Календарно-тематичне планування .8 клас .А.Несвіт

Про матеріал

Календарно-тематичне планування для 8 класу до підручника А.Несвіт.Містить в собі змістові лініі.очікувані результати ,вид діяльності та мовни інвентар.Планування розроблено на І та ІІ семестри

Перегляд файлу

 Календарно – тематичне планування .8 клас(8 рік навчання) . І –II см.   Підручник «English» А.М.Несвіт. ( 3 год.) 

 

 

2018-2019  навчальний рік

 

Змістові лінії

Мовний інвентар

Домашнє

завдання

 

 

 

 

 

Дата

Примітка

 

 

Очікувані результати

 

 

Тема, підтема

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Лексика

Граматика

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 

Тема : Засоби масової інформації

1

 

 

На кінець теми учень повинен:

 

Розповідати про сучасні електронні та друковані засоби масової інформації

 

Запитувати на надавати інформацію про Британську пресу

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

Визначати головну думку новин, у яких висвітлюються події, надзвичайні ситуації і таке інше, якщо візуальний ряд відповідає коментарям.

 

 

 

Аргументувати власну думку про інформацію,

Розповідати про структуру газети

 

Вміти описувати інформацію, яку отримуєш із газет

 

Висловлювати свої враження, почуття та емоції

 

 

 

Висловлювати думку з приводу прочитаного

 

 

Аргументувати

власну думку щодо  структури та

матеріалу для шкільної газети

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення

 інформації

 

Джерела інформації Введення нових ЛО та МЗ

 

V

 

 

to communicate, to learn about

Present Simple

Впр. с.10

2

 

 

Сучасні електронні та друковані ЗМІ.

 Активізація нових ЛО

 

V

V

 

Broadcasting, a challenge, blogs, podcasts, up-to-date, well-informed

Present Simple

Впр.7a с.11

3

 

 

Преса .

Розвиток уміння сприймати на слух

 

V

 

 

Press bureaus, a headquarte, a news agency, an attic office

Present Simple,

Past Simple

Впр.3,4a с.13

4

 

 

Новини. Звідки ми дізнаємося про них.

Розвиток уміння усно продукувати

 

V

 

 

Активізація лексичного матеріалу

Present Simple

Впр.5 с.13

5

 

 

Газети. Чому ми їх читаємо.

Активізація ЛО

 

V

 

 

To have articles on, to cover a wide range of topics

Present Simple Passive

Впр.8 с.16

6

 

 

Перші газети.

Розвиток умінь зорового сприймання

 

V

 

 

A reporter, to rely on, to speed up, a telegraph, a cable, a fax machine, a corporation

Past Simple Passive

Впр.7 с.19

7

 

 

Газета та її структура. Розвиток умінь усного продукування, усної взаємодії

 

V

 

 

The newspaper’s logo and title, index, current events, an editorial

Present Simple

Впр.8 с.22

8

 

 

Типи газет.

Розвиток умінь написання повідомлення

 

 

V

 

 

To draw smb’s attention to, to comment, key note

Present Simple

Впр.3 с.27

9

 

 

Телебачення.

Розвиток уміння сприймати на слух

 

 

V

 

 

Broadcast

Channel

independent

Present Simple

Написати про улюблений канал

10

 

 

Всесвітня мережа Інтернет.

Розвиток уміння усно продукувати, усно взаємодіяти

 

 

V

 

Website

Social network

Chat rooms

 

 

Present Simple

Розповідати про улюблений вебсайт

11

 

 

Основи медіа грамотності.

Розвиток умінь писемного продукування

 

 

V

 

 

Carry around

Keep up with

Present Simple,

Past Simple

Написати імейл другу

12

 

 

Правила безпечної поведінки онлайн

 Розвиток умінь зорового сприймання

 

 

V

V

 

Highlight

Copy,Paste

Send ,deliver

Active Voice,

Passive Voice

Скласти 7 запитань до прочитаної статті

13

 

 

Презентація своєї газети або вебсайту

Проектна робота

 

 

V

 

V

Aims at

Attitude

 

 

 

Present simple

Повторення вивченої лексики

 

Тема: Шкільне життя

14

 

 

Під кінець теми учень повинен вміти:

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації

 

Розповідати про своє навчання у школі

 

Аргументувати думку про початкову та середню освіту в Україні

 

Розповідати про школу та шкільні предмети

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вміти описувати школи  у Британії та України

 

 

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформаці та надання необхідних відповідей

 

Аргументувати власну думку

 

Моє навчання в школі.

Введення нових ЛО та МЗ

 

V

 

 

To get good knowledge, social skills, flexible, sympathetic, to enrich, to get on with smb.

Present Simple,

Past Simple

Впр.4a с.35

15

 

 

Моя рідна школа .

Розвиток уміння сприймати на слух.

 

 

 

V

 

 

A secondary school, a lyceum, a gymnasium

Linking words and phrases

Описати рідну школу у 8 реченнях

16

 

 

Типи шкіл в Україні

Активізація нових ЛО.

 

 

V

 

 

 

Present simple

 

17

 

 

Початкова та середня освіта в Україні.

Розвиток умінь зорового сприймання

 

V

 

 

Compulsory, free, primary school, the humanities, to apply

Present simple

Впр.3,4 P.42

18

 

 

Навчальні предмети. Розвиток уміння сприймати на слух

 

V

 

 

Home Economics,ICT, Relligious Education

Present simple

Впр.4 P.45

19

 

 

Шкільна система Британії Розвиток умінь зорового сприймання

 

V

 

 

A preschool education, a nursery school, a preparatory school

Present continuous

Впр.4 P.48

20

 

 

Моє навчання.

Розвиток умінь написання повідомлення

 

V

 

 

 

Present perfect

Впр.7a,b P.50

21

 

 

Після уроків.

 Розвиток уміння усно взаємодіяти

 

V

 

 

Get involved

Team advisor

Require announcement

Present simple

Скласти діалог про участь у позашкільних заходах

22

 

 

Предметні тижні в школі

Вживання граматичного матеріалу

 

 

 

V

 

 

Equipment, facility, workshop, to be well-equipped

Conjunction

 If

Скласти розповідь про тиждень іноз.мови

23

 

 

Участь

шкільних екологічних заходах.

Розвиток уміння сприймати на слух

 

V

V

 

 

Charter, curriculum, permission, punishment, respect, request, to attend, to permit, to punish, to respect

Conjunction unless

Впр.5 P.55

24

 

 

Варіанти участі школи/класу в житті громади.

Робота в групах

 

V

 

 

Penalty, bomb, scold, strict, terri­ble, to depend on / upon, instead of

Conjunction

 If,unless

Впр.2 P.57

 

 

 

Шкільні правила.

Розвиток умінь зорового сприймання

 

V

 

 

 

Conjunction if. unless

Написати про правила своєї школи

25

 

 

Моя роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі .Бесіда

 

V

 

 

An imagina-tion, truth¬ful, true-to-life, to hold smb's

Present simple

Впр.2,3 P.58

26

 

 

Презентація своєї школи

Проектна робота

 

 

 

V

atten¬tion, right after smth.

Present simple

Повторення вивченої лексики

 

Тема : Література

 

27

 

 

Під кінець теми   учень повинен вміти:

 

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

 

 

Запитувати і надавати інформацію про історію розвитку книги

Розповідати про сучасну бібліотеку

 

Запитувати і надавати інформацію про Тараса Шевченка

 

Запитувати і надавати інформацію про Роберта Бернса

 

Розповідати

про прочитану книгу

Надавати інформацію про прочитане

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення

інформації та

надання

необхідних відповідей

 

Повторити граматичний

матеріал

Світ книжок.

 Введення нових ЛО та МЗ

 

 

V

 

 

An occasion, to be chewed, to be

Present Simple

Впр. 4, p. 64

28

 

 

Відомі письменники і їх книги

Розвиток уміння усно взаємодіяти

 

V

 

 

digested, a reading habit

Past Simple Passive

Впр. 7, стр.65

29

 

 

Книги сьогодні і в минулому.

 Розвиток умінь зорового сприймання

 

V

 

 

A papyrus, bark, to carve, runes, a clay, to scribe, to scroll, a temple

Present Perfect

Впр. 4, p. 67

30

 

 

Книги майбутнього. Розвиток уміння сприймати на слух

 

 

V

 

V

Активізація лексичного матеріалу

Future Simple Passive Voice

Впр. 5, p. 68

31

 

 

Як створюється книга.

Розвиток уміння усно продукувати

V

 

 

 

To peel

Logs

Woodworking plant

Bark  roll

Present Simple

Впр. 7 стр.69

32

 

 

У бібліотеці .

Розвиток умінь зорового сприймання

 

 

V

 

 

 To sign up, fiction, non-fiction, interlibrary exchange

Present Simple

Впр. 4, p. 71

33

 

 

 Мій перший похід до бібліотеки.

 Розвиток уміння усно продукувати

 

V

 

 

Ask for advice

Reference books

Borrow books

Past simple Past Continuous Tense

Виписати з тексту у дві колонки речення у Past Simple PastContinuos Tense

34

 

 

Правила поведінки у бібліотеці.

 Розвиток умінь писемного продукування

 

V

 

 

Silent

Multimedia

 

Present Simple

Ex.8, p. 73

35

 

 

Тарас Шевченко.

 Розвиток умінь зорового сприймання

 

 

 

 

V

 

 

A serf, a shepherd, to orphan, poverty, misery

Past simple active

 

Впр.5, p. 75

36

 

 

Відомі письменники України і їх твори .

Робота в групах

 

 

 

 

V

 

 

Повторення вивченої лексики

Past continuous

Впр.8, p. 77

37

 

 

Британські письменники Розвиток уміння усно

продукувати

 

 

 

V

 

 

A lyricist, schooling, to revise, to adopt

Past Simple

Past Perfect

Впр.3, p. 79

38

 

 

Мій улюблений прозовий твір.

 Розвиток умінь читання

 

V

 

 

Character

Plot

Twist

Present Simple

Написати про улюблену книгу

39

 

 

Мій улюблений вірш або сонет.Бесіда

  Контроль письма

 

V

 

 

Enchanting, to convince, exclusively,

As… as

Not so …as

Впр.3, p. 79

Тема:Музика

40

 

 

 

Під кінець теми учень повинен вміти:

 

Запитувати та надавати інформацію про музичні стилі

 

Описувати музичні інструменти

 

Розпитувати і надавати інформацію про уроки музики

 

 

Розповідати про відомих композиторів

 

 

 

Висловлювати свої емоції, почуття, враження

 

 

 

Таємниця музики.

 Введення нових ЛО та МЗ

 

V

 

 

Refreshment

Accompanied

Contemporary  Souls

inspiration

Теперішній

простий неон-й час,

Впр. 5

(с. 91)

41

 

 

Музичні стилі.

Розвиток  уміння сприймати на слух

 

V

 

 

Blues  Gospel

Rhythm and blues

Country  Western

Reggae   Rap  Jazz

Минулий

неозн-й пасивний стан

Впр. 8

(с. 95)

42

 

 

Музичні інструменти. Контроль аудіювання

 

V

 

 

Guitar ,Flute,cello,

violin.drums.piano, organ,bagpipes

Modal Verbs

Впр. 4(b)

(с. 98)

43

 

 

Уроки музики.

 Розвиток умінь зорового сприйняття

 

V

 

 

 

 

To be fond of, ungifted singers, to compose, to reflect moods,

Модальні дієслова

Впр. 2

(с. 101)

44

 

 

На концерті, правила поведінки у закладах культури.

 Контроль читання

 

V

 

 

 

 

 

Lightning, special effects,stage,brilliant exciting,

spectacular,marvellous

Present perfect passive

Впр. 5

(с. 105)

45

 

 

Замовлення квитків онлайн Розвиток умінь усної взаємодії

 

V

.

 

Order,

boxoffice

Пасивний стан дієслів

Впр. 2

(с. 107)

46

 

 

Впливу музики на здоров’я

  Проектна робота

 

 

V

 

Influence ,Express

Impress ,Harmful

harmless

 

Passive voice

Впр. 4

(с. 108)

47

 

 

Відомі композитори.

Контроль говоріння

 

V

 

 

Masterpiece

Royalty

Sketch-book

Symphony

choral

Passive voice

Впр. 4

(с. 111)

 

 

 

 

 

2018-2019  навчальний рік

 

Змістові лінії

Мовний інвентар

Домашнє

завдання

 

 

 

 

 

Дата

Примітка

 

 

Очікувані результати

 

 

Тема, підтема

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Лексика

Граматика

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 

Тем: Стиль життя

48

 

 

Під кінець теми учень повинен вміти:

 

Мої друзі по листуванню.

Введення ЛО та МЗ

 

 

 

 

The Internet cafe, confi-dent, ambitious,  fault,

quicktem¬pered

 

Впр. 4

(с. 115)

49

 

 

 

Пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію

 

Висловлювати свої емоції, почуття, враження

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації

 

 

 

 

Пропонувати та приймати або відхиляти пропозицію

 

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації

 

Аргументувати свою точку зору, власну думку

 

Запитувати та надавати інформацію про події, факти

 

 

Розуміти, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне.

 

 

Спілкується досить легко в реальних та умовних комунікативних ситуаціях, якщо співрозмовник допоможе в разі необхідності.

 

Вести прості повсякденні розмови без надмірних зусиль.

 

Стиль життя.

Розвиток умінь усноївзаємодї

 

V

 

 

 

Modifying adverbs

 

50

 

 

Я підліток.

Активізація нових Ло та МЗ

 

V

 

 

To be interested in

To admire,To adore,To enjoy

To be fond of

To prefer,To hate

Cant stand

Modifying adverbs

Впр. 3

(с. 116)

51

 

 

Вільний час підлітків. Розвиток уміння сприймати на слух

 

V

 

 

Leisure

Spare time

Time off

Free time

Modifying adverbs

Впр. 4

(с. 117)

52

 

 

Спорт для підлітка.

 Розвиток зорового сприймання

 

V

V

 

Boating

Kayaking

Sailing

Bungee jumping

parachuting

Modifying adverbs

Впр. 3

(с. 118)

53

 

 

Шкільні та позашкільні гуртки.

Розвиток уміння усної взаємодії

 

V

 

 

Beading

Embroidery

Collecting

Modeling

Knitting

sewing

Present simple

Present perfect

Впр. 4

(с. 119)

54

 

 

Спілкування з друзями по Інтернету. Розвиток умінь письмового продукування

 

V

 

 

Chat rooms

Slightly

Really

Quite

Not at all

Modifying adverbs

Впр. 3

(с. 120)

55

 

 

Стиль життя моїх однолітків.

Активізація лексичного та граматичного матеріалу

 

 

V

 

 

Various

Ranks

Entertaining

Amusing

recreation

Модальні дієслова

Впр. 4

(с. 121)

56

 

 

Погода та ії вплив на мій настрій.

Pозвиток умінь усного продукування

 

V

 

 

Soaking wet

Awful

Pouring down

forecast

Modifying adverbs

Впр. 4

(с. 125)

57

 

 

Пори року і дозвілля.

Розвиток умінь сприймання на слух

 

V

V

 

Conditions

Sunshine

Direction

Temperate

Variations

particularly

Modifying adverbs

Впр. 4

(с. 126)

58

 

 

Стиль життя англійців.

 Робота в парах

 

V

 

 

Northern

Eastern

Southern

western

Present simple

Скласти 7 запитань

59

 

 

Власні повсякденні дії на захист довкілля

 Розвиток умінь зорового сприймання

V

V

 

 

Rubbish

Garbage

Trash

wastes

Present simple

Скласти діалог

60

 

 

Власний стиль життя

Розвиток умінь усного продукування

 

V

 

 

Priorities

Top goals

 

Future simple asctive, Passive

написати твір

61

 

 

Дотримання здорового способу життя.

Розвиток умінь усної взаємодії

 

 

V

 

Yoga

Jogging

Take up

refuse

Present Simple

Розповідати про своє здоровєя

14

 

 

Раціональність покупки.

Робота в парах

 

V

 

V

Need

shopaholic

Wh questions

 

Скласти діалог

62

 

 

Стилі життя у різні часи і епохи .

Бесіда

 

V

 

 

 

 

 

 

Used to

General, alternative questions

Впр. 11

(с. 187)

 

Тема: Великобританія

63

 

 

Під кінець теми учень повинен

вміти:

 

 

 

 

 

Розповідати про розташування того чи іншого місця

 

 

 

 

Запитувати та надавати інформацію про події, факти

 

 

 

 

 

 

 

 

Розповідати про народні традиції

 

Розповідати про життя, побут

 

Надавати схвальні чи несхвальні відгуки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розуміти  прості оголошення (напр., повідомлення на автовідповідачі або оголошення по радіо щодо кіносеансів чи спортивних подій, оголошення про запізнення потяга

Загальні поняття про Великобританію

Введення нових ЛО та МО

 

V

 

 

UK

Downing street

monarchy

Present simple

Впр. 3

(с. 129)

 

64

 

 

Біля карти Великої Британії

Активізація нових ЛО та МЗ

 

V

 

 

Separate

To be washed

Isles

islands

Article THE

Впр. 7

(с. 130)

 

65

 

 

Географічне положення

Розвиток уміння сприймати на слух

 

V

 

 

Highlands

Lowlands

Straight of Dower

Celtic sea

Present simple passive

Впр. 3

(с. 132)

 

66

 

 

Символи Великої Британії

Розвиток зорового сприймання

 

V

 

 

Thistle

Leek

Daffodil

Sharmrock

Union jack

Article the

Впр. 2

(с. 134)

67

 

 

Народності Великої Британії.

Розвиток умінь усної взаємодії

 

V

 

 

Gaelic

Celtic

Irish

 

Question tags

Впр. 3

(с. 135)

68

 

 

Як живуть англійці?

Розвиток уміння усного продукування

 

V

 

 

Reserved conservative

Present simple

Впр. 1

(с. 136)

69

 

 

З історії Великої Британії.

Розвиток умінь усної взаємодії

 

V

 

 

Invade

invasion

Albion

Caesar

 

The indefinite pronoun

Впр. 5

(с. 139)

70

 

 

Лондон – столиця Великої Британії. Розвиток уміння сприймати на слух

 

V

 

 

West end

East end

Westminster

city

The indefinite pronoun

Знайти цікаві відомості про Лондон

71

 

 

Традиції британців. Розвиток зорового сприймання

 

V

 

 

Hogmanay

Scarborough fair

The indefinite pronoun

Розповідати про деякі традиції

72

 

 

Великобританія моїми очима.

 

V

 

 

Giant’s causeway

stonehenge

The indefinite pronoun

Скласти діалог

73

 

 

Види екотуризму

Розвиток умінь усної взаємодії

V

 

 

 

Snowdonia

Lake district

 

Виписати види екотуризму

74

 

 

Tипова для різних культур поведінка.

Розвиток умінь письмової взаємодії

 

V

 

 

Gestures

express

Present simple

Скласти 7 запитань

75

 

 

Віртуальна поїздка.

Проектна робота

 

V

 

 

Stay

Accommodation

Transfer

 

Present simple

Написати листа другу

77

 

 

Правила поведінки в європейських столицях. Розвиток уміння сприймати на слух

 

V

 

 

Obey

Obedient

rules

General questions

Скласти 8 запитань

78

 

 

Культурне розмаїття та потреби жити разом у мирі.

Колективна робота

 

 

 

V

Peace makers

Prisoner-of war

General questions

 

Тема: Україна

79

 

 

Під кінець теми учень повинен вміти:

 

 

 

Розповідати про розташування того чи іншого місця

 

 

 

 

Давати прості пояснення, як дістатися з одного пункту в інший, використовуючи елементарні мовні засоби (напр., праворуч, прямо, спочатку, потім, далі).

 

Запитувати та надавати інформацію про події, факти

 

Запитувати та надавати інформацію про події, факти

 

Розповідати про народні традиції

 

Розповідати про життя, побут

 

 

 

 

Надавати схвальну чи несхвальну оцінку подіям

 

Розповідати про свою рідну країні

 

 

Вміти розповістипро визначні місця своєї країни

 

Вміти запросити друга письмово та усно до України

 

Вміти розуміти короткі повідомлення про Україну на слух

 

Україна – наш дім.

Введення нових ЛО та МЗ

 

V

 

 

Native

Tongue

Representative

 

Present Simple

Впр. 3

(с. 140

80

 

 

Географічне положення України

Активізація нових ЛО та МО

 

V

 

 

To surround, a strait, mild, to occupy, to separate, climate, com­pass,

Present simple Passive

Впр. 4

(с. 141)

81

 

 

Моя рідна земля. Розвиток уміння сприймати на слух

 

V

 

 

To be next to look for, a scenery, a valley, to come across

Present simple

Впр. 3

(с. 142)

82

 

 

Любіть Україну!

Розвиток зорового сприймання

 

V

 

 

Geographi­cal position, is occupied, are covered, is washed, to border, flat, major, moun­tainous, to stretch, area,

Present simple

Впр. 4

(с. 143)

83

 

 

Київ – столиця України.

Розвиток уміння усного продукування

 

V

 

 

Why is... called? What is the capital of...? What do they call...? in the north, to the north of

Present simple

Впр. 3

(с. 144)

84

 

 

Основні пам’ятки історії та культури Києва.

Розвиток умінь усної взаємодії

 

V

 

 

An inhabit-

ant, is co­vered, are

spoken, is visited, a desert, a bottom, a hedge,

Present simple

Впр. 4

(с. 145)

85

 

 

Мандруємо Україною. Розвиток уміння сприймати на слух

 

V

 

 

Fisherman, industry, sailor, indus­trial, to be buried

pronouns

Впр. 4

(с. 146)

86

 

 

Моє рідне місто.

Розвиток уміння усного продукування

 

V

 

 

To embrace, to compose, a melting pot, the source of, unsuitable, base, to ex­tend, to be rich in

 

Present simple

Впр. 3

(с. 147)

87

 

 

Перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні.

Розвиток граматичних навичок

V

 

 

 

Cultivation,

entry, range,

specimen,

absorbing, to gain, accord­ing to,

Present simple

Впр. 4

(с. 148)

88

 

 

Традиції українського народу.

Розвиток умінь усної взаємодії

 

V

 

 

Mind, ven­ture, myste­rious, upset, to pretend, to venture, to make a liv­ing, to give a chance

Present simple

Впр. 4

(с. 149)

89

 

 

Збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі .

 Проектна робота

V

 

 

 

quality, ca­ter, cover, to catch the eye, to pro­vide material about, to suc­ceed in doing smth.

Conditional 1

Впр. 3

(с. 150)

90

 

 

Правила безпеки пересування по Києву.  

Робота в парах

 

 

V

 

Creativity, gadget, amazing, creative, to encourage, to establish, to care about smb.

Conditional 1

Впр. 4

(с. 151)

91

 

 

Громадянська позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблем.

 Розвиток уміння усного продукування

 

 

 

 

 

 

V

 

 

To get more experience, look back, to express, smb's views

Conditional 1

Впр. 4

(с. 152)

Тема: Я і мої друзі

 

92

 

 

Під кінець теми учень повинен вміти :

 

 

 

 

Запитувати та надавати інформацію про події, факти

 

Розповідати про народні традиції

 

Розповідати про життя, побут

 

 

Надавати схвальну чи несхвальну оцінку подіям

 

 

Запитувати та надавати інформацію про події, факти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розуміти простий особистий лист, електронний лист або допис у мережі інтернет,

у якому автор пише на знайомі теми (напр., про друзів та сім’ю) або розпитувати

 про них.

 

Внесок своєї родини у сталий розвиток. Введення нових ЛО та МЗ

 

 

V

 

 

Kind, reliable, sociable, helpful, understanding, ambitious, lazy, strict, honest, friendly, fair, complaining,

reported speech

 

Написати про свою сімю

93

 

 

Розподіл обов’язків у родині.  

 Розвиток умінь слухового сприйняття

 

V

 

 

Brave, stubborn, thoughtful, selfish, serious, generous, tidy, optimistic,

reported speech

 

Написати про обов’язки членів сімї

94

 

 

Необхідність дотримання особистої гігієни.

Робота в парах

 

 

V

 

Rapid, solve, nightmare, breathe, stage, previous, to relax, aneyelid

reported wh-questions with ask/tell/

Скласти 8 запитань

95

 

 

Цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. Контроль аудіювання

V

 

 

 

Catch up with, weirdo, pretend, came across, tease, get on with, have a lot in common

reported speech

 

Скласти по 2 речення з новими ЛО

96

 

 

Взаємодопомоги членам родини.

Робота в парах

 

 

V

 

 

A flavor, to depend on, fizzy, to be at risk, to take one’s time

adverbial clause with when

 

Скласти 5 речень

97

 

 

Впливу звичок на стан здоров’я.

Розвиток уміння писемного продукування

 

 

V

 

Discovery, to prove,

medical unit, medicines / drugs, health

care, to get ill/sick,

pain, hurt, injury,

Sequence of tenses

Написати про свої звички

98

 

 

Доцільне використання кишенькових грошей.  Контроль письма

 

 

 

V

Wallet

Purse

Trader

Purchase

Sequence of tenses

Скласти діалог

99

 

 

Вибір особистих символів.

  Розвиток уміння сприймати на слух

 

V

 

 

Familiar, formal, towards / backwards

Sequence of tenses

 

100

 

 

Здоровий спосіб життя на прикладі своєї родини.

Розвиток уміння зорового сприйняття

 

 

V

 

Choice, fash­ion, politics, teen, enter­taining, to look through, to be a waste of time

 

 

Sequence of tenses

Скласти 8 запитань

101

 

 

Сімейні традиції. Контроль читання

 

 

 

V

 

 

 

102

 

 

Приклади свого внеску в життя громади

Розвиток   писемного продукування

 

V

 

 

Contribute

Get involved

Word order

Написати про свій внесок у життя громади

103

 

 

Особливості взаємодії особистості та групи.

Бесіда

 

 

V

 

 

Word order

 

104

 

 

Спілкування з віртуальними друзями.  Контроль говоріння Розвиток уміння усно продукувати

V

 

 

 

 

Present simple

Скласти і декламувати діалог

105

 

 

Особисті ціннісні пріоритети.

 Колективна робота.

V

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.3
Оригінальність викладу
3.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Marushka Myroslava
    СУПЕР! Thank you : )
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Степанюк Ірина Борисівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Якубовская Ирина
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    2.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Несвіт А.М.)
Додано
23 вересня 2018
Переглядів
5427
Оцінка розробки
4.3 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку