Календарно-тематичне планування 7 клас (Карпюк), ІІ семестр, 3 год

Про матеріал

Календарно-тематичне планування для 7 класу до підручника О.Карпюк (3 год. на тиждень) з інтегрованими змістовими лініями може бути корисним для вчителів англійської мови при плануванні уроків.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування для 7 класу загальноосвітніх шкіл (автора О.Карп’юк), 3 години

(вчитель: Ліщук С.Ф.)

№ за/п

 

 

Тематика ситуативного спілкування

Інтегровані змістові лінії

 

Дата

Скоригована дата

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадська відповідаль

ність

Здоровя та безпека

Підприємли

вість та фінансова грамотність

 

Розділ підручника

сторінки

На кінець

уроку

учень

(вміє)

 

 

 

 

A SOUND

MIND

IN A

SOUND

BODY

 

 

 

 

 

SPORTS

 

 

 

49

 

 

Види спорту.

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

 

 

Розділ 3

Урок 1

Ст.92-93

50

 

 

Олімпійські ігри

 

Висловлює повагу до

спортсменів з обмеж

можливостями

 

 

Ст.93-96

51

 

 

Формування навичок усного та писемного продукування з теми

 

Висловлює повагу до

спортсменів з обмеж

можливостями

 

 

Ст.97

52

 

 

Ти любиш спорт, чи не так?

 

.

 

Переконує в  необхідн дотрим. особистої гігієни, займаючись спортом.

 

97-100

53.

 

 

Спортивний гурток.

 

 

 

Дає поради щодо техніки безпеки

під час спорт.

занять і змагань.

 

100--101

54

 

 

Улюблена гра. Правила гри

 

 

Дає поради щодо техніки безпеки

під час спорт.

занять і змагань

 

102, WB

55

 

 

Спорт-це забава

Удосконалення навичок усної взаємодії

 

 

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

103-105

56

 

 

Мій улюблений спортсмен

 

Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію спорту

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

105-106

57

 

 

Чому ми любимо спорт? Написання електронних листів

 

Визначає власні

спортивні

уподобання та потреби

 

 

107

58

 

 

Спорт у нашому житті

 

 

 

Обговорює можливості замовлення

128-130

59

 

 

Олімпійські ігри. Проектна робота

 

 

 

квитків на матч онлайн

131

60

 

 

Узагальнення знань учнів з теми Sports

 

Демонструє

вміння працювати самостійно й використовувати здобуті знання

 

 

Тести

 

 

 

 

 

Doctor!

Doctor!

 

 

61

 

 

Хвороби. Активізація лексичного інвентарю

Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.

 

 

 

Розділ 3

Урок 2

Ст.108-109

62

 

 

Здоровя. Удосконалення навичок лексичного інвентарю

Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.

 

Обговорює шляхи  профілактики  захворювань

 

110

63

 

 

Медичний огляд. Удосконалення навичок зорового сприйняття

 

 

Обговорює шляхи  профілактики  захворювань

 

111-115

64

65

 

 

Я погано почуваюся . Past Perfect

 

Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії

 

 

115-119

66

 

 

Візит до лікаря. Як надати першу допомогу? Навчання сприймання на слух

 

 

Дає поради щодо правил поведінки під час хвороби

 

119-120

67

 

 

Розповідь про хворобу Удосконалення навичок усного продукування

 

 

Дає поради щодо правил поведінки під час хвороби

Презентує  власні ідеї та ініціативи

121-124

68

 

 

Твоє здоров’я -  у твоїх руках! Удосконалення навичок писемного продукування

 

 

Обговорює шляхи  профілактики 

захворювань

Презентує  власні ідеї та ініціативи

124

69

 

 

Спорт. Повторення і систематизація

 

 

Дотримується правил безпеки життєдіяльності під час спорту

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

125-127

128, 130

70

 

 

It’s time for reading. Урок домашнього читання

 

 

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

132-133

71

 

 

Узагальнення знань учнів з теми “Doctor! Doctor!

 

Демонструє

вміння працювати самостійно й використовувати здобуті знання

 

 

Тести

HOs

 

 

 

 

 

Leisure

Time

 

 

 

 

 

 

 

Entertain

Yourself

 

 

72

 

 

Жанри фільмів Уведення лексичного інвентарю

 

 

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

Розділ 4

Урок 1

Ст.138-139

73

 

 

Мої улюблені фільми. Удосконалення навичок сприйма-ння на слух, усної взаємодії

 

 Пояснює правила поведінки у закладах культури.

 

Наводить приклади впливу фільмів на здоров’я і самопочуття

Презентує  власні ідеї та ініціативи

140-142

74.

75

 

 

 Популярні фільми Удосконалення навичок зорового сприйняття.

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури.

 

 

142-145

76

77

 

 

 

Кіно. Удосконалення лексичних і граматичних навичок

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури.

 

 

146-147

78

 

 

Глобус – всесвітньо відомий театр

Розвиток навичок усного продукування.

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури.

Наводить приклади впливу театру на здоров’я і самопочуття

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн

148-151

79

 

 

Кіно чи театр? Розвиток навичок писемного продукування.

 

 

Наводить приклади впливу театру та

Обговорює можливості замовлення

152

80

81

 

 

Дозвілля. Кіно й театр.

 

 

кіно на здоров’я і самопочуття

квитків онлайн

174-176

82

 

 

Узагальнення знань учнів з теми “Entertain yourself! 

 

Демонструє

вміння працювати самостійно й використовувати здобуті знання

 

 

HOs

Tests

 

 

 

 

Places

of

Interest

 

 

83

 

 

Вирушаємо в подорож

 

Планує краєзнавчу подорож

 

 

Розділ 4

Урок 2

Ст.153-154

84

 

 

Визначні місця Лондона Удосконалення навичок зорового сприйняття.

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

 

 

155-157

85

 

 

Визначні місця Лондона

 

Повідомляє я про основні пам’ятки

 

 

172-173

86

 

 

Лондон - столиця Великобританії

 

історії та культури Лондона

 

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн.

 

162-164

87

 

 

Ласкаво просимо до Лондона

 

 

Запитує про правила безпеки пересування по Лондону

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн.

 

165-166

88

 

 

Написання листівки з туристичного Лондона

 

 

Пояснює правила безпеки під час екскурсій в інших країнах

 

171

89

90

 

 

Визначні місця Києва

Обговорює питання, пов’язані із збереженням

Повідомляє я про основні пам’ятки історії та культури Києва

Запитує про/пояснює правила безпеки

 

158-161

91

92

 

 

Визначні місця Києва

навколишнього середовища у своєму регіоні та державі .

 

пересування по Києву.

 

171

93

94

 

 

Визначні місця світу

Описує види еко-туризму

Розпитує про правила поведінки в європейських столицях.

Пояснює правила безпеки під екскурсій в інших країнах

Визначає орієнтовну вартість подорожей закордоном

167-171

95

96

 

 

Визначні місця світу

 

Складає перелік правил поведінки під час екскурсії

 

Визначає орієнтовну вартість подорожей закордоном

177-178

WB

97

 

 

Урок домашнього читання

 

 

 

Презентує  власні ідеї та ініціативи

179-182

98

 

 

Узагальнення знань учнів з теми “Places of Interest! 

 

Демонструє

вміння працювати самостійно й використовувати здобуті знання

 

 

HOs

Tests

99

 

 

Контроль аудіювання

 

Демонструє

вміння використовувати здобуті знання

 

 

 

100

 

 

Контроль читання

 

Демонструє

вміння використовувати здобуті знання

 

 

 

101

 

 

Контроль письма

 

Демонструє

вміння використовувати здобуті знання

 

 

 

102

 

 

Контроль говоріння

 

Демонструє

вміння використовувати здобуті знання

 

 

 

103-104

 

 

Повторення

 

 

 

 

 

105

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бойко Вікторія Миколаївна
    Дуже дякую за матеріал)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 січня 2018
Переглядів
1466
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку