Календарно-тематичне планування для 4 класу на І-ІІ семестр (за О. Я. Савченко)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 4 класу на І-ІІ семестр (за О. Я. Савченко) до підручника Гільберг Т. Г.; Тарнавської С. С.; Павич Н. Н. «Я досліджую світ»
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

З ПРЕДМЕТУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»

(за підручником «Я досліджую світ.

Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич)

4 КЛАС

І СЕМЕСТР

ДАТА

Тема уроку

Домашнє завдання

Примітка

проведено

скорегована

1

02.09

 

Як наука допомагає нам пізнавати навколишній світ (с.4)

с. 4-7, читати

 

ПРИРОДА УКРАЇНИ

2

06.09

 

Наша країна – Україна (с. 8-10)

с. 8-10, читати

 

3

08.09

 

Для чого потрібні глобуси і карти? (с. 11-14)

с.11-14, читати

 

4

09.09

 

Для чого потрібні глобуси і карти? (с. 11-14)

с.11-14, читати

 

5

13.09

 

Про що розповідають карти? (с. 15-18)

с.15-18, читати

 

6

15.09

 

Як орієнтуватися на місцевості? (с. 19-23)

с.19-23, читати

 

7

16.09

 

Що таке план місцевості? (с. 24-27)

с.24-27, читати

 

8

20.09

 

Що таке масштаб? (с. 28-30)

с.28-30, читати

 

9

22.09

 

Яка поверхня України? (с. 31-34)

с.31-34, читати

 

10

23.09

 

Що змінює поверхню Землі? (с. 35-37)

с.35-37, читати

 

11

27.09

 

Які країни є сусідами України? (с. 38-43)

с.38-43, читати

 

12

29.09

 

Ми – громадяни України (с. 44-46)

с.44-46, читати

 

13

30.09

 

Ми – громадяни України (с. 44-46)

с.44-46, читати

 

14

04.10

 

Про великі права маленької дитини (с. 47-51)

с.47-51, читати

 

15

06.10

 

Про великі права маленької дитини (с. 47-51)

с.47-51, читати

 

16

07.10

 

Діагностувальна робота з теми «Природа України»

 

 

17

11.10

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Природа України»

 

 

КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА УКРАЇНИ

18

13.10

 

Що ми знаємо про свою історію? (с. 53-57)

с.53-57, читати

 

19

14.10

 

Славетні творці української держави (с. 60-62)

с.60-62, читати

 

20

18.10

 

Славетні творці української держави (с. 60-62)

с.60-62, читати

 

21

20.10

 

Де шукати скарби України? (с. 63)

с.63-66, читати

 

БАГАТСТВА УКРАЇНИ

22

21.10

 

На які природні ресурси багата Україна (с. 68-73)

с.68-73, читати

 

23

01.11

 

Які паливні корисні копалини є на території України? (с.76-80)

с.76-80, читати

 

24

03.11

 

Де живе енергія? (с. 81-84)

с.81-84, читати

 

25

04.11

 

Де живе енергія? (с. 81-84)

с.81-84, читати

 

26

08.11

 

Чим можна замінити корисні копалини? (с. 85-88)

с.85-88, читати

 

27

10.11

 

Якими способами оберігає людина себе від холоду? (с.89-93)

с.89-93, читати

 

28

11.11

 

Як заощадити електроенергію? (с. 95-98)

с. 95-98, читати

 

29

15.11

 

Як заощадити електроенергію? (с. 95-98)

Підготувати малюнок на тему «Енергія»

 

30

17.11

 

На які водні ресурси багата Україна? (с. 99-103)

с.99-103, читати

 

31

18.11

 

Озера і болота України (с. 104-106)

с. 104-106, читати

 

32

22.11

 

Діагностувальна робота з теми «Культурна спадщина та багатства України»

 

 

33

24.11

 

Аналіз діагностувальної роботи. Якою буває погода? (с.107-111)

с.107-111, читати

 

34

25.11

 

Які скарби приховує Чорне море? (с. 112-116)

с.42-44, читати, вивчити напам’ять прислів’я

 

35

29.11

 

Які скарби приховує Азовське море? (с. 118-121)

Підготувати мініпроєкт «Водойми рідного краю»

 

36

01.12

 

Чому ґрунти є важливим природним ресурсом країни? (с.122-124)

с.122-124, читати

 

37

02.12

 

Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Культурна спадщина та багатства України»

 

 

ПРИРОДНІ ЗОНИ УКРАЇНИ

38

06.12

 

Де на Землі спекотно, а де – холодно? (с. 125-129)

с.125-129, читати

 

39

08.12

 

Подорожуємо  зонами мішаних і  широколистих лісів (с. 130-135)

с.130-135, читати

 

40

09.12

 

Виготовлення лепбука «Таємничий ліс» (с. 136)

 

 

41

13.12

 

Подорожуємо лісостепом (с. 137-140)

с.137-140, читати

 

42

15.12

 

Подорожуємо просторами степу (с. 141-144)

с.141-144, читати

 

43

16.12

 

Сходження на Говерлу (с. 145-148)

с.145-148, читати, виконати поробку

 

44

20.12

 

Подорож Кримськими горами (с. 149-151)

с.149-151, читати

 

45

22.12

 

Заповідні території та охорона природи Карпат і Кримських гір (с. 152-157)

с.152-157, читати

 

46

27.12

 

Діагностувальна робота з теми «Природні зони України»

 

 

47

29.12

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів за І семестр

 

 

 

 

 

Учитель початкових класів                                           Ольга ФІЛІППОВА

 

 

ПОГОДЖУЮ

Директор КЗ «Орчицька початкова школа»

Зачепилівської селищної ради

____________Тетяна НОВІКОВА

«___»____________2022 р.

СХВАЛЕНО

Протокол засідання методичного об'єднання вчителів початкових класів КЗ «Орчицька початкова школа»

«___»____________ № ____

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

З ПРЕДМЕТУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»

(за підручником «Я досліджую світ.

Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич)

4 КЛАС

ІІ СЕМЕСТР

ДАТА

Тема уроку

Домашнє завдання

Примітка

проведено

скорегована

ОКЕАНИ ТА МАТЕРИКИ

48

10.01

 

Материки, океани і частини світу на географічних картах (с. 3-5)

с. 3-5, читати

 

ПРИРОДА ГОЛУБОЇ  ПЛАНЕТИ

49

12.01

 

Підводний світ Тихого океану (с. 6-10)

с. 6-10, читати

 

50

13.01

 

Підводний світ Тихого океану (с. 6-10)

с. 6-10, читати

 

51

17.01

 

Чим цікавий Атлантичний океан (с. 12-14)

с.12-14, читати

 

52

19.01

 

Які таємниці приховує Північний Льодовитий океан (с. 15-18)

с.15-18, читати

 

53

20.01

 

Що приховують глибини Індійського океану (с. 19-21)

с.19-21, читати

 

ПРИРОДА МАТЕРИКІВ

54

24.01

 

Євразія – найбільший материк (с. 22-23)

с.22-23, читати

 

55

26.01

 

Які рослини і тварини мешкають на материку Євразія (с. 24-29)

с.24-29, читати

 

56

27.01

 

Які рослини і тварини мешкають на материку Євразія (с. 24-29)

с.24-29, читати

 

57

31.01

 

Чому Африка – найспекотніший материк Землі (с. 31-33)

с.31-33, читати

 

58

02.02

 

Які рослини і тварини мешкають в Африці (с. 34-38)

с.34-38, читати

 

59

03.02

 

Природні умови Північної Америки (с. 40-42)

с.40-42, читати

 

60

07.02

 

Рослинний і тваринний світ Північної Америки (с. 43-46)

с.43-46, читати

 

61

09.02

 

Природа Південної Америки (с. 47-49)

с.47-49, читати

 

62

10.02

 

Рослинний і тваринний світ Південної Америки(с. 50-53)

с.50-53, читати

 

63

14.02

 

Австралія – найсухіший материк.(с. 55-57)

с.55-57, читати

 

64

16.02

 

Рослинний і тваринний світ Австралії. (с. 58-61)

с.58-61, читати

 

65

17.02

 

Антарктида – найхолодніший материк. ( 62-64)

с.62-64, читати

 

66

21.02

 

Рослинний і тваринний Світ Антарктиди. (с. 65-68)

с.65-67, читати

 

67

23.02

 

Повторення вивченого з розділу «Океани та материки»

 

 

68

24.02

 

Навчальний проєкт «Цікавий світ материка, на який ми хочемо потрапити»

Підг. завдання проєкту

 

69

28.02

 

Діагностувальна робота з теми «Океани та материки»

 

 

70

02.03

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Океани та материки»

 

 

ВСЕСВІТ І СОНЯЧНА СИСТЕМА

71

03.03

 

Як влаштована Сонячна система (с. 69-73)

с.69-73, читати

 

72

07.03

 

Як влаштована Сонячна система (с. 69-73)

с.69-73, читати

 

73

09.03

 

Сонце – центральне тіло Сонячної системи (с. 75-78)

с.75-78, читати

 

74

10.03

 

Сонце – центральне тіло Сонячної системи (с. 75-78)

с.75-78, читати

 

75

14.03

 

Які бувають планети (с. 81-83)

с.81-83, читати

 

76

16.03

 

Таємниці планет земної групи (с. 84-86)

с.84-86, читати

 

77

17.03

 

Як відбувається добовий і річний рух Землі (с. 87-90)

с.87-90, читати

 

78

21.03

 

Що можна побачити на зоряному небі (с. 91-94)

с.91-94, читати

 

79

23.03

 

Молочний  шлях – наша галактика (с. 95-96)

с.95-96, читати

 

80

24.03

 

Давні і сучасні уявлення людей про Всесвіт (с. 97-100)

с.97-100, читати

 

81

04.04

 

Давні і сучасні уявлення людей про Всесвіт (с. 97-100)

с.97-100, читати

 

82

06.04

 

Повторення вивченого з розділу «Всесвіт і Сонячна система»

 

 

83

07.04

 

Діагностувальна робота з теми «Всесвіт і Сонячна система»

 

 

84

11.04

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Всесвіт і Сонячна система» (с. 99)

 

 

МАЙБУТНЄ – ЦЕ МИ.  ЛЮДИНА І ПРИРОДА

85

13.04

 

Які взаємозв’язки існують у природі (с. 101-105)

с.101-105, читати

 

86

14.04

 

Які взаємозв’язки існують у природі (с. 101-105)

с.101-105, читати

 

87

18.04

 

Як людина змінює природу (с. 106-109)

с.106-109, читати

 

88

20.04

 

Як людина змінює природу (с. 106-109)

с.106-109, читати

 

89

21.04

 

Чому матеріали використовують повторно (с. 111-115)

с.111-115, читати

 

90

25.04

 

Що таке екологічні  проблеми (с. 116-119)

с.116-119, читати

 

91

27.04

 

Діагностувальна робота з теми «Майбутнє – це ми»

 

 

ЛЮДИНА - БАГАТСТВО КРАЇНИ

92

28.04

 

Людина – найбільша цінність (с. 121-126)

с.121-126, читати

 

93

02.05

 

Людина – найбільша цінність (с. 121-126)

с.121-126, читати

 

94

04.05

 

Моя дорога до успіху (с. 127-129)

с.127-129, читати

 

95

05.05

 

Моя дорога до успіху (с. 127-129)

с.127-129, читати

 

96

09.05

 

Як жити серед людей (с. 130-133)

с.130-133, читати

 

97

11.05

 

Як запобігти небезпечним ситуаціям (с. 135-140)

с.135-140, читати

 

98

12.05

 

Як запобігти небезпечним ситуаціям (с. 135-140)

с.135-140, читати

 

99

16.05

 

Безпека на дорозі(с. 141-144)

с.141-144, читати

 

100

18.05

 

Безпека на дорозі(с. 141-144)

с.141-144, читати

 

101

19.05

 

Екскурсія «Вулицями рідного міста»

 

 

102

23.05

 

Що таке правопорушення (с. 145-146)

с.145-146, читати

 

103

25.05

 

Як людина змінює світ (с. 147-150)

с.147-150, читати

 

104

26.05

 

Це ми зможемо (с. 151-156)

с.151-156, читати

 

105

30.05

 

Повторення вивченого з розділу «Майбутнє – це ми»

 

 

106

01.06

 

Діагностувальна робота з теми «Людина – багатство країни»

 

 

107

02.06

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Майбутнє – це ми»

 

 

108

06.06

 

Узагальнення та систематизація знань учнів. Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

Учитель початкових класів                                           Ольга ФІЛІППОВА

 

 

ПОГОДЖУЮ

Директор КЗ «Орчицька початкова школа»

Зачепилівської селищної ради

____________Тетяна НОВІКОВА

«___»____________2023 р.

СХВАЛЕНО

Протокол засідання методичного об'єднання вчителів початкових класів КЗ «Орчицька початкова школа»

«___»____________ № ____

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Наталенко Віталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
1 квітня 2023
Переглядів
2761
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку