Календарно-тематичне планування 6 зарубіжна література І та ІІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування 6 клас зарубіжна література І та ІІ семестр
Перегляд файлу
Календарно-тематичне планування 
із  зарубіжної  літератури у 6 класі

 (70 годин, 2 год на тиждень)

І семестр

Тема уроку

К-сть годин

Дата

К-на дата

Примітка

1.Вступ   (2 год.)

  1.                 

 

Література як вид мистецтва.

1

 

02/09

 

 

 

  1.                 

Художній образ.

 

1

 

06/09

 

 

 

2.  Міфи народів світу  (7 год.)

  1.                 

 

Поняття про міф. Основні тематичні групи  міфів (про створення і будову світу, про героїв, календарні та ін.).

1

09/09

 

 

 

 

  1.                 

 

 

Відображення єдності людини й природи в міфах різних народів. Популярні міфологічні образи, сюжети, мотиви різних народів

 

1

 

13/09

 

 

 

 

  1.                 

 

Грецькі міфи. Міф про Прометея. Велич подвигу Прометея, його самопожертва заради людей. Уславлення цивілізації в міфі.

 

1

 

16/09

 

 

 

  1.                 

 

 

Міфи про Геракла. Поетизація в образі Геракла могутності й мужності, що покликані на боротьбу зі злом.

1

 

20/09

 

 

  1.                 

 

Пояснення природних циклів у міфі «Деметра і Персефона».

Зображення одвічної мрії людства про крила в міфі «Дедал і Ікар».

      1

 

 

 

23/09

 

 

  1.                 

Індійські міфи. Творення. Про створення ночі. Про потоп. Про золоті часи.

1

 

27/09

 

 

 

  1.                 

 

Єгипетські міфи. Ра та Апоп. Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет.

1

 

30/09

 

 

  1.             

 

Розвиток мовлення №1 (усно). Улюблені міфи та міфологічні герої.

1

 

04/10

 

 

  1.             

 

Розвиток мовлення №2  (письмово). Навчальний твір «Мій улюблений міфологічний герой».

      1

07/10

 

 

  1.             

Контрольна робота №1 Вступ. Міфи народів світу  (різнорівневі завдання)

1

11/10

 

 

3. Мудрість байки  (3 год. + 1 год. резерв)

  1.             

Байка як літературний жанр, її характерні ознаки, особливості художньої будови, повчальний зміст

1

18/10

 

 

 

  1.             

Езоп. «Лисиця і виноград», «Вовк і Ягня», «Крук і лисиця», «Мурашки й Цикада». Поєднання конкретного і загального в байках Езопа. Втілення людських якостей (працелюбність, розум, хитрість, дурість, жорстокість, лінощі та ін.) в алегоричних образах. Мораль байок Езопа.

 

1

 

 

21/10

 

 

  1.             

 

 

 

 

Іван Андрійович Крилов (1769-1844). «Квартет»,  «Бабка й Муравель», «Вовк і Ягня». Моральні проблеми в байках         І. А. Крилова. Яскравість алегоричних образів.

 

1

 

01/11

 

 

4. Пригоди і фантастика  (16 год.)

  1.             

 

Позакласне читання №1 Даніель Дефо. «Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо». Життя людини у гармонії з природою. Робінзон Крузо як втілення відваги, розуму і працьовитості.

 

1

 

04/11

 

 

  1.             

 

Ж. Верн. «П’ятнадцятилітній капітан». Тема духовного випробування людини в романі Ж. Верна.

1

 

08/11

 

 

  1.             

 

Образ Діка Сенда, моральні якості героя, його мужність і людяність. Дік Сенд і його друзі.

1

 

11/11

 

 

  1.             

 

Дік Сенд і Негоро. Проблема рабства в романі. Описи природи. Проблема рабства в романі. Описи природи.

1

15/11

 

 

  1.             

 

Роберт Льюїс Стівенсон (18501894). «Острів скарбів». Особливості розвитку пригодницького сюжету у творі.

1

 

 

18/11

 

 

  1.             

Система образів (Джим Хокінс і його товариші), пірат Сільвер та ін.). Моральні цінності.

1

 

22/11

 

 

  1.             

Контрольна робота №2. Твір  “Як стати справжньою людиною?” (за романом Ж.Верна

"Які скарби шукають і знаходять герої роману Р.Л.Стівенсона?" («П’ятнадцятилітній капітан»)

1

25/11

 

 

  1.             

 

Чарльз Діккенс (1812-1870). «Різдвяна пісня в прозі». Подорож у часі й просторі Скруджа.

Сюжет і композиція повісті.

ТЛ. Композиція.

1

 

29/11

 

 

  1.             

 

Динаміка образу Скруджа, причини його духовного переродження.

1

 

02/12

 

 

  1.             

 

Значення образу Різдва у творі. Елементи фольклору (казки, пісні).

1

06/12

 

 

  1.             

 

Микола Васильович Гоголь (1809-1852). «Ніч перед Різдвом». Народні традиції і звичаї у творі.

1

 

09/12

 

 

  1.             

 

Тема кохання. Образи Оксани і Вакули.

Роль фантастики в повісті.

1

 

13/12

 

 

  1.             

 

Елементи фольклору (традиційні образи – відьма, чорт, місяць та ін.; різдвяні символи; елементи казки). 

1

 

 

16/12

 

 

  1.             

Контрольна робота №3 за творчістю Чарльза Діккенса та М. Гоголя (тести, відповіді на запитання)

 

1

 

20/12

 

 

  1.             

Антон Павлович Чехов (1860 — 1904).

«Хамелеон», «Товстий і тонкий».  Викриття пристосуванства, підлабузництва в оповіданнях А. П. Чехова.

1

23/12

 

 

 


Зарубіжна література 6 клас ІІ семестр

5. Людські стосунки (12 год. + 1 год. резерв)

  1.             

 

Діалог як основна форма розкриття сюжету.

1

30/12

 

 

  1.             

Роль художньої деталі. Підтекст. Символічність назви.

1

 

17/01

 

 

 

  1.             

 

Джек Лондон (1876 — 1916). «Жага до життя».

 

1

 

20/01

 

 

 

  1.             

 Проблеми життя і смерті, дружби й зрадництва у творі.

1

 

24/01

 

 

  1.             

Характеристика героїв твору.

1

 

27/01

 

 

 

  1.             

 

Описи природи та їх роль у тексті. Значення назви оповідання.

1

 

31/01

 

 

 

  1.             

Боротьба за життя. Сильний людський характер в екстремальній ситуації (за оповіданням Джека Лондона «Жага до життя»).

1

 

03/02

 

 

  1.             

 

 

Володимир Галактіонович Короленко (1853 — 1921). «Сліпий музикант». Пошук головним героєм (Петро Попельський) свого місця у світі.

1

 

 

07/02

 

 

 

 

  1.             

 

Тема мистецтва в повісті. Петро Попельський і Евеліна.

 

1

 

10/02

 

 

 

  1.             

 

Образ Максима Яценка, твердість його переконань, увага і повага до інших.

1

 

14/02

 

 

 

  1.             

Українська природа, народні образи й традиції в повісті.

1

 

17/02

 

 

 

  1.             

Гаррієт Бічер-Стоу (18111896). «Хатина дядька Тома». Проблема рабства і ставлення до людей різних рас і національностей у творі.

1

21/02

 

 

  1.             

Образи дядька Тома, Елізи, Джорджа Гарріса, Джорджа Шелбі, Евангеліни (Еви).

1

24/02

 

 

  1.             

Ідеї доброти, поваги до людини, мужності, толерантності. Викриття жорстокості й расової неприязні в романі.

1

28/02

 

 

  1.             

Розвиток  мовлення № 3 (усно). Диспут «Справжні цінності в житті людини»  (за повістю В. Короленка «Сліпий музикант»)».

1

03/03

 

 

  1.             

 

Контрольна робота № 4 Твір  (орієнтовні теми:

  • «Справжні цінності в житті людини»  (за повістю В. Короленка «Сліпий музикант»)».
  •  «Виклик долі й шлях до щастя Петра Попельського».
  • Актуальність твору  «Хатина дядька Тома» Г. Бічера-Стоу

1

 

 

 

 

 

 

07/03

 

 

 

 

6.  Поетичне бачення світу  (6 год.)

  1.             

 

Мацуо Басьо (1644 — 1694). Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. Лаконізм форми і широта художнього змісту хайку.

1

 

 

10/03

 

Вивчити

напам’ять

3 — 4 хайку (за вибором учня)

  1.             

Зображення станів природи в ліриці    М. Басьо. Роль художньої деталі. Підтекст.

1

 

14/03

 

 

 

  1.             

 

Роберт Бернс (1759 — 1796).  «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші Р. Бернса. Антитеза (рідний край — чужина). Елементи фольклору (традиційні образи, постійні епітети, повтори та ін.).

1

 

 

 

 

17/03

 

 

Вивчити вірш напам’ять

 

 

  1.             

 

 

 

Генрі Лонгфелло (1807 — 1882). «Пісня про Гайавату»       (1 розділ за вибором учителя). Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі «Пісня про Гайавату».

 

1

 

 

21/03

 

Вивчити уривок з «Пісні…» (за вибором учителя)

  1.             

Елементи фольклору у творі (пісні, казки, легенди та ін.).

1

 

24/03

 

 

  1.             

 

Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові.

1

 

04/04

 

 

  1.             

 

Урок виразного читання напам’ять. Уривок «Пісня про Гайавату»      

1

07/04

 

 

  1.             

 

Позакласне читання № 3 Джанні Родарі (192 — 1980). «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття

1

 

11/04

 

 

  1.             

Контрольна робота № 5  Поетичне бачення світу. (різнорівневі завдання)

1

14/04

 

 

 

  1. Образ майбутнього в літературі  (4 год.)
  1.             

 

 

Рей Дуглас Бредбері (1920 — 2012). «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка».

 

1

 

18/04

 

 

 

 

  1.             

 

Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.

1

21/04

 

 

  1.             

 

Роберт Шеклі (1928 — 2005). «Запах думок». Утвердження сили людської думки у творі.

1

28/04

 

 

 

  1.             

Гуманістичний зміст оповідання — віра в перемогу людського розуму.

1

05/05

 

 

 

  1.             

 

Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини та людства.

1

12/05

 

 

 

  1.             

Розвиток мовлення №4 (письмово) «Том і Кліві: схожість і відмінності»

1

 

16/05

 

 

 

 

Сучасна література.  Зростання і взаємини зі світом  (4 год. + 4 год. резерв)

  1.             

 

Астрід Анна Емілія Ліндґрен (1907 — 2002). «Міо, мій Міо». Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах.

 

1

 

19/05

 

 

  1.             

«Міо, мій Міо» Моральні цінності у творах Ліндґрен.

1

23/05

 

 

  1.             

 

«Міо, мій Міо» Робота з текстом. Образи головних героїв.

1

26/05

 

 

  1.             

Перемога добра над злом.

1

30/05

 

 

  1.             

 

 

 

Позакласне читання №4 . Крістіне Нестлінґер (нар. 1936 р.). «Конрад, або Дитина з бляшанки». Незвичайність образу Конрада, риси його характеру. Конрад і його становлення у світі.

1

 

 

01/06

 

 

  1.             

Конрад і його становлення у світі (робота з текстом)

1

02/06

 

 

  1.             

 

 

Контрольна робота №6 Образ майбутнього в літературі» та «Сучасна література (різнорівневі завдання)

1

 

 

06/06

 

 

Підсумки

  1.             

 

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу

1

 

07/06

 

 

  1.             

 

Ознайомлення зі списком рекомендованої літератури на 7-й клас.

1

08/06

 

 

 

 

docx
Додано
15 січня 2022
Переглядів
5794
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку