Календарно-тематичне планування з англійської мови 7 клас за підручником А. Несвіт
№ |
Дата |
Підтема |
Мовленнєві функції |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
||||||||||
І семестр |
|||||||||||||||||||
Тема 1: «Я, моя родина та друзі» |
|||||||||||||||||||
1 |
|
Знову до школи. Введення лексичних одиниць. |
I`m happy… I`m glad… I`m excited… |
Happy, excited, cheerful, interested, glad, calm Flexible, back-to-school, share the attention, ruin, upset Get on well with, a lot of things in common Household chores, dust the furniture, vacuum the carpet Besides, taking care of…, set the table/ to do the laundry, keep in the right place |
Впр.2, с.5 Впр.3, с.5 |
Впр.2, с.5 |
Впр.1, с.5 Впр.4, с.6 Впр.5, с.6 Впр.6, с.6 |
|
Впр.7, с.7 |
||||||||||
2 |
|
Мої літні канікули. |
|
Впр.2, с.8 Впр.3, с.8 |
|
Впр.1, с.8 Впр.4, с.9 |
|
Впр.5, с.9 |
|||||||||||
3 |
|
Члени моєї родини. |
Will I find…? Will I get on…? Will I Like…? |
Впр.2, с.10 |
|
Впр.1, с.10 Впр.3, с.11 |
Впр.4, с.11 |
Впр.5, с.11 |
|||||||||||
4 |
|
Мої родичі. Розвиток навичок говоріння. |
I like it. I don`t like it |
Впр.2, с.12 |
Впр.2, с.12 |
Впр.1, с.12 Впр.3, с.13 Впр.4, с.13 |
|
Впр.6, с.13 |
|||||||||||
5 |
|
Моя сім’я, людина, якою я захоплююся. |
To like/don`t like doing smth |
Впр.2, с.16 Впр.3, с.17 Впр.3, с.20 |
Впр.2, с.19 |
Впр.1, с.18 Впр.3, с.19 Впр.4, с19 |
Впр.4, с.17 Впр.4, с.21
|
Впр.6, с.19 Впр.6, с.18 |
|||||||||||
6 |
|
Домашні обов’язки. Проектна робота. |
What do you usually do? What do you do well? |
Впр.2, с.22 Впр.3, с.23 Впр.2, с.24 |
Впр.1, с.22 |
Впр.4, с.23 Впр.5, с.23 Впр.4, с.26 |
Впр.5, с.26 |
Впр.6, с.23 Впр.6, с.26 |
|||||||||||
7 |
|
Новий літній котедж. |
Question tags |
Впр.2, с.27 Впр.3, с.28 |
Впр.2, с.30 |
Впр.1, с.27 Впр.4, с.28 |
Впр.5, с.29 Впр.4, с.31 |
Впр.6, с.29 Впр.5, с.31 |
|||||||||||
8 |
|
Я, моя сім’я та друзі. Домашнє читання |
Question tags |
Впр.2, с.33 |
|
Впр.4, с.34 |
Впр.1, с.32 Впр.3, с.33 |
Впр.5, с.34 |
|||||||||||
9 |
|
Узагальнюючий урок з теми: «Я, моя сім’я та друзі»
|
|
|
|
||||||||||||||
Тема 2 : «Харчування» |
|||||||||||||||||||
10 |
|
Здорова їжа |
I like… I don`t like… I hate… I can`t stand |
Sweets, fruits, bread, sausage, butter, sour cream, a pizza, vegetables, a hamburger, ice cream, fish, cakes, spaghetti Jam Packed lunch, instead, to grab, a healthy snack, schedule, alert Smell, home-smoked, jelly, taste, cleared, dry, neither, removed, rinsed, guilt Classmate, attachment, emailaddress, website, lookforward |
|
Впр.2, с.39 |
|
Впр.1, с.38 Впр.3, с.39 Впр.4, с.39 |
Впр.5, с.39 |
||||||||||
11 |
|
Їжа. Введення лексичних одиниць. |
Let… don`t let… are allowed… aren`t allowed |
Впр.2, с.40 Впр.3, с.41 |
|
|
Впр.1, с.40 Впр.4, с.41 Впр.5, с.41 |
Впр.6, с.41 |
|||||||||||
12 |
|
Наша кухня. Активізація лексики. |
|
Впр.2, с.42 |
Впр.1, с.42 |
Впр.4, с.43 |
Впр.3, с.43 |
Впр.5, с.43 |
|||||||||||
13 |
|
Наша кухня. Розвиток навичок читання. |
|
Впр.3, с.44 Впр.5, с.45 Впр.4, с.45 |
|
|
Впр.2, с.44 Впр.6, с.45 |
Впр.8, с.46 |
|||||||||||
14 |
|
Приготування їжі, сервіровка столу |
Making Suggestions |
Впр.3, с.47 |
Впр.1, с.42 |
|
Впр.1, с.46 Впр.2, с.47 Впр.4, с.48 Впр.5, с.48 |
Впр.6, с.48 |
|||||||||||
15 |
|
На кухні з дідусем. Урок позакласного читання. |
The Past perfect Tense |
Впр.2, с.49 Впр.3, с.49 |
Впр.1, с.44 |
|
Впр.1, с.49 Впр.5, с.50 |
Впр.6, с.51 |
|||||||||||
16 |
|
Їжа. Активізація лексичних одиниць. |
|
Впр.1, с.51 Впр.2, с.51
|
|
Впр.3, с.51 |
Впр.5, с.53 |
Впр.6, с.53 |
|||||||||||
17 |
|
Їжа. Урок домашнього читання |
|
Впр.4, с.52 |
За текстом вчителя |
впр.2.с.52 |
|
Повторити граматичний матеріал з теми |
|||||||||||
18 |
|
Узагальнюючий урок з теми: «Харчування». Проектна робота. |
|
|
|||||||||||||||
Тема 3 : «Охорона здоров’я» |
|||||||||||||||||||
19 |
|
Здоров’я. Як ти себе почуваєш? |
I feel fine. She looks happy. He looks tired. I feel sick. He feels cold. She feels hot. |
Earache, a backache, a stomachache, toothache, a bad cold, a cough, a sore throat, a headache, a high temperature, a pain in the knee a pain in the elbow |
Впр.4, с.58 |
Впр.1, с.56 Впр.2, с.56 |
|
Впр.3, с.57 |
Впр.5, с.59 |
||||||||||
20 |
|
Хвороби. Введення лексичних одиниць. |
Впр.4, с.60 |
Впр.2, с.60 |
Впр.5, с.61 |
Впр.3, с.60
|
Впр.6, с.61 |
||||||||||||
21 |
|
Хвороби. Активізація лексики. |
How do you feel? |
A fever, a sore throat/quinsy, a bad cold, toothache, a headache, a stomachache |
Впр.2, с.62 Впр.3, с.63 |
|
Впр.4, с.63 Впр.5, с.63 |
|
Ввпр.6, с.63 |
||||||||||
22 |
|
У лікаря. Домашнє читання |
|
To feel ill, to phone the mother, to take smb home, to examine the patient, to write a prescription. To go to the chemist’s, to take the medicine (pills), to fell better Must/mustn`t Should/ shouldn`t An aspirin, a cough syrup/ cough drops, a nasal spray, cold tablets, vitamins, eye drops, a pill/ a tablet, a teaspoon/ a tablespoon, an ointment, a heating pad, an ice pack, a lotion |
Впр.3, с.64 |
Впр.1, с.64 |
Впр.2, с.64 Впр.4, с.64 Впр.5, с.65 |
|
Впр.6, с.65 робота з такстом |
||||||||||
23 |
|
Здоровий спосіб життя |
You should… You must/mustn’t |
Впр.2, с.66 Впр.3, с.66 |
Впр.1, с.65 |
Впр.4, с.67 |
Впр.5, с.67 |
Впр.5, с.67 |
|||||||||||
24 |
|
Форми лікарських засобів. Вивчення нових лексичних одиниць. |
|
Впр.3, с.69 |
Впр.2, с.68 |
Впр.1, с.68 Впр.4, с.69 |
|
Впр.5, с.69 |
|||||||||||
25 |
|
Хвороби та їх лікування |
What should I do? |
Впр.2, с.70 |
Впр.1, с.70 |
Впр.4, с.71 Впр.5, с.72 |
Впр.3, с.71 |
Впр.6, с.72 |
|||||||||||
26 |
|
У лікарні.. Розвиток навичок читання.
|
An Informal Letter |
Впр.3,с.73 Впр.5, с.73 |
|
Впр.1, с.72 Впр.2, с.72 Впр.4, с.73 |
Впр.1с.74 |
Впр.6., с.74
|
|||||||||||
27 |
|
Проектна робота. |
|
|
|||||||||||||||
28 |
|
Надання першої допомоги.
|
|
Bleeding, a small bur or scald, choking, a broken bone, a shock, to press a clean piece of cloth, to tie a bandage, to swallow smth/to hit smb on the back, to call an ambulance |
Впр1 с 68 |
Впр1 с 70-71 |
|
|
|
||||||||||
29 |
|
Лікарські засоби. Активізація лексики. |
|
Впр1 с 72 |
Впр 2 с 72-73 |
|
|
|
|||||||||||
30 |
|
Назви медичних закладів. Розвиток навичок говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
31 |
|
Виконання тестових завдань. |
|
Впр 2а с68 |
|
|
|
|
|||||||||||
32 |
|
Узагальнюючий урок з теми : « Охорона здоров’я» |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
Тема 4: Кіно і театр |
|||||||||||||||||||
33 |
|
Наш вільний час, активізація лексичних одиниць |
What are you going to do? |
A theatre, a cinema, an opera, a ballet An action film, an adventure film, a comedy, a fantasy, a horror film, a romance, a science fiction film, a thriller A hall, a billboard, a box office, a refreshment stand The lights, the curtain, the spotlight, the scenery, the stage, the chorus, a dancer, an actrees, an actor, an orchestra, the audience, a balcony, the stalls, the usher a programme, a ticket |
Впр.3, с.81 |
|
Впр.1, с.80 Впр.2, с.80 Впр.4, с.82 |
|
Впр.5, с.82 |
||||||||||
34 |
|
Дивлячись кіно. Жанри фільмів. |
|
Впр.1, с.82 |
Впр.3, с.83 |
Впр.1, с.82 Впр.2, с.83 Впр.4, с.84 Впр.5, с.84 |
Впр.6, с.84 |
Впр.6, с.84 |
|||||||||||
35 |
|
У кінотеатрі. Елементи інтер’єру. |
|
Впр.2, с.86 Впр.3, с.86 |
Впр.1, с.85 |
Впр.4, с.87 |
|
Впр.5, с.87 |
|||||||||||
36 |
|
Про фільм, розвиток навичок усного мовлення |
A film Review |
Впр.3, с.88 |
|
Впр.1, с.88 Впр.2, с.88 Впр.5, с.89 Впр.6, с.89 |
Впр.7, с.89 |
Впр.7, с.89 |
|||||||||||
37 |
|
Відвідування театру. Елементи інтер єру. |
|
Впр.3, с.91 Впр.4, с.92 Впр.5, с.93 |
Впр.1, с.90 |
Впр.2, с.90 |
Впр.2, с.90 |
Впр.6, с.94 |
|||||||||||
38 |
|
Відвідування театру. Домашнє читання |
|
Впр.2, с.94 Впр.5, с.96 |
|
Впр.1, с.94 Впр.2, с.94 Впр.3, с.95 Впр.6, с.96 |
Впр.4, с.96 |
Впр.7, с.96 |
|||||||||||
39 |
|
Дивлячись виставу, розвиток навичок писемного мовлення |
The Theatrical Performance Review |
Впр.2, с.97 |
Впр.1, с.97 |
Впр.3, с.97 Впр.4, с.98 |
с.98 |
Впр.5, с.98 |
|||||||||||
40 |
|
Світ кіно та театру. Активізація лексичних одиниць.
|
|
Впр.2, с.99 |
|
Впр.4, с.100 |
Впр.1, с.98 Впр.3, с.99 |
Впр.5, с.100 |
|||||||||||
41
42
43
44
45
46 |
|
Контроль читання.
Контроль говоріння.
Контроль аудіювання.
Контроль письма.
Узагальнюючий урок з теми: « Кіно і театр».
Проектна робота з теми.
|
|
повторити ЛО з теми |
|||||||||||||||
Календарно-тематичне планування на 2 семестр 7 В клас. За підручником А. Несвіт Тема 5: Спорт |
|||||||||||||||||||
47 |
|
Спорт в нашому житті. Введення лексичних одиниць. |
|
Excited, attend, competition, won a victory, cheer up, a crowd of spectators, follow, shout, encouragement
An attacker, defense, goal, save, took part in sporting competition, dead, the competive spirit, blood |
Впр.2, с.104 |
Впр.2, с.104 |
Впр.1, с.104 Впр.3, с.105 Впр.4, с.105 |
Впр.5, с.105 |
Впр.5, с.105 |
||||||||||
48 |
|
Як довго ти займаєшся спортом? Спортивні секції і клуби. |
The Present Perfect Continuous Tense |
Впр.3, с.107 |
Впр.1, с.106 |
Впр.2, с.106 Впр.4, с.108 |
|
Впр.5, с.108 |
|||||||||||
49 |
|
У спортивному центрі. Розвиток навичок читання. |
|
|
Впр.3, с.109 |
Впр.1, с.108 Впр.2, с.109 Впр.4, с.110 |
|
Впр.5, с.110 |
|||||||||||
50 |
|
Ми займаємося спортом. |
I go in for… |
Впр.2, с.110 |
|
Впр.1, с.110 Впр.4, с.110 |
|
Впр.6, с.111 |
|||||||||||
51
|
|
Золоті правила спорту |
The Present Perfect and Present Perfect Continuous |
Впр.6, с.113 |
Впр.1, с.111 Впр.2, с.112 |
Впр.4, с.112 |
Впр.5, с.112 |
Впр.7, с.113 |
|||||||||||
52 |
|
Глядачі. |
A Report about a Sporting Event |
Впр.3, с.114 |
Впр.2, с.114 |
Впр.1, с.114 Впр.5, с.115 |
|
Впр.6, с.115 |
|||||||||||
53 |
|
Ті, хто допомагають нам вигравати |
The Present Perfect and Present Perfect Continuous |
Впр.3 с.114 |
Впр.2.с.114 |
«Золоті правила спорту» |
Впр.5.с.115 |
Впр.6.с.115 |
|||||||||||
54 |
|
Відомі спортсмени, |
|
Впр.2, с.116 Впр.3, с.117 |
Впр.1, с.116 |
Впр.4, с.117 Впр.5, с.117 |
|
Впр.6, с.117 повторити граматичний матеріал з теми |
|||||||||||
55 |
|
Спортивні змагання. Повторення |
|
|
|
Впр.3, с.118 Впр.4, с.118 |
Впр.1, с.118 Впр.2, с.118 |
Впр.5, с.119 |
|||||||||||
56 |
|
Узагальнюючий урок з теми: «Спорт». Проектна робота. |
|
|
|
||||||||||||||
Тема 6 : Велика Британія, |
|||||||||||||||||||
57 |
|
Завітайте до Великої Британіі |
Прийменник: часу (before, after, for, since). |
|
Впр.4, с.124 Впр.2, с.126
|
Впр.2, с.123 |
Впр.1, с.122 Впр3 с.123 |
Впр.5, с.124 |
Впр.7, с.125 |
||||||||||
58 |
|
Це – Лондон! |
So/ Neither Do I |
|
Впр.3, с.127 |
Впр.4, с.128 |
Впр.1, с.126 Впр.5, с.129 |
картки |
Впр.7, с.129 |
||||||||||
59 |
|
Визначні місця Британії |
|
Sovereign, residence, ceremonies, outskirts, apartments, a fabulous collection, monarchs To see copies, recently, gorgeous picture, guide, sings Boast, attraction, contains, frescoes Capital, a stream, pavements, traffic, fashionable, stroll, swampy |
Впр.2, с.130 Впр.4, с.131 |
|
Впр.1, с.130 Впр.6, с.132 |
|
Впр.7, с.132 |
||||||||||
60 |
|
Визначні місця Лондона |
|
Впр.2, с.133 Впр.4, с.135 |
Впр.3, с.134 |
Впр.1, с.132 |
|
Впр.5, с.136 |
|||||||||||
61 |
|
З історії Великої Британії |
Прислівник ступеню (a lot, a little). |
Впр.4, с.138 Впр.5, с.138 |
|
Впр.1, с.136 |
Впр.2, с.137 Впр.3, с.137 |
Розповідати про визначні місця Британії |
|||||||||||
62 |
|
Національності. |
So as an adjective and a conjunction |
Впр.3, с.143 Впр.4, с.143 |
|
Впр.1, с.142 Впр.2, с.142 |
Впр.6, с.144 |
Впр.6, с.144 |
|||||||||||
63 |
|
Основні пам’ятки історії та культури Лондона |
|
Впр.2, с.145 Впр.3, с.146 |
Впр.2, с.145 |
Впр.1, с.144 |
Впр.4, с.146
|
Впр.5, с.147 |
|||||||||||
64 |
|
Урок позакласного читання |
|
Впр.5, с.148 Впр.6, с.149 |
|
Впр.2, с.148 Впр.3, с.148 Впр.4, с.148 Впр.7, с.149 |
Впр.1, с.147 |
Впр.9, с.150 |
|||||||||||
65 |
|
Контрольна робота. |
|
Впр.2, с.151 Впр.4, с.152 |
Впр.4, с.152 |
Впр.1, с.150 Впр.3, с.151 |
Впр.5, с.152 |
Впр.7, с.153 |
|||||||||||
66 |
|
Аналіз контрольних робіт. Робота над помилками |
|
|
Впр.2, с.153 |
Впр.2, с.153 |
Впр.1, с.153 Впр.3, с.154 Впр.6, с.155 |
Впр.4, с.155 Впр.5, с.155 |
Впр.7, с.155 |
||||||||||
67 |
|
Лондон. Проектна робота. |
|
|
Впр.5, с.158 |
|
Впр.3, с.156 |
Впр.1, с.156 Впр.2, с.156 Впр.4, с.157 |
Впр.6, с.158 Підготува тись до к.р. |
||||||||||
68 |
|
Узагальнюючий урок з теми: «Велика Британія,» |
|
|
|
||||||||||||||
|
|
Тема 7: Україна |
|
|
|
||||||||||||||
69 |
|
Київ в мініатюрі, активізація лексичних одиниць |
|
Прийменник: часу (before, after, for, since). |
Sovereign, residence, ceremonies, outskirts, apartments, a fabulous collection, monarchs To see copies, recently, gorgeous picture, guide, sings Boast, attraction, contains, frescoes |
Впр.4, с.124 Впр.2, с.126
|
Впр.2, с.123 |
Впр.1, с.122 Впр3 с.123 |
Впр.5, с.124 |
||||||||||
70 |
|
Визначні місця Києва, |
|
So/ Neither Do I |
Впр.3, с.127 |
Впр.4, с.128 |
Впр.1, с.126 Впр.5, с.129 |
картки |
|||||||||||
71 |
|
Старовинний Київ: |
|
|
Впр.2, с.130 Впр.4, с.131 |
|
Впр.1, с.130 Впр.6, с.132 |
|
|||||||||||
72 |
|
Серце столиці – Хрещатик, |
|
|
Впр.2, с.133 Впр.4, с.135 |
Впр.3, с.134 |
Впр.1, с.132 |
|
|||||||||||
73 |
|
Андріївський Узвіз. |
|
Прислівник ступеню (a lot, a little). |
Впр.4, с.138 Впр.5, с.138 |
|
Впр.1, с.136 |
Впр.2, с.137 Впр.3, с.137 |
|||||||||||
74 |
|
Музеї Києва. |
|
So as an adjective and a conjunction |
Впр.3, с.143 Впр.4, с.143 |
|
Впр.1, с.142 Впр.2, с.142 |
Впр.6, с.144 |
|||||||||||
75 |
|
Поділ. Розвиток навичок читання |
|
|
Впр.2, с.145 Впр.3, с.146 |
Впр.2, с.145 |
Впр.1, с.144 |
Впр.4, с.146
|
|||||||||||
76 |
|
Контрольна робота. |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
77 |
|
Аналіз контрольних робіт. Робота над помилками |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
78 |
|
Урок позакласного читання |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
79 |
|
Проектна робота |
|
|
|
|
|
||||||||||||
80 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
Тема 8 : Шкільне життя
81 |
|
Навчальні предмети. Введення лексики. |
A school orchestra, the Drama Club, a school newspaper, the Sports Club, Arts and Crafts Club, the piano classes, a school choir, the Literature Club, the Nature Stude Club |
Ex.3 р.163-164 |
Ex.6 р.165 |
Ex.1 р.162 Ex.4 р.164 |
Ex.5 р.165 |
. |
|
82 |
|
На уроці географії. Розвиток навичок читання |
Ex.3 р.166 |
Ex.2 р.166 |
Ex.1,6 р.166, 168
|
Ex.4,5 р.166 |
|
|
|
83 |
|
Мій розклад. Активізація лексики. |
Ex.4,5 р.170-171 |
|
Ex.2,7 р.169,172
|
Ex.1,6 р.169,171 |
|
|
|
84 |
|
На уроці фізкультури. Розвиток навичок говоріння |
Ex.1,4 р.172-173 |
|
Ex.2,6,7 р.173,174,175 |
Ex.5 р.174 |
|
|
|
85 |
|
Мій улюблений предмет. |
|
|
Ex.1,4,5 р.175,176 |
Ex.2,3 р.176 |
|
|
|
86 |
|
Шкільні традиції. Розвиток навичок аудіювання. |
Ex.6 р.165 |
Ex.1 р.162 Ex.4 р.164 |
Ex.5 р.165 |
Ex.2,6,7 р.173,174,175 |
Ex.5 р.174 |
|
|
87 |
|
Шкільні свята. Розвиток навичок говоріння. |
Ex.2 р.166 |
Ex.1,6 р.166, 168
|
Ex.4,5 р.166 |
Ex.1,4,5 р.175,176 |
Ex.2,3 р.176 |
|
|
88 |
|
Позакласні виховні заходи. |
|
|
Ex.2,7 р.169,172
|
Ex.1,6 р.169,171 |
|
|
|
89 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
90 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
91 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
92 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
93 |
|
Проектна робота з теми |
|
|
|
|
|
|
|