10 клас
( За підручником О.Д.Карпюк. Англійська мова. Підручник для 10класу загальноосвітніх навчальних закладів. –Тернопіль, Астон. – 2018)
3,5 години на тиждень
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Змістові лінії |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
||||||
Тема 1: Unit 1. People and Relationship.
|
||||||||||||||||
1 |
02.09 |
Англійська мова в сучасному світі |
|
|
|
Впр.3ст.6-7 |
Впр.4 ст.7 |
Впр.1,2ст.6
|
Впр.5 ст.8 |
Впр.4 ст.9 |
||||||
2 |
05.09 |
Методи вичення іноземної мови |
|
Ст.13 |
Ст.13 |
Впр.7 ст.10-11 |
|
Впр.8а ст.12 Впр.10 ст.14 |
|
Впр.8 в ст.13 |
||||||
3 |
06.09 |
Сім’я. Що впливає на особистість.
|
Екологічна безпека та сталий розвиток: Дискутує щодо якості та цінності життя.
|
|
Ст. 19
|
Впр. 2 ст.18-19 |
Впр. 2 ст.18
|
Впр.3 ст. 19 |
|
Що впливає на особистість. Впр. 5аст.20
|
||||||
4 |
09.09 |
Риси характеру. |
Громадська відповідальність: Обговорює систему цінностей сучасної родини. |
Словотворення. Префіксація. |
Прикметники. Ст.20
|
|
|
Впр. 1ст.21 Що впливає на особистість. (переказ) |
Впр.2,3 ст.21-22 |
Впр. 4 ст.22
|
||||||
5 |
12.09 |
Мої давні звички |
Громадянська відповідальність Усвідомлює права людини, важливість толерантного ставлення до поглядів і переконань з урахуванням інтересів і потреб інших. |
Used to ст 22-23 |
|
|
|
Риси характеру мого друга. |
Впр. 2-3 ст.23 |
Повтор вивч ЛО |
||||||
6 |
13.09 |
Друзі дитинства.
|
Громадянська відповідальність Визначає життєві уміння, необхідні для удосконалення характеру. .
|
Used to with Infinitive Ст. 22 |
Ст. 25 |
Впр. 2 ст.25 |
Впр. 3-4 ст.26 |
Впр. 6 ст.25
|
Впр. 3ст.24 |
Впр. 4 ст.24 |
||||||
7 |
16.09 |
Мої стосунки з іншими |
Громадянська відповідальність Демонструє розуміння прав та обов’язків молоді |
Used to + infinitive |
|
|
|
|
Завд на картках |
Розповідь про себе |
||||||
8 |
19.09 |
Відкрий себе |
Здоров’я і безпека: Демонструє розуміння основ ефективного спілкування..
|
|
|
Впр. 2 ст.25 |
|
Впр. 1 ст.25 |
|
Скласти діалог
|
||||||
9 |
20.09 |
Який я? |
Здоров’я і безпека: Усвідомлює різні стилі розв’язання конфліктів, адекватно поводить себе у конфліктних ситуаціях. Аналізує вплив конфліктної поведінки на здоров’я. |
|
|
Впр. 1 ст.27 |
Впр. 3,4 ст.26 |
|
Впр. 5ст.26
|
Впр. 6 ст.26 |
||||||
10 |
23.09 |
Справжній друг. Який він? |
Здоров’я і безпека: Толерантно спілкується з однолітками і дорослими, у разі необхідності виступає у ролі посередника та пропонує цивілізовані шляхи вирішення конфлікту |
|
|
|
|
Впр.2 ст.28 |
|
Впр. 3 ст.28 |
||||||
11 |
26.09 |
Письмо:процес чи навичка
|
|
|
Ст. 29-30 |
Впр.2,3 ст.29 |
|
|
Впр. 5ст.30 |
Завд в зошиті |
||||||
12 |
27.09 |
Мій найкращий друг.Написан ня есе |
Підприємливість і фінансова грамотність: Усвідомлює необхідність бути заощадливим та використовувати технології для покращення добробуту родини. |
|
|
|
|
|
Впр. 5 ст. 31 |
Впр. 6 ст.31 |
||||||
13 |
30.09 |
Активізація мовного та мовленнєвого матеріалу |
Підприємливість і фінансова грамотність: Аналізує та оцінює приклади доброчинності з власного досвіду. |
|
|
Впр.2ст.32 |
|
Впр. 3 ст.33 |
Впр. 1 ст.32 |
Впр. 5 ст. 34 |
||||||
14 |
03.10 |
Повторення вивченого матеріалу теми |
|
|
|
Впр. 1 ст.36 |
|
Впр. 7 ст.35 |
Впр. 2ст.36 |
Завд в зошиті |
||||||
15 |
04.10 |
Підсумковий урок. Самостійна робота |
|
|
|
|
Впр. 3 ст.37 |
|
|
Впр. 4 ст.37-38
|
||||||
Тема 2: Unit 2. Choose the Career.
|
||||||||||||||||
16 |
07.10 |
Робота. Вакансії |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Аналізує власні бажання та потреби у контексті вибору майбутньої професії.
|
Словотворення. Суфіксація. |
Ст. 40 |
Впр.2-3 ст.40-42 |
|
Впр.6 ст.43
|
Впр.4 ст.42 |
Впр.1 ст.40 Впр.4 ст.42 |
||||||
17 |
10.10 |
Сучасні професії.
|
Здоров’я і безпека: Дискутує навколо важливості емоційного комфорту в майбутній професії. |
|
|
Впр.1 ст.43 |
|
Впр.5-6 ст.43 |
Впр.2-3 ст.44 |
Впр. 4 ст.44 |
||||||
18 |
11.10 |
Трудові вміння та навички. |
|
|
|
Впр.1, 2 ст.45-46 |
|
|
|
Впр. 4 ст.47 |
||||||
19 |
17.10 |
Професії та професійні навички. |
Підприємливість і фінансова грамотність: Обговорює матеріальні критерії та мотиви для вибору професії. |
Tense Revision Present Perfect Present Perfect Continuous Ст. 46-47
|
Ст. 43 |
Впр 2-4 ст.46-47 |
|
Впр.7 ст.48 |
Впр.5 ст.48 |
Впр.6 ст.48 |
||||||
20 |
18.10 |
Вимоги до особистісних якостей. |
Підприємливість і фінансова грамотність: Обґрунтовує підприємницьку компетентність, керування власним життям та кар’єрою. |
Present Perfect Continuous |
Ст. 49 |
Впр 4-5 ст.49-50 |
Впр 1, 6 ст.49,50 Впр 2b, 3,4 ст.27 |
Впр 2 ст.49 |
Впр 3ст.49 Впр 1 ст.50 |
Впр 6 ст.50 |
||||||
21 |
21.10 |
Професії |
|
|
|
Впр 1 ст.51 |
|
Впр 2 ст.51 |
|
Впр 4 ст.51 |
||||||
22 |
24.10 |
Стилі листів |
|
|
|
Впр 2-а ст.52 |
|
Впр 3-а ст.54 |
Впр 2-в ст.53 |
Впр 4ст.55
|
||||||
23 |
25.10 |
Ділові листи. Заяви. Оголошення. |
|
|
|
Впр 3-в ст.54-55 |
|
Впр 4ст.55 Презентація листів |
|
Написати оголошення про прийом на роботу. |
||||||
24 |
04.11 |
Вимоги до особистісних якостей. |
Підприємливість і фінансова грамотність: Оцінює фінансові можливості сучасних професій. |
|
Ст. 51 |
Впр 1,3 ст.56-57 |
Впр 3a ст.57 |
Впр 3b ст.58 |
|
Впр 2 ст.56 |
||||||
25 |
07.11 |
Вимоги до кваліфікації. |
Громадянська відповідальність: Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети.. |
|
Ст. 51 |
|
Впр 4-5 ст.59
|
Впр 4,6 ст.58-59 |
|
Написати об’яву «Є вакансії».
|
||||||
26 |
08.11 |
Активізація мовного та мовленнєвого матеріалу |
|
|
Впр 1 ст.60 |
Впр 4 а ст.61 |
|
|
|
Впр 2ст.60 |
||||||
27 |
11.11 |
Повторення вивченого матеріалу теми |
|
|
|
|
Впр 3 ст.61 |
Впр 4 b ст.62
|
|
Завдання у зошиті |
||||||
28 |
14.11 |
Підсумковий урок теми. Самостійна робота |
|
|
Впр 1 ст.60 |
|
|
|
|
Впр 4 c ст.62 |
||||||
Тема 3: Unit 3. Шкільне життя.
|
||||||||||||||||
29 |
15.11 |
Шкільне життя. |
Підприємливість і фінансова грамотність: Обговорює та оцінює фінансові перспективи на майбутнє навчання. |
|
Ст. 64-65
|
|
Впр 2 ст.64
|
Впр 1 ст.64
|
Впр 5 ст.66 письмово |
Впр 4 ст.66
|
||||||
30 |
18.11 |
Відношення британських підлітків до школи. |
Здоров’я і безпека: Розуміє важливість принципів рівноправного спілкування.
|
|
|
Впр 6 ст.66 |
|
|
|
Підготуватись до обговорення « Моє ставлення до навчання» |
||||||
31 |
21.11 |
Моє ставлення до школи |
|
Впр 1 ст.68
|
Ст. 68 Впр 1 ст.68 Learn or study
|
|
|
Впр 2, ст.69 |
|
Вивчити правило с 68 |
||||||
32 |
22.11 |
Розвиток навичок граматики. Умовні речення 1 типу |
|
Умовні речення I типу. Впр 3-4 ст.70-71
|
|
|
|
Впр 2, ст.70
|
Впр 2,ст.70 (письмово) |
Впр 5-6 ст.71 |
||||||
33 |
25.11 |
Школи в Великобританії |
Здоров’я і безпека: Усвідомлює ризики перебування у деструктивних неформальних групах. |
Умовні речення I типу.
|
Ст. 72
|
Впр 1 ст.72 |
Впр 3-4 ст.72 |
Впр. 2 ст.72 |
Впр. 6 ст.74 (письмово) |
Підготувати презентацію по темі уроку |
||||||
34 |
28.11 |
Система освіти в Україні. |
Здоров’я і безпека: Оцінює та обирає ефективний спосіб підготовки до випускних іспитів з точки зору розумового навантаження. |
|
|
|
|
Школи в Україні. |
Впр.5 ст 73 |
Впр.6 ст 74 |
||||||
35 |
29.11 |
Наше навчання |
|
|
Корисні фрази Ст. 74
|
|
Впр 1-3 ст.74-75 |
|
|
Знайти інформацію про систему освіти закордоном |
||||||
36 |
02.12 |
Резюме про прийом на курс |
|
|
Ст.76 |
Впр 3 ст.77 |
|
Впр 2 ст.76 |
Впр 1 ст.76 |
Впр 2 ст.76 |
||||||
37 |
05.12 |
Написання офіційного листа |
|
|
Корисні фрази Ст. 78-79 Власні назви |
Впр 4 ст.78-79 |
|
Впр 4 ст.78-79 Обговорення
|
|
Повтор структуру листа |
||||||
38 |
06.12 |
Школи у Великобританії та США. |
Громадянська відповідальність: Аналізує стосунки з однолітками. Демонструє обізнаність з міжнародними освітніми програмами.
|
Умовні речення I типу.
|
|
Впр 2 ст.80 |
|
Впр.3 А ст 81
|
Впр.3 В ст 82 |
Порівняти систему освіти в Україні та за кордоном (таблиця)
|
||||||
39 |
09.12 |
Англійська-мова міжнародного спілкування.
|
Громадянська відповідальність: Обговорює та порівнює способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі в Україні та в країнах виучуваної мови. |
Умовні речення I типу.
|
|
Впр. 5, ст 82
|
|
|
Впр. 5, ст 82 (письмово) |
Впр. 5, ст 82 переказ |
||||||
40 |
12.12 |
Навчальні курси. |
Громадянська відповідальність: Демонструє обізнаність з міжнародними освітніми програмами. |
|
Власні назви |
Впр 7 ст.83 |
|
Впр 6 ст.83 |
|
Завд в зошиті |
||||||
41 |
13.12 |
Активізація мовного та мовленнєвого матеріалу |
|
|
Впр 1 ст.84 |
|
|
|
Впр 2 ст.84 |
Повтор вивч ГМ теми |
||||||
42 |
16.12 |
Повторення вивченого матеріалу теми |
|
|
|
|
Впр 3 ст.84 |
|
|
Повтор вивч ЛО теми |
||||||
43 |
19.12 |
Підсумковий урок теми |
|
|
|
|
|
|
|
Впр 4 ст.85 |
||||||
44 |
20.12 |
Розвиток навичок читання. Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
Повтор вивч ЛО |
||||||
45 |
23.12 |
Розвиток навичок аудіювання. Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Повтор вивч теми |
||||||
46 |
26.12 |
Розвиток навичок говоріння. Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Повтор вивч ГМ |
||||||
47 |
27.12 |
Розвиток навичок письма. Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
Повтор вивч умовні речення |
||||||
48 |
30.12 |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
Повтор вивч матеріал |
||||||
|
||||||||||||||||