Конспект уроку з англійської мови для учнів 8 класу в загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів
Мета:
навчальна: повторити та активізувати лексику теми; навчати здобувати інформацію з текстів та працювати в групах, із роздатковим матеріалом;
розвивальна: розвивати компетентність спілкування іноземною мовою; самостійність та уважність у виконанні практичних завдань;
виховна: виховувати повагу до вчителів, бажання вчитися та здобувати нові знання;
Плужнянська загальноосвітня санаторна школа
Хмельницької обласної ради
Тема уроку
«School professions and subjects.
Шкільні професії та предмети»
Вчитель англійської мови
Козлюк Ольга Юріївна
Плужне – 2018 р.
Клас 8
Тема «School professions and subjects. Шкільні професії та предмети»
Мета:
навчальна: повторити та активізувати лексику теми; навчати здобувати інформацію з текстів та працювати в групах, із роздатковим матеріалом;
розвивальна: розвивати компетентність спілкування іноземною мовою; самостійність та уважність у виконанні практичних завдань;
виховна: виховувати повагу до вчителів, бажання вчитися та здобувати нові знання;
Тип уроку: формування вмінь та навичок
Методи: бесіда, пояснення, робота в парах, в групах, індивідуальна та самостійна робота, ІКТ, пояснювально-ілюстративний метод, «луна», ігрова діяльність.
Обладнання: підручник, зошити, словники, тематичні картка, картки для індивідуальної та групової роботи, презентація
Procedure
І. Організаційний момент. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Організація класу. Підготовка до уроку. Звіт чергового
2. Привітання
T: Good afternoon, children!
Ps: Good afternoon, teachers!
3. Повідомлення теми та мети уроку
T: At this lesson we’ll discuss the people who work at school and your subjects .
4. Уведення в іншомовну атмосферу
5. Перевірка домашнього завдання
Учитель збирає зошити для перевірки домашнього завдання
ІІ. Основна частина уроку
6. Презентація нової лексики теми
За допомогою презентації учні вивчають назви предметів, які вивчають учні у школі.
7. Розвиток навичок говоріння
T: Say what you subjects do you like and what subjects don’t you like? I like English.
P: I like…
T: I don’t like Physics.
P: I don’t like…
T: У школах не лише учителі працюють, а також є інші працівники. З якими працівниками ми сьогодні познайомимося? Open your books on page 80 Exercise 1. Look at the blackboard. Read.
Учні читають слово з підручника і перекладають за допомогою словника.
7. Game «Who said?»
An IT teacher “I get very upset when children break things on purpose”
(Я дуже засмучений, коли діти розбивають речі.)
A janitor “What I like is that both students and teachers are intere-
sted in new technology.”
(Мені подобається те, що і студенти, і вчителі зацікавлені в нових технологіях.)
A psychologist “They borrow only books that are on their reading lists.”
(Вони запозичують лише книги, що знаходяться у списках їх читання.)
A librarian “The school council consists of pupils from each year
group, teachers and parents.”
(Шкільна рада складається з групи учнів кожного року , вчителів та батьків)
A headmaster “Some of the children have problems at home and some
have problems in class”
(У деяких дітей є проблеми вдома, а у деяких - у класі.)
Учитель роздає учням картки з назвами професій та цитатами. Учням потрібно прочитати цитату і обрати кому ці слова належать.
8. Фізкультхвилинка
9. Розвиток навичок читання
T: Open your books on page 82 Exercise 3a. Учням потрібно прочитати тексти знайти відповідний переклад.
10. Розвиток навичок письма
Після прочитання текстів учні заповнюють таблицю
Name |
Job |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. Пошукові вправи. Робота в парах.
З кожного тексту взято по реченню. Потрібно його відшукати і позначити відповідно.
1-ша пара
He gets to school at 8.
She works there four hours a day.
The children are kind to me.
They ask her a lot of questions.
Children feel lonely.
2-га пара
He fixes taps or paints the wall.
To make school a good place for teaching and learning.
They can’t show what they really know.
They are more into computers .
I get a lot of ideas from my students every week.
3-тя пара
Some children come to the library every week.
Children have IT twice a week.
I’m very happy when they ask me for help.
He first greets the teachers in the staff room.
In the afternoon he repairs broken chairs or tables.
4-та пара
Some pupils study several hours a day.
I think we are a good team.
When she doesn’t have classes she designs programmer.
Some children come only once a month.
He is very friendly and often smiles.
12. Самостійна робота учнів
T: Exercise 4, page 83 Match and copy the pairs in your notebook and read
13. Індивідуальна робота учнів.
II рівень
Картка №1
Name________________________________________
Вставити пропущені літери
Wh__t__b__ __rds, st__d__nts, c__nt__ __n, w__rksh__p, p__p__ls,
Str__sf__l, l__br__r__, c__mp__t__rs, t__l__ph__n__, t__g__th__r.
III рівень
Картка №2
Name_______________________________________________
Дописати речення
1. They ask her a ____________________________________________________.
2. They rarely ______________________________________________________.
3. He fixes taps or ___________________________________________________.
4. I’m very happy ___________________________________________________.
5. At noon he _______________________________________________________.
6. She works there ___________________________________________________.
7. He first greets the teachers in_________________________________________.
ІІІ Заключна частина уроку
14. Домашнє завдання
T: Відкрили щоденники і записали домашнє завдання на наступний урок Підготувати проект “My timetable”
T: Your marks are…
15. Підведення підсумків уроку
Crossword “English”