Календарно-тематичне планування "Біологія 7 клас І семестр"

Про матеріал
Календарно-тематичне планування "Біологія 7 клас. Календарнр-тематичне планування можуть використати вчителі при плануванні роботи з біології у 7 класах.
Перегляд файлу

Біологія

7 клас

І семестр

 

Мета вивчення курсу цього рівня полягає у забезпеченні загальноосвітньої підготовки школярів з біології, формування наукової картини живої природи, екологічної культури, зміцнення духовного і фізичного здоров'я, формування ключових компетентностей, яких потребує сучасне життя.

 

Основними завданнями курсу є:

  1. Сформувати в учнів уявлення про різноманітність та рівні організації тваринного світу;
  2. Ознайомити з адаптаціями різних груп тварин до різних середовищ мешкання;
  3. Ознайомити з роллю окремих груп тварин у природних екосистемах, їхнім значенням у господарстві людини;
  4. Ознайомити з основними напрямками охорони тваринного світу;
  5. Ознайомити з основними методами захисту людини від отруйних, кровосисних та паразитичних видів тварин, виховувати любов та бережливе ставлення до тварин.

 

Освітні технології та інновації: інформаційні технології;  технології дистанційного навчання;  технології критичного мислення;  технології інтерактивного навчання;  проектні технології; ігрові технології;  технології проблемного навчання; технологія інтенсифікації навчання на основі опорних схем і знакових моделей, технологія колективного способу навчання, технології групового способу навчання.

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальні види контрольних робіт

 

 

Форми

контролю

І семестр

   ІІ семестр

кількість робіт

дата проведення

кількість робіт

дата проведення

Лабораторні дослідження і роботи

2

 

2

 

Практичні роботи

3

 

4

 

Контрольні роботи

1

 

1

 

Міні - проекти

2

 

2

 

Тематичне оцінювання

2

 

4

 

Дослідницький практикум

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування з біології в 7 класі розроблено відповідно Програми з біології для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена), затвердженої наказом МОН України від 07.06.2017 року №804, відповідно до положень «Концепції Нової української школи»

 

Підручник: Біологія: підручник для 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Валерій Соболь.– Камянець-Подільський: Абетка, 2015. – 288 с.: іл.

 

Усього 70 год.    2 год. на тиждень.

Резерв годин для використання на розсуд вчителя – 6 год.

 

 

 

 

І семестр

П/п

К-сть

год

Тема уроку

 

7-А

 

7-Б

 

7-Г

 

Домашнє завдання

Основні вміння та навички учня

 

Примітка

 

4

Вступ. (4 год.)

 

 

 

 

 

 

1

1

Вступний інструктаж БЖ. Тваринаживий організм.

 

 

 

 

 

 

§1 кросворд ст.9

оперує термінами:тварини, автотрофний організм, гетеротрофний організм;

називає: середовища існування тварин; прояви життєдіяльності тварин;ознаки тваринної клітини;

 тканини тварин, органи, системи органів та їхні функції;

пояснює: відмінності тварин від рослин та грибів;

розпізнає: клітини, тканини, органи, системи органів тварин;

описує: будову тіла тварин, використовуючи опудала, муляжі, вологі препарати, колекції;

характеризує:типи живлення: автотрофний та гетеротрофний;

порівнює:клітини тварин, рослин, грибів;

висловлює: щодо значення знань про тварин у природі та житті людини.

 

2

2

Будова тварин: клітини, тканини, органи та системи органів.

 

 

 

 

 

 

§ 2 (відповідати на питання усно);

 

3

1

Особливості живлення тварин.

 

 

 

 

 

 

§3 замалювати тваринну клітину.

 

4

2

Основні відмінності тварин від рослин та грибів.

 

 

 

§4 заповнити таблицю.

 

 

26+2

                                                  Тема 1. Різноманітність тварин.(26+2  год.)                                                                                                      Здоров’я і безпека(орієнтує на формування у школярів ціннісного ставлення до власного здоров’я)                                       Екологічна безпека та сталий розвиток (орієнтує на розвиток у школярів екологічної свідомості, соціальної активності та відповідальності за збереження тварин )                                                                                                                                             Підприємливість і фінансова грамотність(орієнтує на практичне використання тварин у фермерському господарстві, розвиток лідерських ініціатив)

 

 

5

1

Поняття про класифікацію тварин.

 

 

 

§5 (відповідати на питання усно); опанувати конспект.

оперує термінами: вид, безхребетні, хордові;

називає:середовища існування та способи життя тварин;особливості зовнішньої будови, які відрізняють тварин зазначених груп серед інших організмів;рідкісні види тварин України та свого краю;

наводить приклади:тварин зазначених

груп; видів тварин, поширених в Україні та своїй місцевості; видів тварин, що є паразитами людини та переносниками збудників хвороб;

розпізнає: тварин на зображеннях, у колекціях (на прикладі зазначених у змісті груп тварин);

характеризує: пристосування тварин до життя у воді;пристосування тварин до життя на суходолі; пристосування тварин до життя у ґрунті; пристосування тварин до польоту; пристосування тварин до паразитичного способу життя (на прикладі паразитичних червів та членистоногих);

установлює зв’язок між будовою тварин і способом життя;

вдосконалює уміння  роботи з натуральними об’єктами та лабораторним обладнанням;

дотримується правил особистої гігієни для попередження зараження паразитичними безхребетними тваринами;

висловлює судження:  щодо різноманітності тварин, їх ролі у природі та значення в житті людини; щодо значення знань про біологічні особливості

паразитичних безхребетних тварин для попередження зараження ними;

виявляє:  ціннісне ставлення до тварин та власного здоров’я;

робить висновок: особливості будови організму тварин є результатом пристосування до характерного для них способу життя.

 

6

2

Різноманітність тварин.

 

 

 

 

 

§ 6 (відповідати на питання усно); підготуватися до міні-проекту «Як утворюються коралові острови?»

 

7

3

Кишковопорожнинні.

Міні-проект «Як утворюються коралові острови?» (STEM-освіта)

 

 

 

§ 7, 8 (відповідати на питання усно); опанувати конспект, знайти цікаву інформацію.

 

8

4

Кільчасті черви, їх біологічні особливості та поширення. ІБЖ.  Лабораторне дослідження :

зовнішньої  будови та  руху кільчастих червив (на прикладі дощового червяка або трубочника);

 

 

 

§9,10 (відповідати на питання усно); опанувати конспект, знайти цікаву інформацію.

 

9

5

Кільчасті черви, їх різноманітність та значення.

 

 

 

§ 11(відповідати на питання усно); знайти цікаву інформацію.

 

10

6

Членистоногі, їх загальна характеристика та різноманітність.

 

 

 

§ 12(відповідати на питання усно); опанувати конспект.

 

11

7

Членистоногі: Ракоподібні.

 

 

 

§ 13,14(відповідати на питання усно); опанувати конспект, знайти цікаву інформацію.

 

12

8

Членистоногі: Павукоподібні.

 

 

 

§15,16(відповідати на питання усно); опанувати конспект, знайти цікаву інформацію.

 

13

9

Членистоногі: Комахи, їх будова та біологічні особливості.

 

 

 

§ 17(відповідати на питання усно); опанувати конспект, знайти цікаву інформацію.

 

14

10

ІБЖ. Практична робота 1. Виявлення прикладів пристосувань до способу життя у комах. Комахи, їх різноманітність та значення.

(STEM-освіта)

 

 

 

§ 18,19 оформити звіт.

 

15

11

Комахи, їх різноманітність та значення.

(STEM-освіта)Т. о.

 

 

 

Повторити § 1-19.

 

16

12

Молюски, їх особливості, різноманітність та значення.

Лабораторне дослідження :  будови черепашки (мушлі) черевоногих та двостулкових молюсків.

 

 

 

§ 20(відповідати на питання усно); опанувати конспект, підготуватися до міні-проекту «Як утворюються перлини?».

 

17

13

Клас Черевоногі та Двостулкові молюски.

 Міні-проект «Як утворюються перлини?»

 

 

 

 

§ 21(відповідати на питання усно); опанувати конспект.

 

18

14

Клас Головоногі молюски.

 

Повторити § 20, 21, знайти цікаву інформацію.

 

19/18

15

Паразитичні безхребетні тварини.

 

 

 

§ 22(відповідати на питання усно); опанувати конспект, знайти цікаву інформацію.

 

20/19

16

Загальна характеристика хордових.

 

 

 

 

§ 23(відповідати на питання усно); опанувати конспект.

 

21/19

17

Риби, їх будова та біологічні особливості.

 

§ 24(відповідати на питання усно); опанувати конспект.

 

22/20

18

Риби, їх різноманітність та значення.

 

 

 

§ 25(відповідати на питання усно); опанувати конспект, знайти цікаву інформацію.

 

23/21

19

Амфібії, їх будова та біологічні особливості.

 

 

 

§ 26(відповідати на питання усно); опанувати конспект.

 

 

24/22

20

Рептилії, їх будова та біологічні особливості.

 

 

 

§ 27(відповідати на питання усно); опанувати конспект.

 

25/23

21

Рептилії, їх різноманітність та значення.

 

 

 

§ 28,29(відповідати на питання усно); опанувати конспект, знайти цікаву інформацію.

 

26/24

22

Птахи, їх будова та біологічні особливості.

 

 

 

§ 30(відповідати на питання усно); опанувати конспект.

 

27/25

 23

Птахи, їх розмноження, різноманітність та значення.

 

 

 

§ 31(відповідати на питання усно); опанувати конспект.

 

28/26

24

ІБЖ. Практична робота 2. Виявлення прикладів пристосувань до способу життя різних у птахів. 

 

 

 

§31 оформити звіт.

 

29/27

25

Ссавці, їх будова й біологічні особливості.

 

 

 

§ 32(відповідати на питання усно); опанувати конспект.

 

30/28

26

Ссавці, їх різноманітність та значення.

 

 

 

§ 33(відповідати на питання усно); опанувати конспект, знайти цікаву інформацію.

 

31/29

27

ІБЖ. Практична робота: 3. Визначення особливостей зовнішньої будови хребетних тварин у звязку з пристосуванням до різних умов існування.                                                                                                                      

 

 

 

§33 оформити звіт.

 

32/30

28

Узагальнення знань. Т. о.

 

 

 

Повторити §20-33.

 

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, 7 клас, Планування
Додано
23 червня 2022
Переглядів
3395
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку