Календарно-тематичне планування для 2 класу відповідно до типової освітньої програми під керівництвом О.Я.Савченко 2019 НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 2 класу відповідно до типової освітньої програми під керівництвом О.Я.Савченко 2019 НУШ Предмети Я досліджую світ 3 год. Мистецтво 1 год. (образотворче мистецтво) Читання 4 год. Дизайн і технології 1 год. Фізична культура 3 год.
Перегляд файлу

Читання

За підручником О. Савченко (у 2частинах)

(4 години на тиждень)

Підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти / Київ. Оріон ˗ 2019.

І семестр

Тема уроку

Дата

Корекція

 

До школи, до книги, до друзів душа поривається знов!

 

 

1

Знайомство з підручником. Вступ до теми.

В. Бичко «Літо, до побачення!» (Частина 2, с. 3-4)

 

 

2

Створюємо усний журнал (с. 5)

 

 

3

Йдуть до школи школярі. М. Сингаївський «До школи». Виразне читання (с. 6)

 

 

4

Наш клас – одна міцна сім'я. Н. Умеров «Наш клас». М. Хоросницька «Добра порада». Т. Цидзіна «Очі, вуха маю…» Прислів’я (с. 7-8)

 

 

5

Історії зі шкільного життя. Л. Повх «В їдальні». Читання в особах. Інсценування вірша (с. 8-9)

 

 

6

Хитрощі не люблять совісті. В. Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила» Прислів’я. Переказування казки. (с. 10-11)

 

 

7

Медіавіконце: читаю, слухаю, бачу. Джерела інформації (с. 12-13)

 

 

8

Робота з дитячою книжкою.

 

 

9

Потрібно учитись – завжди пригодиться. Ю. Ярмиш «Зайчик і вовчик» (с.14)

 

 

10

Осінь – золотокоса красуня.  М. Рильський «Ми збирали з сином на землі каштани…» Д. Павличко «Небеса прозорі…» (напам’ять) (с. 15-17)

 

 

11

Жартівливі вірші. Грицько Бойко «Хвастунець».

Г. Фалькович «Чесний кіт» (с. 17-18)

 

 

12

Добре того вчити, хто хоче знати. «Дрізд і голуб» (українська народна казка) (с. 18)

 

 

13

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. (с. 19)

 

 

 

Читаємо і пізнаємо таємниці рідної мови

 

 

14

Вступ до теми. Колискові пісеньки – перлинки української мови. О. Кротюк «Ходить сон». Колискові пісні: «Котику сіренький», «Ходить котик по горі», «Ой люлі, ой люлі…» (за вибором напам’ять) (с. 20-23)

 

 

15

Дитячі заклички. «Іди, іди, дощику», «Вийди, вийди, сонечко» (за вибором напам’ять) (с. 23-24)

 

 

16

Робота з дитячою книжкою.

 

 

17

Лічилки. Мирилки. Читання лічилок і мирилок.

(с. 24-26)

 

 

18

Загадки. Читання і відгадування загадок. Д. Білоус «Загадки про розділові знаки» (с. 26-27)

 

 

19

Народ скаже – як зав’яже. Скоромовки. Грицько Бойко «Вареники». В’язка народних прислів’їв  (за вибором напам’ять) (с. 27-29)

 

 

20

Поробиш усю роботу, то й поспиш в охоту. «Кіт і пес» (українська народна казка). Розігрування сценки за змістом казки. Перегляд мультфільму «Про всіх на світі» (с. 29)

 

 

21

На зеленому човні пропливає літо. В. Чухліб «Чи далеко до осені?». Загадка – добавлянка (с. 30-31)

 

 

22

Медіавіконце: книжка. Як побудована книжка. Створення реклами своєї улюбленої книжки (с.32-33)

 

 

23

У колі рідної сім'ї. Ласкаві слова-звертання. Н. Мовчан-Карпусь «Василинка». В. Гринько «Сію дитині» (с. 34)

 

 

24

Робота з дитячою книжкою

 

 

25

Що в людині найцінніше? З. Мензатюк «Золоте серце» (с. 35)

 

 

26

Мовні цікавинки. В. Плахотников «Під парканом». І. Січовик «Кістку пес в зубах тримав». Т. Корольова «Рано-вранці в центрі міста» (с. 36-37)

 

 

27

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. (с. 37)

 

 

 

В кожній казці є урок, мов у квіточці медок

 

 

28

Вступ до теми. Т. Майданович «Примовка до казки».

 

 

29

Казки про тварин. «Вовк та собака» (українська народна казка) Прислів’я. (с. 38-39)

 

 

30

Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки. Як вибрати потрібну книжку? Створення листівки про користь читання. (с. 40-41)

 

 

31

Робота з дитячою книжкою.

 

 

32

Казка – вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (с. 43-44)

 

 

33

Казка – вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (продовження). Переказування казки (с. 43-44)

 

 

34

Коли щось робиш, думай і про наслідки. «Виноградар і змія» (болгарська народна казка). Складання плану твору і переказування за ним казки. (с. 45-46)

 

 

35

Коли щось робиш, думай і про наслідки. «Виноградар і змія» (болгарська народна казка). Складання плану твору і переказування за ним казки. (с. 45-46)

 

 

36

Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка) (с. 46-48)

 

 

37

Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка) (с. 46-48)

 

 

38

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 49)

 

 

39

Робота з дитячою книжкою.

 

 

 

Щоб у серці жила Батьківщина

 

 

40

Вступ до теми. М. Чумарна «Маленька і велика».

 

 

41

Ой роде наш красний, роде наш прекрасний. «Роде наш красний» (українська народна пісня) (с.50-51)

 

 

42

Наш символ і оберіг. В. Скуратівський «Калина» (с. 52)

 

 

43

Петриківський розпис. Н. Поклад «Петриківські диво-квіти» (с. 53)

 

 

44

Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. А. Костецький «Батьківщина» (напам’ять).

 

 

45

А. Костецький «Батьківщина».Л. Полтава «Наша Батьківщина». Порівняння віршів. (с. 54)

 

 

46

Щастя. М. Морозенко «Мій тато повернувся із війни» (55)

 

 

47

Робота з дитячою книжкою.

 

 

48

Україна наша – вічна. В. Сухомлинський «Вічна тополя» (легенда) (с. 56)

 

 

49

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. (с. 57)

 

 

 

Зачарувала все зима

 

 

50

Вступ до теми. Досліджуємо текст. В. Чухліб «Зимова казка». Складання продовження казки (с. 59)

 

 

51

Білі шати зими. Порівняння-образ. В. Скомаровський «Казкові шати». Загадки (с. 60)

 

 

52

Досліджуємо текст. Г. Демченко «Ялинова шишка». Загадка – добавлянка (с. 62-63)

 

 

53

Зимові дива. В. Багірова «Лист до Чудотворця». І. Малкович «Молитва Ангелу». (с. 64)

 

 

54

Зимові свята. О. Наконечна «Свято Миколая» (с. 64)

 

 

55

Робота з дитячою книжкою.

 

 

56

Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати! Робота з картиною Г. Назаренко «Колядники». Складання розповіді за картиною. Народна прикмета (с. 66)

 

 

57

Медіавіконце: вітальна листівка. Написання привітання (с. 67)

 

 

58

Ми йдемо колядувати, господарів величати! Л. Повх «Колядники».

 

 

59

Ми йдемо колядувати, господарів величати! Л. Повх «Колядники». Інсценізація дійства (с. 68)

 

 

60

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Зачарувала все зима…» (с. 69)

 

 

61

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

62

Робота з дитячою книжкою.

 

 


Дизайн та технології

 (у курсі “Я досліджую світ”)

За підручником «Я досліджую світ»: підруч. для 2 кл. закладів загальної середньої освіти. Частина 2 / Н. В. Морзе, О. В. Барна. — К. : УОВЦ «Оріон», 2019.

І семестр

(1 год)

За програмою О.Я.Савченко

№ з/п

Тема

Дата

Корекція

                         Розділ 1. Інформація. Дії з інформацією

  1.  

Вступний інструктаж з БЖД. Навколишній світ та інформація. Збирання природних об’єктів та їх зберігання.

 

 

  1.  

Сприймання людиною інформації. Створення аплікації «Миша». Інструктаж з БЖД.

 

 

  1.  

Види інформації за способом подання. Створення квіткової аплікації «Символи України». Інструктаж з БЖД.

 

 

  1.  

Правдива і неправдива інформація. Конструювання фантастичної істоти за допомогою кубиків Лего. Інструктаж з БЖД.

 

 

  1.  

Мережі для отримання інформації та спілкування. Створення аплікації «Дерево восени». Інструктаж з БЖД.

 

 

 

 

10.10

  1.  

Комп’ютерна техніка, як засіб здійснення дій з інформацією. Інструктаж з БЖД. Створення  паперового вітрячка.

 

 

  1.  

Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв. Інструктаж з БЖД. Вчимося зав’язувати шнурки.

 

 

  1.  

Пристрої для роботи з відео й зображеннями. Інструктаж з БЖД. Створення дерев та квіточок з кубиків Лего.

 

 

  1.  

Пристрої для роботи зі звуком. Інструктаж з БЖД. Створення тварин з кубиків Лего.

 

 

10.

Пристрої для роботи з текстом. Інструктаж з БЖД. Створення колекції «Дари осені» з паперу.

 

 

11.

Пристрої для обчислень. Інструктаж з БЖД. Створення за допомогою  кубиків Лего слів сім’я, стоп, година, тризуб.

 

 

 

 

28.11

12.

Об’єкти навколишнього світу, властивості конкретних об’єктів та значення властивостей. Майстрування за допомогою пластиліну моделі об’єкта «Гриб». Інструктаж з БЖД.

 

 

13.

Порівняння та впорядкування об’єктів. Створення зимового пейзажу за зразком.  Інструктаж з БЖД.

 

 

14.

Середовище для об’єкта. Робочий стіл комп’ютера. Інструктаж з БЖД. Сервірування стола.

 

 

15.

Об’єкти, з якими працює комп’ютер. Виготовлення з паперу героя комп’ютерної гри. Оригамі. Інструктаж з БЖД.  

 

 

16.

Меню комп’ютерної програми. Огляд різних прикладів меню. Інструменти комп’ютерних програм. Інструктаж з БЖД. Створення новорічної ялинки та прикрас для неї.

 

 

 


Я досліджую світ

Підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах ): Частина 1// І.В. Грущинська, З.М.Хитра. ˗ К. : УОВЦ «Оріон», 2019.

І семестр

( 3 год. на тиждень)

п/п

 

Тема

Дата

Корекція

 

Перше дослідження – «Людина в суспільстві»

Тиждень 1.  Я – людина розумна!

 

 

1

Як я росту і розвиваюсь?

 

 

2

Як стежити за своєю поставою?

 

 

3

Який у мене характер?

 

 

 

Тиждень 2. Як жити у злагоді?

 

 

4

Що таке спуспільство?

 

 

5

Як потрібно поводитися серед людей?

 

 

6

Як зробити спілкування приємним?

 

 

 

Тиждень 3. Ми – громадяни України

 

 

7

Хто такі громадяни своєї країни?

 

 

8

Які є  символи в моєї країни?

 

 

9

Ким славиться наша історія?

 

 

 

Тиждень 4. Дорога до рідного краю

 

 

10

Як знайти на карті України свій рідний край?

 

 

11

Які особистості прославили мій край?

 

 

12

Застосовуємо знання щодня

 

 

 

Друге дослідження - «Людина і природа восени»

Тиждень 5. Спостереження за явищами пророди

 

 

13

Що приховують назви осінніх місяців?

 

 

14

Що називають явищами природи?

 

 

15

Урок-екскурсія. Що змінюється в природі та житті людей восени?

 

 

 

Тиждень 6.  Прикмети осені

 

 

16

Як вимірювати температуру повітря?

 

 

17

Звідки беруться хмари?

 

 

18

Як виникає вітер?

 

 

 

Тиждень 7. Погода восени

 

 

19

Що таке погода?Як одягатися за погодою і вберегтися від хвороб?

 

 

20

Як одягатися за погодою і вберегтися від хвороб?

 

 

 

Тиждень 8.  Рослини восени

 

 

21

Як рослини зустрічають осінь?

 

 

22

Чому жовтіє і опадає листя?

 

 

23

Як восени розселяються рослини?

 

 

 

Тиждень 9.  Тварини восени

 

 

24

Як змінюється життя комах і риб восени?

 

 

25

Чи всі птахи восени відлітають у теплі краї?

 

 

26

Які турботи у звірів восени?

 

 

 

Тиждень 10. Праця і відпочинок людей восени

 

 

27

Яка праця восени першочергова?

 

 

28

Як люди готуються до зими?

 

 

29

Які свята «дарує» осінь?

 

 

 

Тиждень 11.  Здорова й безпечна поведінка восени на природі

 

 

30

Чи знаєш ти отруйні рослини?

 

 

31

Яких тварин варто стерегтися восени?

 

 

32

Чи безпечно для здоров’я збирати гриби?

 

 

 

Тиждень 12.  Охорона природи восени

 

 

33

Що робити з опалим листям?

 

 

34

Чому настають осінь та інші пори року?

 

 

35

Застосовуємо знання щодня

 

 

 

Третє дослідження – «Людина і природа взимку» Тиждень 13.  Доба. Рік. Зимові місяці

 

 

36

Яку форму має Земля?

 

 

37

Що таке доба і рік?

 

 

38

Чому зимові місяці мають такі назви?

 

 

 

Тиждень 14. Вплив Сонця на природу взимку

 

 

39

Урок-екскурсія. Як спостерігати за природою та життям людей узимку?

 

 

40

Коли починається зима у твоємк краї?

 

 

41

Якою буває погода взимку?

 

 

 

Тиждень 15.  Здорова й безпечна поведінка взимку

 

 

42

Як зміцнити своє здоров’я  взимку?

 

 

43

Які є помічники на дорогах?

 

 

44

Як дбати про безпеку на дорогах узимку?

 

 

 

Тиждень 16.  Зимові свята

 

 

45

На які свята чекають узимку?Як святкують Різдво Христове в Україні та світі?

 

 

46

Як зберегти ялинці життя?

 

 


Мистецтво 2 клас

І семестр

 (1 год)

За програмою О.Я.Савченко

( за підручником Мистецтво: підруч. інтегр. курсу для 2 кл. закл. заг. серед. Освіти/ Л.Масол, М.Гайдамака, О.Колотило – Київ : Генеза, 2019 )

 

Тема уроку

Дата

Корекція

1

Прощавай, веселе літечко! Живопис.  Пейзаж. Створення пейзажу «Яскраві спогади про літо»(акварель,гуаш).

 

 

2

Звуки та кольори природи

Лінія горизонту.Композиція «Осіннє чудо-дерево»

 

 

3

Осінні перетворення

Колорит.Монотипія. Композиція «Осінні квіти»

 

 

4

Хмарки-чарівниці,невтомні мандрівниці

Експеременти з кольором. Композиція «Хмаринки-мандрівниці»

 

 

5

Ритми осіннього дощу

Графіка. Штрих. Малювання кол.олівцями «Грибок під дощем»

 

 

6

Про що розповів натюрморт

Натюрморт. Натюрморт «Кавун та фрукти»

 

 

7

Про що розповів натюрморт

Ліплення «Веселі овочі»(пластилін,солоне тісто).

 

 

8

Троїсті музики

Створення візерунка для прикрашання цимбал(різні художні техніки)

 

 

9

Як сопілка флейтою стала

Передача кольоровими лініями ніжної мелодії флейти або гучних звуків барабана(фломастери)

 

 

10

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси

Силует.Силуетна композиція «Бережіть птахів!»

 

 

11

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси

Зображення силуету котика(крупа,клей)

 

 

12

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси

Малювання казкового лісу, роздмухуючи плями(акварель,трубочки для соку).

 

 

13

Зимові свята

Створення рамки для фотографії із зображенням морозних візерунків(восковий олівець та акварельні фарби).

 

 

14

Зимові свята

Витинанка.Створення і прикрашання різдвяного леп-бука

 

 

15

Зимові етюди

Композиція «Зимові етюди»(воскові олівці та акварельні фарби).

 

 

16

Зимові захоплення і спорт

Рельєф. Створення настільної гри «До спортивних  вершин»(гуаш,пластилін).

 

 


Фізична культура

3 години на тиждень

 

    з/п

Тема уроку

Дата

Примітка

1.

Фізичні вправи та їх вплив на фізичний розвиток (формування правильної постави) школяра. Правила техніки безпеки на уроці. Підготовчі вправи. Ходьба колоною по одному у чергуванні з бігом. Загальнорозвивальні вправи в русі. Біг 20-30 м з високого старту. Рухлива гра «Два мало — третій зайвий».

 

 

2

Перешикування з колони по одному в колону по два. Ходьба «протиходом», «змійкою». Загальнорозвивальні вправи. Стрибки на місці: на одній нозі, на обох ногах із м’яким приземленням. Біг наввипередки 25-30 м. Рухлива гра «Стрибки по купинах». Естафета.

 

 

3.

Загальнорозвивальні вправи. Стрибки на місці: на одній нозі, на обох ногах із м’яким приземленням. Біг наввипередки 25-30 м. Рухлива гра «Чотири стихії». Естафета.

 

 

4.

Правила рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури й під час самостійних занять фізичними вправами. Підготовчі вправи: поворот «кругом!» за розподілом. Перешикування з колони по одному в колону по два і навпаки за розподілом. Ходьба із зупинкою за сигналом. Біг 30 м із високого старту. Рухливі ігри.

 

 

5

Підготовчі вправи. Біг зі зміною напрямку руху. Ходьба із вантажем на голові. Комплекс вправ ранкової гімнастики з предметами. Бігові та стрибкові вправи. Стрибки у довжину з місця. Рухливі ігри.

 

 

6.

Комплекс вправ ранкової гімнастики з предметами. Бігові та стрибкові вправи. Стрибки у довжину з місця. Вправа на релаксацію «Дощ у лісі».

 

 

7.

Підготовчі вправи. Біг у повільному темпі до 500 м. Ходьба з уповільненням і прискоренням, ритмічна ходьба (під рахунок учителя). комплекс вправ ранкової гімнастики з предметами. естафети з елементами «човникового» бігу.

 

 

8.

Загартування як засіб зміцнення здоров’я. Підготовчі вправи. Перешикування з однієї шеренги у дві і навпаки. Біг у повільному темпі. Різновиди ходьби. комплекс вправ ранкової гімнастики з предметами. «Човниковий» біг 4 х 9 м. Гра на увагу «Земля, вода, повітря».

 

 

9

Підготовчі вправи. Біг до 500 м. Біг 30 м із високого старту. Комплекс вправ ранкової гімнастики з великим м’ячем. Бігові та стрибкові вправи. Зупинка м’яча, що котиться. ігри з м’ячем.

 

 

10.

Комплекс вправ ранкової гімнастики. Перешикування з однієї шеренги у дві і навпаки. Біг у повільному темпі. Рухлива гра на увагу «Земля, вода, повітря».

 

 

11.

Підготовчі вправи. Різновиди ходьби. комплекс вправ ранкової гімнастики з м’ячами. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності (визначення резервних можливостей) удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться. естафета.

 

 

12.

Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики зі скакалкою. Стрибки зі скакалкою на двох ногах. Стрибок у довжину з місця (визначення резервних можливостей). Вправи для м’язів стопи. Зупинки м’яча, що котиться. Удари по м’ячу, що котиться. Футбольні естафети, ігри.

 

 

13.

Комплекс вправ ранкової гімнастики. Стрибок у довжину з місця (визначення резервних можливостей). Вправи для м’язів стопи. Зупинки м’яча, що котиться. Удари по м’ячу, що котиться. Футбольні естафети, ігри.

 

 

14

Підготовчі вправи. Ходьба з утриманням правильної постави. Комплекс вправ ранкової гімнастики з м’ячами. визначення резервних можливостей учнів: гнучкість, ведення м’яча. Навчальна гра у футбол.

 

 

15

основні фізичні якості: сила, швидкість, витривалість, гнучкість. Підготовчі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Підтягування у висі та у висі лежачи. (визначення резервних можливостей учнів: сила). вправи для м’язів стопи. Рухливі ігри.

 

 

16

Підготовчі вправи. Різновиди ходьби. Біг спиною вперед; із зупинками стрибком та у кроці. комплекс вправ ранкової гімнастики з м’ячами. Стрибки на скакалці. Удари по м’ячу після зупинки та ведення м’яча. ігри.

 

 

17

Підготовчі вправи. Різновиди ходьби. Біг спиною вперед; із зупинками стрибком та у кроці. комплекс вправ ранкової гімнастики з м’ячами. Стрибки на скакалці. Удари по м’ячу після зупинки та ведення м’яча. ігри.

 

 

18-19

Підготовчі вправи. Біг у повільному темпі 400-500 м. Різновиди ходьби. вправи для м’язів стопи, координації рухів. виконання передач у ноги партнеру. комплекс вправ ранкової гімнастики (з м’ячами). естафети, ігри.

 

 

20

Комплекс ранкової гімнастики без предмета. Перешикування із колони по одному в колону по чотири способом послідовних поворотів ліворуч. Рухлива гра «Жива скульптура».

 

 

21

Підготовчі вправи. Комплекс загальнорозвивальних вправ для формування правильної постави. Ходьба по підвищеній опорі приставними кроками. Біг: пересування приставними кроками. кидки м’яча знизу. Рухлива гра «квач».

 

 

22

Підготовчі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири). Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м. Комплекс вправ для формування правильної постави № 2. Стрибки зі скакалкою. Зустрічна естафета. Навчальна гра у футбол.

 

 

23

Комплекс ранкової гімнастики зі скакалкою. Перешикування із колони по одному в колону по три. Вправа на релаксацію «Водоспад».

 

 

24

Підготовчі вправи. Комплекс вправ для формування правильної постави. виси. Ходьба по підвищеній опорі на носках. Стрибки зі скакалкою.

Рухливі ігри «Подоляночка», «виставка картин».

 

 

25

Комплекс вправ для формування правильної постави. виси. Ходьба по підвищеній опорі на носках. Стрибки зі скакалкою. Вправи на релаксацію «Тихе озеро»

 

 

26

Ранкова гігієнічна гімнастика, фізкультурні хвилинки та фізкультурні паузи,  їх значення. організуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Біг на 30 м з високого старту. вправи для розвитку гнучкості.

Рухлива гра за вибором дітей.

 

 

27

Підготовчі вправи. Біг у повільному темпі до 400 м. Різновиди ходьби. вправи для формування правильної постави. Метання малого м’яча на дальність. Стрибки у довжину. Рухливі ігри.

 

 

28

Загальнорозвивальні вправи в русі: ходьба, біг, стрибки, випади. Ходьба зі зміною частоти кроку. Біг «проти ходом». Рухлива гра «Гуси-лебеді».

 

 

29

Підготовчі вправи. Біг у повільному темпі до 400 м. комплекс загальнорозвивальних вправ на відчуття правильної постави. Метання малого м’яча у щит. Стрибки в глибину. «Зустрічна естафета».

 

 

30-31

Підготовчі вправи. Біг у повільному темпі до 500 м. Ходьба із зупинкою за синалом. комплекс загальнорозвивальних вправ на відчуття правильної постави. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Долання смуги перешкод. Рухливі ігри.

 

 

32

Підготовчі вправи. Загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави. Підтягування у висі, у висі лежачи. Метання малого м’яча. Рухливі ігри.

 

 

33-34

Підготовчі вправи. Різновиди бігу і ходьби. комлекс вправ ранкової гімнастики зі скакалками. Стрибки зі скакалкою. вправи на положення тіла у просторі: сіди, упори. естафети. ігри.

 

 

35

Попередження дитячого травматизму на уроках гімнастики. Підготовчі вправи. Перешикування з колони по одному в колону по три. комплекс вправ ранкової гімнастики. Упори лежачи на стегнах, на передпліччях. елементи акробатики. Рухливі ігри.

 

 

36-37

Загальні відомості про гімнастику. відомі українські гімнасти. Підготовчі вправи. Загальнорозвивальні вправи: комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Ходьба по підвищеній опорі. акробатика: перекати в групуванні. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри.

 

 

38-39

Підготовчі вправи. комплекс вправ ранкової гімнастики зі скакалками. елементи акробатики: перекати у групуванні, перекид уперед. Стрибки зі скакалкою. виси. Гра «Гігантський крок».

 

 

40-41

Підготовчі вправи. комплекс вправ ранкової гімнастики зі скакалками. елементи акробатики: групування, перекати, перекиди. виси. Підтягування: у висі лежачи та у висі лежачи (дівчатка). Сіди під кутом, із нахилом уперед, на правому (лівому) стегні. Рухлива гра.

 

 

42-43

Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики з м’ячами. елементи акробатики: групування, перекати, перекиди, стійка на лопатках, зігнувши ноги. Підтягування у висі. лазіння і підтягування лежачи.

Рухливі ігри, естафети з м’ячами.

 

 

44

Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики з м’ячами. елементи акробатики: групування, перекиди, стійка на лопатках, з прямими ногами. лазіння по похилій лаві. Естафета з м’ячами.

 

 

45

Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Лазіння по гімнастичній стінці вгору і вниз різноманітними способами. Стрибки: вистрибування з присіду. Рухливі ігри.

 

 

46

Нестандартний урок «Другокласники грайливі – спритні, дужі і кмітливі».

 

 

47

Підсумковий урок за І семестр.

Урок рухливих ігор.(За вибором учителя).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 вересня 2019
Переглядів
1704
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку