Календарно-тематичне планування
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО 5 КЛАС(НУШ)
(1година на тиждень)
Програма: «Модельна навчальна програма «Мистецтво.5-6 класи»(інтегрований курс) для закладів загальної середньої освіти»(автори: Л.Масол,О.Просіна). Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)
Підручник: Мистецтво:підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів/Л.М.Масол.-К.:Видавництво: «Освіта»,2022.-256с.
№ п/п |
Розділи,теми |
Дата |
Примітка |
1. |
ВСТУП. Походження мистецтва. Мистецтво стародавніх цивілізацій. Як виникла музика? |
|
|
2. |
Музика і театр стародавніх цивілізацій |
|
|
РОЗДІЛ 1.Народне мистецтво |
|||
3. |
Одвічні ритми мистецтва. Пісенна скарбниця. |
|
|
4. |
Магічна стихія народних танців. |
|
|
5. |
Золоті руки народних майстрів. Народні музичні інструменти. |
|
|
6. |
Народна музика у творчості композиторів. |
|
|
7. |
Мистецький дивосвіт. Мереживо східних мелодій. |
|
|
8. |
Звучить хор. Підсумковий урок за розділом 1. |
|
|
РОЗДІЛ 2. Професійне мистецтво |
|
|
|
9. |
Музичні та графічні інтонації. Голос - музичний інструмент, дарований природою. |
|
|
10. |
Битва хорів. |
|
|
11. |
Палітра тембрів і симфонія кольорів. Тембри інструментів. |
|
|
12. |
Путівник по симфонічному оркестру. |
|
|
13. |
Секрети фактури. Срібні тембри духового оркестру. |
|
|
14. |
Естрадний оркестр. |
|
|
15. |
Мистецький дивосвіт. Музичні інтонації сходу. |
|
|
16. |
Підсумковий урок за розділом 2. Перевіряю свої досягнення. |
|
|
РОЗДІЛ 3.Сценічні мистецтва |
|
|
|
17. |
Коли всі мистецтва разом. Музика і література: діалог мистецтв. |
|
|
18. |
Цирк – мистецтво, сповнене радості. |
|
|
19. |
У царстві Мельпомени. Театр відчиняє двері. |
|
|
20. |
Ляльковий театр. |
|
|
21. |
У музичному театрі. На оперній сцені. |
|
|
22. |
Там, де панує рух. Балет. |
|
|
23. |
Ансамбль: у єдності краса. Музичні та хореографічні ансамблі. |
|
|
24. |
Музика свят і розваг. |
|
|
25. |
Мистецький дивосвіт. Східний театр. |
|
|
26. |
Підсумковий урок за розділом 3. Повторення та виконання музичних творів. |
|
|
РОЗДІЛ 4. Візуальні мистецтва |
|||
27. |
Наймолодша муза. Музика в кіно. |
|
|
28. |
Образи в анімації. |
|
|
29. |
Час новітній створює красу. Телебачення: погляд у світ. |
|
|
30. |
Мистецтво в рекламі. |
|
|
31. |
Мистецтво і техніка. Сплетіння муз в єдиному акорді: кольоромузика. |
|
|
32. |
Електронна музика. |
|
|
33. |
Мистецький дивосвіт. Карнавал крокує континентами. |
|
|
34. |
Підсумковий урок за розділом 4. Перевіряю свої досягнення. |
|
|
35. |
Назустріч канікулам. Урок-концерт. |
|
|