Нові програми з іноземних мов впроваджують принцип реалізації чотирьох змістовних ліній у курсі вивчення предмету у всіх класах. Подане планування допоможе вчителю більш ефективно організувати навчальний процес.
Календарно-тематичне планування з англійської мови ( 1 семестр)
для 9 класу за підручником Оксани Карпюк
№ |
Дата |
Тема Підтема |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Д/з |
||||||
Рецептивні |
Інтерактивні |
Продуктивні |
|||||||||||
Сприйняття на слух |
Зорове сприйняття |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Усне продукування |
Писемне продукування |
Лексика |
Грама тика |
||||||
1. |
|
Хто ви? Люди навколо нас |
Діалог |
В. 2, 3, 6, с.6-8 |
|
Написати електронного листа у відповідь |
В. 5, с.8 |
|
Громадянська відповідальність |
С. 7 |
|
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним |
В. 6, с.9 (п) |
2. |
|
Яка ти людина? |
|
В.7, 11, с.11 |
|
|
|
|
Громадянська відповідальність |
В. 8-10, с. 10-11 |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети.
|
Розповідь про себе |
3. |
|
Твої вподобання |
|
|
|
|
В.5, с.14 |
|
Громадянська відповідальність |
|
Герундій, В. 2-4, с.13-14 |
Порівнює свої ціннісні пріоритети та своїх друзів |
Скласти речення |
4. |
|
Більше про тебе |
В.1, 3, 4, с.15-17 |
В. 1, с.15 |
В. 2,7, 15 |
|
В.2, 5, 7, с.15-18 |
В. 4, с.16 |
Громадянська відповідальність |
С.18 |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини.
|
В. 6, с.19 |
5. |
|
Давайте поговоримо про друзів |
В.5, 22 |
В.1, 19 |
В. 2, 3, 6, с.20-23 |
С.21 |
|
|
Громадянська відповідальність |
С.23, В.4, с.21 |
Герундій |
Розповідає про спілкування зі своїм другом |
В.7, с.23 |
6. |
|
Дозвольте відрекомендуватися |
|
В. 1, с. 25 |
|
|
|
В.2, с.26 |
Громадянська відповідальність |
|
Герундій |
Складає автобіографію |
Розповідь про себе |
7. |
|
Покоління підлітків |
|
В. 2, с.27 |
В. 3, 5, с.28-30 |
|
|
В. 4, с.30 |
Громадянська відповідальність |
В. 1, с.27, с.29 |
|
Описує різні підліткові групи |
Лексика |
8. |
|
Вподобання та хобі |
|
В.1, 2, с.32 |
В. 5, 6, 8, с.35 |
|
|
В. 3, 4, с.33 |
Громадянська відповідальність |
|
Герундій чи інфінітив? |
Розповідає про свої вподобання та хобі |
В.7, 35 |
9. |
|
Улюблений одяг |
В. 2-5, с.36 |
|
|
|
|
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
В. 1, 35, с.38 |
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.
|
Лексика |
10 |
|
Який одяг ми носимо |
В.2, с.39-40 |
В.2, с.39-40 |
В. 3, 5, с.41 |
|
В.1, с. 39 |
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
|
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.
|
В. 4, с.41 |
11 |
|
Молодіжні клуби |
|
|
|
В. 2, с.42 |
|
В. 1, с.42 |
Громадянська відповідальність |
|
Герундій чи інфінітив? |
Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади.
|
В. 1, с.42 (у) |
12 |
|
Стиль життя |
|
В. 2, с.43 |
|
|
|
|
Громадянська відповідальність |
В. 1, 3, с.43 |
В.4, с.44 |
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети
|
В. 5, с.46 |
13 |
|
Молодіжні субкультури |
|
В. 7, с.48, 11, с.51 |
В. 8, 49, 10, с.50, 12,с. 52 |
В. 9, с.50 |
|
|
Громадянська відповідальність |
В. 6, 47 |
|
Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.
|
В. 13, с.53 |
14 |
|
Молодіжна культура |
|
В. 1, с.54 |
В. 3, с.57 |
|
В. 4, с.57 |
В.2, 56 |
Здоров'я і безпека |
С.55 |
|
Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків
|
В. 4, с.57 |
15 |
|
Ваш вибір Телестереотипи |
|
В. 5, 6, с.66 |
|
|
В. 4, с.65 |
В. 3, 64 |
Громадянська відповідальність |
В. 1, 2, с.62, 63, с.67, 8, с.68 |
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності
|
В. 7, 9с.68 |
16 |
|
Телебачення як засіб масової інформації |
В. 1, 2, с. 69-70, 4, с.72 |
|
В. 3, 71, |
|
|
|
Громадянська відповідальність |
С. 72 |
|
Визначає достовірність інформації.
|
В. 5, с.72 |
17 |
|
|
|
В. 1-2, с. 73-75 |
|
|
|
В.3-5, с.76 |
Громадянська відповідальність |
|
Складнопідрядні речення |
Визначає достовірність інформації.
|
В. 6, с.76 |
18 |
|
Твій онлайн партнер |
В. 2, с.78 |
В. 2, с.78 |
В. 2,3-5, 7, с.78 |
В. 1, с.77 |
|
|
Громадянська відповідальність |
С.78 |
|
Запитує партнера про його преференції у телепрограмах |
В.6, с. 81 |
19 |
|
Масмедіа у нашому житті |
|
|
В. 2, с.82 |
|
|
В 1, с. 82 |
Громадянська відповідальність |
|
Відносні займенники |
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.
|
В. з зош. |
20 |
|
Вибір кар'єри |
|
В. 1-3, с.83-85 |
|
|
|
|
Громадянська відповідальність |
С.85, В. 4, 5, с.85 |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору.
|
В. 6, с.87 |
21 |
|
Незвичайні професії |
В. 1-4, с.85 |
|
|
|
В. 6, с.89 |
В. 5, с.89 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій
|
Розп. про незвич професію |
22 |
|
Незвичайні професії |
|
В.1, 2, с. 90 |
В. 3, с.91 |
|
|
В. 4-6, 91 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|
Відносні займенники |
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій
|
В. 7, с. 92 |
23 |
|
Час поговорити про роботу |
|
|
В. 3, 5, с.95, 6-7, с96 |
|
В. 2, 4, с.94 |
|
Громадянська відповідальність |
В. 1, с.93, с.96 |
|
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства.
|
В. 8, с.96 |
24 |
|
Ще про телебачення |
|
В. 6, с.99 |
В.1, с98, 4, 5, с.99 |
|
В. 3, с 98 |
В. 1, 2, с.97 |
Громадянська відповідальність |
|
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.
|
В. 7, с.100 |
25 |
|
Ще про телебачення |
|
В. 12, 13, с.104 |
В. 9, с.103, 14, 15, с. 107 |
|
В.11, с.104 |
В. 8, с.102 |
Громадянська відповідальність |
В.10, с.103 |
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.
|
В. 5, с. 108 |
26 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
Контроль письма. |
|
В 1-4, с. 108 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|