Календарно-тематичне планування для 8 класу до підручника А.Несвіт.Містить в собі змістові лініі.очікувані результати ,вид діяльності та мовни інвентар.Планування розроблено на І та ІІ семестри
Календарно – тематичне планування .8 клас(8 рік навчання) . І –II см. Підручник «English» А.М.Несвіт. ( 3 год.)
2018-2019 навчальний рік
|
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
||||||||
№ |
Дата |
Примітка |
Очікувані результати |
Тема, підтема |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
Тема : Засоби масової інформації |
||||||||||||||||||
1 |
|
|
На кінець теми учень повинен:
Розповідати про сучасні електронні та друковані засоби масової інформації
Запитувати на надавати інформацію про Британську пресу
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей
Визначати головну думку новин, у яких висвітлюються події, надзвичайні ситуації і таке інше, якщо візуальний ряд відповідає коментарям.
Аргументувати власну думку про інформацію, Розповідати про структуру газети
Вміти описувати інформацію, яку отримуєш із газет
Висловлювати свої враження, почуття та емоції
Висловлювати думку з приводу прочитаного
Аргументувати власну думку щодо структури та матеріалу для шкільної газети
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації
|
Джерела інформації Введення нових ЛО та МЗ |
|
V |
|
|
to communicate, to learn about |
Present Simple |
Впр.3в с.10 |
|||||||
2 |
|
|
Сучасні електронні та друковані ЗМІ. Активізація нових ЛО |
|
V |
V |
|
Broadcasting, a challenge, blogs, podcasts, up-to-date, well-informed |
Present Simple |
Впр.7a с.11 |
||||||||
3 |
|
|
Преса . Розвиток уміння сприймати на слух |
|
V |
|
|
Press bureaus, a headquarte, a news agency, an attic office |
Present Simple, Past Simple |
Впр.3,4a с.13 |
||||||||
4 |
|
|
Новини. Звідки ми дізнаємося про них. Розвиток уміння усно продукувати |
|
V |
|
|
Активізація лексичного матеріалу |
Present Simple |
Впр.5 с.13 |
||||||||
5 |
|
|
Газети. Чому ми їх читаємо. Активізація ЛО |
|
V |
|
|
To have articles on, to cover a wide range of topics |
Present Simple Passive |
Впр.8 с.16 |
||||||||
6 |
|
|
Перші газети. Розвиток умінь зорового сприймання |
|
V |
|
|
A reporter, to rely on, to speed up, a telegraph, a cable, a fax machine, a corporation |
Past Simple Passive |
Впр.7 с.19 |
||||||||
7 |
|
|
Газета та її структура. Розвиток умінь усного продукування, усної взаємодії |
|
V |
|
|
The newspaper’s logo and title, index, current events, an editorial |
Present Simple |
Впр.8 с.22 |
||||||||
8 |
|
|
Типи газет. Розвиток умінь написання повідомлення
|
|
V |
|
|
To draw smb’s attention to, to comment, key note |
Present Simple |
Впр.3 с.27 |
||||||||
9 |
|
|
Телебачення. Розвиток уміння сприймати на слух
|
|
V |
|
|
Broadcast Channel independent |
Present Simple |
Написати про улюблений канал |
||||||||
10 |
|
|
Всесвітня мережа Інтернет. Розвиток уміння усно продукувати, усно взаємодіяти |
|
|
V |
|
Website Social network Chat rooms
|
Present Simple |
Розповідати про улюблений вебсайт |
||||||||
11 |
|
|
Основи медіа грамотності. Розвиток умінь писемного продукування
|
|
V |
|
|
Carry around Keep up with |
Present Simple, Past Simple |
Написати імейл другу |
||||||||
12 |
|
|
Правила безпечної поведінки онлайн Розвиток умінь зорового сприймання
|
|
V |
V |
|
Highlight Copy,Paste Send ,deliver |
Active Voice, Passive Voice |
Скласти 7 запитань до прочитаної статті |
||||||||
13 |
|
|
Презентація своєї газети або вебсайту Проектна робота
|
|
V |
|
V |
Aims at Attitude
|
Present simple |
Повторення вивченої лексики |
||||||||
Тема: Шкільне життя |
||||||||||||||||||
14 |
|
|
Під кінець теми учень повинен вміти:
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації
Розповідати про своє навчання у школі
Аргументувати думку про початкову та середню освіту в Україні
Розповідати про школу та шкільні предмети
Вміти описувати школи у Британії та України
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформаці та надання необхідних відповідей
Аргументувати власну думку
|
Моє навчання в школі. Введення нових ЛО та МЗ |
|
V |
|
|
To get good knowledge, social skills, flexible, sympathetic, to enrich, to get on with smb. |
Present Simple, Past Simple |
Впр.4a с.35 |
|||||||
15 |
|
|
Моя рідна школа . Розвиток уміння сприймати на слух.
|
|
V |
|
|
A secondary school, a lyceum, a gymnasium |
Linking words and phrases |
Описати рідну школу у 8 реченнях |
||||||||
16 |
|
|
Типи шкіл в Україні Активізація нових ЛО.
|
|
V |
|
|
|
Present simple |
|
||||||||
17 |
|
|
Початкова та середня освіта в Україні. Розвиток умінь зорового сприймання |
|
V |
|
|
Compulsory, free, primary school, the humanities, to apply |
Present simple |
Впр.3,4 P.42 |
||||||||
18 |
|
|
Навчальні предмети. Розвиток уміння сприймати на слух |
|
V |
|
|
Home Economics,ICT, Relligious Education |
Present simple |
Впр.4 P.45 |
||||||||
19 |
|
|
Шкільна система Британії Розвиток умінь зорового сприймання |
|
V |
|
|
A preschool education, a nursery school, a preparatory school |
Present continuous |
Впр.4 P.48 |
||||||||
20 |
|
|
Моє навчання. Розвиток умінь написання повідомлення |
|
V |
|
|
|
Present perfect |
Впр.7a,b P.50 |
||||||||
21 |
|
|
Після уроків. Розвиток уміння усно взаємодіяти |
|
V |
|
|
Get involved Team advisor Require announcement |
Present simple |
Скласти діалог про участь у позашкільних заходах |
||||||||
22 |
|
|
Предметні тижні в школі Вживання граматичного матеріалу
|
|
V |
|
|
Equipment, facility, workshop, to be well-equipped |
Conjunction If |
Скласти розповідь про тиждень іноз.мови |
||||||||
23 |
|
|
Участь шкільних екологічних заходах. Розвиток уміння сприймати на слух
|
V |
V |
|
|
Charter, curriculum, permission, punishment, respect, request, to attend, to permit, to punish, to respect |
Conjunction unless |
Впр.5 P.55 |
||||||||
24 |
|
|
Варіанти участі школи/класу в житті громади. Робота в групах |
|
V |
|
|
Penalty, bomb, scold, strict, terrible, to depend on / upon, instead of |
Conjunction If,unless |
Впр.2 P.57 |
||||||||
|
|
|
Шкільні правила. Розвиток умінь зорового сприймання |
|
V |
|
|
|
Conjunction if. unless |
Написати про правила своєї школи |
||||||||
25 |
|
|
Моя роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі .Бесіда |
|
V |
|
|
An imagina-tion, truth¬ful, true-to-life, to hold smb's |
Present simple |
Впр.2,3 P.58 |
||||||||
26 |
|
|
Презентація своєї школи Проектна робота |
|
|
|
V |
atten¬tion, right after smth. |
Present simple |
Повторення вивченої лексики |
||||||||
Тема : Література
|
||||||||||||||||||
27 |
|
|
Під кінець теми учень повинен вміти:
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей
Запитувати і надавати інформацію про історію розвитку книги Розповідати про сучасну бібліотеку
Запитувати і надавати інформацію про Тараса Шевченка
Запитувати і надавати інформацію про Роберта Бернса
Розповідати про прочитану книгу Надавати інформацію про прочитане
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей
Повторити граматичний матеріал |
Світ книжок. Введення нових ЛО та МЗ
|
|
V |
|
|
An occasion, to be chewed, to be |
Present Simple |
Впр. 4, p. 64 |
|||||||
28 |
|
|
Відомі письменники і їх книги Розвиток уміння усно взаємодіяти |
|
V |
|
|
digested, a reading habit |
Past Simple Passive |
Впр. 7, стр.65 |
||||||||
29 |
|
|
Книги сьогодні і в минулому. Розвиток умінь зорового сприймання |
|
V |
|
|
A papyrus, bark, to carve, runes, a clay, to scribe, to scroll, a temple |
Present Perfect |
Впр. 4, p. 67 |
||||||||
30 |
|
|
Книги майбутнього. Розвиток уміння сприймати на слух
|
|
V |
|
V |
Активізація лексичного матеріалу |
Future Simple Passive Voice |
Впр. 5, p. 68 |
||||||||
31 |
|
|
Як створюється книга. Розвиток уміння усно продукувати |
V |
|
|
|
To peel Logs Woodworking plant Bark roll |
Present Simple |
Впр. 7 стр.69 |
||||||||
32 |
|
|
У бібліотеці . Розвиток умінь зорового сприймання
|
|
V |
|
|
To sign up, fiction, non-fiction, interlibrary exchange |
Present Simple |
Впр. 4, p. 71 |
||||||||
33 |
|
|
Мій перший похід до бібліотеки. Розвиток уміння усно продукувати |
|
V |
|
|
Ask for advice Reference books Borrow books |
Past simple Past Continuous Tense |
Виписати з тексту у дві колонки речення у Past Simple PastContinuos Tense |
||||||||
34 |
|
|
Правила поведінки у бібліотеці. Розвиток умінь писемного продукування |
|
V |
|
|
Silent Multimedia
|
Present Simple |
Ex.8, p. 73 |
||||||||
35 |
|
|
Тарас Шевченко. Розвиток умінь зорового сприймання |
|
V |
|
|
A serf, a shepherd, to orphan, poverty, misery |
Past simple active
|
Впр.5, p. 75 |
||||||||
36 |
|
|
Відомі письменники України і їх твори . Робота в групах |
|
V |
|
|
Повторення вивченої лексики |
Past continuous |
Впр.8, p. 77 |
||||||||
37 |
|
|
Британські письменники Розвиток уміння усно продукувати |
|
V |
|
|
A lyricist, schooling, to revise, to adopt |
Past Simple Past Perfect |
Впр.3, p. 79 |
||||||||
38 |
|
|
Мій улюблений прозовий твір. Розвиток умінь читання |
|
V |
|
|
Character Plot Twist |
Present Simple |
Написати про улюблену книгу |
||||||||
39 |
|
|
Мій улюблений вірш або сонет.Бесіда Контроль письма |
|
V |
|
|
Enchanting, to convince, exclusively, |
As… as Not so …as |
Впр.3, p. 79 |
||||||||
Тема:Музика |
||||||||||||||||||
40 |
|
|
Під кінець теми учень повинен вміти:
Запитувати та надавати інформацію про музичні стилі
Описувати музичні інструменти
Розпитувати і надавати інформацію про уроки музики
Розповідати про відомих композиторів
Висловлювати свої емоції, почуття, враження
|
Таємниця музики. Введення нових ЛО та МЗ |
|
V |
|
|
Refreshment Accompanied Contemporary Souls inspiration |
Теперішній простий неон-й час, |
Впр. 5 (с. 91) |
|||||||
41 |
|
|
Музичні стилі. Розвиток уміння сприймати на слух |
|
V |
|
|
Blues Gospel Rhythm and blues Country Western Reggae Rap Jazz |
Минулий неозн-й пасивний стан |
Впр. 8 (с. 95) |
||||||||
42 |
|
|
Музичні інструменти. Контроль аудіювання |
|
V |
|
|
Guitar ,Flute,cello, violin.drums.piano, organ,bagpipes |
Modal Verbs |
Впр. 4(b) (с. 98) |
||||||||
43 |
|
|
Уроки музики. Розвиток умінь зорового сприйняття |
|
V |
|
|
To be fond of, ungifted singers, to compose, to reflect moods, |
Модальні дієслова |
Впр. 2 (с. 101) |
||||||||
44 |
|
|
На концерті, правила поведінки у закладах культури. Контроль читання |
|
V |
|
|
Lightning, special effects,stage,brilliant exciting, spectacular,marvellous |
Present perfect passive |
Впр. 5 (с. 105) |
||||||||
45 |
|
|
Замовлення квитків онлайн Розвиток умінь усної взаємодії |
|
V |
. |
|
Order, boxoffice |
Пасивний стан дієслів |
Впр. 2 (с. 107) |
||||||||
46 |
|
|
Впливу музики на здоров’я Проектна робота |
|
|
V |
|
Influence ,Express Impress ,Harmful harmless
|
Passive voice |
Впр. 4 (с. 108) |
||||||||
47 |
|
|
Відомі композитори. Контроль говоріння |
|
V |
|
|
Masterpiece Royalty Sketch-book Symphony choral |
Passive voice |
