Календарно-тематичне планування .Англійська мова.. 7 клас. Л.І.Морська..

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови , 3-й рік навчання за підручником Л.І.Морська, 2007р.
Перегляд файлу

Дата

Підтема уроку

Очікувані результати

         

Мовний інвентар

Змістові лінії

Домашнє завдання

  • Примітки

Лексика

 

Граматика

Екологічна безпека і сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприєм

ливість та фінансова грамот

ність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  •  

  ІІ семестр.    Тема 1: Свята та традиції.

1

 

Свята у Великобританшї.

Учень повинен знати лексику

Carol,Christmas, greeting card,stocking

Present, Past Simple

 

 

 

 

 

Розповідь про свято

 

2

 

Запрошення на вечірку

Учень повинен вміти написати запрошення.

С. 4-5

Питальні слова: What? Where? When? How? Why? Who?

 

 

Оцінює вплив друзів на вечірку.

 

 

Впр.3 стор.84

 

3

 

Як америкацці святкують Новий рік?

Порівнює сімейні традиції святкування.

С. 6-7

 

 

Наводить приклади сімейних традицій.

 

 

 

Вправа 4 с. 90

 

4

 

Англійські свята.

Розповідає про англійські свята.

Pudding,

stuffed turkey, Queen`s speech, cookies,to guess

Типи питальних речень

 

 

Свято на прикладі своєї родини.

 

Вправа 3 стор.92

 

5

 

 

Люблю святкувати.

Учень повинен розповідати про свої свята.

Pumpkin, cook, cake,fireworks

Годинник.

 

 

 

 

Вправа 3, с.106

 

6

 

Родинні свята.

Повинен розповідати про свята в родині.

С. 12-13

 

 

 

 

 

Впр.8, стр.108

 

7

 

Моє улюблене свято.

Учень повинен вміти називати свята.

Before noon,

after noon

 

 

 

 

 

Написати час

 

8

 

Самостійна робота.

Підсумковий урок з вивченої теми.

Узагальню

вати вивчене

 

Повторити вивчене

 

 

 

 

 

Тема: «Природа»

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місце, де я живу

 

 

 

Учень повинен знати лексику

City, cold,sunny, frosty,windy,

hot

There is, there are

 

 

 

 

 

Вправа 3 с.115

 

 

 

10

 

 

Моє село –чудове!

Учень повинен вміти розповідати про своє житло

Modern convenience, electricity, gas, cold and hot running water, central heating, comfortable, to move into a flat

 

Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади.

 

 

 

 

Вправа 3 с.120

 

11

 

Природа навколо нас.

Учень повинен знати про вживання означеного та неозначеного артиклів

Windy,freezing, nasty,snowdrops

This, that, these,thouse

 

Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів.

 

 

Вивчити слова Вправа3 стор.120

 

12

 

Світ природи.

Учень повинен вміти читати , перекладати текст та відповідати на питання

 

Означений та неозначений артикль

 

 

 

 

Вправа6 ст.124

 

13

 

Погода Великобританії.

Учень повинен знати про Великобританію.

To pour cats and dogs, to go out

Однина та множина іменників

Наводить приклади особливостей природи краю.

 

 

 

Розповідь про село,

 Вправа 2, с.128

 

14

 

Подорожую країнами, милуюсь природою.

Учень повинен вміти написати  про свію місцевість.

С.37

Однина та множина іменників

 

 

Ілюструє необхідність здорового способу життя у своїй домівці на прикладі своєї родини.

 

Вправа 6, с.134

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

Моя улюблена пора року.

Учень повинен вміти описувати свю улюблену пору року.

 

 

 

 

 

 

Вивчити слова.

Вправа 5, с.139

 

16

 

Підсумковий урок по темі.

Учень повинен вміти відповідати на питання

С. 44

 

 

 

 

 

Впр. 4, 5с. 41

 

 

Тема : Подорож.

17

 

Подорож у нашому житті.  Ознайомлення з новими ЛО та  формування лекс. навичок

Учень повинен знати лексику

Means of travelling,rout,whenever,werever,petrol.

Порівняльна степінь прикметника.

 

 

Обговорює вплив на здоров’я  подорожей..

 

Вивчити слова

Вправа3, с.143

 

18

 

Транспорт для подорожі.

Учень повинен знати вивчену граматику

Gymnastics, ski jumping, to get tired

 

 

 

 

 

 

Вправа 5,с.145

 

19

 

Відпочинок за кордоном.

Учень повинен вміти читати, перекладати  текст по вивченій темі

Archery, fencing, cycling, boxing, swimming, horseracing, weightlifting, wrestling, figure skating

Past Simple

 

 

Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань.

 

Впр. 5, с. 148

 

20

 

Країни та їх солиці.

Учень повинен вивчити про Past Simple

,

Past Simple

Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту

 

 

 

Впр.5,

с. 152

 

21

 

Я подорожую

Учень пови нен вміти використовувати вивчені слова та вира зи в усному та писемному мовленні

Passport control,custom, to go throught the customs

Вживання as…..as, not as….as

 

 

Переконує в необхід ності подорожі.

 

Вправа7, с.156

 

22

 

Поїздка до Лондона.

Учень пови нен знати про вживання  as…..as, not as….as і використову

вати на  практиці

Much, many, some, any

Вживання as…..as, not as….as

 

 

Дає поради щодо техніки безпеки під час подорожі.

 

Вправа3,с.159

 

23

 

 

Великобританія та її видатні місця.

Учень пови нен вміти розповідати про улюб лений вид спорту

 

Past Simple

Визначає власні уподобання..

 

 

 

Вправа6,с.168 (письмово)

Підготуватись до к.р.

 

24

 

Підсумковий урок з вивченої теми. Контрольна робота

 

Повторити вивчене

 

 

 

 

Тема: Шкільне життя.

 

25

 

Шкільне життя.

Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача

 

Technology,to do will,study,knowledge, headmasterunderstanding

Вживання to be going to. Countable and Uncountable nouns

 

 

 

 

Тлумачить значення навчання

 

Вправа 3, с.175,в.5 с.176

 

26

 

Предмети у школі.

Ставить запитання про важжливості

навчання

 

Technology,to do will,study,knowledge, headmasterunderstanding

 

 

 

 

 

.

Вправа 6,с.179

 

27

 

Мій улюблений предмет. Контроль аудіювання

Ставить запитання про важжливості

навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

 .

Вправа 4,с.181

Вправа

6, с.181

 

28

 

Я в школі..

Обговорює важливість вибору предметів за інтересами..

 

To find out,to hate, an effort

 

 

 

Обговорює вибір предметів навчання.

 

Повторити слова, граматику, підготуватись до письма

 

29

 

Мої активності на уроці.

Демонструє розуміння цінності навчання.

 

 

Position of the adverbs of frequency

 

 

Обговорює різні способи оволодіння знаннями.

 

Повторити вивчені слова, підготуватись до говоріння

 

 

30

 

Я люблю навчатись..

Тлумачить значення навчання.

 

 

 

 

Наводить приклади як корисно та легко навчатись.

 

Впр.2 с.188

 

 

31

 

Вчуся вчитись.

 

 

 

 

Interpret,language, subject,traslate

 

 

 

 

 

Впр.6 с.190

 

 

32

 

Нові технології навчання.

 

 

 

Monitor, keyboard,mouse, printer

 

 

 

 

 

Впр.3,4 с.192

 

 

33

 

Я в майбутній професії.

 

 

 

 

Interpret,language, subject,traslate

 

 

 

Наводить приклади як корисно та легко навчатись

 

Впр.4 с.195

 

 

34

 

Вибір професії.

 

 

Interpret,language, subject,

 

 

 

 

 

Впр.4 с.195

 

 

35

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

Впр.4 с.201

 

 

36

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

Впр.7 с.202

 

 

37

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

Впр.4 с.195

 

 

38

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

Впр.4 с.201

 

 

39

 

 

Повторення.

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр.4 с.204

 

 

40

 

 

Повторення.

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота із словником.

 

 

doc
До підручника
Англійська мова (3-й рік навчання) 7 клас (Морська Л.І., Кучма М.О.)
Додано
27 грудня
Переглядів
15
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку