Календарно-тематичне планування Англійська мова 3 клас Карп'юк зі змістовими лініями І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування Англійська мова 3 клас для загальноосвітніх закладів зі змістовими лініями, Карп'юк О.
Перегляд файлу

І СЕМЕСТР

 

 

 Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

ТЕМА 1. Знайомство. Повторення (5 год.)

1

 

Знайомство. Повторення. Повернення Смайлика.

Повторити букви і звуки, розповідати про друга (3 речення)

ex. 1, p. 4

ex. 4, p. 5

Числівники

Have got

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex. 1 – p. 3

 

2

 

Привітання. Знайомство.  Повторення.

Вести діалог «Знайомство», представляти друзів один одному

Повторення лексики 2 класу

Питальні речення

Особові і присвійні займенники

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex. 3 – p.3

 

3

 

Сім’я Біла. Повторення. Розвиток навичок читання.

Розповідати про сім'ю друга, використовувати «To be» у теп. неозн. часі та особові займенники у реченнях

Повторення лексики 2 класу

Present  Simple of the verb “to be”

Спеціальні запитання

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex. 1-3 – p.4

 

4

 

Шкільне приладдя. Кольори. Повторення.

Повторити кольори, шкільне приладдя, використовувати прийменники місця

Повторення лексики 2 класу

Прийменники

on, in, under, near

Спеціальні запитання.

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex. 2,3 – p.5

 

5

 

Я це можу робити. Підсумковий урок з теми «Знайомство. Повторення». Тематичне оцінювання.

Вживання  модального дієслова can у реченні, використання to be та присвійних займенників, описувати товариша

Повторення лексики 2 класу

Present  Simple of the verb “to be”

Присвійні займенники

Модальне дієслово «Can»

 

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex. 2p.6

 

ТЕМА 2. Відпочинок і дозвілля (8 год).

6

 

Країни Європи. Введення нових ЛО теми.

Повторити букви і звуки, розповідати про друга (3 речення)

England, Italy, Germany, France, Greece, Ukraine, Spain

Present  Simple

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex. 2p.7

 

7

 

Звідки ти родом. Розвиток діалогічного мовлення.

Вміти вести діалог по темі, використовувати сталі вирази

Where are you from?

Спеціальні запитання

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex. 2p.8

 

8

 

Літній табір відпочинку. Розвиток граматичних навичок.

Вміти описувати приміщення, називати об'єкти

here, there

Вказівні займенники «this/that»

Обставини місця «here/there»

 

 

 

Ѵ

 

 

V

 

 

WB ex. 1,2p.9

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

9

 

Ігри та улюблені заняття. Розвиток навичок говоріння.

 

 

Вміти будувати речення використовуючи вираз «I like…», вміти розповідати про свої уподобання

 

Конструкції

Can you …?

I like …

Let’s …

 

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex. 2,3 – p.10

 

10

 

Телефонна розмова.  Розвиток діалогічного мовлення.

swimming pool, room for girls, party hall, sports-ground, flat, house

Конструкції

How are you?

How is he/she?

How are they?

Do you like..?

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex. 1,2p.11

 

11

 

Відпочинок дітей у таборі. Розвиток навичок читання.

Вміти будувати речення використовуючи вираз «I like…», вміти розповідати про свої уподобання

watch a cartoon, play chess, paint, play music, team

Конструкції

I like…

I don’t like…

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

WB ex. 2p.12

 

12

 

Улюблені заняття. Розвиток навичок письма. 

Розповідати про хобі, використовуючи «I like…»

What’s your hobby?

Present Simple

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

 

WB ex. 2,3p.13

 

13

 

Улюблені заняття.  Дозвілля. Підсумковий урок з теми «Відпочинок і дозвілля». Тематичне оцінювання.

Перевірити свої знання

 

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex. 2p.14

 

ТЕМА 3. Я. моя сім’я і друзі. Помешкання (8 год.)  

14

 

Моя сім’я. Введення та активізація нових лексичних одиниць та мовленнєвих зразків.

Вміти називати членів родини

family tree, cousins, who

Конструкції

This is …

I am …

Who is …?

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex. 2p.15

 

15

 

Я та моя родина. Розвиток навичок говоріння.

Вміти вказувати місце знаходження друзів, ставити спеціальні запитання

village

Конструкції

Where is / are…?

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex. 1-3 – p.16

 

16

 

Мій дім. Введення нових лексичних одиниць.  

Вміти називати кімнати в будинку/ квартирі, вказувати їх місце знаходження

kitchen, bathroom, living-room, bedroom, new, house

Конструкція

This is …

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex. 2,3 – p.17

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

17

 

Мій дім, квартира. Розвиток навичок говоріння.

Перевірити вміння сприймання на слух та розуміння прослуханого

 

Конструкції

Where is / are…?

Прийменники

on, in, under, near

 

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex. 2 – p.18

 

18

 

Моя кімната. Опис кімнати.

Навчитися використовувати прийменники місця, вміти описувати кімнату Перевірити уміння зорового сприймання та розуміння прочитаного

sofa, armchair, carpet, floor, next to, in front of, near above

Конструкції

Where is / are… in your room?

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex. 1,2 – p.19

 

19

 

Професії. Множина іменників.

Вміти називати професії своїх батьків, використовувати присвійні займенники Перевірити уміння усного продукування та взаємодії

doctor, singer, secretary, driver, dancer, waiter, businessman, farmer

Конструкція

What is this his/her job?

Множина іменників

man - men

Remember!-p.41

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex. 1,3 – p.20

 

20

 

Моя сім’я. Узагальнення і систематизація вивченого.

Вміти описувати будинок

 

Прийменники

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex. 2 – p.21

 

21

 

Моя сім’я. Підсумковий урок з теми «Я, моя сім’я та друзі. Помешкання». Тематичне оцінювання. 

Перевірити власні знання

 

 

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex. 1,2 – p.22

 

ТЕМА 4: Школа (11 год.)

22

 

Дні тижня. Навчальні предмети.  Введення та активізація нових лексичних одиниць та мовленнєвих зразків.

Вміти розрізняти і називати дні тижня, навчальні предмети, будувати речення з have got

days of the week, school subjects

Конструкція

On Monday they have got…

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex. 2 – p.23

 

23

 

 

Шкільні предмети. Мій улюблений предмет. Розвиток навичок говоріння.

 

Вміти називати навчальні предмети, виражати своє ставлення до них

do sums

Конструкція

When is/are…?

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex. 2,3 – p.24

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

24

 

Наші улюблені предмети. Розвиток комунікативних навичок.

Вміти вести бесіду з другом про улюблений урок, називати дні тижня

 

 

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex. 2 – p.25

 

25

 

Мій улюблений предмет. Контрольна робота: аудіювання.

Вміти аргументувати свій вибір, точку зору

 

 

Конструкції

I like…/ I don’t like…

He/She likes…/ He/She doesn’t like

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex. 2 – p.26

 

26

 

Мій друг по листуванню. Розвиток навичок письма.

Вміти вести бесіду з другом про улюблений урок, називати дні тижня

 

Конструкція

I have got…

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex. 1-3

p.27

 

27

 

Розпорядок дня. Годинник.

Контрольна робота: читання.

Вміти орієнтуватися за годинником, розповідати про свій розпорядок дня

seven o’clock, wake up, wash, dress, breakfast

Present Simple

 

 

Ѵ

 

 Ѵ

 

 Ѵ

 

WB ex. 2 – p.28

 

28

 

Розпорядок дня Біла. Розвиток комунікативних навичок.

Вміти називати час, день, раціонально планувати робочий день

have lunch, do one’s homework, club, after, go to bed, help must

Модальне дієслово «must»

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

Ѵ

 

WB ex. 1 – p.29

 

29

 

Розпорядок дня. Контрольна робота: письмо.

Вміти описувати свій робочий день

ЛО теми

Модальне дієслово «must»

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 Ѵ

 

WB ex. 2 – p.29

 

30

 

Як справи? Чим займаєшся? Модальні дієслова.

Вміти правильно використовувати модальні дієслова в стверджувальних реченнях, запитаннях

 

ЛО теми

Модальні дієслова

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex. 1,2 – p.30

 

31

 

День у школі. Контрольна робота: говоріння.

Перевірити знання з теми

 

Модальні дієслова

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

Ѵ

 

WB ex. 2 – p.31

 

32

 

Робочий день. Підсумковий урок з теми «Школа». Тематичне оцінювання.

Перевірити знання з теми

 

 

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

Ѵ

 

WB ex. 1-3 – p.32

 

 

 

Змістові лінії:

  1. Екологічна безпека та сталий розвиток спрямована на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.

 

  1. Громадянська відповідальність – сприяє формуванню відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх функціонування.

 

  1. Здоров'я і безпека виховує учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і створювати безпечне життєве середовище.

 

  1. Підприємливість та фінансова грамотність – спрямована на розвиток кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування і таке інше).

 

 

 

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Olen Nataliia
Додано
21 липня
Переглядів
1416
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку