КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ 6 клас НУШ (70 год., 2 год. на тиждень)) Підручник: Історія України. Всесвітня історія (інтегрований курс) Щупак І., Бурлака О., Власова Н., Піскарь

Про матеріал
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ. ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА. 6 КЛАС (ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС) Складено згідно навчальної програми, яка розроблена на основі модельної навчальної програми «Історія України. Всесвітня історія. 6 клас(інтегрований курс)» зі змінами внесеними до Типової навчальної програми для закладів загальної середньої освіти (автори: Щупак І. Я., Бурлака О. В., Майорський В. В., Мелещенко Т. В., Піскарьова І.О.), рекомендованою МОН України (наказ МОН України від 12.07.2021 №795 )
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

6 клас НУШ (70 год., 2 год. на тиждень))

Підручник: Історія України. Всесвітня історія (інтегрований курс)

Щупак І., Бурлака О., Власова Н., Піскарьова І.- Київ: УОВЦ «Оріон»,2023

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ. ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА. 6 КЛАС (ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС)

Складено згідно  навчальної програми, яка розроблена на основі модельної навчальної програми «Історія України. Всесвітня історія.

6 клас(інтегрований курс)» зі змінами внесеними до Типової навчальної програми

для закладів загальної середньої освіти (автори:   Щупак І. Я.,  Бурлака О. В., Майорський В. В., Мелещенко Т. В., Піскарьова І.О.), рекомендованою МОН України (наказ МОН України від 12.07.2021 №795 )

 6-А

6-Б

6-В

Тема уроку

 

 

 

 

 

Вступ до інтегрованого курсу історії

1

02.09

 Історична періодизація: світ і Україна. Що вивчає історія стародавнього світу.

2

04.09

Археологічна періодизація. Хронологічні межі історії Стародавнього світу

3

09.09

Практична робота «Лічба часу в історії первісної доби та стародавнього світу»

4

11.09

Історичні джерела з історії Стародавнього світу

 

 

Розділ І. Життя людей у первісні часи

 

5

16.09

Поява і розселення людини на планеті Земля

6

18.09

Життя та заняття найдавніших людей. Практична робота «Стоянки первісних людей на теренах України» (опис способу життя первісних людей на основі археологічних джерел)

7

23.09

Життя людини на теренах України в первісну добу.

 

8

25.09

Виникнення землеробства та скотарства. Неолітична революція.

9

30.09

Перші землероби та скотарі України.

10

02.10

Форми організації первісних спільнот.

 

11

07.10

Первісна культура та релігійні вірування людей.

12

09.10

Узагальнення з розділу І «Життя людей у первісні часи»

13

14.10

Комплексне підсумкове оцінювання

 

 

 

РОЗДІЛ-2. ЦИВІЛІЗАЦІЇ СТАРОДАВНЬОГО СХОДУ

14

16.10

Цивілізаційні центри Стародавнього Сходу в часі й просторі.

15

 

21.10

Землеробські цивілізації Стародавнього світу.

16

23.10

Держава і суспільство.

 

17

04.11

Родина, освіта і виховання дітей у Стародавньому світі. Становище жінок.

18

06.11

Міфологія. Релігійні уявлення

19

 

11.11

Поява монотеїстичних релігій. Юдаїзм. Буддизм. Конфуціанство. Біблія як історичне джерело.

20

13.11

Практичне заняття: міфологія та релігія Давнього Єгипту. Будівництво пірамід.

21

18.11

Культурні надбання Стародавнього Сходу.

22

20.11

Узагальнення з розділу-2.Цивілізації стародавнього Сходу

23

25.11

Комплексне підсумкове оцінювання

 

 

 

РОЗДІЛ-3. ДАВНЯ ГРЕЦІЯ ТА ЇЇ СУСІДИ.

24

27.11

Природа і населення стародавньої  Греції.

25

02.12

Цивілізація Давньої Греції  та її сусіди у просторі та часі.

26

04.12

Велика грецька колонізація. Еллінізм.

27

09.12

Суспільство і держава в Стародавній Греції Давньогрецький поліс.

28

11.12

 Афіни – батьківщина демократії: від Солона до Перикла.

29

16.12

Стародавня Спарта – приклад олігархічної держави

30

18.12

Держава Александра Македонського.

31

23.12

Елліністичні держави.

32

25.12

Військова справа в Стародавній Греції. Образ воїна-героя.

33

 

Греко-перські війни як приклад рівня розвитку військової справи в Давній Греції.

34

 

Тема 1. Людина і світ матеріальних речей. Людина та середовище її існування.

35

 

Практична робота. Александр Македонський

36

 

Суспільне виробництво і задоволення потреб людей.

37

 

Родина і виховання в Давній Греції.

38

 

Історичний розвиток форм господарювання.

39

 

Осередки давньогрецької цивілізації та їх сусіди на теренах України

40

 

Історичні етапи розвитку економічних систем.

41

 

Культура Давньої Греції. Міфологія. Релігія. Наукові здобутки. Олімпійські ігри.

42

 

Сучасні економічні системи.

43

 

Узагальнення з розділу ІІІ «Давня Греція та її сусіди». Комплексне підсумкове оцінювання.

 

 

РОЗДІЛ-IV. ДАВНІЙ РИМ І ЙОГО СУСІДИ

 

44

 

Природа і населення Апеннінського півострова

45

 

Торгівля, гроші і банки у світі матеріальних речей.

46

 

Давній Рим у часі і просторі

47

 

Ресурси і технології суспільного виробництва протягом історії.

48

 

Військова справа в Давньому Римі

49

 

Рівень життя людей та глобальні цілі сталого розвитку.

50

 

Людина в правовій та політичній системі Давнього Риму

51

 

Тема 2. Людина і світ уявлень та ідей. Світогляд як форма самосвідомості людини.

52

 

Родина і виховання  в Давньому Римі.

53

 

Духовні потреби людини. Цінності.

54

 

Культура Давнього Риму.

55

 

Релігія, віра, церква в житті суспільства і людини.

56

 

Релігія в Стародавньому Римі: від язичництва до християнства

57

 

Право на свободу віросповідання.

58

 

Сусіди Стародавнього Риму. Початок Великого переселення народів.

59

 

Матеріальна й духовна культура людства.

60

 

Давні слов’яни на теренах України.

61

 

Національна культура.

62

 

Практичне заняття: життєва позиція історичної особи на основі її висловів.

63

 

Соціокультурні практики різних спільнот.

64

 

Узагальнення з розділу ІV  «Давній Рим і його сусіди». Комплексне підсумкове оцінювання.

65

 

Культурно-національні особливостей людей, які живуть в Україні.

 

 

Узагальнення. Внесок цивілізацій Стародавнього світу в історію людства

66

 

Історія України як складова світової історії.

67

 

Самоідентифікація людини.

68

 

Місце історії Стародавнього світу в історії людства. Сім чудес світу

69

 

Планування майбутнього. Саморозвиток.

70

 

Узагальнення. Внесок цивілізацій Стародавнього світу в історію людства. Повторення.

 

 

 

 

 

 

 

 

Складено за програмою: https://mon.gov.ua/static-objects/mon/sites/1/zagalna%20serednya/Navchalni.prohramy/2021/14.07/Model.navch.prohr.5-9.klas.NUSH-poetap.z.2022/Hromad.ta.istor.osv.hal/Ist.Ukr.Vsesv.ist.6-kl.Piskarova.ta.in.14.07.pdf

Додаток до листа МОН від 30.08.2024 1.1/15776-24 7.1. Питання громадянської освіти, які можна інтегрувати в курс історії України / інтегрований курс історії «Громадянська освіта. 6 клас» Розділ І. Економічна та культурна сфера (автори: О. Бурлака, О. Желіба)

docx
Додано
7 грудня
Переглядів
27
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку