№ |
Дата |
Підтема уроку |
Очікувані результати
|
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
|
||||
Лексика
|
Граматика |
Екологічна безпека і сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприєм ливість та фінансова грамот ність |
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ семестр. Тема 1: Свята та традиції. |
|||||||||||
1 |
|
Свята у Великобританшї. |
Учень повинен знати лексику |
Carol,Christmas, greeting card,stocking |
Present, Past Simple
|
|
|
|
|
Розповідь про свято |
|
2 |
|
Запрошення на вечірку |
Учень повинен вміти написати запрошення. |
С. 4-5 |
Питальні слова: What? Where? When? How? Why? Who? |
|
|
Оцінює вплив друзів на вечірку.
|
|
Впр.3 стор.84 |
|
3 |
|
Як америкацці святкують Новий рік? |
Порівнює сімейні традиції святкування. |
С. 6-7 |
|
|
Наводить приклади сімейних традицій.
|
|
|
Вправа 4 с. 90 |
|
4 |
|
Англійські свята. |
Розповідає про англійські свята. |
Pudding, stuffed turkey, Queen`s speech, cookies,to guess |
Типи питальних речень |
|
|
Свято на прикладі своєї родини. |
|
Вправа 3 стор.92 |
|
5
|
|
Люблю святкувати. |
Учень повинен розповідати про свої свята. |
Pumpkin, cook, cake,fireworks |
Годинник. |
|
|
|
|
Вправа 3, с.106 |
|
6 |
|
Родинні свята. |
Повинен розповідати про свята в родині. |
С. 12-13 |
|
|
|
|
|
Впр.8, стр.108 |
|
7 |
|
Моє улюблене свято. |
Учень повинен вміти називати свята. |
Before noon, after noon |
|
|
|
|
|
Написати час |
|
8 |
|
Самостійна робота. Підсумковий урок з вивченої теми. |
Узагальню вати вивчене |
|
Повторити вивчене |
|
|||||
|
|
|
|
||||||||
Тема: «Природа» |
|||||||||||
9
|
|
Місце, де я живу
|
Учень повинен знати лексику |
City, cold,sunny, frosty,windy, hot |
There is, there are |
|
|
|
|
Вправа 3 с.115
|
|
10 |
|
Моє село –чудове! |
Учень повинен вміти розповідати про своє житло |
Modern convenience, electricity, gas, cold and hot running water, central heating, comfortable, to move into a flat |
|
Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади. |
|
|
|
Вправа 3 с.120 |
|
11 |
|
Природа навколо нас. |
Учень повинен знати про вживання означеного та неозначеного артиклів |
Windy,freezing, nasty,snowdrops |
This, that, these,thouse |
|
Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів. |
|
|
Вивчити слова Вправа3 стор.120 |
|
12 |
|
Світ природи. |
Учень повинен вміти читати , перекладати текст та відповідати на питання |
|
Означений та неозначений артикль |
|
|
|
|
Вправа6 ст.124 |
|
13 |
|
Погода Великобританії. |
Учень повинен знати про Великобританію. |
To pour cats and dogs, to go out |
Однина та множина іменників |
Наводить приклади особливостей природи краю. |
|
|
|
Розповідь про село, Вправа 2, с.128 |
|
14 |
|
Подорожую країнами, милуюсь природою. |
Учень повинен вміти написати про свію місцевість. |
С.37 |
Однина та множина іменників |
|
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя у своїй домівці на прикладі своєї родини. |
|
Вправа 6, с.134 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
Моя улюблена пора року. |
Учень повинен вміти описувати свю улюблену пору року. |
|
|
|
|
|
|
Вивчити слова. Вправа 5, с.139 |
|
16 |
|
Підсумковий урок по темі. |
Учень повинен вміти відповідати на питання |
С. 44 |
|
|
|
|
|
Впр. 4, 5с. 41
|
|
Тема : Подорож. |
|||||||||||
17 |
|
Подорож у нашому житті. Ознайомлення з новими ЛО та формування лекс. навичок |
Учень повинен знати лексику |
Means of travelling,rout,whenever,werever,petrol. |
Порівняльна степінь прикметника. |
|
|
Обговорює вплив на здоров’я подорожей.. |
|
Вивчити слова Вправа3, с.143 |
|
18 |
|
Транспорт для подорожі. |
Учень повинен знати вивчену граматику |
Gymnastics, ski jumping, to get tired
|
|
|
|
|
|
Вправа 5,с.145 |
|
19 |
|
Відпочинок за кордоном. |
Учень повинен вміти читати, перекладати текст по вивченій темі |
Archery, fencing, cycling, boxing, swimming, horseracing, weightlifting, wrestling, figure skating |
Past Simple |
|
|
Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань. |
|
Впр. 5, с. 148 |
|
20 |
|
Країни та їх солиці. |
Учень повинен вивчити про Past Simple |
, |
Past Simple |
Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту |
|
|
|
Впр.5, с. 152 |
|
21 |
|
Я подорожую |
Учень пови нен вміти використовувати вивчені слова та вира зи в усному та писемному мовленні |
Passport control,custom, to go throught the customs |
Вживання as…..as, not as….as |
|
|
Переконує в необхід ності подорожі. |
|
Вправа7, с.156 |
|
22 |
|
Поїздка до Лондона. |
Учень пови нен знати про вживання as…..as, not as….as і використову вати на практиці |
Much, many, some, any |
Вживання as…..as, not as….as |
|
|
Дає поради щодо техніки безпеки під час подорожі. |
|
Вправа3,с.159 |
|
23
|
|
Великобританія та її видатні місця. |
Учень пови нен вміти розповідати про улюб лений вид спорту |
|
Past Simple |
Визначає власні уподобання.. |
|
|
|
Вправа6,с.168 (письмово) Підготуватись до к.р. |
|
24 |
|
Підсумковий урок з вивченої теми. Контрольна робота |
|
Повторити вивчене |
|
||||||
|
|
|
|||||||||
Тема: Шкільне життя.
|
|||||||||||
25 |
|
Шкільне життя. |
Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача
|
Technology,to do will,study,knowledge, headmasterunderstanding |
Вживання to be going to. Countable and Uncountable nouns
|
|
|
Тлумачить значення навчання |
|
Вправа 3, с.175,в.5 с.176 |
|
26 |
|
Предмети у школі. |
Ставить запитання про важжливості навчання
|
Technology,to do will,study,knowledge, headmasterunderstanding
|
|
|
|
|
. |
Вправа 6,с.179 |
|
27 |
|
Мій улюблений предмет. Контроль аудіювання |
Ставить запитання про важжливості навчання
|
|
|
|
|
|
. |
Вправа 4,с.181 Вправа 6, с.181 |
|
28 |
|
Я в школі.. |
Обговорює важливість вибору предметів за інтересами..
|
To find out,to hate, an effort |
|
|
|
Обговорює вибір предметів навчання. |
|
Повторити слова, граматику, підготуватись до письма |
|
29 |
|
Мої активності на уроці. |
Демонструє розуміння цінності навчання.
|
|
Position of the adverbs of frequency |
|
|
Обговорює різні способи оволодіння знаннями. |
|
Повторити вивчені слова, підготуватись до говоріння
|
|
30 |
|
Я люблю навчатись.. |
Тлумачить значення навчання. |
|
|
|
|
Наводить приклади як корисно та легко навчатись. |
|
Впр.2 с.188
|
|
31 |
|
Вчуся вчитись.
|
|
Interpret,language, subject,traslate |
|
|
|
|
|
Впр.6 с.190
|
|
32 |
|
Нові технології навчання.
|
|
Monitor, keyboard,mouse, printer |
|
|
|
|
|
Впр.3,4 с.192
|
|
33 |
|
Я в майбутній професії.
|
|
Interpret,language, subject,traslate |
|
|
|
Наводить приклади як корисно та легко навчатись |
|
Впр.4 с.195
|
|
34 |
|
Вибір професії.
|
|
Interpret,language, subject, |
|
|
|
|
|
Впр.4 с.195
|
|
35 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Впр.4 с.201
|
|
36 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
Впр.7 с.202
|
|
37 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Впр.4 с.195
|
|
38 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Впр.4 с.201
|
|
39 |
|
Повторення.
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр.4 с.204
|
|
40 |
|
Повторення.
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота із словником. |
|