_________________________________
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР _______________________________ (підпис) _______________________________ (ПІБ) «____» ______________ 20___ р. |
|
Календарно-тематичне планування
з геометрії
для 11 класу на 2021 /2022н. р.
____________________________
Розглянуто на засіданні МО _____________________________________
______________________________________________________________________
Протокол № ______ від «_____»______________20_____р.
Голова МО ____________________________________________________________
(ПІБ, підпис)
Складено до підручника:Математика. Алгебра і початки аналізу та геометрії. Рівень стандарту. Г. П. Бевз; В.Г. Бевз.
Геометрія 11 клас
(1,5 год на тиждень, 51 год.)
№ |
Зміст навчального матеріалу |
Дата
|
Примітка |
Тема 1. Многогранники |
|||
1 |
Повторення матеріалу, вивченого в 10 класі |
|
|
2 |
Повторення матеріалу, вивченого в 10 класі |
|
|
3 |
Контрольна робота «Діагностична» |
|
|
4 |
Аналіз контрольної роботи. Многогранник, його елементи. Опуклі многогранники |
|
|
5 |
Призма. Пряма і правильна призми |
|
|
6 |
Площі бічної і повної поверхонь призми |
|
|
7 |
Площі бічної і повної поверхонь призми |
|
|
8 |
Паралелепіпед |
|
|
9 |
Піраміда. Правильна піраміда |
|
|
10 |
Піраміда. Правильна піраміда. Зрізана піраміда |
|
|
11 |
Площі бічної і повної поверхонь піраміди |
|
|
12 |
Площі бічної і повної поверхонь піраміди |
|
|
13 |
Правильні многогранники. Перерізи многогранників Представлення навчальних проектів. |
|
|
14 |
Перерізи многогранників . Розв’язування задач і вправ |
|
|
16 |
Контрольна робота за темою « Многогранники» |
|
|
Тема 2. Тіла обертання |
|||
17 |
Аналіз контрольної роботи. Тіла і поверхні обертання. Циліндр і його елементи |
|
|
18 |
Циліндр і його елементи. Переріз циліндра площинами |
|
|
19 |
Розв’язування задач і вправ. Площа бічної і повної поверхонь циліндра |
|
|
20 |
Конус і його елементи. Площа бічної і повної поверхонь циліндра |
|
|
21 |
Перерізи конуса площинами. Зрізаний конус |
|
|
22 |
Розв’язування задач і вправ. Представлення навчальних проектів. |
|
|
23 |
Куля і сфера. Площа сфери. Переріз кулі площиною |
|
|
24 |
Контрольна робота за темою «Тіла обертання» |
|
|
Тема 3. Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл |
|||
25 |
Аналіз контрольної роботи. Поняття про об’єм тіла. Основні властивості об’ємів. Об’єм паралелепіпеда |
|
|
26 |
Об’єм призми |
|
|
27 |
Об’єм піраміди |
|
|
28 |
Об’єм циліндра |
|
|
29 |
Об’єм конуса |
|
|
30 |
Об’єм кулі |
|
|
31 |
Розв’язування задач і вправ |
|
|
32 |
Контрольна робота за темою « Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл» |
|
|
Тема 4. Повторення і систематизація навчального матеріалу |
|||
33 |
Аналіз контрольної роботи. Кути на площині. Види і властивості кутів. Паралельні та перпендикулярні прямі |
|
|
34 |
Трикутники, їх елементи та властивості |
|
|
35 |
Ознаки рівності та подібності трикутників |
|
|
36 |
Розв’язування трикутників |
|
|
37 |
Прямокутний трикутник. Розв’язування прямокутних трикутників |
|
|
38 |
Площа трикутників |
|
|
39 |
Чотирикутники та їх властивості |
|
|
40 |
Чотирикутники та їх властивості |
|
|
41 |
Площа чотирикутників |
|
|
42 |
Многокутники та їхні властивості. Правильні многокутники |
|
|
43 |
Прямокутна система координат і вектори на площині |
|
|
44 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
|
45 |
Взаємне розміщення прямих і площин у просторі |
|
|
46 |
Перпендикулярність прямих і площин у просторі. Теорема про три перпендикуляри |
|
|
47 |
Розв’язування задач. |
|
|
48 |
Підсумкова контрольна робота |
|
|
49 |
Многогранники та їх властивості |
|
|
50 |
Тіла обертання та їх властивості |
|
|
51 |
Узагальнення шкільного курсу стереометрії |
|
|