Календарно-тематичне планування
за підручником «PREPARE» 7 клас
І семестр 2024/2025н.р.
(3,5 год на тиждень)
Вчитель: Гордєєва Наталя Василівна
ТЕМА 1 “MY FAMILY AND FRIENDS” (10 год)
Unit 1 - It’s a challenge! (4 год) |
|||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
||||||
1.
|
02.09 |
знає лексику уроку, вміє розповісти про свої заняття
|
Our Entertainment р.10-11 |
Adjective of Personality: active creative friendly helpful kind lazy polite popular quiet |
|
Ex.1,p.10 Ex.2,p.10
|
|
|
Ex.3,p.10 Ex.4,p.10-11
|
Громадянська відповідальність |
за завданням вчителя
|
2. |
04.09 |
вміє вживати нову лексику, розказати про свої захоплення
|
Tell Me About Yourself р.11 |
|
Present Simple Present Continuous |
|
|
Ex.1,p.11 Ex.4,p.11
|
Ex.2,p.11 Ex.3,p.11
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
Ex.5,p.11-12
|
3.
|
06.09 |
складає та бере участь в діалогах з теми
|
Our Activities р.12-13 |
|
|
Ex.1,p.12 Ex.2,p.12 Ex.1,p.12
|
Ex.2,p.12
|
Ex.3,p.13 Ex.4,p.13
|
Ex.2,p.12
|
Здоров’я і безпека |
Ex.5,p.13
|
4.
|
09.09 |
вміє вживати нову лексику усно та на письмі, дискутувати в парах
|
Personal Details р.13 |
Personal Details: address age email address first language first name home telephone mobile surname |
|
|
Ex.1,p.13 Ex.2,p.13
|
Ex.1,p.13 Ex.2,p.13
|
|
Комунікативність |
WB p.5 |
Unit 2 - Our changing planet (5 год)+1год д.р. |
|||||||||||
5.
|
11.09 |
розпізнає географічні об’єкти, розуміє лексику з теми |
Geographical Features р.14-15 |
Geographical Features: desert forest hill lake mountain river sea valley volcano |
|
Ex.2,p.14
|
|
Ex.1,p.14 Ex.3,p.14 Ex.5,p.15
|
Ex.4,p.15
|
Соціальна відповідальність
|
Ex.6,p.15
|
6.
|
12.09 |
вміє вживати в реченнях слова, які використовує в Continuous |
Geographical Features Grammar р.15 |
|
Verbs we don’t usually use in the continuous |
|
|
Ex.1,p.15 Ex.2,p.15
|
Ex.3,p.15
|
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека Навички співпраці
|
Ex.4,p.15
|
7.
|
13.09 |
вміють скласти речення, правильно вживаючи вивчені фрази
|
Animals р.16-17 |
Animals: dolphin elephant giraffe monkey parrot penguin polar bear snake tiger whale |
|
Ex.1,p.16
|
|
Ex.1,p.16
|
Ex.2,p.16
|
Розвиток умінь навчатися впродовж життя |
Ex.2,p.16
|
8.
|
16.09 |
може сприймати інформацію про різні види спорту на слух і розпізнає в тексті. |
Beautiful Exotic Animals р.17 |
Countries: Argentina England India Kenia Mexico New Zealand Scotland South Africa |
|
|
Ex.1,p.17 Ex.2,p.17
|
Ex.3,p.17
|
|
Розвиток умінь навчатися впродовж життя |
An article about animals p.17 |
9.
|
18.09 |
може сприймати інформацію про парки на слух і розпізнає в тексті. |
National Parks of Ukraine р.18-19 |
|
|
Ex.3,p.18
|
Ex.6,p.19
|
Ex.1,p.18 Ex.2,p.18
|
Ex.4,p.19 Ex.5,p.19
|
Критичне мислення Співпраця Командна робота
|
project |
10.
|
20.09 |
виконує завдання на контроль вивчених знань за темою
|
Діагностична робота №1
|
WB p.10
|
|||||||
ТЕМА 2 “ON HOLIDAY. MY PLACE” (10год)
Unit 3 - On holiday (4 год) |
|||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
||||||
11. (1) |
23.09 |
сприймає на слух текст про подорож з друзями, може визначити взаємозв’язки між різними частинами тексту та категоризувати інформацію. |
Types of Travels р.20-21
|
Holidays: by bike by boat by coach by helicopter by motorbike by plane by scooter by ship by train by underground |
|
Ex.2,p.20 Ex.3,p.20
|
Ex.1,p.20 Ex.4,p.20
|
|
|
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека Критичне мислення |
Ex.5,p.20
|
12. (2) |
25.09 |
може надати інформацію щодо способів пересування, ставити питання на цю тему, використовуючи лексику та граматику уроку. |
Let’s Travel Together! Р.30
|
|
Past Simple |
Ex.3,p.21
|
|
Ex.1,p.21 Ex.4,p.21 Ex.7,p.21
|
Ex.2,p.21
|
Громадянська відповідальність Здоров’я і безпека Критичне мислення |
Ex.5,p.21
|
13. (3) |
26.09 |
знає слова, розуміє зміст прочитаного та вміє знайти потрібну інформацію
|
Countries and Places р.22-23
|
guest guidebook luggage map on foot receptionist suitcase tourist visitor |
|
Ex.1,p.22
|
Ex.1,p.22
|
Ex.2,p.22 Ex.3,p.23
|
|
Здоров’я і безпека Критичне мислення
|
Ex.2,p.23
|
14. (4) |
27.09 |
може знайти потрібну інформацію з тексту та підтримати розмову
|
My Best travel! Р.23
|
|
|
|
Ex.2,p.24 Ex.3,p.24
|
Ex.1,p.24 Ex.4,p.24
|
|
Критичне мислення Емоційний розвиток |
за завданням вчителя
|
Unit 4 - My place (5 год)+1год д.р. |
|||||||||||
15. (5) |
30.09 |
знає лексику уроку, вміє назвати частини будинку
|
My House р.24-25
|
Homes: balcony ceiling cooker cupboard entrance first floor garage ground floor lamp sink sofa |
|
Ex.3,p.24
|
Ex.1,p.24 Ex.5,p.25 Ex.6,p.25
|
Ex.2,p.24
|
|
Критичне мислення Здоров’я і безпека Громадська відповідальність |
Ex.4,p.25
|
16. (6) |
02.10 |
вміє розповісти про події що відбувались у минулому |
Daily Chores Grammar р.25
|
|
Past Continuous Past Simple |
|
|
Ex.1,p.25 Ex.2,p.25 Ex.5,p.25 Ex.6,p.25
|
Ex.3,p.25
|
Комунікативні уміння
|
Ex.4,p.25 |
17. (7) |
04.10 |
розповідає про незвичайні будівлі, використовує лексику уроку
|
Strange Houses р.26
|
Adjectives to describe homes: attractive bright cold comfortable cool cosy dark light peaceful tiny unusual warm |
|
Ex.1,p.26 Ex.2,p.26
|
|
Ex.2,p.27 Ex.3,p.27
|
Ex.1,p.26
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Ex.3,p.26
|
18. (8) |
07.10 |
вміє написати листа другові та розказати про свій будинок
|
A Letter to a Friend р.27
|
|
|
|
Ex.1,p.27
|
|
A description of a home |
Критичне мислення
|
WB p.19 |
19. (9) |
09.10 |
презентує проєкти, може дати інформацію про заходи, що будуть цікавими для учнів за обміном. |
Critical Thinking р.28
|
always often sometimes never interrupt agree with ignore exchange respect highlighted
|
|
|
Ex.7,p.29 Ex.8,p.29 Ex.9,p.29
|
Ex.1,p.28 Ex.2,p.28 Ex.3,p.28 Ex.4,p.28
|
Ex.6,p.29
|
Комунікативні уміння |
Ex.5,p.29 project
|
20. (10)
|
10.10 |
вміє виконати завдання на контроль вивчених знань за темою.
|
Діагностична робота №2
|
за завданням вчителя
|
|||||||
ТЕМА 3 “MY SCHOOL” (10год)
Unit 5 - School (4 год) |
|||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
||||||
21. (1) |
11.10 |
може називати шкільні предмети та розповідати про них. |
School Subjects р.32-33
|
biology chemistry design and technology drama foreign languages geography history ICT maths PE physics science |
|
Ex.3,p.32 Ex.2,p.32 Ex.5,p.33
|
Ex.1,p.32
|
Ex.4,p.33
|
|
Громадянська відповідальність. |
WB p.20 |
22. (2) |
14.10 |
може утворювати ступені порівняння та використовувати їх на практиці. |
Successes and Mistakes р.33
|
|
Comparative and superlative adberbs |
|
|
Ex.1,p.33 Ex.2,p.33 Ex.6,p.33
|
Ex.4,p.33
|
Комунікативні уміння
|
Ex.5,p.33
|
23. (3) |
16.10 |
вміють зрозуміти прочитаний текст |
Clarice’s Blog р.34
|
|
|
Ex.1,p.34 Ex.2,p.34
|
Ex.2,p.35
|
Ex.1,p.35
|
Ex.3,p.35
|
Екологічна безпека та сталий розвиток Здоров’я і безпека |
Ex.4,p.35
|
24. (4) |
18.10 |
вміє описувати речі, використовуючи потрібні прикметники усно та на письмі |
We’re Studing! Р.35
|
take an umbrella = carry take a train = catch take an exams = do take the second turning = go along take a photo = make take maths = study take medicine = use |
|
|
Ex.1,p.35 Ex.2,p.35
|
Ex.3,p.35 Ex.4,p.35
|
|
|
за завданням вчителя
|
Unit 6 - Favourite things (5 год)+1год д.р. |
|||||||||||
25. (5) |
21.10 |
вміє вживати лексику усному мовленні та на письмі
|
Products’ Materials р.36
|
Materials: cotton glass gold leather metal paper plastic silver wood wool |
|
|
Ex.1,p.36 Ex.6,p.36
|
Ex.2,p.36 Ex.3,p.36 Ex.4,p.36 Ex.5,p.36
|
|
Критичне мислення
Комунікативні уміння
Уміння вчитись
|
Ex.1,p.36
|
26. (6)
|
23.10 |
вміє розповісти про свої види діяльності в школі та поза школою
|
My Things! Grammar р.37
|
|
Possession |
|
Ex.8,p.37
|
Ex.1,p.37 Ex.2,p.37 Ex.5,p.37 Ex.9,p.37
|
Ex.3,p.37 Ex.4,p.37 Ex.7,p.37
|
Ex.6,p.37
|
|
27. (7) |
24.10 |
знає лексику уроку та може розповісти про свій одяг, з яким пов’язані якісь спогади з минулого |
Special Mentions р.38-39
|
Adjectives for describing objects: colourful hard heavy large little lovely old pretty round small smooth soft wooden |
|
Ex.3,p.38
|
Ex.1,p.38
|
Ex.1,p.38 Ex.2,p.38
|
|
Ex.2,p.39
|
|
28. (8)
|
25.10 |
вміє написати листа другові |
A Letter to a Friend р.39
|
|
|
|
Ex.1,p.39 Ex.2,p.39
|
|
Adjective order
|
WB p.27 |
|
29. (9)
|
04.11 |
вміє зробити та захистити свій проєкт за темою |
Schools in Britain and Ukraine р.40-41
|
|
|
Ex.3,p.40 Ex.4,p.41
|
Ex.5,p.41
|
Ex.1,p.40 Ex.2,p.40
|
|
Ex.6,p.41 project |
|
30. (10) |
06.11 |
вміє виконати завдання на контроль вивчених знань за темою
|
Діагностична робота №3
|
за завданням вчителя
|
ТЕМА 4 “ LEISURE AND REST” (10год)
Unit 7 - Adventure holidays (4 год) |
|||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
||||||
31. (1) |
08.11 |
вміє розповісти про свої улюблені заняття
|
Types of Activities and Rest р.42-43 |
Get: get back = arrive home get lost get on + form of transport get to = arrive at get up = leave the bed
Holidays Activities: camping diving hiking horse riding kite surfing mountain biking paddle boarding sailing waterskiing zip wiring
|
|
|
Ex.1,p.42 Ex.2,p.42 Ex.3,p.42
|
Ex.5,p.42 Ex.6,p.42 Ex.7,p.42
|
Ex.4,p.42
|
Громадянська відповідальність. |
Ex.8,p.42
|
32. (2) |
11.11 |
знає лексику уроку, вміє вживати речення в Present Continuous for future
|
Active leisure Time Grammar р.43 |
|
Present Continuous for future |
|
Ex.4,p.43
|
Ex.2,p.43 Ex.5,p.43 Ex.6,p.43 Ex.7,p.43
|
Ex.1,p.43
|
Громадянська відповідальність. |
Ex.3,p.43
|
33. (3) |
13.11 |
вміє розповідати про свої плани на майбутнє, використовуючи лексику уроку
|
Weekend’s Adventure р.44
|
Things to take on an adventure holiday: backpack first aid kit map and compass sleeping bag snacks sun cream tent torch trainers walking boots wash bag waterproof trousers and jacket |
|
Ex.1,p.44 Ex.2,p.44
|
Ex.1,p.44
|
|
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Ex.2,p.44
|
34. (4) |
14.11 |
планує свої майбутні події та розповідає про свої плани. |
Amazing Weekend! р.69
|
|
|
Ex.2,p.45
|
Ex.3,p.45
|
Ex.1,p.45 Ex.1,p.45 Ex.2,p.45
|
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Ex.4,p.45
|
Unit 8 - Life in the future. (5 год)+ 1год д.р. |
|||||||||||
35. (5) |
15.11 |
вміє спілкуватись в парах за темою щодо меблів та побутових приладів
|
Houses of Future р.46
|
Furniture and household appliances: air conditioning barbecue bin bookcase drawer fridge heating lights roof seat stairs washing machine |
|
|
Ex.1,p.46 Ex.4,p.46
|
Ex.2,p.46 Ex.3,p.46 Ex.5,p.46
|
|
Громадянська відповідальність, спілкування Екологічна безпека та сталий розвиток
|
WB p.32 |
36. (6)
|
18.11 |
вміє розказати про плани на майбутнє
|
Predictions Grammar р.46-47 |
|
Future with will, may, might |
|
Ex.7,p.47
|
Ex.1,p.46 Ex.2,p.47 Ex.4,p.47 Ex.8,p.47 Ex.9,p.47 Ex.10,p.47
|
Ex.5,p.47 Ex.6,p.47
|
Критичне мислення
Комунікативні уміння
Уміння вчитись |
Ex.3,p.46
|
37. (7) |
20.11 |
вміє розповісти про те, що б хотілося помістили у капсулу часу. |
Time Capsule р.48-49 |
|
|
Ex.2,p.48 Ex.3,p.48 Ex.4,p.48
|
|
Ex.1,p.48 Ex.5,p.48 Ex.1,p.49
|
Ex.3,p.49
|
Ex.2,p.49
|
|
38. (8)
|
22.11 |
вміє спілкуватись в парах за темою уроку |
Forward to the Future р.49 |
Words with two meanings: book = reading book = reserve kind = nice kind = variety letter = in the mail letter - part of writing picture = drawing picture = photo ring = jewellery ring = phone watch = for the time watch = look at
|
|
Ex.1,p.49
|
Ex.2,p.49
|
|
|
WB p.33 |
|
39. (9)
|
25.11 |
вміє зрозуміти прочитаний та текст, дати відповіді на запитання |
Nice Conversation р.50-51
|
|
|
|
Ex.2,p.50 Ex.3,p.51 Ex.4,p.51
|
Ex.1,p.50 Ex.6,p.51 Ex.7,p.51 Ex.8,p.51
|
Ex.5,p.51
|
Ex.9,p.51 project
|
|
40. (10) |
27.11 |
вміє виконати завдання на контроль вивчених знань за темою
|
Діагностична робота №4
|
за завданням вчителя
|
ТЕМА 5 “ SPORT AND GAMES” (10год) Unit 9 - Sports, games and activities (4 год) |
||||||||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати |
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
|||||||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
|||||||||||
41. (1) |
28.11 |
вміє зрозуміти прочитаний текст та знає нову лексику з теми Спорт та ігри
|
Sport and Games р.54
|
Sports and Activities: badminton board game climbing cricket dance class diving fishing fitness class golf karate puzzle skateboarding skiing video game |
|
|
Ex.1,p.54
|
Ex.2,p.54
|
Ex.3,p.54
|
Громадянська відповідальність, спілкування Екологічна безпека та сталий розвиток
|
Ex.4,p.54
|
|||||
42. (2) |
29.11 |
знає лексику уроку, вміє запитати та дати відповідь, про правила поведінки, що потрібно чи не потрібно робити.
|
Sport Grammar р.55 |
|
must, musn’t, have to, don’t have to |
Ex.2,p.55Ex.3,p.55
|
Ex.7,p.55Ex.8,p.55
|
Ex.1,p.55Ex.5,p.55Ex.9,p.55
|
Ex.6,p.55
|
Критичне мислення
Комунікативні уміння
Уміння вчитись |
Ex.4,p.55
|
|||||
43. (3) |
02.12 |
вміє вести діалог про спорт, визначати характеристики видів спорту; говорити про кіберспорт та його особливості. |
Games or Video Games? р.56
|
Sports Vocabulary: champion fan prize professional take part tournament cleaner climber dancer diver golfer photographer runner singer skier swimmer teacher worker |
|
Ex.1,p.56
|
|
Ex.2,p.56Ex.3,p.56Ex.2,p.57
|
Ex.1,p.57Ex.3,p.57
|
Ex.4,p.57
|
||||||
44. (4) |
04.12 |
вміє утворювати іменники з допомогою додавання суфіксів до інших частин мови. |
Favourite Sports Games р.57
|
|
|
Ex.2,p.57
|
Ex.1,p.57
|
Ex.1,p.57
|
|
WB p.38
|
||||||
Unit 10 - Useful websites (5 год)+ 1год д.р. + 4 контролі і узагальнення знань |
||||||||||||||||
45. (5) |
06.12 |
вміють спілкуватись в парах за темою
|
Relationshipsр.58
|
People: best friend classmate close friend contact guest member neighbor old friend penfriend relative |
|
Ex.1,p.58
|
Ex.2,p.58Ex.3,p.58Ex.4,p.58Ex.6,p.58
|
|
|
Громадянська відповідальність, спілкування
|
Ex.5,p.58
|
|||||
46. (6)
|
09.12 |
вміє проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
Teens’ Problems р.59 |
|
Verb patterns: gerunds and infinitives |
|
|
Ex.1,p.59Ex.2,p.59Ex.5,p.59
|
Ex.4,p.59
|
Критичне мислення
Комунікативні уміння
|
Ex.3,p.59
|
|||||
47. (7) |
11.12 |
вміє прочитати та виділити потрібну інформацію, поділитись нею з друзями |
Teens’ Websites р.60 |
Internet nouns and verbs: blog download link menu message board post record save search site the web upload |
|
Ex.3,p.60Ex.4,p.60
|
|
Ex.1,p.60Ex.2,p.60
|
Ex.1,p.61
|
Критичне мислення
Комунікативні уміння
|
Ex.2,p.61
|
|||||
48. (8)
|
12.12 |
вміє спілкуватись в парах, обговорювати корисні та шкідливі сайти |
Benefits and Harms of the Internet р.61 |
|
|
|
Ex.1,p.61
|
Ex.2,p.61
|
An email
|
Громадянська відповідальність, спілкування Критичне мислення
|
написати лист другові про сайти, які тобі подобаються
|
|||||
49. (9)
|
13.12 |
вміє зрозуміти прочитаний та текст, визначати переваги та недоліки вживання інтернету |
The Best Games р.62
|
indoors team rules speed equipment helmet
|
|
Ex.2,p.62Ex.3,p.63
|
Ex.5,p.63
|
Ex.1,p.62
|
Ex.4,p.63Ex.5,p.63
|
Критичне мислення
|
project |
|||||
50. (10) |
16.12 |
вміє виконати завдання |
Діагностична робота №5
|
за завданням вчителя |
Повторити вивчений лексичний матеріал. Підготуватися до контролю читання |
|||||||||||
51. |
18.12 |
|
Контроль навичок читання |
Повторити вивчений лексичний матеріал. Підготуватися до контролю аудіювання |
||||||||||||
52. |
20.12 |
|
Контроль навичок аудіювання |
Повторити вивчений граматичний матеріал. Підготуватися до контролю письма |
||||||||||||
53. |
23.12 |
|
Контроль навичок письма |
Підготуватися до контролю говоріння. Підготувати розповідь (8-10 речень) на обрану тему |
||||||||||||
54. |
25.12 |
|
Контроль навичок говоріння |
Повторити вивчений лексичний і граматичний матеріал. |
||||||||||||
55. |
26.12 |
|
|
|||||||||||||
56. |
27.12 |
|
Узагальнення і повторення за 1 семестр. Підсумковий урок. |
|||||||||||||