Навчання грамоти
1 клас
ІІ семестр
7 год
За підручником К.Пономарьова
№ |
Тема уроку |
Стор. |
Дата |
Корекція
|
111. |
Читання слів, речень і тексту з вивченими буквами |
С. 3-5 |
10.01 |
|
112. |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними |
С. 1-3 |
10.01 |
|
113. |
Звук [г]. Мала буква г. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
С. 6-7 |
12.01 |
|
114. |
Написання малої букви г, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
С. 4
|
12.01 |
|
115. |
Велика буква Г. Читання слів, діалогу і тексту з вивченими літерами |
С.8-9
|
13.01 |
|
116. |
Написання великої букви Г, складів, слів і речень з вивченими буквами |
С. 5
|
13.01 |
|
117. |
Звук [ґ]. Мала і велика букви Ґ ґ. Читання складів, слів і текстів з вивченими літерами |
С.10-11 |
14.01 |
Пт (Чит) |
|
-------- |
|
-------- |
|
118. |
Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книжкою |
С. 12-13 |
17.01 |
|
119. |
Написання малої букви ґ. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
С. 6 |
17.01 |
|
120. |
Звук [ж]. Мала буква ж. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами |
С. 14-15
|
19.01 |
|
121. |
Написання великої букви Ґ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Спорт» |
С.7-9 |
19.01 |
|
122. |
Велика буква Ж. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами |
С. 16-17
|
20.01 |
|
123. |
Написання малої букви ж, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
С. 10-11 |
20.01 |
|
124. |
Написання великої букви Ж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
С. 12-13 |
21.01 |
Пт (П) |
|
-------- |
|
-------- |
|
125. |
Звук [ш]. Мала буква ш. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
С. 18-19 |
24.01 |
|
126. |
Написання малої букви ш, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
С. 14 |
24.01 |
|
127. |
Велика буква Ш. Читання слів і текстів з вивченими літерами |
С. 20-21 |
26.01 |
|
128. |
Написання великої букви Ш. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
С. 15 |
26.01 |
|
129. |
Буква ь (знак м’якшення). Читання слів і тексту з вивченими літерами |
С. 22-23 |
27.01 |
|
130. |
Написання букви ь, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
С. 16
|
27.01 |
|
131. |
Буквосполучення ьо. Читання складів, слів, речень і текстів з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою |
С. 24-25 |
28.01 |
Пт (Чит) |
|
-------- |
|
-------- |
|
132. |
Звук [х]. Мала буква х. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами |
С. 26-27 |
31.01 |
|
133. |
Написання малої букви х, складів, слів і речень з вивченими буквами. Відновлення деформованих слів. Списування друкованого речення |
С. 20-21 |
31.01 |
|
134. |
Велика буква Х. Читання слів, речень, діалогу і тексту з вивченими літерами |
С. 28-29
|
02.02 |
|
135. |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Звірі» |
С. 17-19 |
02.02 |
|
136. |
Звук [ч]. Мала буква ч. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами |
С. 30-31
|
03.02 |
|
137. |
Написання великої букви Х. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
С. 22-23 |
03.02 |
|
138. |
Написання малої букви ч, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком |
С. 24-25 |
04.02 |
Пт (Пис) |
|
-------- |
|
-------- |
|
139. |
Велика буква Ч. Читання слів і тексту з вивченими літерами. |
С. 32-33 |
07.02 |
|
140. |
Написання великої букви Ч. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
С. 26-27 |
07.02 |
|
141. |
Мала буква я. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою |
С. 34-35 |
09.02 |
|
142. |
Написання малої букви я, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Птахи» |
С. 28-30
|
09.02 |
|
143. |
Велика буква Я. Читання слів, речень, діалогу і тексту з вивченими літерами |
С. 36-37
|
10.02 |
|
144. |
Написання малої букви ц, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
С. 33-34
|
10.02 |
|
145. |
Звуки [ц], [ц′]. Мала буква ц. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами |
С. 38-39
|
11.02 |
Пт (Чит) |
|
-------- |
|
-------- |
|
146. |
Велика буква Ц. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про змінювання іменників за числами (без уживання термінів) |
С. 40-41 |
14.02 |
|
147. |
Написання великої букви Ц. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання |
С. 35-36 |
14.02 |
|
148. |
Мала буква ю. Читання складів, слів і текстів з вивченими літерами |
С. 42-43
|
16.02 |
|
149. |
Написання великої букви Я. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів |
С. 31-32
|
16.02 |
|
150. |
Велика буква Ю. Читання слів, діалогу і тексту з вивченими літерами |
С. 44-45
|
17.02 |
|
151. |
Написання малої букви ю, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком |
С. 37-38
|
17.02 |
|
152. |
Написання великої букви Ю. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
С. 39-40 |
18.02 |
Пт (Пис) |
|
-------- |
|
-------- |
|
153. |
Мала буква є. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
С. 46-47 |
21.02 |
|
154. |
Написання малої букви є, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання |
С. 41 |
21.02 |
|
155. |
Велика буква Є. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою |
С. 48-49 |
23.02 |
|
156. |
Написання великої букви Є. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками. |
С. 42-44
|
23.02 |
|
157. |
Мала буква ї. Читання слів і текстів з вивченими літерами |
С. 50-51 |
24.02 |
|
158. |
Написання малої букви ї, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком |
С. 45
|
24.02 |
|
159. |
Велика буква Ї. Читання слів і текстів з вивченими літерами |
С. 52-53 |
25.02 |
Пт (Чит) |
|
-------- |
|
-------- |
|
160. |
Написання великої букви Ї. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованого речення Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Пори року» |
С. 46 |
28.02 |
|
161. |
Звук [ф]. Мала буква ф. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами |
С. 54-55 |
28.02 |
|
162. |
Написання малої букви ф, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
С. 47-48 |
02.03 |
|
163. |
Велика буква Ф. Читання слів, діалогу з вивченими літерами |
С. 56 |
02.03 |
|
164. |
Написання великої букви Ф. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. |
С. 49 |
03.03 |
|
165. |
Закріплення великої букви Ф. Читання тексту з вивченими літерами |
С.57 |
03.03 |
|
166. |
Закріплення написання великої букви Ф. Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів |
С.50 |
04.03 |
Пт (Пис) |
|
-------- |
|
-------- |
|
167. |
Мала буква щ. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами |
С. 58-59 |
07.03 |
|
168. |
Написання малої букви щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
С. 51-52 |
07.03 |
|
169. |
Велика буква Щ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
С. 60-61 |
09.03 |
|
170. |
Написання великої букви Щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
С. 53-54
|
09.03 |
|
171. |
Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книжкою |
С. 62-63
|
10.03 |
|
172. |
Написання слів з буквосполученням дз, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
С. 57-58 |
10.03 |
|
173. |
Звуки ,, буквосполучення дз. Читання складів, слів, словосполучень і текстів з вивченими літерами |
С. 64-65
|
11.03 |
Пт (Чит) |
|
-------- |
|
-------- |
|
174. |
Звук , буквосполучення дж. Читання складів, слів, словосполучень і тексту з вивченими літерами |
С. 66-67 |
14.03 |
|
175. |
Написання слів з буквосполученням дж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень |
С. 59-60 |
14.03 |
|
176. |
Апостроф. Читання слів і текстів з вивченими літерами |
С. 68-69
|
16.03 |
|
177. |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих речень. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Явища природи» |
С. 55-56 |
16.03 |
|
178. |
Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами |
С. 70-71
|
17.03 |
|
179. |
Написання слів з апострофом, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень |
С. 61-62 |
17.03 |
|
180. |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком |
С. 63-64 |
18.03 |
Пт (Пис) |
|
-------- |
|
-------- |
|
181. |
Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота) |
С. 72-73 |
21.03 |
|
182. |
Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства |
С. 3-5
|
21.03 |
Посібник «Я дружу зі словом» |
183. |
Опрацювання тексту «Папужка» Людмили Борщевської |
С. 74-75 |
23.03 |
|
184. |
Написання слів з буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
С. 6-7
|
23.03 |
|
185. |
Читання віршів про пригоди дітей: «Де букварик» Грицька Бойка, «Що разом» Петра Кралюка. Робота з дитячою книжкою |
С. 76-77 |
24.03 |
|
186. |
Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Професії» |
С. 8-9
|
24.03 |
|
187. |
Робота над оповіданням «У гостях і дома» Олександра Мітта |
С. 78-79 |
25.03 |
Пт (Чит) |
|
-------- |
|
-------- |
|
188. |
Робота над виразним читанням вірша «Татко і матуся» Лесі Вознюк |
С. 80-81 |
04.04 |
|
189. |
Написання слів зі звуками , ,. Складання і записування речень |
С. 10-11 |
04.04 |
|
190. |
Опрацювання тексту «Фокус-мокус» Дмитра Чередниченка |
С. 82-83
|
06.04 |
|
191. |
Слова з буквою щ. Побудова і записування речень |
С. 12-13 |
06.04 |
|
192. |
Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Великий і малий» Валентина Бичка |
С. 84-85
|
07.04 |
|
193. |
Слова з апострофом. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
С. 14-15
|
07.04 |
|
194. |
Правопис слів з йо. Складання і записування речень |
С. 16-17 |
08.04 |
Пт (Пис) |
|
-------- |
|
-------- |
|
195. |
Робота над читанням за ролями тексту «Чужа іграшка» Людмили Борщевської |
С. 86-87 |
11.04 |
|
196. |
Написання слів з ьо. Формування уміння користуватись довідкою |
С. 18-19
|
11.04 |
|
197. |
Опрацювання вірша «Сварка» Марії Пригари |
С. 88-89 |
13.04 |
|
198. |
Поділ слів на склади для переносу з рядка в рядок |
С. 20-21
|
13.04 |
|
199. |
Робота над усвідомленим читанням тексту «Найкращий день» Марії Бабенко. Робота з дитячою книжкою |
С. 90-91 |
14.04 |
|
200. |
Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Транспорт» |
С. 22-23
|
14.04 |
|
201. |
Робота над виразним читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка |
С. 92-93 |
15.04 |
Пт (Чит) |
|
|
|
|
|
202. |
Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв. Удосконалення і списування тексту |
С. 24-25 |
18.04 |
|
203. |
Опрацювання вірша «Здоровим будь!» Грицька Бойка |
С. 94-95 |
18.04 |
|
204. |
Утворення слів шляхом додавання значущих частин – префікса, суфікса (без уживання термінів). Складання і записування речень |
С. 26-27 |
20.04 |
|
205. |
Робота над читанням за ролями тексту «Корисна розмова» Теклі Білецької |
С. 96-97 |
20.04 |
|
206. |
Спостереження за багатозначними словами, складання і записування речень із ними |
С. 28-29 |
21.04 |
|
207. |
Виразне читання віршів про дні тижня |
С. 98 |
21.04 |
|
208. |
Добір протилежних за значенням слів. Перетворення і списування тексту |
С. 30-31
|
22.04 |
Пт (Пис) |
|
|
|
|
|
209. |
Виразне читання віршів про дні тижня. |
С.99 |
27.04 |
|
210. |
Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень. |
С. 32
|
27.04 |
|
211. |
Виразне читання віршів про місяці. |
С. 100-101 |
28.04 |
|
212 |
Перетворення і списування тексту. Складання і записування речень |
С.33 |
28.04 |
|
213 |
Робота над усвідомленим читанням тексту «Чий апельсин більший» Віри Карасьової |
С. 102-103 |
29.04 |
Пт (Чит) |
|
|
|
|
|
214. |
Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?. Побудова і записування речень |
С. 34-35 |
04.05 |
|
215. |
Опрацювання вірша «Навпакійко» Тетяни Лисенко. Робота з дитячою книжкою |
С. 104-105 |
04.05 |
|
216. |
Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Рослини» |
С. 36-37 |
05.05 |
|
217. |
Робота на виразним читанням і розумінням казки «Мишка, Кіт і гарбуз» |
С. 106-107 |
05.05 |
|
218. |
Уживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками |
С. 38-39 |
06.05 |
Пт (Пис) |
|
|
|
|
|
219. |
Робота над читанням за ролями оповідання «Маленька мураха» Василя Шкляра |
С. 108-109 |
11.05 |
|
220. |
Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які?. Виконання завдання за зразком. Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять?. Утворення і записування речень з поданими словами |
С. 40-43 |
11.05 |
|
221. |
Робота над усвідомленим читанням тексту «Новий велосипед» Миколи Стеценка |
С. 110-111 |
12.05 |
|
222. |
Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?. Вправляння у читанні числових виразів Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень зі службовими словами |
С.44-47
|
12.05 |
|
223. |
Опрацювання тексту «Є на світі чарівні слова» Марії Бабенко |
С. 112-113 |
13.05 |
Пт (Чит) |
|
|
|
|
|
224. |
Складання і записування речень з поданими словами. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Ввічливі слова» |
С. 48-51
|
16.05 |
|
225. |
Усвідомлене читання казки «Умій почекати» Костянтина Ушинського |
С. 114-115 |
16.05 |
|
226. |
Побудова, правильне інтонування і записування запитань. Читання й записування речень зі знаком оклику |
С. 116-117 |
18.05 |
|
227. |
Робота над виразним читанням тексту «Коник і Сонечко» Василя Моруги. |
56-59
|
18.05 |
|
228. |
Відгадування предметів за їх описом. Побудова опису тварини за малюнком . Складання і записування розповіді з поданих речень |
52-55 |
19.05 |
|
229. |
Виразне читання тексту «Іди, іди, дощику» Зірки Мензатюк Робота з дитячою книжкою |
С. 118-119 |
19.05 |
|
230. |
Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень |
С.60-62 |
20.05 |
Пт (Пис) |
|
|
|
|
|
231. |
Читання тексту Олега Буценя «Зараз» |
С. 120-122 |
23.05 |
|
232. |
Складання і записування речень з поданими словами, за малюнком |
С. 63 |
23.05 |
|
233 |
Робота над розумінням тексту «Зараз» Олега Буценя |
С. 120-122 |
25.05 |
|
234 |
Побудова, правильне інтонування і записування запитань |
|
25.05 |
|
235 |
Опрацювання тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис-Смирнової |
С.123-124 |
26.05 |
|
236 |
Читання й записування речень зі знаком оклику |
|
26.05 |
|
237 |
Робота над розумінням тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис-Смирнової |
С.123-124 |
27.05 |
Пт (Чит) |
|
|
|
|
|
238 |
Складання і записування розповіді з поданих речень |
|
30.05 |
|
239 |
Читання тексту Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик» |
|
30.05 |
|
240 |
Відгадування предметів за їх описом. Побудова опису тварини за малюнком |
|
01.06 |
|
241 |
Робота над розумінням тексту «Кольоровий дощик» Марії Солтис-Смирнової. |
|
01.06 |
|
242 |
Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень. |
|
02.06 |
|
243 |
Виразне читання твору «Ура! Канікули» А.Костецького. Підсумковий урок за рік. |
|
02.06 |
|
244 |
Складання і записування речень зі службовими словами. Підсумковий урок за рік. |
|
03.06 |
Пт (Пис) |
1