Календарно-тематичне планування з англійської мови
у 8 класі на 2021-2022 н. р. (2 год на тиждень)
Підручник - Карп'юк О.Д. Англійська мова: підручник для 8 класу закладів загальної середньої освіти. – Тернопіль:
Видавництво «Астон», 2021.
ІІ семестр
№ Дата |
|
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
Прим. |
|||||
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
||||
ІІ семестр |
||||||||||
Unit 3. Your Preferences. Твої захоплення. Lesson 1. Do you need a book? (7 год) |
||||||||||
32 12.01 |
Тобі потрібна книга? Уведення лексичного матеріалу |
A catalogue, fiction, nonfiction, a title, to consult, to contain, made-up stories, in general |
|
|
Acting out a dialogue |
Ex. 1,p.114 |
Ex. 2,p.116 |
Ex. 2(b), p.116 |
|
|
33 14.01 |
Різноманітність жанрів . Удосконалення навичок вимови, усного мовлення й письма |
An author, a genre, a pattern, a poet, a novel, a novelist, drama, a dramatist, an emotion, amusing |
|
|
Ex. 4, p.117 |
Ex. 5,p.117 |
About the book you have read recently |
Написати про письменників, яких ти знаєш |
|
|
34 19.01 |
Біографії письменників. Удосконалення навичок аудіювання |
Inspired, due to, the success, achieve, essay, inspiration, noble |
|
Ex. 6, p. 127 |
Biographies |
Ex. 7,p.119 |
About your favourite book characters |
Написати про улюбленого книжкового героя |
|
|
35 21.01 |
Ти гарний читач? Удосконалення лексичних та граматичних навичок |
Find out, pick out, borrow, a cover |
Passive Voice |
A story about Lewis Carroll Ex. 1, p.125 |
Ex. 8,p. 121 |
Ex.9, p. 121 Ex.2(a), p. 126 |
Ex.2, p. 122 Ex.2(b), p. 127 |
Ex.7, p. 125 |
|
|
36 26.01 |
У бібліотеці. Удосконалення навичок усного мовлення та читання |
|
|
How a modern library is organized |
Ex.1, p. 129 Ex.3, p. 131 A dialogue |
Ex.2, p. 129 |
Ex.3, p. 130 |
Написати про бібліотеку |
|
|
37 28.01 |
Що ти любиш читати? Удосконалення навичок вимови, усного мовлення й письма |
Truthful,true-to-life, Imagination, holdsmb’s attention |
|
|
Ex.7, p. 132 Role-play Ex.9, p. 134 |
Ex.8, p. 132 |
Ex.2, p. 136 |
Ex.3, p. 136 |
|
|
38 02.02 |
Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок з теми «Do you need a book?» |
|
|
|||||||
Unit 3. Your Preferences. Твої захоплення. Lesson 2. Music is heard everywhere. (9 год) |
||||||||||
39 04.02 |
Музика навколо нас. Уведення лексичного матеріалу |
Orchestra, conductor, pianist, violinist, cellist, operasinger, composer, concert, perform, musical instruments |
|
Haydn’s First Opera |
Practicing the vocabulary |
Ex.1(c), p.138 |
Ex.3, p. 139 Ex.5, p. 140 |
Ex.6, p. 140 |
|
|
40 09.02 |
Ти музичний фанат? Удосконалення навичок аудіювання Удосконалення лексичних та граматичних навичок |
|
Passive Voice |
DJ Kool Herc |
Ex.7, p. 141 Ex.5, p. 145 Questionnaire. Ex.3, p. 147 |
Ex.1, p. 141 Ex.2, p. 143 Ex.6, p. 145 |
Ex.4(b), p. 144 Ex.2,4, p. 147 |
Ex.7, p. 146 Ex.5, p. 148 |
|
|
41 11.02 |
Музиканти. Удосконалення навичок аудіювання, усного мовлення та читання |
|
|
Ex.2, p. 149 Ex.3, p. 149 |
|
Ex.4(a), p. 150 |
Ex.5(a), p. 153 |
Ex.5(b,c), p. 153 |
|
|
42 16.02 |
Про смаки не сперечаються. Удосконалення навичок аудіювання, усного мовлення та читання |
|
|
Mozart Quiz 50 Cent |
Ex.7(b), p. 153 Ex.2, p. 157 |
Ex.7(a), p. 153 Ex.1, p. 155 |
|
Скласти анкету для друзів про смаки в музиці |
|
|
43 18.02 |
Музичні стилі. Удосконалення навичок усного мовлення та читання |
|
|
|
About our preferences. Ex.6, p. 160 Ex.2, p. 160 |
About different music styles |
|
Ex.8, p. 160 |
|
|
44 23.02 |
Народжений з піснею. Вдосконалення навичок усного мовлення, читання й письма. |
|
|
|
Ex.5, p. 159 |
Ukrainian folk culture Ex.1, p. 162 |
Ex.2, p. 163 |
Ex.2, p. 163 |
|
|
45 25.02 |
Книги наші друзі. Удосконалення навичок читання та усного мовлення |
Shy, attend, divorce, sharp mind, background, screenplay, keep occupied
|
|
Ex.4, p. 165 A quiz |
Ex.3, p. 165 Ex.5, p. 165 Ex.2, p. 174 Ex.5,6, p. 176-177, Ex.8, p. 177 |
Ex.4, p. 175 |
Ex.2, p. 164 Ex.7, p. 177 |
Ex.7, p. 167 |
|
|
46 02.03 |
Наші захоплення. Вдосконалення навичок читання та усного мовлення |
|
|
A quiz |
Ex.17, p. 172 Ex.15, p. 172 Ex.13, p. 170 |
Ex.14, p. 171 Ex.12, p. 169 |
Ex.11, p. 168 |
Написати про свої захоплення |
|
|
47 04.03 |
Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок з теми «Music is heard everywhere» |
|
|
|||||||
Unit 4. Broaden your mind! Lesson 1. A Daily, a Weekly, a Monthly… (7 год) |
||||||||||
48 09.03 |
Що ти любиш читати? Удосконалення навичок читання та усного мовлення |
A reporter, a correspondent, a compositor, a news editor |
A daily, a weekly, a monthly. |
Magazines |
Ex.3, p. 184 Ex.5, p. 184 |
Ex.1(b), p. 182 |
Ex.2, p. 183 Ex.4, p. 184 Making up sentences |
Ex.5, p. 184 |
|
|
49 11.03 |
Українська преса. Удосконалення навичок аудіювання й усного мовлення |
A journalist, an official, a periodical, press, society, a trade, to appeal, to guarantee, to increase |
|
Andriy Tsaplenko |
Ex.1, p. 185 A dialogue Ex.5,p.188 |
Ex.2, p. 185 Ex.4, p. 187 |
|
Ex.6, p. 188 |
|
|
50 16.03 |
Друковані видання Великої Британії. Удосконалення навичок читання та усного мовлення |
Finance, an item, a heading, a headline, quality, to cater, to cover, to catch an eye, to provide material, to succeed |
|
Ex.1, p. 189 |
Ex.4, p. 190 Ex.5, p. 191 |
Ex.3, p. 190 |
Ex.2, p. 189 |
Написати про друковані видання |
|
|
51 18.02 |
Друковані видання США. Удосконалення лексичних та граматичних навичок |
|
Mixed tenses |
The New York Times |
Ex.1, p. 191 Ex.3, p. 192 |
Ex.4, p. 192 |
Ex.2, p. 192 Ex.5, p. 193 |
Ex.6-7, p. 193 |
|
|
52 23.03 |
Улюблені журнали. Удосконалення навичок читання та усного |
|
|
|
Ex.1, p. 194 Ex.4, p. 196 |
Fleet street Ex.3, p. 195
|
|
Ex.5-7, p. 193
|
|
|
53 25.03 |
Періодичні видання для підлітків
|
|
|
|
Ex.5, p. 197 |
Ukrainian newspapers Ex.8, p. 198 |
Ex.1, p. 199 |
Ex.1, p. 199 |
|
|
54 06.04 |
Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок з теми «A Daily, a Weekly, a Monthly…» |
|
|
|||||||
Unit 4. Broaden your mind! Lesson 2. Geographical Outlook (11 год) |
||||||||||
55 08.04 |
Географічний прогноз. Удосконалення навичок читання та усного мовлення |
Major, enormous, inland |
Articles with geographical names |
|
Ex.1, p. 200 |
Ex.2, p. 200 Information on the website |
A paragraph about any country |
Написати про країну як у впр 5 с. 202 |
|
|
56 13.04 |
Британські міста. Удосконалення навичок аудіювання й усного мовлення |
In the north, to the north, a fisherman, an industry, population, a sailor, to inhabit, industrial |
|
Ex.6(a), p. 206 Ex.7, p. 207 Ex.2, p. 205 |
Ex.4(a), p. 205 |
Ex.1, p. 203 Manchester |
Ex.6(b), p.206 |
Ex.4, p.205 |
|
|
57 15.04 |
Що ще не зроблено? Вдосконалення навичок читання та усного мовлення |
|
Present Perfect Passive Voice |
|
Ex.9, p. 211 |
The interview |
Ex.4, p. 209 Making up sentences |
Ex.7, p.210 |
|
|
58 20.04 |
Великобританія: географічне положення та клімат. Уведення лексичного матеріалу |
Ex.2(a), p. 212 |
|
ThesouthofEngland. The Rose |
Ex.3, p. 214 |
Ex.1, p.212 Ex.2(b), p.212
|
A short article about a resort in the south of England |
Написати про відомий курорт на півдні Англії |
|
|
59 22.04
|
Україна: географічне положення та клімат. Вдосконалення навичок читання. |
Anarea, aborder, aterritory, flat, major, mountainous, to border on, to stretch |
|
|
Ex.6, p. 216 |
Ex.4(b), p.214 Ex.8, p.218 |
Ex.5, p.216 |
Ex.9, p.220 |
|
|
60 27.04 |
Факти про країни. Удосконалення навичок аудіювання, усного мовлення та письма |
|
|
Canada |
Ex.7(a), p. 216 |
Tourist information |
Ex.7(b), p.217 |
Скласти факт файл про Україну. |
|
|
61 29.04 |
Що ти б хотів відвідати? Удосконалення лексичних та граматичних навичок |
|
Articles |
Bristol |
Ex.1, p. 220 Ex.3, p. 222 |
Ex.2, p.220 |
Ex.4, p.222 |
Ex.4, p.222 |
|
|
62 04.05 |
Що побачити в Великобританії. Вдосконалення навичок читання та усного мовлення |
|
|
|
Do the quiz Ex.1, p. 223 Ex.2, p. 223 |
What to see in the UK? Ex.2, p.223 |
Ex.1, p.223Ex.3, p.224 |
Ex.3, p.224 |
|
|
63 06.05 |
Теми для газет. Подивимось на карту. Вдосконалення навичок читання та усного мовлення |
|
|
Ex.15, p.231Ex.11, p.229Ex.10, p.229 |
Ex.2, p. 225 Ex.4(b), p. 226 Ex.5, p. 227 |
Ex.4(a), p.225 The Welsh Mind and character |
Ex.6, p.227 A paragraph about any British city |
Ex.3, p.225 Ex.13, p.230 |
|
|
64 11.05 |
Час читання. Вдосконалення навичок читання та усного мовлення |
A penalty, a mind, a venture, mysterious, upset, to make a living, to give a chance |
|
|
Ex.2, p.236 Ex.3, p.236Ex.4,5, p.236 |
Ex.1, p.233 |
Put the destinations into the correct order |
Ex.6, p.237 |
|
|
65 13.05 |
Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок з теми «Geographical Outlook» |
|
|
|||||||
66 18.05 |
Підготовка до контрольних робіт |
|
|
|||||||
67 20.05 |
Контроль аудіювання
|
|
|
Listening test |
|
|
||||
68 25.05 |
Контроль читання |
|
|
Reading test |
|
|
||||
69 27.05 |
Контроль письма |
|
|
Writing test |
|
|
||||
70 01.06 |
Контроль говоріння |
|
|
Speaking test |
|
|
||||
71 03.06 |
Аналіз контрольних робіт. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу у ІІ семестрі. |
|
|
|||||||