КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З ПРЕДМЕТУ «УКРАЇНСЬКА МОВА»
(за підручником О. Савченко, К. Пономарьової)
Зошит з розвитку зв’язного мовлення «Малюю словом»
І СЕМЕСТР
№ |
ДАТА |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Примітка |
|
проведено |
скорегована |
||||
1 |
01.09 |
|
Ознайомлення з метою і завданнями уроків української мови в 4 класі, підручником з української мови й умовними позначеннями в ньому. Пригадування державних символів України та правил поведінки під час звучання гімну (с.1-3) |
|
|
ПОВТОРЮЮ ЗНАННЯ ПРО ЗВУКИ І БУКВИ |
|||||
2 |
05.09 |
|
Повторюю знання про звуки і букви. Пригадую, що я знаю про звуки і букви (с.4-5) |
с.5, впр.7 |
|
3 |
06.09 |
|
Повторюю знання про звуки і букви. Пригадую, що я знаю про звуки і букви (с.4-5) |
с.5, впр.8 |
|
4 |
07.09 |
|
Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками [е], [и] в коренях (с.6-7) |
с.7, впр.9, с. 6 правило |
|
5 |
08.09 |
|
Пригадую слова з подовженими приголосними звуками й апострофом (с.8-9) |
с.9, впр.9, правило |
|
6 |
12.09 |
|
Правильно вимовляю і записую слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці складу (с.9-11) |
с. 11, впр.10, с. 10 правило |
|
7 |
13.09 |
|
Правильно наголошую слова (с.11-14) |
с.12, впр.5, с.12 правило |
|
8 |
14.09 |
|
Правильно наголошую слова (с.11-14) |
с.14, впр.11, с.12 повторити правило |
|
9 |
15.09 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про свої враження від побаченого. Тема для спілкування: «Враження від осінньої природи» |
|
|
10 |
19.09 |
|
Розташовую слова в алфавітному порядку (с.14-15) |
с.15, впр.5 |
|
11 |
20.09 |
|
Правильно поділяю слова для переносу (с.15-16) |
с.16, впр.7, с.15 правило |
|
12 |
21.09 |
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Звуки і букви». Списування |
|
|
СПОСТЕРІГАЮ ЗА ЗНАЧЕННЯМ СЛІВ |
|||||
13 |
22.09 |
|
Розрізняю пряме і переносне значення слів. Розгорнута відповідь на подане запитання (с.17-18) |
с.18, впр.10 |
|
14 |
26.09 |
|
Добираю синоніми й антоніми (с.19-18) |
с.20, впр.8 |
|
15 |
27.09 |
|
Розпізнаю багатозначні слова (с.21-22) |
с.22, впр.8 |
|
16 |
28.09 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Хитрий Карло» |
|
|
17 |
29.09 |
|
Досліджую фразеологізми (с.23-24) |
с.24, впр.8, с.23 правило |
|
18 |
03.10 |
|
Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова |
Повторити правила за темою |
|
19 |
04.10 |
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Значення слова». Диктант |
|
|
ПРИГАДУЮ БУДОВУ СЛОВА |
|||||
20 |
05.10 |
|
Визначаю будову слова (с.25-26) |
с.26, впр.9 |
|
21 |
06.10 |
|
Розрізняю співзвучні префікси і прийменники (с.27-29) |
с.29, впр.10, с.27 правило |
|
22 |
10.10 |
|
Досліджую слова із префіксами пре- і при- (с.29-31) |
с.31, впр.7, с.30 правило |
|
23 |
11.10 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання казки з використанням порівняльного опису. Тема для спілкування: «Казка про яблуню і березу» |
|
|
24 |
12.10 |
|
Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів. (с.31-32) |
с.32, впр.8 |
|
25 |
13.10 |
|
Повторення і закріплення знань про будову слова |
Повторити правила |
|
26 |
17.10 |
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Будова слова» |
|
|
ДІЗНАЮСЯ БІЛЬШЕ ПРО ІМЕННИКИ |
|||||
27 |
18.10 |
|
Розрізняю іменники — назви істот і неістот, власні і загальні назви (с.33-34) |
с.34, впр.8, с.33 правило |
|
28 |
19.10 |
|
Визначаю рід і число іменників (с.35-37) |
с.37, впр.9 |
|
29 |
20.10 |
|
Досліджую відмінки і відмінкові питання (с.37-39) |
с.39, впр.8, с.37 правило |
|
30 |
31.10 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за одним із поданих зачинів. Тема для спілкування: «Моє ставлення до школи» |
|
|
31 |
01.11 |
|
Змінюю іменники за відмінками (с.39-40) |
с.40, впр.7 |
|
32 |
02.11 |
|
Визначаю початкову форму іменників (с.41-42) |
с.42, впр.7, с.41 правило |
|
33 |
03.11 |
|
Досліджую закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку однини (с.43-45) |
с.45, впр.9, с.43 правило |
|
34 |
07.11 |
|
Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини (с.45-47) |
с.46, впр.4 с.46 правило |
|
35 |
08.11 |
|
Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини (с.45-47) |
с.47, впр.7 с.46 правило |
|
36 |
09.11 |
|
Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини (с.48-50) |
с.49, впр.4 с.48 правило |
|
37 |
10.11 |
|
Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини (с.48-50) |
с.50, впр.8 с.49 правило |
|
38 |
14.11 |
|
Спостерігаю за чергуванням голосних звуків під час відмінювання іменників (с.50-52) |
с.52, впр.7 с.51 правило |
|
39 |
15.11 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Дві груші й одна» |
|
|
40 |
16.11 |
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Іменник». Усний твір |
|
|
41 |
17.11 |
|
Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини (с.52-55) |
с.54, впр.4, с.53 правило |
|
42 |
21.11 |
|
Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини (с.52-55) |
с.55, впр.9 |
|
43 |
22.11 |
|
Досліджую закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини (с.55-57) |
с.57, впр.3 с.56 правило |
|
44 |
23.11 |
|
Досліджую закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини (с.55-57) |
с.57 впр.6, с.57 правило |
|
45 |
24.11 |
|
Досліджую написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини (с.58-59) |
с.59 впр.6, с.58 правило
|
|
46 |
28.11 |
|
Досліджую закінчення іменників у родовому і місцевому відмінках множини (с.60-61) |
с.61 впр.6, с.60 правила |
|
47 |
29.11 |
|
Розбираю іменник як частину мови (с.61-62) |
с.62 впр.8 |
|
48 |
30.11 |
|
Повторення і закріплення знань про іменник |
Повторити правила за темою |
|
49 |
01.12 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим планом. Тема для спілкування: «Мій улюблений журнал» |
|
|
50 |
05.12 |
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Іменник». Письмовий переказ |
|
|
ДІЗНАЮСЯ БІЛЬШЕ ПРО ПРИКМЕТНИК |
|||||
51 |
06.12 |
|
Пригадую вивчене про прикметник (с.63-65) |
с.64 впр.5, с.63 правило |
|
52 |
07.12 |
|
Пригадую вивчене про прикметник (с.63-65) |
с.65 впр.11, с.64 правило |
|
53 |
08.12 |
|
Спостерігаю за відмінюванням прикметників (с.65-68) |
с.67 впр.5, с.66 правило |
|
54 |
12.12 |
|
Спостерігаю за відмінюванням прикметників (с.65-68) |
с.68 впр.9 |
|
55 |
13.12 |
|
Визначаю початкову форму прикметників (с.68-69) |
с.69 впр.6, с.68 правило |
|
56 |
14.12 |
|
Досліджую закінчення прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках (с.70-71) |
с.71 впр.9, с.70 правило |
|
57 |
15.12 |
|
Утворюю прикметники за допомогою префіксів і суфіксів (с.72-74) |
с.73 впр.4 |
|
58 |
19.12 |
|
Утворюю прикметники за допомогою префіксів і суфіксів (с.72-74) |
с.74 впр.9 |
|
59 |
20.12 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Шкідливість паління» |
|
|
60 |
21.12 |
|
Досліджую прикметники з суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк- (с.74-75) |
с.75 впр.9, с.74 правило |
|
61 |
22.12 |
|
Визначаю рід, число і відмінок прикметників (с.76-77) |
с.77 впр.8 |
|
62 |
26.12 |
|
Розбираю прикметник як частину мови (с.78-79) |
с.79 впр.8 |
|
63 |
27.12 |
|
Закріплення і застосування знань про прикметник |
Повторити правила за темою |
|
64 |
28.12 |
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Прикметник». Діалог |
|
|
65 |
29.12 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Про розум і вдячність диких тварин» |
|
|
Учитель початкових класів Ольга ФІЛІППОВА
ПОГОДЖУЮ Директор КЗ «Орчицька початкова школа» Зачепилівської селищної ради ____________Тетяна НОВІКОВА «___»____________2022 р. |
СХВАЛЕНО Протокол засідання методичного об'єднання вчителів початкових класів КЗ «Орчицька початкова школа» «___»____________ № ____ |
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З ПРЕДМЕТУ «УКРАЇНСЬКА МОВА»
(за підручником О. Савченко, К. Пономарьової)
Зошит з розвитку зв’язного мовлення «Малюю словом»
ІІ СЕМЕСТР
№ |
ДАТА |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Примітка |
|
проведено |
скорегована |
||||
62 |
09.01 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Про розум і вдячність диких тварин» (с. 25-27, зошит «Малюю словом») |
|
|
ПРИГАДУЮ ЧИСЛІВНИКИ |
|||||
63 |
10.01 |
|
Розпізнаю числівники в реченні і тексті (с.80-81) |
с.81, впр.4, с.81 правило |
|
64 |
11.01 |
|
Розпізнаю числівники в реченні і тексті (с.81-82) |
с.82, впр.10, с.81 правило |
|
65 |
12.01 |
|
Досліджую форми родового відмінка числівників 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100 (с.82-84) |
с.84, впр.8, с.83 правило |
|
66 |
16.01 |
|
Правильно вживаю форми числівників на позначення часу протягом доби (с.84-85) |
с.85, впр.6, с. 6 правило |
|
67 |
17.01 |
|
Закріплення і застосування знань про числівник |
с.9, впр.9, правило |
|
ДОСЛІДЖУЮ ЗАЙМЕННИК |
|||||
68 |
18.01 |
|
Розпізнаю займенники (с.86-87) |
с.87, впр.9, с.86 правила |
|
69 |
19.01 |
|
Досліджую особові займенники (с.88-89) |
с.89, впр.8, с.88 правило |
|
70 |
23.01 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про своє ставлення до персонажів тексту. Тема для спілкування: «Стосунки між однолітками» |
|
|
71 |
24.01 |
|
Спостерігаю за відмінюванням займенників 1-ої і 2-ої особи (с.90-92) |
с.91, впр.5, с.90 правило |
|
72 |
25.01 |
|
Спостерігаю за відмінюванням займенників 1-ої і 2-ої особи (с.90-92) |
с. 92, впр.8 |
|
73 |
26.01 |
|
Досліджую відмінювання займенників 3-ої особи (с.92-94) |
с.93, впр.5 |
|
74 |
30.01 |
|
Досліджую відмінювання займенників 3-ої особи (с.92-94) |
с.94, впр.9 |
|
75 |
31.01 |
|
Розбираю займенники як частину мови (с.94-96) |
с.95, впр.5, с.95 правило |
|
76 |
01.02 |
|
Розбираю займенники як частину мови (с.94-96) |
с.96, впр.9 |
|
77 |
02.02 |
|
Закріплення і застосування знань про займенники |
|
|
78 |
06.02 |
|
Тематична діагностувальна робота з тем «Числівник» і «Займенник» |
|
|
ДІЗНАЮСЯ БІЛЬШЕ ПРО ДІЄСЛОВО |
|||||
79 |
06.02 |
|
Розпізнаю дієслова (с.97-99) |
с.97, впр.4, с.97 правило |
|
80 |
07.02 |
|
Розпізнаю дієслова (с.97-99) |
с.99, впр.10 |
|
81 |
08.02 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Справжня дружба» (с. 32-34 зошит «Малюю словом») |
|
|
82 |
09.02 |
|
Розпізнаю неозначену форму дієслова (с.99-101) |
с.101, впр.8, с.100 правило |
|
83 |
13.02 |
|
Змінюю дієслова за числами (с.101-103) |
с.103, впр.7, с.102 правило |
|
84 |
14.02 |
|
Визначаю часи дієслів (с.103-105) |
с.105, впр.5, с.104 правило |
|
85 |
15.02 |
|
Визначаю часи дієслів (с.103-105) |
с.105, впр.9 |
|
86 |
16.02 |
|
Перевіряю написання закінчень дієслів теперішнього часу (с.106-107) |
с.107,впр.7 |
|
87 |
20.02 |
|
Утворюю різні форми дієслів майбутнього часу (с.108-109) |
с.109, впр.8, с.108 правило |
|
88 |
21.02 |
|
Правильно записую закінчення дієслів майбутнього часу (с.110-111) |
с.111, впр.8, с.110 правило |
|
89 |
22.02 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про власні інтереси. Тема для спілкування: «Моє хобі» |
|
|
90 |
23.02 |
|
Утворюю дієслова минулого часу (с.112-113) |
с.113, впр.5 |
|
91 |
27.02 |
|
Утворюю дієслова минулого часу (с.112-113) |
с.113, впр.9 |
|
92 |
28.02 |
|
Досліджую дієслова на -ся (с.114-115) |
с.115, впр.9, с.114 правило |
|
93 |
01.03 |
|
Розбираю дієслово як частину мови (с.116-117) |
с.117, впр.8 |
|
94 |
02.03 |
|
Закріплення і застосування знань про дієслово. |
|
|
95 |
06.03 |
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Дієслово». Диктант |
|
|
ДОСЛІДЖУЮ ПРИСЛІВНИК |
|||||
96 |
07.03 |
|
Спостерігаю за прислівниками (с.118-119) |
с.119, впр.8, с.118 правило |
|
97 |
08.03 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Бурулька» |
|
|
98 |
09.03 |
|
Розрізняю прислівники і прикметники (с.120-122) |
с.121, впр.5, с.120-121 правило |
|
99 |
13.03 |
|
Розрізняю прислівники і прикметники (с.120-122) |
с.122, впр.10 |
|
100 |
14.03 |
|
Правильно записую прислівники (с.123-124) |
с.124, впр.7, с.123 правило |
|
101 |
15.03 |
|
Утворюю прислівники (с.124-125) |
с.125, впр.8 |
|
102 |
16.03 |
|
Закріплення і застосування знань про прислівник. |
Повторити правила |
|
103 |
20.03 |
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Прислівник». Списування |
|
|
БУДУЮ РЕЧЕННЯ |
|||||
104 |
21.03 |
|
Пригадую знання про речення. (с.126-127) |
с.126, впр.4 |
|
105 |
22.03 |
|
Пригадую знання про речення. (с.126-127) |
с.127, впр.10 |
|
106 |
23.03 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розмірковування на задану тему. Тема для спілкування: «Мій рідний край» |
|
|
107 |
03.04 |
|
Розпізнаю і будую речення різних видів (с.128-129) |
с.129, впр.6, с.128 правило |
|
108 |
04.04 |
|
Визначаю головні і другорядні члени речення (с.130-131) |
с.130, впр.4 |
|
109 |
05.04 |
|
Визначаю головні і другорядні члени речення (с.130-131) |
с.130, впр.7 |
|
110 |
06.04 |
|
Встановлюю зв’язок слів у реченні (с.132-133) |
с.133, впр.5, с.133 правило |
|
111 |
10.04 |
|
Встановлюю зв’язок слів у реченні (с.132-133) |
с.133, впр.10 |
|
112 |
11.04 |
|
Спостерігаю за однорідними членами речення (с.134-135) |
с.135, впр.6, с.134 правило |
|
113 |
12.04 |
|
Складаю речення з однорідними членами (с.136-138) |
с.137, впр.4, с.136 правило |
|
114 |
13.04 |
|
Складаю речення з однорідними членами (с.136-138) |
с.138, впр.10 |
|
115 |
17.04 |
|
Застосовую знання про речення (с.138-139) |
с.139, впр.8 |
|
116 |
18.04 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання вибіркового переказу тексту. Тема для спілкування: «Кмітливий грак» |
|
|
117 |
19.04 |
|
Повторення і закріплення знань про речення |
Повторити правила |
|
118 |
20.04 |
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Речення» |
|
|
ЗАСТОСОВУЮ ЗНАННЯ ПРО ТЕКСТ |
|||||
119 |
24.04 |
|
Пригадую будову тексту (с.140-141) |
с.140, впр.4, с.140 правило |
|
120 |
25.04 |
|
Пригадую будову тексту (с.140-141) |
с.141, впр.11 |
|
121 |
26.04 |
|
Визначаю тему і мету тексту (с.142-143) |
с.143, впр.8, с.142 правило |
|
122 |
27.04 |
|
Складаю план тексту (с.145-146) |
с.146, впр.8, с.145 правило |
|
123 |
01.05 |
|
Розрізняю різновиди текстів (с.146-148) |
с.147, впр.4 |
|
124 |
02.05 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання чарівної казки. Тема для спілкування: «Якби я був чарівником (була чарівницею)» |
|
|
125 |
03.05 |
|
Розрізняю різновиди текстів (с.146-148) |
с.148, впр.8 |
|
126 |
04.05 |
|
Будую текст-опис (с.149-150) |
с.150, впр.8 |
|
127 |
08.05 |
|
Будую текст-міркування (с.150-152) |
с.151 впр.4, с.151 правило |
|
128 |
09.05 |
|
Будую текст-міркування (с.150-152) |
с.152 впр.8 |
|
129 |
10.05 |
|
Складаю есе (с.152-154) |
с.154 впр.8, с.153 правило |
|
130 |
11.05 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Миколка, Вітя і цуцик» |
|
|
131 |
15.05 |
|
Розрізняю стилі текстів (с.154-155) |
с.155 впр.6, с.154 правило |
|
132 |
16.05 |
|
Повторення і закріплення знань про текст |
Повторити правила |
|
133 |
17.05 |
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Текст». Письмовий твір |
|
|
ПОВТОРЮЮ І ЗАСТОСОВУЮ ВИВЧЕНЕ |
|||||
134 |
18.05 |
|
Пригадую вивчене (с.156-157) |
с.157 впр.7 |
|
135 |
22.05 |
|
Застосовую знання з мови (с.158-159) |
Завдання на картках |
|
136 |
23.05 |
|
Повторення і закріплення вивченого про будову слова. |
Завдання на картках |
|
137 |
24.05 |
|
Повторення і закріплення вивченого про іменник. |
Завдання на картках |
|
138 |
25.05 |
|
Повторення і закріплення вивченого про прикметник. |
Завдання на картках |
|
139 |
29.05 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про свою мрію. Тема для спілкування: «Моя заповітна мрія» |
|
|
140 |
30.05 |
|
Повторення і закріплення вивченого про числівник. |
Завдання на картках |
|
141 |
31.05 |
|
Повторення і закріплення вивченого про займенник. |
Завдання на картках |
|
142 |
01.06 |
|
Повторення і закріплення вивченого про дієслово. |
Завдання на картках |
|
143 |
05.06 |
|
Повторення і закріплення вивченого про прислівник. |
Завдання на картках |
|
144 |
06.06 |
|
Тематична діагностувальна робота. Диктант |
Завдання на картках |
|
145 |
07.06 |
|
Підсумковий урок за рік |
|
|
Учитель початкових класів Ольга ФІЛІППОВА
ПОГОДЖУЮ Директор КЗ «Орчицька початкова школа» Зачепилівської селищної ради ____________Тетяна НОВІКОВА «___»____________2023 р. |
СХВАЛЕНО Протокол засідання методичного об'єднання вчителів початкових класів КЗ «Орчицька початкова школа» «___»____________ № ____ |