КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
ІІ СЕМЕСТР 3/58 ГОД
6-Б
№ |
Дата
|
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати навчання |
Види навчальної діяльності |
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
|
Лексичний |
Граматика |
5.Покупки
|
||||||||
63 |
|
Покупки і товари. С.54-55 |
Співвідносить інформацію, сприйняту на слух, яка підкріплена засобами візуальної наочності, якщо мовлення чітке й повільне, з повторами, а тема знайома.[6 IHO 1.1.2-1] |
Використовують доцільні синоніми, вгадують чи визначають нові смисли, спираючись на засвоєні знання. |
Прослуховування аудіо |
|
Clothes |
|
64 |
|
Улюблений одяг. Pronouns and determines c/55 |
Пригадує необхідний набір фраз зі свого мовного і мовленнєвого досвіду. [6 IHO 3.3.1-1] |
Використовують доцільні синоніми, вгадують чи визначають нові смисли, спираючись на засвоєні знання. |
Робота з теоретичним матеріалом |
|
|
Prepositions Determiners |
65 |
|
Елементи гардеробу. С.56-57 |
Спілкується під час виконання простих повсякденних завдань, які вимагають простого і прямого обміну інформацією. [6 IHO 2.1.4-1] |
Складання діалогів, використовуючи прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості. |
|
Бесіда з однокласниками про уподобання |
Clothes |
Prepositions Determiners |
66 |
|
У магазині. Ціни та чеки. Анкетування. С.58 |
Виконує прості інструкції і ставить прості запитання під час виконання спільного завдання онлайн, якщо партнер готовий допомогти[6 IHO 2.3.2-2] |
Пояснення базових фінансових процесів та пов’язану з цим відповідальність. |
|
Опитування та анкетування |
Buying and selling |
Numerals |
67 |
|
Продукція. С.59 |
За потреби просить підтвердити, що мовна форма є коректною. [6 IHO 3.3.3-1] |
Розпізнавання та використання ключових граматичних понять і концепцій. |
Мовні вправи на читання та закріплення вимови |
|
|
Uncountable nouns |
68 |
|
Власний бізнес. С.60-61 |
Визначає факти у короткому фактологічному описі чи розповіді на теми, що стосуються повсякденної діяльності, якщо в них використано простий мовний інвентар і відсутні непередбачувані деталі. .[6 IHO 1.2.3-3] |
Пояснення базових фінансових процесів та пов’язану з цим відповідальність. |
Аналіз розповідного тексту |
Спілкування в ігровій формі про дії в момент мовлення. |
|
Phrases with ‘for’ |
69 |
|
Фінансова грамотність. Читання та виконання завдань за прочитаним. c/62-63 |
Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу. [6 IHO 2.1.3-2] |
Обговорення власних емоцій та вибір найкращих стратегій управління емоціями. |
Читання та виконання завдань за прочитаним. |
|
|
|
70 |
|
Кафе і ресторани. Їжа. Страви. Напої. С.64 |
Спілкується під час виконання простих повсякденних завдань, які вимагають простого і прямого обміну інформацією. [6 IHO 2.1.4-1] |
Розігрування ролей у драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій, театралізованих постановках) |
|
Побудова мікро-діалогів |
|
|
71 |
|
Здорова їжа. С.65 |
Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу. [6 IHO 2.1.3-2] |
Розпізнавання та використання ключових граматичних понять і концепцій. |
Аналіз граматичного інвентарю |
|
Healthy food |
As…as |
72 |
|
Фаст-фуд. Робота з текстом. С.66-67 |
Визначає факти у короткому фактологічному описі чи розповіді на теми, що стосуються повсякденної діяльності, якщо в них використано простий мовний інвентар і відсутні непередбачувані деталі. .[6 IHO 1.2.3-3] |
Обговорення власних емоцій та вибір найкращих стратегій управління емоціями. |
Читання з розумінням |
|
Junk Food |
Comperatives |
73 |
|
Покупка гаджетів. С.68 |
Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу. [6 IHO 2.1.3-2] |
Використовують доцільні синоніми, вгадують чи визначають нові смисли, спираючись на засвоєні знання. |
Мовні вправи на читання та закріплення вимови |
|
Technology |
Superlatives |
74 |
|
Технології. С.69 |
Пригадує необхідний набір фраз зі свого мовного і мовленнєвого досвіду. [6 IHO 3.3.1-1] |
Розпізнавання та використання ключових граматичних понять і концепцій. |
|
|
Gadgets |
Superlatives |
75 |
|
Онлайн-покупка. Складання інструкцій. С.70 -71 |
Вносить особисту та іншу інформацію у типові бланки.[6IHO 2.2.2-3] |
Використання графічних організаторів у ході виконання завдань. |
Мовні вправи на читання та закріплення вимови |
Навички написання тексту з інструкціями |
|
|
76 |
|
Онлайн-безпека. Безпечне придбання товарів. С.72-73 |
Робить короткі онлайн коментарі, використовуючи елементарні мовні засоби, хоча зазвичай звертається до онлайн словників. . [6 IHO 2.3.1-2] |
Створення навчальних проєктів, використовуючи доступних ресурсів (допомогу вчителя, бібліотеку, інтернет тощо). |
|
Написання коментарів та дописів |
Computer and the Internet |
Comparison |
77 |
|
Повторенная лексичного та граматичного матріалу |
|
|
|
|
|
|
78 |
|
Покупки. Діагностувальна робота |
|
|
|
|
|
|
6.Україна та країна, мова якої вивчається
|
||||||||
79 |
|
Люди та хвороби. С.76 |
Виокремлює основний зміст коротких, чітких, простих повідомлень та оголошень, інструкцій. .[6 IHO 1.1.3-1] |
Розпізнавання та використання фонематичних символів (транскрипцію). |
Прослуховування аудіо |
|
Illness |
|
80 |
|
Поради здорового способу життя. С.77 |
Пригадує необхідний набір фраз зі свого мовного і мовленнєвого досвіду. [6 IHO 3.3.1-1] |
Ініціювання та підтримка бесіди, використовуючи вербальні способи вираження активного слухання співрозмовника (вигуки) |
Мовні вправи на читання та закріплення вимови |
|
Healthy tips |
Should/ shouldn’t |
81 |
|
Україна – здорова нація. Робота з текстом. С.78 |
Виокремлює відповідну інформацію з текстів, які описують людей, місця, повсякденне життя, культуру і т. ін., якщо в них використано простий мовний інвентар. .[6 IHO 1.2.3-1] |
Створення навчальних проєктів, використовуючи доступних ресурсів (допомогу вчителя, бібліотеку, інтернет тощо). |
|
Оформлення допису до прочитаного тексту |
|
|
82 |
|
Корисні звички. Аудіювання діалогів. С.79 |
Виокремлює основний зміст коротких, чітких, простих повідомлень та оголошень, інструкцій. .[6 IHO 1.1.3-1] |
Складання діалогів, використовуючи прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості. |
Аудіосприйняття діалогів і співвіднесення їх із зображеннями |
Складання мікро-діалогів |
Health |
|
83 |
|
Моє місто. Транспорт. Повторення. С.80-81 |
Заповнює онлайн анкету, повідомляючи особисті дані та підтверджуючи пропоновані умови. [6 IHO 2.3.2-1] |
Ініціювання та підтримка бесіди, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане, прохання про уточнення. |
Мовні вправи на читання та закріплення вимови |
|
Places in town |
|
84 |
|
Велика Британія. Географічна довідка. С.82 |
Визначає, про що йдеться у коротких розповідях, коміксах, описах життя людей, фото-історіях, та складає уявлення про героїв. [6 IHO 1.2.5-1] |
Складання діалогів, використовуючи прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості. |
Мовні вправи на читання та закріплення вимови |
|
Proper Names |
|
85 |
|
Подорож закордон. С.83 |
Виокремлює відповідну інформацію з текстів, які описують людей, місця, повсякденне життя, культуру і т. ін., якщо в них використано простий мовний інвентар. .[6 IHO 1.2.3-1] |
Ідентифікування та використання корисних ресурсів для навчання (онлайн і в бібліотеці). |
Читання з розумінням |
Створення і опис діаграми |
Transport |
Compound nouns |
86 |
|
Україна. Куточки дикої природи. Робота з текстом С.84-85 |
Визначає, про що йдеться у коротких розповідях, коміксах, описах життя людей, фото-історіях, та складає уявлення про героїв. [6 IHO 1.2.5-1] |
Ідентифікування та використання корисних ресурсів для навчання (онлайн і в бібліотеці). |
Структура електронного листа |
|
Proper Names |
|
87 |
|
Україна та країна, мова якої вивчається. Діагностувальна робота |
|
|
|
|
|
|
7.Навколишнє середовище, погода. Тваринний світ
|
||||||||
88 |
|
Світ природи. Новий лексичний матеріал. Описові вправи. С.86-87 |
Демонструє те, що він/ вона слідкує за ходом короткої простої розмови. 6 IHO 2.4.2-1] |
Виконання завдань комунікативної спрямованості, використовуючи доцільні стратегії для компенсації таких прогалин у мовленні |
Мовні вправи на читання та закріплення вимови |
|
Nature |
|
89 |
|
Світ навколо мене. Часові форми дієслова. С.87 |
Занотовує події, відповідні дати та час, які необхідно запам’ятати. [6 IHO 2.2.2-2] |
Обговорення того, як особисті звички та поведінка мають вплив на інших та на навколишнє середовище. |
|
Складання речень з урахуванням граматичного інвентарю |
|
Past Continuous |
90 |
|
Озеро Лох-Несс та його чудовисько. С.88 |
Робить короткі онлайн коментарі, використовуючи елементарні мовні засоби, хоча зазвичай звертається до онлайн словників. . [6 IHO 2.3.1-2] |
Створення нотаток/записів у ході прослухування/читання текстів. |
Читання художніх текстів |
|
|
|
91 |
|
Погода. С.89 |
Запитує та розповідає на простому рівні про подію.[6IHO 2.1.4-4] |
Виконання завдань комунікативної спрямованості, використовуючи доцільні стратегії для компенсації таких прогалин у мовленні |
|
Обговорення та коментування ілюстрацій |
The weather |
|
92 |
|
Дикий світ тварин. С.90-91 |
Робить коротку, підготовлену просту презентацію на знайому тему. [6 IHO 3.1.4-1] |
Використання графічних організаторів у ході виконання завдань. |
|
Написання листівки з місця відпочинку |
Animals |
Order of adjectives |
93 |
|
Тваринний світ. Past Simple VS Past Continuous С.91 |
Робить коротку, підготовлену просту презентацію на знайому тему. [6 IHO 3.1.4-1] |
Моделювання етапів виконання завдання |
|
Обговорення питань про відпочинок на природі |
|
Past Simple VS Past Continuous |
94 |
|
Домашні тварини. С.92 |
Використовує розуміння загального змісту коротких текстів і конкретних висловлювань на повсякденні теми для виявлення ймовірного значення невідомих слів із контексту. [6 IHO 1.3.1-1] |
Використання навчальних словників (для перекладу), а також інших додаткових ресурсів для збагачення словникового запасу. |
Удосконалення навичок читання на пошук деталей. |
|
Phrasal verbs |
|
95 |
|
Наші улюбленці. Phrasal verbs С. 93 |
Демонструє те, що він/ вона слідкує за ходом короткої простої розмови. 6 IHO 2.4.2-1] |
Моделювання етапів виконання завдання |
|
Монологійчне мовлення за планом |
|
|
96 |
|
На захисті тварин. Робота з текстом. С.94-95
|
Використовує розуміння загального змісту коротких текстів і конкретних висловлювань на повсякденні теми для виявлення ймовірного значення невідомих слів із контексту. [6 IHO 1.3.1-1] |
Використовують доцільні синоніми, вгадують чи визначають нові смисли, спираючись на засвоєні знання. |
Мовні вправи на читання та закріплення вимови |
Діалоги про домашніх тварин |
|
|
97 |
|
Ми – частина природи. Повторення |
Визначає теми у переглянутих відеозаписах, складає враження про їх основний зміст. .[6 IHO 1.1.5-1] |
Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи. |
Прослуховування аудіо-тексту і його зорове сприйняття |
|
|
Comparison |
98 |
|
Навколишнє середовище, погода. Тваринний світ Діагностувальна робота |
|
|
|
|
|
|
8. Мистецтво
|
||||||||
99 |
|
Кіно – мультфільми. С.98 |
Визначає теми у переглянутих відеозаписах, складає враження про їх основний зміст. .[6 IHO 1.1.5-1] |
Виконання завдань комунікативної спрямованості, використовуючи доцільні стратегії для компенсації таких прогалин у мовленні |
Перегляд відео |
|
Television |
|
100 |
|
Подивімось телевізор! С.99 Контроль читання |
Робить коротку, підготовлену просту презентацію на знайому тему. [6 IHO 3.1.4-1] |
Участь/створення навчальних проєктів соціального спрямування (наприклад, волонтерська діяльність) |
Читання коротких текстів з плануванням майбутнього |
|
TV shows |
Going to |
101 |
|
Шоу талантів. С.100 |
Визначає, про що йдеться у коротких розповідях, коміксах, описах життя людей, фото-історіях, та складає уявлення про героїв. [6 IHO 1.2.5-1] |
Створення переліку ідей, що допоможуть дійти згоди в групі та завершити завдання |
Читання та резюмування. |
|
TV shows |
|
102 |
|
Культурні розваги. С.101 Контроль письма |
Висловлює, можливо повільно, власну аргументовану думку. [6 IHO 3.1.3-1] |
Розігрування ролей у драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій, театралізованих постановках); |
Мовні вправи на читання та закріплення вимови |
Побудова діалогів |
Entertainment |
|
103 |
|
Журнали і книги. Аудіювальні вправи. С.102-103 |
Визначає теми у переглянутих відеозаписах, складає враження про їх основний зміст. .[6 IHO 1.1.5-1 |
Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи. |
Слухання коротких описів |
|
Magazines |
|
104 |
|
Література. Формування вмінь написання короткого опису, пропозицій. С.103 |
Визначає, про що йдеться у коротких розповідях, коміксах, описах життя людей, фото-історіях, та складає уявлення про героїв. [6 IHO 1.2.5-1] |
Продукування усних/письмових повідомлення на основі власних оригінальних ідей. |
Читання коротких текстів з плануванням майбутнього |
Складання короткого опису за фото та припущень |
|
Future Simple |
105 |
|
Відгук про книгу. С.104 Контроль аудіювання |
Використовує розуміння загального змісту коротких текстів і конкретних висловлювань на повсякденні теми для виявлення ймовірного значення невідомих слів із контексту. [6 IHO 1.3.1-1] |
Використання мови для вираження певного ефекту (перебільшення, складені речення). |
|
Обговорення літературних творів |
|
Future Simple |
106 |
|
Улюблений літературний твір. Написання короткого відгуку. С.105 Контроль говоріння |
Пише короткі, прості записки, електронні та текстові повідомлення (SMS) . [6 IHO 2.2.1-3] |
Створення переліку ідей, що допоможуть дійти згоди в групі та завершити завдання |
|
Написання короткого відгуку. |
|
As, because, so, when |
107 |
|
Телевізійні канали. Робота з текстом. С.106-107 |
Виокремлює відповідну інформацію з текстів, які описують людей, місця, повсякденне життя, культуру і т. ін., якщо в них використано простий мовний інвентар. .[6 IHO 1.2.3-1] |
Ідентифікування та використання корисних ресурсів для навчання (онлайн і в бібліотеці). |
Мовні вправи на читання та закріплення вимови |
|
|
|
108 |
|
Мистецтво Діагностувальна робота |
|
|
|
|
|
|
9.Сім’я |
||||||||
109 |
|
Плануємо відпочинок. С.108 |
Спілкується під час виконання простих повсякденних завдань, які вимагають простого і прямого обміну інформацією. [6 IHO 2.1.4-1] |
Повідомлення про нерозуміння, звернення до співрозмовника з проханням допомогиуведенні бесіди |
|
Спілкування та вираження власних вподобань. |
Trip activities |
|
110 |
|
Домашні обов’язки. С.109
|
Просить співрозмовника повторити, якщо він/ вона не розуміє отриманої інформації.[6 IHO 2.4.3-1] |
Використовують доцільні синоніми, вгадують чи визначають нові смисли, спираючись на засвоєні знання. |
|
Диспут |
|
Have to/ don’t have to |
111 |
|
Перевернутий клас.. с.110-111
|
За потреби просить підтвердити, що мовна форма є коректною. [6 IHO 3.3.3-1] |
Створення нотаток/записів у ході прослухування/читання текстів. |
Мовні вправи на читання та закріплення вимови |
|
School collocations |
|
112 |
|
Історія моєї родини. С.112-113 |
Робить коротку, підготовлену просту презентацію на знайому тему. [6 IHO 3.1.4-1] |
Участь/створення навчальних проєктів соціального спрямування (наприклад,волонтерськадіяльність). |
|
Презентація створеного матеріалу |
|
Adverbs of manner |
113 |
|
Велика родина. Робота з текстом. С.114
|
Знаходить важливу інформацію, яка подається в короткому описі особи. [6 IHO 1.2.5-1] |
Моделювання етапів виконання завдання |
Зорове сприймання тексту про членів родини. |
Допис |
|
|
114 |
|
Моя сім’я – мій скарб. С.115
|
Спілкується під час виконання простих повсякденних завдань, які вимагають простого і прямого обміну інформацією. [6 IHO 2.1.4-1] |
Використовують доцільні синоніми, вгадують чи визначають нові смисли, спираючись на засвоєні знання. |
Мовні вправи на читання та закріплення вимови |
. |
Relationships |
Adverbs of degree |
115 |
|
Як стати другом. С.116-117 |
Просить уточнити ключові слова чи фрази /вирази, використовуючи шаблонні фрази. [6 IHO 2.4.3-2] |
Визначення власних сильних та слабких сторін у навчанні (читання, письмо, слухання, та ін.). |
|
Діалогічне мовлення |
|
|
116 |
|
Сімейний відпочинок. Повторення матеріалу теми. |
Виокремлює важливу інформацію з програм, якщо мовлення чітке й повільне. .[6 IHO 1.1.4-2] |
Моделювання етапів виконання завдання |
Перегляд відео бесіди про членів родини та їх відпочинок разом. |
|
|
|
117 |
|
Повторення лексичного матеріалу за 2 семестр |
|
|
|
|
|
|
118 |
|
Повторення граматичного матеріалу за 2 семестр |
|
|
|
|
|
|
119 |
|
Сім’я. Діагностувальна робота |
|
|
|
|
|
|
120 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|