Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 3 класі
(3 години) І семестр
до підручника О.Карпюк «Англійська мова зі смайликом»: Тернопіль «Астон», 2020 р. (наказ Міністерства освіти і науки України від 21.02.2020 № 271) на основі типової освітньої програми для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти.
№ |
Дата |
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Лексичний матеріал |
Фонікси |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання |
|
Тема 1 «Я, моя сім’я та друзі» |
||||||||||
1 |
02.09 |
|
Давайте рухатися разом. |
|
|
|
Ex. 2, p. 7 |
|
Ex. 1, p. 7 |
|
2 |
04.09 |
|
Давайте поговоримо. |
|
|
Ex. 1, p. 8 |
|
Ex. 4, p.9 |
Ex. 2, p. 9 |
|
3 |
07.09 |
|
Дії, які я виконую щодня. |
|
Ex. 2, p. 11 |
|
Ex. 3, p. 11 |
|
|
Ex. 2, p. (повторити правила читання) |
4 |
09.09 |
|
Давайте вчити англійську. |
Особові та присвійні займенники (she-her, he-his) |
|
Ex. 4, p. 13 |
Ex. 6 p. 13 |
|
Ex. 5, p. 13 |
Повторити букви та звуки |
5 |
11.09 |
|
Зустрічай нових друзів. |
|
|
Ex. 2, p. 14 |
|
|
Ex. 3, p. 15 |
|
6 |
14.09 |
|
Сім’я мого нового друга. |
Sleepy, hobby, special, magic, favourite |
|
|
|
|
Ex. 1, p.16 |
Ex. 2, p. 16 (письмово) |
7 |
16.09 |
|
Моя сім’я. |
|
|
Ex. 2, p. 18 |
|
|
Ex. 3, p.18 |
Ex. 3, p. 18 |
8 |
18.09 |
|
Давайте познайомимось. |
Ex. 2, p. 19 |
|
|
Ex. 1, p. 19 |
|
Ex. 2, p. 19 |
|
9 |
21.09 |
|
Мої друзі. |
|
|
|
|
Ex. 2, p. 21 |
Ex. 1, p. 20 |
|
10 |
23.09 |
|
Сім’я та друзі. |
|
|
|
Ex.1, p. 22 |
|
|
Виконати проєкт: «Сім’я та друзі» |
11 |
25.09 |
|
Зустрічай мого собаку Тото. |
|
|
|
|
|
Ex. 1, p. 23 |
|
12 |
28.09 |
|
Story Time. |
|
|
Ex. 1, p. 24 |
|
|
|
Ex. 2, p. 25 |
13 |
30.09 |
|
Яка твоя улюблена іграшка. |
|
|
Ex. 1, p. 26 |
|
Ex. 5, p. 27 |
Ex. 1, p. 26 |
Ex. 4, p. 27 (усно) |
14 |
02.10 |
|
Улюблена іграшка мого друга |
|
|
Ex. 2, p. 28 |
|
Ex. 3, p. 30 |
Ex.2, p. 29 |
|
15 |
05.10 |
|
Мій однокласник/однокласниця. Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
Ex. 4, p. 31 |
Тема 2 «Мій любий дім» |
||||||||||
16 |
07.10 |
|
Члени родини. |
|
Ex. 3, p. 32 |
Ex. 1, p. 32 |
|
|
Ex. 2, p. 32 |
|
17 |
09.10 |
|
Моє родинне дерево. |
|
|
Ex. 1, p. 33 |
Ex. 3, p. 33 |
|
Ex. 2, p. 33 |
|
18 |
12.10 |
|
Мої зарубіжні друзі. |
|
|
Ex. 1, p. 34 |
|
|
Ex. 3, p. 35 |
Ex. 4, p. 35 |
19 |
16.10 |
|
Мій дім. |
|
|
Ex. 1, p. 36 |
|
|
Ex. 2, p. 36 |
|
20 |
19.10 |
|
Де знаходиться… ? |
|
|
Ex. 1, p. 37 |
|
|
|
Ex. 2, p. 37 |
21 |
21.10 |
|
Я не можу знайти Тоббі. |
|
|
Ex. 1, p. 38 |
|
|
Ex. 2, p. 38 |
Ex. 1, p. 38 (читати та перекладати) |
22 |
23.10 |
|
Будинок у селі. |
|
|
Ex. 1, p. 39 |
Ex. 2, p. 39 |
|
|
|
23 |
02.11 |
|
Меблі у нашому домі. |
|
|
Ex. 1, p. 40 |
|
|
Ex. 2, p. 40 |
вивчити та написати нові слова |
24 |
04.11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
06.11 |
|
У вітальні. |
Ex. 2, p. 41 |
|
|
Ex. 3, p. 41 |
|
Ex. 1, p. 41 |
|
26 |
09.11 |
|
Професії моїх рідних та батьків. |
Ex. 1, p. 42 |
|
Ex. 2, p. 42 |
|
|
Ex. 3, p. 42 |
Ex. 4, p. 43 (усно) |
27 |
11.11 |
|
Місце роботи людей. |
|
|
Ex. 1, p. 44 |
Ex. 3, p. 44 |
|
|
Ex. 2, p. 44 |
28 |
13.11 |
|
Story Time. |
|
|
Ex. 1, p. 45 |
|
|
Ex. 2, p. 45 |
|
29 |
16.11 |
|
Підсумковий урок. |
|
|
|
Ex. 3, p. 47 |
|
Ex. 6, p. 48 |
|
Тема 3 «Шкільне життя» |
||||||||||
30 |
18.11 |
|
Мій розклад уроків. |
|
|
Ex. 1, p. 50 |
|
Ex. 5, p. 51 |
Ex. 3, p. 50 |
Ex. 4, p. 51 |
31 |
20.11 |
|
Мій улюблений урок. |
|
|
Ex. 1, p. 52 |
|
|
Ex. 3, p. 52 |
|
32 |
23.11 |
|
Коли ти маєш … ? |
|
|
Ex. 2, p. 53 |
Ex. 1, p. 53 |
|
|
Ex. 3, p. 52 (скласти діалог) |
33 |
25.11 |
|
Улюблений урок Вікі. |
|
|
|
Ex. 3, p. 54 |
|
Ex. 1, p. 54 |
Ex. 2, p. 54 (усно), вивчити дні тижня |
34 |
27.11 |
|
Мені подобається/не подобається … |
|
|
Ex. 1, p. 56 |
Ex. 2, p. 56 |
|
|
|
35 |
30.11 |
|
Мій друг/подруга. |
|
|
|
Ex. 3, p. 56 |
|
|
Ex. 5, p. 57 |
36 |
02.12 |
|
Мій англійський друг. |
|
|
Ex. 3, p. 58 |
|
Ex. 4, p. 59 |
Ex. 3, p. 58 |
Ex. 5, p. 59 |
37 |
04.12 |
|
Котра година? |
Ex. 2, p. 60 |
|
|
Ex. 3, p. 61 |
|
Ex. 4, p. 61 |
|
38 |
07.12 |
|
Робочий день Білла. |
|
|
Ex. 3, p. 62 |
Ex. 4, p. 63 |
|
|
|
39 |
09.12 |
|
Контроль аудіювання. Коли ти …? |
|
|
|
|
|
|
Ex. 3, p. 64 |
40 |
11.12 |
|
Контроль читання. Послухай та заспівай. |
|
|
|
|
|
Ex. 4, p. 65 |
|
41 |
14.12 |
|
Чи ввічливий ти? |
|
|
Ex. 1, p. 66 |
Ex. 1, p. 67 |
|
|
Ex. 3, p. 67 |
42 |
16.12 |
|
Контроль письма. Робочий день містера Джоунс. |
|
|
|
|
|
Ex. 1, p. 68 |
Ex. 2, p. 69 |
43 |
18.12 |
|
Контроль говоріння. Мій улюблений день. |
|
|
|
|
Ex. 4, p. 71 |
|
|
44 |
21.12 |
|
Електронний лист моєму другу. |
|
|
|
|
Ex. 2, p. 73 |
Ex. 1, p. 73 |
Ex. 3, p. 73 |
45 |
23.12 |
|
Узагальнення вивченого, підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
|