КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
АДАПТИВНА ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
І семестр
0,5 год на тиждень
№ з/п |
Дата |
Зміст уроку |
Год |
Прим. |
||
|
|
Розділ 1. Гімнастичні вправи |
|
|
||
1 |
|
Правила занять у спортивній залі. Правила техніки безпеки. Що таке здоров’я? Як піклуватися про своє здоров’я? |
1 |
|
||
2 |
|
Розвиток координаційних здібностей: торкання пучками пальців інших пальців, частин тіла. Вис, зігнувши ноги. Ритмопластичні вправи: зміна положення тіла. Виконання вправ з м’ячем під музику. |
1 |
|
||
3 |
|
Вправи з використанням гімнастичних предметів і приладів. Котіння набивного м’яча двома руками з місця. Стрибки навколо обруча. Котіння обруча навколо себе. |
1 |
|
||
4 |
|
Кистьова та пальчикова гімнастика. Торкання нігтьовою фалангою великого пальця почергово всіх інших із надавлюванням. Відведення та приведення пальців на двох руках одночасно з зоровим контролем. |
1 |
|
||
5
|
|
Імітаційні вправи. Імітація гуски, кози. Рухи лісоруба, косаря. Змія. Дерево під вітром.
|
1 |
|
||
6 |
|
Дихальні вправи. Ха-дихання стоячи. Динамічні дихальні вправи. Підготовче дихання. Зміна темпу дихання. Вправи на розтягування. Симетричні махи ногами вперед, назад, вбік (лежачи, стоячи).Згинання та розгинання стоп. Вправи на розслаблення. Напруження і розслаблення м’язів тулуба сидячи, лежачи, стоячи. Струси ніг стоячи, лежачи.
|
1 |
|
||
7 |
|
Повзання: по гімнастичному мату (довільне) |
1 |
|
||
8 |
|
Рухлива гра. Правила гри. Імітаційні ігри. Повторення і закріплення навичок правильної постави, узгодження рухових дій.
|
1 |
|
||
|
|
ІІ семестр |
|
|
||
|
|
Розділ 2. Легкоатлетичні вправи
|
1 |
|
||
9 |
|
Вплив фізичних вправ на здоров’я людини, для виправлення постави. |
1
|
|
||
10 |
|
Ходьба: по колу, зі зміною напрямку, імітаційна ходьба. |
1
|
|
||
11 |
|
Біг: повільний, швидкий. Через перешкоду (лінію, обруч) |
1 |
|
||
12 |
|
Стрибки: на місці на обох ногах, через перешкоду (лінію, обруч) |
1 |
|
||
13 |
|
Метання: підкидання та ловіння великого м’яча обома руками. |
1
|
|
||
14-16 |
|
Рухлива гра. Імітаційні ігри.
|
3
|
|
||
17 |
|
Узагальнення вивченого за рік. |
1 |
|
||
|
|
|
|
|
||
1