Календарно-тематичне планування 6 клас ІІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування 6 клас НУШ ІІ семестр за підручником Prepare 6
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

 ІІ СЕМЕСТР 3/58 ГОД

6-Б

Дата

 

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати навчання

Види навчальної діяльності

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Лексичний

Граматика

 

 

5.Покупки

 

63

 

Покупки і товари.

С.54-55

Співвідносить інформацію, сприйняту на слух, яка підкріплена засобами візуальної наочності, якщо мовлення чітке й повільне, з повторами, а тема знайома.[6 IHO 1.1.2-1]

Використовують доцільні синоніми, вгадують чи визначають нові смисли, спираючись на засвоєні знання.

Прослуховування аудіо

 

Clothes

 

64

 

Улюблений одяг. Pronouns and determines

c/55

Пригадує необхідний набір фраз зі свого мовного і мовленнєвого досвіду. [6 IHO 3.3.1-1]

Використовують доцільні синоніми, вгадують чи визначають нові смисли, спираючись на засвоєні знання.

Робота з теоретичним матеріалом

 

 

Prepositions

Determiners

65

 

Елементи гардеробу.

С.56-57

Спілкується під час виконання простих повсякденних завдань, які вимагають простого і прямого обміну інформацією. [6 IHO 2.1.4-1]

Складання діалогів, використовуючи прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості.

 

Бесіда з однокласниками про уподобання

Clothes

Prepositions

Determiners

66

 

У магазині. Ціни та чеки. Анкетування.

С.58

Виконує прості інструкції і ставить прості запитання під час виконання спільного завдання онлайн, якщо партнер готовий допомогти[6 IHO 2.3.2-2]

Пояснення базових фінансових процесів та пов’язану з цим відповідальність.

 

Опитування та анкетування

Buying and selling

Numerals

67

 

Продукція. С.59

За потреби просить підтвердити, що мовна форма є коректною. [6 IHO 3.3.3-1]

Розпізнавання та використання ключових граматичних понять і концепцій.

Мовні вправи на читання та закріплення вимови

 

 

Uncountable nouns

68

 

Власний бізнес. С.60-61

Визначає факти у короткому фактологічному описі чи розповіді на теми, що стосуються повсякденної діяльності, якщо в них використано простий мовний інвентар і відсутні непередбачувані деталі. .[6 IHO 1.2.3-3]

Пояснення базових фінансових процесів та пов’язану з цим відповідальність.

Аналіз розповідного тексту

Спілкування в ігровій формі про дії в момент мовлення.

 

Phrases with ‘for’

69

 

Фінансова грамотність. Читання та виконання завдань за прочитаним.

c/62-63

Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу. [6 IHO 2.1.3-2]

Обговорення власних емоцій та вибір найкращих стратегій управління емоціями.

Читання та виконання завдань за прочитаним.

 

 

 

70

 

Кафе і ресторани. Їжа. Страви. Напої.

С.64

Спілкується під час виконання простих повсякденних завдань, які вимагають простого і прямого обміну інформацією. [6 IHO 2.1.4-1]

Розігрування ролей у драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій, театралізованих постановках)

 

Побудова мікро-діалогів

 

 

71

 

Здорова їжа.

С.65

Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу. [6 IHO 2.1.3-2]

Розпізнавання та використання ключових граматичних понять і концепцій.

Аналіз граматичного інвентарю

 

Healthy food

As…as

72

 

Фаст-фуд. Робота з текстом.

С.66-67

Визначає факти у короткому фактологічному описі чи розповіді на теми, що стосуються повсякденної діяльності, якщо в них використано простий мовний інвентар і відсутні непередбачувані деталі. .[6 IHO 1.2.3-3]

Обговорення власних емоцій та вибір найкращих стратегій управління емоціями.

Читання з розумінням

 

Junk Food

Comperatives

73

 

Покупка гаджетів. С.68

Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу. [6 IHO 2.1.3-2]

Використовують доцільні синоніми, вгадують чи визначають нові смисли, спираючись на засвоєні знання.

Мовні вправи на читання та закріплення вимови

 

Technology

Superlatives

74

 

Технології.

С.69

Пригадує необхідний набір фраз зі свого мовного і мовленнєвого досвіду. [6 IHO 3.3.1-1]

Розпізнавання та використання ключових граматичних понять і концепцій.

 

 

Gadgets

Superlatives

75

 

Онлайн-покупка. Складання інструкцій.

С.70 -71

Вносить особисту та іншу інформацію у типові бланки.[6IHO 2.2.2-3]

Використання графічних організаторів у ході виконання завдань.

Мовні вправи на читання та закріплення вимови

Навички написання тексту з інструкціями

 

 

76

 

Онлайн-безпека. Безпечне придбання товарів.

С.72-73

Робить короткі онлайн коментарі, використовуючи елементарні мовні засоби, хоча зазвичай звертається до онлайн словників. . [6 IHO 2.3.1-2]

Створення навчальних проєктів, використовуючи доступних ресурсів (допомогу вчителя,  бібліотеку, інтернет тощо).

 

Написання коментарів та дописів

Computer and the Internet

Comparison

77

 

Повторенная лексичного та граматичного матріалу

 

 

 

 

 

 

78

 

Покупки. Діагностувальна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

6.Україна та країна, мова якої вивчається

 

79

 

Люди та хвороби.

С.76

Виокремлює основний зміст коротких, чітких, простих повідомлень та оголошень, інструкцій. .[6 IHO 1.1.3-1]

Розпізнавання та використання фонематичних символів (транскрипцію).

Прослуховування аудіо

 

Illness

 

80

 

Поради здорового способу життя. С.77

Пригадує необхідний набір фраз зі свого мовного і мовленнєвого досвіду. [6 IHO 3.3.1-1]

Ініціювання та підтримка бесіди, використовуючи вербальні способи вираження активного слухання співрозмовника (вигуки)

Мовні вправи на читання та закріплення вимови

 

Healthy tips

Should/ shouldn’t

81

 

Україна – здорова нація. Робота з текстом.

С.78

Виокремлює відповідну інформацію з текстів, які описують людей, місця, повсякденне життя, культуру і т. ін., якщо в них використано простий мовний інвентар. .[6 IHO 1.2.3-1]

Створення навчальних проєктів, використовуючи доступних ресурсів (допомогу вчителя,  бібліотеку, інтернет тощо).

 

Оформлення допису до прочитаного тексту

 

 

82

 

Корисні звички. Аудіювання діалогів.

С.79

Виокремлює основний зміст коротких, чітких, простих повідомлень та оголошень, інструкцій. .[6 IHO 1.1.3-1]

Складання діалогів, використовуючи прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості.

Аудіосприйняття діалогів і співвіднесення їх із зображеннями

Складання мікро-діалогів

Health

 

83

 

Моє місто. Транспорт. Повторення.

С.80-81

Заповнює онлайн анкету, повідомляючи особисті дані та підтверджуючи пропоновані умови. [6 IHO 2.3.2-1]

Ініціювання та підтримка бесіди, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане, прохання про уточнення.

Мовні вправи на читання та закріплення вимови

 

Places in town

 

84

 

Велика Британія. Географічна довідка.

С.82

Визначає, про що йдеться у коротких розповідях, коміксах, описах життя людей, фото-історіях, та складає уявлення про героїв. [6 IHO 1.2.5-1]

Складання діалогів, використовуючи прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості.

Мовні вправи на читання та закріплення вимови

 

Proper Names

 

85

 

Подорож закордон. С.83

Виокремлює відповідну інформацію з текстів, які описують людей, місця, повсякденне життя, культуру і т. ін., якщо в них використано простий мовний інвентар. .[6 IHO 1.2.3-1]

Ідентифікування та використання корисних ресурсів для навчання (онлайн і в бібліотеці).

Читання з розумінням

Створення і опис діаграми

Transport

Compound nouns

86

 

Україна. Куточки дикої природи. Робота з текстом

С.84-85

Визначає, про що йдеться у коротких розповідях, коміксах, описах життя людей, фото-історіях, та складає уявлення про героїв. [6 IHO 1.2.5-1]

Ідентифікування та використання корисних ресурсів для навчання (онлайн і в бібліотеці).

Структура електронного листа

 

Proper Names

 

87

 

Україна та країна, мова якої вивчається. Діагностувальна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

7.Навколишнє середовище, погода. Тваринний світ

 

88

 

Світ природи. Новий лексичний матеріал. Описові вправи.

С.86-87

Демонструє те, що він/ вона слідкує за ходом короткої простої розмови. 6 IHO 2.4.2-1]

Виконання завдань комунікативної спрямованості, використовуючи доцільні стратегії для компенсації таких прогалин у мовленні

Мовні вправи на читання та закріплення вимови

 

Nature

 

89

 

Світ навколо мене. Часові форми дієслова.

С.87

Занотовує події, відповідні дати та час, які необхідно запам’ятати. [6 IHO 2.2.2-2]

Обговорення того, як особисті звички та поведінка мають вплив на інших та на навколишнє середовище.

 

Складання речень з урахуванням граматичного інвентарю

 

Past Continuous

90

 

Озеро Лох-Несс та його чудовисько.

С.88

Робить короткі онлайн коментарі, використовуючи елементарні мовні засоби, хоча зазвичай звертається до онлайн словників. . [6 IHO 2.3.1-2]

Створення нотаток/записів у ході прослухування/читання текстів.

Читання художніх текстів

 

 

 

91

 

Погода.

С.89

Запитує та розповідає на простому рівні про подію.[6IHO 2.1.4-4]

Виконання завдань комунікативної спрямованості, використовуючи доцільні стратегії для компенсації таких прогалин у мовленні

 

Обговорення та коментування ілюстрацій

The weather

 

92

 

Дикий світ тварин. С.90-91

Робить коротку, підготовлену просту презентацію на знайому тему. [6 IHO 3.1.4-1]

Використання графічних організаторів у ході виконання завдань.

 

Написання листівки з місця відпочинку

Animals

Order of adjectives

93

 

Тваринний світ. Past Simple VS Past Continuous

С.91

Робить коротку, підготовлену просту презентацію на знайому тему. [6 IHO 3.1.4-1]

Моделювання етапів виконання завдання

 

Обговорення питань про відпочинок на природі

 

Past Simple VS Past Continuous

94

 

Домашні тварини.

С.92

Використовує розуміння загального змісту коротких текстів і конкретних висловлювань на повсякденні теми для виявлення ймовірного значення невідомих слів із контексту. [6 IHO 1.3.1-1]

Використання навчальних словників (для перекладу), а також інших додаткових ресурсів для збагачення словникового запасу.

Удосконалення навичок читання на пошук деталей.

 

Phrasal verbs

 

95

 

Наші улюбленці. Phrasal verbs

С. 93

Демонструє те, що він/ вона слідкує за ходом короткої простої розмови. 6 IHO 2.4.2-1]

Моделювання етапів виконання завдання

 

Монологійчне мовлення за планом

 

 

96

 

На захисті тварин. Робота з текстом.

С.94-95

 

Використовує розуміння загального змісту коротких текстів і конкретних висловлювань на повсякденні теми для виявлення ймовірного значення невідомих слів із контексту. [6 IHO 1.3.1-1]

Використовують доцільні синоніми, вгадують чи визначають нові смисли, спираючись на засвоєні знання.

Мовні вправи на читання та закріплення вимови

Діалоги про домашніх тварин

 

 

97

 

Ми – частина природи. Повторення

Визначає теми у переглянутих відеозаписах, складає враження про їх основний зміст. .[6 IHO 1.1.5-1]

Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи.

Прослуховування аудіо-тексту і його зорове сприйняття

 

 

Comparison

98

 

Навколишнє середовище, погода. Тваринний світ

Діагностувальна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Мистецтво

 

99

 

Кіно – мультфільми.

С.98

Визначає теми у переглянутих відеозаписах, складає враження про їх основний зміст. .[6 IHO 1.1.5-1]

Виконання завдань комунікативної спрямованості, використовуючи доцільні стратегії для компенсації таких прогалин у мовленні

Перегляд відео

 

Television

 

100

 

Подивімось телевізор! С.99

Контроль читання

Робить коротку, підготовлену просту презентацію на знайому тему. [6 IHO 3.1.4-1]

Участь/створення навчальних проєктів соціального спрямування (наприклад, волонтерська діяльність)

Читання коротких текстів з плануванням майбутнього

 

TV shows

Going to

101

 

Шоу талантів.

С.100

Визначає, про що йдеться у коротких розповідях, коміксах, описах життя людей, фото-історіях, та складає уявлення про героїв. [6 IHO 1.2.5-1]

Створення переліку ідей, що допоможуть дійти згоди в групі та завершити завдання

Читання та резюмування.

 

TV shows

 

102

 

Культурні розваги.

С.101

Контроль письма

Висловлює, можливо повільно, власну аргументовану думку. [6 IHO 3.1.3-1]

Розігрування ролей у драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій, театралізованих постановках);

Мовні вправи на читання та закріплення вимови

Побудова діалогів

Entertainment

 

103

 

Журнали і книги. Аудіювальні вправи.

С.102-103

Визначає теми у переглянутих відеозаписах, складає враження про їх основний зміст. .[6 IHO 1.1.5-1

Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи.

Слухання коротких описів

 

Magazines

 

104

 

Література. Формування вмінь написання короткого опису, пропозицій.

С.103

Визначає, про що йдеться у коротких розповідях, коміксах, описах життя людей, фото-історіях, та складає уявлення про героїв. [6 IHO 1.2.5-1]

Продукування усних/письмових повідомлення на основі власних оригінальних ідей.

Читання коротких текстів з плануванням майбутнього

Складання короткого опису за фото та припущень

 

Future Simple

105

 

Відгук про книгу.

С.104

Контроль аудіювання

Використовує розуміння загального змісту коротких текстів і конкретних висловлювань на повсякденні теми для виявлення ймовірного значення невідомих слів із контексту. [6 IHO 1.3.1-1]

Використання мови для вираження певного ефекту (перебільшення, складені речення).

 

Обговорення літературних творів

 

Future Simple

106

 

Улюблений літературний твір. Написання короткого відгуку.

С.105

Контроль говоріння

Пише короткі, прості записки, електронні та текстові повідомлення (SMS) . [6 IHO 2.2.1-3]

Створення переліку ідей, що допоможуть дійти згоди в групі та завершити завдання

 

Написання короткого відгуку.

 

As, because, so, when

107

 

Телевізійні канали. Робота з текстом.

С.106-107

Виокремлює відповідну інформацію з текстів, які описують людей, місця, повсякденне життя, культуру і т. ін., якщо в них використано простий мовний інвентар. .[6 IHO 1.2.3-1]

Ідентифікування та використання корисних ресурсів для навчання (онлайн і в бібліотеці).

Мовні вправи на читання та закріплення вимови

 

 

 

108

 

Мистецтво

Діагностувальна робота

 

 

 

 

 

 

 

9.Сім’я

109

 

Плануємо відпочинок.

С.108

Спілкується під час виконання простих повсякденних завдань, які вимагають простого і прямого обміну інформацією. [6 IHO 2.1.4-1]

Повідомлення про нерозуміння, звернення до співрозмовника з проханням допомогиуведенні бесіди

 

Спілкування та вираження власних вподобань.

Trip activities

 

110

 

Домашні обов’язки.

С.109

 

Просить співрозмовника повторити, якщо він/ вона не розуміє отриманої інформації.[6 IHO 2.4.3-1]

Використовують доцільні синоніми, вгадують чи визначають нові смисли, спираючись на засвоєні знання.

 

Диспут

 

Have to/ don’t have to

111

 

Перевернутий клас.. с.110-111

 

За потреби просить підтвердити, що мовна форма є коректною. [6 IHO 3.3.3-1]

Створення нотаток/записів у ході прослухування/читання текстів.

Мовні вправи на читання та закріплення вимови

 

School collocations

 

112

 

Історія моєї родини. С.112-113

Робить коротку, підготовлену просту презентацію на знайому тему. [6 IHO 3.1.4-1]

Участь/створення навчальних проєктів соціального спрямування (наприклад,волонтерськадіяльність).

 

Презентація створеного матеріалу

 

Adverbs of manner

113

 

Велика родина. Робота з текстом.

С.114

 

Знаходить важливу інформацію, яка подається в короткому описі особи. [6 IHO 1.2.5-1]

Моделювання етапів виконання завдання

Зорове сприймання тексту про членів родини.

Допис

 

 

114

 

Моя сім’я – мій скарб. С.115

 

Спілкується під час виконання простих повсякденних завдань, які вимагають простого і прямого обміну інформацією. [6 IHO 2.1.4-1]

Використовують доцільні синоніми, вгадують чи визначають нові смисли, спираючись на засвоєні знання.

Мовні вправи на читання та закріплення вимови

.

Relationships

Adverbs of degree

115

 

Як стати другом.

С.116-117

Просить уточнити ключові слова чи фрази /вирази, використовуючи шаблонні фрази. [6 IHO 2.4.3-2]

Визначення власних сильних та слабких сторін у навчанні (читання, письмо, слухання, та ін.).

 

Діалогічне мовлення

 

 

116

 

Сімейний відпочинок. Повторення матеріалу теми.

Виокремлює важливу інформацію з програм, якщо мовлення чітке й повільне. .[6 IHO 1.1.4-2]

Моделювання етапів виконання завдання

Перегляд відео бесіди про  членів родини та їх відпочинок разом.

 

 

 

117

 

Повторення лексичного матеріалу за 2 семестр

 

 

 

 

 

 

118

 

Повторення граматичного матеріалу за 2 семестр

 

 

 

 

 

 

119

 

Сім’я. Діагностувальна робота

 

 

 

 

 

 

120

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
9 серпня
Переглядів
133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку