№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
||
|
9-А |
9-Б |
|
||
Розділ І. МАГНІТНЕ ПОЛЕ |
|||||
1 |
Постійні магніти. Магнітні лінії. Магнітне поле Землі |
|
|
|
|
2 |
Дослід Ерстеда. Магнітне поле. Індукція магнітного поля |
|
|
|
|
3 |
Магнітні властивості речовин. Гіпотеза Ампера |
|
|
|
|
4 |
Магнітне поле провідника зі струмом. Правило свердлика |
|
|
|
|
5 |
Розв'язування задач. Магнітне поле провідника зі струмом |
|
|
|
|
6 |
Електромагніти та їх застосування |
|
|
|
|
7 |
Розв'язування задач. Магнітне поле провідника зі струмом |
|
|
|
|
8 |
Лабораторна робота № 1. «Складання та випробування електромагніту» Інструктаж за інструкцією №11К |
|
|
|
|
9 |
Сила Ампера |
|
|
|
|
10 |
Розв'язування задач. Сила Ампера |
|
|
|
|
11 |
Розв'язування задач. Сила Ампера |
|
|
|
|
12 |
Електродвигуни. Електровимірювальні прилади |
|
|
|
|
13 |
Досліди Фарадея. Явище електромагнітної індукції. Індукційний електричний струм |
|
|
|
|
14 |
Розв'язування задач. Явище електромагнітної індукції |
|
|
|
|
15 |
Лабораторна робота № 2.» Спостереження явища електромагнітної індукції» Інструктаж за інструкцією №11К |
|
|
|
|
16 |
Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
|
17 |
Захист учнівських проектів |
|
|
|
|
18 |
Контрольна робота № 1 з теми «Магнітне поле» |
|
|
|
|
Розділ ІІ. СВІТЛОВІ ЯВИЩА |
|||||
19 |
Світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла |
|
|
|
|
20 |
Світловий промінь і світловий пучок. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення |
|
|
|
|
21 |
Розв'язування задач. Закон прямолінійного поширення світла |
|
|
|
|
22 |
Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало |
|
|
|
|
23 |
Розв'язування задач. Закон відбивання світла |
|
|
|
|
24 |
Лабораторна робота № 3. «Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала». Інструктаж за інструкцією №12К |
|
|
|
|
25 |
Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла |
|
|
|
|
26 |
Розв'язування задач. Закон заломлення світла |
|
|
|
|
27 |
Лабораторна робота № 4. «Дослідження заломлення світла». Інструктаж за інструкцією №12К |
|
|
|
|
28 |
Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів |
|
|
|
|
29 |
Лінзи. Оптична сила лінзи |
|
|
|
|
30 |
Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої. Формула тонкої лінзи |
|
|
|
|
31 |
Розв'язування задач. Оптична сила лінзи |
|
|
|
|
32 |
Розв'язування задач. Побудова зображень у лінзах. Формула тонкої лінзи |
|
|
|
|
33 |
Лабораторна робота № 5. «Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи». Інструктаж за інструкцією №12К |
|
|
|
|
34 |
Око як оптична система. Зір і бачення. Окуляри. Вади зору та їх корекція |
|
|
|
|
35 |
Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи. |
|
|
|
|
36 |
Захист учнівських проектів |
|
|
|
|
37 |
Контрольна робота № 2 з теми «Світлові явища» |
|
|
|
|
Розділ III. МЕХАНІЧНІ ТА ЕЛЕКТРОМАГНІТНІ ХВИЛІ |
|||||
38 |
Виникнення та поширення механічних хвиль. Фізичні величини, які характеризують хвилі |
|
|
|
|
39 |
Звукові хвилі. Інфразвук і ультразвук |
|
|
|
|
40 |
Лабораторна робота № 6. «Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів» Інструктаж за інструкцією № |
|
|
|
|
41 |
Електромагнітне поле й електромагнітні хвилі |
|
|
|
|
42 |
Шкала електромагнітних хвиль |
|
|
|
|
43 |
Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв'язку. Радіолокація |
|
|
|
|
44 |
Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
|
45 |
Захист учнівських проектів |
|
|
|
|
46 |
Контрольна робота № 3 з теми «Механічні та електромагнітні хвилі» |
|
|
|
|
Розділ IV. ФІЗИКА АТОМА ТА АТОМНОГО ЯДРА. ФІЗИЧНІ ОСНОВИ АТОМНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ |
|||||
47 |
Сучасна модель атома. Протонно-нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили. Ізотопи |
|
|
|
|
48 |
Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання |
|
|
|
|