І До розділу “ Пори року” входять сюжетні , предметні малюнки, які надають можливість вчителю, батькам застосовувати такі форми роботи:самостійно будувати зв’язне висловлювання за ілюстрацією;( ця робота може проводитися як фронтально, так і за групами);надає можливість поповнювати словниковий запас дітей;проводити роботу над звуковим аналізом слова;повторювати услід за вчителем зразок зв’язного висловлювання
ІІ Розділ “ Усна народна творчість”До другого розділу вміщенні загадки, скоромовки, вірші, дитячі пісні, уривки з улюблених казок. При роботі над другим розділом вчитель розвиває навички виразного, свідомого читання. Твори цього розділу дають змогу учню:відтворити за зразком інтонацію речень, різних за метою висловлювань; формувати запитання за змістом прослуханого ( прочитаного) тексту; вчитися переказувати сюжетний текст.
Пори року. ЛІТОУ відчинене віконце Зазирнуло зранку сонце І лоскоче ніжно носик, І маленькі ніжки босі. Сяйвом сонця все залито, В нас гостює справжнє літо Кольорове та яскраве, Запашне, смішне, цікаве!Мама літечку радіє, Літо всіх маляток гріє, Щоб росли вони здорові, Наші «сонечка» чудові!
Осінь Вітання першокласникам. Учися, першокласнику!Відкрий науки світ. Хай буде мрійним, радісним. В науку твій політ. Сміливим будь відмінником,Та честю дорожи. Шануй батьків та вчителяІ з книгою дружи. Будь добрим, праці відданим,Та старших поважай. Навчися мови рідної,Люби свій рідний край!
Зима Дід Мороз К. Перелісна. Попід вікнами Мороз. Ходить-щулиться. То загляне у садок, То на вулицю.- Де ж то дітоньки моїПоховалися? Та невже вони мене. Налякалися?Я їм шкоди не зроблю. Ані трішечки, Тільки носика вщиплю. Для потішечки. Холодна, біла,Ліс оголила,Скувала річку,Струмок спинила.