23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

календарно тематичне планування " 9 клас"

Про матеріал
планування уроків з німецької мови 9 клас друга іноземна мова до підручника Сотникова
Перегляд файлу

 

9 клас німецька мова до підручника С. Сотникова

Дата

Інтегровані змістові лінії

      Підтема

Граматичний

матеріал

Читання

 

Аудіювання

Мовлення

 

Письмо

Домашнє

завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

 

 

                                                                                  Тема « Моя родина, мої друзі та я»

 

 

1.

 

Обговорюють з батьками та друзями питання пов’язані із збереженням навколишнього середовища.

Усвідомлюють необхідність толерантного ставлення да батьків та друзів.

Усвідомлюють важливість упорядкування власного робочого дня для здорового способу життя.

 

Літній відпочинок

 

Ub.2,3 s.6

Ub.5 s.8

Ub.4 s.7

Ub.6,7 s.8

 

 

2.

 

Вільний час та друзі

Ub. 3 s. 9

Ub.5,6 s.11

 

Ub.4 s.10

Ub.5-7 s.11

Ub.8 s.11

 

Скласти 7 речень в минулому часі

3.

 

Що ти про це думаєш?

Вживання неозначеної форми дієслів

Ub.4s.13

 

Ub.6 s.14

Ub.6 s.14

 ub.5 s.13

Вивчити правила,

Впр.7 ст 14

4.

 

Вислови свою пропозицію

 

Ub. 3 s.15

 

Ub.4,5 s.16

 

Ub.6 s.15

Скласти речення

5.

 

Почуття та емоції

Підрядні речення умови

Ub.2 s.17

Ub.4-6 s.18

Ub.3a s.19

 

Ub.4,5 s.16

Ub.4 s.16

Ub.6 s.16

Доповнити репліки

6.

 

Вірні друзі

 

Ub.3 s.19

Ub.4 s.20

 

Ub.4a s.21

Ub.6 s.21

Ub.7 s.21

Написати лист відповідь Софії

7.

 

Допоможіть мені порадою

Наказовий спосіб

Ub.2 s.22

Ub.3 s.23

 

Ub.4 s.22

Ub.5 s.22

ub.6 s.22

доповнити речення

8.

 

Батьки та діти

Минулий час

Präteritum

Ub.3,4 s.24

Ub.3 s.24

 

 ub.5s.25

Ub.4 s.24

ub.6 s.25

описати стосунки в родині

9.

 

Пишемо біографію

Числівники

Ub.2,3 s.26

Ub.4,5 s.27

Ub.1 s.26

Ub.6 s.27

 

ub.7 s.27

написати біографію одного з родичів

10.

 

Розповідаємо про життя

Минулий час

Ub.2 s.28

 

Ub.2,3 s.28

Ub.5 s.29

 

Ub.7 s.29

Написати біографію

11.

 

   Урок домашнього читання

 

 

 

 

 

Переказувати текст, відповідати на запитання

12.

 

Повторення теми «Моя родина»

 

 

 

Ub.3,5 s.32

Ub.1,2 s.32

Заповнити таблицю с.34

 

 

13.

 

              Підсумковий урок ( ) « Я, моя сім’я та друзі»

 

 

 

 

 

Очікувані результати: 

 

   Уміння: характеризувати якості особистості, застосовувати минулий час,правильно вживає неозначену форму дієслова, складати автобіографію, висловлювати свої уподобання, запрошувати та реагувати на запрошення, аргументувати свій вибір, обговорює теми щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч, бере участь у дуже коротких діалогах, запитує просту інформацію, повідомляє, коли щось не в порядку, пише особисті листи й записки, повідомляє просту особисту інформацію, запитує й розповідає про навчання, дозвілля, описує свою родину та друзів

 

 

  Розуміння:нову інформацію, стосунки між батьками та підлітками, інформацію під час спілкування, розуміє важливі моменти розповіді, розуміє короткий фактологічний опис чи розповідь, розуміє тексти, які описують людей, розуміє основну думку короткої статті, розуміє звернення чітке й повільне мовлення

 

 

Ставлення:поважне ставлення до батьків, розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині

 

 

 

 

 

                                                                                           Тема «Театр та кіно»

 

 

 

14.

