Читання
За підручником О. Савченко (у 2частинах)
(4 години на тиждень)
Підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти / Київ. Оріон ˗ 2019.
І семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
Корекція |
|
До школи, до книги, до друзів душа поривається знов! |
|
|
1 |
Знайомство з підручником. Вступ до теми. В. Бичко «Літо, до побачення!» (Частина 2, с. 3-4) |
|
|
2 |
Створюємо усний журнал (с. 5) |
|
|
3 |
Йдуть до школи школярі. М. Сингаївський «До школи». Виразне читання (с. 6) |
|
|
4 |
Наш клас – одна міцна сім'я. Н. Умеров «Наш клас». М. Хоросницька «Добра порада». Т. Цидзіна «Очі, вуха маю…» Прислів’я (с. 7-8) |
|
|
5 |
Історії зі шкільного життя. Л. Повх «В їдальні». Читання в особах. Інсценування вірша (с. 8-9) |
|
|
6 |
Хитрощі не люблять совісті. В. Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила» Прислів’я. Переказування казки. (с. 10-11) |
|
|
7 |
Медіавіконце: читаю, слухаю, бачу. Джерела інформації (с. 12-13) |
|
|
8 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
9 |
Потрібно учитись – завжди пригодиться. Ю. Ярмиш «Зайчик і вовчик» (с.14) |
|
|
10 |
Осінь – золотокоса красуня. М. Рильський «Ми збирали з сином на землі каштани…» Д. Павличко «Небеса прозорі…» (напам’ять) (с. 15-17) |
|
|
11 |
Жартівливі вірші. Грицько Бойко «Хвастунець». Г. Фалькович «Чесний кіт» (с. 17-18) |
|
|
12 |
Добре того вчити, хто хоче знати. «Дрізд і голуб» (українська народна казка) (с. 18) |
|
|
13 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. (с. 19) |
|
|
|
Читаємо і пізнаємо таємниці рідної мови |
|
|
14 |
Вступ до теми. Колискові пісеньки – перлинки української мови. О. Кротюк «Ходить сон». Колискові пісні: «Котику сіренький», «Ходить котик по горі», «Ой люлі, ой люлі…» (за вибором напам’ять) (с. 20-23) |
|
|
15 |
Дитячі заклички. «Іди, іди, дощику», «Вийди, вийди, сонечко» (за вибором напам’ять) (с. 23-24) |
|
|
16 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
17 |
Лічилки. Мирилки. Читання лічилок і мирилок. (с. 24-26) |
|
|
18 |
Загадки. Читання і відгадування загадок. Д. Білоус «Загадки про розділові знаки» (с. 26-27) |
|
|
19 |
Народ скаже – як зав’яже. Скоромовки. Грицько Бойко «Вареники». В’язка народних прислів’їв (за вибором напам’ять) (с. 27-29) |
|
|
20 |
Поробиш усю роботу, то й поспиш в охоту. «Кіт і пес» (українська народна казка). Розігрування сценки за змістом казки. Перегляд мультфільму «Про всіх на світі» (с. 29) |
|
|
21 |
На зеленому човні пропливає літо. В. Чухліб «Чи далеко до осені?». Загадка – добавлянка (с. 30-31) |
|
|
22 |
Медіавіконце: книжка. Як побудована книжка. Створення реклами своєї улюбленої книжки (с.32-33) |
|
|
23 |
У колі рідної сім'ї. Ласкаві слова-звертання. Н. Мовчан-Карпусь «Василинка». В. Гринько «Сію дитині» (с. 34) |
|
|
24 |
Робота з дитячою книжкою |
|
|
25 |
Що в людині найцінніше? З. Мензатюк «Золоте серце» (с. 35) |
|
|
26 |
Мовні цікавинки. В. Плахотников «Під парканом». І. Січовик «Кістку пес в зубах тримав». Т. Корольова «Рано-вранці в центрі міста» (с. 36-37) |
|
|
27 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. (с. 37) |
|
|
|
В кожній казці є урок, мов у квіточці медок |
|
|
28 |
Вступ до теми. Т. Майданович «Примовка до казки». |
|
|
29 |
Казки про тварин. «Вовк та собака» (українська народна казка) Прислів’я. (с. 38-39) |
|
|
30 |
Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки. Як вибрати потрібну книжку? Створення листівки про користь читання. (с. 40-41) |
|
|
31 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
32 |
Казка – вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (с. 43-44) |
|
|
33 |
Казка – вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (продовження). Переказування казки (с. 43-44) |
|
|
34 |
Коли щось робиш, думай і про наслідки. «Виноградар і змія» (болгарська народна казка). Складання плану твору і переказування за ним казки. (с. 45-46) |
|
|
35 |
Коли щось робиш, думай і про наслідки. «Виноградар і змія» (болгарська народна казка). Складання плану твору і переказування за ним казки. (с. 45-46) |
|
|
36 |
Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка) (с. 46-48) |
|
|
37 |
Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка) (с. 46-48) |
|
|
38 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 49) |
|
|
39 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Щоб у серці жила Батьківщина |
|
|
40 |
Вступ до теми. М. Чумарна «Маленька і велика». |
|
|
41 |
Ой роде наш красний, роде наш прекрасний. «Роде наш красний» (українська народна пісня) (с.50-51) |
|
|
42 |
Наш символ і оберіг. В. Скуратівський «Калина» (с. 52) |
|
|
43 |
Петриківський розпис. Н. Поклад «Петриківські диво-квіти» (с. 53) |
|
|
44 |
Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. А. Костецький «Батьківщина» (напам’ять). |
|
|
45 |
А. Костецький «Батьківщина».Л. Полтава «Наша Батьківщина». Порівняння віршів. (с. 54) |
|
|
46 |
Щастя. М. Морозенко «Мій тато повернувся із війни» (55) |
|
|
47 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
48 |
Україна наша – вічна. В. Сухомлинський «Вічна тополя» (легенда) (с. 56) |
|
|
49 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. (с. 57) |
|
|
|
Зачарувала все зима |
|
|
50 |
Вступ до теми. Досліджуємо текст. В. Чухліб «Зимова казка». Складання продовження казки (с. 59) |
|
|
51 |
Білі шати зими. Порівняння-образ. В. Скомаровський «Казкові шати». Загадки (с. 60) |
|
|
52 |
Досліджуємо текст. Г. Демченко «Ялинова шишка». Загадка – добавлянка (с. 62-63) |
|
|
53 |
Зимові дива. В. Багірова «Лист до Чудотворця». І. Малкович «Молитва Ангелу». (с. 64) |
|
|
54 |
Зимові свята. О. Наконечна «Свято Миколая» (с. 64) |
|
|
55 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
56 |
Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати! Робота з картиною Г. Назаренко «Колядники». Складання розповіді за картиною. Народна прикмета (с. 66) |
|
|
57 |
Медіавіконце: вітальна листівка. Написання привітання (с. 67) |
|
|
58 |
Ми йдемо колядувати, господарів величати! Л. Повх «Колядники». |
|
|
59 |
Ми йдемо колядувати, господарів величати! Л. Повх «Колядники». Інсценізація дійства (с. 68) |
|
|
60 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Зачарувала все зима…» (с. 69) |
|
|
61 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
62 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
Дизайн та технології
(у курсі “Я досліджую світ”)
За підручником «Я досліджую світ»: підруч. для 2 кл. закладів загальної середньої освіти. Частина 2 / Н. В. Морзе, О. В. Барна. — К. : УОВЦ «Оріон», 2019.
І семестр
(1 год)
За програмою О.Я.Савченко
№ з/п |
Тема |
Дата |
Корекція |
||
Розділ 1. Інформація. Дії з інформацією |
|||||
|
Вступний інструктаж з БЖД. Навколишній світ та інформація. Збирання природних об’єктів та їх зберігання. |
|
|
||
|
Сприймання людиною інформації. Створення аплікації «Миша». Інструктаж з БЖД. |
|
|
||
|
Види інформації за способом подання. Створення квіткової аплікації «Символи України». Інструктаж з БЖД. |
|
|
||
|
Правдива і неправдива інформація. Конструювання фантастичної істоти за допомогою кубиків Лего. Інструктаж з БЖД. |
|
|
||
|
Мережі для отримання інформації та спілкування. Створення аплікації «Дерево восени». Інструктаж з БЖД. |
|
|
||
|
|
10.10 |
|||
|
Комп’ютерна техніка, як засіб здійснення дій з інформацією. Інструктаж з БЖД. Створення паперового вітрячка. |
|
|
||
|
Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв. Інструктаж з БЖД. Вчимося зав’язувати шнурки. |
|
|
||
|
Пристрої для роботи з відео й зображеннями. Інструктаж з БЖД. Створення дерев та квіточок з кубиків Лего. |
|
|
||
|
Пристрої для роботи зі звуком. Інструктаж з БЖД. Створення тварин з кубиків Лего. |
|
|
||
10. |
Пристрої для роботи з текстом. Інструктаж з БЖД. Створення колекції «Дари осені» з паперу. |
|
|
||
11. |
Пристрої для обчислень. Інструктаж з БЖД. Створення за допомогою кубиків Лего слів сім’я, стоп, година, тризуб. |
|
|
||
|
|
28.11 |
|||
12. |
Об’єкти навколишнього світу, властивості конкретних об’єктів та значення властивостей. Майстрування за допомогою пластиліну моделі об’єкта «Гриб». Інструктаж з БЖД. |
|
|
||
13. |
Порівняння та впорядкування об’єктів. Створення зимового пейзажу за зразком. Інструктаж з БЖД. |
|
|
||
14. |
Середовище для об’єкта. Робочий стіл комп’ютера. Інструктаж з БЖД. Сервірування стола. |
|
|
||
15. |
Об’єкти, з якими працює комп’ютер. Виготовлення з паперу героя комп’ютерної гри. Оригамі. Інструктаж з БЖД. |
|
|
||
16. |
Меню комп’ютерної програми. Огляд різних прикладів меню. Інструменти комп’ютерних програм. Інструктаж з БЖД. Створення новорічної ялинки та прикрас для неї. |
|
|
||
Я досліджую світ
Підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах ): Частина 1// І.В. Грущинська, З.М.Хитра. ˗ К. : УОВЦ «Оріон», 2019.
І семестр
( 3 год. на тиждень)
№ п/п |
Тема |
Дата |
Корекція |
|
Перше дослідження – «Людина в суспільстві» Тиждень 1. Я – людина розумна! |
|
|
1 |
Як я росту і розвиваюсь? |
|
|
2 |
Як стежити за своєю поставою? |
|
|
3 |
Який у мене характер? |
|
|
|
Тиждень 2. Як жити у злагоді? |
|
|
4 |
Що таке спуспільство? |
|
|
5 |
Як потрібно поводитися серед людей? |
|
|
6 |
Як зробити спілкування приємним? |
|
|
|
Тиждень 3. Ми – громадяни України |
|
|
7 |
Хто такі громадяни своєї країни? |
|
|
8 |
Які є символи в моєї країни? |
|
|
9 |
Ким славиться наша історія? |
|
|
|
Тиждень 4. Дорога до рідного краю |
|
|
10 |
Як знайти на карті України свій рідний край? |
|
|
11 |
Які особистості прославили мій край? |
|
|
12 |
Застосовуємо знання щодня |
|
|
|
Друге дослідження - «Людина і природа восени» Тиждень 5. Спостереження за явищами пророди |
|
|
13 |
Що приховують назви осінніх місяців? |
|
|
14 |
Що називають явищами природи? |
|
|
15 |
Урок-екскурсія. Що змінюється в природі та житті людей восени? |
|
|
|
Тиждень 6. Прикмети осені |
|
|
16 |
Як вимірювати температуру повітря? |
|
|
17 |
Звідки беруться хмари? |
|
|
18 |
Як виникає вітер? |
|
|
|
Тиждень 7. Погода восени |
|
|
19 |
Що таке погода?Як одягатися за погодою і вберегтися від хвороб? |
|
|
20 |
Як одягатися за погодою і вберегтися від хвороб? |
|
|
|
Тиждень 8. Рослини восени |
|
|
21 |
Як рослини зустрічають осінь? |
|
|
22 |
Чому жовтіє і опадає листя? |
|
|
23 |
Як восени розселяються рослини? |
|
|
|
Тиждень 9. Тварини восени |
|
|
24 |
Як змінюється життя комах і риб восени? |
|
|
25 |
Чи всі птахи восени відлітають у теплі краї? |
|
|
26 |
Які турботи у звірів восени? |
|
|
|
Тиждень 10. Праця і відпочинок людей восени |
|
|
27 |
Яка праця восени першочергова? |
|
|
28 |
Як люди готуються до зими? |
|
|
29 |
Які свята «дарує» осінь? |
|
|
|
Тиждень 11. Здорова й безпечна поведінка восени на природі |
|
|
30 |
Чи знаєш ти отруйні рослини? |
|
|
31 |
Яких тварин варто стерегтися восени? |
|
|
32 |
Чи безпечно для здоров’я збирати гриби? |
|
|
|
Тиждень 12. Охорона природи восени |
|
|
33 |
Що робити з опалим листям? |
|
|
34 |
Чому настають осінь та інші пори року? |
|
|
35 |
Застосовуємо знання щодня |
|
|
|
Третє дослідження – «Людина і природа взимку» Тиждень 13. Доба. Рік. Зимові місяці |
|
|
36 |
Яку форму має Земля? |
|
|
37 |
Що таке доба і рік? |
|
|
38 |
Чому зимові місяці мають такі назви? |
|
|
|
Тиждень 14. Вплив Сонця на природу взимку |
|
|
39 |
Урок-екскурсія. Як спостерігати за природою та життям людей узимку? |
|
|
40 |
Коли починається зима у твоємк краї? |
|
|
41 |
Якою буває погода взимку? |
|
|
|
Тиждень 15. Здорова й безпечна поведінка взимку |
|
|
42 |
Як зміцнити своє здоров’я взимку? |
|
|
43 |
Які є помічники на дорогах? |
|
|
44 |
Як дбати про безпеку на дорогах узимку? |
|
|
|
Тиждень 16. Зимові свята |
|
|
45 |
На які свята чекають узимку?Як святкують Різдво Христове в Україні та світі? |
|
|
46 |
Як зберегти ялинці життя? |
|
|
Мистецтво 2 клас
І семестр
(1 год)
За програмою О.Я.Савченко
( за підручником Мистецтво: підруч. інтегр. курсу для 2 кл. закл. заг. серед. Освіти/ Л.Масол, М.Гайдамака, О.Колотило – Київ : Генеза, 2019 )
№ |
Тема уроку |
Дата |
Корекція |
1 |
Прощавай, веселе літечко! Живопис. Пейзаж. Створення пейзажу «Яскраві спогади про літо»(акварель,гуаш). |
|
|
2 |
Звуки та кольори природи Лінія горизонту.Композиція «Осіннє чудо-дерево» |
|
|
3 |
Осінні перетворення Колорит.Монотипія. Композиція «Осінні квіти» |
|
|
4 |
Хмарки-чарівниці,невтомні мандрівниці Експеременти з кольором. Композиція «Хмаринки-мандрівниці» |
|
|
5 |
Ритми осіннього дощу Графіка. Штрих. Малювання кол.олівцями «Грибок під дощем» |
|
|
6 |
Про що розповів натюрморт Натюрморт. Натюрморт «Кавун та фрукти» |
|
|
7 |
Про що розповів натюрморт Ліплення «Веселі овочі»(пластилін,солоне тісто). |
|
|
8 |
Троїсті музики Створення візерунка для прикрашання цимбал(різні художні техніки) |
|
|
9 |
Як сопілка флейтою стала Передача кольоровими лініями ніжної мелодії флейти або гучних звуків барабана(фломастери) |
|
|
10 |
Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси Силует.Силуетна композиція «Бережіть птахів!» |
|
|
11 |
Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси Зображення силуету котика(крупа,клей) |
|
|
12 |
Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси Малювання казкового лісу, роздмухуючи плями(акварель,трубочки для соку). |
|
|
13 |
Зимові свята Створення рамки для фотографії із зображенням морозних візерунків(восковий олівець та акварельні фарби). |
|
|
14 |
Зимові свята Витинанка.Створення і прикрашання різдвяного леп-бука |
|
|
15 |
Зимові етюди Композиція «Зимові етюди»(воскові олівці та акварельні фарби). |
|
|
16 |
Зимові захоплення і спорт Рельєф. Створення настільної гри «До спортивних вершин»(гуаш,пластилін). |
|
|
Фізична культура
3 години на тиждень
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
1. |
Фізичні вправи та їх вплив на фізичний розвиток (формування правильної постави) школяра. Правила техніки безпеки на уроці. Підготовчі вправи. Ходьба колоною по одному у чергуванні з бігом. Загальнорозвивальні вправи в русі. Біг 20-30 м з високого старту. Рухлива гра «Два мало — третій зайвий». |
|
|
2 |
Перешикування з колони по одному в колону по два. Ходьба «протиходом», «змійкою». Загальнорозвивальні вправи. Стрибки на місці: на одній нозі, на обох ногах із м’яким приземленням. Біг наввипередки 25-30 м. Рухлива гра «Стрибки по купинах». Естафета. |
|
|
3. |
Загальнорозвивальні вправи. Стрибки на місці: на одній нозі, на обох ногах із м’яким приземленням. Біг наввипередки 25-30 м. Рухлива гра «Чотири стихії». Естафета. |
|
|
4. |
Правила рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури й під час самостійних занять фізичними вправами. Підготовчі вправи: поворот «кругом!» за розподілом. Перешикування з колони по одному в колону по два і навпаки за розподілом. Ходьба із зупинкою за сигналом. Біг 30 м із високого старту. Рухливі ігри. |
|
|
5 |
Підготовчі вправи. Біг зі зміною напрямку руху. Ходьба із вантажем на голові. Комплекс вправ ранкової гімнастики з предметами. Бігові та стрибкові вправи. Стрибки у довжину з місця. Рухливі ігри. |
|
|
6. |
Комплекс вправ ранкової гімнастики з предметами. Бігові та стрибкові вправи. Стрибки у довжину з місця. Вправа на релаксацію «Дощ у лісі». |
|
|
7. |
Підготовчі вправи. Біг у повільному темпі до 500 м. Ходьба з уповільненням і прискоренням, ритмічна ходьба (під рахунок учителя). комплекс вправ ранкової гімнастики з предметами. естафети з елементами «човникового» бігу. |
|
|
8. |
Загартування як засіб зміцнення здоров’я. Підготовчі вправи. Перешикування з однієї шеренги у дві і навпаки. Біг у повільному темпі. Різновиди ходьби. комплекс вправ ранкової гімнастики з предметами. «Човниковий» біг 4 х 9 м. Гра на увагу «Земля, вода, повітря». |
|
|
9 |
Підготовчі вправи. Біг до 500 м. Біг 30 м із високого старту. Комплекс вправ ранкової гімнастики з великим м’ячем. Бігові та стрибкові вправи. Зупинка м’яча, що котиться. ігри з м’ячем. |
|
|
10. |
Комплекс вправ ранкової гімнастики. Перешикування з однієї шеренги у дві і навпаки. Біг у повільному темпі. Рухлива гра на увагу «Земля, вода, повітря». |
|
|
11. |
Підготовчі вправи. Різновиди ходьби. комплекс вправ ранкової гімнастики з м’ячами. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності (визначення резервних можливостей) удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться. естафета. |
|
|
12. |
Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики зі скакалкою. Стрибки зі скакалкою на двох ногах. Стрибок у довжину з місця (визначення резервних можливостей). Вправи для м’язів стопи. Зупинки м’яча, що котиться. Удари по м’ячу, що котиться. Футбольні естафети, ігри. |
|
|
13. |
Комплекс вправ ранкової гімнастики. Стрибок у довжину з місця (визначення резервних можливостей). Вправи для м’язів стопи. Зупинки м’яча, що котиться. Удари по м’ячу, що котиться. Футбольні естафети, ігри. |
|
|
14 |
Підготовчі вправи. Ходьба з утриманням правильної постави. Комплекс вправ ранкової гімнастики з м’ячами. визначення резервних можливостей учнів: гнучкість, ведення м’яча. Навчальна гра у футбол. |
|
|
15 |
основні фізичні якості: сила, швидкість, витривалість, гнучкість. Підготовчі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Підтягування у висі та у висі лежачи. (визначення резервних можливостей учнів: сила). вправи для м’язів стопи. Рухливі ігри. |
|
|
16 |
Підготовчі вправи. Різновиди ходьби. Біг спиною вперед; із зупинками стрибком та у кроці. комплекс вправ ранкової гімнастики з м’ячами. Стрибки на скакалці. Удари по м’ячу після зупинки та ведення м’яча. ігри. |
|
|
17 |
Підготовчі вправи. Різновиди ходьби. Біг спиною вперед; із зупинками стрибком та у кроці. комплекс вправ ранкової гімнастики з м’ячами. Стрибки на скакалці. Удари по м’ячу після зупинки та ведення м’яча. ігри. |
|
|
18-19 |
Підготовчі вправи. Біг у повільному темпі 400-500 м. Різновиди ходьби. вправи для м’язів стопи, координації рухів. виконання передач у ноги партнеру. комплекс вправ ранкової гімнастики (з м’ячами). естафети, ігри. |
|
|
20 |
Комплекс ранкової гімнастики без предмета. Перешикування із колони по одному в колону по чотири способом послідовних поворотів ліворуч. Рухлива гра «Жива скульптура». |
|
|
21 |
Підготовчі вправи. Комплекс загальнорозвивальних вправ для формування правильної постави. Ходьба по підвищеній опорі приставними кроками. Біг: пересування приставними кроками. кидки м’яча знизу. Рухлива гра «квач». |
|
|
22 |
Підготовчі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири). Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м. Комплекс вправ для формування правильної постави № 2. Стрибки зі скакалкою. Зустрічна естафета. Навчальна гра у футбол. |
|
|
23 |
Комплекс ранкової гімнастики зі скакалкою. Перешикування із колони по одному в колону по три. Вправа на релаксацію «Водоспад». |
|
|
24 |
Підготовчі вправи. Комплекс вправ для формування правильної постави. виси. Ходьба по підвищеній опорі на носках. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри «Подоляночка», «виставка картин». |
|
|
25 |
Комплекс вправ для формування правильної постави. виси. Ходьба по підвищеній опорі на носках. Стрибки зі скакалкою. Вправи на релаксацію «Тихе озеро» |
|
|
26 |
Ранкова гігієнічна гімнастика, фізкультурні хвилинки та фізкультурні паузи, їх значення. організуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Біг на 30 м з високого старту. вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра за вибором дітей. |
|
|
27 |
Підготовчі вправи. Біг у повільному темпі до 400 м. Різновиди ходьби. вправи для формування правильної постави. Метання малого м’яча на дальність. Стрибки у довжину. Рухливі ігри. |
|
|
28 |
Загальнорозвивальні вправи в русі: ходьба, біг, стрибки, випади. Ходьба зі зміною частоти кроку. Біг «проти ходом». Рухлива гра «Гуси-лебеді». |
|
|
29 |
Підготовчі вправи. Біг у повільному темпі до 400 м. комплекс загальнорозвивальних вправ на відчуття правильної постави. Метання малого м’яча у щит. Стрибки в глибину. «Зустрічна естафета». |
|
|
30-31 |
Підготовчі вправи. Біг у повільному темпі до 500 м. Ходьба із зупинкою за синалом. комплекс загальнорозвивальних вправ на відчуття правильної постави. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Долання смуги перешкод. Рухливі ігри. |
|
|
32 |
Підготовчі вправи. Загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави. Підтягування у висі, у висі лежачи. Метання малого м’яча. Рухливі ігри. |
|
|
33-34 |
Підготовчі вправи. Різновиди бігу і ходьби. комлекс вправ ранкової гімнастики зі скакалками. Стрибки зі скакалкою. вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори. естафети. ігри. |
|
|
35 |
Попередження дитячого травматизму на уроках гімнастики. Підготовчі вправи. Перешикування з колони по одному в колону по три. комплекс вправ ранкової гімнастики. Упори лежачи на стегнах, на передпліччях. елементи акробатики. Рухливі ігри. |
|
|
36-37 |
Загальні відомості про гімнастику. відомі українські гімнасти. Підготовчі вправи. Загальнорозвивальні вправи: комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Ходьба по підвищеній опорі. акробатика: перекати в групуванні. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри. |
|
|
38-39 |
Підготовчі вправи. комплекс вправ ранкової гімнастики зі скакалками. елементи акробатики: перекати у групуванні, перекид уперед. Стрибки зі скакалкою. виси. Гра «Гігантський крок». |
|
|
40-41 |
Підготовчі вправи. комплекс вправ ранкової гімнастики зі скакалками. елементи акробатики: групування, перекати, перекиди. виси. Підтягування: у висі лежачи та у висі лежачи (дівчатка). Сіди під кутом, із нахилом уперед, на правому (лівому) стегні. Рухлива гра. |
|
|
42-43 |
Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики з м’ячами. елементи акробатики: групування, перекати, перекиди, стійка на лопатках, зігнувши ноги. Підтягування у висі. лазіння і підтягування лежачи. Рухливі ігри, естафети з м’ячами. |
|
|
44 |
Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики з м’ячами. елементи акробатики: групування, перекиди, стійка на лопатках, з прямими ногами. лазіння по похилій лаві. Естафета з м’ячами. |
|
|
45 |
Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Лазіння по гімнастичній стінці вгору і вниз різноманітними способами. Стрибки: вистрибування з присіду. Рухливі ігри. |
|
|
46 |
Нестандартний урок «Другокласники грайливі – спритні, дужі і кмітливі». |
|
|
47 |
Підсумковий урок за І семестр. Урок рухливих ігор.(За вибором учителя). |
|
|