Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови за підручником "Prepare" 7 клас НУШ
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування

за підручником  «PREPARE» 7 клас

І семестр 2024/2025н.р.

(3,5 год на тиждень)

Вчитель: Гордєєва Наталя Василівна

 

ТЕМА 1 “MY FAMILY AND FRIENDS” (10 год)

 

Unit 1  - It’s a challenge! (4 год)

Дата

Очікуванні результати

 

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Змістові лінії

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

1.

 

02.09

знає лексику уроку, вміє розповісти про свої заняття

 

Our Entertainment

р.10-11

Adjective of Personality:

active

creative

friendly

helpful

kind

lazy

polite

popular

quiet

 

Ex.1,p.10

Ex.2,p.10

 

 

 

 

Ex.3,p.10

Ex.4,p.10-11

 

 

Громадянська відповідальність

за завданням вчителя

 

2.

04.09

вміє вживати нову лексику, розказати про свої захоплення

 

Tell Me About Yourself

р.11

 

Present Simple Present Continuous

 

 

Ex.1,p.11

Ex.4,p.11

 

 

Ex.2,p.11

Ex.3,p.11

 

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність

Ex.5,p.11-12

 

3.

 

06.09

складає та бере участь в діалогах з теми

 

Our Activities

р.12-13

 

 

Ex.1,p.12

Ex.2,p.12

Ex.1,p.12

 

 

 

Ex.2,p.12

 

Ex.3,p.13

Ex.4,p.13

 

 

 

Ex.2,p.12

 

Здоров’я і безпека

Ex.5,p.13

 

4.

 

 

09.09

вміє вживати нову лексику усно та на письмі, дискутувати в парах

 

Personal Details

р.13

Personal Details:

address

age

email address

first language

first name

home telephone

mobile

surname

 

 

Ex.1,p.13

Ex.2,p.13

 

 

Ex.1,p.13

Ex.2,p.13

 

 

 

Комунікативність

WB

p.5

 

Unit 2  - Our changing planet (5 год)+1год д.р.

5.

 

 

11.09

розпізнає географічні об’єкти, розуміє лексику з теми

Geographical

Features

р.14-15

Geographical Features:

desert

forest

hill

lake

mountain

river

sea

valley

volcano

 

 

Ex.2,p.14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.1,p.14

Ex.3,p.14

Ex.5,p.15

 

 

Ex.4,p.15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Соціальна відповідальність

 

 

 

 

 

 

 

Ex.6,p.15

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

12.09

вміє вживати в реченнях слова, які використовує в Continuous

Geographical

Features

Grammar

р.15

 

Verbs we don’t usually use in the continuous

 

 

Ex.1,p.15

Ex.2,p.15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.3,p.15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Навички співпраці

 

 

Ex.4,p.15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

13.09

вміють скласти речення, правильно вживаючи

вивчені фрази

 

Animals

р.16-17

Animals:

dolphin

elephant

giraffe

monkey

parrot

penguin

polar bear

snake

tiger

whale

 

Ex.1,p.16

 

 

Ex.1,p.16

 

 

Ex.2,p.16

 

Розвиток умінь

навчатися впродовж

життя

Ex.2,p.16

 

8.

 

16.09

може сприймати інформацію про різні види спорту на слух і розпізнає в тексті.

Beautiful Exotic Animals

р.17

Countries:

Argentina

England

India

Kenia

Mexico

New Zealand

Scotland

South Africa

 

 

Ex.1,p.17

Ex.2,p.17

 

Ex.3,p.17

 

 

Розвиток умінь

навчатися впродовж

життя

An article about animals p.17

9.

 

18.09

може сприймати інформацію про парки на слух і розпізнає в тексті.

National Parks of Ukraine

р.18-19

 

 

Ex.3,p.18

 

Ex.6,p.19

 

Ex.1,p.18

Ex.2,p.18

 

 

Ex.4,p.19

Ex.5,p.19

 

 

Критичне мислення

Співпраця

Командна робота

 

project

10.

 

 

 

 

20.09

виконує завдання на контроль вивчених знань за темою

 

Діагностична робота №1

 

WB

p.10

 

 

ТЕМА 2 “ON HOLIDAY. MY PLACE” (10год)

 

Unit 3  - On holiday (4 год)

Дата

Очікуванні результати

 

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Змістові лінії

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

11.

(1)

23.09

сприймає на слух текст про подорож з друзями, може визначити взаємозв’язки між різними частинами тексту та категоризувати інформацію.

Types of Travels

р.20-21

 

Holidays:

by bike

by boat

by coach

by helicopter

by motorbike

by plane

by scooter

by ship

by train

by underground

 

Ex.2,p.20

Ex.3,p.20

 

 

Ex.1,p.20

Ex.4,p.20

 

 

 

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Критичне мислення

Ex.5,p.20

 

12.

(2)

25.09

може надати інформацію щодо способів пересування, ставити питання на цю тему, використовуючи лексику та граматику уроку.

Let’s Travel Together!

Р.30

 

 

Past Simple

Ex.3,p.21

 

 

Ex.1,p.21

Ex.4,p.21

Ex.7,p.21

 

 

 

Ex.2,p.21

 

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Критичне мислення

Ex.5,p.21

 

13.

(3)

26.09

знає слова, розуміє зміст прочитаного та вміє знайти потрібну інформацію

 

 

Countries and Places

р.22-23

 

 

guest

guidebook

luggage

map

on foot

receptionist

suitcase

tourist

visitor

 

Ex.1,p.22

 

Ex.1,p.22

 

Ex.2,p.22

Ex.3,p.23

 

 

 

 

Здоров’я і безпека

Критичне мислення

 

Ex.2,p.23

 

14.

(4)

27.09

може знайти потрібну інформацію з тексту та підтримати розмову

 

My Best travel!

Р.23

 

 

 

 

 

Ex.2,p.24

Ex.3,p.24

 

 

Ex.1,p.24

Ex.4,p.24

 

 

 

Критичне мислення

Емоційний розвиток

за завданням вчителя

 

 

Unit 4  - My place (5 год)+1год д.р.

15.

(5)

30.09

знає лексику уроку, вміє назвати частини будинку

 

My House

р.24-25

 

Homes:

balcony

ceiling

cooker

cupboard

entrance

first floor

garage

ground floor

lamp

sink

sofa

 

Ex.3,p.24

 

Ex.1,p.24

Ex.5,p.25

Ex.6,p.25

 

 

 

Ex.2,p.24

 

 

Критичне мислення

Здоров’я і безпека

Громадська відповідальність

Ex.4,p.25

 

16.

(6)

02.10

вміє розповісти про події що відбувались у минулому

Daily Chores

Grammar

р.25

 

 

Past Continuous Past Simple

 

 

Ex.1,p.25

Ex.2,p.25

Ex.5,p.25

Ex.6,p.25

 

 

 

 

Ex.3,p.25

 

Комунікативні уміння

 

Ex.4,p.25

17.

(7)

04.10

розповідає про незвичайні будівлі, використовує лексику уроку

 

Strange Houses

р.26

 

 

Adjectives to describe homes:

attractive

bright

cold

comfortable

cool

cosy

dark

light

peaceful

tiny

unusual

warm

 

Ex.1,p.26

Ex.2,p.26

 

 

 

 

Ex.2,p.27

Ex.3,p.27

 

 

Ex.1,p.26

 

Екологічна

безпека та

сталий розвиток

Ex.3,p.26

 

18.

(8)

07.10

вміє написати листа другові та розказати про свій будинок

 

A Letter to a Friend

р.27

 

 

 

 

Ex.1,p.27

 

 

A description of a home

Критичне мислення

 

 

WB

p.19

19.

(9)

09.10

презентує проєкти, може дати інформацію про заходи, що будуть цікавими для учнів за обміном.

Critical Thinking

р.28

 

always

often

sometimes

never

interrupt

agree with

ignore

exchange

respect

highlighted

 

 

 

Ex.7,p.29

Ex.8,p.29

Ex.9,p.29

 

 

 

Ex.1,p.28

Ex.2,p.28

Ex.3,p.28

Ex.4,p.28

 

 

 

Ex.6,p.29

 

Комунікативні уміння

Ex.5,p.29

project

 

20.

(10)

 

10.10

вміє виконати завдання на контроль вивчених знань за темою.

 

 

Діагностична робота №2

 

 

за завданням вчителя

 

 

ТЕМА 3 “MY SCHOOL” (10год)

 

Unit 5  - School (4 год)

Дата

Очікуванні результати

 

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Змістові лінії

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

21.

(1)

11.10

може називати шкільні предмети та розповідати про них.

School Subjects

р.32-33

 

biology

chemistry

design and technology

drama

foreign languages

geography

history

ICT

maths

PE

physics

science

 

Ex.3,p.32

Ex.2,p.32

Ex.5,p.33

 

 

 

 

 

Ex.1,p.32

 

Ex.4,p.33

 

 

Громадянська відповідальність.

WB

p.20

22.

(2)

14.10

може утворювати ступені порівняння та використовувати їх на практиці.

Successes and Mistakes

р.33

 

 

Comparative and superlative adberbs

 

 

Ex.1,p.33

Ex.2,p.33

Ex.6,p.33

 

 

 

Ex.4,p.33

 

 

 

 

 

     Комунікативні уміння

 

Ex.5,p.33

 

23.

(3)

16.10

вміють зрозуміти прочитаний текст

Clarice’s Blog

р.34

 

 

 

Ex.1,p.34

Ex.2,p.34

 

 

Ex.2,p.35

 

Ex.1,p.35

 

Ex.3,p.35

 

 

 

 

Екологічна

безпека та

сталий розвиток

Здоров’я і безпека

Ex.4,p.35

 

24.

(4)

18.10

вміє описувати речі, використовуючи потрібні прикметники усно та на письмі

We’re Studing!

Р.35

 

take an umbrella = carry

take a train = catch

take an exams = do

take the second turning = go along

take a photo = make

take maths = study

take medicine = use

 

 

Ex.1,p.35

Ex.2,p.35

 

 

Ex.3,p.35

Ex.4,p.35

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

 

Unit 6  - Favourite things (5 год)+1год д.р.

25.

(5)

21.10

вміє вживати лексику усному мовленні та на письмі

 

Products’ Materials

р.36

 

Materials:

cotton

glass

gold

leather

metal

paper

plastic

silver

wood

wool

 

 

 

Ex.1,p.36

Ex.6,p.36

 

 

 

Ex.2,p.36

Ex.3,p.36

Ex.4,p.36

Ex.5,p.36

 

 

 

 

 

Критичне мислення

 

Комунікативні уміння

 

Уміння вчитись

 

Ex.1,p.36

 

26.

(6)

 

 

 

23.10

вміє розповісти про свої види діяльності в школі та поза школою

 

My Things!

Grammar

р.37

 

 

Possession

 

Ex.8,p.37

 

Ex.1,p.37

Ex.2,p.37

Ex.5,p.37

Ex.9,p.37

 

 

 

 

Ex.3,p.37

Ex.4,p.37

Ex.7,p.37

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.6,p.37

 

27.

(7)

24.10

знає лексику уроку та може розповісти про свій одяг, з яким пов’язані якісь спогади з минулого

Special Mentions

р.38-39

 

 

 

 

Adjectives for describing objects:

colourful

hard

heavy

large

little

lovely

old

pretty

round

small

smooth

soft

wooden

 

Ex.3,p.38

 

Ex.1,p.38

 

Ex.1,p.38

Ex.2,p.38

 

 

 

Ex.2,p.39

 

28.

(8)

 

 

 

25.10

вміє написати листа другові

A Letter to a Friend

р.39

 

 

 

 

 

Ex.1,p.39

Ex.2,p.39

 

 

Adjective order

 

 

WB

p.27

 

29.

(9)

 

04.11

вміє зробити та захистити свій проєкт за темою

Schools in Britain and Ukraine

р.40-41

 

 

 

Ex.3,p.40

Ex.4,p.41

 

 

Ex.5,p.41

 

Ex.1,p.40

Ex.2,p.40

 

 

 

Ex.6,p.41

project

30.

(10)

06.11

вміє виконати завдання на контроль вивчених знань за темою

 

Діагностична робота №3

 

за завданням вчителя

 

 

 

 

ТЕМА 4 “ LEISURE AND REST” (10год)

 

Unit 7  - Adventure holidays (4 год)

Дата

Очікуванні результати

 

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Змістові лінії

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

31.

(1)

08.11

вміє розповісти про свої улюблені заняття

 

Types of Activities and Rest

р.42-43

Get:

get back = arrive home

get lost

get on + form of transport

get to = arrive at

get up = leave the bed

 

Holidays Activities:

camping

diving

hiking

horse riding

kite surfing

mountain biking

paddle boarding

sailing

waterskiing

zip wiring

 

 

 

Ex.1,p.42

Ex.2,p.42

Ex.3,p.42

 

 

 

Ex.5,p.42

Ex.6,p.42

Ex.7,p.42

 

 

 

Ex.4,p.42

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність.       

Ex.8,p.42

 

32.

(2)

11.11

знає лексику уроку, вміє вживати речення в Present Continuous for future

 

Active leisure Time

Grammar

р.43

 

Present Continuous for future

 

Ex.4,p.43

 

Ex.2,p.43

Ex.5,p.43

Ex.6,p.43

Ex.7,p.43

 

 

 

 

Ex.1,p.43

 

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність.       

Ex.3,p.43

 

33.

(3)

13.11

вміє розповідати про свої плани на майбутнє, використовуючи лексику уроку

 

Weekend’s Adventure

р.44

 

Things to take on an adventure holiday:

backpack

first aid kit

map and compass

sleeping bag

snacks

sun cream

tent

torch

trainers

walking boots

wash bag

waterproof trousers and jacket

 

Ex.1,p.44

Ex.2,p.44

 

 

Ex.1,p.44

 

 

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Ex.2,p.44

 

34.

(4)

14.11

планує свої майбутні події та розповідає про свої плани.

Amazing Weekend!

р.69

 

 

 

Ex.2,p.45

 

Ex.3,p.45

 

 

Ex.1,p.45

Ex.1,p.45

Ex.2,p.45

 

 

 

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Ex.4,p.45

 

 

 

 

 

 

Unit 8  - Life in the future. (5 год)+ 1год д.р.

35.

(5)

15.11

вміє спілкуватись в парах за темою щодо меблів та побутових приладів

 

Houses of Future

р.46

 

Furniture and household appliances:

air conditioning

barbecue

bin

bookcase

drawer

fridge

heating

lights

roof

seat

stairs

washing machine

 

 

Ex.1,p.46

Ex.4,p.46

 

 

Ex.2,p.46

Ex.3,p.46

Ex.5,p.46

 

 

 

 

Громадянська відповідальність, спілкування

Екологічна безпека та сталий розвиток

 

WB

p.32

36.

(6)

 

 

 

18.11

вміє розказати про плани на майбутнє

 

Predictions

Grammar

р.46-47

 

Future with will, may, might

 

Ex.7,p.47

 

Ex.1,p.46

Ex.2,p.47

Ex.4,p.47

Ex.8,p.47

Ex.9,p.47

Ex.10,p.47

 

 

 

 

 

Ex.5,p.47

Ex.6,p.47

 

 

 

 

 

 

 

 

Критичне мислення

 

Комунікативні уміння

 

Уміння вчитись

Ex.3,p.46

 

37.

(7)

20.11

вміє розповісти про те, що б хотілося помістили у капсулу часу.

 

Time Capsule

р.48-49

 

 

Ex.2,p.48

Ex.3,p.48

Ex.4,p.48

 

 

 

 

Ex.1,p.48

Ex.5,p.48

Ex.1,p.49

 

 

 

Ex.3,p.49

 

 

 

 

 

Ex.2,p.49

 

38.

(8)

 

 

 

22.11

вміє спілкуватись в парах за темою уроку

Forward to the Future

р.49

Words with two meanings:

book = reading

book = reserve

kind = nice

kind = variety

letter = in the mail

letter - part of writing

picture = drawing

picture = photo

ring = jewellery

ring = phone

watch = for the time

watch = look at

 

 

Ex.1,p.49

 

Ex.2,p.49

 

 

 

WB

p.33

 

39.

(9)

 

25.11

вміє зрозуміти прочитаний та текст, дати відповіді на запитання

Nice Conversation

р.50-51

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.2,p.50

Ex.3,p.51

Ex.4,p.51

 

 

 

Ex.1,p.50

Ex.6,p.51

Ex.7,p.51

Ex.8,p.51

 

 

 

 

Ex.5,p.51

 

 

 

 

 

 

 

Ex.9,p.51

project

 

40.

(10)

27.11

вміє виконати завдання на контроль вивчених знань за темою

 

Діагностична робота №4

 

за завданням вчителя

 

 

 

ТЕМА 5 “ SPORT AND GAMES” (10год)

Unit 9  - Sports, games and activities (4 год)

Дата

Очікуванні результати

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Змістові лінії

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

41.

(1)

28.11

вміє зрозуміти прочитаний текст та знає нову лексику з теми Спорт та ігри

 

Sport and Games

р.54

 

Sports and Activities:

badminton

board game

climbing

cricket

dance class

diving

fishing

fitness class

golf

karate

puzzle

skateboarding

skiing

video game

 

 

Ex.1,p.54

 

Ex.2,p.54

 

Ex.3,p.54

 

 

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність, спілкування

Екологічна безпека та сталий розвиток

 

Ex.4,p.54

 

42.

(2)

29.11

знає лексику уроку, вміє запитати та дати відповідь, про правила поведінки, що потрібно чи не потрібно робити.

 

Sport

Grammar

р.55

 

must, musn’t, have to, don’t have to

Ex.2,p.55Ex.3,p.55

 

 

Ex.7,p.55Ex.8,p.55

 

 

Ex.1,p.55Ex.5,p.55Ex.9,p.55

 

 

 

Ex.6,p.55

 

 

 

 

 

 

 

Критичне мислення

 

Комунікативні уміння

 

Уміння вчитись

Ex.4,p.55

 

43.

(3)

02.12

вміє вести діалог про спорт, визначати характеристики видів спорту; говорити про кіберспорт та його особливості.

Games or Video Games?

р.56

 

Sports Vocabulary:

champion

fan

prize

professional

take part

tournament

cleaner

climber

dancer

diver

golfer

photographer

runner

singer

skier

swimmer

teacher

worker

 

Ex.1,p.56

 

 

Ex.2,p.56Ex.3,p.56Ex.2,p.57

 

 

 

Ex.1,p.57Ex.3,p.57

 

 

Ex.4,p.57

 

44.

(4)

04.12

вміє утворювати іменники з допомогою додавання суфіксів до інших частин мови.

Favourite Sports Games

р.57

 

 

 

Ex.2,p.57

 

Ex.1,p.57

 

Ex.1,p.57

 

 

WB

p.38

 

 

 

Unit 10  - Useful websites (5 год)+ 1год д.р. + 4 контролі і узагальнення знань

45.

(5)

06.12

вміють спілкуватись в парах за темою

 

Relationshipsр.58

 

People:

best friend

classmate

close friend

contact

guest

member

neighbor

old friend

penfriend

relative

 

Ex.1,p.58

 

Ex.2,p.58Ex.3,p.58Ex.4,p.58Ex.6,p.58

 

 

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність, спілкування

 

Ex.5,p.58

 

46.

(6)

 

 

 

09.12

вміє проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

Teens’ Problems

р.59

 

Verb patterns:

gerunds and infinitives

 

 

Ex.1,p.59Ex.2,p.59Ex.5,p.59

 

 

 

Ex.4,p.59

 

 

 

 

Критичне мислення

 

Комунікативні уміння

 

Ex.3,p.59

 

47.

(7)

11.12

вміє прочитати та виділити потрібну інформацію, поділитись нею з друзями

 

Teens’ Websites

р.60

Internet nouns and verbs:

blog

download

link

menu

message board

post

record

save

search

site

the web

upload

 

Ex.3,p.60Ex.4,p.60

 

 

 

Ex.1,p.60Ex.2,p.60

 

 

 

Ex.1,p.61

 

 

 

 

 

 

 

Критичне мислення

 

Комунікативні уміння

 

Ex.2,p.61

 

 

48.

(8)

 

 

 

12.12

вміє спілкуватись в парах, обговорювати корисні та шкідливі сайти

Benefits and Harms of the Internet

р.61

 

 

 

Ex.1,p.61

 

Ex.2,p.61

 

An email

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність, спілкування

Критичне мислення

 

написати лист другові про сайти, які тобі подобаються

 

 

49.

(9)

 

13.12

вміє зрозуміти прочитаний та текст, визначати переваги та недоліки вживання інтернету

 

The Best Games

р.62

 

 

 

 

indoors

team

rules

speed

equipment

helmet

 

 

Ex.2,p.62Ex.3,p.63

 

 

Ex.5,p.63

 

Ex.1,p.62

 

Ex.4,p.63Ex.5,p.63

 

 

 

 

Критичне мислення

 

 

project

50.

(10)

16.12

вміє виконати завдання

 Діагностична робота №5

 

за завданням вчителя

Повторити вивчений лексичний матеріал. Підготуватися до контролю читання

51.

18.12

 

  Контроль навичок читання

Повторити вивчений лексичний матеріал. Підготуватися до контролю аудіювання

52.

20.12

 

  Контроль навичок аудіювання

Повторити вивчений граматичний матеріал. Підготуватися до контролю письма

53.

23.12

 

  Контроль навичок письма

Підготуватися до контролю говоріння.  Підготувати розповідь (8-10 речень) на обрану тему

54.

25.12

 

  Контроль навичок говоріння

Повторити вивчений лексичний і граматичний матеріал.

55.

26.12

 

Повторення і узагальнення лексичного та граматичного матеріалу ( тестування) Аналіз діагностувальних робіт. Узагальнення і повторення за 1 семестр. Підсумковий урок.

Повторити вивчений лексичний і граматичний

матеріал.

 

56.

27.12

 

Узагальнення і повторення за 1 семестр. Підсумковий урок.

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
7 вересня
Переглядів
200
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку