Календарно-тематичне планування. Алгебра 7 клас. Підручник Бевз

Про матеріал
Календарно-тематичне планування, складене відповідно до чинної Математика. 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів», затверджена Наказом МОН України від 07.06.2017 №804.
Перегляд файлу

Алгебра 7 клас

                                                (2 години на тиждень, усього – 70 годин)

Математика. 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів», 

затверджена  Наказом МОН України від 07.06.2017 №804.   

Підручник: Бевз Г.П. Алгебра : підруч. для 7-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Г.П.Бевз, В.Г. Бевз. – Київ : Генеза, 2015

уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітка

І семестр (32 години)

Повторення навчального матеріалу (4год)

1

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу в 5-6 класах

 

2

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу в 5-6 класах

 

3

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу в 5-6 класах

 

4

 

Діагностична контрольна робота № 1

 

 

І. Цілі вирази (30 годин)

Учень/учениця:

наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів

пояснює:

·   як знайти числове значення виразу зі змінними при заданих значеннях змінних;

·   що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт;

формулює:

·   означення: одночлена, степеня з натуральним показником; многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена;

·   властивості степеня з натуральним показником;

·  правила: множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів;

розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень

5

 

Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази.

 

6

 

Тотожність. Тотожні перетворення виразу.

 

7

 

Степінь з натуральним показником. Стандартний вигляд числа

 

8

 

Властивості степеня з натуральним показником.

 

9

 

Одночлен. Стандартний вигляд одночлена.

 

10

 

Піднесення одночленів до степеня. Множення одночленів. Самостійна робота.

 

11

 

Узагальнення й систематизація знань з теми: «Степінь з натуральним показником. Одночлени».

 

12

 

Контрольна робота № 2 з теми: «Степінь з натуральним показником. Одночлени».

 

13

 

Аналіз контрольної роботи. Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення. Степінь многочлена.

 

14

 

Додавання і віднімання многочленів.

 

15

 

Розв’язування вправ . Самостійна робота.

 

16

 

Множення одночлена на многочлен.

 

17

 

Множення многочлена на многочлен..

 

18

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота.

 

19

 

Узагальнення й систематизація знань з теми: «Многочлени. Додавання і віднімання многочленів. Множення многочленів».

 

20

 

Контрольна робота № 3 з теми: «Многочлени. Додавання і віднімання многочленів. Множення многочленів».

 

21

 

Аналіз контрольної роботи. Розкладання многочленів на множники. Винесення спільного множника за дужки.

 

22

 

Розкладання многочлена на множники. Метод групування.

 

23

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота.

 

24

 

Квадрат суми та квадрат різниці двох виразів.

 

25

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота.

 

26

 

Різниця квадратів двох виразів.

 

27

 

Використання формул скороченого множення

 

28

 

Сума й різниця кубів двох виразів.

 

29

 

Застосування різних способів розкладання многочленів на множники.

 

30

 

Узагальнення й систематизація знань з теми: «Сума й різниця кубів двох виразів. Застосування різних способів розкладання многочленів на множники»

 

31

 

Контрольна робота № 4 з теми: «Сума й різниця кубів двох виразів. Застосування різних способів розкладання многочленів на множники».

 

32

 

Аналіз контрольної роботи.

 

ІІ семестр (38 годин)

33

 

Застосування різних способів розкладання многочленів на множники

 

34

 

Застосування різних способів розкладання многочленів на множники.

 

IІ. Функція (10 годин)

Учень/учениця:

наводить приклади: функціональних залежностей; лінійних функцій;

пояснює, що таке: аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції;

формулює означення понять: функція; графік функції; лінійна функція; пряма пропорційність;

називає та ілюструє на прикладах способи задання функції;

описує побудову графіка функції, зокрема лінійної та її окремого виду – прямої пропорційності;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження області визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням аргументу; побудову графіка лінійної функції; знаходження за графіком функції значення функції за даним значенням аргументу і навпаки; визначення окремих характеристик функції за її графіком (додатні значення, від’ємні значення, нулі);

складає та розв'язує задачі на: пряму пропорційність на основі життєвого досвіду; побудову графіків при моделюванні реальних процесів з використанням лінійної функції тощо

35

 

Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів.

 

36

 

Функція. Область визначення і область значень функції.

 

37

 

Способи задання функції.

 

38

 

Способи задання функції. Самостійна робота.

 

39

 

Графік функції.

 

40

 

Графік функції.

 

41

 

Лінійна функція, її графік і властивості.

 

42

 

Лінійна функція, її графік і властивості. Самостійна робота.

 

43

 

Узагальнення й систематизація знань з теми: «Функція».

 

44

 

Контрольна робота № 5 з теми: «Функція».

 

ІІІ. Лінійні рівняння та їх системи (18  годин)

Учень/учениця:

наводить приклади: рівняння з однією та двома змінними; лінійних рівнянь з однією та двома змінними; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;

пояснює:

·   що таке система двох лінійних рівнянь з двома змінними;

·   скільки розв’язків може мати система двох лінійних рівнянь з двома змінними;

формулює означення: лінійних рівнянь з однією та двома змінними; розв’язку рівняння з двома змінними; розв’язку системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;

будує графіки лінійних рівнянь із двома змінними;

описує способи розв’язування системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;

характеризує випадки, коли система двох лінійних рівнянь з двома змінними має один розв’язок; має безліч розв’язків; не має розв’язків;

складає: рівняння та системи рівнянь за умовою текстової задачі;

розв’язує: лінійні рівняння з однією змінною і рівняння, що зводяться до них; текстові задачі за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними, вказаними у змісті способами; текстові задачі за допомогою систем двох лінійних рівнянь з двома змінними

45

 

Аналіз контрольної роботи. Лінійне рівняння з однією змінною. Основні властивості рівнянь.

 

46

 

Розв’язування рівнянь із застосуванням основних властивостей рівнянь.

 

47

 

Розв’язування рівнянь із застосуванням основних властивостей рівнянь.

 

48

 

Розв’язування задач за допомогою рівнянь.

 

49

 

Розв’язування задач за допомогою рівнянь.

 

50

 

Узагальнення й систематизація знань з теми: «Лінійне рівняння з однією змінною».

 

51

 

Контрольна робота № 6 з теми: «Лінійне рівняння з однією змінною».

 

52

 

Аналіз контрольної роботи. Рівняння з двома змінними.

 

53

 

Лінійне рівняння з двома змінними та його графік.

 

54

 

Система двох лінійних рівнянь з двома змінними. Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом.

 

55

 

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом. Самостійна робота.

 

56

 

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки.

 

57

 

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. Самостійна робота.

 

58

 

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними рівнянь способом додавання.

 

59

 

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними рівнянь способом додавання. Самостійна робота.

 

60

 

Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі текстових задач.

 

61

 

Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь.

 

62

 

Контрольна робота № 7 з теми: «Системи лінійних рівнянь з двома змінними».

 

VІ. Повторення та систематизація навчального матеріалу. Резерв (9 годин)

 Розв'язує сюжетні задачі: на рух з точки зору його безпеки; на розпорядження власними та родинними фінансами; фінансового змісту крізь призму історичних подій тощо

62

 

Степінь з натуральним показником. Одночлени.

 

63

 

Многочлени. Формули скороченого множення.

 

64

 

Розкладання многочленів на множники.

 

65

 

Використання формул скороченого множення для розкладання на множники.

 

66

 

Функція.

 

67

 

Системи лінійних рівнянь з двома змінними.

 

68

 

Підсумкова контрольна робота №8

 

69

 

Аналіз контрольної роботи.

 

70

 

Підсумковий урок.

 

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, Планування
Додано
6 вересня 2022
Переглядів
1364
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку