Вправи для навчання техніки читання англійською мовою

Про матеріал
Набір вправ спрямовано на формування навичок читання учнів початкової школи, а також вправи для відпрацювання правильної вимови звуків англійської мови, які допоможуть вчителю розвивати навички читання.
Перегляд файлу

Вправи для навчання техніки читання.

Вправи з техніки читання групуються з залежності від їх цільового спрямування.

Вправи на розвиток графемно-фонемних зв’язків.

При виконанні вправ цієї групи активно використовується розрізна азбука.

Учитель показує велику й малу букву або лише одну з них і озвучує її, учні повторюють.

- Учитель послідовно показує вивчені букви, діти читають їх.

- Учитель пропонує для читання пари букв, наприклад, подібні якимось елементами: b-d, m-n, f-r, w-v, t-f, ; літери, подібні до букв рідної мови, які читаються зовсім відмінно: a,e, p, u, x, y, m; літери, подібні до літер рідної мови за формою і читанням: e, I, k, t.

- Читання буквосполучень: ar, er, ir, sh, ck тощо. Важливо, щоб буквосполучення асоціювалися з певними звуками.

- Визначення кількості букв /звуків у слові.

- Показати букву, що відповідає названому вчителем звуку.

- З ряду слів вибрати ті, що починаються з певної букви.

- Скласти вимовлене вчителем слово з карток алфавіту.

- Визначити подібність і розходження в словах: woman-women, form-from, men-man etc.

Вправи з техніки читання ізольованих слів та словосполучень.

- Визначити тип складу в даних словах (І, ІІ, ІІІ, ІV): pen, bike, girl, kite, bark, bag.

- Згрупувати слова відповідно до типу складів.

- Підібрати слова, що римуються:

hot, purple, might, shot, boy, once, car, joy, night, star, month, turtle.

- Прочитати незнайомі слова за правилами читання.

- Відгадати пропущену літеру, прочитати слова:

-ike              sea-on           nos-            a-tumn

w-nter           f-x               su-mer  A-ril

we-ther         r-t               sprin-    M-nday

- Використовуючи картки з літерами, скласти пари слів з однією й тією ж голосною у відкритому й закритому складі. Прочитати слова.

- Прочитати про себе словосполучення і підібрати до них відповідні малюнки (напр.: a red fox, a brown bear, a red book, an orange  flower).

- Знайти “заховані” в оточенні інших літер слова і прочитати їх.

- Запам’ятати слова, які на картках швидко показує вчитель (3-5) і відтворити їх якомога точніше вголос.

Вправи на прогнозування форми слова

- Розшифрувати орфограми і прочитати одержані слова:

bde, amp, ptael, ogd, alpm, rfog, ofx, cepinl, bleat, urerl, obok, reab.

- Скласти слова з окремих букв.

- Прочитати слова з пропущеними буквами.

- Прочитати незнайоме слово в опорі на правило /таблицю.

- Скласти слово з окремих частин (на картках):

Tues ber

Novem son

Win ril

Sum day

Ap ter

Fri ber

Octo mer

Sea day

 

- Прочитати речення, вставляючи у пропуски відповідні слова.

Вправи на розвиток навичок синтагматичного членування речень та їх інтонаційного оформлення

- Слухаючи вчителя, стежте по книжці і промовляйте речення вголос.

- Слухаючи вчителя, стежте по книжці і показуйте жестом (рухом руки знизу догори або згори донизу) межі синтагми.

-Так же відмічайте інтонаційний тип фрази.

-Визначте тип речення (інтонації), поставте в ньому знаки словесного наголосу, поділіть на синтагми.

-Прочитайте речення (текст) уголос після попередньої фонетичної розмітки.

- Прочитайте речення, змінюючи логічний наголос.

Вправи на розширення поля читання та швидкості сприймання навчального тексту

- Прочитайте текст/уривок тексту за певний час.

- Прочитайте речення з поступово нарощуваними елементами: Children go to the swimming pool. Children go to the swimming pool in the evening. Every Friday children go to the swimming pool in the evening.

- Прочитайте речення з карток, які демонструє вчитель в швидкому темпі.

- Прочитайте текст і швидко знайдіть відповідь на запитання вчителя.

1. Прочитайте і скажіть, де живе Анна.

   My name is Bob. I have a family. It is not big. We are three: my mother, my father and me. My mother`s name is Sue. She is twenty-seven. My father`s name is Pete. He is thirty-one. We live in Scotland. I have an uncle. His name is Sam. He lives in Wales. He  has a daughter. Her name is Ann. She is seven.

2.Прочитайте лист дівчинки і дайте відповіді на запитання.

 I’m Tom. I live in Odessa. I have got a big family: a father, a mother, two sisters and a brother. My father is a doctor. My mother is a housewife. My sisters are students. My brother is three. I love my family.

  • How many are they in the family?
  • What is Bob`s father?
  • What is Bob`s mother?
  • Are his sisters pupils?
  • How old is his brother?

3.Прочитайте текст і дайте відповіді на запитання.

  My name is Tom. I am seven. I am a schoolboy. I have a sister .Her name is Sally. She is ten. We have got many toys but we don`t want to play at home. We want to play in the yard because it is a wonderful spring day!

  • What is the boy`s name?
  • Is he a schoolboy?
  • Who is a schoolgirl?
  • How old is Sally?
  • What have children got?
  • Where do they want to play?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Шипоша Олена
Додано
5 січня
Переглядів
482
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку