Календарно-тематичне планування 7 клас геометрія 2021-2022

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з геометрії 7 клас за підручником Мерзляка та ін. на 2021-2022 навчальний рік
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

з геометрії для  7 класу

Семестр

Загальна кількість навчальних годин

Всього годин

І

 

 

II

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Складено за підручником: А.Г. Мерзляка, В.Б. Полонського,

М.С. Якіра. Геометрія .7 клас.

( Підручник  для 7-го класу загальноосвітніх

навчальних закладів А.Г. Мерзляка, В.Б. Полонського, М.С. Якіра. –

Х.: Гімназія, 2015 р.)

Згідно з навчальною програмою з математики для учнів 5-9 класів,

затвердженою Міністерством освіти і науки України

(Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України

від 07.06.2017 № 804)

 

ГЕОМЕТРІЯ 7 клас

70 год

Очікувані результати

дата

Примітки

I. Елементарні геометричні фігури та їх властивості (8год)

1

Геометричні фігури. Точки та прямі. Властивості точок і прямих

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: точка, пряма, належати, лежати між, відрізок, промінь, кут, довжина відрізка, градусна міра кута, рівні відрізки, рівні кути, бісектриса кута, відстань між точками;

формулює: властивості: розміщення точок на прямій; вимірювання й відкладання відрізків і кутів;

класифікує кути (гострі, прямі, тупі, розгорнуті);

вимірює та обчислює: довжину відрізка, градусну міру кута, використовуючи властивості їх вимірювання;

зображує і знаходить на малюнках геометричні фігури, вказані у змісті

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач

 

 

2

Відрізок. Вимірювання відрізків. Самостійна робота

 

 

3

Відрізок. Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками

 

 

4

Самостійна робота

 

 

5

Промінь

 

 

6

Кут. Вимірювання кутів. Бісектриса кута. Самостійна робота

 

 

7

Розв’язування завдань. Підготовка до контрольної роботи

 

 

8

Контрольна робота№1

 

 

«Екологічна безпека й сталий розвиток»

. Формує  критичне мислення, вміння вирішувати проблеми, критично оцінювати перспективи розвитку навколишнього середовища і людини.

«Громадянська відповідальність»

Викликає  в учнів якомога більше позитивних емоцій, виховання порядності, старанності, систематичності, послідовності, посидючості і чесності. Формує  толерантного ставлення до товаришів, незалежно від рівня навчальних досягнень.

«Здоров'я і безпека»

Становлення  учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище.

«Підприємливість і фінансова грамотність»

Розв’язує задачі практичного змісту на: знаходження відстані до недоступної точки; встановлення рівновіддаленості об’єктів на поверхні Землі; використання жорсткості трикутника в будівництві тощо

ІІ. Взаємне розміщення прямих на площині (12 год)

9

Аналіз контрольної роботи. Суміжні кути та їх властивості

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті

співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності: суміжні та вертикальні кути, паралельні та перпендикулярні прямі;

пояснює:

що таке теорема, означення, ознака, наслідок, умова і вимога теореми, пряме і обернене твердження, доведення теореми;

· суть доведення від супротивного;

формулює:

· означення: суміжних і вертикальних кутів, паралельних і перпендикулярних прямих, перпендикуляра, відстані від точки до прямої;

·властивості: суміжних і вертикальних кутів; паралельних і перпендикулярних прямих, кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною;

·ознаки паралельності прямих

вимірює та обчислює відстань від точки до прямої;

зображує та знаходить на малюнках: паралельні й перпендикулярні прямі; перпендикуляр; кути, утворені при перетині двох прямих січною;

обґрунтовує паралельність і перпендикулярність прямих;

доводить: властивості суміжних і вертикальних кутів; паралельних прямих; перпендикулярних прямих;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач

 

 

10

Вертикальні кути та їх властивості

 

 

11

Кут між двома прямими, що перетинаються. Практична робота «Суміжні та вертикальні кути»

 

 

12

Перпендикулярні прямі та їх властивості

 

 

13

Перпендикулярні прямі. Відстань від точки до прямої

 

 

14

Розв’язування задач

 

 

15

Розв’язування задач

 

 

16

Паралельні прямі та їх властивості. Самостійна робота

 

 

17

 Розв’язування задач

 

 

18

Розв’язування задач

 

 

19

Розв’язування задач

 

 

20

Контрольна робота №2

 

 

«Екологічна безпека й сталий розвиток»

. Формує  критичне мислення, вміння вирішувати проблеми, критично оцінювати перспективи розвитку навколишнього середовища і людини.

«Громадянська відповідальність»

Формує  толерантного ставлення до товаришів, незалежно від рівня навчальних досягнень.

«Здоров'я і безпека»

Становлення  учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище.

«Підприємливість і фінансова грамотність»

Розв’язує задачі практичного змісту на: знаходження відстані до недоступної точки; встановлення рівновіддаленості об’єктів на поверхні Землі; використання жорсткості трикутника в будівництві тощо

ІІІ. ТРИКУТНИКИ. ОЗНАКИ РІВНОСТІ ТРИКУТНИКІВ (22 +5год)

21

Аналіз контрольної роботи .Трикутник та його елементи. Рівні трикутники. Висота, медіана, бісектриса трикутника

Учень/учениця:

наводить приклади: геометричних фігур, указаних у змісті; рівних фігур;

пояснює, що таке рівні фігури;

формулює:

-означення: зовнішнього кута трикутника; різних видів трикутників; бісектриси, висоти, медіани трикутника;

·властивості: рівнобедреного і прямокутного трикутників;

·ознаки: рівності трикутників, рівнобедреного трикутника;

класифікує трикутники за сторонами і за кутами;

зображує та знаходить на малюнках: рівносторонні, рівнобедрені, прямокутні трикутники та їх елементи; зовнішній кут трикутника; рівні трикутники;

обґрунтовує: належність трикутника до певного виду; рівність трикутників;

доводить: властивості й ознаки рівнобедреного трикутника; властивість кутів трикутника; властивість зовнішнього кута трикутника;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач практичного змісту

 

 

22

Рівні трикутники. Висота, медіана, бісектриса трикутника

 

 

23

Перша ознака рівності трикутників. Самостійна робота

 

 

24

Друга ознака рівності трикутників

 

 

25

Рівнобедрений трикутник та його властивості.

 

 

26

Рівнобедрений трикутник та його властивості. Самостійна робота

 

 

27

Ознаки рівнобедреного трикутника

 

 

28

Ознаки рівнобедреного трикутника

 

 

29

Третя ознака рівності трикутників. Самостійна робота

 

 

30

Розв’язування завдань. Підготовка до контрольної роботи

 

 

31

Контрольна робота №3

 

 

32

Аналіз контрольної роботи . Паралельні прямі. Ознаки паралельності двох прямих

 

 

33

Кути утворені при перетині двох прямих січною

 

 

34

Ознаки паралельності двох прямих. Самостійна робота

 

 

35

Ознаки паралельності двох прямих

 

 

36

Властивості паралельних прямих

 

 

37

Властивості паралельних прямих. Самостійна робота

 

 

38

Сума кутів трикутника. Зовнішній кут трикутника та його властивості.

 

 

39

Сума кутів трикутника. Нерівність трикутника. Практична робота «Сума кутів трикутника. Нерівність трикутників»

 

 

40

Співвідношення між сторонами та кутами трикутника

 

 

41

Розв’язування задач. Самостійна робота

 

 

42

Прямокутний трикутник. Ознаки рівності прямокутних трикутників

 

 

43

Прямокутний трикутник. Ознаки рівності прямокутних трикутників. Самостійна робота

 

 

44

Властивості прямокутного трикутника

 

 

45

Властивості прямокутного трикутника. Самостійна робота

 

 

46

Розв’язування завдань. Підготовка до контрольної роботи

 

 

47

Контрольна робота №4

 

 

«Екологічна безпека й сталий розвиток»

. Формує  критичне мислення, вміння вирішувати проблеми, критично оцінювати перспективи розвитку навколишнього середовища і людини.

«Громадянська відповідальність»

Викликає  в учнів якомога більше позитивних емоцій, виховання порядності, старанності, систематичності, послідовності, посидючості і чесності.

«Здоров'я і безпека»

Становлення  учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище.

«Підприємливість і фінансова грамотність»

Розв’язує задачі практичного змісту на: знаходження відстані до недоступної точки; встановлення рівновіддаленості об’єктів на поверхні Землі; використання жорсткості трикутника в будівництві тощо

ІV. Коло та круг (8+5 год)

48

Аналіз контрольної роботи .Геометричне місце точок

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

формулює:

·      означення: кола, круга, їх елементів; дотичної до кола; серединного перпендикуляра до відрізка; кола, описаного навколо трикутника, і кола, вписаного в трикутник;

·      властивості: серединного перпендикуляра до відрізка; бісектриси кута; дотичної до кола; діаметра і хорди кола; серединних перпендикулярів до сторін трикутника; бісектрис кутів трикутника;

зображує та знаходить на малюнках: коло та його елементи; дотичну до кола; коло, вписане в трикутник; коло, описане навколо трикутника;

виконує циркулем і лінійкою задачі на побудову вказані у змісті;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

 

 

49

Геометричне місце точок. Самостійна робота 

 

 

50

Коло та круг. Практична робота «Коло, круг»

 

 

51

Коло та круг

 

 

52

Властивості кола. Дотична до кола. Самостійна робота

 

 

53

Властивості кола. Дотична до кола

 

 

54

Коло, описане навколо трикутника

 

 

55

Коло, описане навколо трикутника. Самостійна робота

 

 

56

Коло, вписане в трикутник

 

 

56

Коло, вписане в трикутник. Самостійна робота

 

 

57

Розв’язування задач практичного змісту

 

 

58

Розв’язування завдань. Підготовка до контрольної роботи

 

 

59

Контрольна робота №5

 

 

«Екологічна безпека й сталий розвиток»

. Формує  критичне мислення, вміння вирішувати проблеми, критично оцінювати перспективи розвитку навколишнього середовища і людини.

«Громадянська відповідальність»

Викликає  в учнів якомога більше позитивних емоцій, виховання порядності, старанності, систематичності, послідовності, посидючості і чесності. Формує  толерантного ставлення до товаришів, незалежно від рівня навчальних досягнень.

«Здоров'я і безпека»

Становлення  учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище.

«Підприємливість і фінансова грамотність»

Розв’язує задачі практичного змісту на: знаходження відстані до недоступної точки; встановлення рівновіддаленості об’єктів на поверхні Землі; використання жорсткості трикутника в будівництві тощо

V. Повторення та систематизація навчального матеріалу (10 год)

60

Аналіз контрольної роботи Повторення. Взаємне розміщення прямих на площині

 

 

 

61

Повторення. Трикутники

 

 

62

Повторення. Трикутники

 

 

64

Повторення. Коло та круг

 

 

65

Повторення. Нерівність трикутника

 

 

66

Повторення. Розв’язування задач практичного змісту

 

 

67

Повторення. Розв’язування задач практичного змісту

 

 

 

 

 

68

Контрольна робота за рік

 

 

69

Узагальнення матеріалу, вивченого за рік

 

 

70

Підсумковий урок

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Павлова Тетяна Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Баскіна Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Nevirkovets Larysa
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Геометрія, Планування
Додано
26 серпня 2021
Переглядів
29814
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку