Розроблена відповідно до модельної навчальної програми «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М), яку рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795).
Клас _____________ II СЕМЕСТР
Календарно-тематичне планування для 6 класу ( 4 год/тиж) з інтерактивними лексичними завданнями в Quizlet
за підручником О. Карпюк, Д Карпюк («Видавництво Астон», 2023)
№ |
Дата
|
Тема уроку |
Очікувані результати |
Ключові компетентності |
Комунікативні уміння |
Мовний інвентар |
||
Сприйман на слух/ зорове сприймання |
Усне/ письмове продуку-вання |
Лексичний |
Грама-тичний |
|||||
Unit 4 Ходімо до магазину! |
||||||||
|
|
Магазин і покупки |
Читає текст про торговий центр та відповідає на запитання |
Навчання впродовж життя |
Впр 1,2 с.60 |
|
Accessories, brand, mall, butcher’s, entertainment, necessity, huge, to offer, to be into smth |
|
|
|
Відвідання торгового центру |
Читає короткі коментарі однолітків, створює презентацію про торговий центр |
Ініціативність і підприємливість |
|
Впр 3,4,5 с. 61 |
|
|
|
|
Покупки |
Продукує прості речення про магазин і покупки |
Навчання впродовж життя |
Впр 1,2, с. 62 |
Впр 3,4, с. 62 |
Customer, cashier, cheap, expensive, trolley, dairy, to pay, fishmonger’s. |
|
|
|
Покупки в торгових центрах та онлайн |
Сприймає на слух текст про покупки та відповідає на запитання щодо його змісту. |
Навчання впродовж життя |
Впр 2, с. 63 |
Впр 1, с. 63 Впр 3, с. 64 |
Chain, goods, item, fitting-room variety, to separate, to try on,to prefer, to sell, to be full of smth |
Time expressions: Once/twice/ three times a day, year, week |
|
|
Як я ходжу за покупками |
Ділиться досвідом покупок з однокласником. |
Навчання впродовж життя |
|
Впр 4,5, с. 64 |
|
|
|
|
В торговому центрі |
Розпізнає активний і пасивний стан дієслова, продукує прості речення. |
Навчання впродовж життя |
|
Впр 1,2,3,4, с. 65 |
|
Present Simple Passive
|
|
|
Купівля одягу |
Сприймає на слух діалог між продавцем і покупцем, бере участь у рольовій грі. |
Ініціативність і підприємливість |
Впр 2,3,с.66 |
Впр 1,4, с. 66 |
Cash, change, credit card, discount, medium receipt, section, to cost, to fit, to pay in cash, to pay by credit card
|
|
|
|
Одяг, його вартість та розміри |
Продукує прості речення про розмір одягу та його вартість. |
|
Впр 1,2,с. 67 |
Впр 3.4, с.67 |
Extra small, small, medium, large, extra-large, price, pound, pence, euro, cent, dollar |
|
|
|
Порівняння предметів гардеробу |
Порівнює предмети одягу, продукує прості речення, використовуючи вищий ступінь порівняння прикметників |
Навчання впродовж життя |
|
Впр 1,2,3, с. 68 |
|
Comperatives One/once Too/ enough |
|
|
Розмова між продавцем і покупцем |
Сприймає на слух діалог між покупцем і продавцем, бере участь у рольовій грі. |
Громадянська та соціально компетентності |
Впр 1(а), с. 69 |
Впр 1 (b)2, 3,с. 69 |
|
|
|
|
Торгівельний центр |
Читає текст про торгівельний центр, та описує його у письмовій формі. |
Громадянська та соціальна компетентності |
Впр 1, с. 70 |
Впр 2, с. 70 |
|
|
|
|
Магазини і покупки (Повторення) |
Бере участь у рольовій грі, продукує речення про свої покупки. |
Навчання впродовж життя |
Впр 1, с. 71 |
Впр 2,3 с. 71 |
|
|
|
|
Магазини і покупки (Повторення) |
Вживає речення у формі пасивного стану дієслова, описує одяг на малюнках. |
Навчання впродовж життя |
|
Впр 4,5,6,с. 72 |
|
Повторення Present Simple Passive |
|
|
Торгівельний центр моєї мрії. Проєктна робота |
Описує і презентує торгівельний центр своєї мрії. |
Громадянська та соціальна компетентності |
|
Впр 7,8 с. 73 |
|
|
|
|
Магазини і покупки. Узагальнення матеріалу. |
|
Уміння вчитись впродовж життя |
|
Впр 1,2,3.с. 74 |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
Unit 5 Ти вегетаріанець ? |
||||||||
|
|
Ти вегетаріанець? |
Читає текст про харчові звички в різних країнах та відповідає на запитання щодо змісту тексту |
Громадянська та соціальна компетентності |
Впр 1,2,с. 76 |
Впр 3,4. с. 77 |
Habit, vegetarian, light, to someone’s taste, bowl, chopsticks, fork, knife, spoon, tissue |
|
|
|
Твоя улюблена їжа. |
Описує прийоми їжі та обговорює погані манери за столом |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр 1, с. 78 |
Впр 2,3, с. 78 |
To chew, to bake, to boil, to use, a napkin, pork, salmon, manner, sea creature |
|
|
|
Здорова їжа. |
Висловлює необхідність вживати здорову їжу, читає текст та відповідає на запитання по його змісту. |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр 2, с. 79-80 |
Впр 3, с. 79-80 |
Bean, diet, energy, food group, grain, necessary, to digest |
|
|
|
Скільки у нас їжі? |
Повідомляє інформацію про наявність та кількість їжі. |
Навчання впродовж життя |
|
Впр 1,2,3, с. 81 |
All, a lot / lots of, both, a few, some, any |
Countable / uncountable |
|
|
Приготування їжі. |
Використовує нові ЛО в тексті, який сприймає на слух та здогадується про їх значення, відповідає на запитання щодо змісту тексту. |
Ініціативність та підприємливість |
Впр 1,2 с. 82 |
Впр 3, с. 82 |
Lamb, oven, shortbread, to peel, to lay in the table |
|
|
|
Кухонне обладнання |
Повідомляє, яке кухонне обладнання використовує для приготування їжі, продукуючи прості речення |
Навчання впродовж життя |
Впр 1, с. 83 |
Впр 1 ( b), с. 83 Впр 2 , с. 83 |
Tablespoon, plate, dessertspoon, glass, cup, frying pan, saucepan, grater, apron, oven glove, whisk, chopping board, blender, kettle |
Present Simple Passive |
|
|
Що ми збираємось робити? |
Розпитує однокласника про його наміри та повідомляє про них |
Навчання впродовж життя |
Впр 2 (а) с. 84 |
Впр 1,2 (b) |
|
Future Simple be going to? Present Continuous для позначення майбутньої дії |
|
|
Приготування страв |
Розповідає однокласнику про рецепти приготування страв та описує кухонне приладдя, яке вжив. |
Ініціативність та підприємливість |
Впр 1,с. 85 |
Впр 2,с. 85 |
Wheat flour, to mop, to roll the pastry out/into the board, a pastry cutter, that’s very handy |
|
|
|
Харчові звички дітей |
Описує харчові звички українців в письмовій формі |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр 1( а),с. 86 |
Впр 1(b),с. 86 |
|
|
|
|
Продукти харчування (повторення) |
Доповнює речення необхідними ЛО та граматичними структурами |
Навчання впродовж життя |
|
Впр 1,2,3.с. 87 Впр 5 , с. 88 |
|
|
|
|
Твої харчові уподобання |
Розпитує однокласників та письмово описує його харчові вподобання |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр 7, с.88 |
Впр 4,с. 87 Впр 8,9,10 с. 88 Впр 11 с. 81 |
|
|
|
|
Давайте підемо на пікнік! Проєктна робота |
Обговорює місце, дату проведення, їжу для пікніка та презентує проект |
Ініціативність та підприємливість |
|
Впр 12, с. 89
|
|
|
|
|
Ти вегетаріанець ? Узагальнення матеріалу |
|
|
|
Впр 1,2,3 с. 90 |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
Unit 6 Більше! Сильніше! Вище! |
||||||||
|
|
Роль спорту в житті сучасної людини. |
Сприймає на слух та читає короткі тексти про ставлення людей до спорту, виокремлює причини такого ставлення. |
Соціальна та громадянська компетентності |
Впр 1,2,3 с.92 |
|
Coach, competition, failure, equipment, generation, lifestyle, to afford, to handle, to gain, weight, to get hurt/ injured |
|
|
|
Чому варто займатися спортом? |
Складає список причин чому варто займатися спортом та презентує їх класу |
Соціальна та громадянська компетентності |
Впр 5, с. 94 |
Впр 4,6,7 с.94 |
Fear, worries, enough, time, laziness, equipment passive, lifestyle |
|
|
|
Види спорту |
Аналізує види спорту і розподіляє їх по категоріях та продукує прості речення про заняття спортом |
Навчання впродовж життя |
Впр 1 а, с. 95 |
Впр 1b,2,3 c. 95 |
Go/play/do (sport) |
Словотворен-ня суфікси -er, - ing |
|
|
Спортивні ігри |
Читає текст та визнає правильність/хибні-сть твердження та доповнює речення щодо його змісту |
Навчання впродовж життя |
Впр 2,3,4 с. 97 |
Впр 1 с. 96 |
Aim, court, goal, point, to bounce, to kick, to roll, to shoot, opposing, to dribble |
|
|
|
Спортивні ігри |
Відповідає на запитання щодо правил спорт. ігор, створює Power Point презентацію про один з видів спорту та демонструє її |
Ініціативність та підприємливість |
|
Впр 5,6,7 с.97 |
|
|
|
|
Що ти робив вчора о 7 вечора? |
Продукує прості речення про тривалі дії, які відбувались в певний час в минулому |
|
|
Впр 1.2,3,4 с. 98-99 |
|
Past Continuous |
|
|
Олімпійські ігри |
Сприймає на слух текст про історію олімпійських ігор та відповідає на запитання щодо змісту тексту |
Навчання впродовж життя |
Впр 1 (b), с. 100 |
Впр 1 (а), 2,3 с. 100 |
Athletics, event, prize,race, ring, bronze, gold, silver, to be held |
|
|
|
Спортивне обладнання |
Сприймає на слух радіопередачу та здогадується, про який вид спорту йдеться, продукує прості речення про спорт. обладнання |
Ініціативність та підприємливість |
Впр 1 (а), с. 101 |
Впр 1 (b), 2, с. 101 |
Racket, skis, ski goggles, swimming googles, bat, stick, puck, stopwatch, oars, track |
|
|
|
Минулі події |
Розрізняє використання Past Simple та Past Continuous та продукує прості речення |
Навчання впродовж життя |
|
Впр 1,2,3, с. 102 |
|
Past Simple vs. Past Continuous |
|
|
Заняття спортом |
Запитує та надає інформацію про спорт. уподобання однокласника, відтворює вірш про спорт |
Ініціативність та підприємливість |
Впр 3, с. 103 |
Впр 1,2,с. 103 |
|
|
|
|
Спортивний блог |
Читає блог про роль спорту в житті, відповідає на запитання щодо його змісту та пише подібний блог про заняття спортом |
Ініціативність та підприємливість |
Впр 1, с. 104 |
Впр 2, с. 104 |
Childhood, do everything right, first of all, second, finally , all in all |
|
|
|
Ти гарний атлет? (Повторення) |
Доповнює речення вивченими ЛО та продукує прості речення з їх використанням |
Навчання впродовж життя |
Впр 1, с. 105 Впр 3, с. 105 |
Впр 2, с. 105 |
Hopscotch, tag, work out, to give one’s best |
|
|
|
Ти займався спортом вчора ? (Повторення) |
Доповнює речення, ставить запитання, використовуючи Past Continuous для позначення тривалих минулих подій |
Навчання впродовж життя |
Впр 5, с. 106 |
Впр 4,6,7,8,9 с. 106 |
|
|
|
|
Спорт в Україні Проєктна робота |
Створює постер про спорт в Україні та презентує роботу |
Ініціативність та підприємливість |
|
Впр 10,11,12 с. 107 |
|
|
|
|
Більше! Сильніше! Вище! Узагальнення матеріалу |
|
Навчання впродовж життя |
Впр 3, с. 108 |
Впр 1,2,4, с. 108 |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
Unit 7 Ти був у столиці ? |
||||||||
|
|
Столиці світу |
Сприймає на слух та читає блоги однолітків про столиці світу і відповідає на запитання щодо змісту повідомлень |
Обізнаність у сфері культури |
Впр 1,2, с. 110 |
Впр 4, с. 111 |
Cairo, Egypt, Mexico, origin, sight, eastern, Egyptian, fascinating, northern, royal, southern, western, to landscape, to locate |
|
|
|
Визначні споруди |
Сприймає на слух речення та здогадується про значення нових ЛО із контексту, продукує прості речення |
Обізнаність у сфері культури |
Впр 1,2, с. 112 |
Впр 3, 4 с. 112 |
Entrance, sculpture, frescoes, amphitheatre, column, landmarks, government, place of interest, parliament |
|
|
|
Визначні місця в Лондоні |
Сприймає на слух та читає тексти про визначні місця Британської столиці, відповідає на запитання щодо змісту тексту |
Обізнаність у сфері культури |
Впр 2а,3 с.113-114 |
Впр 1,2 (b), 4 c.113 |
Elections, law, skyscraper, to collapse, to destroy, to fix, to twist, the Millennium Bridge, The Gherkin |
|
|
|
Визначні місця Києва |
Відповідає, які б визначні місця хотів би відвідати, та описує їх місцезнаходження |
Обізнаність у сфері культури |
Впр 7, с. 115 |
Впр 5,6,8,9 с. 115 |
The Golden Gate, to design, order, St. Sophia Cathedral domes, to amaze, the House with Chimeras, |
|
|
|
Куточок граматики |
Розрізняє активний та пасивний стан дієслова у Past Simple змінює речення в активному стані на пасивний |
Навчання впродовж життя |
|
Впр 1,2 с. 116 |
|
Past Simple Passive |
|
|
Пам’ятки культури Лондона |
Сприймає на слух текст про культурні пам’ятки Лондона та відповідає на запитання щодо змісту прослуханого тексту |
Обізнаність у сфері культури |
Впр 1, с. 117 |
Впр 2, с. 117 |
Crown Jewels, fountain, Hyde Park, masterpiece, prison, Speaker’s Corner, tomb, to bury, to crown, at the bottom |
|
|
|
Орієнтування в місті |
Продукує прості речення, запитуючи та відповідаючи на запитання про місцезнаходження вулиці, споруд … |
Обізнаність у сфері культури |
Впр 1,2 с. 118 |
Впр 3,4 с. 118 |
Along, straight, ahead, towards, over, away from, opposite, behind, near here, next to, in front of, on the corner of |
|
|
|
Подорож до Європи |
Читає та сприймає на слух текст і відповідає на запитання про відвідані міста |
Навчання впродовж життя |
Впр 2 (а,b) с. 119 |
Впр 2( с),3. 119 |
Yet, already, never, ever, recently, lately |
Present Perfect |
|
|
Відвідання музею |
Читає діалог, визначає правильність/хибність тверджень щодо його змісту, бере участь у рольовій грі. |
Обізнаність у сфері культури |
Впр 2,3 с. 120 |
Впр 1, с. 117 |
The Air and Space Museum, street vendor, to give up |
|
|
|
Туристичний путівник |
Читає інформацію про визначні місця Лондона та розповідає, які з них хотів би відвідати, описує визначні місця Києва у письмовій формі |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Впр 1, с. 121 |
Впр 2, с. 121 |
Leaflet, a Yeoman Warder, life-size wax figure |
|
|
|
Екскурсія по Лондону (Повторення ) |
Сприймає на слух діалог, відповідає на запитання щодо його змісту, читає діалог та повідомляє про його зміст, продукуючи прості речення |
Обізнаність у сфері культури |
Впр 2, с. 122 |
Впр 1,2,3, с. 123 |
|
|
|
|
Екскурсія по місту (Повторення) |
Читає тексти про визначні місця та описує туристичний маршрут у письмовій формі |
Обізнаність у сфері культури |
Впр 5, с. 123 |
Впр 6, с. 123 Впр 7, с. 124 |
Westminster Abbey, Piccadilly Circus, Buckingham Palace |
|
|
|
Столиці світу Проєктна робота |
Створює та презентує проект про одну з світових столиць |
Обізнаність у сфері культури |
|
Впр 8,9,10, с. 125 |
|
|
|
|
Столиці світу Узагальнююче повторення |
|
Навчання впродовж життя |
Впр 4, с. 126 |
Впр 1,2,3 с. 126 |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
Unit 8 Давайте мандрувати! |
||||||||
|
|
Куди помандруємо? |
Читає короткі тексти та відповідає на запитання, визначає правильність/хибність тверджень щодо його змісту |
Ініціативність та підприємливість |
Впр 2, с. 128 |
Впр 1, с. 128 Впр 2,3,4(а), с. 128 |
Advice, document, excursion, reception desk, sandals, suggestion, visa, arctic, continental, tropical, plenty (of), to pack, to get a visa |
|
|
|
Підготовка до подорожі |
Обговорює з однокласниками та складає список речей, які необхідно взяти у подорож |
Ініціативність та підприємливість |
|
Впр 4 (b)с. 129 Впр 5,с. 129 |
|
|
|
|
Планування подорожей |
Продукує прості речення вживаючи вивчені ЛО |
Ініціативність та підприємливість |
Впр 1,2, с. 130 |
Впр 3, с. 130 |
Train station, bus station, airport, timetable board, travel insurance, to hire, flight, luggage, to arrange, to book a ticket |
|
|
|
Захоплюючі мандри |
Читає тексти та доповнює речення щодо змісту |
Обізнаність у сфері культури |
Впр 2, с. 131 |
Впр 1, с. 131 |
Birthplace, composer, concert, festival, musical, terrific, apart from, personally, to get lost |
|
|
|
Мандрівка моєї мрії |
Читає тексти, визначає про кого йде мова у твердженнях, розпитує однокласника про його плани на канікули |
Ініціативність та підприємливість |
Впр 4 с. 133 |
Впр 5 с. 133 |
The Caribbean |
|
|
|
Куточок граматики (Часові форми дієслова) |
Обирає та правильно визначає часову форму дієслова в речення |
Навчання впродовж життя |
|
Впр 1,2,3,4 с. 134 |
|
Pres. Simple, Pres. Continuous, Pres. Perfect Past Simple Past Continuous Future Simple (be going to)
|
|
|
В аеропорту |
Сприймає на слух діалоги і відповідає на запитання щодо його змісту, визначає правильність/хибність тверджень щодо їх змісту |
Навчання впродовж життя |
Впр 2,3,4 с. 135 |
Впр 1, с. 135 |
Boarding pass, check-in clerk, departure, gate, passenger, to cancel, to delay, to notice, to be stuck |
Can/Could (request ) |
|
|
Подорож літаком та поїздом |
Описує свої дії під час перебування в аеропорту, на вокзалі, продукуючи речення |
Навчання впродовж життя |
Впр 1,2, с. 136 |
Впр 3,4 с. 138 |
To get on, to get off, to fasten the seat belt, to get through passport control, to order a snack, to land, to take off, to check-in the luggage, baggage reclaim, to leave |
|
|
|
Що в твоїй валізі для подорожі? |
Доповнює репліками діалог та бере участь у рольовій грі, розпитує про літні канікули та повідомляє про них класу |
Ініціативність та підприємливість |
Впр 1 (а) с. 138 |
Впр 2,3, с. 138 |
|
|
|
|
E-mail другу |
Читає електронного листа, відповідає на запитання щодо його змісту та пише лист-відповідь про свої плани на літо
|
Навчання впродовж життя |
Впр 1, с. 139 |
Впр 2, с. 139 |
Awesome, to look forward to, to be able to, sunglasses, sun cream, subtropical, means of transport |
|
|
|
Подорожування (Повторення) |
Сприймає на слух текст та відповідає на запитання щодо його змісту |
Навчання впродовж життя |
Впр 1, с. 140 |
Впр 2,3,4, с. 140 |
Wellies, bikini
|
|
|
|
Часові форми дієслова (Повторення) |
Розрізняє вивчені часові форми дієслова та використовує їх для позначення відповідних дій |
Навчання впродовж життя |
Впр 5, с. 142 |
Впр 6,7,8,9, с. 142-143 |
|
Pres. Simple, Pres. Continuous, Pres. Perfect Past Simple Past Continuous Future Simple (be going to)
|
|
|
Країна для відпочинку Проєктна робота |
Створює презентацію про країну для відпочинку та представляє роботу |
Ініціативність та підприємливість |
|
Впр 10, с. 143 |
|
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
|
Узагальнення матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тепер я вмію |
|
|
|
|
|
|
|
|
Резервний урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
Резервний урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
Резервний урок |
|
|
|
|
|
|
Розроблена відповідно до модельної навчальної програми «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М), яку рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795).