Календарно-тематичне планування «Основи здоров'я» 6 клас

Про матеріал

Календарно-тематичне планування навчального матеріалу «Основи здоров», 6 клас

(35 годин – 1 година на тиждень, з них 4 години – резервні)

Програма: Навчальна програма з основ здоров для 5 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування навчального матеріалу «Основи здоров’я»,  6 клас

(35 годин – 1 година на тиждень, з них 4 години – резервні)

Програма: Навчальна програма з основ здоров’я  для 5 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

№ з/п

Дата

    Корекція дати

Тема уроку

Практичні роботи

                                               Розділ 1 Здоров’я людини

1

 

 

 Життя і здоров'я людини

Життєві навички, сприятливі для здоров’я.

Практична робота №1: «Моделювання поведінки в умовах зміни кліматичних умов».

2

  •  
  •  
  • Безпека життєдіяльності. Здоров’я  і добробут. Активне довголіття.

Практична робота № 2: «Добір одягу за несприятливих погодних умов».

3

 

 

 Ризики і небезпеки

Поняття про ризик. Виправдані і невиправдані ризики. Оцінка ризиків у щоденному житті. Екстремальні і надзвичайні ситуації. 

Практична робота № 3: «Відпрацювання алгоритму дій при потраплянні до екстремальної ситуації».

4

 

 

 Навколишнє середовище і здоров’я

Вплив природних чинників на здоров’я людини. Небезпеки природного середовища. Вплив техногенного середовища на здоровя людини. Екологічні проблеми довкілля.

Практична робота № 4: «Складання пам’яток запобігання кримінальних небезпек».

 

                                              Розділ 2 Фізична складова здоров’я

5

 

 

Соціальне середовище і здоров’я. Захист від кримінальних небезпек.

ТА по розділу І «Здоров’я людини».

Практична робота № 5: «Складання пам’яток захисту особистого майна (квартири, велосипеда, мобільного телефону)».*

6

 

 

Харчування і здоров’я

Значення води і харчування для розвитку і здоров’я підлітків. Поживні речовини. Особливість харчування у підлітковому віці.

 

7

 

 

Харчові звички. Принципи  харчування для здоров’я. Калорійність харчування та енерговитрати залежно від фізичних навантажень.

 

8

 

 

Профілактика йододефіциту і діабету.

Практична робота № 6: «Визначення збалансованості харчового раціону»*

9

 

 

Правила купівлі, обробки і зберігання харчових продуктів. Перша  допомога при харчових отруєннях.

  • Практична робота № 7: «Аналіз маркування харчових продуктів»*

Практична робота № 8: «Аналіз маркування харчових продуктів»

10

 

 

Особиста гігієна

Складові особистої гігієни. Догляд за шкірою. Гігієна ротової порожнини.

Практична робота № 9: «Складання пам’ятки: «Правила особистої гігієни».

 

                                             Розділ 3 Психічна і духовна складова здоров’я

11

 

 

Особиста гігієна під час занять фізичною культурою та спортом.

ТА по розділу ІІ «Фізична складова здоров’я».

 

12

 

 

  Звички і здоров’я

Психічний розвиток підлітка та ознаки гармонійного розвитку.

Потреби людини, їх розвиток із віком.

 

13

 

 

Навички і звички. Вплив звичок на здоров’я. Корисні і шкідливі звички. Чинники формування звичок.

Практична робота  № 10:

«Створення плану формування корисної звички (чи відмови від поганої або шкідливої звички)».

14

 

 

Самооцінка і здоров’я

Поняття самооцінки. Види самооцінки. Формування адекватної самооцінки.

Практична робота № 11:

«Проект самовдосконалення *(вибір, планування і досягнення мети)».

15

 

 

Критичне мислення та уміння приймати рішення

Види рішень. Алгоритм прийняття зважених рішень. Рішення, важливі для здоров’я.

Практична робота № 12:

«Моделювання ситуації прийняття зважених рішень».

16

 

 

Вплив реклами на рішення людини. Види реклами.   Соціальна і комерційна реклами.

Практична робота № 13:

«Аналіз соціальної і комерційної реклами».

17

 

 

Психоактивні речовини і здоров’я. Позитивні й негативні впливи однолітків. Протидія тиску і маніпуляціям.

Практична робота № 14:

  • «Аналіз грошових витрат, пов’язаних зі шкідливими звичками».

Практична робота № 15:

  • «Моделювання ситуації відмови від шкідливих пропозицій».

18

 

 

Толерантне ставлення до людей, що живуть з ВІЛ.

ТА  розділу ІІІ «Психічна і духовна складові здоров’я».

Заліковий урок за І семестр.

 

19

 

 

Соціальний добробут. Спілкування і здоров’я

Засоби комунікації. Стилі спілкування людей. Навички спілкування. Значення упевненої поведінки для здоров’я.

Практична робота №16:

  • «Відпрацювання навичок упевненої поведінки у життєвих ситуаціях».

 

20

 

 

Види стосунків. Стосунки в родині, класі, підлітковому середовищі. Безпечне спілкування в інтернеті.

Практична робота №17:

«Складання плану покращення міжособистісних стосунків».

21

 

 

Конфлікти і здоров’я

Поняття конфлікту. Види і способи розв’язання конфліктів.

Конструктивне розв’язання конфліктів.

 

22

 

 

Запобігання ескалації конфлікту. Самоконтроль у конфліктних ситуаціях.

Практична робота №18:

«Моделювання ситуації із конструктивним розв’язанням конфліктів. Відпрацювання навичок самоконтролю у конфліктних ситуаціях.»

23

 

 

Стосунки з однолітками

Підліткові компанії. Ознаки дружніх, недружніх і небезпечних компаній. Способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі. 

ТА узагальнення «Спілкування і здоров’я»

 

24

 

 

 Безпека в побуті й навколишньому середовищі. Безпека в побуті

Правила користування газовими приладами, електроприладами,  водогоном, тепловими мережами.

Практична робота №19:

«Відпрацювання навичок безпечної поведінки при небезпеці ураження електричним струмом та допомоги при уражені електричним струмом»

25

 

 

Безпека при користуванні засобами побутової хімії.

 

Практична робота №20:

  • «Відпрацювання навичок безпечного зберігання ліків і засобів побутової хімії. Вивчення вмісту домашньої аптечки».*

Практична робота №21: «Моделювання допомоги при попа-данні на тіло речовин побутової хімії та при отруєнні ними».

26

 

 

Пожежна безпека оселі

Причини виникнення пожеж. Стадії розвитку пожежі.

 

27

 

 

Пожежна охорона. Профілактика пожеж. План евакуації з будинку.

Практична робота №22: «Відпрацювання навичок екстреної евакуації з приміщення школи і своєї оселі».

28

 

 

Засоби пожежогасіння. Захист органів дихання в зоні пожежі. Дії в разі загоряння одягу.

 

29

 

 

Проживання у промисловій зоні

Види небезпечних промислових об’єктів. Дії школяра під час виникнення аварійної ситуації на підприємстві. Підручні засоби захисту

 

30

 

 

Безпека руху велосипедиста

Елементи конструкції велосипеда, що впливають на безпеку руху. Одяг для велосипедиста. Засоби безпеки велосипедиста.

 

31

 

 

Правила дорожнього руху для велосипедистів. Правила перевезення вантажів і виконання маневрів на велосипеді.

 

32

 

 

Поведінка в екстремальних ситуаціях

Телефони аварійних служб. Повідомлення для рятувальним службам. Правила  взаємодії з рятувальниками.

 

33

 

 

Перша допомога при ураженні електричним струмом, попаданні хімічних речовин на шкіру, отруєнні, ДТП.

 

34

 

 

Перша допомога при ураженні електричним струмом, попаданні хімічних речовин на шкіру, отруєнні, ДТП.

Практична робота №23:

«Оцінка захаращеності під’їзду до будинку спец автомобілів служби ДСНС. Моделювання ситуації виклику рятувальних служб».

35

 

 

ТА  розділу ІІІ «Психічна і духовна складові здоров’я».

  • Заліковий урок за ІІ семестр.

 

 

docx
Додано
17 липня 2018
Переглядів
401
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку