КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З ПРЕДМЕТУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»
(за підручником «Я досліджую світ.
Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич)
4 КЛАС
І СЕМЕСТР
№ |
ДАТА |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Примітка |
|
проведено |
скорегована |
||||
1 |
02.09 |
|
Як наука допомагає нам пізнавати навколишній світ (с.4) |
с. 4-7, читати |
|
ПРИРОДА УКРАЇНИ |
|||||
2 |
06.09 |
|
Наша країна – Україна (с. 8-10) |
с. 8-10, читати |
|
3 |
08.09 |
|
Для чого потрібні глобуси і карти? (с. 11-14) |
с.11-14, читати |
|
4 |
09.09 |
|
Для чого потрібні глобуси і карти? (с. 11-14) |
с.11-14, читати |
|
5 |
13.09 |
|
Про що розповідають карти? (с. 15-18) |
с.15-18, читати |
|
6 |
15.09 |
|
Як орієнтуватися на місцевості? (с. 19-23) |
с.19-23, читати |
|
7 |
16.09 |
|
Що таке план місцевості? (с. 24-27) |
с.24-27, читати |
|
8 |
20.09 |
|
Що таке масштаб? (с. 28-30) |
с.28-30, читати |
|
9 |
22.09 |
|
Яка поверхня України? (с. 31-34) |
с.31-34, читати |
|
10 |
23.09 |
|
Що змінює поверхню Землі? (с. 35-37) |
с.35-37, читати |
|
11 |
27.09 |
|
Які країни є сусідами України? (с. 38-43) |
с.38-43, читати |
|
12 |
29.09 |
|
Ми – громадяни України (с. 44-46) |
с.44-46, читати |
|
13 |
30.09 |
|
Ми – громадяни України (с. 44-46) |
с.44-46, читати |
|
14 |
04.10 |
|
Про великі права маленької дитини (с. 47-51) |
с.47-51, читати |
|
15 |
06.10 |
|
Про великі права маленької дитини (с. 47-51) |
с.47-51, читати |
|
16 |
07.10 |
|
Діагностувальна робота з теми «Природа України» |
|
|
17 |
11.10 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Природа України» |
|
|
КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА УКРАЇНИ |
|||||
18 |
13.10 |
|
Що ми знаємо про свою історію? (с. 53-57) |
с.53-57, читати |
|
19 |
14.10 |
|
Славетні творці української держави (с. 60-62) |
с.60-62, читати |
|
20 |
18.10 |
|
Славетні творці української держави (с. 60-62) |
с.60-62, читати |
|
21 |
20.10 |
|
Де шукати скарби України? (с. 63) |
с.63-66, читати |
|
БАГАТСТВА УКРАЇНИ |
|||||
22 |
21.10 |
|
На які природні ресурси багата Україна (с. 68-73) |
с.68-73, читати |
|
23 |
01.11 |
|
Які паливні корисні копалини є на території України? (с.76-80) |
с.76-80, читати |
|
24 |
03.11 |
|
Де живе енергія? (с. 81-84) |
с.81-84, читати |
|
25 |
04.11 |
|
Де живе енергія? (с. 81-84) |
с.81-84, читати |
|
26 |
08.11 |
|
Чим можна замінити корисні копалини? (с. 85-88) |
с.85-88, читати |
|
27 |
10.11 |
|
Якими способами оберігає людина себе від холоду? (с.89-93) |
с.89-93, читати |
|
28 |
11.11 |
|
Як заощадити електроенергію? (с. 95-98) |
с. 95-98, читати |
|
29 |
15.11 |
|
Як заощадити електроенергію? (с. 95-98) |
Підготувати малюнок на тему «Енергія» |
|
30 |
17.11 |
|
На які водні ресурси багата Україна? (с. 99-103) |
с.99-103, читати |
|
31 |
18.11 |
|
Озера і болота України (с. 104-106) |
с. 104-106, читати |
|
32 |
22.11 |
|
Діагностувальна робота з теми «Культурна спадщина та багатства України» |
|
|
33 |
24.11 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Якою буває погода? (с.107-111) |
с.107-111, читати |
|
34 |
25.11 |
|
Які скарби приховує Чорне море? (с. 112-116) |
с.42-44, читати, вивчити напам’ять прислів’я |
|
35 |
29.11 |
|
Які скарби приховує Азовське море? (с. 118-121) |
Підготувати мініпроєкт «Водойми рідного краю» |
|
36 |
01.12 |
|
Чому ґрунти є важливим природним ресурсом країни? (с.122-124) |
с.122-124, читати |
|
37 |
02.12 |
|
Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Культурна спадщина та багатства України» |
|
|
ПРИРОДНІ ЗОНИ УКРАЇНИ |
|||||
38 |
06.12 |
|
Де на Землі спекотно, а де – холодно? (с. 125-129) |
с.125-129, читати |
|
39 |
08.12 |
|
Подорожуємо зонами мішаних і широколистих лісів (с. 130-135) |
с.130-135, читати |
|
40 |
09.12 |
|
Виготовлення лепбука «Таємничий ліс» (с. 136) |
|
|
41 |
13.12 |
|
Подорожуємо лісостепом (с. 137-140) |
с.137-140, читати |
|
42 |
15.12 |
|
Подорожуємо просторами степу (с. 141-144) |
с.141-144, читати |
|
43 |
16.12 |
|
Сходження на Говерлу (с. 145-148) |
с.145-148, читати, виконати поробку |
|
44 |
20.12 |
|
Подорож Кримськими горами (с. 149-151) |
с.149-151, читати |
|
45 |
22.12 |
|
Заповідні території та охорона природи Карпат і Кримських гір (с. 152-157) |
с.152-157, читати |
|
46 |
27.12 |
|
Діагностувальна робота з теми «Природні зони України» |
|
|
47 |
29.12 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів за І семестр |
|
|
Учитель початкових класів Ольга ФІЛІППОВА
ПОГОДЖУЮ Директор КЗ «Орчицька початкова школа» Зачепилівської селищної ради ____________Тетяна НОВІКОВА «___»____________2022 р. |
СХВАЛЕНО Протокол засідання методичного об'єднання вчителів початкових класів КЗ «Орчицька початкова школа» «___»____________ № ____ |
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З ПРЕДМЕТУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»
(за підручником «Я досліджую світ.
Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич)
4 КЛАС
ІІ СЕМЕСТР
№ |
ДАТА |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Примітка |
|
проведено |
скорегована |
||||
ОКЕАНИ ТА МАТЕРИКИ |
|||||
48 |
10.01 |
|
Материки, океани і частини світу на географічних картах (с. 3-5) |
с. 3-5, читати |
|
ПРИРОДА ГОЛУБОЇ ПЛАНЕТИ |
|||||
49 |
12.01 |
|
Підводний світ Тихого океану (с. 6-10) |
с. 6-10, читати |
|
50 |
13.01 |
|
Підводний світ Тихого океану (с. 6-10) |
с. 6-10, читати |
|
51 |
17.01 |
|
Чим цікавий Атлантичний океан (с. 12-14) |
с.12-14, читати |
|
52 |
19.01 |
|
Які таємниці приховує Північний Льодовитий океан (с. 15-18) |
с.15-18, читати |
|
53 |
20.01 |
|
Що приховують глибини Індійського океану (с. 19-21) |
с.19-21, читати |
|
ПРИРОДА МАТЕРИКІВ |
|||||
54 |
24.01 |
|
Євразія – найбільший материк (с. 22-23) |
с.22-23, читати |
|
55 |
26.01 |
|
Які рослини і тварини мешкають на материку Євразія (с. 24-29) |
с.24-29, читати |
|
56 |
27.01 |
|
Які рослини і тварини мешкають на материку Євразія (с. 24-29) |
с.24-29, читати |
|
57 |
31.01 |
|
Чому Африка – найспекотніший материк Землі (с. 31-33) |
с.31-33, читати |
|
58 |
02.02 |
|
Які рослини і тварини мешкають в Африці (с. 34-38) |
с.34-38, читати |
|
59 |
03.02 |
|
Природні умови Північної Америки (с. 40-42) |
с.40-42, читати |
|
60 |
07.02 |
|
Рослинний і тваринний світ Північної Америки (с. 43-46) |
с.43-46, читати |
|
61 |
09.02 |
|
Природа Південної Америки (с. 47-49) |
с.47-49, читати |
|
62 |
10.02 |
|
Рослинний і тваринний світ Південної Америки(с. 50-53) |
с.50-53, читати |
|
63 |
14.02 |
|
Австралія – найсухіший материк.(с. 55-57) |
с.55-57, читати |
|
64 |
16.02 |
|
Рослинний і тваринний світ Австралії. (с. 58-61) |
с.58-61, читати |
|
65 |
17.02 |
|
Антарктида – найхолодніший материк. ( 62-64) |
с.62-64, читати |
|
66 |
21.02 |
|
Рослинний і тваринний Світ Антарктиди. (с. 65-68) |
с.65-67, читати |
|
67 |
23.02 |
|
Повторення вивченого з розділу «Океани та материки» |
|
|
68 |
24.02 |
|
Навчальний проєкт «Цікавий світ материка, на який ми хочемо потрапити» |
Підг. завдання проєкту |
|
69 |
28.02 |
|
Діагностувальна робота з теми «Океани та материки» |
|
|
70 |
02.03 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Океани та материки» |
|
|
ВСЕСВІТ І СОНЯЧНА СИСТЕМА |
|||||
71 |
03.03 |
|
Як влаштована Сонячна система (с. 69-73) |
с.69-73, читати |
|
72 |
07.03 |
|
Як влаштована Сонячна система (с. 69-73) |
с.69-73, читати |
|
73 |
09.03 |
|
Сонце – центральне тіло Сонячної системи (с. 75-78) |
с.75-78, читати |
|
74 |
10.03 |
|
Сонце – центральне тіло Сонячної системи (с. 75-78) |
с.75-78, читати |
|
75 |
14.03 |
|
Які бувають планети (с. 81-83) |
с.81-83, читати |
|
76 |
16.03 |
|
Таємниці планет земної групи (с. 84-86) |
с.84-86, читати |
|
77 |
17.03 |
|
Як відбувається добовий і річний рух Землі (с. 87-90) |
с.87-90, читати |
|
78 |
21.03 |
|
Що можна побачити на зоряному небі (с. 91-94) |
с.91-94, читати |
|
79 |
23.03 |
|
Молочний шлях – наша галактика (с. 95-96) |
с.95-96, читати |
|
80 |
24.03 |
|
Давні і сучасні уявлення людей про Всесвіт (с. 97-100) |
с.97-100, читати |
|
81 |
04.04 |
|
Давні і сучасні уявлення людей про Всесвіт (с. 97-100) |
с.97-100, читати |
|
82 |
06.04 |
|
Повторення вивченого з розділу «Всесвіт і Сонячна система» |
|
|
83 |
07.04 |
|
Діагностувальна робота з теми «Всесвіт і Сонячна система» |
|
|
84 |
11.04 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Всесвіт і Сонячна система» (с. 99) |
|
|
МАЙБУТНЄ – ЦЕ МИ. ЛЮДИНА І ПРИРОДА |
|||||
85 |
13.04 |
|
Які взаємозв’язки існують у природі (с. 101-105) |
с.101-105, читати |
|
86 |
14.04 |
|
Які взаємозв’язки існують у природі (с. 101-105) |
с.101-105, читати |
|
87 |
18.04 |
|
Як людина змінює природу (с. 106-109) |
с.106-109, читати |
|
88 |
20.04 |
|
Як людина змінює природу (с. 106-109) |
с.106-109, читати |
|
89 |
21.04 |
|
Чому матеріали використовують повторно (с. 111-115) |
с.111-115, читати |
|
90 |
25.04 |
|
Що таке екологічні проблеми (с. 116-119) |
с.116-119, читати |
|
91 |
27.04 |
|
Діагностувальна робота з теми «Майбутнє – це ми» |
|
|
ЛЮДИНА - БАГАТСТВО КРАЇНИ |
|||||
92 |
28.04 |
|
Людина – найбільша цінність (с. 121-126) |
с.121-126, читати |
|
93 |
02.05 |
|
Людина – найбільша цінність (с. 121-126) |
с.121-126, читати |
|
94 |
04.05 |
|
Моя дорога до успіху (с. 127-129) |
с.127-129, читати |
|
95 |
05.05 |
|
Моя дорога до успіху (с. 127-129) |
с.127-129, читати |
|
96 |
09.05 |
|
Як жити серед людей (с. 130-133) |
с.130-133, читати |
|
97 |
11.05 |
|
Як запобігти небезпечним ситуаціям (с. 135-140) |
с.135-140, читати |
|
98 |
12.05 |
|
Як запобігти небезпечним ситуаціям (с. 135-140) |
с.135-140, читати |
|
99 |
16.05 |
|
Безпека на дорозі(с. 141-144) |
с.141-144, читати |
|
100 |
18.05 |
|
Безпека на дорозі(с. 141-144) |
с.141-144, читати |
|
101 |
19.05 |
|
Екскурсія «Вулицями рідного міста» |
|
|
102 |
23.05 |
|
Що таке правопорушення (с. 145-146) |
с.145-146, читати |
|
103 |
25.05 |
|
Як людина змінює світ (с. 147-150) |
с.147-150, читати |
|
104 |
26.05 |
|
Це ми зможемо (с. 151-156) |
с.151-156, читати |
|
105 |
30.05 |
|
Повторення вивченого з розділу «Майбутнє – це ми» |
|
|
106 |
01.06 |
|
Діагностувальна робота з теми «Людина – багатство країни» |
|
|
107 |
02.06 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Майбутнє – це ми» |
|
|
108 |
06.06 |
|
Узагальнення та систематизація знань учнів. Підсумковий урок за рік. |
|
|
Учитель початкових класів Ольга ФІЛІППОВА
ПОГОДЖУЮ Директор КЗ «Орчицька початкова школа» Зачепилівської селищної ради ____________Тетяна НОВІКОВА «___»____________2023 р. |
СХВАЛЕНО Протокол засідання методичного об'єднання вчителів початкових класів КЗ «Орчицька початкова школа» «___»____________ № ____ |