Календарно-тематичне планування 5 кл. ІІ семестр за програмою О. Ніколенко

Про матеріал
Календарно-тематичне планування 5 кл. ІІ семестр за програмою Ольги Ніколенко
Перегляд файлу

ДРУГИЙ СЕМЕСТР

5-А клас

5-Б клас

Тема уроку

Адаптація

Теорія літератури

Дата

Дата

 

СЛУХАЄМО ГОЛОСИ ПРИРОДИ

31.

09.01.2023

31.

10.01.2023

Ернест Сетон-Томпсон (18601946) «Лобо»

Авторські спостереження за світом природи.

Зменшення обсягу матеріалу для прочитання.

Пейзаж, оповідання

32.

12.01.2023

32.

12.01.2023

Образи тварин, розкриття їх у подіях оповідання, авторських характеристиках у творі Е. Сетона-Томпсона «Лобо».

Залучення відеоматеріалів.

33.

16.01.2023

33.

17.01.2023

Образи тварин, розкриття їх у подіях оповідання, авторських характеристиках у творі Е. Сетона-Томпсона «Лобо».

Надання опорних схем.

34.

19.01.2023

34.

19.01.2023

Утвердження любові до всього живого, гуманного ставлення людей до тварин у творі Е. Сетона-Томпсона «Лобо».

Спрощення завдань.

35.

23.01.2023

35.

24.01.2023

Утвердження любові до всього живого, гуманного ставлення людей до тварин у творі Е. Сетона-Томпсона «Лобо».

Використання візуалізації. 

36.

26.01.2023

36.

26.01.2023

Розвиток мовлення № 3 (усно). Представлення-захист проєктних творчих робіт «Мій домашній улюбленець».

Надання індивідуального завдання.

37.

30.01.2023

37.

31.01.2023

Діагностувальна контрольна  робота № 3. Слухаємо голоси природи. Творчість Ернста Сетона-Томпсона. Різнорівневі тести.

Надання спрощеного завдання.

СИЛА ТВОРЧОЇ УЯВИ

38.

02.02.2023

38.

02.02.2023

Льюїс Керролл (18321898)

«Аліса в Країні Див»

Образ Аліси, світ її уяви та захопливі пригоди у повісті-казці Льюїса Керролла «Аліса в Країні Див».

Зменшення обсягу прочитаного.

Персонаж, герой/героїня літературного твору. Поглиблення понять: тема та ідея художнього твору, сюжет

39.

06.02.2023

39.

07.02.2023

Персонажі, які оточують героїню у повісті-казці Льюїса Керролла «Аліса в Країні Див».

Надання допоміжних фотоматеріалів.

40.

09.02.2023

40.

09.02.2023

Персонажі, які оточують героїню у повісті-казці Льюїса Керролла «Аліса в Країні Див».

Залучення покрокової інструкції.

41.

13.02.2023

41.

14.02.2023

Особливості художньої мови твору  повісті-казки Льюїса Керролла «Аліса в Країні Див».

Спрощення завдань.

42.

16.02.2023

42.

16.02.2023

Ознаки казки у творі Льюїса Керролла «Аліса в Країні Див».

Використання опорних схем і таблиць.

43.

20.02.2023

43.

21.02.2023

Утілення ідеї особистої свободи, вільного мислення й творчого ставлення до життя у повісті-казці Льюїса Керролла «Аліса в Країні Див».

Використання відеоконтенту.

44.

23.02.2023

44.

23.02.2023

Розвиток мовлення № 4. Контрольний твір за повістю-казкою Льюїса Керролла «Аліса в Країні Див».

Спрощення завдання.

45.

27.02.2023

45.

28.02.2023

Елеанор Портер (18681920) «Полліанна»

Щирість, мужність і оптимізм Полліанни, її позитивний вплив на життя міста, долю інших людей.

Зменшення обсягу прочитаного.

46.

02.03.2023

46.

02.03.2023

Творча фантазія головної героїні повісті Е. Портер «Полліанна».

Залучення відеоматеріалів.

47.

06.03.2023

47.

07.03.2023

Зміни у внутрішньому світі й житті інших персонажів після зустрічі з Полліанною повісті Е. Портер «Полліанна».

Опора на ілюстративний матеріал.

48.

09.03.2023

48.

09.03.2023

Зміни у внутрішньому світі й житті інших персонажів після зустрічі з Полліанною повісті Е. Портер «Полліанна».

Спрощення завдання.

49.

13.03.2023

49.

14.03.2023

Ідея відчуття радості життя, що змінює світ на краще повісті Е. Портер «Полліанна»..

Надання покрокової схеми.

50.

16.03.2023

50.

16.03.2023

Художні засоби розкриття образу Полліанни повісті Е. Портер «Полліанна»..

Використання довідкових матеріалів.

51.

20.03.2023

51.

21.03.2023

Діагностувальна контрольна  робота № 4. Сила творчої уяви. Тестові завдання різних рівнів.

Спрощення завдання.

 

У ВИРІ ЗАХОПЛИВИХ ПРИГОД

52.

23.03.2023

52.

23.03.2023

Марк Твен (18351910) «Пригоди Тома Соєра»

Світ дитинства в романі.

Зменшення обсягу прочитаного.

Повість. Поглиблення понять: персонаж, герой/героїня літературного твору

53.

03.04.2023

53.

04.04.2023

Том Соєр і Гекльберрі Фінн за романом Марка Твена «Пригоди Тома Соєра».

Залучення відеоматеріалів.

54.

06.04.2023

54.

06.04.2023

Том Соєр і Гекльберрі Фінн за романом Марка Твена «Пригоди Тома Соєра»..

Зменшення обсягу завдання.

55.

10.04.2023

55.

11.04.2023

Том Соєр і Беккі Тетчер за романом Марка Твена «Пригоди Тома Соєра».

Опора на фотоколаж.

56.

13.04.2023

56.

13.04.2023

Життя містечка і пригоди юних друзів за романом Марка Твена «Пригоди Тома Соєра».

Спрощення завдання.

57.

17.04.2023

57.

18.04.2023

Мрії Тома, його витівки, бажання самоствердитися за романом Марка Твена «Пригоди Тома Соєра».

Надання покрокової схеми.

58.

20.04.2023

58.

20.04.2023

Риси характеру Тома, що розкриваються в стосунках з іншими за романом Марка Твена «Пригоди Тома Соєра».

Відеосупровід.

59.

24.04.2023

59.

25.04.2023

Сміливість і заповзятливість Тома Соєра та його друзів, їхнє прагнення зробити довколишній світ цікавішим і людянішим за романом Марка Твена «Пригоди Тома Соєра».

Надання опорної схеми.

60.

27.04.2023

60.

27.04.2023

Туве Янсон (19142001). «Капелюх Чарівника»

Чарівність художнього світу твору Т. Янсон «Капелюх чарівника».

Виділення

головного для

прочитування

61.

01.05.2023

61.

02.04.2023

Казкові персонажі, утілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей у творі Т. Янсон «Капелюх чарівника».

Опора на фотоколаж.

62.

04.05.2023

62.

04.05.2023

Казкові персонажі, утілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей у творі Т. Янсон «Капелюх чарівника».

Надання покрокової схеми.

63.

08.05.2023

63.

09.04.2023

Діагностувальна контрольна  робота № 5. У вирі захопливих пригод. Різнорівневі завдання.

Зменшення обсягу завдання.

64.

11.05.2023

64.

11.05.2023

Позакласне читання № 3. Джоан Ролінґ «Гаррі Поттер і філософський камінь». Реальне і фантастичне у творі.

Зменшення обсягу прочитаного.

 

65.

15.05.2023

65.

16.04.2023

Позакласне читання № 4. Джоан Ролінґ «Гаррі Поттер і філософський камінь». Світ добра і зла в художній літературі.

Зменшення обсягу прочитаного.

 

ПІДСУМКИ

66.

18.05.2023

66.

18.05.2023

Художні твори класики й сучасності, прочитані протягом навчального року. Актуальні теми, ідеї, сюжети творів.

Надання опорної схеми.

 

67.

22.05.2023

67.

23.04.2023

Улюблені літературні персонажі, герої/героїні.

Опора на ілюстративний матеріал.

 

68.

25.05.2023

68.

25.05.2023

Ознаки окремих жанрів (народна казка, літературна казка, оповідання, повість, вірш та ін.).

Надання опорних схем, таблиць.

 

69.

29.05.2023

69.

30.04.2023

Українські перекладачі творів зарубіжних письменників. Враження про сучасні медіатексти за прочитаними творами.

Залучення відеоматеріалів.

 

70.

01.06.2023

70.

01.06.2023

Підсумковий урок.

Зменшення обсягу завдання.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 лютого 2023
Переглядів
165
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку