Календарно-тематичне планування для 10 класу

Про матеріал
Календарно- тематичне планування за підручником Нерсисян для 10 класу, дві години на тиждень. На перший семестр. Містить ключові компетентності
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 10 класі за підручником Нерсисян М.А, Піроженко А.О «English» (3години на тиждень).

 ТЕМА 1: Я, моя родина, мої друзі.

з/п

Дата

Тематика ситуатив

ного спілкування

Змістові лінії

Ключові компетентності

Лекси

ка

Грамати

ка

Читан

ня

Аудіюван-ня

Говорін

ня

Пись

мо

1

 

Особистість, ії якості.

Дискутує щодо якості та цінності життя. Обговорює систему цінностей сучасної родини. Демонструє розуміння основ ефективного спілкування. Усвідомлює необхідність бути заощадливим та використовувати технології для покращення добробуту родини.

Пояснює необхідність гуманного ставлення до тварин. Усвідомлює права людини, важливість толерантного ставлення до поглядів і переконань .

Уміння вчитися впродовж життя- визначати комунікативні проблеми та цілі використовувати навчальні стратегії для вивчення іноземної мови.

Ініціативність і підприємливість- ініціювати усну пи семну он-лайн взаємодію для розв’язання конкретної життєвої мети генерувати нові ідеї переконувати в їх доцільності.

Ініціативність і підприємливість-

Ініціювати усну писемну та он-лайн взаємодію для розв’язання конкретної життєвої проблеми генерувати нові ідеї переконувати в їх доцільності.

Соціальна та громадянська- формувати власну позицію, співпрацювати з іншими, розвязувти конфлікти

Інформаційно-цифрова- вивчати іноземну мову з використанням спец. Засобів ігор соціальних мереж застосовувати ІКТ для пошуку обробки аналізу інформаціі

 

Ex.2 p.5

 

Ex.4 p.5

Ex.3 p.5

Ex.3 p.6

 

2

 

Стосунки в родині. Введення лексики.

Present Simple/ Continuous

Ex. 7-9 p.7

Ex.10 p.8

Ex.5 p.7

Ex.6 p.7

Ex.2 p.10

Ex. 5 p.33

3

 

Взаємодопомога.

Розвиток навичок говоріння

Present Perfect / Past Simple

 

Ex.2 p.10

Ex.4 p.11

Ex. 6 p.11

Ex. 1 p.11

4

 

Вирішення конфліктів

 

Ex.9,10 p.14

Ex.7 p.12

Ex. 11 p.13

Ex. 8 p.12

Ex.12p.13

Ex.3 p.13

5

 

Стосунки з товаришами

Ex.3 p.14

Ex. 7 p.18

Gerund / Infinitive

Ex.2 p.15

Ex.5,6 p.16

Ex.8 p.18 про себе

 

6

 

За здоровий спосіб життя.

Розвиток навичок читання.

Ex.4 p.19

Present Perfect/ Present Prefect Continuous

Ex.6 p.20

 

Ex.12 p.21

Ex.7 p.15

7

 

Користь здорового харчування.

 

Ex.7-8 p.20

Ex.11 p.21

Ex. 9 p.21

Ex. 10 p.21

Ex.6 p.18

8

 

Риси характеру. Активізація лексики.

 

Ex.6-7 p.24

Countable/ Uncountable nouns

Ex.10-11 p.25

Ex.5 p.23

Ex. 8 p.24

Ex. 12 p.25

Ex. C p.19

9

 

Проектна робота

 

Ex.1 p.26

 

Ex. 7-8 p.29

 

Ex.3 p.27

 

10

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

Ex. 4 p.28

Used to / Would

Ex.9-10 p.29

Ex.5 p.28

Ex. 6 p.28

 

 

11

 

 

Контрольна робота 

ТЕМА 2 : Дозвілля і спорт

12

 

Роль спорту в нашому житті. Введення лексики.

Сприймає основні переваги здорового способу життя. Усвідомлює обмеженість ресурсів родини для задоволення власних потреб. Презентує та обґрунтовує власні проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку. Обговорює участь у клубах за інтересами. Обґрунтовує доцільність вибіркового використання Інтернет ресурсів з огляду на фізичне та психічне здоров’я людини. Співвідносить власні культурні потреби з можливостями сімейного бюджету.

Спілкування державною і іноземною мовами- використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності популізувати Украаїну ії традиціі.

Уміння вчитися впродовж життя- визначати комунікативні проблеми та цілі використовувати навчальні стратегії для вивчення іноземної мови.

Інформаційно-цифрова- вивчати іноземну мову з використанням спец. Засобів ігор соціальних мереж застосовувати ІКТ для пошуку обробки аналізу інформаціі

Ex. 6,7 p.45

 

 

Ex. 4 p.44

 

 

13

 

Спортивні події.

 

Ex. 12 p.47

Ex. 11 p.47

Ex. 10 p.47

 

Ex. 5 p.45

14

 

Здоров я і спорт. Розвиток навичок говоріння.

Ex.7  p.49

Ex. 12-13 p.50

Ex. 9-10 p.49

Ex. 4,8,11 p.48-49

Ex. 5-6 p.48

 

Ex. 13 p.47

15

 

Враження від матчу.

Ex. 5-7 p.53-54

Adverbs

Ex. 9 p.47

Ex. 10-11 p.55

Ex. 4 p.52

Ex. 8 p.54

 

Ex. 15-16  p.51

16

 

Враження від змагань. Розвиток навичок читання.

Ex. 3-4 p.57

Linking words

Ex. 6 p.58

 

 

Ex. 12 p.55

17

 

Досягаючи успіху в спорті.

Ex. 7 p.58

Adjective endingsed, -ing

Ex. 8 p.59

 

 

Ex. 5 p.57

18

 

Параолімпійські рекорди.

Ex. 7 p.62

Ex. 4-6 p.61

Ex. 12-13 p.63

Ex. 11 p.63

 

Ex. 11 p.59

19

 

Спортивні секціі та змагання

 

Ex. 2 p.67

Ex. 3 p.68

Ex. 1 p.67

Ex. 4 p.68

 

 

Ex. 9 p.62

20

 

Проектна робота з теми « Дозвілля і спорт».

 

Ex. 1-3 p.60

Linking Words and phrases

 

 

Ex. B p.66

 

Ex. 5 p.68

21

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу.

Ex. 5 p.65

Prepositions

Ex. A p.66

 

 

 

 

 

22

 

 

Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕМА 3: Харчування

 

23

 

Національні страви України. Розвиток навичок читання

 

Висловлює власні судження щодо значення якісних продуктів харчування для здоров’я людини.

 

Обґрунтовує корисність раціонального харчування.

 

Аналізує та складає харчовий раціон відповідно до енергетичних затрат власного організму.

 

Висловлює власні судження щодо пріоритетів у харчуванні для нормального розвитку і збереження здоров’я.

Обґрунтовує корисність раціонального харчування і підтверджує це відповідними прикладами.

Уміння вчитися впродовж життя- визначати комунікативні проблеми та цілі використовувати навчальні стратегії для вивчення іноземної мови.

Ініціативність і підприємливість- ініціювати усну пи семну он-лайн взаємодію для розв’язання конкретної життєвої мети генерувати нові ідеї переконувати в їх доцільності.

Ініціативність і підприємливість-

Ініціювати усну писемну та он-лайн взаємодію для розв’язання конкретної життєвої проблеми генерувати нові ідеї переконувати в їх доцільності.

Соціальна та громадянська- формувати власну позицію, співпрацювати з іншими, розвязувти конфлікти

Інформаційно-цифрова- вивчати іноземну мову з використанням спец. Засобів ігор соціальних мереж застосовувати ІКТ

 

 

 

Ex 3 p 45

Ex 4 p 46

Ex1 p 44 Solutions

Ex 5 p 45

challenge

 

24

 

Смаки та уподобання.

 

Ex1 p 46

Ex 4 p 46

Ex 3 p 46

 

Ex 4 p 46

 

25

 

Здорова та корисна їжа. Введення лексики.

Ex 1 p 50

Solutions

Ex 2 p 47

Ex 3 p 47

Ex 3 p 47

 

challenge

26

 

Шкідливі звички у харчуванні. Введення лексики.

Ex 1 p 49

Ex 3 p 50

Ex 6 p 50

 

Ex 4 p 50

 

27

 

Національні страви Англії.

 

Ex 1 p 51

 

Ex 7 p 49

Ex 6 p 49

 

challenge

28

 

Українські страви. Розвиток навичок читання.

Ex 2 p 51

Ex 5 p 50

 

Ex1 p 50

 

challenge

29

 

Користь здорового харчування

 

Ex 2  p 52

 

Ex 2 p 53

Ex 4 p 52

 

Ex5 p 53

30

 

Домашні страви. Розвиток навичок говоріння.

Ex 3 p 51

Ex 5 p 50

Ex 1 p 52

Ex1 p 50

 

challenge

31

 

 

Проектна робота з теми «Харчування»

Ex 1 p 51

Ex 2 p 51

 

 

 

 

32

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

33

 

Контрольна робота з теми «Харчування»

 

 

ТЕМА 4: Природа і погода

34

 

Катаклізми та їх види. Введення лексики.

 

Усвідомлює причинно

наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи.

 

 Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини.

 

 Демонструє розуміння необхідності використання енерго

збережувальних технологій.

 

Аргументує необхідність відповідального ставлення до довкілля.

Компетентність в природничих науках- описувати іноземною мовою природні явища технології аналізувати та оцінювати їх роль у житті людини.

Ініціативність і підприємливість-

Ініціювати усну писемну та он-лайн взаємодію для розв’язання конкретної життєвої проблеми генерувати нові ідеї переконувати в їх доцільності.

Соціальна та громадянська- формувати власну позицію, співпрацювати з іншими, розвязувти конфлікти

Інформаційно-цифрова- вивчати іноземну мову з використанням спец. Засобів ігор соціальних мереж застосовувати ІКТ

Ініціативність і підприємливість-

Ініціювати усну писемну та он-лайн взаємодію для розв’язання конкретної життєвої проблеми генерувати нові ідеї переконувати в їх доцільності.

 

 

 

Ex 5 p 101

Ex 3 p 100

Ex 6 p 101

 

Ex 2 p 100

 

35

 

Види забруднень навколишнього середовища

Ex 9 p 102

Ex 10 p 103

Ex 11 p 103

Ex 12 p 103

 

 

36

 

Природні катаклізми. Розвиток навичок читання.

Ex 2 p 104

Ex 3 p 105

 

 

Ex 1 p 104

Ex 2 p 112

37

 

Наше майбутнє в наших руках.

 

Ex 8 p 107

Ex 9 p 107

Ex 10 p 107

 

Ex 7 p 106

 

38

 

Рослини і тварини на межі зникнення.

 

Ex 2 p 108

Ex 3 p 108

Ex 4 p 109

Ex 5 p 109

 

Tx 1 p 112

39

 

Зміни клімату і природи. Розвиток навичок говоріння.

Ex 1 p 100

Ex 10 p 111

 

Ex 11 p 111

Ex 9 p 109

 

40

 

Вплив погоди на настрій. Активізація лексики.

 

Ex 8 p 102

Ex 11 p 115

 

Ex 12 p 115

Ex 6 p 106

Ex10 p 118

41

 

 

 

Захист навколишнього середовища.

 

Ex 6 p 114

 

Ex 5 p 117

Ex 6 p 117

Ex 1 p 108

 

42

 

Наслідки природніх катаклізмів

43

 

 

Контроль говоріння.

 

Ex 1 p117

Ex 2 p 116

Ex 4 p 117

 

Ex 8 p 108

 

44

 

 

Контроль письма

 

45

 

 

Контроль читання.

 

46

 

Контроль аудіювання

 

47

 

Проектна робота

З теми «Природа і навколишнє середовище»

 

 

 

 

 

Ex 5 p 113

 

 

docx
Додано
20 листопада 2020
Переглядів
5345
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку