Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 10 класі за підручником Нерсисян М.А, Піроженко А.О «English» (3години на тиждень).
ТЕМА 5 : Живопис .
№ з/п |
Дата |
Тематика ситуатив ного спілкування |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетен ція |
Лекси ка |
Грамати ка |
Читан ня |
Аудіюван-ня |
Говорін Ня |
Пись мо |
48 |
|
Жанри живопису. Введення лексики |
Дискутує щодо якості та цінності життя. Обговорює систему цінностей сучасної родини. Демонструє розуміння основ ефективного спілкування. Усвідомлює необхідність бути заощадливим та використовувати технології для покращення добробуту родини. Пояснює необхідність гуманного ставлення до тварин. Усвідомлює права людини, важливість толерантного ставлення до поглядів і переконань . |
Art boom Belong to the brush By word of mouth |
|
Ex 1 p 70 |
Ex 3 p 71 |
Ex 4 p 71 |
Ex 6 p 72 |
Ex 2 p 71 |
Ex 10 p 73 |
49 |
|
Відомі художники. Активізація лексики. |
Contrast well Current affairs Date back Day out |
Present Simple/ Continuous |
Ex 2 p 74 |
Ex 1 p 74 |
Ex 5 p 75 |
Ex 6 p 76 |
|
Ex 12 p 73 |
|
50 |
|
Відвідування музею. Розвиток навичок говоріння. |
Do it yourself Get close to Junk mail |
Present Perfect / Past Simple |
|
Ex 6 p 76 |
Ex 7 p 76 |
Ex 9 p 77 |
Ex 10 p 77 |
Ex 11 p 77 |
|
51 |
|
Відвідування виставки. |
Light up Live broadcast |
|
Ex 1 p 78 |
Ex 4 p 79 |
Ex 3 p 78 |
Ex 5 p 79 |
Ex 5 p 79 |
|
|
52 |
|
Мій улюблений художник. Розвиток навичок говоріння |
News bulletin News flash |
Gerund / Infinitive |
|
Ex 8 p 80 |
Ex 10 p 81 |
|
Ex 11 p 81 |
Ex 12 p 81 |
|
53 |
|
Жанри живопису. |
Put into words Range from Ride off Search engine |
Present Perfect/ Present Prefect Continuous |
Ex 3 p 83 |
Ex 4 p 83 |
Ex 1 p 82 |
Ex 5 p 83 |
Ex 4 p 84 |
|
|
54 |
|
Відомі витвори мистецтва. |
Snap a selfie Stand |
|
Ex 6 p 84 |
Ex 7 p 84 |
Ex 8 p 85 |
Ex 6 p 86 |
Ex 11 p 85 |
Ex 12 p 85 |
|
55 |
|
Відомі художники . |
Still life tend to Virtual video |
Countable/ Uncountable nouns |
Ex 1 p 86 |
Ex 2 p 86 |
Ex 3 p 87 |
|
Ex 4 p 87 |
|
|
56 |
|
Проектна робота з теми «Живопис» |
Wander around |
|
Ex 5 p 88 |
Ex 6 p 88 |
Ex 7 p 88 |
Ex 8 p 89 |
Ex 9 p 89 |
Ex 11 p 89 |
ТЕМА 6 : Наука і технічний прогрес
57 |
|
Компютерне обладнання. Введення лексичних одиниць. |
Сприймає основні переваги здорового способу життя. Усвідомлює обмеженість ресурсів родини для задоволення власних потреб. Презентує та обґрунтовує власні проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку. Обговорює участь у клубах за інтересами. Обґрунтовує доцільність вибіркового використання Інтернет ресурсів з огляду на фізичне та психічне здоров’я людини.. |
Ex 1 p 90 |
Ex 2 p 90 |
Ex 4 p 91 |
Ex 3 p91 |
Ex 5 p 91 |
Ex 6 p 91 |
|
|
58 |
|
Сучасні засоби комунікаціі. Розвиток навичок говоріння. |
Ex 7 p 92 |
Ex 8 92 |
Ex 9 p 93 |
Ex 10 p 93 |
Ex 10 p 93 |
|
|
Ex 12 p 93 |
|
59 |
|
Засоби інформації. Активізація лексики. |
Ex 1 p 94 |
|
Ex 2 p 94 |
Ex 3 p 95 |
Ex 4 p 95 |
Ex 4 p 96 |
|
|
|
60 |
|
Вплив науки на розвиток суспільства. |
Ex 1 a p 96 |
Ex b p 96 |
Ex c p 96 |
Ex 1 p 97 |
Ex 2 p 97 |
Ex 3 p 98 |
Ex 4 p 98 |
Ex 5 p 98 |
|
61 |
|
Інтернет в житті людини. Розвиток навичок аудіювання. |
Ex 6 p 98 |
Ex 2 p 94 |
Ex 3 p 95 |
Ex 4 p 95 |
Ex 4 p 96 |
|
|
|
|
62 |
|
Телебачення в сучасному житті. |
|
Ex c p 96 |
Ex 1 p 97 |
Ex 2 p 97 |
Ex 3 p 98 |
Ex 4 p 98 |
Ex 5 p 98 |
|
|
63 |
|
Компютерні технології |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 |
|
Проектна робота з теми «Наука і технічний прогрес». |
|
|
|
|
|
|
|
|
ТЕМА 7 : Україна.
65 |
|
Адміністративний устрій України. |
Висловлює власні судження щодо значення якісних продуктів харчування для здоров’я людини. Обґрунтовує корисність раціонального харчування. |
Ex 1 p 6 solutions |
Ex 2 p 6 |
Ex 3 p 6 |
Ex 4 p 6 |
|
|
|
challenge |
66 |
|
Політичний устрій України. |
Ex 3 p 11 solutions |
Ex 2 p 11 |
Ex 4 p 11 |
Ex 5 p11 |
Ex 4 p 10 |
|
|
|
|
67 |
|
Столиця України. |
Ex 1 p 19 Solutions |
Ex 2 p 19 |
Ex 3 p 19 |
|
|
|
Ex4 p 19 |
|
|
68 |
|
Природні ресурси України. |
Ex 1 p 24 Solutions |
Ex 2 p 24 |
|
Ex 3 p 24 |
|
Ex 4 p 24 |
Ex 5 p 24 |
Challenge |
|
69 |
|
Державні свята. |
Ex 2 p 62 Solutions |
Ex 1 p 62 |
Ex 3 p 62 |
|
Ex 4 p 62 |
|
|
Challenge |
|
70 |
|
Визначні місця України. |
|
|
|
|
|
|
|
CHALLENGE |
|
71 |
|
Україна-єввропейська держава. |
Ex 1 p19 Solutions |
Ex 1 p 19 Solutions |
Ex 2 p 19 |
Ex 3 p 19 |
|
|
|
Ex4 p 19 |
|
72 |
|
Розвиток граматичних навичок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
73 |
|
Проектна робота з теми «Україна» |
|
|
|
|
|
|
|
|
ТЕМА 8: Країни виучуваної мови.
74 |
|
Адміністративний устрій Великої Британії. |
Усвідомлює причинно наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи. Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини. Демонструє розуміння необхідності використання енерго збережувальних технологій.
|
Ex 1 p 127 |
Ex 2 p 127 |
Ex 3 p 127 |
|
|
|
|
|
75 |
|
Політичний устрій Британії. |
Ex 1 p 29 Solutions |
|
Ex 2 p 29 |
Ex 3 p 29 |
Ex 4 p 29 |
|
|
Challenge |
|
76 |
|
Лондон- столиця Англії. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
77 |
|
Відомі люди Великої Британії. |
Ex 4 p 43 |
Ex 1 p 43 |
Ex 2 p 43 |
Ex 3 p 43 |
|
|
|
Challenge |
|
78 |
|
Розвиток навичок аудіювання. |
|
Ex 1 p 127 |
Ex 2 p 127 |
Ex 3 p 127 |
|
|
|
Challenge |
|
79 |
|
Проектна робота з теми. |
|
Ex 1 p 29 Solutions |
|
Ex 2 p 29 |
Ex 3 p 29 |
Ex 4 p 29 |
|
|
|
80 |
|
Визначні місця Великої Британії. |
|
|
|
|
|
|
|
Challenge |
|
81 |
|
Державні свята в Англії. |
Ex 2 p 64 |
Ex 2 p 64 |
|
Ex 3 p 64 Solutions |
|
|
|
|
ТЕМА 9: Шкільне життя.
82 |
|
Заклади освіти в Україні. |
Порівнює заклди освіти в Україні та Англії.
Дає основну характеристику системі освіти.
Демонструє розуміння важливості здобуття якісної освіти. |
Ex 1 p 160 |
Ex 2 p 160 |
Ex3 160 |
Ex 4 p 161 |
Ex 5 p 161 |
Ex 5 p 161 |
Ex 6 p 162 |
Ex 7 p162 |
83 |
|
Освіта в Україні. Активізація лексики. |
|
Ex 8 p 163 |
Ex 9 p 163 |
Ex 11 p 163 |
Ex 10 p 163 |
|
Ex 12 p 163 |
|
|
84 |
|
Система освіти у Великій Британії |
Ex 1 p 164 |
Ex 2 p 164 |
Ex 3 p 165 |
Ex 4 p 166 |
Ex 5 p 166 |
Ex 7 p 166 |
Ex 7 p 166 |
Ex 8 p 167 |
|
85 |
|
Заклади освіти в Англії. |
Ex 10 p 167 |
|
Ex 11 p 167 |
Ex 1 p 168 |
Ex 2 p 168 |
|
|
Ex 9 p 167 |
|
86 |
|
Навчання в Україні. Розвиток навичок читання |
Ex 3 p 169 |
Ex 4 p 169 |
Ex 5 169 |
|
Ex 6 p 170 |
Ex 7 p 170 |
Ex 9 p 171 |
Ex 10 p171 |
|
87 |
|
Навчання в Англії. Розвиток навичок говоріння. |
Ex 3 p 172 |
Ex 2 p 172 |
Ex 4 p 173 |
Ex 4 p 173 |
Ex 6 p 173 |
|
|
|
|
88 |
|
Відомі коледжі Британії. |
Ex 10 p 174 |
Ex 11 p 175 |
Ex 12 p 175 |
Ex 13 p 175 |
Ex 15 p 175 |
|
|
Ex 14 p 175 |
|
89 |
|
Вища освіта в Україні. |
Ex 1 p 176 |
Ex 2 p 177 |
Ex 3 p 177 |
|
Ex 4 p 177 |
Ex 5 p 177 |
|
Ex 6 p 177 |
|
90 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
91 |
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
92 |
|
Контроль говоріння
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
93 |
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
94 |
|
Проектна робота з теми «Шкільне життя»
|
|
|
|
|
|
|
|
|