Календарно-тематичне планування алгебра 7 клас

Про матеріал
Складено до підручника: «Алгебра» підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів / А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С. Якір. — Х. : Гімназія, 2015. — згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
Перегляд файлу

Алгебра, 7 клас 

(2 год на тиждень, І семестр – 32 год,  ІІ семестр – 38 год)

Складено до підручника: «Алгебра» підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів

/ А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С. Якір. — Х. : Гімназія, 2015. —  згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.

№ уроку

Корек

ція № уроку

Дата проведення

Корек

ція дати

Тема уроку

 

 

 

 

І семестр

Тема 1. ЛІНІЙНЕ РІВНЯННЯ З ОДНІЄЮ ЗМІННОЮ (8 год)

Учень/учениця: наводить приклади: рівняння з однією змінною; лінійних рівнянь з однією змінною;

формулює означення: лінійних рівнянь з однією змінною;

складає: рівняння за умовою текстової задачі;

розв’язує: лінійні рівняння з однією змінною і рівняння, що зводяться до них; текстові задачі за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною;

1

 

 

 

Лінійне рівняння з однією змінною

2

 

 

 

Розв’язування вправ

3

 

 

 

Розв’язування вправ та задач

4

 

 

 

Лінійні рівняння як математичні моделі текстових задач

5

 

 

 

Розв’язування вправ та задач

6

 

 

 

Розв’язування вправ та задач

7

 

 

 

Розв’язування вправ та задач

8

 

 

 

Контрольна робота № 1 за темою: «Лінійні рівняння»

Тема 2. ЦІЛІ ВИРАЗИ (35 год)

Учень/учениця: наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів

пояснює: ·   як знайти числове значення виразу зі змінними при заданих значеннях змінних;

·   що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт;

формулює:·   означення: одночлена, степеня з натуральним показником; многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена;

·   властивості степеня з натуральним показником;

·  правила: множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів;

розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень

9

 

 

 

Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази.

10

 

 

 

Тотожність. Тотожні перетворення виразу

11

 

 

 

Степінь з натуральним показником

12

 

 

 

Властивості степеня з натуральним показником

13

 

 

 

Розв’язування вправ та задач

14

 

 

 

Одночлен. Піднесення одночленів до степеня. Множення одночленів

15

 

 

 

Многочлен. Степінь многочлена

16

 

 

 

Подібні члени многочлена та їх зведення. Додавання і віднімання многочленів

17

 

 

 

Розв’язування вправ та задач

18

 

 

 

Розв’язування вправ та задач

19

 

 

 

Контрольна робота № 2 за темою: «Тотожності . Одночлени. Многочлени»

20

 

 

 

Множення одночлена на многочлен

21

 

 

 

Розв’язування вправ та задач

22

 

 

 

Множення многочлена на многочлен

23

 

 

 

Розв’язування вправ та задач

24

 

 

 

Розкладання многочленів на множники

25

 

 

 

Розв’язування вправ та задач

26

 

 

 

Розв’язування вправ та задач

27

 

 

 

Розв’язування задач і вправ

28

 

 

 

Розв’язування задач і вправ

29

 

 

 

Контрольна робота № 3 за темою: «Розкладання многочленів на множники»

30

 

 

 

Добуток різниці та суми двох виразів

31

 

 

 

Різниця квадратів двох виразів

32

 

 

 

Розв’язування вправ та задач

 

 

 

 

ІІ семестр

33

 

 

 

Квадрат суми та квадрат різниці двох виразів

34

 

 

 

Розв’язування вправ та задач

35

 

 

 

Перетворення многочлена у квадрат суми або різниці двох виразів

36

 

 

 

Розв’язування вправ та задач

37

 

 

 

Сума і різниця кубів двох виразів

38

 

 

 

Розв’язування задач. Самостійна робота

39

 

 

 

Застосування різних способів розкладання многочленів на множники

40

 

 

 

Застосування різних способів розкладання многочленів на множники

41

 

 

 

Застосування різних способів розкладання многочленів на множники

42

 

 

 

Розв’язування вправ

43

 

 

 

Контрольна робота № 4 за темою: «Формули скороченого множення»

Тема 3. ФУНКЦІЇ (10 год)

Учень/учениця:

наводить приклади: функціональних залежностей; лінійних функцій;

пояснює, що таке: аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції;

формулює означення понять: функція; графік функції; лінійна функція; пряма пропорційність;

називає та ілюструє на прикладах способи задання функції;

описує побудову графіка функції, зокрема лінійної та її окремого виду – прямої пропорційності;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження області визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням аргументу; побудову графіка лінійної функції; знаходження за графіком функції значення функції за даним значенням аргументу і навпаки; визначення окремих характеристик функції за її графіком (додатні значення, від’ємні значення, нулі);

складає та розв'язує задачі на: пряму пропорційність на основі життєвого досвіду; побудову графіків при моделюванні реальних процесів з використанням лінійної функції тощо

44

 

 

 

Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів. Функція. Область визначення та область значень функції

45

 

 

 

Розв’язування вправ та задач

46

 

 

 

Способи задання функції

47

 

 

 

Графік функції.

48

 

 

 

Лінійна функція, її властивості та графік

49

 

 

 

Розв’язування вправ та задач

50

 

 

 

Розв’язування вправ та задач

51

 

 

 

Розв’язування вправ та задач

52

 

 

 

Розв’язування вправ

53

 

 

 

Контрольна робота № 5 за темою: «Функції»

Тема 4. СИСТЕМИ ЛІНІЙНИХРІВНЯНЬ ІЗ ДВОМА ЗМІННИМИ (10 год)

Учень/учениця: наводить приклади: рівняння з двома змінними; лінійних рівнянь з двома змінними; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;

пояснює:що таке система двох лінійних рівнянь з двома змінними;

·   скільки розв’язків може мати система двох лінійних рівнянь з двома змінними;

формулює означення: лінійних рівнянь з двома змінними; розв’язку рівняння з двома змінними; розв’язку системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;

будує графіки лінійних рівнянь із двома змінними;

описує способи розв’язування системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;

характеризує випадки, коли система двох лінійних рівнянь з двома змінними має один розв’язок; має безліч розв’язків; не має розв’язків;

складає: системи рівнянь за умовою текстової задачі;

розв’язує:текстові задачі за допомогою системи двох лінійних рівнянь з двома змінними, вказаними у змісті способами; текстові задачі за допомогою систем двох лінійних рівнянь з двома змінними

54

 

 

 

Лінійне рівняння із двома змінними та його графік

55

 

 

 

Система рівнянь із двома змінними. Графічний метод розв’язування системи

56

 

 

 

Розв’язування вправ і задач

57

 

 

 

Розв’язування систем лінійних рівнянь методом підстановки

58

 

 

 

Розв’язування вправ і задач

59

 

 

 

Розв’язування систем лінійних рівнянь методом додавання

60

 

 

 

Розв’язування вправ і задач

61

 

 

 

Системи лінійних рівнянь як математичні моделі текстових задач

62

 

 

 

Розв’язування вправ і задач

63

 

 

 

Контрольна робота № 6 за темою: «Системи лінійних рівнянь з двома змінними»

Тема 5. ПОВТОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ З КУРСУ АЛГЕБРИ 7-ГО КЛАСУ (7 год)

64

 

 

 

Цілі вирази. Розв’язування вправ і задач

65

 

 

 

Функції. Розв’язування вправ і задач

66

 

 

 

Лінійні рівняння та їх системи. Розв’язування вправ і задач

67

 

 

 

Підсумкова контрольна за рік №7

68

 

 

 

Розв’язування вправ

69

 

 

 

Розв’язування вправ і задач

70

 

 

 

Підсумковий урок