Тема уроку (зміст) Лабораторні дослідження Практичні роботи Дослідницькі практикуми Міні - проекти |
Шляхи реалізації наскрізних ліній |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
||||
ІІ СЕМЕСТР |
||||||
РОЗДІЛ 3. СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я (18 год.) |
||||||
Тема 1. Соціальне благополуччя (6 год.) |
||||||
16.1 |
17.01 |
|
Первинний інструктаж з Б.Ж. Стать і статеві ролі Т-2,3 |
Екологічна безпека та сталий розвиток (Т-1) Громадянська відповідальність (Т–2) Здоров’я і безпека (Т–3) Підприємливість і фінансова грамотність (Т–4)
|
називають шляхи інфікування ВІЛ та ІПСШ та методи захисту; наводять приклади: - висловлення почуттів дружби, приязні, кохання; - бактеріальних та вірусних ІПСШ розпізнають ситуації, що загрожують сексуальним насиллям; пояснюють: - вплив психоактивних речовин на розвиток репродуктивної системи підлітків; - причини утримання від ранніх статевих стосунків; уміють відмовлятися від небезпечних пропозицій; дотримуються правил рівноправного і не насильницького спілкування між статями пояснюють: - фізіологічні та соціально-психологічні наслідки ранніх статевих стосунків та штучного переривання вагітності. |
§ 14 П.§1 |
17.2 |
24.01 |
|
Стосунки між статями. Т-2,3 |
§15 П.§2 |
||
18.3 |
31.01 |
|
Ризики статевого дозрівання. Т-2,3 |
§16 П.§3 |
||
19.4 |
07.02 |
|
Відмова від небезпечних пропозицій. Практична діяльність. Відпрацювання алгоритму відмови від небезпечних пропозицій в умовах тиску. Т-2,3 |
§17 П.§4 |
||
20.5 |
14.02 |
|
Протидія сексуальному насиллю. Практична діяльність. Відпрацювання правил рівноправного та ненасильницького спілкування (створення пам’ятки) Т-2,3 |
§18 П.§5 |
||
21.6 |
21.02 |
|
Кримінальна відповідальність за злочини сексуального характеру. Алгоритм поведінки жертви сексуального насильства Т-2,3 |
§18 П.§6 контр.знань |
||
ТЕМАТИЧНА 3 ТЕМАТИЧНА 3 |
||||||
Тема 2. Безпека в побуті й навколишньому середовищі (10 год.) |
||||||
22.1 |
28.02 |
|
Організація дорожнього руху. Практична діяльність. Визначення пріоритетів у дорожньому русі Т-2,3 |
Екологічна безпека та сталий розвиток (Т-1) Громадянська відповідальність (Т–2) Здоров’я і безпека (Т–3) Підприємливість і фінансова грамотність (Т–4) |
називають: - основні групи факторів ризику, що викликають дорожню аварійність; - заходи безпеки для мотоциклістів і пасажирів мотоцикла; - функції правоохоронних органів України щодо збереження життя і здоров’я громадян; - права, обов’язки і відповідальність за правопорушення для різних вікових груп; наводять приклади: - зниження дії чинників ризику дорожньої аварійності; - чинників техногенного впливу на довкілля; - способів очищення і доочищення питної води; - небезпечних ситуацій, пов’язаних із торгівлею людьми, залученням до деструктивних соціальних угруповань, виявами тероризму розпізнають: - пріоритети проїзду перехресть, вузьких і складних ділянок дороги учасниками дорожнього руху; - безпечні джерела питної води; - дії, вчинені у межах допустимої самооборони та з перевищенням цих меж; пояснюють: - модель безпечного дорожнього середовища («трикутник безпеки»); - вплив чинників екологічної, соціальної інформаційної небезпеки на здоров’я; - правила поведінки у разі загрози пограбування, захоплення в заручники; уміють: - приймати відповідальні рішення і відмовлятися від небезпечних пропозицій пов’язаних з використанням мотоцикла; - використовувати найпростіші прийоми самозахисту; правильно поводитись при затриманні правоохоронними органами; - критично аналізувати повідомлення засобів масової інформації; дотримуються: - правил дорожньої безпеки; - правил безпеки при користуванні комп’ютером, Інтернетом розпізнають дії, вчинені у межах допустимої самооборони та з перевищенням цих меж; пояснюють вплив чинників екологічної, соціальної інформаційної небезпеки на здоров’я |
§19 П.§7 |
23.2 |
14.03 |
|
Мотоцикл і безпека. Правила для мотоциклістів та пасажирів мотоцикла. Практична діяльність. Відпрацювання навичок відмови від небезпечних пропозицій, пов’язаних з транспортними засобами Т-2,3 |
§20 П.§8
|
||
24.3 |
21.03 |
|
Проблема чистої води. Т-1,2,3,4 |
§21 П.§9 |
||
25.4 |
04.04 |
|
Проблема чистого повітря. Т-1,2,3,4 |
§22 П.§10 |
||
26.5 |
11.04 |
|
Проблема чистої Землі. Т-1,2,3,4 |
§23 П.§11 |
||
27.6 |
18.04 |
|
Закони і правоохоронні органи України. Т-2,3,4 |
§24 П.§12 |
||
28.7 |
16.05 |
|
Правова відповідальність неповнолітніх. Т-2,3 |
§25 П.§13 |
||
29.8 |
23.05 |
|
Самозахист і доступна самооборона. Т-2,3 |
§26 П.§14 |
||
30.9 |
30.05 |
|
Деструктивні угруповання і тероризм. Практична діяльність. Відпрацювання уміння уникати нападу, пограбування, залучення до деструктивних соціальних угрупувань Т-2,3 |
§27 П.§15 |
||
31.10 |
06.06 |
|
Інформаційна безпека. Т-2,3,4 |
§28 контр.знань |
||
ТЕМАТИЧНА 4 |
Перелік програм, відповідно до яких складено
календарно – тематичне планування
Предмет |
Клас |
Назва навчальної програми, автори |
Видавництво, рік видання |
Документ, яким затверджено програму |
Основи здоров’я |
9 |
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів «Основи здоров’я. 5-9 класи» (авт. Бойченко Т.Є., Заплатинський В.М., Дивак В.В.) |
Перун 2005 |
Лист МОН від 23.12.2004 №1/11-6611 |
Основи здоров’я |
5-8 |
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Основи здоров’я. 5-9 класи» (авт. Бойченко Т.Є. та ін.) |
ВД «Освіта» 2013 |
Наказ МОНМСУ від 06.06.2012 №664 |
Перелік підручників, за якими вивчаються предмети
8 кл. Основи здоров’я. О.В. Тагліна, ТОВ Видавництво «Ранок», 2016
9 кл. Основи здоров’я. І.Д.Бех, Т.В. Воронцова, Алатон, 2013
Розподіл годин
Клас |
Предмет |
Годин за програмою |
Годин за планом |
||
всього |
І сем |
ІІ сем |
|||
8 |
Основи здоров’я |
35 |
35 |
17 |
17 |
9 |
Основи здоров’я |
35 |
17 |
17 |
17 |