Календарно-тематичне планування для 1 класу НУШ на ІІ семестр за типовою освітньою програмою Савченко О.Я.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 1 класу НУШ на ІІ семестр за типовою освітньою програмою Савченко О.Я.
Перегляд файлу

Похожее изображениеПохожее изображение                           Навчання грамоти

1 клас

ІІ семестр

7 год

За підручником К.Пономарьова

 

Тема уроку

Стор.

Дата

Корекція

 

111.

Читання слів, речень і тексту з вивченими буквами

С. 3-5

10.01

 

112.

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними

 

С. 1-3

10.01

 

113.

Звук [г]. Мала буква г. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

С. 6-7

12.01

 

114.

Написання малої букви г, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

С. 4

 

12.01

 

115.

Велика буква Г. Читання слів, діалогу і тексту з вивченими літерами

С.8-9

 

13.01

 

116.

Написання великої букви Г, складів, слів і речень з вивченими буквами

С. 5

 

13.01

 

117.

Звук [ґ]. Мала і велика букви Ґ ґ. Читання складів, слів і текстів з вивченими літерами

С.10-11

14.01

Пт (Чит)

 

--------

 

--------

 

118.

Закріплення вміння читати.

Робота з дитячою книжкою

С. 12-13

17.01

 

119.

Написання малої букви ґ. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

С. 6

17.01

 

120.

Звук [ж]. Мала буква ж. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

С. 14-15

 

19.01

 

121.

Написання великої букви Ґ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення.

Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Спорт»

С.7-9

19.01

 

122.

Велика буква Ж. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами

С. 16-17

 

20.01

 

123.

Написання малої букви ж, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

С. 10-11

20.01

 

124.

Написання великої букви Ж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

С. 12-13

21.01

Пт (П)

 

--------

 

--------

 

125.

Звук [ш]. Мала буква ш. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

С. 18-19

24.01

 

126.

Написання малої букви ш, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

С. 14

24.01

 

127.

Велика буква Ш. Читання слів і текстів з вивченими літерами

С. 20-21

26.01

 

128.

Написання великої букви Ш. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

С. 15

26.01

 

129.

Буква ь (знак м’якшення). Читання слів і тексту з вивченими літерами

С. 22-23

27.01

 

130.

Написання букви ь, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

С. 16

 

27.01

 

131.

Буквосполучення ьо. Читання складів, слів, речень і текстів з вивченими літерами.

Робота з дитячою книжкою

С. 24-25

28.01

Пт (Чит)

 

--------

 

--------

 

132.

Звук [х]. Мала буква х. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

 

С. 26-27

31.01

 

133.

Написання малої букви х, складів, слів і речень з вивченими буквами. Відновлення деформованих слів. Списування друкованого речення

 

С. 20-21

31.01

 

134.

Велика буква Х. Читання слів, речень, діалогу і тексту з вивченими літерами

С. 28-29

 

02.02

 

135.

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком і малюнками.

Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Звірі»

 

С. 17-19

02.02

 

136.

Звук [ч]. Мала буква ч. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

С. 30-31

 

03.02

 

137.

Написання великої букви Х. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками

 

С. 22-23

03.02

 

138.

Написання малої букви ч, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком

 

С. 24-25

04.02

Пт (Пис)

 

--------

 

--------

 

139.

Велика буква Ч. Читання слів і тексту з вивченими літерами.

  С. 32-33

07.02

 

140.

Написання великої букви Ч. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками

 

С. 26-27

07.02

 

141.

Мала буква я. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою

 

С. 34-35

09.02

 

142.

Написання малої букви я, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Птахи»

С. 28-30

 

09.02

 

143.

Велика буква Я. Читання слів, речень, діалогу і тексту з вивченими літерами

С. 36-37

 

10.02

 

144.

Написання малої букви ц, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

С. 33-34

 

10.02

 

145.

Звуки [ц], [ц′]. Мала буква ц. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

С. 38-39

 

11.02

Пт (Чит)

 

--------

 

--------

 

146.

Велика буква Ц. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про змінювання іменників за числами (без уживання термінів)

 

С. 40-41

14.02

 

147.

Написання великої букви Ц. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання

 

С. 35-36

14.02

 

148.

Мала буква ю. Читання складів, слів і текстів з вивченими літерами

С. 42-43

 

16.02

 

149.

Написання великої букви Я. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів

С. 31-32

 

16.02

 

150.

Велика буква Ю. Читання слів, діалогу і тексту з вивченими літерами

С. 44-45

 

17.02

 

151.

Написання малої букви ю, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком

С. 37-38

 

17.02

 

152.

Написання великої букви Ю. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками

 

С. 39-40

18.02

Пт (Пис)

 

--------

 

--------

 

153.

Мала буква є. Читання слів і тексту з вивченими літерами

С. 46-47

21.02

 

154.

Написання малої букви є, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання

 

С. 41

21.02

 

 

155.

Велика буква Є. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою

 

С. 48-49

 

23.02

 

156.

Написання великої букви Є. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками.

С. 42-44

 

23.02

 

157.

Мала буква ї. Читання слів і текстів з вивченими літерами

С. 50-51

24.02

 

158.

Написання малої букви ї, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком

С. 45

 

  24.02

 

159.

Велика буква Ї. Читання слів і текстів з вивченими літерами

С. 52-53

25.02

Пт (Чит)

 

--------

 

--------

 

160.

Написання великої букви Ї. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованого речення Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Пори року»

С. 46

28.02

 

161.

Звук [ф]. Мала буква ф. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

С. 54-55

28.02

 

162.

Написання малої букви ф, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками

С. 47-48

02.03

 

163.

Велика буква Ф. Читання слів, діалогу  з вивченими літерами

С. 56

02.03

 

164.

Написання великої букви Ф. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. 

 

С. 49

03.03

 

165.

Закріплення великої букви Ф. Читання тексту з вивченими літерами

С.57

03.03

 

166.

Закріплення написання великої букви Ф.  Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів

С.50

04.03

Пт (Пис)

 

--------

 

--------

 

167.

Мала буква щ. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

 

С. 58-59

07.03

 

168.

Написання малої букви щ, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення

 

С. 51-52

07.03

 

169.

Велика буква Щ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

С. 60-61

09.03

 

170.

Написання великої букви Щ, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення

С. 53-54

 

09.03

 

171.

Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книжкою

С. 62-63

 

10.03

 

172.

Написання слів з буквосполученням дз, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

С. 57-58

10.03

 

173.

Звуки Без имени-2,Без имени-1, буквосполучення дз. Читання складів, слів, словосполучень і текстів з вивченими літерами

С. 64-65

 

11.03

Пт (Чит)

 

--------

 

--------

 

174.

Звук ­­Без имени-1, буквосполучення дж. Читання складів, слів, словосполучень і тексту з вивченими літерами

 

С. 66-67

14.03

 

175.

Написання слів з буквосполученням дж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень

 

С. 59-60

14.03

 

176.

Апостроф. Читання слів і текстів з вивченими літерами

С. 68-69

 

16.03

 

177.

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих речень. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Явища природи»

С. 55-56

16.03

 

178.

Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами

С. 70-71

 

17.03

 

179.

Написання слів з апострофом, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень

С. 61-62

17.03

 

180.

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком

С. 63-64

18.03

Пт (Пис)

 

--------

 

--------

 

181.

Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота)

С. 72-73

21.03

 

182.

Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства

С. 3-5

 

21.03

Посібник «Я дружу зі словом»

183.

Опрацювання тексту «Папужка» Людмили Борщевської

С. 74-75

23.03

 

184.

Написання слів з буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками

С. 6-7

 

23.03

 

185.

Читання віршів про пригоди дітей: «Де букварик» Грицька Бойка, «Що разом» Петра Кралюка. Робота з дитячою книжкою

С. 76-77

24.03

 

186.

Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Професії»

С. 8-9

 

24.03

 

187.

Робота над оповіданням «У гостях і дома» Олександра Мітта

С. 78-79

25.03

Пт (Чит)

 

--------

 

--------

 

188.

Робота над виразним читанням вірша «Татко і матуся» Лесі Вознюк

С. 80-81

04.04

 

189.

Написання слів зі звуками Без имени-1, Без имени-2,Без имени-1. Складання і записування речень

С. 10-11

04.04

 

190.

Опрацювання тексту «Фокус-мокус» Дмитра Чередниченка

С. 82-83

 

06.04

 

191.

Слова з буквою щ. Побудова і записування речень

С. 12-13

06.04

 

192.

Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Великий і малий» Валентина Бичка

С. 84-85

 

07.04

 

193.

Слова з апострофом. Побудова речень за поданим початком і малюнками

С. 14-15

 

07.04

 

194.

Правопис слів з йо. Складання і записування речень

С. 16-17

08.04

Пт (Пис)

 

--------

 

--------

 

195.

Робота над читанням за ролями тексту «Чужа іграшка» Людмили Борщевської

С. 86-87

11.04

 

196.

Написання слів з ьо. Формування уміння користуватись довідкою

С. 18-19

 

11.04

 

197.

Опрацювання вірша «Сварка» Марії Пригари

С. 88-89

13.04

 

198.

Поділ слів на склади для переносу з рядка в рядок

С. 20-21

 

13.04

 

199.

Робота над усвідомленим читанням тексту «Найкращий день» Марії Бабенко. Робота з дитячою книжкою

С. 90-91

14.04

 

200.

Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Транспорт»

С. 22-23

 

   14.04

 

201.

Робота над виразним читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка

С. 92-93

15.04

Пт (Чит)

 

 

 

 

 

202.

Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв. Удосконалення і списування тексту

С. 24-25

18.04

 

203.

Опрацювання вірша «Здоровим будь!» Грицька Бойка

С. 94-95

18.04

 

204.

Утворення слів шляхом додавання значущих частин – префікса, суфікса (без уживання термінів). Складання і записування речень

С. 26-27

20.04

 

205.

Робота над читанням за ролями тексту «Корисна розмова» Теклі Білецької

С. 96-97

20.04

 

206.

Спостереження за багатозначними словами, складання і записування речень із ними

С. 28-29

21.04

 

207.

Виразне читання віршів про дні тижня

С. 98

21.04

 

208.

Добір протилежних за значенням слів. Перетворення і списування тексту

С. 30-31

 

22.04

Пт (Пис)

 

 

 

 

 

209.

Виразне читання віршів про дні тижня.

С.99

27.04

 

210.

Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень.

С. 32

 

27.04

 

211.

Виразне читання віршів про місяці.

С. 100-101

28.04

 

212

Перетворення і списування тексту. Складання і записування речень

С.33

28.04

 

213

Робота над усвідомленим читанням тексту «Чий апельсин більший» Віри Карасьової

С. 102-103

29.04

Пт (Чит)

 

 

 

 

 

214.

Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?. Побудова і записування речень

С. 34-35

04.05

 

215.

Опрацювання вірша «Навпакійко» Тетяни Лисенко. Робота з дитячою книжкою

С. 104-105

04.05

 

216.

Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Рослини»

С. 36-37

05.05

 

217.

Робота на виразним читанням і розумінням казки «Мишка, Кіт і гарбуз»

С. 106-107

05.05

 

218.

Уживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками

С. 38-39

06.05

Пт (Пис)

 

 

 

 

 

219.

Робота над читанням за ролями оповідання «Маленька мураха» Василя Шкляра

С. 108-109

11.05

 

220.

Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які?. Виконання завдання за зразком.  Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять?. Утворення і записування речень з поданими словами

С. 40-43

11.05

 

221.

Робота над усвідомленим читанням тексту «Новий велосипед» Миколи Стеценка

С. 110-111

12.05

 

222.

Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?. Вправляння у читанні числових виразів Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень зі службовими словами

С.44-47

 

12.05

 

223.

Опрацювання тексту «Є на світі чарівні слова» Марії Бабенко

С. 112-113

13.05

Пт (Чит)

 

 

 

 

 

224.

Складання і записування речень з поданими словами. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Ввічливі слова»

С. 48-51

 

16.05

 

225.

Усвідомлене читання казки «Умій почекати» Костянтина Ушинського

С. 114-115

16.05

 

226.

Побудова, правильне інтонування і записування запитань. Читання й записування речень зі знаком оклику

С. 116-117

18.05

 

227.

Робота над виразним читанням тексту «Коник і Сонечко» Василя Моруги.

56-59

 

18.05

 

228.

Відгадування предметів за їх описом. Побудова опису тварини за малюнком .

Складання і записування розповіді з поданих речень

52-55

19.05

 

229.

Виразне читання тексту «Іди, іди, дощику» Зірки Мензатюк Робота з дитячою книжкою

С. 118-119

19.05

 

230.

Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень

С.60-62

20.05

Пт (Пис)

 

 

 

 

 

231.

Читання тексту Олега Буценя «Зараз»

С. 120-122

23.05

 

232.

Складання і записування речень з поданими словами, за малюнком

С. 63

23.05

 

233

Робота над розумінням тексту «Зараз» Олега Буценя

С. 120-122

25.05

 

234

Побудова, правильне інтонування і записування запитань

 

25.05

 

235

Опрацювання тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис-Смирнової

С.123-124

26.05

 

236

Читання й записування речень зі знаком оклику

 

26.05

 

237

Робота над розумінням  тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис-Смирнової

С.123-124

27.05

Пт (Чит)

 

 

 

 

 

238

Складання і записування розповіді з поданих речень

 

30.05

 

239

Читання тексту Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик»

 

30.05

 

240

Відгадування предметів за їх описом. Побудова опису тварини за малюнком

 

01.06

 

241

Робота над розумінням тексту «Кольоровий дощик» Марії Солтис-Смирнової.

 

01.06

 

242

Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень.

 

02.06

 

243

Виразне читання твору «Ура! Канікули» А.Костецького.

Підсумковий урок за рік.

 

02.06

 

244

Складання і записування речень зі службовими словами. Підсумковий урок за рік.

 

03.06

Пт (Пис)

 

1

 

doc
Додано
25 січня 2023
Переглядів
328
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку