КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
6 клас НУШ (70 год., 2 год. на тиждень))
Підручник: Історія України. Всесвітня історія (інтегрований курс)
Щупак І., Бурлака О., Власова Н., Піскарьова І.- Київ: УОВЦ «Оріон»,2023
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ. ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА. 6 КЛАС (ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС)
Складено згідно навчальної програми, яка розроблена на основі модельної навчальної програми «Історія України. Всесвітня історія.
6 клас(інтегрований курс)» зі змінами внесеними до Типової навчальної програми
для закладів загальної середньої освіти (автори: Щупак І. Я., Бурлака О. В., Майорський В. В., Мелещенко Т. В., Піскарьова І.О.), рекомендованою МОН України (наказ МОН України від 12.07.2021 №795 )
№ |
6-А |
6-Б |
6-В |
Тема уроку |
|
|
|
|
Вступ до інтегрованого курсу історії |
1 |
02.09 |
Історична періодизація: світ і Україна. Що вивчає історія стародавнього світу. |
||
2 |
04.09 |
Археологічна періодизація. Хронологічні межі історії Стародавнього світу |
||
3 |
09.09 |
Практична робота «Лічба часу в історії первісної доби та стародавнього світу» |
||
4 |
11.09 |
Історичні джерела з історії Стародавнього світу |
||
|
|
Розділ І. Життя людей у первісні часи
|
||
5 |
16.09 |
Поява і розселення людини на планеті Земля |
||
6 |
18.09 |
Життя та заняття найдавніших людей. Практична робота «Стоянки первісних людей на теренах України» (опис способу життя первісних людей на основі археологічних джерел) |
||
7 |
23.09 |
Життя людини на теренах України в первісну добу.
|
||
8 |
25.09 |
Виникнення землеробства та скотарства. Неолітична революція. |
||
9 |
30.09 |
Перші землероби та скотарі України. |
||
10 |
02.10 |
Форми організації первісних спільнот.
|
||
11 |
07.10 |
Первісна культура та релігійні вірування людей. |
||
12 |
09.10 |
Узагальнення з розділу І «Життя людей у первісні часи» |
||
13 |
14.10 |
Комплексне підсумкове оцінювання |
||
|
|
РОЗДІЛ-2. ЦИВІЛІЗАЦІЇ СТАРОДАВНЬОГО СХОДУ |
||
14 |
16.10 |
Цивілізаційні центри Стародавнього Сходу в часі й просторі. |
||
15
|
21.10 |
Землеробські цивілізації Стародавнього світу. |
||
16 |
23.10 |
Держава і суспільство.
|
||
17 |
04.11 |
Родина, освіта і виховання дітей у Стародавньому світі. Становище жінок. |
||
18 |
06.11 |
Міфологія. Релігійні уявлення |
||
19
|
11.11 |
Поява монотеїстичних релігій. Юдаїзм. Буддизм. Конфуціанство. Біблія як історичне джерело. |
||
20 |
13.11 |
Практичне заняття: міфологія та релігія Давнього Єгипту. Будівництво пірамід. |
||
21 |
18.11 |
Культурні надбання Стародавнього Сходу. |
||
22 |
20.11 |
Узагальнення з розділу-2.Цивілізації стародавнього Сходу |
||
23 |
25.11 |
Комплексне підсумкове оцінювання |
||
|
|
РОЗДІЛ-3. ДАВНЯ ГРЕЦІЯ ТА ЇЇ СУСІДИ. |
||
24 |
27.11 |
Природа і населення стародавньої Греції. |
||
25 |
02.12 |
|||
26 |
04.12 |
Велика грецька колонізація. Еллінізм. |
||
27 |
09.12 |
Суспільство і держава в Стародавній Греції Давньогрецький поліс. |
||
28 |
11.12 |
Афіни – батьківщина демократії: від Солона до Перикла. |
||
29 |
16.12 |
Стародавня Спарта – приклад олігархічної держави |
||
30 |
18.12 |
Держава Александра Македонського. |
||
31 |
23.12 |
Елліністичні держави. |
||
32 |
25.12 |
Військова справа в Стародавній Греції. Образ воїна-героя. |
||
33 |
|
Греко-перські війни як приклад рівня розвитку військової справи в Давній Греції. |
||
34 |
|
Тема 1. Людина і світ матеріальних речей. Людина та середовище її існування. |
||
35 |
|
Практична робота. Александр Македонський |
||
36 |
|
Суспільне виробництво і задоволення потреб людей. |
||
37 |
|
Родина і виховання в Давній Греції. |
||
38 |
|
Історичний розвиток форм господарювання. |
||
39 |
|
Осередки давньогрецької цивілізації та їх сусіди на теренах України |
||
40 |
|
Історичні етапи розвитку економічних систем. |
||
41 |
|
Культура Давньої Греції. Міфологія. Релігія. Наукові здобутки. Олімпійські ігри. |
||
42 |
|
Сучасні економічні системи. |
||
43 |
|
Узагальнення з розділу ІІІ «Давня Греція та її сусіди». Комплексне підсумкове оцінювання. |
||
|
|
РОЗДІЛ-IV. ДАВНІЙ РИМ І ЙОГО СУСІДИ
|
||
44 |
|
Природа і населення Апеннінського півострова |
||
45 |
|
Торгівля, гроші і банки у світі матеріальних речей. |
||
46 |
|
Давній Рим у часі і просторі |
||
47 |
|
Ресурси і технології суспільного виробництва протягом історії. |
||
48 |
|
Військова справа в Давньому Римі |
||
49 |
|
Рівень життя людей та глобальні цілі сталого розвитку. |
||
50 |
|
Людина в правовій та політичній системі Давнього Риму |
||
51 |
|
Тема 2. Людина і світ уявлень та ідей. Світогляд як форма самосвідомості людини. |
||
52 |
|
Родина і виховання в Давньому Римі. |
||
53 |
|
Духовні потреби людини. Цінності. |
||
54 |
|
Культура Давнього Риму. |
||
55 |
|
Релігія, віра, церква в житті суспільства і людини. |
||
56 |
|
Релігія в Стародавньому Римі: від язичництва до християнства |
||
57 |
|
Право на свободу віросповідання. |
||
58 |
|
Сусіди Стародавнього Риму. Початок Великого переселення народів. |
||
59 |
|
Матеріальна й духовна культура людства. |
||
60 |
|
Давні слов’яни на теренах України. |
||
61 |
|
Національна культура. |
||
62 |
|
Практичне заняття: життєва позиція історичної особи на основі її висловів. |
||
63 |
|
Соціокультурні практики різних спільнот. |
||
64 |
|
Узагальнення з розділу ІV «Давній Рим і його сусіди». Комплексне підсумкове оцінювання. |
||
65 |
|
Культурно-національні особливостей людей, які живуть в Україні. |
||
|
|
Узагальнення. Внесок цивілізацій Стародавнього світу в історію людства |
||
66 |
|
Історія України як складова світової історії. |
||
67 |
|
Самоідентифікація людини. |
||
68 |
|
Місце історії Стародавнього світу в історії людства. Сім чудес світу |
||
69 |
|
Планування майбутнього. Саморозвиток. |
||
70 |
|
Узагальнення. Внесок цивілізацій Стародавнього світу в історію людства. Повторення. |
||
|
|
|
Додаток до листа МОН від 30.08.2024 1.1/15776-24 7.1. Питання громадянської освіти, які можна інтегрувати в курс історії України / інтегрований курс історії «Громадянська освіта. 6 клас» Розділ І. Економічна та культурна сфера (автори: О. Бурлака, О. Желіба)