Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури, 8 кл. ІІ семестр.
Другий семестр |
|||||||
8-А клас |
8-Б, 8-Г класи |
8-В клас |
Тема уроку |
Теорія літератури |
|||
№ |
Дата |
№ |
Дата |
№ |
Дата |
||
ВІДРОДЖЕННЯ |
|||||||
31. |
10.01. 2023 |
32. |
12.01. 2023 |
31. |
11.01. 2023 |
Епоха Відродження (Ренесансу) в Європі. Гуманізм. Культ античності. Характерні риси ренесансної культури і літератури. |
Поглиблення поняття про вічний образ, сонет, роман, трагедію. Катрен, терцет, ямб |
32. |
12.01. 2023 |
33. |
13.01. 2023 |
32. |
12.01. 2023 |
Франческо Петрарка (1304–1374). Сонети № 61, 132. Історія кохання в сонетах Ф. Петрарки. Образ ліричного героя та героїні. Утілення гуманістичних ідеалів у поезії митця. Структура сонетів Ф. Петрарки. Напам’ять один з сонетів |
|
33. |
17.01. 2023 |
34. |
19.01. 2023 |
33. |
18.01. 2023 |
Розвиток мовлення № 3. Ідейно-художній аналіз сонетів Ф. Петрарки. |
|
34. |
19.01. 2023 |
35. |
20.01. 2023 |
34. |
19.01. 2023 |
Вільям Шекспір (1564–1616). Сонети № 66, 116, 130. Виняткова роль В. Шекспіра в розвитку англійської національної літератури і світового мистецтва. Основні теми сонетів В. Шекспіра – кохання до Смаглявої леді, дружба. Напам’ять один з сонетів |
|
35. |
24.01. 2023 |
36. |
26.01. 2023 |
35. |
25.01.2023 |
Відображення внутрішнього світу ренесансної людини (описи природи, змалювання сили почуттів та ін.) в сонетах В. Шекспіра. Художні особливості сонетів. |
|
36. |
26.01. 2023 |
37. |
27.01. 2023 |
36. |
26.01. 2023 |
Трагедія «Ромео і Джульєтта» В. Шекспіра Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів. |
|
37. |
31.01. 2023 |
38. |
02.02. 2023 |
37. |
01.02. 2023 |
Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти в однойменній драмі В. Шекспіра. |
|
38. |
02.02. 2023 |
39. |
03.02. 2023 |
38. |
02.02. 2023 |
Вплив кохання на людську особистість (зміни в характерах головних героїв, їхня еволюція) за драмою В. Шекспіра «Ромео і Джульєтта». |
|
39. |
07.02. 2023 |
40. |
09.02.2023 |
39. |
08.02. 2023 |
Проблема життя і смерті в драмі В. Шекспіра «Ромео і Джульєтта». |
|
40. |
09.02. 2023 |
41. |
10.02. 2023 |
40. |
09.02. 2023 |
Трактування фіналу трагедії «Ромео і Джульєтта» В. Шекспіра. |
|
41. |
14.02. 2023 |
42. |
16.02. 2023 |
41. |
15.02. 2023 |
Гуманістична цінність трагедії «Ромео і Джульєтта» В. Шекспіра, її популярність серед різних поколінь. |
|
42. |
16.02. 2023 |
43. |
17.02. 2023 |
42. |
16.02. 2023 |
Розвиток мовлення № 4. Контрольний твір-роздум за драмою В. Шекспіра «Ромео і Джульєтта». |
|
43. |
21.02. 2023 |
44. |
23.02. 2023 |
43. |
22.02. 2023 |
Мігель де Сервантес Сааведра (1547– 1616) «Дон Кіхот» I частина (огляд, 2-3 розділи за вибором учителя) Історія створення роману, його зв’язок із лицарськими романами, пародійний характер. Особливості сюжету і композиції твору.
