Календарно-тематичне планування 8 клас. ІІ семестр. 2021/2022 н. р.

Про матеріал
8 клас. ІІ семестр. 2021/2022 н. р. до підручника ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я. І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко.
Перегляд файлу

№ п/п

Дата

Скоригована

Тема уроку (зміст)

Лабораторні дослідження

Практичні роботи

Дослідницькі практикуми

Міні - проекти

Шляхи реалізації

наскрізних ліній

Очікувані результати

навчально-пізнавальної

діяльності учнів

Примітка

ІІ СЕМЕСТР

РОЗДІЛ 3. СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я (18 год.)

Тема 1. Соціальне благополуччя (6 год.)

16.1

17.01

 

Первинний інструктаж з Б.Ж.

Стать і статеві ролі  Т-2,3

Екологічна безпека та сталий розвиток (Т-1)

Громадянська відповідальність (Т–2)

Здоров’я і безпека (Т–3) Підприємливість і фінансова грамотність

(Т–4)

 

називають шляхи інфікування ВІЛ та ІПСШ та методи захисту;

наводять приклади: 

- висловлення почуттів дружби, приязні, кохання;

- бактеріальних та вірусних ІПСШ

розпізнають ситуації, що загрожують сексуальним насиллям;

пояснюють:

- вплив психоактивних  речовин на розвиток репродуктивної системи підлітків;

- причини утримання від ранніх статевих стосунків;

уміють відмовлятися від небезпечних пропозицій;  

дотримуються правил рівноправного і не насильницького спілкування між статями

пояснюють:

- фізіологічні та соціально-психологічні наслідки ранніх статевих стосунків та штучного переривання вагітності.

§ 14 П.§1

17.2

24.01

 

Стосунки між статями. Т-2,3

§15 П.§2

18.3

31.01

 

Ризики статевого дозрівання. Т-2,3

§16 П.§3

19.4

07.02

 

Відмова від небезпечних пропозицій. Практична діяльність. Відпрацювання алгоритму відмови від небезпечних пропозицій в умовах тиску. Т-2,3

§17 П.§4

20.5

14.02

 

Протидія сексуальному насиллю. Практична діяльність.  Відпрацювання правил рівноправного та ненасильницького спілкування (створення пам’ятки)   Т-2,3

§18 П.§5

21.6

21.02

 

Кримінальна відповідальність за злочини сексуального характеру. Алгоритм поведінки жертви сексуального насильства Т-2,3

§18 П.§6

контр.знань

ТЕМАТИЧНА 3 ТЕМАТИЧНА 3

Тема 2. Безпека в побуті й навколишньому середовищі (10 год.)

22.1

28.02

 

Організація дорожнього руху. Практична діяльність. Визначення пріоритетів у дорожньому русі Т-2,3

Екологічна безпека та сталий розвиток (Т-1)

Громадянська відповідальність (Т–2)

Здоров’я і безпека (Т–3)

Підприємливість і фінансова грамотність

(Т–4)

називають:

- основні групи факторів ризику, що викликають дорожню аварійність;

- заходи безпеки для мотоциклістів і пасажирів мотоцикла;

- функції правоохоронних органів України щодо збереження життя і здоров’я громадян;

- права, обов’язки і відповідальність за правопорушення для різних вікових груп;

наводять приклади:

- зниження дії чинників ризику   дорожньої аварійності;

- чинників техногенного впливу на довкілля;

- способів очищення і доочищення питної води;

- небезпечних ситуацій, пов’язаних із торгівлею людьми, залученням до деструктивних соціальних угруповань, виявами тероризму

розпізнають:

- пріоритети проїзду перехресть, вузьких і складних ділянок дороги учасниками дорожнього руху;

- безпечні джерела питної води;  

- дії, вчинені у межах допустимої самооборони та з перевищенням цих меж;

пояснюють: 

- модель безпечного дорожнього середовища («трикутник безпеки»);

- вплив чинників екологічної, соціальної інформаційної небезпеки на здоров’я;  

- правила поведінки у разі загрози пограбування, захоплення в заручники;

уміють:

- приймати відповідальні рішення і відмовлятися від небезпечних пропозицій пов’язаних з використанням мотоцикла;  

- використовувати найпростіші прийоми самозахисту; правильно поводитись при затриманні правоохоронними органами;

- критично аналізувати повідомлення засобів масової інформації;

дотримуються:

- правил дорожньої безпеки;

- правил безпеки при користуванні комп’ютером, Інтернетом

розпізнають  дії, вчинені у межах допустимої самооборони та з перевищенням цих меж;

пояснюють  вплив чинників екологічної, соціальної інформаційної небезпеки на здоров’я

§19 П.§7

23.2

14.03

 

Мотоцикл і безпека. Правила для мотоциклістів та пасажирів мотоцикла. Практична діяльність. Відпрацювання навичок відмови від небезпечних пропозицій, пов’язаних з транспортними засобами  Т-2,3

§20 П.§8

 

24.3

21.03

 

Проблема чистої води. Т-1,2,3,4

§21 П.§9

25.4

04.04

 

Проблема чистого повітря. Т-1,2,3,4

§22 П.§10

26.5

11.04

 

Проблема чистої  Землі.  Т-1,2,3,4

§23 П.§11

27.6

18.04

 

Закони і правоохоронні органи України.  Т-2,3,4

§24 П.§12

28.7

16.05

 

Правова відповідальність неповнолітніх. Т-2,3

§25 П.§13

29.8

23.05

 

Самозахист і доступна самооборона.

Т-2,3

§26 П.§14

30.9

30.05

 

Деструктивні угруповання і тероризм. Практична діяльність. Відпрацювання уміння уникати нападу, пограбування, залучення до деструктивних соціальних угрупувань  Т-2,3

§27 П.§15

31.10

06.06

 

Інформаційна безпека. Т-2,3,4

§28 контр.знань

ТЕМАТИЧНА 4

 

 

 

 

 

 

Перелік програм, відповідно до яких складено

календарно – тематичне планування

 

Предмет

Клас

Назва

навчальної програми,

автори

Видавництво,

рік видання

Документ, яким  затверджено програму

Основи здоров’я

9

Програми  для загальноосвітніх навчальних закладів «Основи здоров’я. 5-9 класи» (авт. Бойченко Т.Є., Заплатинський В.М., Дивак В.В.)

Перун

2005

Лист МОН від 23.12.2004

№1/11-6611

Основи здоров’я

5-8

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Основи здоров’я. 5-9 класи» (авт. Бойченко Т.Є. та ін.)

ВД «Освіта»

2013

Наказ МОНМСУ від 06.06.2012

№664


Перелік підручників, за якими вивчаються предмети

8 кл.  Основи здоров’я. О.В. Тагліна, ТОВ Видавництво «Ранок», 2016

9 кл. Основи здоров’я. І.Д.Бех, Т.В. Воронцова, Алатон, 2013  

 

Розподіл годин

Клас

Предмет

Годин за програмою

Годин за планом

всього

І сем

ІІ сем

8

Основи здоров’я

35

35

17

17

9

Основи здоров’я

35

17

17

17

 

 

  

docx
Додано
12 лютого 2022
Переглядів
586
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку