Календарно - тематичне планування уроків англійської мови на II семестр 2018/2019 навчального року в7 класі
за А. Несвіт.Англійська мова. Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів, - Київ «Генеза», 2015
складене за навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5 – 9класи . (згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)
за А. Несвіт. Англійська мова. Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів, - Київ «Генеза», 2015
складене за навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5 – 9 класи . (згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)
Тижневе навантаження – 2 години
Годин на рік: 68
Годин на І семестр: 30
Годин на ІІ семестр: 38
Види контролю:
контроль аудіювання : 2
контроль читання : 2
контроль письма : 2
контроль говоріння : 2
|
|
|
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
|
|||||||
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість, фінансо-ва грамотні-сть |
Мовлен-нєві функції |
Лексич-ний матеріал |
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія Усне продуку-вання |
Писемна взаємодія Писемне продуку-вання |
Домашнє завдання |
ІІ семестр |
|||||||||||||
Тема 4 «Світ кіно та театру» |
|||||||||||||
31 |
|
Наш вільний час. |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
|
What are you going to do? |
A theatre, a cinema, an opera, a ballet |
Впр.3, с.81 |
|
Впр.1, с.80 Впр.2, с.80 Впр.4, с.82 |
|
Впр.5, с.82 |
32 |
|
Види фільмів. |
|
|
|
|
An action film, an adventure film, a comedy, a fantasy |
Впр.1, с.82 |
Впр.3, с.83 |
Впр.1, с.82 Впр.2, с.83 Впр.4,5 с.84
|
Впр.6, с.84 |
Впр.6, с.84 |
|
33 |
|
У кінотеатрі. |
|
|
|
|
|
A hall, a billboard, a box office, a refreshment stand |
Впр.2, с.86 Впр.3, с.86 |
Впр.1, с.85 |
Впр.4, с.87 |
|
Впр.5, с.87 |
34 |
|
Про фільм. |
|
|
|
|
A film Review |
|
Впр.3, с.88 |
|
Впр.1, с.88 Впр.2, с.88 Впр.5, с.89 Впр.6, с.89 |
Впр.7, с.89 |
Впр.7, с.89 |
35 |
|
Відвідування театру. |
|
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
|
The lights, the curtain, the spotlight, the scenery
|
Впр.3, с.91 Впр.4, с.92 Впр.5, с.93 |
Впр.1, с.90 |
Впр.2, с.90 |
Впр.2, с.90 |
Впр.6, с.94 |
36 |
|
Відвідування театру. |
|
|
|
|
|
|
Впр.2, с.94 Впр.5, с.96 |
|
Впр.1, .2, .3, с94-.95 Впр.6, с.96 |
Впр.4, с.96 |
Впр.7, с.96 |
37 |
|
Дивлячись виставу. |
|
|
|
|
The Theatrical Performance Review |
|
Впр.2, с.97 |
Впр.1, с.97 |
Впр.3, с.97 Впр.4, с.98 |
с.98 |
Впр.5, с.98 |
38 |
|
Світ кіно та театру. Тест |
|
|
|
|
|
|
Впр.2, с.99 |
|
Впр.4, с.100 |
Впр.1, с.98 Впр.3, с.99 |
Впр.5, с.100 |
Тема 5. «Спорт» |
|||||||||||||
39 |
|
Спорт в нашому житті. |
|
Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту |
Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту |
|
|
|
Впр.2, с.104 |
Впр.2, с.104 |
Впр.1, с.104 Впр.3, с.105 Впр.4, с.105 |
Впр.5, с.105 |
Впр.5, с.105 |
40 |
|
Як довго ти займаєшся спортом. |
|
|
The Present Perfect Continuous Tense |
|
Впр.3, с.107 |
Впр.1, с.106 |
Впр.2, с.106 Впр.4, с.108 |
|
Впр.5, с.108 |
||
41 |
|
У спортивному центрі. |
|
|
|
|
|
Впр.3, с.109 |
Впр.1, 2с.108- с.109 Впр.4, с.110 |
|
Впр.5, с.110 |
||
42 |
|
Ми займаємося спортом. |
|
Висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями |
|
|
I go in for… |
Види спорту |
Впр.2, с.110 |
|
Впр.1, с.110 Впр.4, с.110 |
|
Впр.6, с.111 |
43 |
|
Золоті правила спорту. |
Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань. |
|
The Present Perfect and Present Perfect Continuous |
|
Впр.6, с.113 |
Впр.1, с.111 Впр.2, с.112 |
Впр.4, с.112 |
Впр.5, с.112 |
Впр.7, с.113 |
||
44 |
|
Глядачі. |
|
A Report about a Sporting Event |
Excited, attend, competition, won a victoryt |
Впр.3, с.114 |
Впр.2, с.114 |
Впр.1, с.114 Впр.5, с.115 |
|
Впр.6, с.115 |
|||
45 |
|
Відомі спортсмени. |
|
|
|
An attacker, defense, goal, save, took part in sporting competition |
Впр.2, с.116 Впр.3, с.117 |
Впр.1, с.116 |
Впр.4, с.117 Впр.5, с.117 |
|
Впр.6, с.117 |
||
46
|
|
Спорт . Тест Спорт у моєму житті. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр.3, с.118 Впр.4, с.118 Представ-лення проектів |
Впр.1, с.118 Впр.2, с.118 |
Впр.5, с.119 |
Тема 6. «Велика Британія: Лондон .Україна: Київ» |
|||||||||||||
47 |
|
Краса Лондону. |
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
|
|
|
|
Впр.4, с.124 |
Впр.2, с.123 |
Впр.1, с.122 Впр3 с.123 |
Впр.5, с.124 |
Впр.7, с.125 |
48 |
|
Це – Лондон. |
|
|
|
So/ Neither Do I |
|
Впр.2, с.126 Впр.3, с.127 |
Впр.4, с.128 |
Впр.1, с.126 Впр.5, с.129 |
|
Впр.7, с.129 |
|
49 |
|
Старовин-ний Лондон. |
|
|
|
|
|
Sovereign, residence, ceremonies, outskirts, |
Впр.2, с.130 Впр.4, с.131 |
|
Впр.1, с.130 Впр.6, с.132 |
|
Впр.7, с.132 |
50 |
|
Музеї Лондона. |
|
|
|
|
|
|
Впр.2, с.133 Впр.4, с.135 |
Впр.3, с.134 |
Впр.1, с.132 |
|
Впр.5, с.136 |
51 |
|
Визначні місця Лондона. |
|
|
|
|
|
|
Впр.4, с.138 Впр.5, с.138 |
|
Впр.1, с.136 |
Впр.2, с.137 Впр.3, с.137 |
Впр.5, с.138 |
52 |
|
Київ у мініатюрі. |
Обгово-рює питання, пов’язані із збереже-нням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі |
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. |
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву |
|
So as an adjective and a conjunction |
To see copies, recently, gorgeous picture, guide, sings |
Впр.3, с.143 Впр.4, с.143 |
|
Впр.1, с.142 Впр.2, с.142 |
Впр.6, с.144 |
Впр.6, с.144 |
53 |
|
Визначні місця Києва. |
|
|
Boast, attraction, contains, frescoes |
Впр.2, с.145 Впр.3, с.146 |
Впр.2, с.145 |
Впр.1, с.144 |
Впр.4, с.146
|
Впр.5, с.147 |
|||
54 |
|
Старовин-ний Київ: Поділ. |
|
|
|
Впр.5, с.148 Впр.6, с.149 |
|
Впр.2, с.148 Впр.3, с.148 Впр.4, с.148 Впр.7, с.149 |
Впр.1, с.147 |
Впр.9, с.150 |
|||
55 |
|
Серце столиці – Хрещатик. |
Складає перелік правил поведінки під час екскурсії |
|
|
|
Capital, a stream, pavements, traffic, fashionable, stroll, swampy |
Впр.2, с.151 Впр.4, с.152 |
Впр.4, с.152 |
Впр.1, с.150 Впр.3, с.151 |
Впр.5, с.152 |
Впр.7, с.153 |
|
56 |
|
Майдан Незалеж-ності. |
|
|
|
|
|
Впр.2, с.153 |
Впр.2, с.153 |
Впр.1, с.153 Впр.3, с.154 Впр.6, с.155 |
Впр.4, с.155 Впр.5, с.155 |
Впр.7, с.155 |
|
57 |
|
Київ та Лондон. Тест |
|
|
|
|
|
|
Впр.5, с.158 |
|
Впр.3, с.156 |
Впр.1, с.156 Впр.2, с.156 Впр.4, с.157 |
Впр.6, с.158 |
Тема 7 . «Шкільне життя» |
|||||||||||||
58 |
|
Шкільне життя. |
|
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади |
|
|
|
|
Впр.3, с.163 Впр.5, с.164 |
Впр.6, с.165 |
Впр.1, с.162 Впр.4, с.164 |
|
Впр.7, с.165 |
59 |
|
Вільний час. |
|
|
|
So and Such |
|
Впр.3, с.166 Впр.4, с.167 |
Впр.2, с.166 |
Впр.1, с.166 Впр.6, с.168 |
Впр.5, с.167 |
Впр.7, с.168 |
|
60 |
|
Соціальні проекти. |
|
|
|
|
|
|
Впр.4, с.170 Впр.5, с.171 |
|
Впр.1, с.169 Впр.2, с.169 Впр.7, с.172 |
Впр.6, с.171 |
Впр.8, с.172 |
61 |
|
Англійська мова – мова спілкування. |
|
|
|
|
|
|
Впр.4, с.173 |
|
Впр.1, с.172 Впр.2, с.173 Впр.5, с.174 |
Впр.6, с.174 |
Впр.8, с.175 |
62 |
|
Запрошую до свого гуртка! |
|
|
|
|
|
|
|
Підготовка проекту |
Представлення проектів |
|
|
63 |
|
Позашкіль-на діяльність. Тест |
|
|
|
|
|
|
Впр.3, с.176 |
|
Впр.1, с.175 Впр.2, с.176 Впр.4, с.176 |
|
Впр.6, с.177 |
64 |
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 |
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 |
|
Підсумко-вий урок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|