І СЕМЕСТР
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
ТЕМА 1. Знайомство. Повторення (5 год.) |
|||||||||||||
1 |
|
Знайомство. Повторення. Повернення Смайлика. |
Повторити букви і звуки, розповідати про друга (3 речення) |
ex. 1, p. 4 ex. 4, p. 5 |
Числівники Have got |
|
Ѵ |
|
|
WB ex. 1 – p. 3 |
|
||
2 |
|
Привітання. Знайомство. Повторення. |
Вести діалог «Знайомство», представляти друзів один одному |
Повторення лексики 2 класу |
Питальні речення Особові і присвійні займенники |
|
Ѵ |
|
|
WB ex. 3 – p.3 |
|
||
3 |
|
Сім’я Біла. Повторення. Розвиток навичок читання. |
Розповідати про сім'ю друга, використовувати «To be» у теп. неозн. часі та особові займенники у реченнях |
Повторення лексики 2 класу |
Present Simple of the verb “to be” Спеціальні запитання |
|
Ѵ |
|
|
WB ex. 1-3 – p.4 |
|
||
4 |
|
Шкільне приладдя. Кольори. Повторення. |
Повторити кольори, шкільне приладдя, використовувати прийменники місця |
Повторення лексики 2 класу |
Прийменники on, in, under, near Спеціальні запитання. |
|
Ѵ |
|
|
WB ex. 2,3 – p.5 |
|
||
5 |
|
Я це можу робити. Підсумковий урок з теми «Знайомство. Повторення». Тематичне оцінювання. |
Вживання модального дієслова can у реченні, використання to be та присвійних займенників, описувати товариша |
Повторення лексики 2 класу |
Present Simple of the verb “to be” Присвійні займенники Модальне дієслово «Can» |
|
|
Ѵ |
|
WB ex. 2 – p.6 |
|
||
ТЕМА 2. Відпочинок і дозвілля (8 год). |
|||||||||||||
6 |
|
Країни Європи. Введення нових ЛО теми. |
Повторити букви і звуки, розповідати про друга (3 речення) |
England, Italy, Germany, France, Greece, Ukraine, Spain |
Present Simple |
|
Ѵ |
|
|
WB ex. 2 – p.7 |
|
||
7 |
|
Звідки ти родом. Розвиток діалогічного мовлення. |
Вміти вести діалог по темі, використовувати сталі вирази |
Where are you from? |
Спеціальні запитання |
|
Ѵ |
|
|
WB ex. 2 – p.8 |
|
||
8 |
|
Літній табір відпочинку. Розвиток граматичних навичок. |
Вміти описувати приміщення, називати об'єкти |
here, there |
Вказівні займенники «this/that» Обставини місця «here/there» |
|
Ѵ |
V |
|
WB ex. 1,2 – p.9 |
|
||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
9 |
|
Ігри та улюблені заняття. Розвиток навичок говоріння. |
Вміти будувати речення використовуючи вираз «I like…», вміти розповідати про свої уподобання |
|
Конструкції Can you …? I like … Let’s …
|
|
Ѵ |
|
|
WB ex. 2,3 – p.10 |
|
||
10 |
|
Телефонна розмова. Розвиток діалогічного мовлення. |
swimming pool, room for girls, party hall, sports-ground, flat, house |
Конструкції How are you? How is he/she? How are they? Do you like..?
|
|
Ѵ |
|
|
WB ex. 1,2 – p.11 |
|
|||
11 |
|
Відпочинок дітей у таборі. Розвиток навичок читання. |
Вміти будувати речення використовуючи вираз «I like…», вміти розповідати про свої уподобання |
watch a cartoon, play chess, paint, play music, team |
Конструкції I like… I don’t like… |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
WB ex. 2 – p.12 |
|
||
12 |
|
Улюблені заняття. Розвиток навичок письма. |
Розповідати про хобі, використовуючи «I like…» |
What’s your hobby? |
Present Simple |
|
Ѵ |
Ѵ
|
|
WB ex. 2,3 – p.13 |
|
||
13 |
|
Улюблені заняття. Дозвілля. Підсумковий урок з теми «Відпочинок і дозвілля». Тематичне оцінювання. |
Перевірити свої знання |
|
|
|
Ѵ |
|
|
WB ex. 2 – p.14 |
|
||
ТЕМА 3. Я. моя сім’я і друзі. Помешкання (8 год.) |
|||||||||||||
14 |
|
Моя сім’я. Введення та активізація нових лексичних одиниць та мовленнєвих зразків. |
Вміти називати членів родини |
family tree, cousins, who |
Конструкції This is … I am … Who is …? |
|
Ѵ |
|
|
WB ex. 2 – p.15 |
|
||
15 |
|
Я та моя родина. Розвиток навичок говоріння. |
Вміти вказувати місце знаходження друзів, ставити спеціальні запитання |
village |
Конструкції Where is / are…? |
|
Ѵ |
|
|
WB ex. 1-3 – p.16 |
|
||
16 |
|
Мій дім. Введення нових лексичних одиниць. |
Вміти називати кімнати в будинку/ квартирі, вказувати їх місце знаходження |
kitchen, bathroom, living-room, bedroom, new, house |
Конструкція This is …
|
|
Ѵ |
|
|
WB ex. 2,3 – p.17 |
|
||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
17 |
|
Мій дім, квартира. Розвиток навичок говоріння. |
Перевірити вміння сприймання на слух та розуміння прослуханого |
|
Конструкції Where is / are…? Прийменники on, in, under, near
|
|
Ѵ |
|
|
WB ex. 2 – p.18 |
|
||
18 |
|
Моя кімната. Опис кімнати. |
Навчитися використовувати прийменники місця, вміти описувати кімнату Перевірити уміння зорового сприймання та розуміння прочитаного |
sofa, armchair, carpet, floor, next to, in front of, near above |
Конструкції Where is / are… in your room? |
|
Ѵ |
|
|
WB ex. 1,2 – p.19 |
|
||
19 |
|
Професії. Множина іменників. |
Вміти називати професії своїх батьків, використовувати присвійні займенники Перевірити уміння усного продукування та взаємодії |
doctor, singer, secretary, driver, dancer, waiter, businessman, farmer |
Конструкція What is this his/her job? Множина іменників man - men Remember!-p.41 |
|
Ѵ |
|
|
WB ex. 1,3 – p.20 |
|
||
20 |
|
Моя сім’я. Узагальнення і систематизація вивченого. |
Вміти описувати будинок |
|
Прийменники |
|
Ѵ |
|
|
WB ex. 2 – p.21 |
|
||
21 |
|
Моя сім’я. Підсумковий урок з теми «Я, моя сім’я та друзі. Помешкання». Тематичне оцінювання. |
Перевірити власні знання |
|
|
|
Ѵ |
|
|
WB ex. 1,2 – p.22 |
|
||
ТЕМА 4: Школа (11 год.) |
|||||||||||||
22 |
|
Дні тижня. Навчальні предмети. Введення та активізація нових лексичних одиниць та мовленнєвих зразків. |
Вміти розрізняти і називати дні тижня, навчальні предмети, будувати речення з have got |
days of the week, school subjects |
Конструкція On Monday they have got…
|
|
Ѵ |
|
|
WB ex. 2 – p.23 |
|
||
23 |
|
Шкільні предмети. Мій улюблений предмет. Розвиток навичок говоріння.
|
Вміти називати навчальні предмети, виражати своє ставлення до них |
do sums |
Конструкція When is/are…? |
|
Ѵ |
|
|
WB ex. 2,3 – p.24 |
|
||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
24 |
|
Наші улюблені предмети. Розвиток комунікативних навичок. |
Вміти вести бесіду з другом про улюблений урок, називати дні тижня |
|
|
|
Ѵ |
|
|
WB ex. 2 – p.25 |
|
||
25 |
|
Мій улюблений предмет. Контрольна робота: аудіювання. |
Вміти аргументувати свій вибір, точку зору
|
|
Конструкції I like…/ I don’t like… He/She likes…/ He/She doesn’t like … |
|
Ѵ |
|
|
WB ex. 2 – p.26 |
|
||
26 |
|
Мій друг по листуванню. Розвиток навичок письма. |
Вміти вести бесіду з другом про улюблений урок, називати дні тижня |
|
Конструкція I have got… |
|
Ѵ |
|
|
WB ex. 1-3 – p.27 |
|
||
27 |
|
Розпорядок дня. Годинник. Контрольна робота: читання. |
Вміти орієнтуватися за годинником, розповідати про свій розпорядок дня |
seven o’clock, wake up, wash, dress, breakfast |
Present Simple |
|
Ѵ |
Ѵ |
Ѵ |
WB ex. 2 – p.28 |
|
||
28 |
|
Розпорядок дня Біла. Розвиток комунікативних навичок. |
Вміти називати час, день, раціонально планувати робочий день |
have lunch, do one’s homework, club, after, go to bed, help must |
Модальне дієслово «must» |
|
Ѵ |
Ѵ |
Ѵ |
WB ex. 1 – p.29 |
|
||
29 |
|
Розпорядок дня. Контрольна робота: письмо. |
Вміти описувати свій робочий день |
ЛО теми |
Модальне дієслово «must» |
|
Ѵ |
Ѵ |
Ѵ |
WB ex. 2 – p.29 |
|
||
30 |
|
Як справи? Чим займаєшся? Модальні дієслова. |
Вміти правильно використовувати модальні дієслова в стверджувальних реченнях, запитаннях
|
ЛО теми |
Модальні дієслова |
|
Ѵ |
|
|
WB ex. 1,2 – p.30 |
|
||
31 |
|
День у школі. Контрольна робота: говоріння. |
Перевірити знання з теми |
|
Модальні дієслова |
|
Ѵ |
Ѵ |
Ѵ |
WB ex. 2 – p.31 |
|
||
32 |
|
Робочий день. Підсумковий урок з теми «Школа». Тематичне оцінювання. |
Перевірити знання з теми |
|
|
|
Ѵ |
Ѵ |
Ѵ |
WB ex. 1-3 – p.32 |
|
||
Змістові лінії:
1