Впр. 4 (с. 111) |
||||||||
2018-2019 навчальний рік
|
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
||||||||
№ |
Дата |
Примітка |
Очікувані результати |
Тема, підтема |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
Тем: Стиль життя |
|||||||||||||||
48 |
|
|
Під кінець теми учень повинен вміти:
|
Мої друзі по листуванню. Введення ЛО та МЗ |
|
|
|
|
The Internet cafe, confi-dent, ambitious, fault, quicktem¬pered |
|
Впр. 4 (с. 115) |
||||
49 |
|
|
Пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію
Висловлювати свої емоції, почуття, враження
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації
Пропонувати та приймати або відхиляти пропозицію
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації
Аргументувати свою точку зору, власну думку
Запитувати та надавати інформацію про події, факти
Розуміти, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне.
Спілкується досить легко в реальних та умовних комунікативних ситуаціях, якщо співрозмовник допоможе в разі необхідності.
Вести прості повсякденні розмови без надмірних зусиль.
|
Стиль життя. Розвиток умінь усноївзаємодї |
|
V |
|
|
|
Modifying adverbs |
|
||||
50 |
|
|
Я підліток. Активізація нових Ло та МЗ |
|
V |
|
|
To be interested in To admire,To adore,To enjoy To be fond of To prefer,To hate Cant stand |
Modifying adverbs |
Впр. 3 (с. 116) |
|||||
51 |
|
|
Вільний час підлітків. Розвиток уміння сприймати на слух |
|
V |
|
|
Leisure Spare time Time off Free time |
Modifying adverbs |
Впр. 4 (с. 117) |
|||||
52 |
|
|
Спорт для підлітка. Розвиток зорового сприймання |
|
V |
V |
|
Boating Kayaking Sailing Bungee jumping parachuting |
Modifying adverbs |
Впр. 3 (с. 118) |
|||||
53 |
|
|
Шкільні та позашкільні гуртки. Розвиток уміння усної взаємодії |
|
V |
|
|
Beading Embroidery Collecting Modeling Knitting sewing |
Present simple Present perfect |
Впр. 4 (с. 119) |
|||||
54 |
|
|
Спілкування з друзями по Інтернету. Розвиток умінь письмового продукування |
|
V |
|
|
Chat rooms Slightly Really Quite Not at all |
Modifying adverbs |
Впр. 3 (с. 120) |
|||||
55 |
|
|
Стиль життя моїх однолітків. Активізація лексичного та граматичного матеріалу
|
|
V |
|
|
Various Ranks Entertaining Amusing recreation |
Модальні дієслова |
Впр. 4 (с. 121) |
|||||
56 |
|
|
Погода та ії вплив на мій настрій. Pозвиток умінь усного продукування |
|
V |
|
|
Soaking wet Awful Pouring down forecast |
Modifying adverbs |
Впр. 4 (с. 125) |
|||||
57 |
|
|
Пори року і дозвілля. Розвиток умінь сприймання на слух |
|
V |
V |
|
Conditions Sunshine Direction Temperate Variations particularly |
Modifying adverbs |
Впр. 4 (с. 126) |
|||||
58 |
|
|
Стиль життя англійців. Робота в парах |
|
V |
|
|
Northern Eastern Southern western |
Present simple |
Скласти 7 запитань |
|||||
59 |
|
|
Власні повсякденні дії на захист довкілля Розвиток умінь зорового сприймання |
V |
V |
|
|
Rubbish Garbage Trash wastes |
Present simple |
Скласти діалог |
|||||
60 |
|
|
Власний стиль життя Розвиток умінь усного продукування |
|
V |
|
|
Priorities Top goals
|
Future simple asctive, Passive |
написати твір |
|||||
61 |
|
|
Дотримання здорового способу життя. Розвиток умінь усної взаємодії |
|
|
V |
|
Yoga Jogging Take up refuse |
Present Simple |
Розповідати про своє здоровєя |
|||||
14 |
|
|
Раціональність покупки. Робота в парах |
|
V |
|
V |
Need shopaholic |
Wh questions |
Скласти діалог |
|||||
62 |
|
|
Стилі життя у різні часи і епохи . Бесіда |
|
V |
|
|
Used to |
General, alternative questions |
Впр. 11 (с. 187)
|
|||||
Тема: Великобританія |
|||||||||||||||
63 |
|
|
Під кінець теми учень повинен вміти:
Розповідати про розташування того чи іншого місця
Запитувати та надавати інформацію про події, факти
Розповідати про народні традиції
Розповідати про життя, побут
Надавати схвальні чи несхвальні відгуки
Розуміти прості оголошення (напр., повідомлення на автовідповідачі або оголошення по радіо щодо кіносеансів чи спортивних подій, оголошення про запізнення потяга |
Загальні поняття про Великобританію Введення нових ЛО та МО |
|
V |
|
|
UK Downing street monarchy |
Present simple |
Впр. 3 (с. 129)
|
||||
64 |
|
|
Біля карти Великої Британії Активізація нових ЛО та МЗ |
|
V |
|
|
Separate To be washed Isles islands |
Article THE |
Впр. 7 (с. 130)
|
|||||
65 |
|
|
Географічне положення Розвиток уміння сприймати на слух |
|
V |
|
|
Highlands Lowlands Straight of Dower Celtic sea |
Present simple passive |
Впр. 3 (с. 132)
|
|||||
66 |
|
|
Символи Великої Британії Розвиток зорового сприймання |
|
V |
|
|
Thistle Leek Daffodil Sharmrock Union jack |
Article the |
Впр. 2 (с. 134) |
|||||
67 |
|
|
Народності Великої Британії. Розвиток умінь усної взаємодії |
|
V |
|
|
Gaelic Celtic Irish
|
Question tags |
Впр. 3 (с. 135) |
|||||
68 |
|
|
Як живуть англійці? Розвиток уміння усного продукування |
|
V |
|
|
Reserved conservative |
Present simple |
Впр. 1 (с. 136) |
|||||
69 |
|
|
З історії Великої Британії. Розвиток умінь усної взаємодії |
|
V |
|
|
Invade invasion Albion Caesar
|
The indefinite pronoun |
Впр. 5 (с. 139) |
|||||
70 |
|
|
Лондон – столиця Великої Британії. Розвиток уміння сприймати на слух |
|
V |
|
|
West end East end Westminster city |
The indefinite pronoun |
Знайти цікаві відомості про Лондон |
|||||
71 |
|
|
Традиції британців. Розвиток зорового сприймання |
|
V |
|
|
Hogmanay Scarborough fair |
The indefinite pronoun |
Розповідати про деякі традиції |
|||||
72 |
|
|
Великобританія моїми очима. |
|
V |
|
|
Giant’s causeway stonehenge |
The indefinite pronoun |
Скласти діалог |
|||||
73 |
|
|
Види екотуризму Розвиток умінь усної взаємодії |
V |
|
|
|
Snowdonia Lake district |
|
Виписати види екотуризму |
|||||
74 |
|
|
Tипова для різних культур поведінка. Розвиток умінь письмової взаємодії |
|
V |
|
|
Gestures express |
Present simple |
Скласти 7 запитань |
|||||
75 |
|
|
Віртуальна поїздка. Проектна робота |
|
V |
|
|
Stay Accommodation Transfer
|
Present simple |
Написати листа другу |
|||||
77 |
|
|
Правила поведінки в європейських столицях. Розвиток уміння сприймати на слух |
|
V |
|
|
Obey Obedient rules |
General questions |
Скласти 8 запитань |
|||||
78 |
|
|
Культурне розмаїття та потреби жити разом у мирі. Колективна робота |
|
|
|
V |
Peace makers Prisoner-of war |
General questions |
|
|||||
Тема: Україна |
|||||||||||||||
79 |
|
|
Під кінець теми учень повинен вміти:
Розповідати про розташування того чи іншого місця
Давати прості пояснення, як дістатися з одного пункту в інший, використовуючи елементарні мовні засоби (напр., праворуч, прямо, спочатку, потім, далі).
Запитувати та надавати інформацію про події, факти
Запитувати та надавати інформацію про події, факти
Розповідати про народні традиції
Розповідати про життя, побут
Надавати схвальну чи несхвальну оцінку подіям
Розповідати про свою рідну країні
Вміти розповістипро визначні місця своєї країни
Вміти запросити друга письмово та усно до України
Вміти розуміти короткі повідомлення про Україну на слух
|
Україна – наш дім. Введення нових ЛО та МЗ |
|
V |
|
|
Native Tongue Representative
|
Present Simple |
Впр. 3 (с. 140 |
||||
80 |
|
|
Географічне положення України Активізація нових ЛО та МО |
|
V |
|
|
To surround, a strait, mild, to occupy, to separate, climate, compass, |
Present simple Passive |
Впр. 4 (с. 141) |
|||||
81 |
|
|
Моя рідна земля. Розвиток уміння сприймати на слух |
|
V |
|
|
To be next to look for, a scenery, a valley, to come across |
Present simple |
Впр. 3 (с. 142) |
|||||
82 |
|
|
Любіть Україну! Розвиток зорового сприймання |
|
V |
|
|
Geographical position, is occupied, are covered, is washed, to border, flat, major, mountainous, to stretch, area, |
Present simple |
Впр. 4 (с. 143) |
|||||
83 |
|
|
Київ – столиця України. Розвиток уміння усного продукування |
|
V |
|
|
Why is... called? What is the capital of...? What do they call...? in the north, to the north of |
Present simple |
Впр. 3 (с. 144) |
|||||
84 |
|
|
Основні пам’ятки історії та культури Києва. Розвиток умінь усної взаємодії |
|
V |
|
|
An inhabit- ant, is covered, are spoken, is visited, a desert, a bottom, a hedge, |
Present simple |
Впр. 4 (с. 145) |
|||||
85 |
|
|
Мандруємо Україною. Розвиток уміння сприймати на слух |
|
V |
|
|
Fisherman, industry, sailor, industrial, to be buried |
pronouns |
Впр. 4 (с. 146) |
|||||
86 |
|
|
Моє рідне місто. Розвиток уміння усного продукування |
|
V |
|
|
To embrace, to compose, a melting pot, the source of, unsuitable, base, to extend, to be rich in
|
Present simple |
Впр. 3 (с. 147) |
|||||
87 |
|
|
Перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні. Розвиток граматичних навичок |
V |
|
|
|
Cultivation, entry, range, specimen, absorbing, to gain, according to, |
Present simple |
Впр. 4 (с. 148) |
|||||
88 |
|
|
Традиції українського народу. Розвиток умінь усної взаємодії |
|
V |
|
|
Mind, venture, mysterious, upset, to pretend, to venture, to make a living, to give a chance |
Present simple |
Впр. 4 (с. 149) |
|||||
89 |
|
|
Збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі . Проектна робота |
V |
|
|
|
quality, cater, cover, to catch the eye, to provide material about, to succeed in doing smth. |
Conditional 1 |
Впр. 3 (с. 150) |
|||||
90 |
|
|
Правила безпеки пересування по Києву. Робота в парах |
|
|
V |
|
Creativity, gadget, amazing, creative, to encourage, to establish, to care about smb. |
Conditional 1 |
Впр. 4 (с. 151) |
|||||
91 |
|
|
Громадянська позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблем. Розвиток уміння усного продукування |
|
V |
|
|
To get more experience, look back, to express, smb's views |
Conditional 1 |
Впр. 4 (с. 152) |
|||||
Тема: Я і мої друзі
|
|||||||||||||||
92 |
|
|
Під кінець теми учень повинен вміти :
Запитувати та надавати інформацію про події, факти
Розповідати про народні традиції
Розповідати про життя, побут
Надавати схвальну чи несхвальну оцінку подіям
Запитувати та надавати інформацію про події, факти
Розуміти простий особистий лист, електронний лист або допис у мережі інтернет, у якому автор пише на знайомі теми (напр., про друзів та сім’ю) або розпитувати про них.
|
Внесок своєї родини у сталий розвиток. Введення нових ЛО та МЗ
|
|
V |
|
|
Kind, reliable, sociable, helpful, understanding, ambitious, lazy, strict, honest, friendly, fair, complaining, |
reported speech
|
Написати про свою сімю |
||||
93 |
|
|
Розподіл обов’язків у родині. Розвиток умінь слухового сприйняття |
|
V |
|
|
Brave, stubborn, thoughtful, selfish, serious, generous, tidy, optimistic, |
reported speech
|
Написати про обов’язки членів сімї |
|||||
94 |
|
|
Необхідність дотримання особистої гігієни. Робота в парах |
|
|
V |
|
Rapid, solve, nightmare, breathe, stage, previous, to relax, aneyelid |
reported wh-questions with ask/tell/ |
Скласти 8 запитань |
|||||
95 |
|
|
Цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. Контроль аудіювання |
V |
|
|
|
Catch up with, weirdo, pretend, came across, tease, get on with, have a lot in common |
reported speech
|
Скласти по 2 речення з новими ЛО |
|||||
96 |
|
|
Взаємодопомоги членам родини. Робота в парах
|
|
V |
|
|
A flavor, to depend on, fizzy, to be at risk, to take one’s time |
adverbial clause with when
|
Скласти 5 речень |
|||||
97 |
|
|
Впливу звичок на стан здоров’я. Розвиток уміння писемного продукування |
|
|
V |
|
Discovery, to prove, medical unit, medicines / drugs, health care, to get ill/sick, pain, hurt, injury, |
Sequence of tenses |
Написати про свої звички |
|||||
98 |
|
|
Доцільне використання кишенькових грошей. Контроль письма |
|
|
|
V |
Wallet Purse Trader Purchase |
Sequence of tenses |
Скласти діалог |
|||||
99 |
|
|
Вибір особистих символів. Розвиток уміння сприймати на слух |
|
V |
|
|
Familiar, formal, towards / backwards |
Sequence of tenses |
|
|||||
100 |
|
|
Здоровий спосіб життя на прикладі своєї родини. Розвиток уміння зорового сприйняття |
|
|
V |
|
Choice, fashion, politics, teen, entertaining, to look through, to be a waste of time
|
Sequence of tenses |
Скласти 8 запитань |
|||||
101 |
|
|
Сімейні традиції. Контроль читання |
|
|
|
V |
|
|
|
|||||
102 |
|
|
Приклади свого внеску в життя громади Розвиток писемного продукування |
|
V |
|
|
Contribute Get involved |
Word order |
Написати про свій внесок у життя громади |
|||||
103 |
|
|
Особливості взаємодії особистості та групи. Бесіда |
|
|
V |
|
|
Word order |
|
|||||
104 |
|
|
Спілкування з віртуальними друзями. Контроль говоріння Розвиток уміння усно продукувати |
V |
|
|
|
|
Present simple |
Скласти і декламувати діалог |
|||||
105 |
|
|
Особисті ціннісні пріоритети. Колективна робота. |
V |
|
|
|
|
|
|
|||||
1