Календарно - тематичне планування, Музика 3 клас

Про матеріал
Вордовський документ, який можна редагувати, та підлаштовувати під себе. Календарне планування для 3 класу. В календарному плануванні чітко виділені теми, план відповідає НУШ вимогам. Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва за підручником "Мистецтво". Авторів: Т. Рублі, Т. Щеглової, І. Мед (2020)»
Перегляд файлу

уроку

Дата уроку

Тема уроку

Очікувані результати

Примітки

І семестр

 Барви літа

  1.  

 

Барви літа. Літній пейзаж. Слухання: А. Вівальді «Літо» з циклу «Чотири пори року». Ритмічна вправа. Виконання: поспівка «Ми — третьокласники»; В. Ткачова, А. Олейнікова «Сонячний малюнок» (с. 9-10).

Орієнтується в поняттях музичної грамоти (звук, мелодія, акомпанемент, музична форма, динаміка, схеми диригування (на 2/4);

орієнтується в нотному записі (за доцільності для виконання); читає запис найпростіших ритмів;

виконує дитячі пісні (зокрема, музичний фольклор);

добирає засоби музичної виразності (темп, динаміку), необхідні для створення настрою, характеру;

розуміє значення вокальних вправ для правильного виконання; стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням;

виконує в ансамблі нескладні композиції (трикутник, бубон, маракас, дзвіночки, барабан, тріскавки, сопілка (за умови дотримання гігієни користування), ксилофон, металофон, синтезатор тощо);

самостійно добирає тембр музичного інструменту для передачі відповідного образу;

 імпровізує голосом (музичні, мовленнєві інтонації) та на музичних інструментах;

створює варіанти ритмічного супроводу до пісні на музичному інструменті за вибором;

орієнтується в поняттях музичної грамоти (звук, мелодія, акомпанемент, музична форма, динаміка, схеми диригування (на 2/4);

орієнтується в нотному записі (за доцільності для виконання); читає запис найпростіших ритмів;

імпровізує засобами пантоміми (міміка, жести); пластично інтонує музичні образи;

 виконує нескладні ролі (в тому числі, пісні «у ролях»), добирає засоби вираження (темп, тембр голосу, динаміку, рухи, міміку);

грає елементарні театральні етюди (самостійно обирає відомих персонажів та перевтілюється в них, зокрема, імітує характерні рухи, ходу, звуки, міміку тощо);

вправляється над інтонацією мовлення, диханням; дикцією, мімікою, жестами;

рухається під музику, добираючи відомі танцювальні елементи (народні, сучасні);

узгоджує свої рухи з музичним супроводом (співом);

створює сценічні інтерпретації пісенних образів;

використовує атрибути для підсилення синтетичної виразності (із запропонованих);

комбінує знайомі художні техніки, звуки, ритми, рухи, лінії, кольори, форми, фактури, матеріали тощо для втілення ідеї в художньому образі;

створює образи, використовуючи знайомі засоби та способи за уявою; творення образів (звуки, слова, пантоміму, рухи, лінії, кольори, об’єми, декор тощо), якими може виразити свої почуття та емоції;

 виокремлює і фіксує в доступний спосіб цікаві явища довкілля; відтворює їх у творчій діяльності (імпровізаціях мелодій, інсценізації пісень, пластичному інтонуванні); пропонує ідеї оздоблення

місця, де навчається, живе; реалізовує їх (за допомогою інших або самостійно втілює нескладний задум оздоблення місця, де навчається і власного помешкання;

розпізнає власні емоції від художньої творчості, обирає види художньо-творчої діяльності відповідно до свого настрою;

передає власні емоції у творчій роботі за допомогою кольору;

дотримується загальноприйнятих правил поведінки в закладах культури та мистецтва (театрі, музеї тощо

 

  1.  

 

Вітер морем гуляє. Прелюдія. Слухання: К. Дебюсі прелю­дія «Вітрила». Виконання: В. Ткачова, А. Олейнікова «Со­нячний малюнок». Ритмічний акомпанемент на шумових інструментах (с. 11).

 

  1.  

 

Квіткова краса. Музична форма. Куплетна музична форма. Слухання: П. Чайковський «Вальс квітів» з балету «Лускунчик». Виконання: Г. Чубач, Г. Азаматова-Бас «Я люблю у лузі квіти» (с. 13-14).

 

  1.  

 

Бджілки-трудівниці. П’єса. Перегляд: анімаційне відео «Бджілка». Слухання: М. Римський-Корсаков «Політ джмеля». Виконання: Г. Чубач, Г. Азаматова-Бас «Я люблю у лузі квіти» (с. 17-18).

 

Осіння краса

 

  1.  

 

Осіння краса. Слухання: Ф. Шопен «Осінній вальс». Ритмічні вправи. Виконання: Т. Плескач «Осінь, осінь по землі крокує» (с. 20-21).

 

  1.  

 

Обжинки. Свято урожаю. Обрядові пісні. А капела. Слу­хання: «Котився вінок по полю», «Котився віночок» (украї­нські народні пісні). Виконання: «Дівка Явдошка» (україн­ська народна пісня) (с. 23-24).

 

  1.  

 

Свято Покрови. Слухання: М. Чурай «Засвіт встали козаченьки»; Є. Адамцевич «Запорозький марш». Виконання: «Гей там на горі Січ іде». Інсценізування (с. 26-27).

 

  1.  

 

Дерево Життя. Козацькі пісні. Слухання: пісня «Родина» у виконанні Н. Яремчука. Виконання: «Ой на горі та женці жнуть» (українська народна пісня) (с. 29-30).

 

  1.  

 

Народна іграшка. Музичні іграшки. Слухання: «Українська в’язанка» у виконанні Національного оркестру народних інструментів. Виконання: «Дівка Явдошка», «Ой на горі та женці жнуть» під супровід іграшкових музичних інструме­нтів (с. 33-34).

 

  1.  

 

Пташині турботи. Тривалість нот. Слухання: Л. К. Дакен музичний твір. Виконання: П. Синявський, 3. Компанієць «Пісенька горобчика» (с. 36-38).

 

Образи тварин у мистецтві

 

  1.  

 

Образи тварин у мистецтві. Одночастинні музичні твори. Слухання: К. Сен-Санс «Карнавал тварин». Ритмічна вправа «Назви тварину». Виконання: П. Синявський, З. Компанієць «Пісенька горобчика» (с. 40-41).

 

  1.  

 

Образи тварин у казці. Перегляд: відео на сюжет українсь­кої народної казки «Рукавичка». Виконання: О. Кімряк, А. Олєйнікова «Зимовий сон» (с. 44-45).

 

  1.  

 

Мешканці підводного світу. Слухання: музичні фрагменти з мультфільму «У пошуках Немо». Виконання: вивчені раніше пісні про морських мешканців. Ритмічна гра «Му­зичний капелюшок» (с. 47-48).

 

Краса зимового лісу

 

  1.  

 

Краса зимового лісу. Цикл. Слухання: А. П’яццола «Зима» з циклу «Пори року». Виконання: Н. Іванова, А. Олєйнікова «Зимовий мотив» (с. 50-51).

 

  1.  

 

Мешканці зимового лісу. Слухання: С. Чекалін «Падає сніг». Виконання: Н. Іванова, А. Олєйнікова «Зимовий мо­тив» (с. 54-55).

 

  1.  

 

На порозі свято Миколая. Перегляд: легенда про Святого Миколая. Слухання: сучасна колядка «Святий Миколай». Виконання: «Ішов Миколай лужком, бережком» (українська народна пісня) (с. 57-58).

 

ІІ семестр

  1.  

 

Ранкова прогулянка. Тричастинна форма музичного твору. «Зимовий ранок» П. Чайковського.

 

 

  1.  

 

Вечір. Вечірня музика. Двочастинна форма музичного твору. Засоби виразності у п’єсі П. Чайковського «Солодка мрія».

 

Дитячі розваги

  1.  

 

Дитячі колисанки. Одночастинна форма музичного твору. Ладовий розвиток колискових.

 

 

  1.  

 

Портрет  у мистецтві. Розвиток музики й розвиток образу у творах  С. Прокоф’єва і Д. Кабалевського.

 

 

  1.  

 

Ігри та іграшки. Танцювальність музичного твору. Жанровий розвиток музики у п’єсі К. Дебюссі «Ляльковий кек-вок».

 

 

  1.  

 

Як зима з весною зустрічається. Зв’язок музичного мистецтва із народними святковими традиціями. Поєднання музичного й театрального мистецтва в народній календарно-обрядовій творчості.

 

 

  1.  

 

Афіша й плакат. Симфонія. Народна основа симфонічної музики  Л. Ревуцького

 

 

  1.  

 

Театр ляльок. Театр ляльок. Зображальні та розповідні інтонації в музиці.

 

 

  1.  

 

На гостини до театру. Опера. Опера як жанр музичного театрального мистецтва. Характеристика героїв казкових опер М. Лисенка.

 

 

  1.  

 

На гостини до театру. Балет. Балет як жанр музичного театрального мистецтва. Виражальні та зображальні інтонації партій у балеті О. Шимка «Снігова королева».

 

 

  1.  

 

Чарівний світ кіно. Роль музичного мистецтва в кінематографі. Важливі риси в музичних будовах.

 

 

Настала весна

  1.  

 

Весняні. Інтонаційний та виконавський розвиток музики. Образ весняної природи в музичному мистецтві.

 

 

  1.  

 

Великдень. Зв’язок музичного мистецтва із народними святковими традиціями. Великодня дитяча пісенна творчість.

 

 

  1.  

 

Кольорові водограї. Бабусина вишиванка. Пісенність як важлива якість народного музичного мистецтва.

 

 

  1.  

 

Пам’ятки архітектури. Варіаційна форма в музичному творі. Варіації на тему українських народних пісень.

 

 

   32.

 

Мультфільми. Саундтрек. Важливі риси в музичних будовах.

 

 

Літо зустрічаймо

   33.

 

Літо зустрічаймо! Підсумковий урок-концерт

 

 

34.

 

Резервний урок.

 

 

  35.

 

Резервний урок.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Планування
Інкл
Додано
30 серпня 2022
Переглядів
1605
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку