Календарно-тематичне планування Англійська мова 3 клас Smart Junior зі змістовими лініями І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування Англійська мова 3 клас Smart Junior зі змістовими лініями І семестр. Мітчелл (3 год. на тиждень)
Перегляд файлу

І СЕМЕСТР

 

 

 Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємли-вість та фінансова грамотність

ТЕМА. Я, моя родина і друзі (12 год.)

1

 

Знайомство. Повторення.

Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами

Ставити і відповідати на прості запитання

What’s your name?

My name is …

How are you?

Fine, thank you.

(p. 4)

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

2

 

Кольори. Цифри. Повторення.

Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами

Розпізнавати знайомі слова, що позначають кольори і цифри

 

red, blue, yellow, green, brown, white, black, pink

Numbers 1-10

(pp. 5-6)

What colour is it?

It’s  red.

How old are you?

I’m eight.

 

 

Ѵ

 

 

 

Співати пісні про кольори і цифри

 

3

 

Зовнішність. Введення і активізація нових ЛО теми.

Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами

Описувати зовнішність людини

 

pretty, ugly, straight hair, curly hair, long hair, purple

(p. 7)

Вживання have got, has got

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.3, p. 2

 

4

 

Нумо рахувати! Розвиток навичок читання.

Рахувати від 10 до 100

Ставити і відповідати на прості запитання

Numbers  10-100 (p. 8)

 

What are these? – They are

 

 

Ѵ

 

 

 

Ѵ

WB ex.2, p. 3

Рахувати до 100

 

5

 

Порахуємо наші іграшки. Розвиток комунікативних навичок.

Рахувати від 10 до 100

Ставити і відповідати на запитання з метою ідентифікації власника

shells, puzzles, teddy bears

(p. 9)

Have you got…?

Has she got…?

 

 

Ѵ

 

 

 

Ѵ

WB ex.3, p. 3

 

6

 

Мої захоплення. Розвиток навичок читання.

Розповідати про свої уподобання, що вміє роботи, а що не вміє робити

do karate, play basketball, sing, dance, paint  (p. 10)

Модальні дієслова can/cant

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1, p. 4

 

7

 

Хобі. Розвиток навичок говоріння.

Ставити і відповідати на запитання про свої уподобання

dive, play basketball, do karate, dance, sing

(p. 11)

Can you dive?

No, I can’t.

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2, p.4

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємли-вість та фінансова грамотність

8

 

Я і моє оточення. Розвиток діалогічного мовлення.

Відповідати на загальні питання

Надає інформацію про себе та своє оточення

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2, p.5

Вивчити діалог

 

9

 

Моя родина. Розвиток монологічного мовлення.

Продукувати прості речення з метою опису своєї сім’ї

Розповідати про свою родину

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного  матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Підготувати проект «Моя родина»

WB ex.2, p.6

 

 

10

 

Час історій. Малюнок Джеррі. Вдосконалення навичок читання.

Продукувати прості речення з метою опису зовнішності

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

Повторення граматичного  матеріалу з  попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

WB ex.2, p. 7

 

11

 

Іграшки. Розвиток навичок аудіювання.

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /pl/, /bl/,/cl/,/gl/,/fl/

plane, blue, clap, glue, fly (p. 14)

Повторення граматичного  матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2, p. 8

 

12

 

Моя родина. Узагальнення вивченого.

 

Описувати зовнішність, називати кількість предметів, розповідати про свої уподобання

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного  матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

Повторити всю вивчену

лексику

 

ТЕМА. Людина (12 год.)

13

 

Мій робочий день. Введення і активізація нових ЛО теми.

Розуміти знайомі слова у супроводі малюнків

Розповідати про щоденні справи

do my homework, brush my teeth, have a shower, get dressed, have lunch (p. 17)

 

Present Simple 3rd person singular

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1, p. 10

Вивчити пісню

 

14

 

Мої щоденні справи. Закріплення ЛО теми. 

Ставити та відповідати на запитання щодо щоденних справ

take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train (p. 18)

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.2, p. 11

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

15

 

Щоденні справи мого друга. Розвиток навичок говоріння.

Ставити та відповідати на запитання щодо щоденних справ

Відповідати на питання партнера

take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train (p. 18)

Does your dad drive to work? No, he doesn’t. He takes the train.

 

 

Ѵ

 

 

 

Вивчити діалог

 

16

 

Професії. Вдосконалення навичок читання.

Називати професії, ставити запитання, хто ти за професією

firefighter, put out fires, save people, actor, doctor, pilot, artist (p. 20)

What do you do, Dave? I’m a firefighter. I put out fires.

 

 

Ѵ

 

 

 

Вивчити нові слова

 

17

 

Моя майбутня професія. Розвиток навичок письма.

Називати професії, ставити запитання, хто ти за професією

Розповідати про обрану професію

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків

What does he do? He’s a doctor.

Fly-3rd person singular flies

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1 p.12

 

18

 

Мої хатні обов’язки.

Розвиток навичок говоріння.

Надавати відповіді на запитання

Розповідати про хатні обовязки

clean my room, do the washing-up, make the bed, water the plants, take out the rubbish  (p. 22)

What do you do at home? I clean my room and I take out the rubbish.

 

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.1 p.13

 

19

 

Мій розпорядок дня. Розвиток навичок письма.

Ставити та відповідати на запитання

Розповідати про свій розпорядок дня

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Підготувати проект «Мій розпорядок дня»

 

 

20

 

Професії. Розвиток навичок читання.

Відповідати на загальні запитання

Розповідати про професії

teacher, dentist, chef, cook, to fix teeth, to work

(p. 25)

Possessive case Monica’s mother, Joey’s dad, Kerry’s mother.

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.15

 

21

 

Мій ранок. Вдосконалення навичок читання

Правильно вимовляти та читати звуки /pr/, /br/, /cr/, /gr/, /fr/, /tr/, /dr/

pretty, brush, crayon, grey, fruit, tree, drink

(p. 26)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

 

Ѵ

WB ex.1 p.16

 

22

 

Професії моїх батьків. Узагальнення вивченого.

Називати професії, розповідати про щоденні справи. Ставити та відповідати на запитання про щоденні справи

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2-3 p.17

 

 

23

 

Транспорт в Україні та Великій Британії. Розвиток навичок читання.

 

Розповідати про види транспорту в Україні та в Об’єднаному Королівстві Великобританії

metro, funicular, tram, line, station,

double-decker

(p. 29)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.18

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємли-вість та фінансова грамотність

24

 

Соціальна допомога. Розвиток навичок аудіювання і читання.

 

Розповідати про організації, які надають соціальну  допомогу

help, sleep, find, food, place, water

(p. 30)

Модальне дієслово can

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1 p.19

 

 

ТЕМА. Відпочинок і дозвілля (12 год.)

25

 

Моє дозвілля. Введення і активізація нових ЛО теми.

Називати види спорту

Розпізнавати знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті

playing the guitar, playing volleyball, playing tennis, hitting the ball, throwing the ball (p. 31)

Present Progressive

am, is, are + verb (ing)

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.20

Вивчити нові слова

 

26

 

Свійські тварини.

Розвиток навичок читання.

Розповідати про свійські тварин на фермі

horse, sheep, goat, mouse, cow (p. 32)

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття, have/has got

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1 p.21

 

27

 

Відпочинок на фермі. Розвиток навичок аудіювання і говоріння.

Ставити та відповідати на запитання щодо свійських тварин. Утворення множини іменників

wolf, eat, farm (p. 33)

Утворення множини іменників duck-ducks, tomato-tomatoes,

wolf-wolves,

mouse-mice,

sheep-sheep,

child-children

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.3 p.21

 

28

 

Знаки в музеї. Вдосконалення навичок читання.

Розповідати, що можна або не можна робити в музеї

sign, throw rubbish in the rubbish bin, drink, turn off, mobile phone, take photos (p. 34)

Наказові речення

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.22

 

29

 

Знаки заборони. Вдосконалення навичок говоріння.

Вживати наказовий спосіб, розповідати про заборонені дії

Turn off your mobile phones. Don’t take photos. (p. 35)

Наказовий спосіб, стверджувальні та заперечні речення

 

Ѵ

 

 

 

 

Написати шкільні правила

 

30

 

Котра година? Розвиток діалогічного мовлення.

Розповідати про дозвілля та вживати час

Its six oclock.

Its half past seven.

Its a quarter to three.

Its a quarter past eleven. (p. 36)

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.23

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

31

 

Моє дозвілля. Розвиток навичок письма.

Виконувати проектну роботу, створювати силует, малювати картинки про дозвілля та писати речення про дозвілля

Презентувати проект в класі, розповідати про дозвілля

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Підготувати проект «Моє дозвілля»

 

32

 

Повчальна історія «Секретний тунель». Вдосконалення навичок читання.

Розповідати історію за картинками

box, tunnel, map, cross the street (p. 39)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.2 p.24

 

33

 

Пригоди дітей. Розвиток діалогічного мовлення.

Розповідати історію за картинками

Обговорювати мораль історії stay together, play together, win together

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1 p.25

 

34

 

Павук і змія. Розвиток навичок читання.

Правильно вимовляти і читати слова зі звуками / sm/, /sn/, /sp/, /sk/, /st/,

/sc/, /sl/, /squ/, /sw/

smile, snake, spider, skate, scarf, sleep, stop, squirrel, swim  (p. 40)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.26

 

35

 

Види спорту. Узагальнення вивченого.

Розповідати про дозвілля, називати час, вживати наказовий спосіб. Ставити запитання та давати відповіді

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1,3 p.27

 

36

 

Дозвілля. Повторення.

Розповідати про дозвілля, називати час, вживати наказовий спосіб. Ставити запитання та давати відповіді

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Повторити вивчені слова

 

ТЕМА. Свята та традиції України та країн виучуваної мови (12 год.)

37

 

Дні тижня. Введення і активізація нових ЛО теми.

Ставити запитання та давати відповідь

Вивчити дні тижня

Days of the week

Monday,Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

(p. 43)

What day is it today?

What’s your favourite day?

 

 

 

 

 

Ѵ

WB ex. 3 p.28

Вивчити пісню

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

38

 

Місяці року. Розвиток навичок аудіювання і говоріння.

Вивчити місяці року.

Розповідати історію за картинками

 

January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December (pp. 44-45)

When is your birthday? It’s in October.

 

 

Ѵ

 

 

 

Вивчити місяці

WB ex.1 p.29

 

39

 

Моє день народження. Розвиток навичок говоріння.

Розповідати про день народження, вживати місяці року

Ставити запитання та давати відповіді

Написати про свій день народження

Місяці року

(pp. 44-45)

When is your birthday? I have karate on Saturday at seven o’clock.

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.29

 

40

 

Пори року в Канаді та в Австралії. Вдосконалення навичок читання.

Розповідати про пори року в Канаді та в Австралії

go windsurfing, go skiing, go sailing, hot, cold, windy, snow, It’s sunny, scarf, glove, coat (p. 46)

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

 

 

 

 

Ѵ

 

 

 

Вивчити слова

WB ex.1 p.30

 

41

 

Пори року та дозвілля. Розвиток навичок письма.

Ставити запитання та давати відповіді на запитання

Розповідати про дозвілля

Повторення лексики з попереднього уроку

go swimming

go sailing

go skiing

 

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.2 p.30

 

42

 

Шкільні предмети. Розклад уроків Розвиток діалогічного мовлення.

Ставити запитання та давати відповіді.

Розповідати про розклад уроків та улюблений предмет

art, music, PE, maths, science, English  (p. 48)

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

 

Ѵ

 

 

Вивчити слова

WB ex.1-2 p.31

 

43

 

Пори року в Україні. Розвиток навичок письма.

Продукувати прості речення про пори року в Україні

Виконати проектну роботу

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Підготувати проект «Моя улюблена пора року»

 

44

 

Діти з різних країн світу. Контроль аудіювання

Продукувати прості речення про своє дозвілля

It’s raining. It’s cloudy. (p. 51)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

WB ex.1 p.33

 

45

 

Тварини.

Контроль читання

Розпізнавати та читати звуки /a/, /e/, /i/, /o/, /u/

cat, pen, ten, milk, fish, socks, hot, sun, shut (p. 52)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Ѵ

 

 

 

 

 

WB ex.2 p.34

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

46

 

Моя улюблена погода.

Контроль письма

Називати дні тижня, місяці року, види спорту, розповідати про погоду

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.35

 

47

 

Мій улюблений шкільний предмет.

Контроль говоріння

Розповідати про свій улюблений предмет

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.36

WB ex.1-2 p.37

 

48

 

Часові пояси. Узагальнення вивченого

Ставити запитання та давати відповідь про час в різних країнах

In the morning, in the afternoon, in the evening, at night

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

Повторити всі слова

 

 

Змістові лінії:

  1. Екологічна безпека та сталий розвиток спрямована на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.

 

  1. Громадянська відповідальність – сприяє формуванню відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх функціонування.

 

  1. Здоров'я і безпека виховує учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і створювати безпечне життєве середовище.

 

  1. Підприємливість та фінансова грамотність – спрямована на розвиток кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування і таке інше).

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 16
Оцінки та відгуки
  1. Найданова Наталія Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Лобач Віталіна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Vasilitseva Olha
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Солошенко Наталія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Марич Олена Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Гаркуша Марина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Гуртовенко Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Борзік Ганна Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Шутак Неля
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Квітка Катерина Андріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Ягулова Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Шендрик Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Костенко Тетяна
    Дякую,за гарно зроблену роботу!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Turchyniak Uliana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  15. Ріпич Віра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  16. Путієнко Юлія Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 13 відгуків
docx
Додав(-ла)
Olen Nataliia
Пов’язані теми
Англійська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
23 серпня 2020
Переглядів
39421
Оцінка розробки
5.0 (16 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку