Календарно-тематичне планування Англійська мова 2 клас Smart Junior зі змістовими лініями IІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування Англійська мова 2 клас Smart Junior зі змістовими лініями IІ семестр (3 год. на тиждень)
Перегляд файлу

ІІ СЕМЕСТР

 

 

 Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

ТЕМА. Природа (13 год.)

49

 

Дика природа. Введення нових ЛО теми.

Вказувати кількість предметів

Розпізнавати слова на позначення у супроводі малюнків

parrot, monkey, hippo, animals (p. 52)

 

How many…?

 

Ѵ

 

 

 

 

Вивч. слова

 

50

 

Тварини. Активізація ЛО теми.

Ставити та відповідати на запитання

Ставить та відповідає на запитання щодо кількості тварин

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

I can see …

Plural of nouns

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex. 1, p. 41

 

51

 

Коді, який може розмовляти. Розвиток навичок читання.

Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини

swim, run, talk, fly (p. 54)

Can you ...?

can’t = cannot

Yes, I can.

No, I can’t.

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

 

 

 

WB ex. 2, p. 42

 

52

 

Що ти можеш робити? Розвиток навичок говоріння.

Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини в парі

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного  матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex. 3, p. 42

 

53

 

Дикі тварини. Введення і активізація ЛО теми.

Описувати тварини

Продукувати короткі фрази з описом тварин

 

elephant, penguin, crocodile, jump (p. 56)

 

It can …

It can’t …

 

Ѵ

 

 

 

WB ex.1, p. 43

 

54

 

Що вміють робити тварини. Розвиток навичок говоріння.

Описувати тварини

Продукувати короткі фрази з описом тварин

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного  матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2, p. 43

 

55

 

Можуть леви бігати? Вдосконалення комунікативних навичок.

Описувати тварини

Продукувати короткі фрази з описом тварин

 

climb, lion, zebra, leg, tail, tree, giraffe (pp. 58-59)

Повторення граматичного  матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.1, p.44

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

56

 

Моя улюблена тварина. Розвиток навичок письма.

Описувати тварини

Продукувати короткі фрази з описом тварин

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Написати 3 речення про улюблену тварину

 

57

 

Лісові тварини. Розвиток навичок аудіювання і читання.

Описувати тварини

Продукувати короткі фрази з описом тварин

 

bison, horn, teeth, dive, beaver (p. 60)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.2, p. 44

 

58

 

Хто живе в лісі. Вдосконалення навичок читання.

Описувати тварини

Продукує короткі речення на знайому тему

bear, river (p. 61)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.2, p. 45

 

59

 

Дикі тварини. Узагальнення вивченого.

Описувати тварини

Продукувати короткі фрази з описом можливостей тварин

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.1-2, p. 46-47

 

60

 

Моя улюблена дика тварина. Повторення.

 

Описувати тварини

Продукувати короткі фрази з описом можливостей тварин

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Ѵ

 

 

 

 

Розповідати про улюблену тварину

 

61

 

Мої улюблені герої. Розвиток навичок читання. (p. 104)

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /ʌ/

Вміти розпізнавати звук /ʌ /

duck, jumper, under

(p. 104)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1-2 p.49

 

ТЕМА. Відпочинок і дозвілля (14 год.)

62

 

Це моє місто. Введення нових ЛО теми.

Називати місця у місті

Розпізнавати знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

pet shop, toy shop, school, park (p. 64)

There is a …

 

 

Ѵ

 

 

WB ex. 1, p.50

 

63

 

Карта міста. Закріплення ЛО теми. 

Називати місця у місті

Розпізнавати знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

Project work

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

64

 

Місця у місті. Розвиток навичок аудіювання і читання.

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

supermarket, hospital, cinema, police station (p. 66)

There are

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex.2 p.51

 

65

 

Місто, в якому я живу. Вдосконалення навичок говоріння.

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

Ѵ

 

 

 

 

 

Намалювати своє місто

 

66

 

Прогулянка містом. Розвиток навичок письма.

 

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

restaurant, playground, zoo (p. 68)

Is there…?

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1 p.52

 

67

 

Що можна відвідати в твоєму місті.

Розвиток діалогічного мовлення.

Називати місця у місті

Ставити та відповідати на запитання щодо свого міста

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

Вивчити діалог

 

68

 

Моє місто. Розвиток навичок говоріння.

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1 p.53

 

69

 

Місто, де я народився. Розвиток навичок письма.

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Написати про своє місто

 

70

 

Київ – столиця України. Вдосконалення навичок письма.

 

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

church, garden, theatre, door, museum (p. 72)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1 p.54

 

71

 

Дорожні знаки. Розвиток навичок аудіювання та читання.

 

Надавати та виконувати вказівки

Go straight, turn right, stop, don’t turn right (p. 73)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex. 1 p.55

 

 

72

 

Мої улюблені місця в місті. Розвиток навичок говоріння.

Називати місця у місті

Ставити та відповідати на запитання щодо свого міста

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex. 2 p.56

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

73

 

Місця в місті. Вдосконалення навичок письма.

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.3 p.57

 

 

74

 

Моє місто. Повторення вивченого.

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.58

 

 

75

 

Мої улюблені герої. Розвиток навичок читання. (p. 105)

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук

(//, /ʃ/)

 

chimp, chair, peach, sheep, fish, shirt (p. 105)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1-2 p.59

 

ТЕМА. Харчування (30 год.)

76

 

Яка твоя улюблена їжа? Введення нових ЛО теми.

Називати продукти

Розпізнавати слова на позначення продуктів у знайомому контексті

Meat, cheese, rice, tomato, sandwich (p. 77)

I like …

 

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.1 p.60

 

77

 

Моя улюблена їжа.

Розвиток навичок говоріння.

Називати продукти

Продукувати короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.2 p.60

 

78

 

За обідом. Продукти харчування. Введення і активізація нових ЛО теми.

Називати продукти

Продукувати короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні

chips, banana, pasta, milk, cereal, juice, tea  (p. 78)

I don’t like…

Do you like …?

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.1 p.61

 

79

 

Улюблені страви членів родини. Вдосконалення навичок говоріння.

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

 

Ѵ

 

Повторити вивчені слова

 

80

 

Повсякденні справи. Розвиток навичок читання.

Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку

Продукувати короткі фрази та речення з описом розпорядку дня

get up, go to school, go home, go to bed (p. 80)

What time do you…?

 

 

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.1 p.62

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

81

 

Мій робочий день. Розвиток навичок аудіювання і говоріння.

Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку

Продукувати короткі фрази та речення з описом розпорядку дня

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.62

 

82

 

Мої щоденні справи. Вдосконалення навичок говоріння.

Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку

Продукувати короткі фрази та речення з описом розпорядку дня

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

 

 

Описувати свій робочий день

 

83

 

Здорове харчування. Розвиток навичок читання

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

Продукувати короткі фрази з описом власного харчування

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

Ѵ

 

Project work

Постер про здорове харчування

 

84

 

Національні страви. Вдосконалення навичок читання.

Описувати власне харчування

Продукувати короткі фрази з описом власного харчування

cabbage, beetroot, fruit, sour cream (p. 84)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.2 p.63

 

85

 

В ресторані. Розвиток діалогічного мовлення.

Описувати власне харчування

Продукувати короткі фрази з описом власного харчування

fish, soup, beans, bread, salad, chicken  (p. 85)

How much is/are …?

 

 

 

 

 

Ѵ

WB ex.1 p.64

 

86

 

Моє меню. Розвиток навичок письма.

Описувати власне харчування

Продукувати короткі фрази з описом власного харчування

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

 

 

Ѵ

Зробити своє власне меню

 

87

 

Мої улюблені страви. Розвиток монологічного мовлення.

 

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex. 2 p.66

 

88

 

Продукти харчування. Повторення вивченого.

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex.1-2 p.67

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

89

 

Мої улюблені герої. Розвиток навичок читання. (p. 106)

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук

(/θ/, / ð/)

 

thin, thirteen, teeth, this, that, mother (p. 106)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1-2 p.68

 

90

 

Одяг. Введення нових ЛО теми..

Описувати одяг

Розпізнавати знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

jeans, T-shirt, dress, shirt (p. 88)

I am wearing …

You are wearing …

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

Вивчити слова

WB ex.1 p.69

 

91

 

Хто я? Активізація ЛО теми.

Описувати одяг

Розпізнавати знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

Вивчити пісню (p. 88)

 

92

 

Мій одяг. Розвиток навичок говоріння.

Описувати одяг

Продукувати короткі речення з описом одягу людини

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

Намалювати себе і описувати одяг

 

93

 

Предмети одягу. Розвиток навичок аудіювання.

Описувати людину

Продукувати прості речення з описом зовнішності людей

shorts, glasses, trainers

 (p. 90)

Hes wearing

Shes wearing …

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1 p.70

 

94

 

Одяг, який ми носимо. Розвиток навичок говоріння.

Описувати одяг

Продукувати короткі речення з описом одягу людини

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.70

 

95

 

Одяг мого друга. Вдосконалення навичок говоріння.

Описувати одяг

Продукувати прості речення з описом одягу людини

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Намалювати свого друга

 

96

 

Традиційний одяг. Розвиток навичок аудіювання і читання.

 

Описувати одяг

Продукувати прості речення з описом одягу людини

jacket, socks, trousers, shirt (p. 92)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

Вивчити слова

WB ex.1 p.71

 

 

97

 

Одяг різних країн світу. Вдосконалення навичок читання.

 

Описувати одяг

Продукувати прості речення з описом одягу людини

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.71

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

98

 

Пори року. Контроль аудіювання

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

spring, summer, autumn, winter (p. 94)

Is he/she wearing ?

 

 

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.1-2 p.72

 

 

99

 

Топ-модель та її одяг. Розвиток навичок письма.

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

Продукувати короткі речення з описом одягу людини

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Project work

Створити топ-модель і описати її одяг

 

100

 

Моє хоббі. Контроль читання

Розповідати про професію

Продукувати короткі речення з описом професії

 

student, football, origami, paper animals (p. 96)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.2 p.73

 

 

101

 

Матеріал, з якого шиють одяг. Розвиток навичок говоріння.

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

Продукувати прості речення з описом одягу людини

silk, wool, cotton (p. 97)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Ѵ

 

 

 

WB ex.1 p.74

 

 

102

 

Опис одягу.

Контроль письма

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1-2 p.75

 

 

103

 

Наш повсякденний одяг. Розвиток діалогічного мовлення.

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1-2 p.77

 

 

104

 

Мої улюблені герої. (p. 106)

Контроль говоріння

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук

(//, / /)

 

white, kite, rice, home, rose, nose (p. 107)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1-2 p.78

 

 

105

 

Мій улюблений одяг. Узагальнення вивченого.

Продукувати короткі речення з описом одягу людини

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Повторити всі слова

 

 

Змістові лінії:

  1. Екологічна безпека та сталий розвиток спрямована на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.

 

  1. Громадянська відповідальність – сприяє формуванню відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх функціонування.

 

  1. Здоров'я і безпека виховує учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і створювати безпечне життєве середовище.

 

  1. Підприємливість та фінансова грамотність – спрямована на розвиток кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування і таке інше).

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 10
Оцінки та відгуки
  1. Кулик Наталя Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. довганчук ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. довганчук ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. довганчук ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. довганчук ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. довганчук ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. довганчук ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Смірнова Олеся
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Kyrtanutsch Janka
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Могила Алла Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 7 відгуків
docx
Додав(-ла)
Olen Nataliia
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
7 січня 2020
Переглядів
19778
Оцінка розробки
5.0 (10 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку