Календарно-тематичне планування з англійської мови у 8 класах
ІІ семестр
3 години на тиждень
Підручник - Карп'юк О.Д. Англійська мова: підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль: Видавництво «Астон», 2016.
№ |
Дата |
Тематика спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
|||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
||||||||||||||||||||
Музика
|
|||||||||||||||||||||
48 |
|
Музика повсюди
|
Обмінюватись думками
|
P.139 |
Remember,138 |
|
Ex.1a)b),p.137-138 |
Ex.2,3, p.138-139 |
Ex.1c) p138 |
|
+
+
|
+
+ |
+
+ |
|
|||||||
49 |
|
Світ музики Великої Британії
|
|
the edge of the stage, to clap, to dance to the music, to feel exhausted (delighted |
|
Ex.4,p.140 |
Ex.6b) p.140 |
Ex.6,7 ,p.140 |
Ex.5, p.140 |
|
|||||||||||
50 |
|
Музика та молодіжні стилі музики
|
|
Rap, message, heavy-metal, beat, greats |
Past Simple Passive |
Ex.2,p.143 |
Ex.6,p.145 |
Ex.7,p.145 |
Ex.1,p146 |
|
|||||||||||
51 |
|
Історія музичних стилів. |
|
Past Simple Passive |
|
Ex.6,p148 |
Ex.3,p147 |
Ex.4,p147
|
|
||||||||||||
52 |
|
Музичні уподобання молоді |
P.151 |
|
Ex.1,2,3,p.149 |
Ex.4c),p.151 |
Ex.4,p.150 |
|
|
||||||||||||
53 |
|
Мої улюблені музиканти |
Toappeal to, young people, the melody is caught |
Past Simple |
ex.5, p.153
|
ex.7 p.153 154
|
ex.6 p.153
|
Dictation |
|
||||||||||||
54 |
|
Про смааки не дискутують. Прослуховування улюблених виконавців учнів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
55 |
|
На концерті |
|
P.156
|
The forms of the verbs |
Ex.1,p,155 |
Ex.1,p,155 |
Ex.2,p,157 |
Ex.4,p,158 |
|
|||||||||||
56 |
|
Мої музичні вподобання
|
|
P.159 |
|
ex.1, p.162 |
Ex.8,p.160 |
Music survey ex.6,p.160 |
P Ex.2,p.163roject |
|
|||||||||||
57 |
|
Відомі музичні виконавці. |
bass viol , psaltimer, bandura or kobza, Violin |
|
12c), pp.169-170 |
12a, 14, pp.168-171 |
Ex.10-11, p.168-169 |
Ex.8,9 p.168 |
|
||||||||||||
58 |
|
Музичне мистецтво |
reed, bagpipe, trembita, drum, lira tambourine, kettledrum, cymbals, bells, and rattles, |
p.173 |
|
ex.15-18, pp.172-173 |
Ex.13,170 |
Ex.16 p.172 |
|
||||||||||||
59 |
|
Відомі люди |
|
|
p.175 |
|
Ex.4,p.176 |
Ex.5,p.176 |
Ex.7,p.177 |
|
|
|
|
|
|||||||
60 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Засоби масової інформації.
|
|||||||||||||||||||||
61 |
|
Створення газети |
|
P.183 |
|
|
Ex. 1 p. 182 |
Ex. 3 p. 183 |
Ex. 2 p. 183 |
|
+
+
|
+
+ |
|
|
|||||||
62 |
|
Українська періодика |
Journalist, official, press, periodical, society, trade,to appeal |
Remember p. 184
|
|
Ex. 1 p. 185
|
Ex. 3b p. 184 |
Ex. 5a) p. 184 |
|
||||||||||||
63 |
|
Популярні періодичні видання |
to guarantee, to increase, to subscribe to (periodicals)
|
|
Ex. 1, p. 189- |
Ex. 2, p.185
|
Ex. 4 p. 187 |
|
|
||||||||||||
64 |
|
Преса у житті людини |
|
P.189 |
Remember p.189
|
Ex. 1, p. 189- |
P.189 |
Ex.5,p.188Ex.2,p.189 |
Ex.6,p.188 |
|
|||||||||||
65 |
|
Британська періодика |
creative, to encourage, to establish, to care about smb
|
Mixed Tenses |
|
Ex. 4 p. 190
|
Ex. 3 p. 190
|
Ex. 1, p. 191
|
|
||||||||||||
66 |
|
Сучасні газети та журнали України |
Mind,venture, mysterious, upset,to pretend, to venture,to make a living, to givea chance |
Mixed Tenses |
|
Ex.2, 3, p. 192
|
Ex. 4, 5 p. 192-193
|
Ex. 6 p. 193 |
|
||||||||||||
67 |
|
Улюблені газети та журнали підлітків |
a journalist an official press a periodical society a trade to appeal to guarantee to increase to subscribe to (periodicals) |
Grammar Tenses |
|
Ex. 1, 2 p. 194
|
Ex.3,p.195 |
Ex3b p.195 |
|
||||||||||||
68 |
|
Створюємо шкільну газету |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
69 |
|
Читацькі інтереси |
p.197 |
|
Text |
Ex. 5, p. 197
|
Ex.4a, b p.196 |
Dictation |
|
||||||||||||
70 |
|
Підготовка статті до видавництва |
Choice, fashion, politics, teen, entertaining, to look through, to be a waste |
|
|
Ex.7p.197 Ex.8.p.198 |
Group Work |
Interview p.198 |
|
||||||||||||
71 |
|
Дитячі журнали
|
|
Journalist, official, press, periodical, society, trade, |
revision |
|
Ex. 1 p. 199
|
Ex. 2 p. 199
|
prezentation |
|
|
|
|
||||||||
Велика Британія. Україна.
|
|||||||||||||||||||||
72 |
|
Велика Британія
|
|
To surround, a strait, mild, to occupy, to separate |
Definite article with geographical names |
Remember!, p.201 |
ex.1, 2, p.200
|
ex. 2, p.201
|
ex. 3, p.201
|
+
+
|
+
+ |
+
+ |
+
+ |
|
|||||||
73 |
|
Обєднане королівство |
P.202-203 |
Present Simple Passive |
Quiz
|
ex. 5, p.202
|
ex. 1, p.203 |
ex. 4, p.202
|
|
||||||||||||
71 |
|
Віртуальна подорож до Вестміністру |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
75 |
|
Північна Ірландія |
Ex.5,p.205 |
|
ex. 2, p.205 |
Ex.5,p.205 |
Ex.4,p.205 |
ex. 3, p.205 |
|
||||||||||||
76 |
|
Населення Великої Британії
|
P.206 |
Learning Tip |
ex.6a) p.206 |
Ex7, p.207 |
Ex8, p.208 |
ex.6b p.206 |
|
||||||||||||
77 |
|
Урок розвитку граматичних навичок |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
78 |
|
Цікаві факти |
|
Present Perfect Passive |
|
ex.1, p.208 |
ex.2, p.208 |
ex.3, p.208 |
|
||||||||||||
79 |
|
Британія туристична |
Revision |
Remember p.210 |
|
ex. 5, p.210 |
Ex.9,p.211 |
ex. 6-8 p.210-211
|
|
||||||||||||
80 |
|
Географія та клімат королівства |
To surround, a strait, mild, to occupy, to separate,p.213 |
Geographical names |
ex. 2, p.212 |
ex. 1-2, p.212 |
Group work |
dictation |
|
||||||||||||
81 |
|
Географія та клімат України
|
A bottom, a hedge, highlands, lowlands, meadow |
Geographical names |
ex.4, p.214 |
ex.4b, p.214 |
ex.3, p.214 |
|
|
||||||||||||
82 |
|
Україна, її місцезнаходження |
To be... miles away, is made up of,p.216 |
Passive Voice |
|
Ex.7b,p.216
|
Ex.6,p.216
|
Ex.7,p.216
|
|
||||||||||||
83 |
|
Клімат України НТЗ |
|
Is composed, is washed, western coast, highlands |
Remember, p.218 |
ex.1, 4a, pp.225-226 |
ex.8, p.218-219 |
Learning Tip |
|
|
|||||||||||
84 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Велика Британія. Україна. |
|
|
|||||||||||||||||||
85 |
|
Англомовні країни
|
|
Revision |
|
ex.2, p.220 |
ex.2, p.220 |
ex.1, p.220 |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|||||||
86 |
|
Дива Ірландії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
87 |
|
Мандрівка по географічній карті
|
|
p.222 |
Definite article with geographical names |
ex. 1, p.200, Remember!, p.201 |
ex. 2-3, p.222 |
Report |
Ex.1,p.223 |
|
|||||||||||
88 |
|
Аглія. |
|
|
|
|
Ex.2a p.223 |
Ex.2b p.223 |
Ex.3p.224 |
|
|||||||||||
89 |
|
Стиль життя британців |
|
|
|
|
Ex.4, p.225-226 |
Ex.1,p.225 |
Class newspaper |
|
|||||||||||
90 |
|
Уельс |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
91 |
|
Шотландія |
|
p.229 |
|
Quiz |
Ex.9, p.228 |
Ex.10-12, p.229 |
Ex.8,p.228 |
|
|||||||||||
92 |
|
Подорож країнами
|
|
p.231 |
Questions |
|
Ex.13,p.230 |
Ex.14-15, p.231 |
|
|
|||||||||||
93 |
|
Урок розвитку граматичних навичок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
94 |
|
На карті світу |
|
p.233 |
|
|
Ex.16.p.232 |
Competition game |
|
|
|||||||||||
95 |
|
Куточок читача |
|
p.233-234 |
|
Ex.1a),p.233 |
Ex.1b ,p.233 |
Ex.3,p.236 |
|
|
|||||||||||
96 |
|
Україна. Британія НТЗ |
|
|
|
|
Ex.4.p.236 |
Ex.5.p.236 |
Ex.6,p.237 |
|
|||||||||||
97 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
98 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
Test |
|
|
|
|
|||||||||||
99 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
Test |
|
|
|
|||||||||||
100 |
|
Підготовка до контрольної роботи з писемного продукування. |
|
Будова розповідного речення |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
101 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
Test |
|
|||||||||||
102 |
|
Підготовка до контрольної роботи з усного говоріння |
|
Діалог |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
103 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
Test |
|
|
|||||||||||
104 |
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
105 |
|
Вільний час |
|
Мої плани на літо. Канікули моєї мрії |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
106 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||