Календарно-тематичне планування 7 клас ІІ семестр

Про матеріал
2019-2020 навчальний рік. ІІ семестр, 37 годин (2 години на тиждень) за підручником Авраменко (2015)
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ   ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 7КЛАСУ

 

 (Відповідно до  навчальної  програми: 

Українська література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх

навчальних закладів. –  К.:  Освіта,  2013  зі  змінами,   

затвердженими  наказом   МОН  України від  07.06.2017  №804)

 

2 год на тиждень (70 годин на рік)

 

Форми контролю

І семестр

ІІ семестр

К-сть

К-сть

Контрольні  роботи у формі:

Всього

3

3

контрольного класного твору

1

1

виконання інших  завдань (тестів, відповідей  на запитання тощо)

2

2

Позакласне читання ПЧ

2

2

Література рідного краю ЛРК

2

2

Розвиток  мовлення РМ

2

у+п

2

у+п

 

ІІ семестр – 37 годин

 

№ п/п

 

Зміст навчального матеріалу

К-сть год

Дата

Примітка

ПРО МИНУЛІ ЧАСИ (продовження)

32

Григір Тютюнник. Повість «Климко». Ідея самопожертви. Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних.

1

15.01

Аналіз образу Климка.

С. 152-160

33

Образ Климка. Складання вітального слова на честь літературного героя

1

17.01

С. 160-170

 

34.

Художні особливості твору (мова персонажів, художня деталь).

ТЛ: художня деталь.

1

22.01

С. 171-181

35

ПЧ.№3 Григір Тютюнник «Вогник далеко в степу.

1

24.01

Аналіз твору

36

РМ №3. «Климко». Художня деталь. «Чи можна вважати героєм?» письмова відповідь

1

29.01

С. 181

«ТИ ЗНАЄШ, ЩО ТИ – ЛЮДИНА…»

37

Олекса Стороженко. Короткі відомості про автора, його гумористичні твори. Оповідання «Скарб», морально-етичні проблеми твору.

1

 

31.01

С. 183-189

Зошит

38.

Гумористичне, викривальне зображення головного героя. Скарб – узагальнений образ щастя. Повчальний характер оповідання.

 

 

05.02

С. 189-192

39

 Богдан Лепкий. Коротко про письменника. «Мишка (Казка для дітей: для малих і великих)». Трагічна і комічна ситуація, їхня роль у розкритті головної думки, моралі.

1

07.02

С. 193-197

40

Збереження загальнолюдських цінностей – необхідна умова життя в суспільстві.

1

12.02

 

41

Ліна Костенко. Коротко про письменницю. «Дощ полив…». Уявне, фантастичне і реальне в її поезіях.

1

14.02

С. 198-199

Вивчити напамять: 1 вірш (на вибір)

42

Ідея зіткнення неповторності й буденності в «Кольорових мишах». Образ особливої дівчинки Анни.

1

19.02

С. 199-200

43

«Чайка на крижині». Духовне багатство - найбільший скарб у житті.

1

21.02

С. 202

44

«Крила». Ідея глибокого духовного наповнення людини – її «крилатості», що проявляється індивідуально.

1

26.02

С. 203-204

45

Контрольна робота №4. Контрольний твір-роздум за творчістю Г. Тютютнника, О. Стороженка, Б. Лепкого, Л. Костенко. («Яким я уявляю людське щастя», «Істинні та фальшиві цінності в житті людини», «Духовні цінності в житті людини»).

 

28.02

 

Зошит/Тематична

«ТИ ЗНАЄШ, ЩО ТИ – ЛЮДИНА…» (продовження)

46

Василь Симоненко. Коротко про митця. Громадянські, патріотичні мотиви його лірики. «Лебеді материнства». Символічний зміст образів.

1

04.03

С. 206-208

47

«Ти знаєш, що ти – людина…», «Гей, нові Колумби й Магеллани…». Загальнолюдські цінності та ідеї.

1

06.03

С. 209-210

Вивчити напамять: 1 вірш (на вибір)

48

Виразне і вдумливе читання поезій.

1

11.03

 

49

Марина Павленко. Коротко про письменницю «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Казкове й реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий у ній.

1

13.03

С. 212-223

50

Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного.

1

18.03

С. 225-231

51

Переказ та коментування сюжету повісті. Особливості композиції.

1

20.03

С. 233-241

Зошит

52

Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині.

1

01.04

 

53

Любов Пономаренко. «Гер переможений». Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності.

Особливості художніх засобів новели.

 ТЛ: новела.

 

1

03.04

С. 243-245

54

Контрольна робота №5 (твори В.Симоненка, М.Павленко, Л. Пономаренко) (тестові завдання).

1

08.04

 

Тематична

МИ - УКРАЇНЦІ

55

Олег Ольжич та Олена Теліга – українські національні герої, лицірі духу. «Господь багатий нас благословив». Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом.

1

10.04

С. 247-248, 250

56

 Олена Теліга. «Сучасникам». Моральний заповіт нащадкам. «Радість», «Пломінний день». Ідея оптимізму і життєлюбства у творах

1

15.04

С. 350-252

57

Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Повість про пригоди українського силача, який став чемпіоном Європи.

1

17.04

С. 254-261

58

Іван Сила (Іван Фірцак) — утілення непереможного духу українського народу, його доброти й

щирості.

1

22.04

С. 262-268

59

Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність.

1

24.04

С. 270-276

61

Переказ найцікавіших епізодів про пригоди Івана Сили з твору О. Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили»

1

29.04.

С. 277

Зошит

62

РМ №4. Створення своєї історії пригод з головним героєм – Іваном Силою (письмовий твір)

1

06.05

 

63

Андрій Малишко. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. «Пісня про рушник».

 

08.05

С. 279-280

64

«Чому, сказати, й сам не знаю...». Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в них. Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті.

 

13.05

С. 281

65

«Вчителька». Ліризм поезій А. Малишка.

1

15.05

С. 281-282

66

ПЧ №4:Володимир Івасюк. Пісенна творчість («Червона рута», «Я піду в далекі гори»  тощо)

1

20.05

 

67

Контрольна робота №6  «Ми – українці». (творчість О. Ольжича, О. Теліги, О. Гавроша, А. Малишка» (тестові завдання).

1

22.05

 

68

ЛРК № 3. Громадянські, патріотичні мотиви у творчості письменників Харківщини. Важкий шлях народу до волі й незалежності.

1

27.05

 

69

Урок-підсумок. Бесіда про твори, які вивчалися упродовж року й викликали найбільшу зацікавленість.

 

29.05

 

Зошит/Тематична /ІІ семестр

 

doc
Додано
4 лютого 2020
Переглядів
1671
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку