Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 10 класі за підручником Нерсисян М.А, Піроженко А.О «English» (3години на тиждень).
ТЕМА 1: Я, моя родина, мої друзі.
№ з/п |
Дата |
Тематика ситуатив ного спілкування |
Змістові лінії |
Ключові компетентності |
Лекси ка |
Грамати ка |
Читан ня |
Аудіюван-ня |
Говорін ня |
Пись мо |
1 |
|
Особистість, ії якості. |
Дискутує щодо якості та цінності життя. Обговорює систему цінностей сучасної родини. Демонструє розуміння основ ефективного спілкування. Усвідомлює необхідність бути заощадливим та використовувати технології для покращення добробуту родини. Пояснює необхідність гуманного ставлення до тварин. Усвідомлює права людини, важливість толерантного ставлення до поглядів і переконань . |
Уміння вчитися впродовж життя- визначати комунікативні проблеми та цілі використовувати навчальні стратегії для вивчення іноземної мови. Ініціативність і підприємливість- ініціювати усну пи семну он-лайн взаємодію для розв’язання конкретної життєвої мети генерувати нові ідеї переконувати в їх доцільності. Ініціативність і підприємливість- Ініціювати усну писемну та он-лайн взаємодію для розв’язання конкретної життєвої проблеми генерувати нові ідеї переконувати в їх доцільності. Соціальна та громадянська- формувати власну позицію, співпрацювати з іншими, розвязувти конфлікти Інформаційно-цифрова- вивчати іноземну мову з використанням спец. Засобів ігор соціальних мереж застосовувати ІКТ для пошуку обробки аналізу інформаціі
|
Ex.2 p.5 |
|
Ex.4 p.5 |
Ex.3 p.5 |
Ex.3 p.6 |
|
2 |
|
Стосунки в родині. Введення лексики. |
Present Simple/ Continuous |
Ex. 7-9 p.7 |
Ex.10 p.8 |
Ex.5 p.7 |
Ex.6 p.7 |
Ex.2 p.10 Ex. 5 p.33 |
||
3 |
|
Взаємодопомога. Розвиток навичок говоріння |
Present Perfect / Past Simple |
|
Ex.2 p.10 |
Ex.4 p.11 |
Ex. 6 p.11 |
Ex. 1 p.11 |
||
4 |
|
Вирішення конфліктів |
|
Ex.9,10 p.14 |
Ex.7 p.12 Ex. 11 p.13 |
Ex. 8 p.12 |
Ex.12p.13 |
Ex.3 p.13 |
||
5 |
|
Стосунки з товаришами |
Ex.3 p.14 Ex. 7 p.18 |
Gerund / Infinitive |
Ex.2 p.15 |
Ex.5,6 p.16 |
Ex.8 p.18 про себе |
|
||
6 |
|
За здоровий спосіб життя. Розвиток навичок читання. |
Ex.4 p.19 |
Present Perfect/ Present Prefect Continuous |
Ex.6 p.20 |
|
Ex.12 p.21 |
Ex.7 p.15 |
||
7 |
|
Користь здорового харчування. |
|
Ex.7-8 p.20 |
Ex.11 p.21 |
Ex. 9 p.21 |
Ex. 10 p.21 |
Ex.6 p.18 |
||
8 |
|
Риси характеру. Активізація лексики.
|
Ex.6-7 p.24 |
Countable/ Uncountable nouns |
Ex.10-11 p.25 |
Ex.5 p.23 Ex. 8 p.24 |
Ex. 12 p.25 |
Ex. C p.19 |
||
9 |
|
Проектна робота
|
Ex.1 p.26 |
|
Ex. 7-8 p.29 |
|
Ex.3 p.27 |
|
||
10
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
Ex. 4 p.28 |
Used to / Would |
Ex.9-10 p.29 |
Ex.5 p.28 |
Ex. 6 p.28 |
|
||
11 |
|
Контрольна робота |
ТЕМА 2 : Дозвілля і спорт
12 |
|
Роль спорту в нашому житті. Введення лексики. |
Сприймає основні переваги здорового способу життя. Усвідомлює обмеженість ресурсів родини для задоволення власних потреб. Презентує та обґрунтовує власні проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку. Обговорює участь у клубах за інтересами. Обґрунтовує доцільність вибіркового використання Інтернет ресурсів з огляду на фізичне та психічне здоров’я людини. Співвідносить власні культурні потреби з можливостями сімейного бюджету. |
Спілкування державною і іноземною мовами- використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності популізувати Украаїну ії традиціі. Уміння вчитися впродовж життя- визначати комунікативні проблеми та цілі використовувати навчальні стратегії для вивчення іноземної мови. Інформаційно-цифрова- вивчати іноземну мову з використанням спец. Засобів ігор соціальних мереж застосовувати ІКТ для пошуку обробки аналізу інформаціі |
Ex. 6,7 p.45 |
|
|
Ex. 4 p.44 |
|
|
13 |
|
Спортивні події. |
|
Ex. 12 p.47 |
Ex. 11 p.47 |
Ex. 10 p.47 |
|
Ex. 5 p.45 |
||
14 |
|
Здоров я і спорт. Розвиток навичок говоріння. |
Ex.7 p.49 Ex. 12-13 p.50 |
Ex. 9-10 p.49 |
Ex. 4,8,11 p.48-49 |
Ex. 5-6 p.48 |
|
Ex. 13 p.47 |
||
15 |
|
Враження від матчу. |
Ex. 5-7 p.53-54 |
Adverbs Ex. 9 p.47 |
Ex. 10-11 p.55 |
Ex. 4 p.52 Ex. 8 p.54 |
|
Ex. 15-16 p.51 |
||
16 |
|
Враження від змагань. Розвиток навичок читання. |
Ex. 3-4 p.57 |
Linking words |
Ex. 6 p.58 |
|
|
Ex. 12 p.55 |
||
17 |
|
Досягаючи успіху в спорті. |
Ex. 7 p.58 |
Adjective endings –ed, -ing |
Ex. 8 p.59 |
|
|
Ex. 5 p.57 |
||
18 |
|
Параолімпійські рекорди. |
Ex. 7 p.62 |
Ex. 4-6 p.61 |
Ex. 12-13 p.63 |
Ex. 11 p.63 |
|
Ex. 11 p.59 |
||
19 |
|
Спортивні секціі та змагання
|
Ex. 2 p.67 |
Ex. 3 p.68 |
Ex. 1 p.67 Ex. 4 p.68 |
|
|
Ex. 9 p.62 |
||
20 |
|
Проектна робота з теми « Дозвілля і спорт».
|
Ex. 1-3 p.60 |
Linking Words and phrases
|
|
Ex. B p.66 |
|
Ex. 5 p.68 |
||
21
|
|
Повторення вивченого матеріалу. |
Ex. 5 p.65 |
Prepositions Ex. A p.66 |
|
|
|
|
||
22 |
|
Контрольна робота |
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТЕМА 3: Харчування
23 |
|
Національні страви України. Розвиток навичок читання |
Висловлює власні судження щодо значення якісних продуктів харчування для здоров’я людини.
Обґрунтовує корисність раціонального харчування.
Аналізує та складає харчовий раціон відповідно до енергетичних затрат власного організму.
Висловлює власні судження щодо пріоритетів у харчуванні для нормального розвитку і збереження здоров’я. Обґрунтовує корисність раціонального харчування і підтверджує це відповідними прикладами. |
Уміння вчитися впродовж життя- визначати комунікативні проблеми та цілі використовувати навчальні стратегії для вивчення іноземної мови. Ініціативність і підприємливість- ініціювати усну пи семну он-лайн взаємодію для розв’язання конкретної життєвої мети генерувати нові ідеї переконувати в їх доцільності. Ініціативність і підприємливість- Ініціювати усну писемну та он-лайн взаємодію для розв’язання конкретної життєвої проблеми генерувати нові ідеї переконувати в їх доцільності. Соціальна та громадянська- формувати власну позицію, співпрацювати з іншими, розвязувти конфлікти Інформаційно-цифрова- вивчати іноземну мову з використанням спец. Засобів ігор соціальних мереж застосовувати ІКТ
|
Ex 3 p 45 |
Ex 4 p 46 |
Ex1 p 44 Solutions |
Ex 5 p 45 |
challenge |
|
24 |
|
Смаки та уподобання.
|
Ex1 p 46 |
Ex 4 p 46 |
Ex 3 p 46 |
|
Ex 4 p 46 |
|
||
25 |
|
Здорова та корисна їжа. Введення лексики. |
Ex 1 p 50 Solutions |
Ex 2 p 47 |
Ex 3 p 47 |
Ex 3 p 47 |
|
challenge |
||
26 |
|
Шкідливі звички у харчуванні. Введення лексики. |
Ex 1 p 49 |
Ex 3 p 50 |
Ex 6 p 50 |
|
Ex 4 p 50 |
|
||
27 |
|
Національні страви Англії.
|
Ex 1 p 51 |
|
Ex 7 p 49 |
Ex 6 p 49 |
|
challenge |
||
28 |
|
Українські страви. Розвиток навичок читання. |
Ex 2 p 51 |
Ex 5 p 50 |
|
Ex1 p 50 |
|
challenge |
||
29 |
|
Користь здорового харчування
|
Ex 2 p 52 |
|
Ex 2 p 53 |
Ex 4 p 52 |
|
Ex5 p 53 |
||
30 |
|
Домашні страви. Розвиток навичок говоріння. |
Ex 3 p 51 |
Ex 5 p 50 |
Ex 1 p 52 |
Ex1 p 50 |
|
challenge |
||
31 |
|
Проектна робота з теми «Харчування» |
Ex 1 p 51 |
Ex 2 p 51 |
|
|
|
|
||
32
|
|
Повторення вивченого матеріалу.
|
|
|
|
|
|
|
||
33 |
|
Контрольна робота з теми «Харчування»
|
ТЕМА 4: Природа і погода
34 |
|
Катаклізми та їх види. Введення лексики. |
Усвідомлює причинно наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи.
Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини.
Демонструє розуміння необхідності використання енерго збережувальних технологій.
Аргументує необхідність відповідального ставлення до довкілля. |
Компетентність в природничих науках- описувати іноземною мовою природні явища технології аналізувати та оцінювати їх роль у житті людини. Ініціативність і підприємливість- Ініціювати усну писемну та он-лайн взаємодію для розв’язання конкретної життєвої проблеми генерувати нові ідеї переконувати в їх доцільності. Соціальна та громадянська- формувати власну позицію, співпрацювати з іншими, розвязувти конфлікти Інформаційно-цифрова- вивчати іноземну мову з використанням спец. Засобів ігор соціальних мереж застосовувати ІКТ Ініціативність і підприємливість- Ініціювати усну писемну та он-лайн взаємодію для розв’язання конкретної життєвої проблеми генерувати нові ідеї переконувати в їх доцільності.
|
Ex 5 p 101 |
Ex 3 p 100 |
Ex 6 p 101 |
|
Ex 2 p 100 |
|
35 |
|
Види забруднень навколишнього середовища |
Ex 9 p 102 |
Ex 10 p 103 |
Ex 11 p 103 |
Ex 12 p 103 |
|
|
||
36 |
|
Природні катаклізми. Розвиток навичок читання. |
Ex 2 p 104 |
Ex 3 p 105 |
|
|
Ex 1 p 104 |
Ex 2 p 112 |
||
37 |
|
Наше майбутнє в наших руках.
|
Ex 8 p 107 |
Ex 9 p 107 |
Ex 10 p 107 |
|
Ex 7 p 106 |
|
||
38 |
|
Рослини і тварини на межі зникнення.
|
Ex 2 p 108 |
Ex 3 p 108 |
Ex 4 p 109 |
Ex 5 p 109 |
|
Tx 1 p 112 |
||
39 |
|
Зміни клімату і природи. Розвиток навичок говоріння. |
Ex 1 p 100 |
Ex 10 p 111 |
|
Ex 11 p 111 |
Ex 9 p 109 |
|
||
40 |
|
Вплив погоди на настрій. Активізація лексики.
|
Ex 8 p 102 |
Ex 11 p 115 |
|
Ex 12 p 115 |
Ex 6 p 106 |
Ex10 p 118 |
||
41
|
|
Захист навколишнього середовища.
|
Ex 6 p 114 |
|
Ex 5 p 117 |
Ex 6 p 117 |
Ex 1 p 108 |
|
||
42 |
|
Наслідки природніх катаклізмів |
||||||||
43
|
|
Контроль говоріння.
|
Ex 1 p117 |
Ex 2 p 116 |
Ex 4 p 117 |
|
Ex 8 p 108 |
|
||
44
|
|
Контроль письма
|
||||||||
45
|
|
Контроль читання.
|
||||||||
46 |
|
Контроль аудіювання
|
||||||||
47 |
|
Проектна робота З теми «Природа і навколишнє середовище» |
|
|
|
|
|
Ex 5 p 113 |
|