Календарно-тематичне планування для 4 класу на І-ІІ семестр (українська мова)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 4 класу на І-ІІ семестр (за О. Я. Савченко) до підручника К. Пономарьової «Українська мова та читання»
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

З ПРЕДМЕТУ «УКРАЇНСЬКА МОВА»

(за підручником О. Савченко, К. Пономарьової)

Зошит з розвитку зв’язного мовлення «Малюю словом»

І СЕМЕСТР

ДАТА

Тема уроку

Домашнє завдання

Примітка

проведено

скорегована

1

01.09

 

Ознайомлення з метою і завданнями уроків української мови в 4 класі, підручником з української мови й умовними позначеннями в ньому. Пригадування державних символів України та правил поведінки під час звучання гімну (с.1-3)

 

 

ПОВТОРЮЮ ЗНАННЯ ПРО ЗВУКИ І БУКВИ

2

05.09

 

Повторюю знання про звуки і букви. Пригадую, що я знаю про звуки і букви (с.4-5)

с.5, впр.7

 

3

06.09

 

Повторюю знання про звуки і букви. Пригадую, що я знаю про звуки і букви (с.4-5)

с.5, впр.8

 

4

07.09

 

Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками [е], [и] в коренях (с.6-7)

с.7, впр.9, с. 6 правило

 

5

08.09

 

Пригадую слова з подовженими приголосними звуками й апострофом (с.8-9)

с.9, впр.9,

правило

 

6

12.09

 

Правильно вимовляю і записую слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці складу (с.9-11)

с. 11, впр.10, с. 10 правило

 

7

13.09

 

Правильно наголошую слова (с.11-14)

с.12, впр.5, с.12 правило

 

8

14.09

 

Правильно наголошую слова (с.11-14)

с.14, впр.11, с.12 повторити правило

 

9

15.09

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про свої враження від побаченого. Тема для спілкування: «Враження від осінньої природи»

 

 

10

19.09

 

Розташовую слова в алфавітному порядку (с.14-15)

с.15, впр.5

 

11

20.09

 

Правильно поділяю слова для переносу (с.15-16)

с.16, впр.7, с.15 правило

 

12

21.09

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Звуки і букви». Списування

 

 

СПОСТЕРІГАЮ ЗА ЗНАЧЕННЯМ СЛІВ

13

22.09

 

Розрізняю пряме і переносне значення слів. Розгорнута відповідь на подане запитання (с.17-18)

с.18, впр.10

 

14

26.09

 

Добираю синоніми й антоніми (с.19-18)

с.20, впр.8

 

15

27.09

 

Розпізнаю багатозначні слова (с.21-22)

с.22, впр.8

 

16

28.09

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Хитрий Карло»

 

 

17

29.09

 

Досліджую фразеологізми (с.23-24)

с.24, впр.8, с.23 правило

 

18

03.10

 

Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова

Повторити правила за темою

 

19

04.10

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Значення слова». Диктант

 

 

ПРИГАДУЮ БУДОВУ СЛОВА

20

05.10

 

Визначаю будову слова (с.25-26)

с.26, впр.9

 

21

06.10

 

Розрізняю співзвучні префікси і прийменники (с.27-29)

с.29, впр.10, с.27 правило

 

22

10.10

 

Досліджую слова із префіксами пре- і при- (с.29-31)

с.31, впр.7, с.30 правило

 

23

11.10

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання казки з використанням порівняльного опису. Тема для спілкування: «Казка про яблуню і березу»

 

 

24

12.10

 

Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів. (с.31-32)

с.32, впр.8

 

25

13.10

 

Повторення і закріплення знань про будову слова

Повторити правила

 

26

17.10

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Будова слова»

 

 

ДІЗНАЮСЯ БІЛЬШЕ ПРО ІМЕННИКИ

27

18.10

 

Розрізняю іменники — назви істот і неістот, власні і загальні назви (с.33-34)

с.34, впр.8, с.33 правило

 

28

19.10

 

Визначаю рід і число іменників (с.35-37)

с.37, впр.9

 

29

20.10

 

Досліджую відмінки і відмінкові питання (с.37-39)

с.39, впр.8, с.37 правило

 

30

31.10

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за одним із поданих зачинів. Тема для спілкування: «Моє ставлення до школи»

 

 

31

01.11

 

Змінюю іменники за відмінками (с.39-40)

с.40, впр.7

 

32

02.11

 

Визначаю початкову форму іменників (с.41-42)

с.42, впр.7, с.41 правило

 

33

03.11

 

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку однини (с.43-45)

с.45, впр.9, с.43 правило

 

34

07.11

 

Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини (с.45-47)

с.46, впр.4

с.46 правило

 

35

08.11

 

Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини (с.45-47)

с.47, впр.7

с.46 правило

 

36

09.11

 

Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини (с.48-50)

с.49, впр.4

с.48 правило

 

37

10.11

 

Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини (с.48-50)

с.50, впр.8

с.49 правило

 

38

14.11

 

Спостерігаю за чергуванням голосних звуків під час відмінювання іменників (с.50-52)

с.52, впр.7

с.51 правило

 

39

15.11

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Дві груші й одна»

 

 

40

16.11

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Іменник». Усний твір

 

 

41

17.11

 

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини (с.52-55)

с.54, впр.4, с.53 правило

 

42

21.11

 

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини (с.52-55)

с.55, впр.9

 

43

22.11

 

Досліджую закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини (с.55-57)

с.57, впр.3

с.56 правило

 

44

23.11

 

Досліджую закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини (с.55-57)

с.57 впр.6, с.57 правило

 

45

24.11

 

Досліджую написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини (с.58-59)

с.59 впр.6, с.58 правило

 

 

46

28.11

 

Досліджую закінчення іменників у родовому і місцевому відмінках множини (с.60-61)

с.61 впр.6, с.60 правила

 

47

29.11

 

Розбираю іменник як частину мови (с.61-62)

с.62 впр.8

 

48

30.11

 

Повторення і закріплення знань про іменник

Повторити правила за темою

 

49

01.12

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим планом. Тема для спілкування: «Мій улюблений журнал»

 

 

50

05.12

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Іменник». Письмовий переказ

 

 

ДІЗНАЮСЯ БІЛЬШЕ ПРО ПРИКМЕТНИК

51

06.12

 

Пригадую вивчене про прикметник (с.63-65)

с.64 впр.5, с.63 правило

 

52

07.12

 

Пригадую вивчене про прикметник (с.63-65)

с.65 впр.11,

с.64 правило

 

53

08.12

 

Спостерігаю за відмінюванням прикметників (с.65-68)

с.67 впр.5,

с.66 правило

 

54

12.12

 

Спостерігаю за відмінюванням прикметників (с.65-68)

с.68 впр.9

 

55

13.12

 

Визначаю початкову форму прикметників (с.68-69)

с.69 впр.6,

с.68 правило

 

56

14.12

 

Досліджую закінчення прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках (с.70-71)

с.71 впр.9,

с.70 правило

 

57

15.12

 

Утворюю прикметники за допомогою префіксів і суфіксів (с.72-74)

с.73 впр.4

 

58

19.12

 

Утворюю прикметники за допомогою префіксів і суфіксів (с.72-74)

с.74 впр.9

 

59

20.12

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Шкідливість паління»

 

 

60

21.12

 

Досліджую прикметники з суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк- 

(с.74-75)

с.75 впр.9,

с.74 правило

 

61

22.12

 

Визначаю рід, число і відмінок прикметників (с.76-77)

с.77 впр.8

 

62

26.12

 

Розбираю прикметник як частину мови (с.78-79)

с.79 впр.8

 

63

27.12

 

Закріплення і застосування знань про прикметник

Повторити правила за темою

 

64

28.12

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Прикметник». Діалог

 

 

65

29.12

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Про розум і вдячність диких тварин»

 

 

 

Учитель початкових класів                                           Ольга ФІЛІППОВА

 

 

ПОГОДЖУЮ

Директор КЗ «Орчицька початкова школа»

Зачепилівської селищної ради

____________Тетяна НОВІКОВА

«___»____________2022 р.

СХВАЛЕНО

Протокол засідання методичного об'єднання вчителів початкових класів КЗ «Орчицька початкова школа»

«___»____________ № ____

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

З ПРЕДМЕТУ «УКРАЇНСЬКА МОВА»

(за підручником О. Савченко, К. Пономарьової)

Зошит з розвитку зв’язного мовлення «Малюю словом»

ІІ СЕМЕСТР

ДАТА

Тема уроку

Домашнє завдання

Примітка

проведено

скорегована

62

09.01

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Про розум і вдячність диких тварин» (с. 25-27, зошит «Малюю словом»)

 

 

ПРИГАДУЮ ЧИСЛІВНИКИ

63

10.01

 

Розпізнаю числівники в реченні і тексті (с.80-81)

с.81, впр.4, с.81 правило

 

64

11.01

 

Розпізнаю числівники в реченні і тексті (с.81-82)

с.82, впр.10, с.81 правило

 

65

12.01

 

Досліджую форми родового відмінка числівників 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100 (с.82-84)

с.84, впр.8, с.83 правило

 

66

16.01

 

Правильно вживаю форми числівників на позначення часу протягом доби (с.84-85)

с.85, впр.6, с. 6 правило

 

67

17.01

 

Закріплення і застосування знань про числівник

с.9, впр.9,

правило

 

ДОСЛІДЖУЮ ЗАЙМЕННИК

68

18.01

 

Розпізнаю займенники (с.86-87)

с.87, впр.9, с.86 правила

 

69

19.01

 

Досліджую особові займенники (с.88-89)

с.89, впр.8, с.88 правило

 

70

23.01

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про своє ставлення до персонажів тексту. Тема для спілкування: «Стосунки між однолітками»

 

 

71

24.01

 

Спостерігаю за відмінюванням займенників 1-ої і 2-ої особи (с.90-92)

с.91, впр.5, с.90 правило

 

72

25.01

 

Спостерігаю за відмінюванням займенників 1-ої і 2-ої особи (с.90-92)

с. 92, впр.8

 

73

26.01

 

Досліджую відмінювання займенників 3-ої особи (с.92-94)

с.93, впр.5

 

74

30.01

 

Досліджую відмінювання займенників 3-ої особи (с.92-94)

с.94, впр.9

 

75

31.01

 

Розбираю займенники як частину мови (с.94-96)

с.95, впр.5, с.95 правило

 

76

01.02

 

Розбираю займенники як частину мови (с.94-96)

с.96, впр.9

 

77

02.02

 

Закріплення і застосування знань про займенники

 

 

78

06.02

 

Тематична діагностувальна робота з тем «Числівник» і «Займенник»

 

 

ДІЗНАЮСЯ БІЛЬШЕ ПРО ДІЄСЛОВО

79

06.02

 

Розпізнаю дієслова (с.97-99)

с.97, впр.4, с.97 правило

 

80

07.02

 

Розпізнаю дієслова (с.97-99)

с.99, впр.10

 

81

08.02

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Справжня дружба» (с. 32-34 зошит «Малюю словом»)

 

 

82

09.02

 

Розпізнаю неозначену форму дієслова (с.99-101)

с.101, впр.8, с.100 правило

 

83

13.02

 

Змінюю дієслова за числами (с.101-103)

с.103, впр.7, с.102 правило

 

84

14.02

 

Визначаю часи дієслів (с.103-105)

с.105, впр.5, с.104 правило

 

85

15.02

 

Визначаю часи дієслів (с.103-105)

с.105, впр.9

 

86

16.02

 

Перевіряю написання закінчень дієслів теперішнього часу (с.106-107)

с.107,впр.7

 

87

20.02

 

Утворюю різні форми дієслів майбутнього часу (с.108-109)

с.109, впр.8, с.108 правило

 

88

21.02

 

Правильно записую закінчення дієслів майбутнього часу (с.110-111)

с.111, впр.8, с.110 правило

 

89

22.02

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про власні інтереси. Тема для спілкування: «Моє хобі»

 

 

90

23.02

 

Утворюю дієслова минулого часу (с.112-113)

с.113, впр.5

 

91

27.02

 

Утворюю дієслова минулого часу (с.112-113)

с.113, впр.9

 

92

28.02

 

Досліджую дієслова на -ся (с.114-115)

с.115, впр.9, с.114 правило

 

93

01.03

 

Розбираю дієслово як частину мови (с.116-117)

с.117, впр.8

 

94

02.03

 

Закріплення і застосування знань про дієслово.

 

 

95

06.03

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Дієслово». Диктант

 

 

ДОСЛІДЖУЮ ПРИСЛІВНИК

96

07.03

 

Спостерігаю за прислівниками (с.118-119)

с.119, впр.8, с.118 правило

 

97

08.03

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Бурулька»

 

 

98

09.03

 

Розрізняю прислівники і прикметники (с.120-122)

с.121, впр.5, с.120-121 правило

 

99

13.03

 

Розрізняю прислівники і прикметники (с.120-122)

с.122, впр.10

 

100

14.03

 

Правильно записую прислівники (с.123-124)

с.124, впр.7, с.123 правило

 

101

15.03

 

Утворюю прислівники  (с.124-125)

с.125, впр.8

 

102

16.03

 

Закріплення і застосування знань про прислівник.

Повторити правила

 

103

20.03

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Прислівник». Списування

 

 

БУДУЮ РЕЧЕННЯ

104

21.03

 

Пригадую знання про речення. (с.126-127)

с.126, впр.4

 

105

22.03

 

Пригадую знання про речення. (с.126-127)

с.127, впр.10

 

106

23.03

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розмірковування на задану тему. Тема для спілкування: «Мій рідний край»     

 

 

107

03.04

 

Розпізнаю і будую речення різних видів (с.128-129)

с.129, впр.6, с.128 правило

 

108

04.04

 

Визначаю головні і другорядні члени речення (с.130-131)

с.130, впр.4

 

109

05.04

 

Визначаю головні і другорядні члени речення (с.130-131)

с.130, впр.7

 

110

06.04

 

Встановлюю зв’язок слів у реченні (с.132-133)

с.133, впр.5, с.133 правило

 

111

10.04

 

Встановлюю зв’язок слів у реченні (с.132-133)

с.133, впр.10

 

112

11.04

 

Спостерігаю за однорідними членами речення (с.134-135)

с.135, впр.6, с.134 правило

 

113

12.04

 

Складаю речення з однорідними членами (с.136-138)

с.137, впр.4, с.136 правило

 

114

13.04

 

Складаю речення з однорідними членами (с.136-138)

с.138, впр.10

 

115

17.04

 

Застосовую знання про речення (с.138-139)

с.139, впр.8

 

116

18.04

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання вибіркового переказу тексту. Тема для спілкування: «Кмітливий грак»      

 

 

117

19.04

 

Повторення і закріплення знань про речення

Повторити правила

 

118

20.04

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Речення»

 

 

ЗАСТОСОВУЮ ЗНАННЯ ПРО ТЕКСТ

119

24.04

 

Пригадую будову тексту (с.140-141)

с.140, впр.4,

с.140 правило

 

120

25.04

 

Пригадую будову тексту (с.140-141)

с.141, впр.11

 

121

26.04

 

Визначаю тему і мету тексту (с.142-143)

с.143, впр.8, с.142 правило

 

122

27.04

 

Складаю план тексту (с.145-146)

с.146, впр.8, с.145 правило

 

123

01.05

 

Розрізняю різновиди текстів (с.146-148)

с.147, впр.4

 

124

02.05

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання чарівної казки. Тема для спілкування: «Якби я був чарівником (була чарівницею)»

 

 

125

03.05

 

Розрізняю різновиди текстів (с.146-148)

с.148, впр.8

 

126

04.05

 

Будую текст-опис (с.149-150)

с.150, впр.8

 

127

08.05

 

Будую текст-міркування (с.150-152)

с.151 впр.4, с.151 правило

 

128

09.05

 

Будую текст-міркування (с.150-152)

с.152 впр.8

 

129

10.05

 

Складаю есе (с.152-154)

с.154 впр.8, с.153 правило

 

130

11.05

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Миколка, Вітя і цуцик»

 

 

131

15.05

 

Розрізняю стилі текстів (с.154-155)

с.155 впр.6, с.154 правило

 

132

16.05

 

Повторення і закріплення знань про текст

Повторити правила

 

133

17.05

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Текст». Письмовий твір

 

 

ПОВТОРЮЮ І ЗАСТОСОВУЮ ВИВЧЕНЕ

134

18.05

 

Пригадую вивчене (с.156-157)

с.157 впр.7

 

135

22.05

 

Застосовую знання з мови (с.158-159) 

Завдання на картках

 

136

23.05

 

Повторення і закріплення вивченого про будову слова.

Завдання на картках

 

137

24.05

 

Повторення і закріплення вивченого про іменник.

Завдання на картках

 

138

25.05

 

Повторення і закріплення вивченого про прикметник.

Завдання на картках

 

139

29.05

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про свою мрію. Тема для спілкування: «Моя заповітна мрія»

 

 

140

30.05

 

Повторення і закріплення вивченого про числівник.

Завдання на картках

 

141

31.05

 

Повторення і закріплення вивченого про займенник.

Завдання на картках

 

142

01.06

 

Повторення і закріплення вивченого про дієслово.

Завдання на картках

 

143

05.06

 

Повторення і закріплення вивченого про прислівник.

Завдання на картках

 

144

06.06

 

Тематична діагностувальна робота. Диктант

Завдання на картках

 

145

07.06

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

Учитель початкових класів                                           Ольга ФІЛІППОВА

 

 

ПОГОДЖУЮ

Директор КЗ «Орчицька початкова школа»

Зачепилівської селищної ради

____________Тетяна НОВІКОВА

«___»____________2023 р.

СХВАЛЕНО

Протокол засідання методичного об'єднання вчителів початкових класів КЗ «Орчицька початкова школа»

«___»____________ № ____

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Поліщук Анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
1 квітня 2023
Переглядів
4825
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку