Робота з мовними одиницями «Прикметник . Числівник. Дієслово»
А.Назву предмета.
Б.Ознаку предмета.
В. Дію предмета
А. бігає, стрибає, малює.
Б. Тато, парта, небо.
В. Щасливий, веселий, темний.
3. Вибрати правильне твердження
Дієслово – це частина мови, яка вказує на
а) предмет;
б) дію чи стан предмета;
в) ознаку предмета.
4.Випиши з тексту числівники
Сойка сливи обривала,
Штук тринадцять десь зірвала.
Дві дала малим білчатам,
Три – пухнастим зайченятам.
Діти, сойці поможіть,
Решту слив ви полічіть.
5.Від поданих іменників утворити спільнокореневі дієслова в неозначеній формі, в формі минулого, теперішнього та майбутнього часу
Танець - _______________________________________________
Біг - __________________________________________________
Радість - ______________________________________________
6.Списати, вставляючи пропущені букви
Обіда…ш, співат…муть, вибира…те, плават…ме, внос…ш.
7.Записати прислів’я, розкриваючи дужки
З пісні слова ( не ) викидають і свого ( не ) вставляють.
8. Спиши, розкриваючи дужки. Підкресли прикметники. Познач над
Кожним його відмінок.
Це трапилося (одинадцятий) січня дві тисячі двадцять (другий) рік. По дорозі до школи я побачив (маленький) горобчика. Він (тремти) від (лютий) холоду. Я взяв його і (принести) до (теплий) школи. Діти (дати) йому крихти (смачний) хліба. Юрко приніс велику шапку, щоб зігріти (бідолашний) горобця. Щаслива пташка (стати) весело цвірінькати.