 

 

Демонструють вміня працювати в колективі. Усвідомлюють необхідність толерантного ставлення до мистецтва.

 

Розподіляти кошти для театральних вистав та походу в кіно.

Приміщення у театрі

Множина іменників

 ub. 1 s.35

Ub.3 s.36

 

 

 

ub.5 s.36

описати малюнок

15.

 

В театрі

 

Ub.4 s.38

Ub.3 s.37

Ub.2 s.37

ub.5 s.38

 ub.6 s.38

описати візит в театр

16.

 

Відвідання театру

 

Ub 6,7  s.40-41

 

Ub.4,5 s.40

Ub3 s.39

ub 8 s.41

доповнити речення

17.

 

Види театральних вистав

 

Ub.s.42

 

Ub.3b,4 s.43

 

ub.5 s.43

скласти речення

18.

 

Анонси до спектаклів

 

Ub.3а,4 s.44-46

 

Ub.2,5 s.44-46

Ub.6 s.46

ub.7 s.46

доповнити речення

19.

 

Професії пов’язані з театром

Ub.4 s. 47

Ub.3 s. 46

 

Ub. 4 s.47

 

Описати професію

20

 

Ми любимо ходити в кіно

 

 

Ub.4 s.48

Ub.2,3 s.47

 

Ub.6s.49

Доповнити речення

21.

 

Фільми

Контроль навичок письма

Складносурядні речення

Ub.4 s.51

 

Ub. 2,3 s.50

Ub.6s.52

Ub7 s. 52

Описати улюблений фільм

22.

 

Мій улюблений фільм

 

 

 

Ub.2,3,4 s.53-54

Ub.5 s.54

ub.6 s.54

розгадати загадку

23.

 

Мій улюблений актор

 

Ub.3 s.55-56

 

Ub.2 s.55

 ub.4 s.57

ub.6 s.57

заповнити таблицю

24.

 

Урок повторення теми « Моя родина, мої друзі та я» 

 

 

 

 

Очікувані результати: 

 

   Уміння: характеризувати фільм чи виставу, застосовувати минулий час, складати повідомлення про переглянутий фільм чи виставу, висловлювати свої уподобання, запрошувати та реагувати на запрошення, аргументувати свій вибір, обговорює теми щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч, бере участь у дуже коротких діалогах, запитує просту інформацію, повідомляє, коли щось не в порядку, пише особисті листи й записки, повідомляє просту особисту інформацію, запитує й розповідає про навчання, дозвілля, описує своїх улюблених акторів та героїв

 

 

  Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє важливі моменти розповіді, розуміє короткий фактологічний опис чи розповідь, розуміє тексти, які описують улюблений фільм, актора, розуміє основну думку короткої статті, розуміє звернення чітке й повільне мовлення

 

 

Ставлення:поважне ставлення до творців мистецтва та кіно, розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині

 

 

 

 

 

 

 

 

                               Тема «Література. Засоби масової інформації»

 

 

25.

 

 

 

 

Демонструють розуміння важливості засобів масової інформації

 

Усвідомлюють шкідливість надмірне використання комп’ютера та перегляд телепередач для здоров’я

 

 

 

Ми любимо читати

Контроль навичок аудіювання

 

 

Ub.4 s.62

 

Ub.2,3 s.61

Ub.6 s.63

 

ub.8 s.63

дати відповіді на питання Міхаеля

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26.

 

Поговоримо про книжки Контроль навичок читання

 

Ub.3 s. 64-65

 

 

Ub.4 s.65

ub.7 s.66

доповнити речення

 

27.

 

Відомі німецькі письменники ти поети

 

Ub.5 s.68-69

Ub.5 s.71

Ub.2 s. 67

Ub.6 s.72

Ub.7 s.72

ub. 7 s.72

написати лист

28.

 

Відвідування бібліотек

 

Ub.3 s.73-74

 

Ub.4 s.74

Ub.7 s.75-76

 

ub.8 s.76

написати свою думку на форумі

29.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30.

 

 

 

 

 

Засоби масової інформації

Контроль навичок говоріння

 

Ub.4 s.81

 

Ub.5,6 s.82

 

ub. 7 s.82

написати своє ставлення на форумі

31.

 

Комп’ютерні технології

 

Ub.3 s.83

Ub.5 s.86

 

Ub.2 s.83

Ub.6 s.84

Ub.3 s.85

ub.7 s. 84

Написати розповідь про важливість інноваційних технологій в сучасному житті

32.

 

Мобільний телефон

 

Ub.3 s. 87

 

Ub.4 s.88

ub. 5s.88

 ub.6 s.88

відгадати загадку

33.

 

Спілкування в інтернеті

 

 

 

Ub.4 s.89

Ub.3 s.89

Ub.5,6 s.90

ub.7 s. 90

Ub.8 s.90

Написати своє ставлення

34.

 

 

 

 

 

Соціальні мережі

 

 

Ub.3 s.91

Ub.1 s.91

Ub.4 s.92

 

Ub.6 s.92

проект

 

 

 

Очікувані результати: 

 Уміння: складати повідомлення про прочитану книгу, соціальні мережі, висловлювати свої уподобання, запрошувати та реагувати на запрошення, аргументувати свій вибір, обговорює теми щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч, бере участь у дуже коротких діалогах, запитує просту інформацію, повідомляє, коли щось не в порядку, пише особисті листи й записки, повідомляє просту особисту інформацію, запитує й розповідає про навчання, дозвілля, описує своїх улюблених акторів та героїв

 

 

  Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє важливі моменти розповіді, розуміє короткий фактологічний опис чи розповідь, розуміє тексти, які описують улюблений фільм, актора, розуміє основну думку короткої статті, розуміє звернення чітке й повільне мовлення

 

 

Ставлення:поважне ставлення до творців мистецтва та кіно, розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині

 

 

 

 

 

 

з/п

Дата

Підтема

Граматичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Домашнє

завдання

 

                                                                    Тема «Шкільне життя»

35

 

Шкільні предмети

 

Ub.3 s.95

 

Ub.7 s.96

Ub.6b.s.96

Ub.6 s.96

Ub.8 s.96

Доповнити розповідь

36

 

Улюблені предмети

Заперечення в реченні

Ub.2 s.97

Ub.3 s.98

 

Ub.2 s.97

Ub.4 s.99

 

Ub.2 s.97

Ub.6 s.99

Написати коментар до впр.4с.99

37

 

Система оцінювання в Україні та в Німеччині

Ub.2 s.100

Ub.4 s.101

 

Ub.3 s.101

Ub.5 s.102

Ub.2 s.100

Ub.6 s.102

Скласти загадку

38

 

Урок граматики

Starke Deklination der Adjektive

Повторення часових форм

Ub.3 s.190

 

 

Перекласти речення

Повторити правила,перекласти речення

39

 

Це наш клас

Сполучники “als” , “wenn”

 

Ub.3 s.103

Ub.4 s.104

Ub.2 s.103

Ub.5 s.104

 

Ub. 6 s.104

Розповісти про однокласника

40

 

Шкільні друзі

Прикметник

Ub.2 s.105

Ub.3 s.105

 

Ub.4,5 s.106-107

 

Ub.7 s.107

Доповнити речення

41

 

Мої плани на майбутнє. Професії 

 

Ub.4 s.109

 

Ub.2,3 s.108

Ub.5 s.110

Ub.6 s.110

Ub.7 s.110

Дати відповідь на питання Міхаеля

42

 

Мої плани на майбутнє

 

Ub.3 s.111-112

 

Ub.3 s.111

Ub.4 s.113

Ub.5 s.113

 

Ub.7 s.113

Написати про свою майбутню професію

43

 

Професія вчитель

 

Ub.5 s.115

 

Ub.3 s.114

 

Ub.4 s.114

Скласти розповідь « Роль вчителя в нашому житті»

44

 

Урок повторення теми « Шкільне життя» Контрольна робота

 

 

 

 

 

Повтор.

 

 

Очікувані результати: 

 Уміння: складати повідомлення про навчальні предмети в школі, улюблений урок, висловлювати свої уподобання, запрошувати та реагувати на запрошення, аргументувати свій вибір, обговорює теми щодо того, що робити, як організувати свій робочий час, бере участь у дуже коротких діалогах, запитує просту інформацію, повідомляє, коли щось не в порядку, пише особисті листи й записки, повідомляє просту особисту інформацію, запитує й розповідає про навчання, дозвілля, описує своїх улюблених вчителів та предмети

 

 

  Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє важливі моменти розповіді, розуміє короткий фактологічний опис чи розповідь, розуміє тексти, які описують улюблений урок, вчителя, розуміє основну думку короткої статті, розуміє звернення чітке й повільне мовлення

 

 

Ставлення:поважне ставлення до вчителів та працівників освіти, розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині

 

 

                                               Тема « Подорож»

 

45

 

План мандрівки

Артикль з назвами країн

Ub.3 s.117

 

 

Ub.5,6 s.119

 

Ub.7 s.119

Доповнити речення

46

 

Збираємось в дорогу

 

Ub.5 s.128

Ub.1 s.121

Ub.2 s.121

Ub.3,4 s.122

Ub.6 s.123

Ub.5 s.122

Ub.8 s.123

Написати як ти збираєшся в подорож

47

 

Подорож залізницею

 

 

Ub.2,3 s.124-125

Ub.5 s.126

Ub.1 s.124

Ub.3 s.129

Ub.4 s.125

Ub.6 s.126

Ub.7 s.126

Скласти розповідь до плану

48

 

Урок домашнього читання

 

 

 

 

 

Переказувати текст

49

 

Інформація про подорож

Дроби, відсотки

Ub.3 s.127

 

Ub.4 s.128

Ub.5 s.129

Ub.7 s.130

 

Ub.8 s.130

Записати проценти дробами

50

 

Види транспорту

 

Ub.3 s.133

 

Ub.3 s.131

Ub.4 s.134

Ub.7 s.134

Спланувати мандрівку велосипедом

51

 

Програма подорожі

 

Ub.3 s.136

Ub.4 s.137

Ub.1 s.135

Ub.2 s.135

Ub.3 s.140

 

Ub.6 s.137

Написати лист

52

 

Урок граматики

 

 

 

 

Вставити слова, перекласти речення

Повторити правила

53

 

Повторення теми «Подорож»

 

Ub.5 s.139

 

Ub.1,2 s.145

Ub.2 s.138

Повторити тему

54

 

Тест до теми « Подорож»

 

 

 

 

 

Повтор.

 

 

Очікувані результати: 

 Уміння: складати повідомлення про планування подорожі, описувати свою минулу мандрівку,  висловлювати свої уподобання, запрошувати та реагувати на запрошення, аргументувати свій вибір, обговорює теми щодо того, що робити, як організувати свій вільний час, бере участь у дуже коротких діалогах, запитує просту інформацію, повідомляє, коли щось не в порядку, пише особисті листи й записки, повідомляє просту особисту інформацію, запитує й розповідає про визначні місця певної місцевості, дозвілля, описує своїх улюблені види подорожування, улюблену країну

 

 

  Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє важливі моменти розповіді, розуміє короткий фактологічний опис чи розповідь, розуміє тексти, які описують види подорожування, визначні місця, розуміє основну думку короткої статті, розуміє звернення чітке й повільне мовлення

 

 

Ставлення: розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині

 

 

                              Тема « Німецькомовні країни»

 

 

55

 

Німеччина та її столиця

Ub.4 s.144

Ub.3 s.142

 

Ub.2,3 s.142

Ub.4c s. 145

Ub.7 s.145

Написати лист

56

 

Цікаві факти про Німеччину

 

 

 

Ub.2,3 s.146

Ub.5 s.148

Ub.6 s.149

Ub.4 s.147

Ub.7 s.149

Доповнити розповідь

57

 

Австрія

 

Ub.3 s.150

Ub.4 s.151

Ub.1 s.150

 

 

Ub.6 s.152

Відповісти на запитання

58

 

Швейцарія

 

Ub.3 s.153

 

Ub.1,2 s.153

 

U.4 s.154

Ub.6 s.154

Скласти запитання

59

 

Ліхтенштейн

 

Ub.4 s.156

Ub.3 s.155

Ub.2 s.155

Ub.5 s.157

Ub.7 s.158

Доповнити речення

60

 

Люксембург

 

Ub.3 s.159

 

 

 

Ub.5 s.160

Вивчити текст

61

 

Контроль навичок читання.

 

 

 

 

 

Повтор

62

 

Повторення теми « Німецькомовні країни»

 

 

Ub.3 s.161

Ub.2 s.161

 

 

 

Очікувані результати: 

 Уміння: складати повідомлення про Німеччину та столицю, описувати німецькомовні країни,  висловлювати свої уподобання, запрошувати та реагувати на запрошення, аргументувати свій вибір, обговорює теми щодо того, як  живуть люди в німецькомовних країнах, їхні звичаї, бере участь у дуже коротких діалогах, запитує просту інформацію, повідомляє, коли щось не в порядку, пише особисті листи й записки, повідомляє просту особисту інформацію, запитує й розповідає про визначні місця певної місцевості, описує своїх улюблені види подорожування, улюблену країну

 

 

  Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє важливі моменти розповіді, розуміє короткий фактологічний опис чи розповідь, розуміє тексти, які описують німецькомовні країни, визначні місця, розуміє основну думку короткої статті, розуміє звернення чітке й повільне мовлення

 

 

Ставлення: розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині

 

 

                                                                   Тема « Україна»

 

 

63

 

Моя Батьківщина

 

Ub.5 s.166

 

Ub.2,3 s.165

Ub.4 s.165

Ub.8 s.167

Описати маловідоме місце України

64

 

Контроль навичок письма.

 

 

 

 

 

 

65

 

Контроль навичок говоріння.

 

 

 

 

 

 

66

 

Україна – земля та люди

 

 

Ub.3 s.169

Ub.2 s.168

 

Ub.6 s.170

Описати таблицю

67

 

Контроль навичок аудіювання

 

 

 

 

 

 

68

 

Міста України

 

 

Ub.4 s.172

Ub.2 s.171

Ub.6 s.172

Описати своє місце проживання

Ub.7 s.172

Скласти діалог

69

 

Наша столиця.

 

Ub.3 s.174

 

Ub.4 s.174

Ub.6 s.175

Ub.7 s.175

Написати діалог

70

 

Узагальнюючий урок про Україну

 

 

 

 

 

 

 

 

Очікувані результати: 

 Уміння: складати повідомлення про Україну та столицю,  висловлювати свої уподобання, запрошувати та реагувати на запрошення, аргументувати свій вибір, обговорює теми щодо того, як  живуть люди в Україні, їхні звичаї, бере участь у дуже коротких діалогах, запитує просту інформацію, повідомляє, коли щось не в порядку, пише особисті листи й записки, повідомляє просту особисту інформацію, запитує й розповідає про визначні місця певної місцевості, описує своїх улюблені види подорожування, улюблену країну

 

 

  Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє важливі моменти розповіді, розуміє короткий фактологічний опис чи розповідь, розуміє тексти, які описують німецькомовні країни, визначні місця, розуміє основну думку короткої статті, розуміє звернення чітке й повільне мовлення

 

 

Ставлення: розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Україні

 

 

doc
Додано
18 лютого
Переглядів
217
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку