Календарно-тематичне планування для 5-го класу, підручник Français 5,"Генеза"2013
автор Клименко Ю.М.
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар- лексика |
Мовний інвентар- граматика |
Очікувані результати |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетентності |
Домашнє завдання |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|||
1 |
|
Подорож. Початок до подорожі |
Впр.1 ст81 |
|
Розвивати комунікативні здібності |
+ |
|
+ |
|
Спілкування іноз.мови |
Впр.6 ст82 |
2 |
|
Я люблю подорожувати |
Впр1 ст.81 |
Частини à,au,en, aux ст.83 |
Спілкується використовуючи Вивчені частини |
|
+ |
|
|
Спілкування іноз.мови |
Впр8 ст.83 |
3 |
|
Франція |
Впр.1ст.84 |
Теперішній час ст..85
|
Спілкується використовуючи теперішній час |
+ |
+ |
|
|
Соц..форм .власної речі |
Прочитати текст ст..84 |
4 |
|
Що ти знаєш про Францію? |
Впр1 ст.84 |
Теперішній час ст..85 |
Розвивати комунікативні здібності |
+ |
+ |
+ |
|
Спілк.іноз. мови |
Впр7 ст.86 |
5 |
|
Я знаю Францію |
Впр1 ст 84 |
Теперішній час |
Розвивати комунікативні здібності |
+ |
|
|
|
|
Впр.3 ст.85 |
6 |
|
Пам ‘ятники Парижа
|
Впр.1 ст.87 |
Майбутній час ст89
|
Використовує в письмі майбутній час
|
+ |
|
|
+ |
|
Впр6 ст.90 |
7
|
|
Пам’ятники Парижа |
Впр.2 ст.88 |
Майбутній час |
Розвивати комунікативні здібності |
+ |
|
|
|
Спілк.іноз мови |
Впр5(4-6) ст.90
|
8. |
|
Подорож до Парижа |
Впр.1 ст.91 |
Наказовий спосіб Impératif ст..93 |
Розвивати комунікативні здібності |
|
+ |
+ |
+ |
|
Впр.8ст.94 |
9.
|
|
Мої враження від Парижа |
Впр1 ст.91 |
Наказовий спосіб Imperatif ст.93 |
Розуміє короткі тексти |
+ |
|
|
|
Соц..форм. Власної речі
|
Впр 6 ст.93 |
10.
|
|
Подорож потягом |
Впр1 ст.95 |
Наказовий спосіб imperatif
|
Спілкується використовуючи вивчену лексику |
|
+ |
+ |
|
|
Впр2 ст.96 |
11
|
|
Вправи з дієсловом .
|
|
|
Спілкується використовуючи вивчені грамат.правила |
|
|
|
|
|
Роздотковий матеріал |
12
|
|
Україна . Що я знаю про Україну? |
Впр.1 ст.98 |
Прислівники часу і місця Ст.106 |
Розвивати комунікативні здібності |
+ |
+ |
|
|
|
Впр.3 ст 99 |
13 |
|
Україна моя Батьківщина |
Впр1 ст.98 |
Прислівники часу і місця Ст..106 |
Розуміє прості короткі повідомлення |
|
+ |
|
|
Спілк.іноз. мови |
Прочитати текст ст.98 |
14
|
|
Столиця України |
Впр.1 ст.101 |
Прислівники часу і місця(розд.мат) |
Розвивати комунікативні здібності |
|
+ |
|
|
|
Впр3 (4-6)ст.102 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
15 |
|
Київ моя столиця
|
Впр1 ст.101 |
Прислівник (розд.мат) |
Спілкується використовуючи прислівник |
+ |
|
|
+ |
|
Впр.7 ст.103 |
16 |
|
Пам’ятники Київа |
Впр.1 ст.104 |
|
Розвивати комунікативні здібності |
+ |
|
|
|
Спілк. Іноз. мови |
Прочитати діалог ст..104 Впр2(4-6)ст..105 |
17 |
|
Пам’ятники Київа |
Впр.5 ст.105 |
Прислівник (розд.мат) |
Розуміє короткі прості тексти |
|
+ |
|
|
|
Впр.8 ст.106 |
18 |
|
Проєктна робота Подорож |
|
|
Спілкується на вивчену тему |
|
|
|
|
|
Закінчити проект |
19 |
|
Одяг , їжа напої Магазини та покупки |
|
Артикль (повторення ) |
Спілкується вживаючи нову лексику |
+ |
+ |
+ |
|
|
Впр.2ст.112 |
20
|
|
Типи магазинів |
Впр.3 ст.112 |
Аартикль (розд.мат) |
Розуміє та може зіграти сценки |
|
|
|
+ |
Створення Власної речі |
Впр5ст.113 |
21 |
|
Типи магазинів |
|
Les articles partitifs ст..114 |
Спілкується вживаючи артикль |
|
+ |
|
|
|
Впр9 ст.114 |
22 |
|
За покупками |
Впр.1 ст.115 |
Les articles partitifs Ст..114 |
Розуміє короткі повідомлення |
|
|
|
+ |
Спілк. Іноз. мови |
Впр2(5-6) ст..117 |
||||||||||||
23 |
|
За покупками
|
Впр6 ст 119 |
|
Розвивати комунікативні здібності |
|
|
|
+ |
|
Впр7 ст 120 |
||||||||||||
24 |
|
За покупками |
|
Дієслово mettre (розд.мат) |
Розвивати комунікативні здібності |
+ |
+ |
|
|
|
Впр8 ст.120 |
||||||||||||
25 |
|
В магазині |
Впр1 ст.121
Ст..123
|
|
Розуміє короткі тексти |
|
|
|
+ |
Спілк. Іноз. мови |
Впр2 ст.121 |
||||||||||||
26 |
|
гроші |
Дієслово Vouloir (розд.мат) |
Спілкується використовуючи нову лексику |
|
|
|
+ |
|
Впр.10 ст.123 |
|||||||||||||
27 |
|
Ми робимо покупки |
Впр1 ст 124 |
|
Розвивати комунікативні здібності |
+ |
|
|
|
|
Впр.2 ст 126 |
||||||||||||
28 |
|
Ми робимо покупки |
Впр5,ст127
|
Наказовий спосіб ст131 |
Розвивати комунікативні здібності |
+ |
|
|
+ |
|
Впр6 ст.127 |
||||||||||||
29 |
|
Що ми їмо ? |
Впр1 ст.128
|
|
Спілкується використовуючи артикль |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Впр2 ст.129 |
||||||||||||
30 |
|
Що ми їмо ? |
Впр6 ст 130 |
|
Розвивати комунікативні здібності |
+ |
|
|
|
|
Впр7 ст.131 |
||||||||||||
31 |
|
Повсякденна їжа |
Впр1ст.132 |
|
Розуміє короткі прості тексти |
|
|
+ |
|
|
Впр2 ст 132 |
||||||||||||
32 |
|
Узагальнення лексичного та граматичного матеріалу
|
Впр3 ст.133 |
|
Спілкується використовуючи вивчені граматичні правила |
|
|
|
|
|
Впр4ст.133 |
||||||||||||
33 |
|
З Парижа до Києва
|
Впр1ст 152 |
|
Розвивати комунікативні здібності |
+ |
|
|
+ |
Ств. Власної речі |
Впр2ст153 |
||||||||||||
34 |
|
Місто науки і промисловості
|
Впр2 ст 152 |
|
Спілкується використовуючи теперішній час дієслів |
+ |
|
+ |
|
|
Прочитати текст ст153 |
||||||||||||
35
|
|
Місто науки і промисловості |
Впр4 ст 154 |
Дієслово voir |
Розуміє прості тексти |
|
+ |
|
|
|
Впр ст. 155 |
||||||||||||
36.
|
|
Я люблю тебе Париж!
|
Впр1 ст 157
|
|
Розуміє прості тексти |
+ |
+ |
|
|
|
Впр2 ст 157
|
||||||||||||
37 |
|
люблю Париж у травень місяць |
Впр4 ст159 |
|
|
+ |
|
|
+ |
Ств. Власної речі |
Вивчити вірш напам’ять ст. 159 |
||||||||||||
38 |
|
Карта Парижа
|
Впр7 ст.161
|
|
Розвивати комунікативні здібності |
+ |
|
+ |
|
|
Впр6ст.160
|
||||||||||||
39
|
|
У місті .Парижське метро
|
Впр1 ст 162 впр3 ст 163
|
|
Розвивати комунікативні здібності |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Впр2 ст 162
|
||||||||||||
40
|
|
Місто Анжер
|
Впр6 ст 164
|
|
Розуміє короткі тексти |
|
+ |
+ |
|
|
Впр7 ст 165
|
||||||||||||
41
|
|
Вірш «Ейфелева Вежа»
|
Впр11ст 166 |
Складний минулий час ст166 |
Розуміє короткі повідомлення |
+ |
+ |
|
|
Спілк. Іноз. мови |
Впр11 ст.166
|
||||||||||||
42
|
|
Граматичні вправи . Повторення граматичного матеріалу |
|
|
Спілкується використовуючи граматичні вивчені правила |
|
|
|
|
|
Впр.10 ст.166 |
||||||||||||
43
|
|
Орієнтуватися в місті |
Впр1 ст 167 впр3 ст 168 |
Складний минулий час (розд. мат.) |
Розвивати комунікативні здібності |
|
|
+ |
|
|
Впр5 ст 168 |
||||||||||||
44 |
|
Музей «Марк Шагаль» |
Ст..169 |
|
Розуміє короткі історичні події |
+ |
|
|
+ |
|
Впр6ст.170 |
||||||||||||
45 |
|
Проектна робота МУЗЕЙ «Марк Шагаль»
|
|
|
Розвивати комунікативні здібності |
|
|
|
|
|
Прочитати впр9 ст.171
|
||||||||||||
46
|
|
Контрольна робота з граматики. Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
47 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
48 |
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
49 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
50
|
|
Міста та села |
Впр1 ст.173 |
|
|
Розвивати комунікативні здібності
|
|
+ |
+ |
|
|
Впр3 ст.174 |
|||||||||||
51 |
|
Моє рідне село |
За темою |
|
|
Розвивати комунікативні навички |
|
+ |
|
|
|
Написати міні-твір або презентацію в power-point «Моє рідне село» |
|||||||||||
52 |
|
Музеї «Орсей» |
Ст180 |
|
Розуміє короткі повідомлення |
|
|
+ |
|
|
Прочитати текст |
||||||||||||
53 |
|
Узагальнення лексичного та граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
54 |
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||