Календарно-тематичне планування для 7 класу до підручника О.Карпюк (3 год. на тиждень) з інтегрованими змістовими лініями може бути корисним для вчителів англійської мови при плануванні уроків.
Календарно-тематичне планування для 7 класу загальноосвітніх шкіл (автора О.Карп’юк), 3 години
(вчитель: Ліщук С.Ф.)
№ за/п |
|
|
Тематика ситуативного спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
|
|||||
Дата |
Скоригована дата |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадська відповідаль ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємли вість та фінансова грамотність |
Розділ підручника сторінки |
||||
На кінець |
уроку |
учень |
(вміє) |
|||||||
|
|
|
|
A SOUND |
MIND |
IN A |
SOUND |
BODY |
||
|
|
|
|
|
SPORTS |
|
|
|
||
49 |
|
|
Види спорту. |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
Розділ 3 Урок 1 Ст.92-93 |
||
50 |
|
|
Олімпійські ігри |
|
Висловлює повагу до спортсменів з обмеж можливостями |
|
|
Ст.93-96 |
||
51 |
|
|
Формування навичок усного та писемного продукування з теми |
|
Висловлює повагу до спортсменів з обмеж можливостями |
|
|
Ст.97 |
||
52 |
|
|
Ти любиш спорт, чи не так? |
|
.
|
Переконує в необхідн дотрим. особистої гігієни, займаючись спортом. |
|
97-100 |
||
53. |
|
|
Спортивний гурток.
|
|
|
Дає поради щодо техніки безпеки під час спорт. занять і змагань. |
|
100--101 |
||
54 |
|
|
Улюблена гра. Правила гри |
|
|
Дає поради щодо техніки безпеки під час спорт. занять і змагань |
|
102, WB |
||
55 |
|
|
Спорт-це забава Удосконалення навичок усної взаємодії |
|
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
103-105 |
||
56 |
|
|
Мій улюблений спортсмен |
|
Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію спорту |
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
105-106 |
||
57 |
|
|
Чому ми любимо спорт? Написання електронних листів |
|
Визначає власні спортивні уподобання та потреби |
|
|
107 |
||
58 |
|
|
Спорт у нашому житті |
|
|
|
|
128-130 |
||
59 |
|
|
Олімпійські ігри. Проектна робота |
|
|
|
квитків на матч онлайн |
131 |
||
60 |
|
|
Узагальнення знань учнів з теми “Sports ” |
|
Демонструє вміння працювати самостійно й використовувати здобуті знання |
|
|
Тести |
||
|
|
|
|
|
Doctor! |
Doctor! |
|
|
||
61 |
|
|
Хвороби. Активізація лексичного інвентарю |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. |
|
|
|
Розділ 3 Урок 2 Ст.108-109 |
||
62 |
|
|
Здоров’я. Удосконалення навичок лексичного інвентарю |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. |
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
110 |
||
63 |
|
|
Медичний огляд. Удосконалення навичок зорового сприйняття |
|
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
111-115 |
||
64 65 |
|
|
Я погано почуваюся . Past Perfect |
|
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії |
|
|
115-119 |
||
66 |
|
|
Візит до лікаря. Як надати першу допомогу? Навчання сприймання на слух |
|
|
|
|
119-120 |
||
67 |
|
|
Розповідь про хворобу Удосконалення навичок усного продукування |
|
|
Дає поради щодо правил поведінки під час хвороби |
Презентує власні ідеї та ініціативи |
121-124 |
||
68 |
|
|
Твоє здоров’я - у твоїх руках! Удосконалення навичок писемного продукування |
|
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
Презентує власні ідеї та ініціативи |
124 |
||
69 |
|
|
Спорт. Повторення і систематизація |
|
|
Дотримується правил безпеки життєдіяльності під час спорту
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
125-127 128, 130 |
||
70 |
|
|
It’s time for reading. Урок домашнього читання |
|
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
132-133 |
||
71 |
|
|
Узагальнення знань учнів з теми “Doctor! Doctor! ” |
|
Демонструє вміння працювати самостійно й використовувати здобуті знання |
|
|
Тести HOs |
||
|
|
|
|
|
Leisure |
Time |
|
|
||
|
|
|
|
|
Entertain |
Yourself |
|
|
||
72 |
|
|
Жанри фільмів Уведення лексичного інвентарю |
|
|
|
|
Розділ 4 Урок 1 Ст.138-139 |
||
73 |
|
|
Мої улюблені фільми. Удосконалення навичок сприйма-ння на слух, усної взаємодії |
|
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
140-142 |
||
74. 75 |
|
|
Популярні фільми Удосконалення навичок зорового сприйняття. |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури. |
|
|
142-145 |
||
76 77
|
|
|
Кіно. Удосконалення лексичних і граматичних навичок |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури. |
|
|
146-147 |
||
78 |
|
|
Глобус – всесвітньо відомий театр Розвиток навичок усного продукування. |
|
|
Наводить приклади впливу театру на здоров’я і самопочуття |
|
148-151 |
||
79 |
|
|
Кіно чи театр? Розвиток навичок писемного продукування. |
|
|
|
Обговорює можливості замовлення |
152 |
||
80 81 |
|
|
Дозвілля. Кіно й театр. |
|
|
кіно на здоров’я і самопочуття |
квитків онлайн |
174-176 |
||
82 |
|
|
Узагальнення знань учнів з теми “Entertain yourself! ” |
|
Демонструє вміння працювати самостійно й використовувати здобуті знання |
|
|
HOs Tests |
||
|
|
|
|
Places |
of |
Interest |
|
|
||
83 |
|
|
Вирушаємо в подорож |
|
Планує краєзнавчу подорож |
|
|
Розділ 4 Урок 2 Ст.153-154 |
||
84 |
|
|
Визначні місця Лондона Удосконалення навичок зорового сприйняття. |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
|
155-157 |
||
85 |
|
|
Визначні місця Лондона |
|
Повідомляє я про основні пам’ятки |
|
|
172-173 |
||
86 |
|
|
Лондон - столиця Великобританії |
|
історії та культури Лондона |
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн.
|
162-164 |
||
87 |
|
|
Ласкаво просимо до Лондона |
|
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн.
|
165-166 |
||
88 |
|
|
Написання листівки з туристичного Лондона |
|
|
Пояснює правила безпеки під час екскурсій в інших країнах |
|
171 |
||
89 90 |
|
|
Визначні місця Києва |
|
Повідомляє я про основні пам’ятки історії та культури Києва |
|
|
158-161 |
||
91 92 |
|
|
Визначні місця Києва |
навколишнього середовища у своєму регіоні та державі . |
|
пересування по Києву. |
|
171 |
||
93 94 |
|
|
Визначні місця світу |
Описує види еко-туризму |
|
Пояснює правила безпеки під екскурсій в інших країнах |
|
167-171 |
||
95 96 |
|
|
Визначні місця світу |
|
|
|
Визначає орієнтовну вартість подорожей закордоном |
177-178 WB |
||
97 |
|
|
Урок домашнього читання |
|
|
|
Презентує власні ідеї та ініціативи |
179-182 |
||
98 |
|
|
Узагальнення знань учнів з теми “Places of Interest! ” |
|
Демонструє вміння працювати самостійно й використовувати здобуті знання |
|
|
HOs Tests |
||
99 |
|
|
Контроль аудіювання |
|
Демонструє вміння використовувати здобуті знання |
|
|
|
||
100 |
|
|
Контроль читання |
|
Демонструє вміння використовувати здобуті знання |
|
|
|
||
101 |
|
|
Контроль письма |
|
Демонструє вміння використовувати здобуті знання |
|
|
|
||
102 |
|
|
Контроль говоріння |
|
Демонструє вміння використовувати здобуті знання |
|
|
|
||
103-104 |
|
|
Повторення |
|
|
|
|
|
||
105 |
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|