Англійська мова, 10 клас, 2 год/тиж, за підручником О.Карпюк
Англійська мова, 10 клас, 2 год/тиж, за підручником О.Карпюк
І СЕМЕСТР
Урок № |
Дата |
Підтема
|
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
|||||||
Тема «Cтосунки між людьми» / Unit 1 “People and Relationship”
|
||||||||||||||||
1 |
|
1 Що впливає на нашу особистість? Ознайомлення з новими ЛО |
ЛО теми «Риси характеру» (с.6) |
Adjectives. The Degrees of Comparison |
Підр. Впр 2 (с. 4),
|
Підр., впр.1 (с.4), Підр. Впр 3 (с. 4),
|
Текст “What Affects Our Personality?” |
РЗ, завд.1, (с.3), Підр. Впр 5 (с. 6) |
Словникова робота (с.6)
|
|||||||
2 |
|
2 Риси характеру. Формування лексичних навичок
|
ЛО уроку (с.6-7) |
Personality Adjectives. The Opposites of Adjectives |
|
Підр. Впр 1,4 (с. 7),
|
РЗ, завд.3 (с.4), |
РЗ, завд.3 (с.4), |
РЗ, завд.2 (с.4)- виписати і погрупувати риси характеру |
|||||||
3 |
|
4 Друзі нашого дитинства. Формування навичок аудіювання
|
ЛО уроку (с.10) |
Past Simple «used to» |
Підр. Впр 3,4 (с. 10)
|
Підр. Впр.5 (с. 10) |
Підр. Впр.2,5 (с. 10), РЗ, впр.1, (с.7) |
РЗ, завд.1, (с.) |
РЗ, завд.2(с.8)-повідомлення про слухання англ. мовою |
|||||||
4 |
|
5 Що думаю про себе я та оточуючі? Формування навичок усного мовлення
|
ЛО уроку (talking about people, p.11) |
|
|
Підр. Впр 1-2 (с. 11) |
Підр. Впр 1 (с. 11), РЗ, завд.1 (с. 8), |
РЗ, завд.1,2 (с.8- 9), |
РЗ, завд.3 (с.9)- пояснити значення прислів’я
|
|||||||
5 |
|
6 Дізнайся про себе більше. Розвиток навичок читання і письма |
ЛО уроку (с.12-14) |
Using of “used to’ |
|
Підр. Впр 4 (с. 13) |
Підр.Впр 1-2, (с. 12), 4 (с.13), РЗ, завд.1,2 (с.9- 10) |
Підр.Впр 1-2, (с. 12), 4 (с.13), РЗ, завд.1,2 (с.9- 10) |
Впр 5 (с. 13) – написати твір про себе |
|||||||
6 |
|
7 Які риси ти цінуєш у людях? Твій найкращий друг. Розвиток навичок усного мовлення
|
ЛО уроку (с.15) |
|
|
Підр. Впр 6,7 (с. 15) |
Підр. Впр 6,7 (с. 15) |
Підр. Впр 3,б (с. 15) |
РЗ, завд.4 (с. 11) – заповнити сторінку щоденника |
|||||||
7 |
|
9 Як знайти друга по листуванню? Урок узагальнення
|
ЛО уроку (с.17) |
Past Simple, Past Continuous, Past Perfect, «used to» |
|
Підр. Впр 4,5 (с. 17),
|
Підр. Впр 4,5 (с. 17),
|
Підр. Впр 4 (с. 17),
|
Впр 5(с. 17) – твір про найкращого друга
|
|||||||
Тема «Майбутня професія» / Unit 2 “Сhoose the Career! ”
|
||||||||||||||||
8 |
|
1 Твоя улюблена професія Ознайомлення з новими ЛО |
ЛО уроку (с.20 -22) |
|
|
Підр. Впр 1 (с. 20), 5,6 (с.22) |
Підр. Впр 2 (с. 20-21) |
Підр. Впр 3,4 (с. 22) РЗ, завд.1-4, (с.14-15) |
Словникова робота (с.20)
|
|||||||
9 |
|
2 Заняття. Професія. Ремесло. Формування лексичних навичок
|
ЛО уроку (с.23) |
|
|
Підр. Впр 1 (с. 23) |
Підр. Впр 1,2 (с. 23) |
Підр. Впр 3,4 (с. 23), РЗ, завд.2,3 (с.16) |
РЗ, завд.1, (с.16) –дібрати та записати професії в алфавітному порядку |
|||||||
10 |
|
3 Як довго ти обирав омріяну професію? Вживання часових форм. Тренувальні вправи
|
ЛО уроку (с.25) |
Present Perfect, Present Perfect Continuous |
|
Підр. Впр 6 (с. 25) |
Підр. Впр 3 (с. 25) |
Підр. Впр 3,4,5 (с. 25) |
РЗ, завд.3 (с.17) – побудувати речення у відповідній часовій формі |
|||||||
11 |
|
4 Освіта. Професійні якості. Формування навичок аудіювання
|
ЛО уроку (с.26) |
|
Підр. Впр 4,5 (с. 26) |
Підр. Впр 1,3,6 (с. 26) |
Підр. Впр 1,3,6 (с. 26) |
Підр. Впр 2 (с. 26), РЗ, завд.1,3 (с.18)
|
Словникова робота (с.26)
|
|||||||
12 |
|
5 Як знайти цікаву роботу? Розвиток навичок читання і письма |
ЛО уроку (с.27) |
Tense Revision |
|
Підр. Впр 1,2,4 (с. 27) |
Підр. Впр 1,2,4 (с. 27), РЗ, завд.1,2,3 (с.19) |
РЗ, завд.1,2,3 (с.19)
|
РЗ, завд.4 (с.19) – повідомлення про роль англ. мови у майбутній кар’єрі |
|||||||
13 |
|
6 Кожна робота ставить свої вимоги. Розвиток навичок усного мовлення та аудіювання
|
ЛО уроку (с.28-30) |
Tense Revision |
Підр. Впр 3 (с. 28-29) |
Підр. Впр 2,3 (с. 28-29), Впр 4,5 (с. 30) |
Підр. Впр 1(с. 28), Впр 4,5 (с. 30) |
Підр. Впр 1 (с. 28), РЗ, завд.1,2 (с.20)
|
Словникова робота (с.30), Впр 6 (с. 30)- твір про вибір професії
|
|||||||
14 |
|
7 Рекламні оголошення з пропозиціями роботи. Урок узагальнення
|
ЛО теми |
Tense Revision |
|
Підр. Впр 3 (с. 32-33) |
Підр. Впр 3 (с. 32-33) |
Підр. Впр 3 (с. 32-33), РЗ,завд.5 (с.22) |
Впр 4(с. 33) – написати лист-запит про роботу на літо |
|||||||
Тема «Школа» / Unit 3 “Why Go to School? ”
|
||||||||||||||||
15 |
|
1 Ти щасливий у своїй школі? Ознайомлення з новими ЛО |
ЛО уроку (с.36-38) |
|
Підр. Впр 2 (с. 36-37) |
Підр. Впр 1 (с. 36), Впр 5,6 (с. 38) |
Підр. Впр 3,4 (с. 36) |
Підр. Впр 2,3,4 (с. 36-37), РЗ,завд.1-4 (с.24-25) |
Словникова робота (с.38),
|
|||||||
16 |
|
2 Шкільне життя у Великій Британії Формування навичок аудіювання
|
ЛО уроку (с.42 - 43) |
1 st Conditionals (умовні речення 1 типу) |
Підр. Впр. 3,4 (с. 42) |
Підр. Впр.2 (с. 42), Впр. 6 (с.43) |
Підр. Впр. 1 (с. 42) |
Підр. Впр. 1 (с. 42), РЗ,завд. 1,2 (с.28-29) |
Впр. 5 (с. 43)- заповнити текст пропусками |
|||||||
17 |
|
3 Якщо ви успішно складете іспити ... Формування навичок усного мовлення
|
ЛО уроку (с.44) |
1 st Conditionals (умовні речення 1 типу) |
|
Підр. Впр. 1-4 (с. 44) |
Підр. Впр. 1-4 (с. 44) |
РЗ,завд.2 (с.30) |
Словникова робота (с.44),
|
|||||||
18 |
|
4 Системи освіти у Британії та Америці. Розвиток навичок читання і письма
|
ЛО уроку (с.45-46) |
1 st Conditionals (умовні речення 1 типу) |
|
Підр. Впр. 3 (с. 46) |
Підр. Впр. 1,2 (с. 45), Впр. 3 (с. 46) |
Підр. Впр. 1,2 (с. 45), РЗ,завд.1,2 (с.31) |
РЗ,завд.4 (с.32) – проектна робота |
|||||||
19 |
|
5 Яку школу обрати? Розвиток навичок усного мовлення
|
ЛО уроку (с. 47 - 48) |
1 st Conditionals (умовні речення 1 типу) |
|
Підр. Впр. 1 (с. 47), Впр. 6 (с. 48) |
Підр. Впр. 2 (с. 47), Впр. 7 (с. 48) |
Підр. Впр. 2 (с. 47), РЗ,завд.3 (с.32) |
РЗ,завд.5 (с.33) – заповнити файл відомостями про школу партнера |
|||||||
20 |
|
6 Чому ми вивчаємо англійську? Систематизація засвоєного матеріалу |
ЛО теми (49 - 50) |
1 st Conditionals (умовні речення 1 типу) |
|
Підр. Впр. 2 (с. 49) |
Підр. Впр. 3 (с. 50) |
Підр. Впр. 1 (с. 49), Впр. 3 (с. 50) |
РЗ,завд.1 (с.34) - описати цікавий випадок, що трапився у школі
|
|||||||
21 |
|
7 Американські школи. Лист-заявка Урок узагальнення
|
ЛО теми (49 -51) |
1 st Conditionals (умовні речення 1 типу) |
|
Підр. Впр. 4 (с. 51) |
Підр. Впр. 4 (с. 51) |
Підр. Впр. 4 (с. 51), РЗ,завд.2 (с.34) |
Впр. 4(с. 51) – лист про влаштування на навчання |
|||||||
Тема «Національна кухня» / Unit 4 “National Cuisine ”
|
|
|||||||||||||||
22 |
|
1 Традиційна британська їжа. Ознайомлення з новими ЛО
|
ЛО уроку (с. 54 - 56) |
|
Підр. Впр. 3 (с. 54) |
Підр. Впр. 1,2 (с. 54), Впр. 6 (с. 56) |
Підр. Впр. 3 (с. 54 -56), |
Підр. Впр. 4,5 (с. 56), РЗ,завд.2,3 (с.36) |
Словникова робота (с.55-56), РЗ,завд.1(с.36)- завдання до тексту(True/False) РЗ,завд.4(с.37)-доповнити речення
|
|||||||
23 |
|
2 Мої улюблені страви Формування лексичних навичок
|
ЛО уроку (с. 57 - 58) |
|
|
Підр. Впр. 8 (с. 57) |
Підр. Впр. 7 (с. 57), Впр. 1 (с. 58) |
Підр. Впр. 2,3 (с. 58), РЗ,завд.3,4 (с.38) |
РЗ,завд.1(с.37)-доповнити список страв, завд.2(с.36)-описати страву
|
|||||||
24 |
|
3 Якщо я приготовував добре Ознайомлення з новими ГС та формування рецептивних навичок
|
ЛО уроку (с. 59 - 60) |
2 nd Conditionals (умовні речення 2 типу) |
|
Правило (с.59) |
Правило (с.59), Підр. Впр. 1,2 (с. 59), Впр. 3,4,5,6 (с. 60) |
Підр. Впр. 1,2 (с. 59), Впр. 3,4,5,6 (с. 60), РЗ,завд.1,2 (с.38) |
Правило (с.59) – вивчити, РЗ,завд.3(с.38)-поставити дієслова у відповідній граматичній формі
|
|||||||
25 |
|
4 Рецепти. Формування навичок усного мовлення та аудіювання
|
ЛО уроку (с. 61 - 62) |
2 nd Conditionals (умовні речення 2 типу) |
Підр. Впр. 3,4 (с. 61) |
Підр. Впр. 1,2 (с. 61), Впр. 5 (с. 62) |
Підр. Впр. 5 (с. 62) |
РЗ,завд.2 (с.40), завд.3(с.41) |
РЗ,завд.1(с.40)-придумати рецепт нової оригінальної піцци |
|||||||
26 |
|
5 Корисна їжа. Розвиток навичок читання і письма
|
ЛО уроку (с. 63) |
2 nd Conditionals (умовні речення 2 типу)
|
|
Підр. Впр. 1,2,5 (с. 63) |
Підр. Впр. 3 (с. 62) |
РЗ,завд.2,3 (с.42) |
РЗ,завд.1 (с.41)-повідомлення про смакові вподобання |
|||||||
27 |
|
7 Традиції харчування у різних країнах світу. Систематизація засвоєного матеріалу
|
ЛО уроку (с. 65 - 66) |
2 nd Conditionals (умовні речення 2 типу)
|
|
Підр. Впр. 5 (с. 64-65) |
Підр. Впр. 5,6 (с. 64-65) |
РЗ,завд.3 (с.44) |
Підр.Впр. 7(с. 66) РЗ,завд.1(с.43) – проектні роботи |
|||||||
28 |
|
Контроль аудіювання
|
Повторити ЛО теми«Я та мої друзі» |
|||||||||||||
29 |
|
Контроль читання
|
Повторити ЛО тем, що вивчалися
|
|||||||||||||
30
|
|
Контроль письма
|
Підготуватися до контролю говоріння |
|||||||||||||
31 |
|
Контроль говоріння
|
Повторити ЛО тем, що вивчалися |
|||||||||||||
32 |
|
Підсумковий урок за І семестр |
Повторити вивчене за семестр |
|||||||||||||