|
|
44. |
23.02. 2023 |
45. |
24.02. 2023 |
44. |
23.02.2023 |
Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота і буденної дійсності, неможливості реалізації ідеалів героя. |
|
45. |
28.02. 2023 |
46. |
02.03. 2023 |
45. |
01.03. 2023 |
Дон Кіхот і Санчо Панса – парні образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. «Донкіхотство». |
|
46. |
02.03. 2023 |
47. |
03.03. 2023 |
46. |
02.03.2023 |
Синтез різних жанрових ознак у романі М. де Сервантеса «Дон Кіхот» (героїчного епосу, лицарського, авантюрно-пригодницького, філософського роману, пародії). |
|
47. |
07.03. 2023 |
48. |
09.03. 2023 |
47. |
08.03.2023 |
Широта філософського змісту роману М. де Сервантеса «Дон Кіхот», можливість його різних тлумачень. Популярність вічних образів. |
|
48. |
09.03. 2023 |
49. |
10.03. 2023 |
48. |
09.03.2023 |
Контрольна робота № 4. Відродження. Різнорівневі завдання. |
|
БАРОКО І КЛАСИЦИЗМ |
|||||||
49. |
14.03. 2023 |
50. |
16.03. 2023 |
49. |
15.03. 2023 |
Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд). |
Поглиблення понять про вірш (філософський) |
50. |
16.03. 2023 |
51. |
17.03. 2023 |
50. |
16.03. 2023 |
Джонн Донн (1572–1631). «Священні сонети» (19-й сонет «Щоб мучить мене…»). Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова. |
|
51. |
21.03. 2023 |
52. |
23.03. 2023 |
51. |
22.03. 2023 |
Історичні умови, філософське та естетичні підґрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму. |
Комедія, сатира, сарказм. Поглиблення понять про гумор, іронію. |
52. |
23.03. 2023 |
53. |
24.03. 2023 |
52. |
23.03. 2023 |
Мольєр (1622–1673) «Міщанин-шляхтич» Мольєр – майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво. Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич». |
|
53. |
04.04. 2023 |
54. |
06.04.2023 |
53. |
05.04. 2023 |
Тематика і проблематика комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич», її загальнолюдське значення. |
|
54. |
06.04. 2023 |
55. |
07.04. 2023 |
54. |
06.04.2023 |
Основні образи комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич» (пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та ін.). |
|
55. |
11.04. 2023 |
56. |
13.04. 2023 |
55. |
12.04.2023 |
Основні образи комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич» (пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та ін.). |
|
56. |
13.04. 2023 |
57. |
14.04. 2023 |
56. |
13.04.2023 |
Засоби комічного комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич» (гумор, іронія, сатира, сарказм). |
|
57. |
18.04. 2023 |
58. |
20.04. 2023 |
57. |
19.04. 2023 |
Контрольна робота № 5. Бароко і класицизм. Різнорівневі завдання. |
|
ЛІТЕРАТУРА XX–XXI СТ. У ПОШУКАХ СЕБЕ І ВИСОКОГО ПОЛЬОТУ |
|||||||
58. |
20.04. 2023 |
59. |
21.04. 2023 |
58. |
20.04. 2023 |
Антуан де Сент-Екзюпері (1900–1944) «Маленький принц» Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц». |
Поглиблення понять про метафору, алегорію. Притча. |
59. |
25.04. 2023 |
60. |
27.04. 2023 |
59. |
26.04. 2023 |
Філософський зміст твору А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц». |
|
60. |
27.04. 2023 |
61. |
28.04. 2023 |
60. |
27.04. 2023 |
Художні образи в казці-притчі «Маленький принц» А. де Сент-Екзюпері. |
|
61. |
02.05. 2023 |
62. |
04.05. 2023 |
61. |
03.05.2023 |
Художні образи в казці-притчі «Маленький принц» А. де Сент-Екзюпері. |
|
62. |
04.05. 2023 |
63. |
05.05. 2023 |
62. |
04.05.2023 |
Річард Бах (нар. 1936) «Чайка Джонатан Лівінгстон» Сюжет твору Р. Баха як філософська метафора людського буття. |
|
63. |
09.05. 2023 |
64. |
11.05. 2023 |
63. |
10.05.2023 |
Алегоричні образи повісті Р. Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон». Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана. |
|
64. |
11.05. 2023 |
65. |
12.05. 2023 |
64. |
11.05. 2023 |
Художній конфлікт і можливість його подолання в повісті Р. Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон». |
|
65. |
16.05. 2023 |
66. |
18.05. 2023 |
65. |
17.05.2023 |
Ознаки притчі у творі Р. Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон». |
|
66. |
18.05. 2023 |
67. |
19.05. 2023 |
66. |
18.05.2023 |
Контрольна робота № 6. Література ХХ-ХХІ ст. У пошуках себе і високого польоту. Різнорівневі завдання. |
|
67. |
23.05. 2023 |
68. |
25.05. 2023 |
67. |
24.05. 2023 |
Позакласне читання № 3. Дж. Р. Р. Толкін «Володар перснів». Коротко про письменника. Історія написання циклу романів. |
|
68. |
25.05. 2023 |
69. |
26.05. 2023 |
68. |
25.05. 2023 |
Позакласне читання № 4. Дж. Р. Р. Толкін «Володар перснів». Етимологія героїв. |
|
69. |
30.05. 2023 |
70. |
01.06. 2023 |
69. |
31.05. 2023 |
Узагальнення і систематизація вивченого. |
|
70. |
01.06. 2023 |
71. |
02.06. 2023 |
70. |
01.06. 2023 |
Узагальнення і систематизація вивченого. |
|