? |
|
|
|
|
|
Що дарує радість? |
конкретних даних;
консультації фахівця), від тих, у яких можна зарадити власними силами, і відповідно діє;
|
|
|
|
|
Як уберегтися від кліщів? |
|
||
|
|
Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 9. |
|
||
|
|
Діагностувальна робота за темою “Можливості людини”. |
використання інструментів та пристосувань (використання клею, інструментів та пристосувань з гострими частинами. |
|
|
|
|
Підсумковий урок із теми “Можливості людини”. |
|
||
|
|
Як ми зростали? |
|
||
|
|
Підсумковий урок за рік. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПОГОДЖУЮ
Директор гімназії__________________________