КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ Англійська мова, 10 клас, 2 год/тиж, за підручником О.Карпюк

Про матеріал

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Англійська мова, 10 клас, 2 год/тиж, за підручником О.Карпюк

Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

Англійська мова, 10 клас, 2 год/тиж, за підручником О.Карпюк

 

І СЕМЕСТР

 

 

Урок №

 

 

Дата

 

 

Підтема

 

 

 

Лексичний матеріал

 

 

Граматичний матеріал

 

Аудіювання

 

Говоріння

 

Читання

 

Письмо

 

 

Домашнє

завдання

 

Тема   «Cтосунки між людьми»      /        Unit 1  “People and Relationship”

 

1

 

1

Що впливає на нашу особистість?

Ознайомлення з новими ЛО

 

ЛО теми «Риси характеру»

(с.6)

 

Adjectives. The Degrees of Comparison

 

Підр.

Впр 2 (с. 4),

 

Підр., впр.1 (с.4),

Підр.

Впр 3 (с. 4),

 

 

Текст “What Affects Our Personality?”

 

РЗ, завд.1,

(с.3),

Підр.

Впр 5

(с. 6)

Словникова робота (с.6)

 

2

 

2

Риси характеру. Формування лексичних навичок

 

 

ЛО уроку (с.6-7)

 

Personality Adjectives. The Opposites of Adjectives

 

 

Підр.

Впр 1,4

(с. 7),

 

 

РЗ, завд.3 (с.4),

 

РЗ, завд.3 (с.4),

 

РЗ, завд.2 (с.4)- виписати і погрупувати риси характеру

3

 

4

Друзі нашого дитинства. Формування навичок аудіювання

 

 

ЛО уроку (с.10)

 

Past Simple

«used to»

 

Підр.

Впр 3,4 (с. 10)

 

 

Підр.

Впр.5 (с. 10)

 

Підр.

Впр.2,5 (с. 10), РЗ, впр.1,  (с.7)

 

РЗ, завд.1,  (с.)

РЗ, завд.2(с.8)-повідомлення про слухання англ. мовою

4

 

5

Що думаю про

себе я та оточуючі?

Формування навичок

усного мовлення

 

 

ЛО уроку

(talking about people, p.11)

 

 

 

 

Підр.

Впр 1-2

(с. 11)

 

Підр.

Впр 1

(с. 11),

РЗ, завд.1 (с. 8),

 

РЗ, завд.1,2 (с.8- 9),

 

РЗ, завд.3 (с.9)-

 пояснити значення прислів’я

 

 

5

 

6

Дізнайся про себе більше.

Розвиток навичок читання і письма

 

ЛО уроку (с.12-14)

 

Using of “used to’

 

 

 

Підр.

Впр 4

(с. 13)

Підр.Впр 1-2, (с. 12), 4 (с.13), РЗ, завд.1,2 (с.9- 10)

Підр.Впр 1-2, (с. 12), 4 (с.13), РЗ, завд.1,2 (с.9- 10)

 

Впр 5

(с. 13) – написати твір про себе

6

 

 

7

Які риси ти цінуєш у людях? Твій найкращий друг.

Розвиток навичок 

усного мовлення

 

 

ЛО уроку (с.15)

 

 

 

 

 

Підр.

Впр 6,7

(с. 15)

 

Підр.

Впр 6,7

(с. 15)

 

Підр.

Впр 3,б

(с. 15)

 

РЗ, завд.4 (с. 11) – заповнити сторінку щоденника

7

 

9

Як знайти друга по листуванню?

 Урок узагальнення

 

 

ЛО уроку (с.17)

 

Past Simple, Past Continuous, Past Perfect,

«used to»

 

 

Підр.

Впр 4,5

(с. 17),

 

 

Підр.

Впр 4,5

(с. 17),

 

 

Підр.

Впр 4

(с. 17),

 

 

Впр 5(с. 17) –

твір про найкращого

друга

 

 

 

Тема   «Майбутня професія»      /        Unit 2  “Сhoose the Career!

 

 

8

 

1

Твоя улюблена професія

Ознайомлення з новими ЛО

 

ЛО уроку (с.20 -22)

 

 

 

Підр.

Впр 1

(с. 20),

5,6 (с.22)

 

Підр.

Впр 2

(с. 20-21)

Підр.

Впр 3,4

(с. 22)

РЗ, завд.1-4,

(с.14-15)

Словникова робота (с.20)

 

9

 

2

Заняття. Професія. Ремесло. Формування лексичних навичок

 

 

ЛО уроку (с.23)

 

 

 

Підр.

Впр 1

(с. 23)

 

Підр.

Впр 1,2

(с. 23)

 

Підр.

Впр 3,4

(с. 23),

РЗ, завд.2,3

(с.16)

РЗ, завд.1,

(с.16) –дібрати та записати професії в алфавітному порядку

10

 

3

Як довго ти обирав омріяну професію?

Вживання часових форм. Тренувальні вправи

 

 

ЛО уроку (с.25)

 

Present Perfect,

Present Perfect Continuous

 

 

Підр.

Впр 6

(с. 25)

 

Підр.

Впр 3

(с. 25)

 

Підр.

Впр 3,4,5

(с. 25)

РЗ, завд.3

(с.17) – побудувати речення у відповідній часовій формі

11

 

4

Освіта. Професійні якості. Формування навичок аудіювання

 

 

ЛО уроку (с.26)

 

 

Підр.

Впр 4,5

(с. 26)

 

Підр.

Впр 1,3,6

(с. 26)

 

Підр.

Впр 1,3,6

(с. 26)

 

Підр.

Впр 2

(с. 26), РЗ, завд.1,3

(с.18)

 

Словникова робота (с.26)

 

12

 

5

Як знайти цікаву роботу?

Розвиток навичок читання і письма

 

ЛО уроку (с.27)

 

Tense Revision

 

 

Підр.

Впр 1,2,4

(с. 27)

 

Підр.

Впр 1,2,4

(с. 27), РЗ, завд.1,2,3

(с.19)

 

РЗ, завд.1,2,3

(с.19)

 

 

РЗ, завд.4

(с.19) – повідомлення про роль англ. мови у майбутній карєрі

13

 

6

Кожна робота ставить свої вимоги.

Розвиток навичок

усного мовлення та аудіювання

 

 

ЛО уроку (с.28-30)

 

Tense Revision

 

Підр.

Впр 3

(с. 28-29)

 

Підр.

Впр 2,3

(с. 28-29),

Впр 4,5

(с. 30)

 

Підр.

Впр 1(с. 28),

Впр 4,5

(с. 30)

 

Підр.

Впр 1

(с. 28), РЗ, завд.1,2

(с.20)

 

 

Словникова робота (с.30),

Впр 6 (с. 30)- твір про вибір професії

 

14

 

7

Рекламні оголошення з пропозиціями роботи.

Урок узагальнення

 

 

ЛО теми

 

Tense Revision

 

 

 

Підр.

Впр 3

(с. 32-33)

 

Підр.

Впр 3

(с. 32-33)

Підр.

Впр 3

(с. 32-33), РЗ,завд.5

(с.22)

Впр 4(с. 33) – написати лист-запит про роботу на літо

 

Тема   «Школа»      /        Unit 3  Why Go to School? ”

 

 

 

 

15

 

1

Ти щасливий у своїй школі?

Ознайомлення з новими ЛО

 

ЛО уроку

 (с.36-38)

 

 

Підр.

Впр 2

(с. 36-37)

Підр.

Впр 1

(с. 36), Впр 5,6

(с. 38)

Підр.

Впр 3,4

(с. 36)

Підр.

Впр 2,3,4

(с. 36-37), РЗ,завд.1-4

(с.24-25)

Словникова робота (с.38),

 

16

 

2

Шкільне життя у Великій Британії

Формування навичок

аудіювання

 

 

ЛО уроку

(с.42 - 43)

 

1 st Conditionals

(умовні речення

1 типу)

 

Підр.

Впр. 3,4

(с. 42)

 

Підр.

Впр.2

(с. 42), Впр. 6 (с.43)

 

Підр.

Впр. 1

(с. 42)

Підр.

Впр. 1

(с. 42), РЗ,завд.

1,2

(с.28-29)

Впр. 5

(с. 43)- заповнити текст пропусками

17

 

3

Якщо ви успішно складете іспити ...

Формування навичок

усного мовлення

 

 

ЛО уроку

 (с.44)

 

1 st Conditionals

(умовні речення

1 типу)

 

 

Підр.

Впр. 1-4

(с. 44)

 

Підр.

Впр. 1-4

(с. 44)

 

РЗ,завд.2

(с.30)

 

Словникова робота (с.44),

 

18

 

4

Системи освіти у Британії та Америці.

Розвиток навичок читання і письма

 

 

ЛО уроку (с.45-46)

 

1 st Conditionals

(умовні речення

1 типу)

 

 

Підр.

Впр. 3

(с. 46)

Підр.

Впр. 1,2

(с. 45), Впр. 3

(с. 46)

Підр.

Впр. 1,2

(с. 45), РЗ,завд.1,2

(с.31)

 

РЗ,завд.4

(с.32) – проектна робота

19

 

5

Яку школу обрати?

Розвиток навичок 

усного мовлення

 

 

ЛО уроку

(с. 47 - 48)

 

1 st Conditionals

(умовні речення

1 типу)

 

 

Підр.

Впр. 1

(с. 47), Впр. 6

(с. 48)

 

Підр.

Впр. 2

(с. 47), Впр. 7

(с. 48)

    Підр.

Впр. 2

(с. 47), РЗ,завд.3

(с.32)

 РЗ,завд.5

(с.33) – заповнити файл відомостями про школу партнера

20

 

6

Чому ми вивчаємо англійську?

Систематизація засвоєного матеріалу

 

ЛО теми

(49 - 50)

 

1 st Conditionals

(умовні речення

1 типу)

 

 

Підр.

Впр. 2

(с. 49)

 

Підр.

Впр. 3

(с. 50)

Підр.

Впр. 1

(с. 49), Впр. 3

(с. 50)

РЗ,завд.1

(с.34) - описати цікавий випадок, що трапився у школі

 

21

 

7

Американські школи.

Лист-заявка

 Урок узагальнення

 

 

ЛО теми

(49 -51)

 

1 st Conditionals

(умовні речення

1 типу)

 

 

Підр.

Впр. 4

(с. 51)

 

Підр.

Впр. 4

(с. 51)

Підр.

Впр. 4

(с. 51), РЗ,завд.2

(с.34)

Впр. 4(с. 51) – лист про влаштування на навчання

 

Тема   «Національна кухня»      /        Unit 4  National Cuisine

 

 

 

22

 

 

1

Традиційна британська їжа.

Ознайомлення з новими ЛО

 

 

ЛО уроку

(с. 54 - 56)

 

 

 

Підр.

Впр. 3

(с. 54)

 

Підр.

Впр. 1,2

(с. 54),

Впр. 6

(с. 56)

 

Підр.

Впр. 3

(с. 54 -56),

 

Підр.

Впр. 4,5

(с. 56), РЗ,завд.2,3

(с.36)

Словникова робота (с.55-56),

РЗ,завд.1(с.36)-

завдання до тексту(True/False) РЗ,завд.4(с.37)-доповнити речення

 

23

 

 

2

Мої улюблені страви

Формування лексичних навичок

 

 

ЛО уроку

(с. 57 - 58)

 

 

 

 

Підр.

Впр. 8

(с. 57)

 

Підр.

Впр. 7

(с. 57),

Впр. 1

(с. 58)

 

Підр.

Впр. 2,3

(с. 58), РЗ,завд.3,4

(с.38)

 

РЗ,завд.1(с.37)-доповнити список страв,

завд.2(с.36)-описати страву

 

24

 

 

3

Якщо я приготовував добре

Ознайомлення з новими ГС та формування рецептивних навичок

 

 

ЛО уроку

(с. 59 - 60)

 

2 nd Conditionals

(умовні речення 2 типу)

 

 

Правило

(с.59)

 

Правило

(с.59), Підр.

Впр. 1,2

(с. 59),

Впр. 3,4,5,6

(с. 60)

 

Підр.

Впр. 1,2

(с. 59),

Впр. 3,4,5,6

(с. 60), РЗ,завд.1,2

(с.38)

 

Правило

(с.59) – вивчити,

РЗ,завд.3(с.38)-поставити дієслова у відповідній граматичній формі

 

25

 

4

Рецепти.

Формування навичок

усного мовлення та аудіювання

 

 

ЛО уроку

(с. 61 - 62)

 

2 nd Conditionals

(умовні речення 2 типу)

 

Підр.

Впр. 3,4

(с. 61)

 

Підр.

Впр. 1,2

(с. 61),

Впр. 5

(с. 62)

 

Підр.

Впр. 5

(с. 62)

 

РЗ,завд.2

(с.40), завд.3(с.41)

 

РЗ,завд.1(с.40)-придумати рецепт нової оригінальної піцци

26

 

 

5

Корисна їжа. Розвиток навичок читання і письма

 

 

ЛО уроку

(с. 63)

 

2 nd Conditionals

(умовні речення 2 типу)

 

 

 

Підр.

Впр. 1,2,5

(с. 63)

 

Підр.

Впр. 3

(с. 62)

 

РЗ,завд.2,3

(с.42)

 

РЗ,завд.1

(с.41)-повідомлення про смакові вподобання

27

 

 

7

Традиції харчування     у різних країнах світу.

Систематизація засвоєного матеріалу

 

 

ЛО уроку

(с. 65 - 66)

 

2 nd Conditionals

(умовні речення 2 типу)

 

 

 

Підр.

Впр. 5

(с. 64-65)

 

Підр.

Впр. 5,6

(с. 64-65)

 

РЗ,завд.3

(с.44)

 

Підр.Впр. 7(с. 66) РЗ,завд.1(с.43) – проектні роботи

28

 

 

Контроль  аудіювання

 

 

Повторити ЛО теми«Я та мої друзі»

29

 

 

Контроль  читання

 

Повторити ЛО тем, що вивчалися

 

30

 

 

 

Контроль письма

 

 

Підготуватися до контролю говоріння

31

 

 

Контроль говоріння

 

 

Повторити ЛО тем, що вивчалися

32

 

 

Підсумковий урок за І семестр

 

Повторити вивчене за семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Романів Марія
    Сердечно дякую Вам!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 вересня 2018
Переглядів
2932
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку