календарно-тематичне планування 6 клас 1 семестр

Про матеріал
календарно-тематичне планування 6 клас 1 семестр відповідно модульної системи легка атлетика баскетбол волейбол гімнастика рухливі ігри
Перегляд файлу

Календарний план

реалізації навчальної програми з предмету «Фізична культура»

6 клас

№.

 

Розділи програми, теми

1 семестр

 

2 семестр

 

уроки

1

 

Теоретико-методичні| знання.

на всіх уроках

 

на всіх уроках

на всіх уроках

2.

Модуль «Легка атлетика» (2 рік навчання).

14 г.

16 г.

1-14

 

 

 

 

 

 

93-106

3.

Модуль «Гімнастика» (2 рік навчання).

14 г.

 

 

 

 

17-30

 

 

 

 

 

 

4.

Модуль  «Рухливі ігри» (2 рік навчання).

8 г.

8 г.

 

 

31-37

 

 

 

83-92

 

4.

Модуль  «Баскетбол» (2 рік навчання).

10 г.

14г.

 

 

 

38-47

47-61

 

 

 

5.

Модуль «Волейбол» (2 рік навчання).

 

21г.

 

 

 

 

 

62-83

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

Разом:

48 г

58 г

 

 

 

 

 

 

 

 

ОРІЄНТОВНІ НОРМАТИВИ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ
ДЛЯ УЧНІВ 6-ГО КЛАСУ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОРІЄНТОВНІ НОРМАТИВИ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ
ДЛЯ УЧНІВ 6-ГО КЛАСУ

Загальна фізична підготовка

Показники фізичних якостей

Рівень компетентності

початковий

середній

достатній

високий

Швидкість:

Біг 30 м (с)

Хл.

Більше 6,7

6,7

6,2

5,6

Дівч.

Більше 7,1

7,1

6,6

6,0

Витривалість: рівномірний біг без урахування часу (м)

Хл.

До 700

700

1000

1200

Дівч.

До 600

600

800

1000

Гнучкість: нахил тулуба вперед із по положення сидячи (см)

Хл.

До2

2

4

6

Дівч.

До 6

6

8

11

Сила: підтягування (кількість разів)

Хл. у висі

До 2

2

4

5

Дівч. у висі лежачи

До 4

4

8

12

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (кількість разів)

Хл. від підлоги

До 6

6

10

14

Дівч. від лави

До 5

5

7

9

Спритність: човниковий біг 4×9 м (с)

Хл.

12,9

12,3

11,7

11,1

Дівч.

13,7

13,1

12,5

11,9

Швидкісно-силові: стрибок у довжину з місця (см)

Хл.

До 130

130

150

170

Дівч.

До 120

120

130

150

Метання малого м’яча на дальність (м)

Хл.

До 17

17

24

30

Дівч.

До 12

12

15

18

Піднімання тулуба в сід за 30 с (кількість разів)

Хл.

До 11

11

17

21

Дівч.

До 10

10

16

20

 


Баскетбол

Навчальні нормативи

Рівень навчальних досягнень учнів

початковий

середній

достатній

високий

6 кидків однією рукою зверху, двома руками від голови (дівчата), стоячи збоку на відстані 3 м від щита:

     хлопці

 

               дівчата

 

 

 

 

Жодного влучного кидка

 

 

 

 

1

 

1

 

 

 

 

2

 

2

 

 

 

 

3

 

3

10 передач м’яча (на місці) у парах на відстані 4 м одним із вивчених способів виконання:

               хлопці

 

               дівчата

 

 

 

Жодної правильно виконаної передачі

 

 

 

3

 

1

 

 

 

5

 

2

 

 

 

8

 

5

 

Гімнастика

Навчальні нормативи

Рівень компетентності

початковий

середній

достатній

високий

Підтягування (кількість разів)

Хл.

у висі

до 2

2

4

5

Дівч.

у висі лежачи

до 4

4

8

12

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (кількість разів)

Хл. від підлоги

до 6

6

10

14

Дівч.

від лави

до 5

5

7

9

Нахил уперед з положення сидячи (см)

Хл.

до 2

2

4

6

Дівч.

до 6

6

8

11

Піднімання ту-луба в сід за 30 с

Хл.

до 11

11

19

29

Дівч.

до 10

10

18

28

 


Легка атлетика

Навчальні нормативи

Рівень компетентності

початковий

середній

достатній

високий

Біг 30 м (с)

Хл.

Більше 6,7

6,7

6,2

5,6

Дівч.

Більше 7,1

7,1

6,6

6,0

Біг 60 м (с)

Хл.

Більше 11,5

11,5

10,6

9,8

Дівч.

Більше 11,8

11,8

11

10,4

Рівномірний біг (без урахування часу) (м)

Хл.

До 700

700

1000

1200

Дівч.

До 600

600

800

1000

Стрибок у довжину з місця (см)

Хл.

До 130

130

150

170

Дівч.

До 120

120

130

150

Стрибок у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги» (см)

Хл.

До 260

260

280

300

Дівч.

До 220

220

240

260

Стрибок у ви-соту з розбігу способом «переступання» (см)

Хл

До 75

75

85

95

Дівч.

До 65

65

75

85

Метання мало-го м’яча на дальність (м)

Хл.

До 17

17

24

30

Дівч.

До 12

12

15

18

 

Волейбол

Навчальні нормативи

Рівень компетентності

початковий

середній

достатній

високий

Передача м’яча в стіну двома руками зверху (відстань 3 м)

Хл.

до 4

4

5

6

Дівч.

до 3

3

4

5

Прийом м’яча знизу від стіни (відстань 2 м)

Хл.

до 3

3

4

6

Дівч.

до 2

2

3

4

 


Текстовий календарний план

1 семестр

Модуль 1 (14 г.) "Легка атлетика"

Модуль 2 (14 г.) "Гімнастика"

Модуль 3 (8 г.) "Рухливі ігри"

Модуль 4 (10 г.) "Баскетбол"

№ уроку

Завдання уроку

 

дата

примітка

дата

примітка

Легка атлетика (14 г.)

1 урок

 

1.Ознайомити учнів із змістом нової програми : вибір модулів навчання.

2.Правила безпеки на уроках л/атлетики.

3. Стройові вправи: повторити виконання команд:»Шикуйсь!», «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!»., повороти на місці.

4.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості.

5.  Повторити низький старт; стартовий розбіг 4х10-15м.

6.  Гра «Стартують звірята».

7. Домашнє завдання: низький старт.

 

 

 

 

2 урок

 

1.Теоретичні відомості: історія розвитку л/атлетики на Україні.

2.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості: ходьба-біг-прискорення, біг з високим підніманням колін, з закиданням гомілки назад, біг стрибками, дріботливий біг.

3. Повторний біг 4х30м(хл), 3х30м (дівч).- акцентувати увагу на техніку бігу по прямій, роботу рук і ніг.

4. Повторити стрибок у довжину сп. « зігнувши ноги». - політ і приземлення.

5.Повільний біг з рівномірною швидкістю500м (хл), 30м (дівч).

6.Домашнє завдання:,біг на місці біля опори в упорі стоячи. 

 

 

 

 

3 урок

 

1.Теоретичні відомості: рухові якості , які розвиваються засобами л/атлетики.

2. .ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості: ходьба-біг-прискорення, біг з високим підніманням колін, з закиданням гомілки назад, біг стрибками, дріботливий біг.

3.Повторний біг 3х60м (хл), 2х60 (дівч).- звернути увагу на техніку фінішування.

4. Стрибок у довжину з розбігу – розмітка довжини розбігу( розбіг і відштовхування.

5 . Розучити метання м’ячика з 3-х кроків розбігу.

6. Гра «до своїх прапорців».

7. Домашнє завдання:.імітація метання з  3-х кроків.

 

 

 

 

4 урок

 

1. Теоретичні відомості: шкідливі звички та їх вплив на здоров’я людини.

2 ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості: ходьба-біг-прискорення, біг з високим підніманням колін, з закиданням гомілки назад, біг стрибками, дріботливий біг.

3. Біг з ходу( біг по дистанції, фінішування)звернути увагу на роботу рук і ніг.

4. Вдосконалення техніки стрибка у довжину сп. «зігнувши ноги».

5. Метання м’ячика з 3-х кроків - звернути увагу на техніку виконання метання.

6. Домашнє завдання: біг з високим підніманням колін.

 

 

 

 

5 урок

 

1. Теоретичні відомості: особливості фізичного розвитку в підлітковому віці.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для метань:вправи з набивними м’ячами.

3. Біг 30, 60м  – техніка бігу по дистанції і фінішування.

4. Стрибок у довжину з розбігу сп. «зігнувши ноги» - підготовка до виконання на техніку (на оцінку)

5. Метання м’ячика з 3-х кроків – акцент на виконання перехресного кроку і фінальне зусилля..

6. Домашнє завдання:діставання колінами грудей в стрибку на місці

 

 

 

 

6 урок

 

1. Теоретичні відомості: засоби розвитку швидкості і витривалості.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для метань:вправи з набивними м’ячами.

3. Повторний біг 3х30м, 2х60м,

4. Стрибок у довжину з  розбігу

5. Метання м’ячика з трьох кроків на дальність .- підготовка до виконання на оцінку.9техніка виконання).

6. Домашнє завдання: метання в ціль з відстані 15м.

 

 

 

 

7 урок

 

1. Теоретичні відомості: профілактика плоскостопості

2. ЗРВ і спеціальні вправи для метань:вправи з набивними м’ячами.

3. .Метання м’ячика з трьох кроків

4. Біг 30, 60м з рівномірною швидкістю.

5. Стрибок у довжину на дальність.

6. Домашнє завдання:фізичне самовдосконалення.

 

 

 

 

8 урок

 

1.Теоретичні відомості з л/атлетики: правила безпеки; профілактика травматизму.

2.  ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; пробігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети.

3. Повторити низький і високий старт: стартове прискорення 3х15м.

4. Стрибок у висоту сп. «переступання».

     - імітація стрибка на місці переступанням.

     - те саме з 2-3 кроків;

     - стрибок через планку з 3 – 5 кроків розбігу( планка похила, висота 60см.)   з правої і лівої сторони.

5. Гра «Виклик номерів».

6. Домашнє завдання:біг на місці біля опори.(3х10с)

 

 

 

 

 

1.Теоретичні відомості: правила змагань з бігу на короткі дистанції.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: прискорення з різкою зміною напрямку, і раптовою зупинкою; швидкі скачки на одній (поштовховій) нозі; стрибки через скакалку;стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; стрибок у довжину з місця; естафети, рухливі ігри.

3. Повторний біг 2х60м з рівномірною швидкістю (біг поди станції).

4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» ( перехід через планку, приземлення).

5. Повторити метання м’ячика з місця і розбігу з 3-х кроків. Метання в горизонтальну ціль з 10-15м.

6. Домашнє завдання: стрибки через скакалку на одній нозі(почергово).

тематична

 

 

 

 

9 (1) урок

 

1.Теоретичні відомості:правила змагань з стрибків у висоту.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; про бігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети.

3. Повторний біг 2х60м з рівномірною швидкістю (фінішування).

4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» ( розбіг і відштовхування).

5. Метання м’ячика в горизонтальну ціль з 10-15м.

6. Домашнє завдання: метання у горизонтальну ціль з 10м(дівч) 15м (хл).

 

 

 

 

 

10 (2) урок

 

1. Теоретичні відомості:правила змагань з метання.

2.ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: прискорення з різкою зміною напрямку, і раптовою зупинкою; швидкі скачки на одній (поштовховій) нозі; стрибки через скакалку;стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; стрибок у довжину з місця;естафети, рухливі ігри.

3. Повторний біг 2х60м – підготовка до складання навчального нормативу.

4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» (розмітка  розбігу ).

5. Метання м’ячика у вертикальну ціль.

6. . Домашнє завдання: метання у вертикальну ціль.

 

 

 

 

 

11 (3) урок

1.Теоретичні відомості: особливості фізичного розвитку у підлітковому віці.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; про бігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети.

3. Біг 60м –складання навчального нормативу.

4. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» - підготовка до складання навчального нормативу.

5. Метання м’ячика у вертикальну і горизонтальну ціль на оцінку.

6. Біг в повільному темпі 800м(хл), 500м(дівч).з рівномірною швидкістю.

 

 

 

 

12 (4) урок

1.Теоретичні відомості:правила змагань з бігу на довгі дистанції

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: прискорення з різкою зміною напрямку, і раптовою зупинкою; швидкі скачки на одній (поштовховій) нозі; стрибки через скакалку;стрибки через різні предмети і прилади з поворотами на 90,180,270,360 градусів; біг «ялинкою» на одній стороні волейбольного майданчика; стрибок у довжину з місця;естафети, рухливі ігри.

3. Стрибок у довжину з місця - складання навчального нормативу.

4.Стрибок у висоту на результат.

5. Біг з рівномірною швидкістю 1000м(хл),800м(дівч) - підготовка до складання навчального нормативу.

6. Домашнє завдання: біг в повільному темпі до 5хв.

 

 

 

 

13 (5) урок

1.Теоретичні відомості:самоконтроль за станом здоров'я.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості : біг з високим підніманням колін; прискорення з різних вихідних положень; біг стрибками; біг на місці в упорі стоячи біля опори на передній частині стопи; про бігання відрізків з рівномірною і максимальною швидкістю; рухливі ігри, естафети.

3. Біг на витривалість без врахування часу

4. Стрибок у довжину з місці на результат.

5.Ігри за вибором дітей.

6.Домашнє завдання: фізичне самовдосконалення.

 

 

 

 

14 (6) урок

  1. ЗРВ СФП Метання м᾽ячика на дальність (К)
  2. Розвиток витривалості
  3. Рівномірний  біг 1000м
  4. Сортивні та рухливі ігри

 

 

 

 

 

Тематична

 

 

 

 

Гімнастика (16 г.)

17 (1) урок

 

  1. ЗРВ СФП  Т/Б Олімпійські ігри у Стародавній Греції. Акробатика: Хл-Перекид уперед; упор присівши; ст. на голові і руках; упор присівши; переворот боком; перекид назад із положення стоячи через ст на руках в положення упор стоячи. ноги нарізно ; стрибком в о.с.
  2. Дів. –Упор писівши ; два перекиди уперед; ст. на лопатках; перекат, міст із положення лежачи на спині; лягти  на спину витягнутись; переворот на живіт; стрибком в упор присівши; переворот боком; упор присівши перекид назад у напів-шпагат руки в сторони; стрибком с упор присівши; стрибок угору прогнувшись.
  3. Розвиток гнучкості
  4. Рухливі та спортивні ігри.

 

 

 

 

18 (2) урок

 

  1. ЗРВ СФП Хл-Перекид уперед; упор присівши; ст. на голові і руках; упор присівши; переворот боком; перекид назад із положення стоячи через ст на руках в положення  упор стоячи  ноги нарізно ; стрибком в о.с.
  2. Дів. –Упор писівши ; два перекиди уперед; ст. на лопатках; перекат, міст із положення лежачи на спині; лягти  на спину витягнутись; переворот на живіт; стрибком в упор присівши; переворот боком; упор присівши перекид назад у напів-шпагат руки в сторони; стрибком с упор присівши; стрибок угору прогнувшись.
  3. Лазіння по канату в три прийоми.
  4. Розвиток гнучкості . Підйом тулуба у сід.
  5. Рухливі та спортивні ігри.

 

 

 

 

19 (3) урок

 

  1. ЗРВ СФП Хл-Перекид уперед; упор присівши; ст. на голові і руках; упор присівши; переворот боком; перекид назад із положення стоячи через ст на руках в положення  упор стоячи  ноги нарізно ; стрибком в о.с. (К)
  2. Дів. –Упор писівши ; два перекиди уперед; ст. на лопатках; перекат, міст із положення лежачи на спині; лягти  на спину витягнутись; переворот на живіт; стрибком в упор присівши; переворот боком; упор присівши перекид назад у напів-шпагат руки в сторони; стрибком с упор присівши; стрибок угору прогнувшись. (К)
  3. Лазіння по канату в три прийоми. Розвиток гнучкості
  4. Рухливі та спортивні ігри.

 

 

 

 

20 (4) урок

 

  1. ЗРВ СФП Упори і махи в упорі на паралельних брусах (Хл)
  2. Виси і розмахування на нижній жердині (Д)
  3. Лазіння по канату в три прийоми.
  4. Розвиток силових якостей за допомогою підтягування на перекладині та згинання і розгинання рук в упорі лежачи. Підйом тулуба у сід.
  5. Рухливі та спортивні ігри.

 

 

 

 

21 (5) урок

 

 

  1. ЗРВ СФП Упори і махи в упорі на паралельних брусах (Хл)
  2. Виси і розмахування на нижній жердині (Д)
  3. Лазіння по канату в три прийоми.(К)
  4. Розвиток силових якостей за допомогою підтягування на перекладині та згинання і розгинання рук в упорі лежачи. Підйом тулуба у сід.
  5. Рухливі та спортивні ігри.

 

 

 

 

22 (6) урок

 

  1. ЗРВ СФП Опорні стрибки через козла ноги нарізно ; зігнувши ноги (Хл)
  2. Ноги нарізно; настрибування на козла в упор присівши зіскок вигнувшись; (Д)
  3. Упори і махи в упорі на паралельних брусах (Хл)
  4. Виси і розмахування на нижній жердині (Д)
  5. Стрибки на скакалці
  6. Розвиток силових якостей за допомогою підтягування на перекладині та згинання і розгинання рук в упорі лежачи. Підйом тулуба у сід.
  7. Рухливі та спортивні ігри.

 

 

 

 

23 (7) урок

 

  1. ЗРВ СФП Опорні стрибки через козла ноги нарізно ; зігнувши ноги (Хл) (К)
  2. Ноги нарізно; настрибування на козла в упор присівши зіскок вигнувшись; (Д) (К)
  3. Упори і махи в упорі на паралельних брусах (Хл)
  4. Виси і розмахування на нижній жердині (Д)
  5. Стрибки на скакалці
  6. Підйом тулуба у сід.
  7. Рухливі та спортивні ігри.

 

 

 

 

24 (8) урок

 

  1. ЗРВ СФП Підтягування на перекладині у висі (К)- Хл
  2. Згинання ірозгинання рук в упорі лежачи (К) Дів.
  3. Стрибки на скакалці
  4. Гімнастична смуга перешкод
  5. Рухливі та спортивні ігри.

 

 

 

 

тематична

 

 

 

25 (1) урок

 

  1. ЗРВ СФП Підйом тулуба у сід. За 1 хв. (К)
  2. Стрибки на скакалці
  3. Рухливі та спортивні ігри

 

 

 

 

26(2) урок

 

  1. ЗРВ СФП  Т/Б Олімпійські ігри у Стародавній Греції. Акробатика: Хл-Перекид уперед; упор присівши; ст. на голові і руках; упор присівши; переворот боком; перекид назад із положення стоячи через ст на руках в положення упор стоячи. ноги нарізно ; стрибком в о.с.
  2. Дів. –Упор писівши ; два перекиди уперед; ст. на лопатках; перекат, міст із положення лежачи на спині; лягти  на спину витягнутись; переворот на живіт; стрибком в упор присівши; переворот боком; упор присівши перекид назад у напів-шпагат руки в сторони; стрибком с упор присівши; стрибок угору прогнувшись.
  3. Розвиток гнучкості
  4. Рухливі та спортивні ігри.

 

 

 

 

27(3) урок

  1. ЗРВ СФП Хл-Перекид уперед; упор присівши; ст. на голові і руках; упор присівши; переворот боком; перекид назад із положення стоячи через ст на руках в положення  упор стоячи  ноги нарізно ; стрибком в о.с.
  2. Дів. –Упор писівши ; два перекиди уперед; ст. на лопатках; перекат, міст із положення лежачи на спині; лягти  на спину витягнутись; переворот на живіт; стрибком в упор присівши; переворот боком; упор присівши перекид назад у напів-шпагат руки в сторони; стрибком с упор присівши; стрибок угору прогнувшись.
  3. Лазіння по канату в три прийоми.
  4. Розвиток гнучкості . Підйом тулуба у сід.
  5. Рухливі та спортивні ігри.

 

 

 

 

28 (4) урок

 

  1. ЗРВ СФП Хл-Перекид уперед; упор присівши; ст. на голові і руках; упор присівши; переворот боком; перекид назад із положення стоячи через ст на руках в положення  упор стоячи  ноги нарізно ; стрибком в о.с. (К)
  2. Дів. –Упор писівши ; два перекиди уперед; ст. на лопатках; перекат, міст із положення лежачи на спині; лягти  на спину витягнутись; переворот на живіт; стрибком в упор присівши; переворот боком; упор присівши перекид назад у напів-шпагат руки в сторони; стрибком с упор присівши; стрибок угору прогнувшись. (К)
  3. Лазіння по канату в три прийоми. Розвиток гнучкості
  4. Рухливі та спортивні ігри.

 

 

 

 

29(5) урок

 

  1. ЗРВ СФП Упори і махи в упорі на паралельних брусах (Хл)
  2. Виси і розмахування на нижній жердині (Д)
  3. Лазіння по канату в три прийоми.
  4. Розвиток силових якостей за допомогою підтягування на перекладині та згинання і розгинання рук в упорі лежачи. Підйом тулуба у сід.
  5. Рухливі та спортивні ігри.

 

 

 

 

30 (6) урок

 

  1. ЗРВ СФП Упори і махи в упорі на паралельних брусах (Хл)
  2. Виси і розмахування на нижній жердині (Д)
  3. Лазіння по канату в три прийоми.(К)
  4. Розвиток силових якостей за допомогою підтягування на перекладині та згинання і розгинання рук в упорі лежачи. Підйом тулуба у сід.
  5. Рухливі та спортивні ігри.

 

 

 

 

31(7) урок

  1. ЗРВ СФП Опорні стрибки через козла ноги нарізно ; зігнувши ноги (Хл)
  2. Ноги нарізно; настрибування на козла в упор присівши зіскок вигнувшись; (Д)
  3. Упори і махи в упорі на паралельних брусах (Хл)
  4. Виси і розмахування на нижній жердині (Д)
  5. Стрибки на скакалці
  6. Розвиток силових якостей за допомогою підтягування на перекладині та згинання і розгинання рук в упорі лежачи. Підйом тулуба у сід.
  7. Рухливі та спортивні ігри.

 

 

 

 

 

Тематична

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рухливі ігри (8 г.)

31 (1) урок

 

Рухливі ігри – як вагомий засіб фізичного виховання дітей та молоді України.

 

 

 

 

32 (2) урок

 

Положення про Всеукраїнські ігри патріотичного спрямування. Навчально-розважальні ігри з м’ячем за спрощеними правилами.

 

 

 

 

33(3) урок

 

Права і обов’язки учасників змагань. Права і обов’язки суддів. Розвиток спеціальних фізичних якостей.

 

 

 

 

34(4) урок

Прикладні види спорту в системі рухливих ігор дітей та молоді. Навчально-розважальні ігри з м’ячем за спрощеними правилами.

 

 

 

 

35 (6) урок

 

Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст. Різновиди естафет: «Зустрічна естафета з перешкодами», «Естафета з обміном».

 

 

 

 

36(7) урок

 

Різновиди естафет: «Естафета парами», «Закрутилась голова», «Скакуни».

 

 

 

 

37(8) урок

Виховання професійно-прикладної фізичної культури школяра. Рухливі ігри та естафети з м’ячем: «Виклик номерів», «Ривок за м’ячем».

 

 

 

 

 

Тематична

 

 

 

 

Баскетбол (10г.)

38(1) урок

1.Теоретичні відомості: повторити правила змагань з б/б, правила безпеки на уроках.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком  на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком  і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри.

3.Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці (в парах).

4. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з наступною передачею.

5. Кидок м’яча однією рукою зверху(хл), двома руками від голови(дівч) з місця з боку від щита і після ведення з подвійного кроку.

6.Домашнє завдання: вистрибування з присіду (4х10стр.)

 

 

 

 

39 (2)

урок

1.Теоретичні відомості: раціональне харчування спортсмена.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком  на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком  і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри.

3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці (в парах), двома руками від грудей.

4. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з наступним кидком в корзину з подвійного кроку.

5. Штрафні кидки.(двома руками від грудей, однією і двома руками зверху від голови).

6.Домашнє завдання: діставання в стрибку різних предметів.

 

 

 

 

40 (3) урок

 

1.Теоретичні відомості:організація самостійних занять з баскетболу.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком  на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці, стрибком  і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри.

3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці (в парах і трійках), двома руками від грудей і однією рукою від плеча.

4. Кидки м’яча в корзину після ведення і подвійного кроку однією рукою зверху.

5.Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з застосуванням опору захисника. Обманні рухи під час ведення.

6.Домашнє завдання: багаторазові стрибки на одній і обох ногах.

 

 

 

 

41 (4) урок

 

1. Теоретичні відомості: вплив шкідливих звичок на здоров'я підлітка.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком  на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком  і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри.

3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці і в русі (в парах і трійках), двома руками від грудей і однією рукою від плеча. Оптимальний вибір місця для одержання передачі м’яча.

4 . Кидки м’яча в корзину після ведення і подвійного кроку однією рукою зверху.

5.Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з застосуванням опору захисника. Обманні рухи під час ведення.

6. Штрафні кидки вивченими способами.

7.Домашнє завдання: присідання  на одній нозі (3х10 на кожній нозі з інтервалом відпочинку30сек.)

 

 

 

 

42 (5) урок

 

1.Теоретичні відомості: Правила змагань:правило 3, 5, 10, 24сек.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком  на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком  і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри.

3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці і в русі (в парах і трійках), двома руками від грудей і однією рукою від плеча. Оптимальний вибір місця для одержання передачі м’яча.

.4. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з застосуванням опору захисника. Обманні рухи під час ведення.

5. . Кидки м’яча в корзину після ведення і подвійного кроку однією рукою зверху. Штрафні кидки вивченими способами .

6. Домашнє завдання: згинання і розгинання рук лежачи в упорі лежачи. (4х до відказу)

 

 

 

 

 

 

43 (6) урок

 

1.Теоретичні відомості: Правила змагань: технічні помилки гравців і покарання.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком  на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком  і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри.

3. . Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці і в русі (в парах) на відстані 4м.- підготовка до складання навчального нормативу.

4. Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодії з партнерами під час гри.

5. Навчальна гра.

6. Домашнє завдання: стрибки через скакалку. (3х30с)

 

 

 

 

44 (7) урок

 

1.Теоретичні відомості: командні і персональні фоли.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком  на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком  і поворотами вправо і вліво на опорній нозі, естафети, рухливі ігри.

3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча одним із вивчених способів (в парах) на відстані 4м.- складання навчального нормативу.

4. Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодії з партнерами під час гри.

5. Навчальна гра.

6. Домашнє завдання: стрибки у довжину з місця.

 

 

 

 

45 (8) урок

 

1.Теоретичні відомості: жести суддів.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності, швидкісно-силових якостей: прискорення з місця на 5 , 10м з різних вихідних положень; багаторазові стрибки на одній нозі з просуванням вперед: біг з діставанням в стрибку різних предметів; човниковий біг 4х9м; пересування в упорі лежачи на руках:- по прямій(ноги тримає партнер «тачка»), - на місці по колу навколо носків (вправо і вліво),- правим і лівим боком  на 6-8м., біг із зміною швидкості і напрямку руху за зоровим сигналом, з зупинками в кроці і стрибком  і поворотами вправо і вліво на опорній нозі; естафети, рухливі ігри.

3. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча одним із вивчених способів (в парах) на відстані 4м.

4. Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодії з партнерами під час гри.

5. Навчальна гра.

6. Домашнє завдання: Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча в стіну.

 

 

 

 

46 (1) урок

 

1.Теоретичні відомості: раціональне харчування спортсмена.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку і швидкості за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів»

3. Повторити кидок в корзину однією рукою від плеча зверху в стрибку.

4. Кидок в корзину після ведення з подвійного кроку.

5. Ведення м’яча однією рукою почергово правою і лівою рукою з опором захисника.

6. Штрафні кидки.

7. Домашнє завдання: Багатоскоки  (12 стрибків).

 

 

 

 

47 (2) урок

 

1.Теоретичні відомості: історія розвитку баскетболу.

2. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості , спритності, координації рухів: прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень;біг із зміною напрямку за зоровим сигналом;.»ходьба-біг-прискорення-зупинка-поворот на опорній нозі на 180, 360 градусів»

3. Навчити виконувати кидок в корзину однією рукою зверху в стрибку з місця..

4 Повторити ведення м’яча правою і лівою рукою почергово в ходьбі та бігу з  наступною передачею партнеру.

5. Передача м’яча двома руками від грудей і однією рукою від плеча в парах і трійках в русі.

6. Домашнє завдання:діставання в стрибку різних предметів однією і двома руками.

 

 

 

 

 

Тематична

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
19 серпня 2021
Переглядів
1734
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку