УКРАЇНСЬКА МОВА
5 год на тиждень (ІІ семестр)
№ |
Тема |
Примітка ( сторінки ) |
Дата |
||
Мова і мовлення |
|||||
|
Розвиток мовлення. Досліджую тему |
(Частина 1, с 127). |
|
||
|
Відмінювання іменників у множині. |
(Ч. 1, с. 126). Вірш напам’ять |
|
||
|
Повторення. Що я знаю / умію? |
( Ч. 1, с. 127) |
|
||
|
Прикметник як частина мови |
(Частина 2, с. 6—7). |
|
||
|
Розвиток мовлення. Порівнюємо предмети |
(Ч. 2, с. 8). |
|
||
|
Змінювання прикметників за числами та родами |
(Ч. 2, с. 9-10). |
|
||
|
Авторська казка. Характеристика персонажів. «Чарлі і шоколадна фабрика» (частина 1) за Роальдом Далом (уривок,скорочено) |
(Ч. 2, с. 10- 14). |
|
||
|
Відмінювання прикметників в однині. |
(Ч. 2, с. 14- 15). |
|
||
|
Авторська казка. Характеристика персонажів. «Чарлі і шоколадна фабрика» (частина 2) за Роальдом Далом (уривок, скорочено) |
(Ч. 2, с. 16- 18). |
|
||
|
Діагностувальна робота: аудіювання |
|
|
||
|
Початкова форма прикметників. Авторська казка. Характеристика персонажів. «Чарлі і шоколадна фабрика» (частина 3) |
(Ч. 2, с. 19- 21). |
|
||
|
Відмінювання прикметників чоловічого роду |
(Ч. 2, с. 22- 23). |
|
||
|
Відмінювання прикметників чоловічого роду ( продовження) |
(Ч. 2, с. 24- 25). |
|
||
|
Робота з дитячою книжкою. Леся Воронина «Пригоди голубого папуги» |
Хрестоматія. С. 60-66
|
|
||
|
Відмінювання прикметників середнього роду |
(Ч. 2, с. 26-27). |
|
||
|
Відмінювання прикметників жіночого роду |
(Ч. 2, с. 27-28). |
|
||
|
Розрізняємо відмінок прикметників |
(Ч. 2, с. 28-30). |
|
||
|
Відмінювання прикметників у множині |
(Ч. 2, с. 30-31). |
|
||
|
Відмінювання прикметників у множині. Читаємо монолог. «Геній на п’ять секунд» за Оксаною Лущевською |
(Ч. 2, с. 32-33). |
|
||
|
Правопис прикметників із суфіксами –ськ-, -зьк-, -цьк-. |
(Ч. 2, с. 34-36). |
|
||
|
Правопис прикметників із суфіксами –ськ-, -зьк-, -цьк-. |
(Ч. 2, с. 36-37). |
|
||
|
Розвиток мовлення. Рекламне повідомлення |
(Ч. 2, с. 38). |
|
||
|
Сторінка письменниці. Леся Українка |
(Ч. 2, с. 39-40). Вірш напам’ять |
|
||
|
Діагностувальна робота: письмовий твір |
|
|
||
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів .«Що я знаю / умію?»
|
(Ч. 2, с. 38). |
|
||
Числівник |
|||||
|
Числівник як самостійна частина мови |
(Ч. 2, с. 41-42). |
|
||
|
Правопис числівників |
(Ч. 2, с. 43-46). |
|
||
|
Правопис числівників |
(Ч. 2, с. 46-47). |
|
||
|
Правопис числівників 11–20 |
(Ч. 2, с. 48). |
|
||
|
Правопис числівників 40–90, 100 |
(Ч. 2, с. 49). |
|
||
|
Робота з дитячою книжкою. Леся Воронина «Пригоди голубого папуги» |
Хрестоматія. С. 67-73
|
|
||
|
Діагностувальна робота. Списування. |
|
|
||
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів .«Що я знаю / умію?» |
(Ч. 2, с. 49). |
|
||
Займенник |
|||||
|
Займенник як самостійна частина мови. Особові займенники |
(Ч. 2, с. 50-51). |
|
||
|
Відмінювання особових займенників 1 і 2 особи за відмінками. |
(Ч. 2, с. 52). |
|
||
|
Змінювання особових займенників 3 особи за відмінками. Повість. Інтерв’ю з автором |
(Ч. 2, с. 53). |
|
||
|
Правопис прийменників із займенниками |
(Ч. 2, с. 54). |
|
||
|
Повість. Читаємо в особах. «Хто проти суперкрутих» за А. Аудгільд Сульберґ (уривок, скорочено) |
(Ч. 2, с. 54-57). |
|
||
|
Правопис займенників |
(Ч. 2, с. 58-59). |
|
||
|
Розвиток мовлення. Новина |
(Ч. 2, с. 60). |
|
||
|
Діагностувальна робота: робота з літературним твором (медіа текстом) |
|
|
||
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Що я знаю / умію?» |
(Ч.2, с.60). |
|
||
Дієслово |
|||||
|
Сторінка письменника. Тарас Шевченко. Вірш «Реве та стогне Дніпр широкий» |
(Ч. 2, с. 61-62). Вірш напам’ять |
|
||
|
Дієслово як самостійна частина мови |
(Ч. 2, с. 63-64). |
|
||
|
Неозначена форма дієслова |
(Ч. 2, с. 64-65). |
|
||
|
Читаємо в особах. Переказуємо. «Одиниця з обманом» (частина 1) за Всеволодом Нестайком (уривок, скорочено) |
(Ч. 2, с. 66-68). |
|
||
|
Робота з дитячою книжкою. Лариса Денисенко «Як диварлики віднайшли у собі гідність» |
Хрестоматія. С. 118-123.
|
|
||
|
Дієслова, які позначають незавершену та завершену дії |
(Ч. 2, с. 68-69). |
|
||
|
Читаємо в особах. Переказуємо. «Одиниця з обманом» (частина 2) за Всеволодом Нестайком (уривок, скорочено) |
(Ч. 2, с. 69-71). |
|
||
|
Змінювання дієслів за часами. Факти і думки. |
(Ч. 2, с. 71-73). |
|
||
|
Змінювання дієслів теперішнього часу за особами й числами |
(Ч. 2, с. 73-74). |
|
||
|
Змінювання дієслів теперішнього часу за особами й числами |
(Ч. 2, с. 74-75). |
|
||
|
Діагностувальна робота: диктант із завданням з мовної теми |
|
|
||
|
Аналіз діагностувальної роботи. Змінювання дієслів майбутнього часу за особами й числами |
(Ч. 2, с. 76-77). |
|
||
|
Правопис закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу |
(Ч. 2, с. 78-80). |
|
||
|
Дієслова минулого часу |
(Ч. 2, с. 81). |
|
||
|
Оповідання. Читаємо в особах. Переказуємо. «Рятувальник» за Сашком Дерманським |
(Ч. 2, с. 82-84). Уривок напам’ять |
|
||
|
Дієслова на -ся, -сь |
(Ч. 2, с. 84-85). |
|
||
|
Правопис дієслів із НЕ. |
(Ч. 2, с. 86-87). |
|
||
|
Розвиток мовлення. Пояснюю явище природи |
(Ч. 2, с. 87). |
|
||
|
Робота з дитячою книжкою. Лариса Денисенко «Як диварлики віднайшли у собі гідність» |
Хрестоматія. С. 124-129.
|
|
||
|
Діагностувальна робота з мовної теми «Частини мови. Дієслово» |
|
|
||
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми. «Що я знаю / умію?» |
(Ч. 2, с. 88). |
|
||
Прислівник |
|||||
|
Прислівник як самостійна частина мови |
(Ч. 2, с. 88- 90). |
|
||
|
Розрізнення прикметників і прислівників. Оповідання. «Злочин Жори Горобейка» (частина 1) за Всеволодом Нестайком |
(Ч. 2, с. 90-92). |
|
||
|
Уживання прислівників у мовленні. Оповідання. «Злочин Жори Горобейка» (частина 2) за Всеволодом Нестайком |
(Ч. 2, с. 93-95). |
|
||
|
Уживання прислівників у мовленні. Оповідання. «Злочин Жори Горобейка» (частина 3) за Всеволодом Нестайком |
(Ч. 2, с. 95-99). |
|
||
|
Правопис прислівників. |
(Ч. 2, с. 100 -101). |
|
||
|
Діагностувальна робота: навичка читання мовчки |
|
|
||
|
Аналіз діагностувальної роботи. Що я знаю / умію?
|
(Ч. 2, с. 101). |
|
||
Службові частини мови |
|||||
|
Службові частини мови. Прийменник |
(Ч. 2, с. 101 -102). |
|
||
|
Службові частини мови. Сполучник |
(Ч. 2, с. 102 -103). |
|
||
|
Робота з дитячою книжкою. Бібліотечний урок. Вірші про весну. |
Художні книги Вірш напам’ять |
|
||
|
Вигук |
(Ч. 2, с. 103-104). |
|
||
|
Розвиток мовлення. Текст-розповідь із елементами опису |
(Ч. 2, с. 105). |
|
||
|
Що я знаю / умію? Самостійна робота з мовної теми «Службові частини мови» |
(Ч. 2, с. 104-105). |
|
||
Словосполучення і речення |
|||||
|
Словосполучення і речення |
(Ч. 2, с. 106-107). |
|
||
|
Розповідь від першої особи. «Табір біля озера» (уривок повісті) за Іаном Вайброу |
(Ч. 2, с. 107-109). |
|
||
|
Однорідні члени речення |
(Ч. 2, с. 110). |
|
||
|
Однорідні члени речення |
(Ч. 2, с. 111). |
|
||
|
Повість. Характеристика персонажів. Читаємо в особах. «Пеппі ходить по крамницях» (уривок, скорочено) за Астрід Ліндгрен |
(Ч. 2, с. 111-115). |
|
||
|
Повість. Характеристика персонажів. Читаємо в особах. «Пеппі ходить по крамницях» (уривок, скорочено) за Астрід Ліндгрен. Діагностувальна робота: навичка читання вголос |
(Ч. 2, с. 115). |
|
||
|
Робота з дитячою книжкою. Володимир Рутківський «Угода» |
Хрестоматія. С. 170-177.
|
|
||
|
Поняття про складне речення |
(Ч. 2, с. 115-116). |
|
||
|
Складне речення |
(Ч. 2, с. 116-117). |
|
||
|
Діагностувальна робота з мовної теми «Словосполучення і речення» |
|
|
||
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми Що я знаю/умію? |
(Ч. 2, с. 117). |
|
||
Текст |
|||||
|
Текст. Типи текстів |
(Ч. 2, с. 118). |
|
||
|
Текст-опис. Науковий і художній описи |
(Ч. 2, с. 119-120) |
|
||
|
Текст-розповідь. Оповідання. Читаємо в особах. «Мсьє Жак та квітнева риба» (уривок, скорочено) за Катериною Бабкіною |
(Ч. 2, с. 120-123). |
|
||
|
Текст-міркування |
(Ч. 2, с. 123-124). |
|
||
|
Розвиток мовлення. Текст-міркування. Описуємо проблему та її розв’язання |
(Ч. 2, с. 125). |
|
||
|
Текст-міркування. Есей |
(Ч. 2, с. 126-127). |
|
||
|
Розвиток мовлення. Есе |
(Ч. 2, с. 127). |
|
||
|
Робота з дитячою книжкою. Юлія Смаль «Хімія і їжа», «Кольорова хімія» |
Хрестоматія. С. 178-185. |
|
||
|
Діагностувальна робота: диктант |
|
|
||
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми Що я знаю/умію? |
|
|
||
|
Резервний урок |
|
|
||
|
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми Підсумковий урок за рік. |
|
|
||