Календарно-тематичне планування 4 клас ІІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування розроблене до відповідної програми під керівництвом Шияна 4 клас ІІ семестр
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

5 год на тиждень (ІІ семестр)

 

Тема

Примітка

( сторінки )

Дата

Мова і мовлення

  1.  

Розвиток мовлення. Досліджую тему

(Частина 1, с 127).

 

  1.             

Відмінювання іменників у множині.

(Ч. 1, с. 126). Вірш напам’ять

 

  1.             

Повторення. Що я знаю / умію?

( Ч. 1, с. 127)

 

  1.             

Прикметник як частина мови

(Частина 2, с. 6—7).

 

  1.             

Розвиток мовлення. Порівнюємо предмети

(Ч. 2, с. 8).

 

  1.             

Змінювання прикметників за числами та родами

(Ч. 2, с. 9-10).

 

  1.             

Авторська казка. Характеристика персонажів. «Чарлі і шоколадна фабрика» (частина 1) за Роальдом Далом (уривок,скорочено)

(Ч. 2, с. 10- 14).

 

  1.             

Відмінювання прикметників в однині.

(Ч. 2, с. 14- 15).

 

  1.             

Авторська казка. Характеристика персонажів.

«Чарлі і шоколадна фабрика» (частина 2)

за Роальдом Далом (уривок, скорочено)

(Ч. 2, с. 16- 18).

 

  1.             

Діагностувальна робота:

аудіювання

 

 

  1.             

Початкова форма прикметників. Авторська казка. Характеристика персонажів.

«Чарлі і шоколадна фабрика» (частина 3)

(Ч. 2, с. 19- 21).

 

  1.             

Відмінювання прикметників чоловічого роду

(Ч. 2, с. 22- 23).

 

  1.             

Відмінювання прикметників чоловічого роду ( продовження)

(Ч. 2, с. 24- 25).

 

  1.             

Робота з дитячою книжкою. Леся Воронина

 «Пригоди голубого папуги»

Хрестоматія.

С. 60-66

 

 

  1.             

Відмінювання прикметників середнього роду

(Ч. 2, с. 26-27).

 

  1.             

Відмінювання прикметників жіночого роду

(Ч. 2, с. 27-28).

 

  1.             

Розрізняємо відмінок прикметників

(Ч. 2, с. 28-30).

 

  1.             

Відмінювання прикметників у множині

(Ч. 2, с. 30-31).

 

  1.             

Відмінювання прикметників у множині.

Читаємо монолог. «Геній на п’ять секунд»

за Оксаною Лущевською

(Ч. 2, с. 32-33).

 

  1.             

Правопис прикметників із суфіксами –ськ-, -зьк-, -цьк-.

(Ч. 2, с. 34-36).

 

  1.             

Правопис прикметників із суфіксами –ськ-, -зьк-, -цьк-.

(Ч. 2, с. 36-37).

 

  1.             

Розвиток мовлення. Рекламне повідомлення

(Ч. 2, с. 38).

 

  1.             

Сторінка письменниці. Леся Українка

(Ч. 2, с. 39-40).

Вірш напам’ять

 

  1.        

Діагностувальна робота:

письмовий твір

 

 

  1.        

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів .«Що я знаю / умію?»

 

(Ч. 2, с. 38).

 

Числівник

  1.        

Числівник як самостійна частина мови

(Ч. 2, с. 41-42).

 

  1.        

Правопис числівників

(Ч. 2, с. 43-46).

 

  1.        

Правопис числівників

(Ч. 2, с. 46-47).

 

  1.        

Правопис числівників 11–20

(Ч. 2, с. 48).

 

  1.        

Правопис числівників 40–90, 100

(Ч. 2, с. 49).

 

  1.        

Робота з дитячою книжкою. Леся Воронина

 «Пригоди голубого папуги»

Хрестоматія.

С. 67-73

 

 

  1.        

Діагностувальна робота.

Списування.

 

 

  1.        

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів .«Що я знаю / умію?»

(Ч. 2, с. 49).

 

Займенник

  1.        

Займенник як самостійна частина мови.

Особові займенники

  (Ч. 2, с. 50-51).

 

  1.        

Відмінювання особових займенників 1 і 2 особи за відмінками.

(Ч. 2, с. 52).

 

  1.        

Змінювання особових займенників 3 особи за відмінками. Повість. Інтерв’ю з автором

(Ч. 2, с. 53).

 

  1.        

Правопис прийменників із займенниками

(Ч. 2, с. 54).

 

  1.        

Повість. Читаємо в особах. «Хто проти суперкрутих»

за А. Аудгільд Сульберґ (уривок, скорочено)

(Ч. 2, с. 54-57).

 

  1.        

Правопис займенників

(Ч. 2, с. 58-59).

 

  1.        

Розвиток мовлення.  Новина

(Ч. 2, с. 60).

 

  1.        

Діагностувальна робота:

робота з літературним твором (медіа текстом)

 

 

  1.        

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Що я знаю / умію?»

(Ч.2, с.60).

 

Дієслово

  1.        

Сторінка письменника. Тарас Шевченко.

Вірш «Реве та стогне Дніпр широкий»

(Ч. 2, с. 61-62).

Вірш  напам’ять

 

  1.        

Дієслово як самостійна частина мови

(Ч. 2, с. 63-64).

 

  1.        

Неозначена форма дієслова

(Ч. 2, с. 64-65).

 

  1.        

Читаємо в особах. Переказуємо. «Одиниця з обманом» (частина 1) за Всеволодом Нестайком

(уривок, скорочено)

(Ч. 2, с. 66-68).

 

  1.        

Робота з дитячою книжкою. Лариса Денисенко «Як диварлики віднайшли у собі гідність»

Хрестоматія.

С. 118-123.

 

 

  1.        

Дієслова, які позначають незавершену та завершену дії

(Ч. 2, с. 68-69).

 

  1.        

Читаємо в особах. Переказуємо. «Одиниця з обманом» (частина 2) за Всеволодом Нестайком

(уривок, скорочено)

(Ч. 2, с. 69-71).

 

  1.        

Змінювання дієслів за часами. Факти і думки.

(Ч. 2, с. 71-73).

 

  1.        

Змінювання дієслів теперішнього часу за особами й числами

(Ч. 2, с. 73-74).

 

  1.        

Змінювання дієслів теперішнього часу за особами й числами

(Ч. 2, с. 74-75).

 

  1.        

Діагностувальна робота:

диктант із завданням з мовної теми

 

 

  1.        

Аналіз діагностувальної роботи. Змінювання дієслів майбутнього часу за особами й числами

(Ч. 2, с. 76-77).

 

  1.        

Правопис закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу

(Ч. 2, с. 78-80).

 

  1.        

Дієслова минулого часу

(Ч. 2, с. 81).

 

  1.        

Оповідання. Читаємо в особах. Переказуємо. «Рятувальник» за Сашком Дерманським

(Ч. 2, с. 82-84). Уривок напам’ять

 

  1.        

Дієслова на -ся, -сь

(Ч. 2, с. 84-85).

 

  1.        

Правопис дієслів із НЕ.

(Ч. 2, с. 86-87).

 

  1.        

Розвиток мовлення. Пояснюю явище природи

(Ч. 2, с. 87).

 

  1.        

Робота з дитячою книжкою. Лариса Денисенко «Як диварлики віднайшли у собі гідність»

Хрестоматія.

С. 124-129.

 

 

  1.        

Діагностувальна робота з мовної теми

«Частини мови. Дієслово»

 

 

  1.        

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми. «Що я знаю / умію?»             

(Ч. 2, с. 88).

 

Прислівник

  1.        

Прислівник як самостійна частина мови

(Ч. 2, с. 88- 90).

 

  1.        

Розрізнення прикметників і прислівників.

Оповідання. «Злочин Жори Горобейка» (частина 1)

за Всеволодом Нестайком

(Ч. 2, с. 90-92).

 

  1.        

Уживання прислівників у мовленні.

Оповідання. «Злочин Жори Горобейка» (частина 2)

за Всеволодом Нестайком

(Ч. 2, с. 93-95).

 

  1.        

Уживання прислівників у мовленні.

Оповідання. «Злочин Жори Горобейка» (частина 3)

за Всеволодом Нестайком

(Ч. 2, с. 95-99).

 

  1.        

Правопис прислівників.

(Ч. 2, с. 100 -101).

 

  1.        

Діагностувальна робота:

навичка читання мовчки

 

 

  1.        

Аналіз діагностувальної роботи. Що я знаю / умію?

 

(Ч. 2, с. 101).

 

Службові частини мови

  1.        

Службові частини мови. Прийменник

(Ч. 2, с. 101 -102).

 

  1.        

Службові частини мови. Сполучник

(Ч. 2, с. 102 -103).

 

  1.        

Робота з дитячою книжкою. Бібліотечний урок. Вірші про весну.

Художні книги

Вірш напам’ять

 

  1.        

Вигук

(Ч. 2, с. 103-104).

 

  1.        

Розвиток мовлення.

Текст-розповідь із елементами опису

(Ч. 2, с. 105).

 

  1.        

Що я знаю / умію?

Самостійна робота з мовної теми

«Службові частини мови»

(Ч. 2, с. 104-105).

 

Словосполучення і речення

  1.        

Словосполучення і речення

(Ч. 2, с. 106-107).

 

  1.        

Розповідь від першої особи. «Табір біля озера» (уривок повісті) за Іаном Вайброу

(Ч. 2, с. 107-109).

 

  1.        

Однорідні члени речення

(Ч. 2, с. 110).

 

  1.        

Однорідні члени речення

(Ч. 2, с. 111).

 

  1.        

Повість. Характеристика персонажів. Читаємо в особах.

«Пеппі ходить по крамницях» (уривок, скорочено)

за Астрід Ліндгрен

(Ч. 2, с. 111-115).

 

  1.        

Повість. Характеристика персонажів. Читаємо в особах.

«Пеппі ходить по крамницях» (уривок, скорочено)

за Астрід Ліндгрен.

Діагностувальна робота:

навичка читання вголос

(Ч. 2, с. 115).

 

  1.        

Робота з дитячою книжкою. Володимир Рутківський «Угода»

Хрестоматія.

С. 170-177.

 

 

  1.        

Поняття про складне речення

(Ч. 2, с. 115-116).

 

  1.        

Складне речення

(Ч. 2, с. 116-117).

 

  1.        

Діагностувальна робота з мовної теми

«Словосполучення і речення»

 

 

  1.        

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми Що я знаю/умію?

(Ч. 2, с. 117).

 

Текст

  1.        

Текст. Типи текстів

(Ч. 2, с. 118).

 

  1.        

Текст-опис. Науковий і художній описи

(Ч. 2, с. 119-120)

 

  1.        

Текст-розповідь. Оповідання. Читаємо в особах.

«Мсьє Жак та квітнева риба» (уривок, скорочено)

за Катериною Бабкіною

(Ч. 2, с. 120-123).

 

  1.        

Текст-міркування

(Ч. 2, с. 123-124).

 

  1.        

Розвиток мовлення. Текст-міркування. Описуємо проблему та її розв’язання

(Ч. 2, с. 125).

 

  1.        

Текст-міркування. Есей

(Ч. 2, с. 126-127).

 

  1.        

Розвиток мовлення. Есе

(Ч. 2, с. 127).

 

  1.        

Робота з дитячою книжкою. Юлія Смаль «Хімія і їжа», «Кольорова хімія»

Хрестоматія.

С. 178-185.

 

  1.        

Діагностувальна робота:

диктант

 

 

  1.        

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми Що я знаю/умію?

 

 

  1.        

Резервний урок

 

 

  1.        

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми Підсумковий урок за рік.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
Додано
4 лютого
Переглядів
58
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку