9 клас німецька мова до підручника С. Сотникова
№ |
Дата |
Інтегровані змістові лінії |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Читання
|
Аудіювання |
Мовлення
|
Письмо |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Тема « Моя родина, мої друзі та я» |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
|
Обговорюють з батьками та друзями питання пов’язані із збереженням навколишнього середовища. |
Усвідомлюють необхідність толерантного ставлення да батьків та друзів. |
Усвідомлюють важливість упорядкування власного робочого дня для здорового способу життя. |
|
Літній відпочинок |
|
Ub.2,3 s.6 |
Ub.5 s.8 |
Ub.4 s.7 Ub.6,7 s.8 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. |
|
Вільний час та друзі |
Ub. 3 s. 9 Ub.5,6 s.11 |
|
Ub.4 s.10 |
Ub.5-7 s.11 |
Ub.8 s.11
|
Скласти 7 речень в минулому часі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
|
Що ти про це думаєш? |
Вживання неозначеної форми дієслів Ub.4s.13 |
|
Ub.6 s.14 |
Ub.6 s.14 |
ub.5 s.13 |
Вивчити правила, Впр.7 ст 14 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. |
|
Вислови свою пропозицію |
|
Ub. 3 s.15 |
|
Ub.4,5 s.16 |
|
Ub.6 s.15 Скласти речення |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. |
|
Почуття та емоції |
Підрядні речення умови Ub.2 s.17 Ub.4-6 s.18 |
Ub.3a s.19 |
|
Ub.4,5 s.16 |
Ub.4 s.16 |
Ub.6 s.16 Доповнити репліки |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. |
|
Вірні друзі |
Ub.3 s.19 |
Ub.4 s.20 |
|
Ub.4a s.21 Ub.6 s.21 |
Ub.7 s.21 |
Написати лист відповідь Софії |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. |
|
Допоможіть мені порадою |
Наказовий спосіб Ub.2 s.22 |
Ub.3 s.23 |
|
Ub.4 s.22 |
Ub.5 s.22 |
ub.6 s.22 доповнити речення |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. |
|
Батьки та діти |
Минулий час Präteritum Ub.3,4 s.24 |
Ub.3 s.24 |
|
ub.5s.25 |
Ub.4 s.24 |
ub.6 s.25 описати стосунки в родині |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. |
|
Пишемо біографію |
Числівники Ub.2,3 s.26 |
Ub.4,5 s.27 |
Ub.1 s.26 |
Ub.6 s.27 |
|
ub.7 s.27 написати біографію одного з родичів |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10. |
|
Розповідаємо про життя |
Минулий час Ub.2 s.28 |
|
Ub.2,3 s.28 |
Ub.5 s.29 |
|
Ub.7 s.29 Написати біографію |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11. |
|
Урок домашнього читання |
|
|
|
|
|
Переказувати текст, відповідати на запитання |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12. |
|
Повторення теми «Моя родина» |
|
|
|
Ub.3,5 s.32 |
Ub.1,2 s.32 |
Заповнити таблицю с.34 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13. |
|
Підсумковий урок ( ) « Я, моя сім’я та друзі» |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Очікувані результати:
Уміння: характеризувати якості особистості, застосовувати минулий час,правильно вживає неозначену форму дієслова, складати автобіографію, висловлювати свої уподобання, запрошувати та реагувати на запрошення, аргументувати свій вибір, обговорює теми щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч, бере участь у дуже коротких діалогах, запитує просту інформацію, повідомляє, коли щось не в порядку, пише особисті листи й записки, повідомляє просту особисту інформацію, запитує й розповідає про навчання, дозвілля, описує свою родину та друзів
Розуміння:нову інформацію, стосунки між батьками та підлітками, інформацію під час спілкування, розуміє важливі моменти розповіді, розуміє короткий фактологічний опис чи розповідь, розуміє тексти, які описують людей, розуміє основну думку короткої статті, розуміє звернення чітке й повільне мовлення
Ставлення:поважне ставлення до батьків, розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Тема «Театр та кіно» |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14. |
|
|
Демонструють вміня працювати в колективі. Усвідомлюють необхідність толерантного ставлення до мистецтва. |
|
Розподіляти кошти для театральних вистав та походу в кіно. |
Приміщення у театрі |
Множина іменників ub. 1 s.35 |
Ub.3 s.36 |
|
|
|
ub.5 s.36 описати малюнок |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15. |
|
В театрі |
|
Ub.4 s.38 |
Ub.3 s.37 |
Ub.2 s.37 |
ub.5 s.38 |
ub.6 s.38 описати візит в театр |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16. |
|
Відвідання театру |
|
Ub 6,7 s.40-41 |
|
Ub.4,5 s.40 |
Ub3 s.39 |
ub 8 s.41 доповнити речення |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17. |
|
Види театральних вистав |
|
Ub.3а s.42 |
|
Ub.3b,4 s.43 |
|
ub.5 s.43 скласти речення |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18. |
|
Анонси до спектаклів |
|
Ub.3а,4 s.44-46 |
|
Ub.2,5 s.44-46 |
Ub.6 s.46 |
ub.7 s.46 доповнити речення |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19. |
|
Професії пов’язані з театром |
Ub.4 s. 47 |
Ub.3 s. 46 |
|
Ub. 4 s.47 |
|
Описати професію |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 |
|
Ми любимо ходити в кіно |
|
|
Ub.4 s.48 |
Ub.2,3 s.47 |
|
Ub.6s.49 Доповнити речення |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21. |
|
Фільми Контроль навичок письма |
Складносурядні речення |
Ub.4 s.51 |
|
Ub. 2,3 s.50 |
Ub.6s.52 |
Ub7 s. 52 Описати улюблений фільм |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22. |
|
Мій улюблений фільм |
|
|
|
Ub.2,3,4 s.53-54 |
Ub.5 s.54 |
ub.6 s.54 розгадати загадку |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23. |
|
Мій улюблений актор |
|
Ub.3 s.55-56 |
|
Ub.2 s.55 |
ub.4 s.57 |
ub.6 s.57 заповнити таблицю |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24. |
|
Урок повторення теми « Моя родина, мої друзі та я» |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Очікувані результати:
Уміння: характеризувати фільм чи виставу, застосовувати минулий час, складати повідомлення про переглянутий фільм чи виставу, висловлювати свої уподобання, запрошувати та реагувати на запрошення, аргументувати свій вибір, обговорює теми щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч, бере участь у дуже коротких діалогах, запитує просту інформацію, повідомляє, коли щось не в порядку, пише особисті листи й записки, повідомляє просту особисту інформацію, запитує й розповідає про навчання, дозвілля, описує своїх улюблених акторів та героїв
Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє важливі моменти розповіді, розуміє короткий фактологічний опис чи розповідь, розуміє тексти, які описують улюблений фільм, актора, розуміє основну думку короткої статті, розуміє звернення чітке й повільне мовлення
Ставлення:поважне ставлення до творців мистецтва та кіно, розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Тема «Література. Засоби масової інформації» |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25. |
|
|
Демонструють розуміння важливості засобів масової інформації
|
Усвідомлюють шкідливість надмірне використання комп’ютера та перегляд телепередач для здоров’я
|
|
Ми любимо читати Контроль навичок аудіювання
|
|
Ub.4 s.62 |
|
Ub.2,3 s.61 Ub.6 s.63 |
|
ub.8 s.63 дати відповіді на питання Міхаеля |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26. |
|
Поговоримо про книжки Контроль навичок читання |
|
Ub.3 s. 64-65 |
|
|
Ub.4 s.65 |
ub.7 s.66 доповнити речення |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27. |
|
Відомі німецькі письменники ти поети |
|
Ub.5 s.68-69 Ub.5 s.71 |
Ub.2 s. 67 |
Ub.6 s.72 |
Ub.7 s.72 |
ub. 7 s.72 написати лист |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28. |
|
Відвідування бібліотек |
|
Ub.3 s.73-74 |
|
Ub.4 s.74 Ub.7 s.75-76 |
|
ub.8 s.76 написати свою думку на форумі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30. |
|
|
|
|
|
Засоби масової інформації Контроль навичок говоріння |
|
Ub.4 s.81 |
|
Ub.5,6 s.82 |
|
ub. 7 s.82 написати своє ставлення на форумі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31. |
|
Комп’ютерні технології |
|
Ub.3 s.83 Ub.5 s.86 |
|
Ub.2 s.83 Ub.6 s.84 Ub.3 s.85 |
ub.7 s. 84 |
Написати розповідь про важливість інноваційних технологій в сучасному житті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32. |
|
Мобільний телефон |
|
Ub.3 s. 87 |
|
Ub.4 s.88 |
ub. 5s.88 |
ub.6 s.88 відгадати загадку |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33. |
|
Спілкування в інтернеті
|
|
|
Ub.4 s.89 |
Ub.3 s.89 Ub.5,6 s.90 |
ub.7 s. 90 |
Ub.8 s.90 Написати своє ставлення |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
34. |
|
|
|
|
|
Соціальні мережі |
|
|
Ub.3 s.91 |
Ub.1 s.91 Ub.4 s.92 |
|
Ub.6 s.92 проект |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Очікувані результати: Уміння: складати повідомлення про прочитану книгу, соціальні мережі, висловлювати свої уподобання, запрошувати та реагувати на запрошення, аргументувати свій вибір, обговорює теми щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч, бере участь у дуже коротких діалогах, запитує просту інформацію, повідомляє, коли щось не в порядку, пише особисті листи й записки, повідомляє просту особисту інформацію, запитує й розповідає про навчання, дозвілля, описує своїх улюблених акторів та героїв
Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє важливі моменти розповіді, розуміє короткий фактологічний опис чи розповідь, розуміє тексти, які описують улюблений фільм, актора, розуміє основну думку короткої статті, розуміє звернення чітке й повільне мовлення
Ставлення:поважне ставлення до творців мистецтва та кіно, розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ з/п |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
|||
|
Тема «Шкільне життя» |
||||||||||
35 |
|
Шкільні предмети |
|
Ub.3 s.95 |
|
Ub.7 s.96 Ub.6b.s.96 |
Ub.6 s.96 |
Ub.8 s.96 Доповнити розповідь |
|||
36 |
|
Улюблені предмети |
Заперечення в реченні Ub.2 s.97 |
Ub.3 s.98 |
|
Ub.2 s.97 Ub.4 s.99
|
Ub.2 s.97 |
Ub.6 s.99 Написати коментар до впр.4с.99 |
|||
37 |
|
Система оцінювання в Україні та в Німеччині |
Ub.2 s.100 |
Ub.4 s.101 |
|
Ub.3 s.101 Ub.5 s.102 |
Ub.2 s.100 |
Ub.6 s.102 Скласти загадку |
|||
38 |
|
Урок граматики |
Starke Deklination der Adjektive Повторення часових форм |
Ub.3 s.190 |
|
|
Перекласти речення |
Повторити правила,перекласти речення |
|||
39 |
|
Це наш клас |
Сполучники “als” , “wenn” |
Ub.3 s.103 |
Ub.4 s.104 |
Ub.2 s.103 Ub.5 s.104 |
|
Ub. 6 s.104 Розповісти про однокласника |
|||
40 |
|
Шкільні друзі |
Прикметник Ub.2 s.105 |
Ub.3 s.105 |
|
Ub.4,5 s.106-107 |
|
Ub.7 s.107 Доповнити речення |
|||
41 |
|
Мої плани на майбутнє. Професії |
|
Ub.4 s.109 |
|
Ub.2,3 s.108 Ub.5 s.110 |
Ub.6 s.110 |
Ub.7 s.110 Дати відповідь на питання Міхаеля |
|||
42 |
|
Мої плани на майбутнє |
|
Ub.3 s.111-112 |
|
Ub.3 s.111 Ub.4 s.113 Ub.5 s.113 |
|
Ub.7 s.113 Написати про свою майбутню професію |
|||
43 |
|
Професія вчитель |
|
Ub.5 s.115 |
|
Ub.3 s.114
|
Ub.4 s.114 |
Скласти розповідь « Роль вчителя в нашому житті» |
|||
44 |
|
Урок повторення теми « Шкільне життя» Контрольна робота |
|
|
|
|
|
Повтор. |
|||
|
|
Очікувані результати: Уміння: складати повідомлення про навчальні предмети в школі, улюблений урок, висловлювати свої уподобання, запрошувати та реагувати на запрошення, аргументувати свій вибір, обговорює теми щодо того, що робити, як організувати свій робочий час, бере участь у дуже коротких діалогах, запитує просту інформацію, повідомляє, коли щось не в порядку, пише особисті листи й записки, повідомляє просту особисту інформацію, запитує й розповідає про навчання, дозвілля, описує своїх улюблених вчителів та предмети
Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє важливі моменти розповіді, розуміє короткий фактологічний опис чи розповідь, розуміє тексти, які описують улюблений урок, вчителя, розуміє основну думку короткої статті, розуміє звернення чітке й повільне мовлення
Ставлення:поважне ставлення до вчителів та працівників освіти, розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині |
|
||||||||
|
Тема « Подорож» |
|
|||||||||
45 |
|
План мандрівки |
Артикль з назвами країн |
Ub.3 s.117
|
|
Ub.5,6 s.119 |
|
Ub.7 s.119 Доповнити речення |
|||
46 |
|
Збираємось в дорогу |
|
Ub.5 s.128 |
Ub.1 s.121 |
Ub.2 s.121 Ub.3,4 s.122 Ub.6 s.123 |
Ub.5 s.122 |
Ub.8 s.123 Написати як ти збираєшся в подорож |
|||
47 |
|
Подорож залізницею |
|
|
Ub.2,3 s.124-125 Ub.5 s.126 |
Ub.1 s.124 Ub.3 s.129 |
Ub.4 s.125 Ub.6 s.126 |
Ub.7 s.126 Скласти розповідь до плану |
|||
48 |
|
Урок домашнього читання |
|
|
|
|
|
Переказувати текст |
|||
49 |
|
Інформація про подорож |
Дроби, відсотки |
Ub.3 s.127 |
|
Ub.4 s.128 Ub.5 s.129 Ub.7 s.130 |
|
Ub.8 s.130 Записати проценти дробами |
|||
50 |
|
Види транспорту |
|
Ub.3 s.133 |
|
Ub.3 s.131 |
Ub.4 s.134 |
Ub.7 s.134 Спланувати мандрівку велосипедом |
|||
51 |
|
Програма подорожі |
|
Ub.3 s.136 Ub.4 s.137 |
Ub.1 s.135 |
Ub.2 s.135 Ub.3 s.140 |
|
Ub.6 s.137 Написати лист |
|||
52 |
|
Урок граматики |
|
|
|
|
Вставити слова, перекласти речення |
Повторити правила |
|||
53 |
|
Повторення теми «Подорож» |
|
Ub.5 s.139 |
|
Ub.1,2 s.145 |
Ub.2 s.138 |
Повторити тему |
|||
54 |
|
Тест до теми « Подорож» |
|
|
|
|
|
Повтор. |
|||
|
|
Очікувані результати: Уміння: складати повідомлення про планування подорожі, описувати свою минулу мандрівку, висловлювати свої уподобання, запрошувати та реагувати на запрошення, аргументувати свій вибір, обговорює теми щодо того, що робити, як організувати свій вільний час, бере участь у дуже коротких діалогах, запитує просту інформацію, повідомляє, коли щось не в порядку, пише особисті листи й записки, повідомляє просту особисту інформацію, запитує й розповідає про визначні місця певної місцевості, дозвілля, описує своїх улюблені види подорожування, улюблену країну
Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє важливі моменти розповіді, розуміє короткий фактологічний опис чи розповідь, розуміє тексти, які описують види подорожування, визначні місця, розуміє основну думку короткої статті, розуміє звернення чітке й повільне мовлення
Ставлення: розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині |
|
||||||||
|
Тема « Німецькомовні країни» |
|
|
||||||||
55 |
|
Німеччина та її столиця |
Ub.4 s.144 |
Ub.3 s.142 |
|
Ub.2,3 s.142 |
Ub.4c s. 145 |
Ub.7 s.145 Написати лист |
|||
56 |
|
Цікаві факти про Німеччину |
|
|
|
Ub.2,3 s.146 Ub.5 s.148 Ub.6 s.149 |
Ub.4 s.147 |
Ub.7 s.149 Доповнити розповідь |
|||
57 |
|
Австрія |
|
Ub.3 s.150 Ub.4 s.151 |
Ub.1 s.150 |
|
|
Ub.6 s.152 Відповісти на запитання |
|||
58 |
|
Швейцарія |
|
Ub.3 s.153 |
|
Ub.1,2 s.153
|
U.4 s.154 |
Ub.6 s.154 Скласти запитання |
|||
59 |
|
Ліхтенштейн |
|
Ub.4 s.156 |
Ub.3 s.155 |
Ub.2 s.155 |
Ub.5 s.157 |
Ub.7 s.158 Доповнити речення |
|||
60 |
|
Люксембург |
|
Ub.3 s.159 |
|
|
|
Ub.5 s.160 Вивчити текст |
|||
61 |
|
Контроль навичок читання. |
|
|
|
|
|
Повтор |
|||
62 |
|
Повторення теми « Німецькомовні країни» |
|
|
Ub.3 s.161 |
Ub.2 s.161 |
|
||||
|
|
Очікувані результати: Уміння: складати повідомлення про Німеччину та столицю, описувати німецькомовні країни, висловлювати свої уподобання, запрошувати та реагувати на запрошення, аргументувати свій вибір, обговорює теми щодо того, як живуть люди в німецькомовних країнах, їхні звичаї, бере участь у дуже коротких діалогах, запитує просту інформацію, повідомляє, коли щось не в порядку, пише особисті листи й записки, повідомляє просту особисту інформацію, запитує й розповідає про визначні місця певної місцевості, описує своїх улюблені види подорожування, улюблену країну
Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє важливі моменти розповіді, розуміє короткий фактологічний опис чи розповідь, розуміє тексти, які описують німецькомовні країни, визначні місця, розуміє основну думку короткої статті, розуміє звернення чітке й повільне мовлення
Ставлення: розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині |
|
||||||||
|
Тема « Україна» |
|
|
||||||||
63 |
|
Моя Батьківщина |
|
Ub.5 s.166 |
|
Ub.2,3 s.165 |
Ub.4 s.165 |
Ub.8 s.167 Описати маловідоме місце України |
|||
64 |
|
Контроль навичок письма. |
|
|
|
|
|
|
|||
65 |
|
Контроль навичок говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|||
66 |
|
Україна – земля та люди |
|
|
Ub.3 s.169 |
Ub.2 s.168 |
|
Ub.6 s.170 Описати таблицю |
|||
67 |
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|||
68 |
|
Міста України |
|
|
Ub.4 s.172 |
Ub.2 s.171 Ub.6 s.172 |
Описати своє місце проживання |
Ub.7 s.172 Скласти діалог |
|||
69 |
|
Наша столиця. |
|
Ub.3 s.174 |
|
Ub.4 s.174 |
Ub.6 s.175 |
Ub.7 s.175 Написати діалог |
|||
70 |
|
Узагальнюючий урок про Україну |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
Очікувані результати: Уміння: складати повідомлення про Україну та столицю, висловлювати свої уподобання, запрошувати та реагувати на запрошення, аргументувати свій вибір, обговорює теми щодо того, як живуть люди в Україні, їхні звичаї, бере участь у дуже коротких діалогах, запитує просту інформацію, повідомляє, коли щось не в порядку, пише особисті листи й записки, повідомляє просту особисту інформацію, запитує й розповідає про визначні місця певної місцевості, описує своїх улюблені види подорожування, улюблену країну
Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє важливі моменти розповіді, розуміє короткий фактологічний опис чи розповідь, розуміє тексти, які описують німецькомовні країни, визначні місця, розуміє основну думку короткої статті, розуміє звернення чітке й повільне мовлення
Ставлення: розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Україні |
|
||||||||