Календарно-тематичне планування Дизайну і технологій 4 клас НУШ І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування містить планування уроків дизайну і технологій за програмою О.Я Савченко
Перегляд файлу

Дизайн  і технології  4 клас

За підручником  Я досліджую світ  4 клас , авт.Н.Бібік, Г.Бондарчук

(Всього-35 годин-І семестр - 1 година на тиждень-16 годин)

Кіл-сть  годин

Дата

 

                        Тема уроку

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Корекція

 

Тема1.Подорожуємо і відкриваємо світ ( 4 год.)

 

 

1.

1

 

 

Первинний інструктаж з БЖ здобувачів освіти під час вивчення теми. Макетні матеріали (папір, картон, пінопласт,дріт, пластилін, фольга).

 Пр. робота.

Ліплення прудкої білки-вивірки.

розрізняє об’єкти техніки (виробничої, транспортної, побутової тощо) [4 ТЕО 1.1; 1.4; 2.2];

досліджує історію розвитку техніки [4 ТЕО 1.1; 1.4; 2.2]

розрізняє ручні знаряддя праці, механізми і машини, автоматичні пристрої [4 ТЕО 2.1];

добирає матеріали та інструменти для виготовлення макету об’єкта техніки [4 ТЕО 1.3];

досліджує традиційні і сучасні технології декоративно- ужиткового мистецтва [4 ТЕО 1.4; 2.1; 2.2];

аналізує, синтезує та використовує інформацію з різних джерел [4 ТЕО 1.4; 2.2];

виявляє емоційно-ціннісне ставлення до привабливих видів декоративно-ужиткового мистецтва [4 ТЕО 1.5]; вибирає і виготовляє виріб декоративно-ужиткового мистецтва [4 ТЕО 1.1; 1.4; 2.2];

засобу або будинку [4 ТЕО 1.4]

 

 

 

 

2

1

 

 

Макетні матеріали (папір, картон, пінопласт,дріт, пластилін,фольга).

Пр. робота. Ліплення ласунки панди.

 

 

3

1

 

 

Дизайн - проєктування – моделювання та конструювання. Композиція виробу.

Пр.. робота. Аплікація «Морський пейзаж»

 

 

 

4

1

 

 

Поєднання кольорів. Добір матеріалів. Властивості кольорів.

Пр. робота. Виготовлення гірлянди « Осіннє розмаїття»

 

 

Тема 2. Машина часу (4 год.)

 

 

5

1

 

 

Первинний інструктаж з БЖ здобувачів освіти під час вивчення теми. Традиційні та сучасні технології

декоративно-ужиткового мистецтва.

Пр. робота.

Виготовлення декоративного часника-захисника.

досліджує властивості зразків деревинних матеріалів і металів [4 ТЕО 1.3];

класифікує конструкційні матеріали за їх ознаками і властивостями [4 ТЕО 1.3];

виготовляє виріб з картону, шпону, фольги, дроту тощо [4 ТЕО 1.4];

 

 

 

 

 

6

1

 

 

Виготовлення виробу в традиціях декоративно-

ужиткового мистецтва.

Пр. робота. Виготовлення дерева свого роду.

використовує матеріали вторинної переробки для виготовлення нових виробів [4 ТЕО 3.2];

визначає розміри  освітнього об’єкта   макета транспортного   засобу   (автомобіль, автобус,               літак, корабель тощо), будинку тощо [4 ТЕО 1.2; 1.4]; використовує              цифрові              пристрої,              креслярські інструменти, лінії              у              побудові                            розгортки              макета транспортного засобу, будинку тощо [4 ТЕО 1.2; 1.4];

виготовляє макет вибраного транспортного  засобу

обґрунтовує актуальність виявленої проблеми [4 ТЕО 1.1];

продукує ідеї для вирішення виявленої проблеми[4 ТЕО 1.1];

формулює мету своєї діяльності [4 ТЕО 1.1];

вибирає обґрунтовано об’єкт проєктування [4 ТЕО 1.1]; узгоджує власні потреби та потреби інших у виборі об’єкта проєктування [4 ТЕО 1.1];

 

 

 

 

7

1

 

 

Виготовлення виробу за визначеною послідовністю.

 Пр. робота. Виготовлення пташки-мотанки із

кольорових клаптиків тканини.

 

 

 

8

1

 

 

Безпечне використання інструментів і матеріалів

під час виконання технологічних операцій обробки

 різних матеріалів.

 Пр. робота. Виготовлення оберегу - віночку.

 

 

 

 

Тема3. Чарівні перетворення ( 4год)

 

 

9

1

 

 

Первинний інструктаж з БЖ здобувачів освіти під

 час вивчення теми. Раціональне використання часу

та матеріалів.

Пр. робота. Аплікація « Квіткова феєрія. Ошибана»

планує дії для реалізації задуму в матеріалі [4 ТЕО 1.1]; розробляє критерії оцінювання майбутнього виробу[4 ТЕО 1.1];

аналізує моделі, подібні обраному об’єкту проєктування(моделі-аналоги) [4 ТЕО 1.4];

продукує і формулює ідеї під час моделювання обраного об’єкта проєктування [4 ТЕО 1.4];

визначає і використовує формат, пропорції і масштаб, види композицій оздоблення виробу (предметні, сюжетні,декоративні) [4 ТЕО 1.2; 1.4];

класифікує і використовує кольори за властивостями: тон,насиченість, світлість [4 ТЕО 1.4];

експериментує з поєднанням кольорів, матеріалів; комбінує, переставляє, замінює, оформляє, удосконалює дизайн і конструкцію виробу [4 ТЕО 1.4]; відображає образ майбутнього виробу на папері, в макетіабо в цифровому вигляді [4 ТЕО 1.2; 1.4];

 

 

 

 

 

10

1

 

 

Визначення технологічної послідовності виготовлення  спроектованого виробу.

 Пр. робота. Оригамі «Лисенятко»

 

 

11

1

 

 

Виготовлення виробу за визначеною послідовністю.

Пр. робота. Виготовлення паперового подарункового пакуночка

 

 

 

12

1

 

 

Виготовлення виробу в традиціях декоративно-

ужиткового мистецтва.

 Пр.робота. Витинанка «Натюрморт із фруктами»

 

 

 

Тема 4. Факти і таємниці ( 4 год)

 

 

13

1

 

 

Первинний інструктаж з БЖ здобувачів освіти під

час вивчення теми. Поєднання кольорів. Добір

матеріалів.

 Пр. робота. Виготовлення новорічних

зірочок-сніжинок.

описує модель свого виробу, аргументовано її відстоює [4 ТЕО 1.2; 1.4; 1.5];

добирає матеріали для виготовлення спроєктованого виробу, зокрема і вторинні [4 ТЕО 1.3; 3.2];

розраховує орієнтовні витрати [4 ТЕО 3.1];

планує технологічну послідовність виготовлення

індивідуально або спільно спроєктованого виробу [4 ТЕО 1.1; 2.2]

організовує власну діяльність з виготовлення виробу індивідуально або в групі [4 ТЕО 1.1; 2.2]; використовує інструменти й пристосування, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії[4 ТЕО 2.1; 4.3];

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх [4 ТЕО 2.1];

застосовує рухомі і нерухомі, роз’ємні і нероз’ємні з’єднання [4 ТЕО 2.1];

виготовляє виріб із використанням традиційних та сучасних технологій обробки матеріалів (витинанка, лозоплетіння, вишивка, шиття, плетіння, мозаїка,

комбінована аплікація, оригамі, ниткографіка, скрапбукінг тощо) [4 ТЕО 2.1; 2.2];

контролює та удосконалює технологію виготовлення виробу [4 ТЕО 2.2];

раціонально використовує час та матеріали, зокрема і вторинні [4 ТЕО 3.1; 3.2]

 

 

 

 

14

1

 

 

Соціальна, функціональна, технологічна, естетична

та економічна цінність індивідуально створених

проектів.

Пр. робота. Виготовлення сніговичка.

 

 

 

15

1

 

 

Удосконалення моделі і конструкції виробу з

 використанням творчих методів: комбінування,

переставляння, замінювання

. Пр. робота.

Виготовлення ялинки з ґудзиків.

 

 

 

 

16

1

 

 

Макетування.

Пр. робота. Виготовлення фото

 рамки «Пряниковий будиночок»

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
29 серпня 2023
Переглядів
1429
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку