ДРУГИЙ СЕМЕСТР |
||||||
5-А клас |
5-Б клас |
Тема уроку |
Адаптація |
Теорія літератури |
||
№ |
Дата |
№ |
Дата
|
|||
СЛУХАЄМО ГОЛОСИ ПРИРОДИ |
||||||
31. |
09.01.2023 |
31. |
10.01.2023 |
Ернест Сетон-Томпсон (1860–1946) «Лобо» Авторські спостереження за світом природи. |
Зменшення обсягу матеріалу для прочитання. |
Пейзаж, оповідання |
32. |
12.01.2023 |
32. |
12.01.2023 |
Образи тварин, розкриття їх у подіях оповідання, авторських характеристиках у творі Е. Сетона-Томпсона «Лобо». |
Залучення відеоматеріалів. |
|
33. |
16.01.2023 |
33. |
17.01.2023 |
Образи тварин, розкриття їх у подіях оповідання, авторських характеристиках у творі Е. Сетона-Томпсона «Лобо». |
Надання опорних схем. |
|
34. |
19.01.2023 |
34. |
19.01.2023 |
Утвердження любові до всього живого, гуманного ставлення людей до тварин у творі Е. Сетона-Томпсона «Лобо». |
Спрощення завдань. |
|
35. |
23.01.2023 |
35. |
24.01.2023 |
Утвердження любові до всього живого, гуманного ставлення людей до тварин у творі Е. Сетона-Томпсона «Лобо». |
Використання візуалізації. |
|
36. |
26.01.2023 |
36. |
26.01.2023 |
Розвиток мовлення № 3 (усно). Представлення-захист проєктних творчих робіт «Мій домашній улюбленець». |
Надання індивідуального завдання. |
|
37. |
30.01.2023 |
37. |
31.01.2023 |
Діагностувальна контрольна робота № 3. Слухаємо голоси природи. Творчість Ернста Сетона-Томпсона. Різнорівневі тести. |
Надання спрощеного завдання. |
|
СИЛА ТВОРЧОЇ УЯВИ |
||||||
38. |
02.02.2023 |
38. |
02.02.2023 |
Льюїс Керролл (1832– 1898) «Аліса в Країні Див» Образ Аліси, світ її уяви та захопливі пригоди у повісті-казці Льюїса Керролла «Аліса в Країні Див». |
Зменшення обсягу прочитаного. |
Персонаж, герой/героїня літературного твору. Поглиблення понять: тема та ідея художнього твору, сюжет |
39. |
06.02.2023 |
39. |
07.02.2023 |
Персонажі, які оточують героїню у повісті-казці Льюїса Керролла «Аліса в Країні Див». |
Надання допоміжних фотоматеріалів. |
|
40. |
09.02.2023 |
40. |
09.02.2023 |
Персонажі, які оточують героїню у повісті-казці Льюїса Керролла «Аліса в Країні Див». |
Залучення покрокової інструкції. |
|
41. |
13.02.2023 |
41. |
14.02.2023 |
Особливості художньої мови твору повісті-казки Льюїса Керролла «Аліса в Країні Див». |
Спрощення завдань. |
|
42. |
16.02.2023 |
42. |
16.02.2023 |
Ознаки казки у творі Льюїса Керролла «Аліса в Країні Див». |
Використання опорних схем і таблиць. |
|
43. |
20.02.2023 |
43. |
21.02.2023 |
Утілення ідеї особистої свободи, вільного мислення й творчого ставлення до життя у повісті-казці Льюїса Керролла «Аліса в Країні Див». |
Використання відеоконтенту. |
|
44. |
23.02.2023 |
44. |
23.02.2023 |
Розвиток мовлення № 4. Контрольний твір за повістю-казкою Льюїса Керролла «Аліса в Країні Див». |
Спрощення завдання. |
|
45. |
27.02.2023 |
45. |
28.02.2023 |
Елеанор Портер (1868–1920) «Полліанна» Щирість, мужність і оптимізм Полліанни, її позитивний вплив на життя міста, долю інших людей. |
Зменшення обсягу прочитаного. |
|
46. |
02.03.2023 |
46. |
02.03.2023 |
Творча фантазія головної героїні повісті Е. Портер «Полліанна». |
Залучення відеоматеріалів. |
|
47. |
06.03.2023 |
47. |
07.03.2023 |
Зміни у внутрішньому світі й житті інших персонажів після зустрічі з Полліанною повісті Е. Портер «Полліанна». |
Опора на ілюстративний матеріал. |
|
48. |
09.03.2023 |
48. |
09.03.2023 |
Зміни у внутрішньому світі й житті інших персонажів після зустрічі з Полліанною повісті Е. Портер «Полліанна». |
Спрощення завдання. |
|
49. |
13.03.2023 |
49. |
14.03.2023 |
Ідея відчуття радості життя, що змінює світ на краще повісті Е. Портер «Полліанна».. |
Надання покрокової схеми. |
|
50. |
16.03.2023 |
50. |
16.03.2023 |
Художні засоби розкриття образу Полліанни повісті Е. Портер «Полліанна».. |
Використання довідкових матеріалів. |
|
51. |
20.03.2023 |
51. |
21.03.2023 |
Діагностувальна контрольна робота № 4. Сила творчої уяви. Тестові завдання різних рівнів. |
Спрощення завдання. |
|
У ВИРІ ЗАХОПЛИВИХ ПРИГОД |
||||||
52. |
23.03.2023 |
52. |
23.03.2023 |
Марк Твен (1835–1910) «Пригоди Тома Соєра» Світ дитинства в романі. |
Зменшення обсягу прочитаного. |
Повість. Поглиблення понять: персонаж, герой/героїня літературного твору |
53. |
03.04.2023 |
53. |
04.04.2023 |
Том Соєр і Гекльберрі Фінн за романом Марка Твена «Пригоди Тома Соєра». |
Залучення відеоматеріалів. |
|
54. |
06.04.2023 |
54. |
06.04.2023 |
Том Соєр і Гекльберрі Фінн за романом Марка Твена «Пригоди Тома Соєра».. |
Зменшення обсягу завдання. |
|
55. |
10.04.2023 |
55. |
11.04.2023 |
Том Соєр і Беккі Тетчер за романом Марка Твена «Пригоди Тома Соєра». |
Опора на фотоколаж. |
|
56. |
13.04.2023 |
56. |
13.04.2023 |
Життя містечка і пригоди юних друзів за романом Марка Твена «Пригоди Тома Соєра». |
Спрощення завдання. |
|
57. |
17.04.2023 |
57. |
18.04.2023 |
Мрії Тома, його витівки, бажання самоствердитися за романом Марка Твена «Пригоди Тома Соєра». |
Надання покрокової схеми. |
|
58. |
20.04.2023 |
58. |
20.04.2023 |
Риси характеру Тома, що розкриваються в стосунках з іншими за романом Марка Твена «Пригоди Тома Соєра». |
Відеосупровід. |
|
59. |
24.04.2023 |
59. |
25.04.2023 |
Сміливість і заповзятливість Тома Соєра та його друзів, їхнє прагнення зробити довколишній світ цікавішим і людянішим за романом Марка Твена «Пригоди Тома Соєра». |
Надання опорної схеми. |
|
60. |
27.04.2023 |
60. |
27.04.2023 |
Туве Янсон (1914–2001). «Капелюх Чарівника» Чарівність художнього світу твору Т. Янсон «Капелюх чарівника». |
Виділення головного для прочитування |
|
61. |
01.05.2023 |
61. |
02.04.2023 |
Казкові персонажі, утілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей у творі Т. Янсон «Капелюх чарівника». |
Опора на фотоколаж. |
|
62. |
04.05.2023 |
62. |
04.05.2023 |
Казкові персонажі, утілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей у творі Т. Янсон «Капелюх чарівника». |
Надання покрокової схеми. |
|
63. |
08.05.2023 |
63. |
09.04.2023 |
Діагностувальна контрольна робота № 5. У вирі захопливих пригод. Різнорівневі завдання. |
Зменшення обсягу завдання. |
|
64. |
11.05.2023 |
64. |
11.05.2023 |
Позакласне читання № 3. Джоан Ролінґ «Гаррі Поттер і філософський камінь». Реальне і фантастичне у творі. |
Зменшення обсягу прочитаного. |
|
65. |
15.05.2023 |
65. |
16.04.2023 |
Позакласне читання № 4. Джоан Ролінґ «Гаррі Поттер і філософський камінь». Світ добра і зла в художній літературі. |
Зменшення обсягу прочитаного. |
|
ПІДСУМКИ |
||||||
66. |
18.05.2023 |
66. |
18.05.2023 |
Художні твори класики й сучасності, прочитані протягом навчального року. Актуальні теми, ідеї, сюжети творів. |
Надання опорної схеми. |
|
67. |
22.05.2023 |
67. |
23.04.2023 |
Улюблені літературні персонажі, герої/героїні. |
Опора на ілюстративний матеріал. |
|
68. |
25.05.2023 |
68. |
25.05.2023 |
Ознаки окремих жанрів (народна казка, літературна казка, оповідання, повість, вірш та ін.). |
Надання опорних схем, таблиць. |
|
69. |
29.05.2023 |
69. |
30.04.2023 |
Українські перекладачі творів зарубіжних письменників. Враження про сучасні медіатексти за прочитаними творами. |
Залучення відеоматеріалів. |
|
70. |
01.06.2023 |
70. |
01.06.2023 |
Підсумковий урок. |
Зменшення обсягу завдання. |
|