КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 7КЛАСУ
(Відповідно до навчальної програми:
Українська література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх
навчальних закладів. – К.: Освіта, 2013 зі змінами,
затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804)
2 год на тиждень (70 годин на рік)
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
|
К-сть |
К-сть |
||
Контрольні роботи у формі: |
Всього |
3 |
3 |
контрольного класного твору |
1 |
1 |
|
виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо) |
2 |
2 |
|
Позакласне читання ПЧ |
2 |
2 |
|
Література рідного краю ЛРК |
2 |
2 |
|
Розвиток мовлення РМ |
2 у+п |
2 у+п |
ІІ семестр – 37 годин
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
К-сть год |
Дата |
Примітка |
ПРО МИНУЛІ ЧАСИ (продовження) |
||||
32 |
Григір Тютюнник. Повість «Климко». Ідея самопожертви. Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних. |
1 |
15.01 |
Аналіз образу Климка. С. 152-160 |
33 |
Образ Климка. Складання вітального слова на честь літературного героя |
1 |
17.01 |
С. 160-170
|
34. |
Художні особливості твору (мова персонажів, художня деталь). ТЛ: художня деталь. |
1 |
22.01 |
С. 171-181 |
35 |
ПЧ.№3 Григір Тютюнник «Вогник далеко в степу. |
1 |
24.01 |
Аналіз твору |
36 |
РМ №3. «Климко». Художня деталь. «Чи можна вважати героєм?» письмова відповідь |
1 |
29.01 |
С. 181 |
«ТИ ЗНАЄШ, ЩО ТИ – ЛЮДИНА…» |
||||
37 |
Олекса Стороженко. Короткі відомості про автора, його гумористичні твори. Оповідання «Скарб», морально-етичні проблеми твору. |
1
|
31.01 |
С. 183-189 |
Зошит |
||||
38. |
Гумористичне, викривальне зображення головного героя. Скарб – узагальнений образ щастя. Повчальний характер оповідання.
|
|
05.02 |
С. 189-192 |
39 |
Богдан Лепкий. Коротко про письменника. «Мишка (Казка для дітей: для малих і великих)». Трагічна і комічна ситуація, їхня роль у розкритті головної думки, моралі. |
1 |
07.02 |
С. 193-197 |
40 |
Збереження загальнолюдських цінностей – необхідна умова життя в суспільстві. |
1 |
12.02 |
|
41 |
Ліна Костенко. Коротко про письменницю. «Дощ полив…». Уявне, фантастичне і реальне в її поезіях. |
1 |
14.02 |
С. 198-199 Вивчити напамять: 1 вірш (на вибір) |
42 |
Ідея зіткнення неповторності й буденності в «Кольорових мишах». Образ особливої дівчинки Анни. |
1 |
19.02 |
С. 199-200 |
43 |
«Чайка на крижині». Духовне багатство - найбільший скарб у житті. |
1 |
21.02 |
С. 202 |
44 |
«Крила». Ідея глибокого духовного наповнення людини – її «крилатості», що проявляється індивідуально. |
1 |
26.02 |
С. 203-204 |
45 |
Контрольна робота №4. Контрольний твір-роздум за творчістю Г. Тютютнника, О. Стороженка, Б. Лепкого, Л. Костенко. («Яким я уявляю людське щастя», «Істинні та фальшиві цінності в житті людини», «Духовні цінності в житті людини»). |
|
28.02 |
|
Зошит/Тематична |
||||
«ТИ ЗНАЄШ, ЩО ТИ – ЛЮДИНА…» (продовження) |
||||
46 |
Василь Симоненко. Коротко про митця. Громадянські, патріотичні мотиви його лірики. «Лебеді материнства». Символічний зміст образів. |
1 |
04.03 |
С. 206-208 |
47 |
«Ти знаєш, що ти – людина…», «Гей, нові Колумби й Магеллани…». Загальнолюдські цінності та ідеї. |
1 |
06.03 |
С. 209-210 Вивчити напамять: 1 вірш (на вибір) |
48 |
Виразне і вдумливе читання поезій. |
1 |
11.03 |
|
49 |
Марина Павленко. Коротко про письменницю «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Казкове й реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий у ній. |
1 |
13.03 |
С. 212-223 |
50 |
Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного. |
1 |
18.03 |
С. 225-231 |
51 |
Переказ та коментування сюжету повісті. Особливості композиції. |
1 |
20.03 |
С. 233-241 |
Зошит |
||||
52 |
Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині. |
1 |
01.04 |
|
53 |
Любов Пономаренко. «Гер переможений». Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності. Особливості художніх засобів новели. ТЛ: новела.
|
1 |
03.04 |
С. 243-245 |
54 |
Контрольна робота №5 (твори В.Симоненка, М.Павленко, Л. Пономаренко) (тестові завдання). |
1 |
08.04 |
|
Тематична |
||||
МИ - УКРАЇНЦІ |
||||
55 |
Олег Ольжич та Олена Теліга – українські національні герої, лицірі духу. «Господь багатий нас благословив». Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом. |
1 |
10.04 |
С. 247-248, 250 |
56 |
Олена Теліга. «Сучасникам». Моральний заповіт нащадкам. «Радість», «Пломінний день». Ідея оптимізму і життєлюбства у творах |
1 |
15.04 |
С. 350-252 |
57 |
Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Повість про пригоди українського силача, який став чемпіоном Європи. |
1 |
17.04 |
С. 254-261 |
58 |
Іван Сила (Іван Фірцак) — утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості. |
1 |
22.04 |
С. 262-268 |
59 |
Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність. |
1 |
24.04 |
С. 270-276 |
61 |
Переказ найцікавіших епізодів про пригоди Івана Сили з твору О. Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили» |
1 |
29.04. |
С. 277 |
Зошит |
||||
62 |
РМ №4. Створення своєї історії пригод з головним героєм – Іваном Силою (письмовий твір) |
1 |
06.05 |
|
63 |
Андрій Малишко. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. «Пісня про рушник». |
|
08.05 |
С. 279-280 |
64 |
«Чому, сказати, й сам не знаю...». Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в них. Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті. |
|
13.05 |
С. 281 |
65 |
«Вчителька». Ліризм поезій А. Малишка. |
1 |
15.05 |
С. 281-282 |
66 |
ПЧ №4:Володимир Івасюк. Пісенна творчість («Червона рута», «Я піду в далекі гори» тощо) |
1 |
20.05 |
|
67 |
Контрольна робота №6 «Ми – українці». (творчість О. Ольжича, О. Теліги, О. Гавроша, А. Малишка» (тестові завдання). |
1 |
22.05 |
|
68 |
ЛРК № 3. Громадянські, патріотичні мотиви у творчості письменників Харківщини. Важкий шлях народу до волі й незалежності. |
1 |
27.05 |
|
69 |
Урок-підсумок. Бесіда про твори, які вивчалися упродовж року й викликали найбільшу зацікавленість. |
|
29.05 |
|
Зошит/Тематична /ІІ семестр |