Урок |
Дата |
Тема уроку |
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
||||||
Тема 1: «Я і мої друзі» Змістова лінія: Громадянська відповідальність. |
|||||||||||||||
1 |
|
Знову до школи. У класі. |
Імена с. 5 |
PresentSimple PresentContinuous
|
Впр. 4, с. 4 |
Впр. 1, с. 4 |
Впр. 2, с. 4 |
Впр. 5, с. 5 |
В.5, с.5 |
||||||
2 |
|
У класі.Повторення. Структури thereis /are. Стверджувальна питальна, заперечна форми. |
|
Структури thereis /are:
|
|
|
Впр. 6, с. 6 |
Впр. 7, с. 6 |
В.8 с. 6 |
||||||
3 |
|
Спогади про літні канікули. Країни. Національності |
С.6 Країни. Національності |
PresentSimple PresentContinuous |
Впр. 1 с. 10–11 |
|
Впр. 2, с. 11 |
Впр. 3, с. 11 |
Впр. 3 с. 8 (письмово). Впр. 4. с. 8–9. |
||||||
4 |
|
Повторення граматики. Present Simple Present Continuous |
PhotoScared SeeT-shirtHotGreat |
PresentSimple PresentContinuous |
|
|
|
Впр. 1, с. 9. Впр. 2, с. 10 |
Впр. 3, с. 10. |
||||||
5 |
|
Мої друзі. Present Simple. Виконання вправ |
ActivityRelative CuddlySimilar Be a pain in the neck |
PresentSimple |
Впр. 1, с. 13 |
|
Впр. 2, с. 13
|
Впр. 3, с. 13 |
Впр. 4, 5, с. 13–14. |
||||||
6 |
|
Уподобання моїх друзів Питальні слова у Present Simple
|
What, which, where,when, why, how, who |
PresentSimple Питальні словау PresentSimple |
Впр. 1, с. 14.Впр. 2, с. 14–15 |
Впр. 4, с. 16
|
Впр. 3, с. 16 |
Впр. 3, с. 16 |
Впр. 3, с. 16 (письмово). |
||||||
7 |
|
Мої захоплення та уподобання моїх друзів. Wh- запитання. |
What, which, where,when, why, how, who |
Правила вживання PresentSimple таPresentContinuous |
|
|
|
Впр. 3, 4, 5, с. 19–20 |
Впр. 6, 7, с. 20–21. |
||||||
8 |
|
Про мене, мою сім’ю та друзів. Wh-запитання. |
Do you like-questions.
|
Present Simple |
|
|
Впр. 1, 2, 3,с. 21
|
Впр. 4, с. 22 |
Впр. 5, 6, с. 22. |
||||||
9 |
|
Узагальнюючий урок з теми ««Я і мої друзі» |
|
PresentSimple. PresentContinuous |
|
|
|
Впр. 2, с. 23 |
Впр. 1, с. 23. |
||||||
Тематична №1
|
|||||||||||||||
Тема 2: «Я і моя родина» Змістова лінія: Громадянська відповідальність. |
|||||||||||||||
10 |
|
Моя родина. Лексика теми. |
BeardEarring PonytailPatient PlumpSelfish SeriousShy Silly |
|
Впр. 1, 2, с. 24.Впр. 3,с. 24–25 |
|
|
|
Впр. 4, 5, с. 26. |
||||||
11 |
|
PossessiveCase. Питальні слова у PresentSimple |
What, which, where,when, why, how, who |
PossessiveCase. Питальні слова у PresentSimple |
|
Впр. 1, с. 26–27. Впр. 2, с. 27 |
|
Впр. 3, с. 28 |
Впр. 4, с. 28. |
||||||
12 |
|
Риси характеру. Зовнішність Правила утворення прислівників способу дії. |
BraidMoustache BraveNaughty Hard-working RudeSkinny SlimWeak |
What does he (she)look like? What is he (she like?
|
|
Впр. 2, с. 30
|
Впр. 1, с. 28. |
Впр. 3, 4, с. 30 |
Впр. 5, 6, с. 31. |
||||||
13 |
|
Ступені порівняння прикметників та прислівників. |
|
Ступені порівняння прикметників та прислівників |
|
|
|
Впр. 1, 2, 3, 4, с. 32–33 |
Впр. 5, 6, с. 33–34.
|
||||||
14 |
|
Проектна робота «Про мене та мою родину» |
|
|
|
|
|
Впр. 1, с. 34. Впр. 2, с. 35 |
Підготувати розповідь про свою родину. |
||||||
15 |
|
Написання повідомлення про свою сімю. |
Counsin Grandparents UncleAunt ParentsPet |
Правила утворення прислівників способу дії. Ступеніпорівняння прикметників. PresentSimple. Present Continuous |
|
|
|
Впр. 1, 2, 3, 4, с. 36 |
Впр. 5, 6, с. 37. |
||||||
16 |
|
Написання про себе за планом. |
|
|
|
|
|
Впр. 7, 8, с. 38 |
Впр. 9, с. 32. |
||||||
17 |
|
Урок домашнього читання. Казка Ш.Перро«Попелюшка» |
|
|
|
|
|
|
Впр. 10, 11, с. 39. |
||||||
18 |
|
Повторення вивченого лексико-граматичного матеріалу |
A stepmother A godmother A carriage At midnight EvilJealous MeanUgly |
Present Simple |
Впр. 1, с. 41–42 |
|
Впр. 2, с. 42
|
Впр. 3, с. 43 |
Впр. 4, 5, с. 43. |
||||||
19 |
|
Узагальнюючий урок з теми ««Я і моя родина» |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Тематична №2 |
|||||||||||||||
Тема 3: « Шкільне життя» Змістова лінія: Підприємливість та фінансова грамотність. |
|||||||||||||||
20 |
|
Моє шкільне життя. Лексика теми,
|
CreatureCulture GlobeLiterature Fascinating DivideMultiply Subtract |
Модальні дієслова |
Впр. 1, с.48.Впр. 2,с. 48–49 |
|
Впр. 6, с.51
|
Впр. 3,с. 49. Впр. 4,с. 49 |
Впр. 5, с. 50. |
||||||
21 |
|
Корисні поради. Модальні дієслова. |
|
|
|
|
Впр. 1, с. 52
|
Впр. 2, с. 52 |
Впр. 4, с. 53 (усно). |
||||||
22 |
|
Модальні дієслова |
|
Модальнідієслова |
|
|
|
Впр. 5, с. 53 |
Впр. 6, с. 54. |
||||||
23 |
|
Школа та вчителі PresentSimple. PresentContinuous.
|
Allow Composition Conversation |
PresentSimple. PresentContinuous. Модальні дієслова |
|
Впр. 1, с. 53 |
Впр. 2, с. 54 |
|
Впр. 4, 5, с. 59. |
||||||
24 |
|
Школа та вчителі PresentSimple. PresentContinuous. Модальні дієслова |
ConnectCorrect International Improve Language Pronunciation SkillOpinion |
PresentSimple. PresentContinuous. Модальні дієслова |
Впр. 2, с. 61
|
|
Впр. 3, с. 62 |
Впр. 1, с. 61 |
Впр. 4, с. 62–63. |
||||||
25 |
|
Школа. Урок англійської мови |
|
PresentSimple. PresentContinuous. Модальні дієслова |
Впр. 5, с. 63–64 |
|
|
Впр. 5, с. 63–64 |
Впр. 6, с. 64. |
||||||
26 |
|
Моя школа.Урок говоріння. |
|
PresentSimple. PresentContinuous. Модальнідієслова |
Впр. 1, с. 65 |
|
|
|
Впр. 1, с. 65 (письмово). |
||||||
27 |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до проектної роботи. |
||||||
28 |
|
Проектна робота «Моє шкільне життя» |
|
PresentSimple. PresentContinuous. Модальні дієслова |
Впр. 2, с. 65 |
|
|
|
Впр. 2, с. 65. |
||||||
29 |
|
Узагальнювальний урок за темою «Моє шкільне життя» |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Тематична №3 |
|||||||||||||||
Тема 4: Спорт. Змістова лінія: Громадянська відповідальність. |
|||||||||||||||
30 |
|
Спорт. Лексика теми. |
Individualsports Watersports GamesFieldeventsTrackevents |
Утворення іменни- ків за допомогою суфікса -er та закін чення -ing від дієслів |
Впр. 2, с. 66 |
|
|
Впр. 1, с. 67 |
Впр. 3, с. 67. |
||||||
31 |
|
Спорт.Види спорту. Слова go / play / do.
|
AthleticsEvent GoalGoalkeeper MatchNetRace TokickToroll Towin a game Toloose a match |
|
Впр. 1, с. 67–68
|
|
Впр. 1, с. с. 67–68 |
Впр. 2, с. 68 |
Впр. 3, с. 68. |
||||||
32 |
|
Читання тексту. «Спорт» |
SoccerRugby CricketRowing CyclingBat OarHelmet |
|
Впр. 2, с. 70
|
Впр. 1, с. 69. Впр. 3, 4, с. 70–71 |
|
|
Впр. 5, с. 72–73. |
||||||
33 |
|
PresentSimple. PresentContinuous. Питальні слова у PresentSimple |
|
PresentSimple. Питальні слова у PresentSimple PresentContin. |
Впр. 5, с. 75 |
|
|
Впр. 1,с. 74. Впр. 2,с. 74. Впр. 3, с. 74 |
Впр. 4, с. 75. |
||||||
34 |
|
Мої спортивні уподобання. Лексика |
Athlete Competition FieldStadium Famous |
|
|
Впр. 3, с. 77 |
Впр. 1, с. 76.Впр. 2, с. 76 |
Впр. 2, с. 76 |
Впр. 4, с. 77–78. |
||||||
35 |
|
Спорт в Україні. Діалогічне мовлення. |
My favourite championis… I hope… in future. I’d like to… I think… |
My favourite sport is…I became interestedin…
|
|
|
|
|
підготуватися до проектної роботи |
||||||
36 |
|
Проєктна робота за темою «Спорт в Україні» |
|
|
|
|
|
Впр. 2, с. 79 |
Впр. 1, с. 78. |
||||||
37 |
|
Урок аудіювання. Діалог про спорт. |
|
PresentSimple. PresentContinuous. Модальні дієслова |
|
Впр. 3, с. 81
|
Впр. 2,с. 80–81. |
Впр. 1,с. 80. Впр. 4,с. 81 |
Впр. 5, с. 82. |
||||||
38 |
|
Зєднюючі слова and/but/so/because/
|
|
|
Впр. 7, с. 83
|
Впр. 9, с. 84 |
Впр. 6, с. 83. |
Впр.8, с. 84 |
Впр. 10, с. 85. |
||||||
39 |
|
Урок домашнього читання. Байка Езопа «Черепаха та Заєць»
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальні завдання |
||||||
40 |
|
Узагальнювальний урок за темою «Спорт у моєму житті» |
|
|
Впр. 1, с. 86
|
|
Впр. 2, с. 87.Впр. 3, с. 87 |
|
Впр. 4, с. 87 |
||||||
Тематична №4 |
|||||||||||||||
41 |
|
Контроль письма |
|
|
Завдання вчителя |
Завдання вчителя |
|
Завдання вчителя |
Скласти розповідь про заняття спортом |
||||||
42 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
Завдання вчителя |
Повторити слова |
||||||
43 |
|
Контроль аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
44 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Повторити правила, слова |
||||||
45 |
|
Аналіз контрольни робіт. |
|
|
|
Завдання вчителя |
|
|
Підготувати усні повідомлення |
||||||
46 |
|
Підведення підсумків за 1 семестр. |
|
|
|
|
Завдання вчителя |
|
Індивідуальні завдання |
||||||