Календарно-тематичне планування 6 клас НУШ з інтерактивними лексичними завданнями в Quizlet II семестр (4 год). Уклали : Романчук О., Перегуда І.

Про матеріал

Розроблена відповідно до модельної навчальної програми «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М), яку рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795).

Перегляд файлу

Клас _____________                                                                                                                                                                                                  II СЕМЕСТР

Календарно-тематичне планування для 6 класу ( 4 год/тиж) з інтерактивними лексичними завданнями в Quizlet

за  підручником  О. Карпюк, Д Карпюк («Видавництво Астон», 2023)

Дата

 

Тема уроку

Очікувані

результати

Ключові

компетентності

Комунікативні уміння

Мовний інвентар

Сприйман

 на слух/ зорове сприймання

Усне/

письмове

продуку-вання

Лексичний

Грама-тичний

 Unit 4  Ходімо до магазину!

 

 

Магазин і

покупки

Читає текст про торговий центр та відповідає на запитання

Навчання впродовж життя

Впр 1,2 с.60

 

Accessories,

brand, mall, butcher’s,

entertainment,

necessity, huge,

to offer, to be into smth

 

 

 

Відвідання торгового центру

Читає короткі коментарі однолітків, створює презентацію про торговий центр

Ініціативність і підприємливість

 

Впр 3,4,5 с. 61

 

 

 

 

Покупки

Продукує прості речення про магазин і покупки

Навчання впродовж життя

Впр 1,2, с. 62

Впр 3,4, с. 62

Customer, cashier, cheap, expensive, trolley, dairy, to pay, fishmonger’s.

 

 

 

Покупки в торгових центрах та онлайн

Сприймає на слух текст про покупки та відповідає на запитання щодо його змісту.

Навчання впродовж життя

Впр 2, с. 63

Впр 1, с. 63

Впр 3, с. 64

Chain, goods, item, fitting-room

variety, to separate, to try on,to prefer, to sell, to be full of smth

Time expressions:

Once/twice/

three times a

day, year, week

 

 

Як я ходжу за покупками

Ділиться досвідом покупок з однокласником.

Навчання впродовж життя

 

Впр 4,5, с. 64

 

 

 

 

В торговому центрі

Розпізнає активний і пасивний стан дієслова, продукує прості речення.

Навчання впродовж життя

 

Впр 1,2,3,4,

с. 65

 

Present Simple Passive

 

 

 

Купівля одягу

Сприймає на слух діалог між продавцем і покупцем, бере участь у рольовій грі.

Ініціативність і підприємливість

Впр 2,3,с.66

Впр 1,4, с. 66

Cash, change, credit card, discount, medium

receipt, section,

to cost, to fit, to pay in cash, to pay by credit card

 

 

 

 

Одяг, його вартість та розміри

Продукує прості речення про розмір одягу та його вартість.

 

Впр 1,2,с. 67

Впр 3.4, с.67

Extra small, small, medium, large, extra-large, price, pound, pence, euro, cent, dollar

 

 

 

Порівняння предметів гардеробу

Порівнює предмети одягу, продукує прості речення, використовуючи вищий ступінь порівняння прикметників

Навчання впродовж життя

 

Впр 1,2,3, с. 68

 

Comperatives

One/once

Too/ enough

 

 

Розмова між продавцем і покупцем

Сприймає на слух діалог між покупцем і продавцем, бере участь у рольовій грі.

Громадянська та соціально компетентності

Впр 1(а), с. 69

Впр 1 (b)2, 3,с. 69

 

 

 

 

Торгівельний центр

Читає текст про торгівельний центр, та описує його у письмовій формі.

Громадянська та соціальна компетентності

Впр 1, с. 70

Впр 2, с. 70

 

 

 

 

Магазини і покупки

(Повторення)

Бере участь у рольовій грі, продукує речення про свої покупки.

Навчання впродовж життя

Впр 1, с. 71

Впр 2,3 с. 71

http://surl.li/owuba

 

 

 

Магазини і покупки

(Повторення)

Вживає речення у формі пасивного стану дієслова, описує одяг на малюнках.

Навчання впродовж життя

 

Впр 4,5,6,с. 72

 

Повторення

Present Simple Passive

 

 

Торгівельний центр моєї мрії.

Проєктна робота

Описує і презентує торгівельний центр своєї мрії.

Громадянська та соціальна компетентності

 

Впр 7,8 с. 73

 

 

 

 

Магазини і покупки.

Узагальнення матеріалу.

 

Уміння вчитись впродовж життя

 

Впр 1,2,3.с. 74

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення

граматичного матеріалу

Unit 5 Ти вегетаріанець ?

 

 

Ти вегетаріанець?

Читає текст про харчові звички в різних країнах та відповідає на запитання щодо змісту тексту

Громадянська та соціальна компетентності

Впр 1,2,с. 76

Впр 3,4. с. 77

Habit, vegetarian, light, to someone’s taste, bowl, chopsticks, fork, knife, spoon, tissue

 

 

 

Твоя улюблена їжа.

Описує прийоми їжі та обговорює погані манери за столом

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр 1, с. 78

Впр 2,3, с. 78

To chew, to bake, to boil, to use, a napkin, pork, salmon, manner, sea creature

 

 

 

Здорова їжа.

Висловлює необхідність вживати здорову їжу, читає текст та відповідає на запитання по його змісту.

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр 2, с. 79-80

Впр 3, с. 79-80

Bean, diet, energy, food group, grain, necessary, to digest

 

 

 

Скільки у нас їжі?

Повідомляє інформацію про наявність та кількість їжі.

Навчання впродовж життя

 

Впр 1,2,3, с. 81

All, a lot / lots of, both, a few, some, any

Countable / uncountable

 

 

Приготування їжі.

Використовує нові ЛО в тексті, який сприймає на слух та здогадується про їх значення, відповідає на запитання щодо змісту тексту.

Ініціативність та підприємливість

Впр 1,2 с. 82

Впр 3, с. 82

Lamb, oven, shortbread, to peel, to lay in the table

 

 

 

Кухонне обладнання

Повідомляє, яке кухонне обладнання використовує для приготування їжі, продукуючи прості речення

Навчання впродовж життя

Впр 1, с. 83

Впр 1 ( b), с. 83

Впр 2 , с. 83

Tablespoon, plate, dessertspoon, glass, cup, frying pan, saucepan, grater, apron, oven glove, whisk, chopping board, blender, kettle

Present Simple Passive

 

 

Що ми збираємось робити?

Розпитує однокласника про його наміри та повідомляє про них

Навчання впродовж життя

Впр 2 (а) с. 84

Впр 1,2 (b)

 

Future Simple be going to?

Present Continuous

для позначення майбутньої дії

 

 

Приготування страв

Розповідає однокласнику про рецепти приготування страв та описує кухонне приладдя, яке вжив.

Ініціативність та підприємливість

Впр 1,с. 85

Впр 2,с. 85

Wheat flour, to mop,  to roll the pastry out/into the board, a pastry cutter, that’s very handy

 

 

 

Харчові звички дітей

Описує харчові звички українців в письмовій формі

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр 1( а),с. 86

Впр 1(b),с. 86

 

 

 

 

Продукти харчування (повторення)

Доповнює речення необхідними ЛО та граматичними структурами

Навчання впродовж життя

 

Впр 1,2,3.с. 87

Впр 5 , с. 88

http://surl.li/owtmf

 

 

 

Твої харчові уподобання

Розпитує однокласників та письмово описує його харчові вподобання

Екологічна грамотність і здорове життя

Впр 7, с.88

Впр 4,с. 87

Впр 8,9,10 с. 88

Впр 11 с. 81

 

 

 

 

Давайте підемо на пікнік!

Проєктна робота

Обговорює місце, дату проведення, їжу для пікніка та презентує проект

Ініціативність та підприємливість

 

Впр 12, с. 89

 

 

 

 

 

Ти вегетаріанець ?

Узагальнення матеріалу

 

 

 

Впр 1,2,3 с. 90

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

Unit 6  Більше! Сильніше! Вище!

 

 

Роль спорту в житті сучасної людини.

Сприймає на слух та читає короткі тексти про ставлення людей до спорту, виокремлює причини такого ставлення.

Соціальна та громадянська компетентності

Впр 1,2,3 с.92

 

Coach, competition, failure, equipment, generation, lifestyle, to afford, to handle, to gain, weight, to get hurt/ injured

 

 

 

Чому варто займатися спортом?

Складає список причин чому варто займатися спортом та презентує їх класу

Соціальна та громадянська компетентності

Впр 5, с. 94

Впр 4,6,7

с.94

Fear, worries, enough, time, laziness, equipment

passive, lifestyle

 

 

 

Види спорту

Аналізує види спорту і розподіляє їх по категоріях та продукує прості речення про заняття спортом

Навчання впродовж життя

Впр 1 а, с. 95

Впр 1b,2,3

c. 95

Go/play/do (sport)

Словотворен-ня суфікси

-er, - ing

 

 

Спортивні ігри

Читає текст та визнає правильність/хибні-сть твердження та доповнює речення щодо його змісту

Навчання впродовж життя

Впр 2,3,4 с. 97

Впр 1 с. 96

Aim, court,  goal, point, to bounce, to kick, to roll, to shoot, opposing, to dribble

 

  

 

Спортивні ігри

Відповідає на запитання щодо правил спорт. ігор, створює Power Point презентацію про один з видів спорту та демонструє її

Ініціативність та підприємливість

 

Впр 5,6,7

с.97

 

 

 

 

Що ти робив вчора о 7 вечора?

Продукує прості речення про тривалі дії, які відбувались в певний час в минулому

 

 

Впр 1.2,3,4

с. 98-99

 

Past

Continuous

 

 

Олімпійські ігри

Сприймає на слух текст про історію олімпійських ігор та відповідає на запитання щодо змісту тексту

Навчання впродовж життя

Впр 1 (b), с. 100

Впр 1 (а), 2,3 с. 100

Athletics, event, prize,race, ring, bronze, gold, silver, to be held

 

 

 

Спортивне обладнання

Сприймає на слух радіопередачу та здогадується, про який вид спорту йдеться, продукує прості речення про спорт. обладнання

Ініціативність та підприємливість

Впр 1 (а), с. 101

Впр 1 (b), 2, с. 101

Racket, skis, ski goggles, swimming googles, bat, stick, puck, stopwatch, oars, track

 

 

 

Минулі події

Розрізняє використання Past Simple та Past Continuous та продукує прості речення

Навчання впродовж життя

 

Впр 1,2,3, с. 102

 

Past Simple vs. Past Continuous

 

 

Заняття спортом

Запитує та надає інформацію про спорт. уподобання однокласника, відтворює вірш про спорт

Ініціативність та підприємливість

Впр 3, с. 103

Впр 1,2,с. 103

 

 

 

 

Спортивний блог

Читає блог про роль спорту в житті, відповідає на запитання щодо його змісту та пише подібний блог про заняття спортом

Ініціативність та підприємливість

Впр 1, с. 104

Впр 2, с. 104

Childhood,

 do everything right,

first of all, second, finally

, all in all

 

 

 

Ти гарний атлет?

(Повторення)

Доповнює речення вивченими ЛО та продукує прості речення з їх використанням

Навчання впродовж життя

Впр 1, с. 105

Впр 3, с. 105

Впр 2, с. 105

Hopscotch, tag, work out, to give one’s best

 

 

 

Ти займався спортом вчора ?

(Повторення)

Доповнює речення, ставить запитання, використовуючи Past Continuous для позначення тривалих минулих подій

Навчання впродовж життя

Впр 5, с. 106

Впр 4,6,7,8,9 с. 106

http://surl.li/owsut

 

 

 

Спорт в Україні

Проєктна робота

Створює постер про спорт в Україні та презентує  роботу

Ініціативність та підприємливість

 

Впр 10,11,12 с. 107

 

 

 

 

Більше! Сильніше! Вище!

Узагальнення матеріалу

 

Навчання впродовж життя

Впр 3, с. 108

Впр 1,2,4, с. 108

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

Unit 7 Ти був у столиці ?

 

 

Столиці світу

Сприймає на слух та читає блоги однолітків про столиці світу і відповідає на запитання щодо змісту повідомлень

Обізнаність у сфері культури

Впр 1,2, с. 110

Впр 4, с. 111

Cairo, Egypt, Mexico, origin, sight, eastern, Egyptian, fascinating, northern, royal, southern, western, to landscape, to locate

 

 

 

Визначні споруди

Сприймає на слух речення та здогадується про значення нових ЛО із контексту, продукує прості речення

Обізнаність у сфері культури

Впр 1,2, с. 112

Впр 3, 4 с. 112

Entrance, sculpture, frescoes, amphitheatre, column, landmarks, government, place of interest, parliament

 

 

 

Визначні місця в Лондоні

Сприймає на слух та читає тексти про визначні місця Британської столиці, відповідає на запитання щодо змісту тексту

Обізнаність у сфері культури

Впр 2а,3

с.113-114

Впр 1,2 (b), 4 c.113

Elections, law, skyscraper, to collapse, to destroy, to fix, to twist, the Millennium Bridge, The Gherkin

 

 

 

Визначні місця Києва

Відповідає, які б визначні місця хотів би відвідати, та описує їх місцезнаходження

Обізнаність у сфері культури

Впр 7, с. 115

Впр 5,6,8,9 с. 115

The Golden Gate, to design, order, St. Sophia Cathedral domes, to amaze, the House with Chimeras,

 

 

 

Куточок граматики

Розрізняє активний та пасивний стан дієслова у Past Simple змінює речення в активному стані на пасивний

Навчання впродовж життя

 

Впр 1,2 с. 116

 

Past Simple Passive

 

 

Пам’ятки культури Лондона

Сприймає на слух текст про культурні пам’ятки Лондона та відповідає на запитання щодо змісту прослуханого тексту

Обізнаність у сфері культури

Впр 1, с. 117

Впр 2, с. 117

Crown Jewels, fountain, Hyde Park, masterpiece, prison, Speaker’s Corner, tomb, to bury, to crown, at the bottom

 

 

 

Орієнтування в місті

Продукує прості речення, запитуючи та відповідаючи на запитання про місцезнаходження вулиці, споруд …

Обізнаність у сфері культури

Впр 1,2 с. 118

Впр 3,4 с. 118

Along, straight, ahead, towards, over, away from, opposite, behind, near here, next to, in front of, on the corner of

 

 

 

Подорож до Європи

Читає та сприймає на слух текст і відповідає на запитання про відвідані міста

Навчання впродовж життя

Впр 2 (а,b) с. 119

Впр 2( с),3. 119

Yet, already, never, ever, recently, lately

Present Perfect

 

 

Відвідання музею

Читає діалог, визначає правильність/хибність тверджень щодо його змісту, бере участь у рольовій грі.

Обізнаність у сфері культури

Впр 2,3 с. 120

Впр 1, с. 117

The Air and Space Museum, street vendor, to give up

 

 

 

Туристичний путівник

Читає інформацію про визначні місця Лондона та розповідає, які з них хотів би відвідати, описує визначні місця Києва у письмовій формі

Обізнаність та самовираження у сфері  культури

Впр 1, с. 121

Впр 2, с. 121

Leaflet, a Yeoman Warder, life-size wax figure

 

 

 

Екскурсія по Лондону

(Повторення )

Сприймає на слух діалог, відповідає на запитання щодо його змісту, читає діалог та повідомляє про його зміст, продукуючи прості речення

Обізнаність у сфері культури

Впр 2, с. 122

Впр 1,2,3, с. 123

http://surl.li/owsbr

 

 

 

Екскурсія по місту

(Повторення)

Читає тексти про визначні місця та описує туристичний маршрут у письмовій формі

Обізнаність у сфері культури

Впр 5, с. 123

Впр 6, с. 123

Впр 7, с. 124

Westminster Abbey, Piccadilly Circus, Buckingham Palace

 

 

 

Столиці світу

Проєктна робота

Створює та презентує проект про одну з світових столиць

Обізнаність у сфері культури

 

Впр 8,9,10, с. 125

 

 

 

 

Столиці світу

Узагальнююче повторення

 

Навчання впродовж життя

Впр 4, с. 126

Впр 1,2,3 с. 126

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

Unit 8 Давайте мандрувати!

 

 

Куди помандруємо?

Читає короткі тексти та відповідає на запитання, визначає правильність/хибність тверджень щодо його змісту

Ініціативність та підприємливість

Впр 2, с. 128

Впр 1, с. 128

Впр 2,3,4(а), с. 128

Advice, document, excursion, reception desk, sandals, suggestion, visa, arctic, continental, tropical, plenty (of), to pack, to get a visa 

 

 

 

Підготовка до подорожі

Обговорює з однокласниками та складає список речей, які необхідно взяти у подорож

Ініціативність та підприємливість

 

Впр 4 (b)с. 129

Впр 5,с. 129

 

 

 

 

Планування подорожей

Продукує прості речення вживаючи вивчені ЛО

Ініціативність та підприємливість

Впр 1,2, с. 130

Впр 3, с. 130

Train station, bus station, airport, timetable board, travel insurance, to hire, flight, luggage, to arrange, to book a ticket

 

 

 

Захоплюючі мандри

Читає тексти та доповнює речення щодо змісту

Обізнаність у сфері культури

Впр 2, с. 131

Впр 1, с. 131

Birthplace, composer, concert, festival, musical, terrific, apart from, personally, to get lost

 

 

 

Мандрівка моєї мрії

Читає тексти, визначає про кого йде мова у твердженнях, розпитує однокласника про його плани на канікули

Ініціативність та підприємливість

Впр 4 с. 133

Впр 5 с. 133

The Caribbean

 

 

 

Куточок граматики

(Часові форми дієслова)

Обирає та правильно визначає часову форму дієслова в речення

Навчання впродовж життя

 

Впр 1,2,3,4 с. 134

 

Pres. Simple,

Pres. Continuous,

Pres. Perfect

Past Simple

Past Continuous

Future Simple (be going to)

 

 

 

В аеропорту

Сприймає на слух діалоги і відповідає на запитання щодо його змісту, визначає правильність/хибність тверджень щодо їх змісту

Навчання впродовж життя

Впр 2,3,4 с. 135

Впр 1, с. 135

Boarding pass, check-in  clerk, departure, gate, passenger, to cancel, to delay, to notice, to be stuck

Can/Could

(request )

 

 

Подорож літаком та поїздом

Описує свої дії під час перебування в аеропорту, на вокзалі, продукуючи речення

Навчання впродовж життя

Впр 1,2, с. 136

Впр 3,4 с. 138

To get on, to get off, to fasten the seat belt, to get through passport control, to order a snack, to land, to take off, to check-in the luggage, baggage reclaim, to leave

 

 

 

Що в твоїй валізі для подорожі?

Доповнює репліками діалог та бере участь у рольовій грі, розпитує про літні канікули та повідомляє про них класу

Ініціативність та підприємливість

Впр 1 (а) с. 138

Впр 2,3, с. 138

 

 

 

 

E-mail другу

Читає електронного листа, відповідає на запитання щодо його змісту та пише лист-відповідь про свої плани на літо

 

Навчання впродовж життя

Впр 1, с. 139

Впр 2, с. 139

Awesome, to look forward to, to be able to, sunglasses, sun cream, subtropical, means of transport

 

 

 

Подорожування

(Повторення)

Сприймає на слух текст та відповідає на запитання щодо його змісту

Навчання впродовж життя

Впр 1, с. 140

Впр 2,3,4, с. 140

Wellies, bikini

 

http://surl.li/owrfi

 

 

 

Часові форми дієслова

(Повторення)

Розрізняє вивчені часові форми дієслова та використовує їх для позначення відповідних дій

Навчання впродовж життя

Впр 5, с. 142

Впр 6,7,8,9, с. 142-143

 

Pres. Simple,

Pres. Continuous,

Pres. Perfect

Past Simple

Past Continuous

Future Simple (be going to)

 

 

 

Країна для відпочинку

Проєктна робота

Створює презентацію про країну для відпочинку та представляє роботу

Ініціативність та підприємливість

 

Впр 10, с. 143

 

 

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз контрольних робіт

 

 

 

 

 

 

 

 

Узагальнення матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

Тепер я вмію

 

 

 

 

 

 

 

 

Резервний урок

 

 

 

 

 

 

 

 

Резервний урок

 

 

 

 

 

 

 

 

Резервний урок

 

 

 

 

 

 

 

Розроблена відповідно до модельної навчальної програми «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М), яку рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795).

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
5 січня
Переглядів
214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку